waarom weet altijd iedereen het beter?
Lekker belangrijk zeg, tis gebeurt degene die het geflikt heb spoort nie klaar.
Lekker belangrijk zeg, tis gebeurt degene die het geflikt heb spoort nie klaar.
Mijn vriend moest draaien en het licht en geluid doen dus die was erbij toen het gebeurde.
Het blijkt dus dat rechts voor het podium een man tegen een andere man per ongeluk aan liep en dat die man een gun tevoorschijn haalde en twee keer door die man zijn hoofd schoot. Iedereen dook/rende weg en mijn vriend dook achter de draaitafel. Het blijkt dat de dader al gepakt is en die jongen ademde nog toen hij daar weg werd gehaald, dus niemand weet of hij nu nog leeft.
Iemand die naast die jongen stond zei dat een kogel erin en eruit is gegaan en dat er nog een in zijn hoofd zat.
Ik schrok joh toen ik dat hoorde, mijn vriend was daar en stond er heel dicht boven op en dan ga je toch even denken: als hij dat nou geweest was of als er een verdwaalde kogel hem zou raken. Hij heeft zelfs de kabels nog goed gelegd daar waar het gebeurd is zo'n 5 min. voor dat het gebeurde en een collega van hem was daar toen nog een min. voor dat het gebeurde. Komt erg dicht bij allemaal. Mijn vriend is ook aardig geschrokken door wat hij allemaal gezien en gehoord heeft.laatste aanpassing 25 september 2005 08:55
Dit is mijn broer, ik heb echt even moeten slikken toen ik het las! Lin, wat een geluk dat hij er niet bovenop stond!
Wat een mafkees zeg..
wie ik? nee, Ik ben hier helemaal nog niet bekend maar lees de verhalen en weet dat er van sommige dingen geen reet klopt, vandaar
Als jij het allemaal zo goed weet, vertel het ons dan maar, en stuur anders gewoon een PB!
En anders; niet zeiken, lulverhalen hou je toch
wie die jongen die daar licht en geluid deed en moest draaien?
En niet alleen hij had geraakt kunnen worden hoor
Je gaat gewoon zo even denken, als er iemand vlakbij stond van wie je houdt.
Tuurlijk kon iedereen geraakt worden en daar heb ik ook heus wel aan gedacht, maar ik denkt toch eerlijk gezegd eerst aan mijn vriend die daar stond. Ik denk dat iedereen dat wel heeft als daar iemand stond die je kent. Lees maar een paar verhalen hierboven.
Je gaat gewoon zo even denken, als er iemand vlakbij stond van wie je houdt.
Tuurlijk kon iedereen geraakt worden en daar heb ik ook heus wel aan gedacht, maar ik denkt toch eerlijk gezegd eerst aan mijn vriend die daar stond. Ik denk dat iedereen dat wel heeft als daar iemand stond die je kent. Lees maar een paar verhalen hierboven.
precies zussie!
Laatste nieuws.
ma 26 sep 2005, 10:48
Toestand slachtoffer schietpartij Zoetermeer onveranderd
DEN HAAG - De 23-jarige man uit Benthuizen die zaterdagavond werd neergeschoten op het Stadhuisplein in Zoetermeer ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn medische toestand is onveranderd, aldus een politiewoordvoerder maandag.
De dader, die door portiers van een uitgaansgelegenheid werd overmeesterd, heeft bekend. De 32-jarige Hagenaar haalde na een woordenwisseling met het slachtoffer een wapen uit zijn auto en schoot op de Benthuizenaar.
Het incident gebeurde tijdens een groot feest op het Stadsplein met tussen de drie- en vierhonderd aanwezigen. Vorig weekeinde is de gemeente Zoetermeer in samenwerking met de horeca en politie de campagne 'Veilig Stappen' begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/26039431/Toestand_slachtoffer_schietpartij_Zoetermeer_onveranderd.html
ma 26 sep 2005, 10:48
Toestand slachtoffer schietpartij Zoetermeer onveranderd
DEN HAAG - De 23-jarige man uit Benthuizen die zaterdagavond werd neergeschoten op het Stadhuisplein in Zoetermeer ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn medische toestand is onveranderd, aldus een politiewoordvoerder maandag.
De dader, die door portiers van een uitgaansgelegenheid werd overmeesterd, heeft bekend. De 32-jarige Hagenaar haalde na een woordenwisseling met het slachtoffer een wapen uit zijn auto en schoot op de Benthuizenaar.
Het incident gebeurde tijdens een groot feest op het Stadsplein met tussen de drie- en vierhonderd aanwezigen. Vorig weekeinde is de gemeente Zoetermeer in samenwerking met de horeca en politie de campagne 'Veilig Stappen' begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/26039431/Toestand_slachtoffer_schietpartij_Zoetermeer_onveranderd.html
laatste aanpassing
zal echt wel iets meer achter zitten dan alleen tegen elkaar oplopen denk ik...
Dan nog hoef je niemand voor zijn kop te schieten!!!! En dan ook nog in een grote menigte!!
En er lopen echt van dat soort gekken rond hoor.
Vorig weekeinde is de gemeente Zoetermeer in samenwerking met de horeca en politie de campagne 'Veilig Stappen' begonnen. Er rijden onder meer gratis bussen die feestgangers van en naar de uitgaangsgelegenheden brengen. In de binnenstad en de cafés hangen posters en stickers met 'Openlijk geweld is een misdrijf' en 'Wapenbezit is een misdrijf'.
Daar heeft die jongen niet veel aan gehad jammergenoeg.
laatste aanpassing
donateur
Blijkbaar niet dus he...
Het is misschien moeilijk te geloven dat iemand daarom iemand neerschiet, maar het is echt zo
En ik vind het enorm triest
We zouden bijna ff langsgaan bij die jongen (Mits dat toegelaten werd) om ff een bloemetje te brengen en beterschap te wensen
het blijft gewoon erg dat er tegenwoordig ook zoveel gasten lopen met wapens, elk weekend is het wel ergens raak.
Vorige week waren de vriendjes van mijn oudste zoon (jongetjes van 9 en 10) met een pistool bedreigd door en knul van 17 omdat ze hun bal niet wilde geven, die vrijdagavond word een maatje van me in zijn gezicht gesneden met een kapot geslagen stuk glas omdat hij het opnam voor zijn meisje...
het wordt steeds gekker en ik vind dat gewoon een eng idee dat mijn kids daarin moeten opgroeien.
Vorige week waren de vriendjes van mijn oudste zoon (jongetjes van 9 en 10) met een pistool bedreigd door en knul van 17 omdat ze hun bal niet wilde geven, die vrijdagavond word een maatje van me in zijn gezicht gesneden met een kapot geslagen stuk glas omdat hij het opnam voor zijn meisje...
het wordt steeds gekker en ik vind dat gewoon een eng idee dat mijn kids daarin moeten opgroeien.
het blijft gewoon erg dat er tegenwoordig ook zoveel gasten lopen met wapens, elk weekend is het wel ergens raak.
Jezus waar gaat de wereld naar toe!!!!
Valt wel op dat iedereen altijd de gekste dingen meemaakt hier op PF. Zuigen sommige jullie het niet gewoon uit de --->
Gezien het niveau en de gebeurtenissen zie ik wel degelijk een duidelijk verband.
Valt wel op dat iedereen altijd de gekste dingen meemaakt hier op PF. Zuigen sommige jullie het niet gewoon uit de --->?
als ik zoiets uit me duim zou moeten zuigen val ik wel onder het algemene pf publiek ja, maar heb nu toch wel de leeftijd bereikt dat ik het niet hoef te hebben van sterke verhalen hoor
En je instelling is gewoon beneden niveau. Ik heb in mn leven zat meegemaakt, en dat op jonge leeftijd. Maar ik ben wel fucking positief gebleven en dat werpt zn vruchten af. Je creeert de wereld om je heen die je zelf wenst. Denk daar maar over na!!
een goede gedachte alleen helas niet de werkelijkheid en zal dat ook nooit worden..het iq van de mensheid gaat achteruit is wetensch. bewezen. Dan krijg je dit soort dingen.
donateur
Heel veel beterschap aan het slachtoffer, dit is te gek voor woorden 
Ik ben tegen de doodstraf, maar je hoopt toch dat zo'n vent 'per ongeluk' van de trap flikkert
Ik wil iedereen die het slachtoffer kent sterkte wensen, ook de mensen die aanwezig waren. Ik hoop voor jullie allemaal dat je dit ooit kunt vergeten.
Ik ben tegen de doodstraf, maar je hoopt toch dat zo'n vent 'per ongeluk' van de trap flikkert
Ik wil iedereen die het slachtoffer kent sterkte wensen, ook de mensen die aanwezig waren. Ik hoop voor jullie allemaal dat je dit ooit kunt vergeten.
de leuke dingen winnen het bij mij ook, maar steeds gebeurt er wel weer wat waarbij je denkt waarom??
De leuke overwinnen altijd in mijn geval.
Maar de maatschappij dat ben je zelf. Hoe cliche dat ook mag klinken, bijna iedereen hier op Pf heeft geen zelfkritiek. Dat heb je nodig om conflicten uit te praten etc.
De leuke overwinnen altijd in mijn geval.
Maar de maatschappij dat ben je zelf. Hoe cliche dat ook mag klinken, bijna iedereen hier op Pf heeft geen zelfkritiek. Dat heb je nodig om conflicten uit te praten etc.
achteraf winnen de leuke dingen idd, maar als je kind op dat moment de operatiekamer wordt in gereden denk je daar nie aan hoor
maatschappij ben jezelf idd, maar andere kunnen dit niet aan. Wat zullen mijn kinderen denken, nadat hun vriendje tegen een pistool heeft aangekeken, en afgelopen zaterdag weer in de stad waar zij net vandaan waren met oma, iemand voor ze kop is geknald. Ze vragen ernaar, laatst zelfs waar je pistolen zou kunnen kopen...
Zelfkritiek wat bedoel je daarmee? Zelfspot of gewoon mensen die niet tegen kritiek kunnen, want die zijn er idd bijna nie
achteraf winnen de leuke dingen idd, maar als je kind op dat moment de operatiekamer wordt in gereden denk je daar nie aan hoor
Dat is een incident, dat is niet de maatstaf van het maatschappelijke geluk.
maatschappij ben jezelf idd, maar andere kunnen dit niet aan. Wat zullen mijn kinderen denken, nadat hun vriendje tegen een pistool heeft aangekeken, en afgelopen zaterdag weer in de stad waar zij net vandaan waren met oma, iemand voor ze kop is geknald. Ze vragen ernaar, laatst zelfs waar je pistolen zou kunnen kopen...
Het is jouw taak je kinderen geen angst en haat aan te praten. Kinderen hebben de toekomst immers.
Je ziet dat veel ouders handelen uit angst, terwijl dat heel vaak niet nodig is.
Zelfkritiek wat bedoel je daarmee? Zelfspot of gewoon mensen die niet tegen kritiek kunnen, want die zijn er idd bijna nie
Zelfkritiek houdt in: kun je jezelf een spiegel voorhouden.
Het is jouw taak je kinderen geen angst en haat aan te praten. Kinderen hebben de toekomst immers.
Je ziet dat veel ouders handelen uit angst, terwijl dat heel vaak niet nodig is.
en wat doe je als je kind aan je vraagt, mam waar kun je pistolen kopen??
en wat doe je als je kind aan je vraagt, mam waar kun je pistolen kopen??
Jeetje, als je daar al moeite mee hebt om dat uit gaan leggen.
ooow dat ken ik wel
Ik lijk wel een leraar. Terwijl je ouder bent, maar goed intelligentie kenmerkt zich niet door leeftijd.
dan is op dat moment weinig positiefs aanwezig, dat bedoelde ik ermee te zeggen
Incidenteel dus
laatste aanpassing

Mensen mensen, over de doodstraf kan elders gediscussieerd worden.
En persoonlijke discussies en ergernissen mag je in Pb beslechten. Dit topic ging ergens anders over
En persoonlijke discussies en ergernissen mag je in Pb beslechten. Dit topic ging ergens anders over
laatste aanpassing