Partyflock

Forumonderwerp · 813272
Waarschuw beheerder
donateur
Hoorde het net van een bekende |!
wie weet hier iets meer van ??

was voor spoor tijdens een straatfeest !

sterkte voor de familie:(
Waarschuw beheerder
En er is 1 man op gepakt..zover ik gezien heb..
Waarschuw beheerder
donateur
Is een jongen van 22 uit Benthuizen.

Me buurman stond er ook naast. echt freaky :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op zondag 25 september 2005 om 12:25:
Me buurman stond er ook naast. echt freaky

:( niet leuk voor zo'n avondje.. het was net gezellig :(

Waarschuw beheerder
Wat een leventje heb je dan om bewapend op pad/stap te gaan.

Waarschuw beheerder
Ja wat bezielt je :S :S echt erg..
Waarschuw beheerder
er is geschoten met een omgebouwd alarmpistool door iemand uit denhaag.
bij het slachtoffer zitten er nog stukjes van het patroon of fragmentatie van het wapen in zijn hoofd. deze wordt hieraan geopereerd.

Waarschuw beheerder
te ziek gewoon:S:S:S:(:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 12:03:
zoetermeer=ghetto

niet alleen zoetermeer

straks zijn mijn kinderen kneuzen omdat ze nog niet met een wapen op zak lopen.
Wat ik weer gehoord heb was dat het om een ruzie in de relatiesfeer zou gaan.

Maar goed zoals al gezegd is gaan de roddels alle kanten op en is het alleen maar gissen waarom enz...

Het blijft een eng idee. Zeker als je kinderen hebt.

Waarschuw beheerder
ja precies het gaat duidelijk de verkeerde kant op
je denkt altijd: dat gebeurt hier niet is ver weg, en dan speelt zich ineens zoiets voor je neus af:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat begon al op colleges ;)
Waarschuw beheerder
donateur
OMG! Het wordt steeds gekker hiero! :S Wat een zieke mensen lopen er hier toch rond bah bah! :S

Uitspraak van PARRUK op zondag 25 september 2005 om 12:59:
straks zijn mijn kinderen kneuzen omdat ze nog niet met een wapen op zak lopen.

idd fijn idee dat je kinderen zo opgroeien! :/ Ik ben blij dat ik nog geen kinderen heb!

Wat de reden ook is van dit schietincident het blijft triest!

Veel sterkte voor de familie, vrienden en kennissen! :flower:

Waarschuw beheerder
niet alleen daar maar altijd en overal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaashema op zondag 25 september 2005 om 12:14:
er doen verschillende verhalen de ronde over het slachtoffer, dat het een afrekening zou zijn op een langlopend verhaal(zoals alle verhalen in zoetermeer)

dat zou ook kunnen hoor. Mijn vriend hoorde dat van het aanstoten van een jongen die er naast stond toen het gebeurde. En misschien weet hij ook niet het hele verhaal. Je weet het nooit.

Waarom het ook moest gebeuren........dit is gewoon niet nodig!!! Wat dacht je van al die mensen die ernaast stonden en die het gezien hebben, die zullen het beeld toch altijd meenemen en niet zo snel vergeten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op zondag 25 september 2005 om 12:25:
Is een jongen van 22 uit Benthuizen

23!!
------
het heeft niks met een eerder ruzie of wat dan ook te maken...
ze stoote elkaar aan er kwam een discussie.. Ronald hoorde iets niet goed... de dader vroeg ben je doof ofzo (wat hij dus idd een beetje is) dus ronald zegt ja dat ben ik en volgens de dader was dat een grote bek en een goede rede om em door ze hoofd te schieten...
Ronald ligt nu in het ziekenhuis in coma en vanmiddag worden er scans gemaakt om te kijken hoe erg de schade in ze hoofd is... Alsof dit nog niet alles is heefdt hij vannacht door braaksel in ze keel er ook nog long onsteking bij gekregen...
zodra ik meer weet horen jullie t...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ronald leeft nog wel maar ligt zeer kritiek in het ziekenhuis!!!!! En de reden waarom hij is neer geschoten is zeker geen afrekening geweest maar omdat sommige mensen gewoon zo achtelijk zijn omdat ze iemand niet verstaan gewoon maar even gaan schieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NOu sorry hoor dat ie dubbel is... ik denk plaats een berichtje aangezien t een vriend van me is !!

oke en dan plaats je een krantenbericht :S

daar staan even de belangrijkste details in... dus geen verdraaide woorden... en wilde daarna zodra ik meer wist er meer in zetten

oke een kennis dus ipv een vriend ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ZOETERMEER- Bij een schietpartij in het Stadshart van Zoetermeer is zaterdagavond een 23-jarige man uit Benthuizen zwaar gewond geraakt.
De schietpartij gebeurde buiten voor de deur van een café. Aanleiding voor het schietincident was een ruzie. Waarschijnlijk is er meerdere keren geschoten. Het slachtoffer is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis. Hij zou in zijn hoofd en waarschijnlijk ook in zijn buik zijn geraakt. De dader, een 32-jarige man uit Den Haag, is door de portiers van het café ingerekend

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 25 september 2005 om 13:56:
oke een kennis dus ipv een vriend

wat jij wil
Waarschuw beheerder
:/

echt ik zweer het, t blijft een iritant kut dorp hier :D

Waarschuw beheerder
donateur
ze moeten dat beleid hier is gvd is aan gaan passen in dit fuck land:[

harry spotter hebt het tedruk met zijn vriendje bush
binnenkort loopt ieder1 met een wapen op straat:/

ik wens de fam en vrienden heel veel sterkte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 13:53:
------
het heeft niks met een eerder ruzie of wat dan ook te maken...
ze stoote elkaar aan er kwam een discussie.. Ronald hoorde iets niet goed... de dader vroeg ben je doof ofzo (wat hij dus idd een beetje is) dus ronald zegt ja dat ben ik en volgens de dader was dat een grote bek en een goede rede om em door ze hoofd te schieten...
Ronald ligt nu in het ziekenhuis in coma en vanmiddag worden er scans gemaakt om te kijken hoe erg de schade in ze hoofd is... Alsof dit nog niet alles is heefdt hij vannacht door braaksel in ze keel er ook nog long onsteking bij gekregen...
zodra ik meer weet horen jullie t...

Kende je hem?? Dus het eerste verhaal van mij is ook de echte?? Ik vind het zo erg. Dat dit nog moet gebeuren!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:01:
Kende je hem??

Ja ik ken hem... spreek ajb nog niet in verleden tijd.. hij is er nog namelijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 13:58:
wat jij wil

luister als het een goede vriend van je was geweest wist je de details wel te vertellen, maar goed is typisch Zoetermeers, iedereen weet het beter en iedereen kent altijd de persoon waar het omgaat. Of het nu zijn/haar buurjongen is of een vriend van zijn vriendin, iedereen weet er altijd alles van.
Ik heb het zelf meegemaakt, wel met een echte goede vriend, de verhalen rezen de pan uit en heb ze steeds gekker gehoord, zelfs mensen die mij konden vertellen hoe iets precies was gebeurt (geheel ander verhaal ophangend)

Maar goed dat neemt het nog steeds niet weg dat dit een triest iets is, iets wat me behoorlijk beangstigd, voor mijn kids is schieten dalijk heel gewoon....

Mensen die hem wel kennen heel veel sterkte !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:04:
hij is er nog namelijk...

hij kan beter niet meer leven, klinkt hard, maar als die eruit kom als kasplantje :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 25 september 2005 om 14:05:
luister als het een goede vriend van je was geweest wist je de details wel te vertellen, maar goed is typisch Zoetermeers

t is geen GOEDE vriend maar wel een vriend....
ik was nog in gesprek met mensen die bij hem in het ziekenhuis waren... dus vandaar dat ik eerst dit neer zette en zodra ik t hele verhaal tot in de puntjes wist alles neer wilde zetten...
ik weet heel goed hoe t is als mensen lul verhalen over vrienden van je neerzetten... ben al eerder een vriend kwijt geraakt en daar kwamen ook de raarste verhalen over...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:04:
Ja ik ken hem... spreek ajb nog niet in verleden tijd.. hij is er nog namelijk

je heb gelijk sorry.

Het is allemaal zo oneerlijk he. Als je per ongeluk tegen iemand aan loopt kan dit je zomaar gebeuren. iedereen had tegen hem aan kunnen lopen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:07:
ik weet heel goed hoe t is als mensen lul verhalen over vrienden van je neerzetten... ben al eerder een vriend kwijt geraakt en daar kwamen ook de raarste verhalen over..

dat zei ik ook idd
Waarschuw beheerder
pfff kut zeg.. hopen dat hij dr bovenop komt en geen blijvende schade eraan over houdt.. sterkt (F)

Kut zoeterminder.. En dat bij een thema veilig stappen :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:08:
je heb gelijk sorry.

Al goed

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op zondag 25 september 2005 om 14:05:
Ik heb het zelf meegemaakt, wel met een echte goede vriend, de verhalen rezen de pan uit en heb ze steeds gekker gehoord, zelfs mensen die mij konden vertellen hoe iets precies was gebeurt (geheel ander verhaal ophangend)

das overal parruk ze maken van een muis een ollifant:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantjuh:) op zondag 25 september 2005 om 14:09:
geen blijvende schade eraan over houdt..

Dat is hoop teveel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 25 september 2005 om 14:09:
dat zei ik ook idd

Hebben wij t miss toevallig over dezelfde?? JP??

Waarschuw beheerder
hoop moet je ook een beetje hebben denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:09:
das overal parruk ze maken van een muis een ollifant:/

hier in zoetermeer een beetje meer dan ergens anders denk ik

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:11:
Hebben wij t miss toevallig over dezelfde?? JP??

nee, ik ben van een andere leeftijd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:10:
Dat is hoop teveel

??

Het is wel belangrijk om hoop te houden in zo`n situatie lijkt mij he (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 25 september 2005 om 14:12:
nee, ik ben van een andere leeftijd

t had gekund....

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:11:
hoop moet je ook een beetje hebben denk ik.

Ja hoop hebben we ook wel... maar we weten zo goed als zeker dat hij er niet zonder blijvende schade uitkomt.. dus daar hebben we niet egt hoop meer op...

Waarschuw beheerder
misschien dan hoop op dat hij geen pijn zal hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:15:

die hoop heb ik ook zeker ste weten wel... maar hoop op dat ie er zonder iets uikomt heeft geen zin meer...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op zondag 25 september 2005 om 14:12:
hier in zoetermeer een beetje meer dan ergens anders denk ik

hier kunnen ze dr ook wat van hoor:/

Waarschuw beheerder
er zijn steden en dorpen waarbij iedereen iedereen kent, en dan krijg je dus ook wild west verhalen!!!

Ik kan me heel goed voorstellen als er mensen zijn die bijv een vriend of vriendin van je zwart maken met verhalen. Was toen ook met Daan en Alan in Loosduinen: "ach zal wel weer drugs zijn" werd er gezegd. En daar werd ik zo boos over!!!
Waarschuw beheerder
:s klinkt lullig om te zeggen na wat ik net gezegd heb, maar de zus van alan zat bij mijn zus in de klas :S

ken dat verhaal dus ook

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:15:

in het ziekenhuis zal die wel onder de morfine gehouden worden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 25 september 2005 om 14:23:
klinkt lullig om te zeggen na wat ik net gezegd heb, maar de zus van alan zat bij mijn zus in de klas

ken dat verhaal dus ook

Daar ben ik toen ook zo van geschrokken. Daan kwam veel in de <O> ik kende hem niet goed, maar was toch heel erg schrikken. Ik heb ook meegelopen met die stille tocht. En dan word je toch even met je neus op de feite gedrukt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 14:21:
Dat heb ik dus ook gehoord toen die vriend van mij een jaar terug dood neerviel door een hartafwijking...
Haat dat.. kk roddels...

Ja ik vind het ook zo laag!! Roddelen over mensen die zich niet echt meer kunnen verdedigen omdat ze of dood zijn of in coma liggen!!
Waarschuw beheerder
staat nu ook al op NOS teletekst.. Nog steeds te vaag voor woorden dat iemand wordt neergeknald op zo`n drukke aangelegenheid

25 September 2005 14:13
Man neergeschoten in Zoetermeer
ZOETERMEER Op het Stadhuisplein in het centrum van Zoetermeer is gisteravond een man in zijn hoofd geschoten. Op het plein waren op dat moment honderden mensen bijeen voor een feest.

Twee mannen kregen op het plein ruzie toen ze tegen elkaar aanliepen. Daarbij trok een van hen een pistool en schoot. Een 23-jarige inwoner van Benthuizen raakte daarbij levensgevaarlijk gewond. Hij is in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis.

Portiers van een horecagelegenheid op het plein slaagden erin de schutter, een 32-jarige Hagenaar, te ontwapenen. Hij is overgedragen aan de politie.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TRIEST! moet niet gekker worden in NL, maare werd er niet gefouilleerd ofzo?
Waarschuw beheerder
nee het was een buitenfeest gewoon in de stad daar kan je gewoon heen gaan zonder gefouilleerd te worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zondag 25 september 2005 om 12:16:
mjah.. dat er zieke mensen rondlopen was al duidelijk maar dit lijkt me wel overdreven

Het is dus niet overdreven. Er lopen echt van die gekken rond!!!

Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op zondag 25 september 2005 om 14:37:
nee het was een buitenfeest gewoon in de stad daar kan je gewoon heen gaan zonder gefouilleerd te worden

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar er is dus wel met een echt pistool geschoten en niet met een omgebouwd alarmpistool zoals ik eerder heb gelezen paar posts terug..?