| Betreft: | evenement: Dance Valley 2005, zaterdag 6 augustus 2005 om 10:00 |
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 2 augustus 2005 om 15:40:maar ik warm het veld alvast goed voor je op, goed?
Das wel heel erg aardig van je!
Uitspraak van Battery Bunny op dinsdag 2 augustus 2005 om 15:39:Heb besloten dat het me geen reet kan schelen wat het weer doet, ga toch helemaal los!!!
ga denk de hele dag maar in de tenten feest vieren.
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 2 augustus 2005 om 15:59:ach ja, zo ben ik ook wel weer
dans de concept tent maar ff goed in voor me???
Ik heb ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn in Dance Valley 
Als ik me eigen niet vergist ga ik al op feesten ongeveer 13 jaar??? ik heb dance -valley meegemaakt in het begint en drie jaar lang hadden we " CLUBWEARHOUSE" een eigen tent met DJ REMY! het was echt waanzinnige vroeger ja ...maar ik blijf gewoon lekker feesten
..en met anderen woorden ..ik leef me uit ...'cause life is too DAMN short!!..ik zie jullie daar en have fun!! oja zaterdag dan..big
from Rika
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 22:06:ze hebben vast wel kluisjes toch?
al gechecked op lockerbox
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 21:14:is dit echt allemaal soft of zit er ook wel het wat hardere werk bij?
tuurlijk wel HQ iS zeker te gekkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!
Uitspraak van -*-S-*-NaNu-*- op woensdag 3 augustus 2005 om 09:38:Heb ook twee weekend kaartjes gewonnen maar had al kaarten maar ja
Ik heb mijn zaterdagkaarten verkocht voor 45 per stuk, zit ik nog supercheap het hele weekend!
Uitspraak van Battery Bunny op woensdag 3 augustus 2005 om 09:40:Ik heb mijn zaterdagkaarten verkocht voor 45 per stuk, zit ik nog supercheap het hele weekend
Heb die weekend kaarten verkocht voor 50 euro per kaart dance valley word dan zeker goedkoop haha
Wow vandaag 2 weekend kaartjes op de mat gevallen...
Uitspraak van Battery Bunny op woensdag 3 augustus 2005 om 09:12:had ik ook! gewoon een witte envelop uit Purmerend met 2 kaarten!!
Ik ook... gisteren binnen gekregen
he???
Vreemd, dat er dan niks bijzit van wie het is.
Maar toppie hoor voor jullie.
Uitspraak van -*-S-*-NaNu-*- op woensdag 3 augustus 2005 om 09:44:Heb die weekend kaarten verkocht voor 50 euro per kaart dance valley word dan zeker goedkoop haha
haha