Partyflock

Forumonderwerp · 785852
3810x bekeken

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Wie vinden jullie nou echt muzikaal gezien geniaal? Dus niet mensen die gewoon gigantische vette nummers maken, maar artiesten waarvan je echt denkt van: ''Jezus, hoe verzint hij zoiets in Godsnaam?''. Spul waar echt over nagedacht is, dus niet om een gigantisch vette dansvloerklapper te maken, maar spul wat echt te ingewikkeld is om fatsoenlijk op te dansen?

EDIT: Ik heb het dus over house.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Klopt.
Waarschuw beheerder
hehe, alsof die Ishkur het allemaal zo goed weet :) Die site word ook gevormd uit een mening van iemand! Zoalsl BAL al zegt, definities moet je zelf toch ook wel een beetje vormen! tot op zekere hoogte dan

Waarschuw beheerder
PCP

Apocalypse Never

& Atmos-Fear. Denk je ja simpel melodietje, maar je kan het melodietje steeds anders plaatsen (misschien heb ik dat alleen) hij hoort steeds verschillend aan en heb er steeds een andere kijk op, daarom verveelt die mij NOOIT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juni 2005 om 21:13:
Ik niet, ik noem geen enkele vorm van techno, hardtrance, D&B of wat dan ook geniaal.

waarom vraag je dan naar geniale house artiesten :vaag:
Waarschuw beheerder
Ja precies, en wat is jouw definite van een geniaal artiest.. of bestaan die volgens jou sowiezo niet?
Waarschuw beheerder
waarom vraag je dan naar geniale house artiesten

waarom kan het niet zo zijn dan?
Ik zou ook geen enkele hardtrance artiest anno 2005 als geniaal bestempelen dus hardtrance valt bij mij ook al af.

verder vind ik bijna overal wel geniale producers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SLAPSHOT op donderdag 16 juni 2005 om 21:49:
of wat dan ook

met deze kanttekening streept hij voor mijn gevoel toch erg veel weg hoor of ben ik nou maf :s
Waarschuw beheerder
mjah das wel weer zo :)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat in dit topic een heleboel producers teveel credit krijgen die ze dus niet verdienen.

omdat je speciaal mijn tekst citeerde Zandah zal k t ff toelichten:
*Underworld-vind ik gewoon geniaal in elkaar zitten en als voorbeeld geef k natuurlijk born slippy, 1 vd beste housenummers ooit, dus ongetwijfeld dan geniaal!
*Joey Beltram-spreekt voor zich, real techno met als voorbeeld energy flash, ook 1 vd beste platen ooit!
*Prodigy en Aphex Twin spreken voor zich. Combinatie van muzikaliteit, geluidskwaliteit en originaliteit is gewoon uitstekend.
*Promo-files uiteraard, is gewoon geniaal, origineel (toendertijd en nu nog steeds)en geluidskwaliteit perfect
*Speedy J- altijd geniaal, zowel zn dancefloor-techno als meer zn rustige werk
*Umek-leveren geniale tracks op. maar goed zal wel kwestie van smaak zijn, ik vind het geniaal in elkaar zitten
*Oud werk van Buzz Fuzz en the Prophet is zeker wel fantastisch. Remix van the horror (BF), dreamgirl, jealousy, en de tracks van the prophet (ook onder the rose omdat ik fan ben van het oude werk van trance boeddha records) zitten gewoon (zeker toendertijd) goed in elkaar!

Was vergeten Miro, Acardipane, Dr. Macabre en Ophidian er bij te zetten (alhoewel marc momenteel niet echt bezig is vind ik dan)maar zoals X-tinction al zei, Apocalypse Never, Atmos-Fear, The Shining etc zijn gewoon geniaal.

Dus ik ben benieuwd wat jij dan wel geniale producers vind binnen de house-scene :bier:

Waarschuw beheerder
met deze kanttekening streept hij voor mijn gevoel toch erg veel weg hoor of ben ik nou maf :s

Ten eerste is er veel meer house dan die stijlen vind ik, en ten tweede, dat vind ik alleen, het topic gaat er juist om dat jullie vertellen wat jullie nou geniale artiesten vinden.

Waarschuw beheerder
ga slapen slet

Waarschuw beheerder
Goed idee.

Waarschuw beheerder
binnen 1 sec antwoorden, zo jij luistert goed 8)

Waarschuw beheerder
Je weet toch.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik weet nog een geniaal nummer :)

Angerfist - Raise your fist

Das echt geniaal

Waarschuw beheerder
:x ik zal maar nix zeggen he bal 8)

Waarschuw beheerder
:x ik zal maar nix zeggen he bal 8)

Juist wel, ken je lachen. :P

Waarschuw beheerder
Tijd voor Huishouden in de pogostal deel 2 dacht ik toch :jaja:

Waarschuw beheerder
promo met nummers als: still got it, patterns in chaos, what the fuck, vicious circle, enz :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pogo is cool :P

Waarschuw beheerder
pogo is blij alto :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee man lekker beuqen, geniaal :[

Waarschuw beheerder
hakkuh :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat kan ik niet, dus daarom pogo ik

Waarschuw beheerder
pogo-ers zijn dus eigelijk de n00bs? ;)

Waarschuw beheerder
Tijd voor Huishouden in de pogostal deel 2 dacht ik toch :jaja:

Ik zeg Kledder Productions!

Waarschuw beheerder
Ja je hebt dat antipogo filmpje van mij gezien toch van kledder prodcutions? maar das dus gifje maar hij is 78mb ofzo, weet jij waar ik zo n grote gif kan uploaden? Wel zo leuk open ik gelijk topic :D

Waarschuw beheerder
Pff...geen idee...yousendit of herejezus ofzo misschien?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een anti pogo filmpje??

Waarschuw beheerder
HuisHouden In De Pogo Stal!

Starring...
X-TinctioN
ROBBERS
& ILoveHardStyle.

Waarschuw beheerder
hier 3 screenshots van mijn antipogo filmpje :p

[img width=397 height=284 cacheid=00092f60001a083078162f2d1a00cc90a0]http://img229.echo.cx/img229/1920/13wt.jpg[/img]
[img width=391 height=279 cacheid=00092f70001a084b7f4608501a00cc90a0]http://img229.echo.cx/img229/2963/27kb.jpg[/img]
[img width=398 height=285 cacheid=00092f7f001a086ce90ed26d1a00cc90a0]http://img240.echo.cx/img240/9351/34dk.jpg[/img]

:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja niet zo n site war je kan downloaden maar dat je gif er gelijk opstaat dus daar heb je bij yousendit et niets aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_aw op vrijdag 17 juni 2005 om 01:25:
*Umek-leveren geniale tracks op. maar goed zal wel kwestie van smaak zijn, ik vind het geniaal in elkaar zitten

Umek geniaal? Ahum....

Bijna al zijn platen klinken hetzelfde. Hij is echt de oude Scott Brown van de techno.

Producers in het housegebeuren die ik geniaal vind zijn o.a.:
1. Carl Craig
2. Matthew Herbert
Waarschuw beheerder
:bier: moet je beter luisteren

Waarschuw beheerder
S.H.O.K.K

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
wat ik de meest geniale muziek ooit vind zijn de oude soundscape tracks op het oude ruffneck label:respect:
nummers zoals farewell ruffia dus;)

:kwijl:

heb sinds die tijd dat die tracks zijn uitgekomen,nog nooit weer zulke goede sounsdscapes gehoord:(

ennuh oja:
[img width=693 height=74]http://home.kabelfoon.nl/~jrschryn/pogoisvoorhomos.jpg[/img]
8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd ace's delight aka ace da brain is 1 van de beste producers op gebied van hardtrance die ik de laatste jaren heb mogen horen

en natuurlijk gabriel & dresden !! .. hun nieuwe platen blijven me elke keer weer verassen..
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
Mark V & Poogie Bear

Niet alleen dat ik ze momenteel vet vind, maar k las dat ze toch 'legandarisch' waren met hun producties.

zijn toch wel geniaal ;)

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Venetian Snares
Nihil Fist
Lord Lloigor
Mark N
Passenger of shit

Deze vind ik echt geniaal en orgineel :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
passenger of shit? :|

dat kan ik ook wel :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Jens - loops & things origineel. heeeerlijk!

er zijn zoveel tijdelijke muzikale geniën. Ken er niet veel die echt continu geniaal zijn...

Waarschuw beheerder
hier worden echt duidelijk alleen maar favoriete producers genoemd... blij hoor

Waarschuw beheerder
hier worden echt duidelijk alleen maar favoriete producers genoemd... blij hoor

Niet echt de bedoeling idd. :no:

Maar goed, blijkbaar hebben de mensen over het algemeen een ander idee van geniaal dan ik. Denken dat geniaal gelijkstaat an geweldig ofzo. :/ Ik bedoel, een Mark V & Poogie Bear, best leuke muziek, maar kun je toch niet echt zeggen van daar zit echt een gedachtegang achter? Ik zat eigenlijk meer te hopen op namen als:

K*N*U*R*F*T citeer top bottom 17 juni 2005 02:42[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
K*N*U*R*F*T aphex twin
amon tobin

Waarschuw beheerder
idd, mark v & poogie bear is nou niet bepaalt geniaal :S

die knurft ken ik niet btw :P