| Betreft: | evenement: Dance Valley 2005, zaterdag 6 augustus 2005 om 10:00 |
Ik zou het niet eens erg vinden om in mn eentje naar een festival te gaan, kan je lekker doen en laten wat je zelf wilt, naar de area's gaan die je wilt .. je hoeft met niemand rekening te houden
Ben ik nu raar
Nee, ik vind het heerlijk. lekker gaan en staan waar jij wilt
60000
15000 voor de vrijdag+camping
45000 voor de zaterdag
volgens mij 60.000 op zaterdag....
het enige waar ik m'n vingers grijs voor zit te duimen is in ieder geval droog weer!
Voor de rest is het vast allemaal weer dik in orde
ik ook
Alles goed weer met de voetjes??
maarreh, is er nou nog steeds niets bekend dan??
12.30 - 13.30 Mason
alles voor 3 uur is verkennen en denk
ben zelf helemaal gek van hardstyle jump hardcore en noem maar op. ik ga naar dancevalley, vraag me alleen af of daar wel vat voor mij bij is? is dit echt allemaal soft of zit er ook wel het wat hardere werk bij?
Ik ga ook! Heb net 2 vrijkaarten voor het hele weekend in de bus gehad woeiiiii
18:00 21:00 Richie Hawtin vs. Ricardo Villalobos
Ik hoop het!!!
Zit nu al in de fase dat ik denk: als het maar droog is...
ow geduld... hmmm lastig hoor ha ha ja gaat id altijd super snel voorbij.. baal altijd zo van het laatste kwartiertje.. en maar op me horloge blijven kijken word dan gek van mezelf hi hi..denk dat ik maar gen horloge meer omdoe zaterdag
nog maar 3 nachtjes slaaaaaaaaaaaaaapen!
ik lekker maar 3!!!
maar ik warm het veld alvast goed voor je op, goed?
Heb besloten dat het me geen reet kan schelen wat het weer doet, ga toch helemaal los!!!
ach ja, zo ben ik ook wel weer
Heb ook twee weekend kaartjes gewonnen maar had al kaarten maar ja
Ik heb mijn zaterdagkaarten verkocht voor 45 per stuk, zit ik nog supercheap het hele weekend
Wow vandaag 2 weekend kaartjes op de mat gevallen...
had ik ook! gewoon een witte envelop uit Purmerend met 2 kaarten!!
Ik ook... gisteren binnen gekregen
Heb die weekend kaarten verkocht voor 50 euro per kaart dance valley word dan zeker goedkoop haha
weet iemand waar ik een timetable kan vinden?
Was net op de radio, dat de kans op een zonnige dag het grootst is in de kustprovincies.
Dus we krijgen zon
Zou de feeststemming dan wel komen?
3000 kaarten voor de vrijdag verkocht zijn....
camping
nu mis je gewoon 2 favo dj's. beetjer jammer
ik heb 1 kaartje over voor zaterdag 45 euro
en zelf ophalen in leiden pb me maar
haha ja sorry moet uhm echt kwijt
Ach, het maakt mij helemaal niks uit hoeveel mensen er komen en wie er wel of niet een gratis kaart heeft, ik heb er gewoon hartstikke veel zin in!! Lekker dansen en lol maken met mijn vriendjes en vriendinnetjes, dan ben ik snel tevreden hoor!
Ben het helemaal met je eens, gewoon het echte Dance valley gevoel. Leuke dag met je vrienden en vriendinnen
Spullen aan het pakken!
Tent is binnen!
Hier (regio Den Haag) is het DROOG!
En hier (ca 10 km van het Dance Valley terrein) ziet de lucht er behoorlijk grijs uit.
In Den Haag is de lucht ook grijs!
Veel plezier Bunny!
MORGEN GAAN WE LOSSSSSSSSSSSS
Waar dan?
Wordt morgen redelijk weer, niet al te veel regen
Iemand dit ook gehoord?
Me vader zei net dat op de radio werd gezegd dat het 1 grote modderpoel is, en dat daarom de buitenpodia zijn gesloten.
Iemand dit ook gehoord?
Echt vet. Met ze allen schijt hebben. Op zich geeft zo dramatische wendig toch een betere en vettere sfeer, omdat de diehards overblijven!
Zand,stro,planken..het maakt niet uit hoe ze het doen en of ze de hele nacht door moeten werken.
Als er zoveel geld binnen komt en mensen betalen zoveel geld voor een kaartje dan moet je gewoon zorgen dat alles redelijk in orde is.
Heb me ondanks de modder echt prima vermaakt, Dance Valley was weer helemaal top
Wel grappig! De mensen die s'ochtends binnenkwamen probeerden echt zo droog mogelijk door de modder te komen!! MEnsen die de vrijdag al waren geweest hadden al door dat dat hopeloos was! Die namen gewoon de snelste route! !!
eerst sprong de vriend van het meisje over de sloot en bleef hij daar staan om haar op te vangen...
eerst durfde ze niet maar onder luid gejoel van de mensen om haar heen sprong ze toch, te kort...
daarna een dwaas die de sloot helemaal niet zag... bam kopje onder... echt zo gelachen...
zo ook weer gedouched en al thuis, was er vrijdag ook al, op de camping was het echt grappig allemaal verschillende nationaliteiten bij elkaar, wij zaten tussen een hele groep zweden en engelsen, mafkezen zijn dat zeg.
toen we eenmaal nat en vies waren van het tentje opzetten doorgeblubbert naar loveland... super, deep dish en carl cox ook geweldig, en toen om 12 uur trg naar de camping waar er nog een tent met muziek was heel de nacht door, en toen s'morgens provesorisch douchen onder een kokend hete douch!
en toen op naar roog en erick-e die anderhalf uur die ik gehoord heb dan... verder vond ik benny roderiquez super goed en carl cox, weet ni of het nog meer mensen zijn opgevallen maar die set leek erg op die van vrijdag..., en verder overal beetje gekeken en afgelsoten met ferry corsten en paul van dijk... was echt geweldig maar hopen dat t volgend jaar lekker warm en zonnig is!
Iemand nog vechtpartij gezien bij HQ??
Alleen paul van dijk.. Die mogen ze van mij voortaan lekker naar een 538 drive-in show sturen.. Draaide ook echt maar 7 plaatjes ofzo..
Verder vechtpartij.. typisch... HQ.. misschien moeten ze die gewoon afschaffen, scheelt heel wat idioten
Ik vond de sfeer op de vrijdag ook leuker
Het valt me wel tegen dat niemand wat over Chris liebding zegt...
Want dat was zeker de vetste set van de dag
Het geluid viel een paar keer weg maar met grapjes tegen het publiek had het ook weer zijn charmes
Verder vechtpartij.. typisch... HQ.. misschien moeten ze die gewoon afschaffen, scheelt heel wat idioten
Toen ie Higher State of Conciousness draaide, helemaal vertraagd, met die lichten erbij beste moment dat ik in tijden heb meegemaakt op een feest: dikke acid en breakbeats
de toppers voor mij waren toch wel Erick E
Ook een stuk van gezien, helaas (weer) niet de hele set..
Fijne tent ook, mooi podium.
Vergeet Born Slippy niet, dat was ook een kippenvel moment... maar de toppers voor mij waren toch wel Erick E vs Roog en Benny R, wat een helden.
KEVIN SAUNDERSON
Saunderson knalde deze nog door de tent heen! Ook bij cox ging het goed los!!!!!
Blur - Song 2 (Moguai Remix)
I got my head done
When I whas young
It's not my problem. It's not my problem
image
Woohooooooooooooooooooooooooooo
Wel gewoon gaan 2006, 't blijft toch een errug leuk feest
ja, zou dat niet van een joint laten afhangen.
dan zeg je toch uiteindelijk "Fuck" die paar druppeltjes