Toen ik naar het stadshart ging zag ik net de ambulance wegrijden. Ik dacht nog, goh wat rijdt hij langzaam en hij ging niet richting het ZH van Zmeer maar richting Den Haag.
In het centrum was toen alles al afgezet en mensen stonden nog steeds vol verbazing te kijken naar de werkzaamheden van de politie. Ik werd op de hoogte gebracht door getuigen daar. Vreselijk hoor dat zoiets moet gebeuren.
Het was juist zo'n mooie insteek * veilig stappen in Zmeer* --> nu voelt het zoetermeers uitgaans publiek zich onveiliger ooit vrees ik.
Ik wil alle vrienden en familie veel sterkte wensen. Ik hoop dat het slachtoffer beter wordt.

In het centrum was toen alles al afgezet en mensen stonden nog steeds vol verbazing te kijken naar de werkzaamheden van de politie. Ik werd op de hoogte gebracht door getuigen daar. Vreselijk hoor dat zoiets moet gebeuren.
Het was juist zo'n mooie insteek * veilig stappen in Zmeer* --> nu voelt het zoetermeers uitgaans publiek zich onveiliger ooit vrees ik.
Ik wil alle vrienden en familie veel sterkte wensen. Ik hoop dat het slachtoffer beter wordt.
Nasty hoor.. Hoop voor hem dat hij het red. Als je op zo een manier aan je eind moet komen
.
Iedereen sterkte die bij hem betrokken is!
Ach zolang je broer maar niet geraakt is he. Die anderen mogen van jou part zo doodvallen. Wat een reactie zeg
Lekker meelevend weer!
Iedereen sterkte die bij hem betrokken is!
Ja die jongen die stond te draaien. En tuurlijk iedereen had geraakt kunnen worden maar die mensen ken ik niet
Ach zolang je broer maar niet geraakt is he. Die anderen mogen van jou part zo doodvallen. Wat een reactie zeg
Lekker meelevend weer!
laatste aanpassing
Toen ik naar het stadshart ging zag ik net de ambulance wegrijden.
het duurde naar mijn idee nog best lang voor die ambulance er eindelijk was volgens mij zo'n kwartier á 20 minuten,
als hij vanuit langelangziekenhuis moest komen zou die er binnen 2 minute kunnen zijn..
Lekker meelevend weer!
Ik denk niet dat ze het zo bedoeld heeft hoor.
Ze vertelde gewoon wat
het duurde naar mijn idee nog best lang voor die ambulance er eindelijk was volgens mij zo'n kwartier á 20 minuten,
als hij vanuit langelangziekenhuis moest komen zou die er binnen 2 minute kunnen zijn..
Ik hoorde inderdaad ook al dat het lang duurde voor ze er waren.
Weet niet waar ze vandaan kwamen, maar weet wel dat de ambulance standplaats in Rokkeveen is.
Maar dan zou het nog geen 20 minuten duren
Het AD meldt : Een vriend meldt op de website Partyflock.nl dat de slachtoffer op de intensive care in coma ligt en dat de vooruitzichten erg somber zijn. Als de man uit coma ontwaakt is hij waaarschijnlijk een kastplantje.
Te triest voor woorden dat een krant als het AD teksten kopieerd van deze site. wat een verslaggeving
Wat een bronnen
Te triest voor woorden dat een krant als het AD teksten kopieerd van deze site. wat een verslaggeving
Wat een bronnen
Het AD meldt : Een vriend meldt op de website Partyflock.nl dat de slachtoffer op de intensive care in coma ligt en dat de vooruitzichten erg somber zijn. Als de man uit coma ontwaakt is hij waaarschijnlijk een kastplantje.
Wat een bronnen
Staat dat er echt in? Lekker aso.
www.planet.nl
Toestand neergeschoten man nog steeds kritiek
Gepubliceerd op maandag 26 september 2005
De 23-jarige man uit Benthuizen die zaterdagavond werd neergeschoten op het Stadhuisplein in Zoetermeer ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn medische toestand is onveranderd, aldus een politiewoordvoerder maandag.
De man werd door zijn hoofd geschoten na een futiel akkefietje op een straatfeest.
Nadat de Benthuizer op het straatfeest per ongeluk tegen een 32-jarige Hagenaar was aangebotst, vroeg deze volgens het AD of de Benthuizer doof was. Toen de gedeeltelijk dove man dat bevestigde, pakte de Hagenaar een pistool uit zijn auto en schoot hem in zijn hoofd.
Coma
De omstanders, er waren ongeveer 300 mensen op het evenement, reageerden verbijsterd op de schietpartij. Twee portiers renden achter de vluchtende dader aan en overmeesterden hem.
De man bekende zijn daad later op het politiebureau. Op het internetforum van Partyflock laten bekenden van het slachtoffer zich uit over de toestand van de man.
Veilig uitgaan
Het drama komt treurig genoeg een week nadat de gemeente Zoetermeer de campagne Veilig Stappen is begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
Toestand neergeschoten man nog steeds kritiek
Gepubliceerd op maandag 26 september 2005
De 23-jarige man uit Benthuizen die zaterdagavond werd neergeschoten op het Stadhuisplein in Zoetermeer ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn medische toestand is onveranderd, aldus een politiewoordvoerder maandag.
De man werd door zijn hoofd geschoten na een futiel akkefietje op een straatfeest.
Nadat de Benthuizer op het straatfeest per ongeluk tegen een 32-jarige Hagenaar was aangebotst, vroeg deze volgens het AD of de Benthuizer doof was. Toen de gedeeltelijk dove man dat bevestigde, pakte de Hagenaar een pistool uit zijn auto en schoot hem in zijn hoofd.
Coma
De omstanders, er waren ongeveer 300 mensen op het evenement, reageerden verbijsterd op de schietpartij. Twee portiers renden achter de vluchtende dader aan en overmeesterden hem.
De man bekende zijn daad later op het politiebureau. Op het internetforum van Partyflock laten bekenden van het slachtoffer zich uit over de toestand van de man.
Veilig uitgaan
Het drama komt treurig genoeg een week nadat de gemeente Zoetermeer de campagne Veilig Stappen is begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
Lees het maar hier DE AD Krant
http://www.ad.nl/denhaag/article23895.ece
citeer:
Het slachtoffer is in kritieke toestand overgebracht naar het Westeinde Ziekenhuis in Den Haag. Een vriend meldt op de website partyflock.nl dat het slachtoffer op de intensive care in coma ligt en dat de vooruitzichten erg somber zijn. Als de man uit zijn coma komt, is hij waarschijnlijk een kasplantje.
http://www.ad.nl/denhaag/article23895.ece
citeer:
Het slachtoffer is in kritieke toestand overgebracht naar het Westeinde Ziekenhuis in Den Haag. Een vriend meldt op de website partyflock.nl dat het slachtoffer op de intensive care in coma ligt en dat de vooruitzichten erg somber zijn. Als de man uit zijn coma komt, is hij waarschijnlijk een kasplantje.
laatste aanpassing
Lekker meelevend weer!laatste aanpassing 26 september 2005 14:20
Dit gaat echt nergens over, ik reageer alleen op het berichtje van mijn schoonzus. Zou jij niet blij zijn als je weet dat iemand van je familie daar is geweest en er bovenop heeft gestaan en gelukkig niks mankeerd?
Tuurlijk is het klote voor die jongen, daar gaat dit hele topic dus over? Dus je moet niet zo raar doen!
donateur
helemaal mee eens patricia,, its a fucked up world.. en hier in zoetermeer wordt het er blijkbaar helemaal niet beter op, het kan overal gebeuren maar toch
Het is gewoon enorm schrikken als je zoiets te horen krijgt.
Ik kom zelf 150 Km bij Zoetermeer vandaan, maar dat weekend zat ik nog geen 15 minuten lopen van stadshart af
Ik schrok er gewoon van, terwijl ik niet bepaald gauw schrik.
gelukkig ben ik niet één van die mensen, dan dat hij geen bot meer heel in zin lichaam
Dan had ik die andere wel willen zijn
Waren wij die die hem pakte, en hadden we hem .. (ja ik hou het netjes)
donateur
alsof het de "normaalste" Zaak van de wereld is
Is het toch ook ?
Als je tegenwoordig geen wapens op zak heb, hoor je er gewoon niet meer bij
Dit klinkt hard, maar dat blijkt wel erg uit de dagelijkse misdrijven (want dat zijn het) die worden gepleegd.
Mits ie er bovenop komt, zal die niet veel meer kunnen vermoed ik zomaar
Hersenbeschadiging zit er denk ik wel bij
Of iets dergelijks wat erop lijkt waardoor deze jongen weinig meer kan.
Hoop evengoed dat er het beste van gemaakt word
Niet gaan speculeren maar gewoon afwachten, anders krijg je weer die cowboy verhalen straks.
en dit is nou precies 1 van de redenen dat ik niet meer ga stappen al dat gezeik met geweld gewoon nutteloos
tja wel het veiligste maar dan geef je toe aan geweld en dat moet je niet doen
maargoed dan kan je niets meer doen.. moet je ook geen auto meer rijden.. er vallen ook slachtoffers in het verkeer

![[img width=468 height=250]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00006/AD_HAAGS_6504b.jpg[/img]](http://www.ad.nl/multimedia/archive/00006/AD_HAAGS_6504b.jpg)