| Betreft: | evenement: Dance Valley 2005, zaterdag 6 augustus 2005 om 10:00 |
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 23:06:Ach, het maakt mij helemaal niks uit hoeveel mensen er komen en wie er wel of niet een gratis kaart heeft, ik heb er gewoon hartstikke veel zin in!! Lekker dansen en lol maken met mijn vriendjes en vriendinnetjes, dan ben ik snel tevreden hoor!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 00:19:Ben het helemaal met je eens, gewoon het echte Dance valley gevoel. Leuke dag met je vrienden en vriendinnen
Ckers helemaal mee eens!!!!
weer of geen weer altijd lekker dance valley weer
Uitspraak van Battery Bunny op vrijdag 5 augustus 2005 om 09:16:Spullen aan het pakken!
Tent is binnen!
Veel plezier Bunny!
*hoopt dat pride of mokum der tent vol stroomt*
Uitspraak van Battery Bunny op vrijdag 5 augustus 2005 om 09:16:Hier (regio Den Haag) is het DROOG!
En hier (ca 10 km van het Dance Valley terrein) ziet de lucht er behoorlijk grijs uit.
En hier (ca 10 km van het Dance Valley terrein) ziet de lucht er behoorlijk grijs uit.
In Den Haag is de lucht ook grijs!
Ik zei ook droog, niet zonnig
Veel plezier Bunny!
Jij ook!
MORGEN GAAN WE LOSSSSSSSSSSSS
NEEEEEEEEE VANDAAG EN MORGEN GAAN WE LOS!!!!
Ik ben net even over het terrein heen gereden met de auto. Bij aankomst zag ik een stuk of 200 man staan met rugzakken, tenten e.d. Die mochten toen ik er aan kwam nog niet naar binnen.
Het terrein is nat, doorweekt, sompig e.d. Ik kwam bijna vast te zitten met de auto.
Het ziet er al wel goed uit! Wel mooi om te zien dat ik er zonder al te veel moeite gewoon op kon rijden. Even de tenten bekeken, even langs de hq stage gereden, even op het gras van mainstage gestaan en daar mijn vriendin even gebeld om te zeggen waar ik was.
Wel enorm jammer van het weer!! Toen ik weg reed ging het ineens even hard regenen. Gelukkig zijn het maar van die overwaai buien die niet de hele dag duren, maar toch!
Zul je morgen zien dat iedereen lekker bij mainstage staat en dan bij een buitje gaat rennen naar de tenten die overvol zullen raken! En daarna weer vrolijk terug over de gladde bruggen.
Ik heb er wel zin in! Ik heb nog even wat verstopt op het terrein zelf, zodat dat morgen geen probleem gaat opleveren.....
Het terrein is nat, doorweekt, sompig e.d. Ik kwam bijna vast te zitten met de auto.
Het ziet er al wel goed uit! Wel mooi om te zien dat ik er zonder al te veel moeite gewoon op kon rijden. Even de tenten bekeken, even langs de hq stage gereden, even op het gras van mainstage gestaan en daar mijn vriendin even gebeld om te zeggen waar ik was.
Wel enorm jammer van het weer!! Toen ik weg reed ging het ineens even hard regenen. Gelukkig zijn het maar van die overwaai buien die niet de hele dag duren, maar toch!
Zul je morgen zien dat iedereen lekker bij mainstage staat en dan bij een buitje gaat rennen naar de tenten die overvol zullen raken! En daarna weer vrolijk terug over de gladde bruggen.
Ik heb er wel zin in! Ik heb nog even wat verstopt op het terrein zelf, zodat dat morgen geen probleem gaat opleveren.....
Ik heb nog even wat verstopt op het terrein zelf, zodat dat morgen geen probleem gaat opleveren.....
Waar dan? Bij die bosjes op het terrein?? hahaha
Voor degene die vandaag gaan..heel veel plezier en maak er een mooie dag en nacht van!
En ach..wat dat weer betreft..we hebben het toch niet in de hand dus waarom zouden we er ons druk om maken.
Uitspraak van Battery Bunny op vrijdag 5 augustus 2005 om 11:02:Waar dan?
Ik heb 2 sixpackjes bier verstopt op een leuke plek en eigenlijk niet eens voor mezelf, maar voor wat mensen die daar aan het werk zijn morgen.
Maar ik vond het wel raar. Ik had net zo goed iets neer kunnen zetten wat zo de lucht in had kunnen gaan. Slechte beveiliging dus, want het feest was eigenlijk al begonnen (de eerste campinggasten liepen al het terrein op).
Ben Zowiezo bij Armin,Markus&Perry, en niet te vergeten Paul van Dijk natuurlijk als afsluiter. Daar tussen door wandel ik naar Sasha en Lawrence en Ferry Corsten
Wordt morgen redelijk weer, niet al te veel regen, Armada heeft een Stage en geen tent zoals vorig jaar, dus is te hopen dat het goed weeer blijft
Wordt morgen redelijk weer, niet al te veel regen, Armada heeft een Stage en geen tent zoals vorig jaar, dus is te hopen dat het goed weeer blijft
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 5 augustus 2005 om 15:53:Wordt morgen redelijk weer, niet al te veel regen
nu net van t KNMI:
Morgen vallen er talrijke buien en in het noordoosten en oosten kan zelfs onweer voorkomen. De middagtemperatuur komt niet veel hoger uit dan een graad of 17 en er staat en matige tot vrij krachtige noordwestenwind
Geitenwollensokkenweer
Maar ik laat me niet voor één gat vangen hoor: ZIN !!