jep innerlijk is ook belangrijk..
borsten , ik hou echt van een vrouw met volle borsten , kont is ook goed belangrijk hoor , maar als ik sta te praten hoef ik daar niet zo tegen aan te kijken ddus kies ik voor borsten
Maar over het algemeen toch wel naar de ogen... het gezicht... de uitstraling
Tja en de rest ook
ja vind ik ook allebei.... maar karakter is ook zeker belangerijk....!!!!!
Uitspraak van [Drone] op vrijdag 20 mei 2005 om 22:43:
Maar over het algemeen toch wel naar de ogen... het gezicht... de uitstraling
Tja en de rest ook
vind ik ook zeker de rest is ook belangerijk want karakter
is ook belangerijk je heb hele mooie meiden maar die zijn qua karakter vaak duivels!!!!!! en maken misbruik van hun mooiheid die heb je ook dus moeilijk om te zeggen eigenlijk
wat vind je belangerijk eigelijk is het geheel belangerijk.... want dan heb nog wat aan iemand....
eerst ass dan tieten
Ogen!
K1 ga eens slapen jeuh
Bips is een mooi woord
En echte schoonheid zit toch van binnen?
Borsten!!!
het totale plaatje
pff vrouwen kijken naar alles van een andere vrouw, pikken het zwakste er tussen uit om daar over te kibbelen
zodat ze zichzelf weer wat beter voelen..
kan ik net zo goed over mannen zeggen dan
ja mannen gaan kijken naar het zwakste punt van een andere man en daar over zeiken zodat ze zichzelf weer wa beter voelen
wij het over hadden. het punt van kijken naar een vrouw en dan waarna. en een vrouw kijkt dus meestal naar alles van een andere vrouw en gaan zitten kibbelen over ik noem het dan even het zwakste punt wat ze kunnen vinden.. bv dat haar of bv die O benen of bv die vage schoenen. en dat doen ze niet omdat ze er zich slechter door gaan voelen hoor.
hangt dat niert ervan af, welk richting ze loopt?