Partyflock

Forumonderwerp · 813272
Waarschuw beheerder
donateur
Hoorde het net van een bekende |!
wie weet hier iets meer van ??

was voor spoor tijdens een straatfeest !

sterkte voor de familie:(

Waarschuw beheerder
Ok wil jij dan ook aan Ronald doorgeven dat we een topic speciaal voor hem geopend hebben? :flower:
Waarschuw beheerder
Zal ik doen, misschien is het een goed idee om deze topic een bepaalde datum te sluiten en deze uit te printen, dan kan die meegenomen worden naar het ziekenhuis. Wat vind jij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruffz op woensdag 28 september 2005 om 14:02:
Kga zaterdag naar zoetermeer.. project hardcore..

dat dacht ik tog, PROJECT :respect: net the anthem geluister :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van suuske1984 op donderdag 29 september 2005 om 19:57:
Zal ik doen, misschien is het een goed idee om deze topic een bepaalde datum te sluiten en deze uit te printen, dan kan die meegenomen worden naar het ziekenhuis. Wat vind jij?

Vind de hectiek er om heen nu wel erg worden, laat die topic open en klaar. Dat is mijn mening.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van suuske1984 op donderdag 29 september 2005 om 19:57:

of we regelen een labtop voor hem ken die daar het online bekijken en stukjes bij typen als het weer wat beter gaat met hem

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Goed om te horen dat het beter met hem gaat!

Waarschuw beheerder
para he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 20:08:
laat die topic open en klaar

mee eens! (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Waarschuw beheerder
Godzijdank dat hij buiten levensgevaar is!!

Zoals ik eerder gelezen heb: er is cker iemand boven ons die grote plannen met deze heer heeft :lief:

Het liefste zou ik mijn hele post vol scheldwoorden neer willen zetten. Belachelijk, ik meen het als ik zeg dat ik hier tranen van in mijn ogen krijg.

Hoe haal je het in je domme bekrompen K*Tkop om zomaar even een gun te trekken.
HOE DURF JE!

Agressie&Angst roeleren gewoon in het uitgaansleven.
Te erg voor woorden gewoon en dat onder het mom "veilig stappen?????"

Uitspraak van Cherzana op donderdag 29 september 2005 om 18:53:
Lijfstraffen weer invoeren, meen ik echt...

Of net zoals in de middeleeuwen aan de schandpaal...kan de hele wereld zien WIE jij bent en WAT je gedaan hebt. Dat je je hele leven mag voelen wat een schande JIJ voor de samenleving bent en hoediep wij ons schamen voor personen als jij!! punt... (en dan heb ik het natuurlijk over die hagenees)

BAH BAH BAH!!

Nogmaals SUPER dat ie er weer bij is ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een kutbericht wat ik vorige week tijdens mijn vakantie in de telegraaf las. Helemaal omdat ik 26 jaar in zoetermeer gewoond heb en heel veel ben uitgegaan in zoetermeer.
Ik hoop echt dat die jongen er snel weer bovenop komt.

Helaas moet ik toegeven dat ik iemand ben die de dader kent.Ik heb op heel wat feesten met hem gestaan.

Ik ben ook super kwaad op hem. Ik ken hem nu een jaar of 15 en ik heb het ieder jaar een stukje erger zien worden. met dit als eindresultaat.

Ik denk dat de celstraf idd niet echt spannend zal zijn, maar het zou me niets verbazen als hij er tbs bij krijgt.

Waarschuw beheerder
Heb je daarom een anoniem profiel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roger-g70 op zaterdag 1 oktober 2005 om 12:34:
Helaas moet ik toegeven dat ik iemand ben die de dader kent.Ik heb op heel wat feesten met hem gestaan.

Ik ben ook super kwaad op hem. Ik ken hem nu een jaar of 15 en ik heb het ieder jaar een stukje erger zien worden. met dit als eindresultaat.

Ik denk dat de celstraf idd niet echt spannend zal zijn, maar het zou me niets verbazen als hij er tbs bij krijgt.

Dat is niet zo fijn. Weet je ook waarom hij zoiets kon doen??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die man heeft geen lontje die gedaan heeft, sommigen kort lontje hij niet lontje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 1 oktober 2005 om 15:49:
die man heeft geen lontje die gedaan heeft, sommigen kort lontje hij niet lontje

Ik niet begrijp lontje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 15:53:
Ik niet begrijp lontje.

jij wel begrijp.

lang lontje........ pshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh boem!
kort lontje ......... pshboem!

geen lontje BOEM

jij snap?

Waarschuw beheerder
Nou ik begrijp ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roger-g70 op zaterdag 1 oktober 2005 om 12:34:
Helaas moet ik toegeven dat ik iemand ben die de dader kent.Ik heb op heel wat feesten met hem gestaan

Een leuke man, leuke vrouw. kind, maar de verkeerde vrienden, cocaine bla bla bla, Tss, En als frustratie knal je maar gewoon iemand neer. Ik zou me schamen als je deze deze persoon kent!!
Waarschuw beheerder
tering wat een verhaal :|
Waarschuw beheerder
Of net zoals in de middeleeuwen aan de schandpaal...kan de hele wereld zien WIE jij bent en WAT je gedaan hebt. Dat je je hele leven mag voelen wat een schande JIJ voor de samenleving bent en hoediep wij ons schamen voor personen als jij!! punt... (en dan heb ik het natuurlijk over die hagenees)

Mee eens, en alsnog zijn handjes eraf!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zinlooos hooor, iemand aan stoten en dan een gun trekken echt zielug je bent op een feest maak een mooie feesie van daar is een feest voor!!
hoop dat die gast helemaal de oude wordt....
hij heeft wel een engel bij zich gehad 2 kogels dat is niet niets natuurlijk

sterkte

Waarschuw beheerder
Als eerste: Veel sterkte voor het slachtoffer. Ik moest draaien die middag op het plein en ben daarna ff naar huis gegaan om te gaan slapen. toen ik terug kwam hoorde ik wat er was gebeurd. TE GEK VOOR WOORDEN dacht ik nog. Hoe kan dit gebeuren??
Maar ja, dat weet niemand...
Ik ben blij te horen dat het naar omstandigheden, toch redelijk gaat. Had eerlijk gezegd weinig hoop, als je voor het eerst hoort dat ie in zn hoofd is geschoten.

Maar wat ik nog het meest frappant vind is dat de dader die avond/middag op pad is gegaan met de volgende gedachten; "Goh gezellig feessie vanavond, wat zal ik meenemen? Sigaretten, geld, sleutels en OH JA laat ik mijn pistool ook ff meenemen..." Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat denkt, maar het blijkt dat het toch gebeurd...trieste zaak :(

Nogmaals sterkte!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 11:15:
"Goh gezellig feessie vanavond, wat zal ik meenemen? Sigaretten, geld, sleutels en OH JA laat ik mijn pistool ook ff meenemen..." Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat denkt

hier kan ik idd ook met mijn kop niet bij maarja..

Waarschuw beheerder
heeft iemand enig idee hoe het met Ronald ondertussen gaat?
(k)
Waarschuw beheerder
Met ronald gaat het (naar omstandigheden) goed, De kogel word niet verwijderd omdat dit teveel risico's met zich meebrengt, Hij moet nu gaan revalideren. Hij heeft alweer praatjes! Donderdag ga ik naar hem toe

Waarschuw beheerder
Dat is nog eens goed nieuws. Ik hoop dat hij zo min mogelijk klachten overhoudt!
Waarschuw beheerder
Wij ook, maar het ziet er goed uit

Waarschuw beheerder
achja gebeuren steeds gekkere dinge:S

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van suuske1984 op dinsdag 4 oktober 2005 om 19:18:
Hij heeft alweer praatjes

Haha :p
Komt er ook lekker uit ;)

*Ontopic*
Klinkt idd al veel beter (Y)
Hoop ook zo dat alles goed met hem afgaat.
Waarschuw beheerder
Hallo
Het is er goed om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met Ronald.Toen ik het verhaal hoorde dacht ik hetzelfde als iedereen,wat een temmisgek moet dat geweest zijn.De dag erna was ik met een maat opstap die weer iemand kende die het had gezien.Hij wist te vertellen hoe de dader eruit zag en vroeg mij of ik wist wie het was.We hadden toen allebij 1 iemand in ons hoofd.En de maandag erop kreeg ik helaas dus ook(net als roger-g70)te horen dat ik ook de dader ken.(meer dan 20 jaar)Na die maandag is voor mij geen dag meer als de dagen ervoor.Het was geen vriend maar ik ken wel genoeg "vrienden" van hem.En dat echt ook iedereen er helemaal van naar de klote is.De vrijdag erop is er een bespreking geweest om toch je gevoelens te uiten en er over te praten.En wat suus zegt ik zou me schamen als ik de dader ken.Ik en roger-g70 en de rest van mijn maten hebben niks aan zien komen en kunnen er weinig aan doen dat we uiteindelijk zo'n mafkees kennen.De laatse paar maanden was ie al behoorlijk uit beeld en zat dus bij de foutste mensen die er bestaan,en is het ook echt helemaal fout gegaan.Als ik dit van tevoren wist had ik ook wel anders gehandeld.Nee het is echt geen pretje om de heledag te lopen malen,waarom waarom waarom.

Echt Ronald ik hoop dat je zo min mogenlijk overhoud en dat je verder nog heel, heel veel toffe dingen gaat mee maken

Waarschuw beheerder
Het is nooit leuk om iemand te kennen die tot zo iets in staat is. Ik vrees dat niemand het had tegen kunnen houden.
Gelukkig heeft Ronald het overleeft en gaat het naar omstandigheden goed.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 00:11:
Ik vrees dat niemand het had tegen kunnen houden.

Weet wel zeker (Y)
Anders hadden ze het waarschijnlijk al wel gedaan :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 00:11:
Gelukkig heeft Ronald het overleeft en gaat het naar omstandigheden goed.

Zeg dat ja.

Iemand nog enig nieuws over Ronald ?
Waarschuw beheerder
nieuwe berichten over Ronald

woensdag 12/10
Lieve mensen, familie, vrienden en bekenden
Hoe is het met Ronald......
Vanmorgen met hem en de revalidatiearts een uitvoerig gesprek gehad over zijn situatie en mogelijke (vervolg) behandelingen en begeleiding.
Ronald heeft de nodige beperkingen. Hij heeft problemen met zijn zien, zijn geheugen, zijn spraak, zijn coördinatie, zijn concentratie en zijn motoriek.
Op de scan is volgens de revalidatiearts duidelijk te zien, welke baan de kogel in de hersenen is gegaan en waar mogelijk schade veroorzaakt is. Of dit ook zal leiden tot (gedeeltelijk) herstel is nog onduidelijk. We moeten dus rekening houden met het feit dat er beperkingen blijven.
Het betekent ook dat Ronald niet uit het ziekenhuis ontslagen zal worden maar overgeplaatst zal worden naar het revalidatiecentrum Sophia in de Haag.
De verwachting is dat hij daar binnen 14 dagen geplaatst kan worden. Hij krijgt daar klinische revalidatie en zal volledig intern zijn.
De kans is wel aanwezig dat hij in de loop van de tijd de weekenden naar (het ouderlijk) huis mag. Al met al gaat de revalidatiearts er vanuit dat hij zeker een 3-tal maanden nodig zal hebben. Dus nog een lange weg....
Jullie begrijpen dat we aan de ene kant opgelucht zijn nu we daadwerkelijk in beeld hebben wat er precies met hem aan de hand is en wat de vervolgstappen zijn. Het had erger kunnen zijn.
Tegelijkertijd beginnen we ons steeds meer te realiseren dat Ronald mogelijk met beperkingen zal moeten leren leven met alle consequenties die daarbij horen.
Namens Ronald en het gezin willen we jullie hartelijk bedanken voor alle steun in de vorm van jullie gebeden, kaartjes, telefoontjes, oppas, betrokkenheid enz. Het doet ons allen goed! Maar bovenal weten we ons gedragen door Zijn hand. Er zijn nog steeds mensen die hele rare ideeën hebben over hoe het werkelijk met Ronald is.
Tenslotte:
Ronald ontving een kaartje van een onbekend persoon uit Dirksland die hem wilde laten weten dat men aan hem dacht en het verschrikkelijk vond dat hij slachtoffer was geworden van het schietincident in Zoetermeer. Geen adres... Alleen het verzoek aan TPG post of zij de kaart wilde afleveren op het woonadres van Ronald. Het werd inderdaad afgeleverd op Schoolstraat 18 te Benthuizen. Wat een landelijke bekendheid. Of we daar blij mee moeten zijn?
Hartelijke groet,
Rijnie en Jaap

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van suuske1984 op woensdag 12 oktober 2005 om 21:56:
Ronald heeft de nodige beperkingen. Hij heeft problemen met zijn zien, zijn geheugen, zijn spraak, zijn coördinatie, zijn concentratie en zijn motoriek.

Aah :(
Dat is vet niet leuk, vind het echt heel erg gewoon :frusty:
Maar goed, medelijden hebben we vanzelf weinig aan.

Nogmaals heel erg veel sterkte met alles (Y)

Waarschuw beheerder
geen ideej neit gehoord.
maar wel belacheljk dat zoiets nu nog voorkomt, je hebt ff ongelijk en gelijk klabam ff pistooltje der bij pakken. ZWAK!!!:/
Waarschuw beheerder
donateur
Het is wat zeg.

Heel het leven verandert ineens drastisch voor hem en zijn geliefden.
Wat een moeilijke tijd vol onzekerheden.

Onmenselijke situatie voor die familie :cry:

Waarschuw beheerder
Fijn te horen dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.
Dat hij beperkingen eraan overhoudt is verschrikkelijk natuurlijk. Ik hoop op een spoedig herstel zodat hij naar huis kan.
Ik begrijp zijn plotselinge bekendheid in zoetermeer en omstreken. Ik had zelf eigenlijk meer media aandacht verwacht. Niet dat het nodig is, want misschien breng je andere idioten op het idee. Nou Ronald en vrienden + familie nogmaals sterkte!
Ik zou het erg op prijs stellen om op de hoogte te worden gehouden omtrent zijn revalidatie!
Lieve groet Karin
Waarschuw beheerder
donateur

Ik hoop dat dit over een tijdje allemaal weer goed komt! (f)

Wat een landelijke bekendheid. Of we daar blij mee moeten zijn?

Tja..het is goed bedoeld van die onbekende mensen.
Maar ik begrijp best dat die ouders het niet fijn vinden dat iedereen nu weet waar ze wonen.
Er lopen blijkbaar genoeg gekken rond :S

Heel veel sterkte nog toegewenst de komende maanden (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het betekent ook dat Ronald niet uit het ziekenhuis ontslagen zal worden maar overgeplaatst zal worden naar het revalidatiecentrum Sophia in de Haag.

Mijn man werkt in dit revalidatiecentrum en Ronald zal hoogstwaarschijnlijk bij hem op de afdeling komen aangezien dat de afdeling "niet aangeboren hersenletsel" is. Hij is daar dus in goede handen :flower:

Ik hoop dat hij snel opknapt! :flower:
Waarschuw beheerder
Gister weer bij ronald geweest, Hij vond het erg tof die kaarten gekregen te hebben. Hij lacht, maakt grapjes en ziet er erg goed uit. Hij is echt weer een beetje de oude aan het worden. Uiteraard is niet alles in orde, Hij heeft ook veel last van hoofdpijn en dit gaan ze onderzoeken. Ronald is erg boos en verontwaardigd en blijft zeggen: Ik doe geen vlieg kwaad. De advocaat van Patrick (de dader) gaat het waarschijnlijk gooien op ontoerekenigsvatbaar, maar wij hopen dat natuurlijk dat hij de hoogste straf krijgt die er is, Ik bedoel: het had nu ook anders kunnen zijn, Ronald heeft een engeltje boven zijn hoofd maar had er ook net zo goed niet meer kunnen zijn.
Het doet mij pijn om hem zo in het ziekenhuis te zien, afwachtend op het revalidatiecentrum, dit terwijl hij helemaal niks heeft gedaan. Zonder reden staat zijn hele leven op zn kop!

Waarschuw beheerder
gelukkig kan hij weer lachen!
Ik hoop dat die Patrich heel lang achter tralies blijft!
(k) aan Ronald!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe is het nu trouwens met Ronald ?

Waarschuw beheerder
Heel erg veel sterkte joh!!! ook familie en vrienden natuurlijk... groetjes jessica