Zo lang geleden, het lijkt wel of ik het vergeten ben.
Ik kom regelmatig leuke mensen tegen, het blijft alleen bij leuk. Ja voor me lusten maakt het niet uit.. die onderscheid ik wel van liefde maar it's been long ago dat ik hopeloos verlieft was en hoe heerlijk dat voelde als dat beantwoord werd.
Ik denk dat als ik verlieft raak het wel weer heftig zal zijn, dan maar hopen dat ik ook meteen verlieft raak met iemand waar ik iets mee kan bouwen, dat zie ik wel zitten anders vind ik het de energie niet waard. Hou het dan liever lekker oppervlakkig en simpel.
dammit, ik ben het echt zo goed als vergeten hoe het voelde, ik weet nog wel dat het lekker voelde en de spreekwoordelijke vlindertjes in de buik maarreee...bij mij zit er vooralsnog enkel een ontbijtje, stuk komkommer en wat maagzuur.
Ik kom regelmatig leuke mensen tegen, het blijft alleen bij leuk. Ja voor me lusten maakt het niet uit.. die onderscheid ik wel van liefde maar it's been long ago dat ik hopeloos verlieft was en hoe heerlijk dat voelde als dat beantwoord werd.
Ik denk dat als ik verlieft raak het wel weer heftig zal zijn, dan maar hopen dat ik ook meteen verlieft raak met iemand waar ik iets mee kan bouwen, dat zie ik wel zitten anders vind ik het de energie niet waard. Hou het dan liever lekker oppervlakkig en simpel.
dammit, ik ben het echt zo goed als vergeten hoe het voelde, ik weet nog wel dat het lekker voelde en de spreekwoordelijke vlindertjes in de buik maarreee...bij mij zit er vooralsnog enkel een ontbijtje, stuk komkommer en wat maagzuur.
(maybe ben ik wel bang..om verlieft te worden. Niet dat ik iets heftigs heb meegemaakt maaar... uh jaa daar ga ik vandaag maar is lekker op me balkonnetje over zitten denken)
woensdag, zelf analyse-dag (geen patatdag meer voor mij, de zomer staat voor de deur bovendien was het toch maar 2e rangs flut patat, no offense holyierhoek snackbar)
2 maanden terug ofzo..
en ben nog steeds gek op die persoon..
maar voor me eigen best wil kan ik hem het beste zo snel mogelijk vergeten...
Maar dat doe ik ook niet zomaar..
Als je soms ziet dat mensen na 2 weken al zeggen dat ze van elkaar houden.. Het kán, maar ik denk dat er toch langer over moet gaan
En nog steeds helemaal oppie en toppie stapelverliefd op mijn moppie knuffolmutz
verliefdheid kan je niet tegenhouden
Gaat (soms jammergenoeg) helemaal vanzelf
ongeveer 1 1/2 maand geleden... Was echt lang geleden, en dacht dat het wel wederzijds was, maar blijkbaar niet genoeg, of heeft hij gewoon bang voor wat misschien zou kunnen gebeuren...
zeg dat niet ooit komen we wel weer bij elkaar terug. onze liefde was te sterk om voor eeuwig uit elkaar te zijn. ik hou van je mijn duifje
En ik van jou chocotoffje . Ooit..ooit zullen we elkaar weer in de armen sluiten en kan ik weer verdrinken in jouw ogen zo mooi als de zee. Tot dan, ik denk aan je, ik hou van je, ik ben bij je. Voor altijd de jouwe, je roomsoesje
ben verliefd en het voelt geweldig
ohhhh
op wie nog meer dan???
hahaha je bent wel op veel mensen verliefd! Goede keuzes btw, m.n. Waterval o/c! *faints* Gelukkig hebben we nu een soort look-a-like @ de uni LOL
hij lijkt er echt iets teveel op! Ik denk dat het zijn broer is. CK zag er ook wel echt leuk uit vandaag, jammer dat hij zo verlegen is, volgens mij is hij heel lief!
Komt zo snel en is ook zo weer weg bij mij....altijd weer afknappers
Begin van dit jaar, maar van korte duur....sindsdien durf ik het ff nie meer aan kom toch altijd van een koude kermis thuis
Een exacte datum?
Ik word nooit zomaar verliefd... dat moet bij mij toch groeien...
Dus ik zeg meestal rond die of die maand
Vorige week
Is nieh leuk he Frummel
Mooie stomme lul is het, hij weet niet wat ie mist.
Maar niet getreurd er loopt ergens iemand rond waar je helemaal verliefd op gaat worden.
En in de tussentijd gaan we gezellig lol maken met de meiden.
Ik ben verliefd en het voelt geweldig
kan het me niet meer herinneren
2 weekjes geleden
en t wordt steeds erger!
begrijp niet dat je dat nog in je msn lijst heb pff had er lang verwijderd of wil je er ook al szaad container gebruiken wat wel logiesis
tja ik heb nu een vriendin die voor me vecht dus komt hellemaal goed gelukkig eindelijk eens gelukkig worden he
Vraag me af of er nogwel leuke normale lieve meiden bestaan...
Vraag me af of er nogwel leuke normale lieve meiden bestaan...
Idd, schatje. Wat wij voor elkaar voelen is niet te beschrijven
omdat hij al een vriendin had
en I'm not a home-wrecker
doe s
en aangezien niemand dit leest is het nog een geheim!! toch?
erop
eronder!!
oww we hadden het daar niet over!!!
erop
ik op mijn cavia
heeft ie me dus gewoon bedonderd
majah dan maar me kat versieren
mijn poes natter
heb er nog eenzijdig contact mee... zij niet met mij. hahaha