Ik vind dat in dit topic een heleboel producers teveel credit krijgen die ze dus niet verdienen.
omdat je speciaal mijn tekst citeerde Zandah zal k t ff toelichten:
*Underworld-vind ik gewoon geniaal in elkaar zitten en als voorbeeld geef k natuurlijk born slippy, 1 vd beste housenummers ooit, dus ongetwijfeld dan geniaal!
*Joey Beltram-spreekt voor zich, real techno met als voorbeeld energy flash, ook 1 vd beste platen ooit!
*Prodigy en Aphex Twin spreken voor zich. Combinatie van muzikaliteit, geluidskwaliteit en originaliteit is gewoon uitstekend.
*Promo-files uiteraard, is gewoon geniaal, origineel (toendertijd en nu nog steeds)en geluidskwaliteit perfect
*Speedy J- altijd geniaal, zowel zn dancefloor-techno als meer zn rustige werk
*Umek-leveren geniale tracks op. maar goed zal wel kwestie van smaak zijn, ik vind het geniaal in elkaar zitten
*Oud werk van Buzz Fuzz en the Prophet is zeker wel fantastisch. Remix van the horror (BF), dreamgirl, jealousy, en de tracks van the prophet (ook onder the rose omdat ik fan ben van het oude werk van trance boeddha records) zitten gewoon (zeker toendertijd) goed in elkaar!
Was vergeten Miro, Acardipane, Dr. Macabre en Ophidian er bij te zetten (alhoewel marc momenteel niet echt bezig is vind ik dan)maar zoals X-tinction al zei, Apocalypse Never, Atmos-Fear, The Shining etc zijn gewoon geniaal.
Dus ik ben benieuwd wat jij dan wel geniale producers vind binnen de house-scene