Partyflock

Forumonderwerp · 770814
1 volger · 10863x bekeken
Betreft: evenement: Strike One, zaterdag 22 oktober 2005 om 21:00
Waarschuw beheerder
wat zag ik in de PF agenda.... Srtike one niet in de kuip.... maar gewoon in een brabanthal.... beetje minder van UDC
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
minder inderdaad. vond de kuip vorig jaar een mooie locatie.

Waarschuw beheerder
donateur
Kuip :no:

Waarschuw beheerder
kuip is zeker een betere locaties, alleen er zitten zo veel meer nadelen aan....
weer, (nacht)vergunningen, overdag geen lichteffecten, en ik had vorig jaar ook begrepen dat de kuip een risico-locatie was m.b.t het publiek dat aangetrokken wordt

Waarschuw beheerder
Beter dat het niet in rotterdam is!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aaah meen je niet....
overdekt?
vorig jaar geweest, eg zoow lekker naar men zin gehad(Y)
kwam wel wat fout publiek op af met de achtergrond voetbal maja... toch was het super.
hoop dat ze het wel buiten houden.

Waarschuw beheerder
ik heb weinig gehoord over dat feest.....hoe was het weer toen???
Waarschuw beheerder
het weer was perfect, niet te heet niet te koud, zonnetje met af en toe wat bewolking!;)

Waarschuw beheerder
:o, had gehoop dat ze nu wel een nachtvergunning hadden geregeld....niet dus :(

Waarschuw beheerder
t was niet zo druk of wel??
Waarschuw beheerder
ja het was een beetje mijn eerst Trance feest zeg maar.
maar het was gewoon lekker gezellig druk, niet super druk.
in mijn ogen just perfect.
maar vooraan wel wat drukker natuurlijk.

Waarschuw beheerder
klinkt idd als perfect dus...
Waarschuw beheerder
yess.
lees anders eff 'n verslagje over Strik One van vlede jaar.

Waarschuw beheerder
ja het was een beetje mijn eerst Trance feest zeg maar.

zou een feest waar sven vath, michel de heij, secret cinema en fausto draaien niet echt als trance feest bestempelen, maar dat terzijde ;)
Waarschuw beheerder
jaja oke, maar met armin in je achterhoofd die onverwachts super lekker draaide.
t was niet dikke vette techno.
en zekers was sven vath dikke shit.
het was (Hard)Trance/Techno

Waarschuw beheerder
en zekers was sven vath dikke shit.
het was (Hard)Trance/Techno

:o, sven vath draait zkers geen hardtrance: sven vath is niet voor niets de koning van de techno :yes: ach die discussie is ook helemaal niet zinnig om te voeren: sven is gewoon vet :D nog steeds jammer dat het vorig jaar niet 's nachts was>> was ik zeker bijgeweest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon weer een impulz dus in de brabanthallen alleen met een andere naam.
Waarschuw beheerder
haha zeg ook niet dat vath hardtrance draaide ik bedoel dat het algemene genre (hard)trance/Techno was/is.;)
maar ik ben het met je eens hoor.
drukte me verkeerd uit.
Waarschuw beheerder
donateur
jeee, das echt jammer...brabanthallen , is geen Strike One. Dan hadden ze t beestje ook gelijk een andere naam moeten geven :S

Ik heb het vorig jaar ook super gehad. t weer was heeerlijk, de muziek goed, en met een groep leuke mensen om je heen was de sfeer ook (y)

heel jammer dit :(

zie ook https://vip.partyflock.nl/forum/commit.html#last
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat het er mee te maken heeft dat ze het snachts willen houden en niet overdag. Rotterdam deed vorig jaar nogal moeilijk zodat de vergunning niet doorging voor een nachtfeest, sja, logisch dat ze dan een andere locatie gaan zoeken...

jammer, vond het ook top vorig jaar, maar wel heel begrijpelijk. Ik ga d'r ook wel weer naartoe denk ik...

Waarschuw beheerder
donateur
Bloesem, we moeten eigenlijk wel gaan, jubileum feestie met Roelie en Sylvia!! Tjek je mail!! Kmoet alleen Frank nog vragen!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Bloesem samen feestje bouwen weer dan:bounce:

Al een jaar samen meis(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Bloesem gaat niet mee, heeft ze me gemaild :(
Waarschuw beheerder
donateur
he meisjes...nee bloesem gaat ws. niet mee... Is kidsweekend en ben dan ook jarig...dus

En ik ben zowiezo niet zo voor die massale indoorfeesten... Buiten mag groots, maar binnen liever wat intiemer.

Maar de zomerfeesten komen er weer aan dames, dus daar gaan we elkaar heus wel zien! :yes:
Waarschuw beheerder
Ken me goed voorstellen dat het niet in de Kuip wordt gehouden!

Sfeer was ver te zoeken (zoals wel vaker het geval is in rotterdam)

Waarschuw beheerder
Strike one had toch een beetje moeten gaan concureren met Sensation kreeg ik vorig jaar de indruk..Dat is dan toch wel mislukt. Ik weet niet hoe ze dit gaan aanpakken, maar krijg bij Strike One in de brabanthallen toch wel de indruk dat het meer een soort impulz gaat worden :/
Wel slim dat ze het niet in december doen, zoals vorig jaar met dancevalley indoor..Dat was mede, door innercity toch niet zo'n succes qua bezoekersaantallen..
Nou ja, wie weet komen ze wel met een hele leuke line up voor strike one..
Waarschuw beheerder
Zie trouwens nergens op de site van UDC staan dat dit gaat gebeuren

Waarschuw beheerder
Vorig jaar,zou er een enorme spider komen.
Helaas tijdens opbouw,mislukt.
Vandaar groot kaal podium.
Vond feest wel oke:jaja:

Maar mijn vraag,dezelfde tijden,of nu s'nachts?

Idd lekker dichtbij.
Vernieuwde barabanthallen(Y)
Waarschuw beheerder
denk niet dat dit nou echt een verbetering voor dat feest zal zijn :/
Waarschuw beheerder
Vond het vorig jaar zeker wel een leuk feestje!
Opzich wel jammer dat het niet zo druk was, maar goed... als het ramvol was geweest hadden ze zeker problemen gekregen bij de wc's (die al KUT waren!) en bij de bar.

Verder prima vermaakt... Marco V :respect: Secret Cinema :respect: en vooral.......... Sven Väth!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm mijn muziek niet :no:

Mijn stad wel :yes:

dus net als op DV Winter edition ( VOOR NOP )

Aanwezig!!!

Waarschuw beheerder
Hmmmm mijn muziek niet

Het zijn dan denk ik meerdere hallen...Dus wie weet valt dat wel weer mee :) Nog geen line up bekend dus..
Waarschuw beheerder
leren ze t nu nooit .......den bosch moet Q dance feesten aantrekken ........UDC moet doen waar ze goed in zijn buitenfeesten houden !!!......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op donderdag 28 april 2005 om 16:15:
Srtike one niet in de kuip.... maar gewoon in een brabanthal.... beetje minder van UDC

Beetje minder van de gemeente Rotterdam idd die weer geen nachtvergunning wilde verstrekken!
Waarschuw beheerder
donateur
den bosch moet Q dance feesten aantrekken

Juistem maatje!!!!!!

Den Bosch en Q-Dance uitstekende combi!!!!

UDC moet doen waar ze goed in zijn buitenfeesten houden !!!......laatste aanpassing 12 mei 2005 22:26

Maat :S Goed????? vond de afgelopen van Impulz Outdoor anders niet zo geweldig!

Afgelopen decade Dance Valley valt natuurlijk geen speld tussen te krijgen, maar toch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JohnnyD op donderdag 12 mei 2005 om 22:24:
leren ze t nu nooit .......den bosch moet Q dance feesten aantrekken ........UDC moet doen waar ze goed in zijn buitenfeesten houden !!!......laatste aanpassing 12 mei 2005 22:26

Kan aan mij liggen maar Q-Dance zit nooit in Den Bosch en ken me ook niet herinneren dat ze er ooit gezeten hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
joeppie weer gratis kaarten
Waarschuw beheerder
donateur
Kan aan mij liggen maar Q-Dance zit nooit in Den Bosch en ken me ook niet herinneren dat ze er ooit gezeten hebben.

correct me if i'm wrong, maar er staat toch den bosch MOET Q-Dance feesten aantrekken!!!!

Als in dat ze dat NOG moeten gaan doen!
Waarschuw beheerder
donateur
jongens, waarom niet gewoon eerst de line-up en het feest afwachten en dan een mening geven. Waarom altijd van te voren al zo lopen zeiken. :S

De brabanthallen bieden in mijn ogen meer perspectieven dan De Kuip, ten eerste kan het nu wél snachts doorgaan en ten tweede heb je meerdere hallen zodat er meerdere dj's tegelijk kunnen draaien en je dus ook meer keus hebt.
Rotterdam heeft het denk ik zelf vergald vorig jaar door de nachtvergunning niet af te geven. Helaas Pindakaas.

En waarom zou Den Bosch alleen Q-dance feesten moeten aantrekken? Zo'n onzin heb ik dus echt nog nooit gehoord :vaag:
Dance Valley Winter vorig jaar was ook een prima feest, alleen doordat ID&T ineens ging stunten met z'n kaartjes voor Innercity was het een uiteindelijk een stuk minder druk. Maar ik heb het er zeker naar m'n zin gehad en ik ga dat zeker nu ook weer doen! (Y)
Waarschuw beheerder
rebelbitch !!! udc vond zicht te goed om mee te gaan met de prijsverlagingen!!in plaats daar van gaan ze kaarten wegeven aan onsfeervolfeestpubliek !!daar wil ik mee zeggen ,mensen die normaal niet naar n feest zouden gaan !!!.........mooi concept .....maar dance valley winter editie was koud en grauw!!!heb me daar wel supervermaakt ..maar dat lag aan mij en niet aan de opzet van t feest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JohnnyD op zondag 15 mei 2005 om 23:36:
rebelbitch !!! udc vond zicht te goed om mee te gaan met de prijsverlagingen!!in plaats daar van gaan ze kaarten wegeven aan onsfeervolfeestpubliek !!daar wil ik mee zeggen ,mensen die normaal niet naar n feest zouden gaan !!!.........mooi concept .....maar dance valley winter editie was koud en grauw!!!heb me daar wel supervermaakt ..maar dat lag aan mij en niet aan de opzet van t feest!!!

De aankleding was inderdaad niet echt best, maar ik vond de sfeer wél erg goed hoor. Het had wat drukker gemogen, maar goed, aan de andere kant had je nu lekker alle ruimte om te dansen ;)

Ben het met je eens dat ze beter zijn in de buitenfeesten, daar ga ik zelf ook liever naar toe, maar ik vond dit echt niet heel erg slecht ofzo hoor. En ik ben ook naar Carl Cox geweest, ook van udc, en dat vond ik echt een superfeest, zowel vorig jaar als dit jaar!
Dus ben het niet met je eens dat ze alléén buitenfeesten moeten organiseren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 april 2005 om 16:20:
Kuip

Alles beter dan die graf-aRENa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 april 2005 om 16:23:
Beter dat het niet in rotterdam is!!!!laatste aanpassing 28 april 2005 16:24

Alles beter dan een party in 020
Waarschuw beheerder
wat zag ik in de PF agenda.... Srtike one niet in de kuip.... maar gewoon in een brabanthal.... beetje minder van UDC

Uhhh weet niet maar het was een flop dat feest :yes:
Veel te weinig kaarten verkocht dus om in de middag een feest te geven in een voetbalstadion zitten de meeste niet op te wachten dus de zet om het in de brabanthallen te geven is juist zeker goed :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo is dat Rai.....

U komt ook?
Waarschuw beheerder
donateur
alleen nu niet meer

Omdat het in Den Bosch is? :/
Waarschuw beheerder
:s

Brabanthallen is een dikke lokatie hoor en Amersfoort/Den Bosch is best te doen :D

Strike One here we come :smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ramona.....ben je dr wel eens geweest dan????

Rai.....:bier: staat koud voor je :D

Wil iemand aub de naam van dit topic aanpassen!

Den Bosh :S

Bvd :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hee Poupoulossos! Zet voor mij ook maar een pilske koud dan!
De Brabanthallen zijn een lekkere lokatie.
Waarschuw beheerder
donateur
Addy :respect:

Voor jou staan ze hier in Den Bosch altijd koud!

Is het niet bij de Brabanthallen, danwel bij mij in de koelkast!
Waarschuw beheerder
Het feest was niet zo goed vorig jaar, maarhet was wel super gezellig en een lekker zonnuhtje. en de Kuip zegt al genoeg :d
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je nagaan....nu is het in het o zo gezellig Brabantse Den Bosch......des te beter dus

:D

Waarschuw beheerder
Gaan jullie daar ook heen allemaal.
Addy,Pate en Poupolossos.

DVW was zekers goed feest.
Vernieuwd brabanthallen,zekers verbeterd:jaja:

Waarschuw beheerder
UDC feesten in Brabanthallen vond ik altijd (Y)(Y).
Waarschuw beheerder
meer strike two lijkt me...

of is dit iets té voor de hand liggen O:) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon net als bij defQon.....daar blijft de 1 ( One ) toch ook staan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:o:o meen je niet
Waarschuw beheerder
donateur
Grappemaker ;)

Weer terug van de Ban?!

Waarschuw beheerder
donateur
maaar onze rombouts zal het wel weer gaan verbieden zoals gewooonlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Grappemaker

Weer terug van de Ban

ja erg he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ma waarneer is dat boutfest dan???

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het algezien 22 okt ;)
Waarschuw beheerder
Zie nu pas dat het in oktober is! Duurt nog ffkes, maar ik ben er wel bij in D.B.! Rolanda ook?
Waarschuw beheerder
donateur
Addy, komt goed, maar je mag ook wel van te voren al een keer een :bier: komen pakken in DB hoor!
Artiest M10
Waarschuw beheerder
eerst was het dus impulz, dat flopte, toen maar dancevalley winter editie, ook een flop en dan nu maar weer onder een andere naam. Pure wanhoop genaamd Slag 1.

Sterkte ermee!
Waarschuw beheerder
donateur
Ooit......Ooit komt er een vet feest in Den Bosch!!!!

( Heb me overigens wel op alle voorgaande feestjes in de BHallen vermaakt, maar geweldig was het niet)

Waarschuw beheerder
Ja Addy,ben aanwezig:jaja:
Zit de kaart verkoop in de gaten te houden.
Uitspraak van poupoulossos op donderdag 19 mei 2005 om 18:23:
Heb me overigens wel op alle voorgaande feestjes in de BHallen vermaakt

Vind het wel relaxed,lekker sichtbij.
Doorgaans zit ik meer richting A.dam.
Waarschuw beheerder
Bart! Die optie voor wat :bier: te drinken hou ik in de gaten! Laat maar eens weten als er iets goeds in D.B. te doen is.
Volgende Brabant-Party in de Maaspoort bijvoorbeeld!:)
Waarschuw beheerder
Of het feest nou Impulz, Dance Valley of Strike One heet, maakt me echt niks uit zolang de lineup maar goed is. Vond het lineup van Dance Valley echt top en heb me ondanks alle slechten kritieken prima vermaakt daar!
Vind UDC op technogebied meestal erg goed bezig, ben dus al benieuwd naar de lineup van Strike One!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"onsfeervolfeestpubliek" en dan 3 keer woordwaarde; dikke punten!
Waarschuw beheerder
donateur
"onsfeervolfeestpubliek" en dan 3 keer woordwaarde; dikke punten!

Bwhahahahaha :D

:respect:
Waarschuw beheerder
gelukkig doe wij t zelf met n iets mindere woordwaarde .-on :D:D:D....of niet bartje!!

Waarschuw beheerder
Jan-Jaap ga jullie morgen zien.
Heb met Dees half afspraak.
Meeting ergens vooraan(Y)
Waarschuw beheerder
Er wordt gesproken over hoe gaaf Q-dance in de Brabanthallen zou zijn. Er zijn al onbevestigde geruchten dat er al mensen bezig met de contacten te regelen voor de contracten. Dus na de Rai ook de Brabanthallen voor Q-dance in de toekomst.:D:D:D

Waarschuw beheerder
ik verwacht van wel:jaja:
Waarschuw beheerder
Geef mij de brabanthallen maar boven de Rai 8) hehe
Waarschuw beheerder
whahaha brabantse nachten zijn lang ...........leve de DEFQON winter editie!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ja

Q-Dance naar de Brabant-hallen

Dat zou wel ff dik zijn, eindelijk een thuis-Q-Party!!!!

Grt Jan Jaap Junior

;)
Waarschuw beheerder
Ach DanceValley Winter Edition was ook niet super druk, maar goed wie weet ken Q-dance het wel waarmaken :yes:

Wel een goeie lokatie brabanthallen en goed bereikbaar al kan er soms een aardige file staan daaro ;)
Waarschuw beheerder
donateur
al kan er soms een aardige file staan daaro

Klopt Rai, maar waar is dat nu tegenwoordig niet meer?

We houden gewoon van (te) commerciële musica ;)

Waarschuw beheerder
haha hoezo Hollands Trots je woont niet eens meer in den bosch dus niet praten over onze oke :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach wat is tegenwoordig niet meer commercieel;)

Waarschuw beheerder
haha ja idd alles is tegen woordig commercieel zelfs hardcore vindt het allemaal beetje jammer dat het zo moet lopen met die tmf figuren zal ik ze maar zo noemen :P
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
Gewoon Impulz maar dan met een ander naampje :)

Waarschuw beheerder
donateur
ze moeten gewoon is een vet hardcore feest organiseren:bounce:

als die clupkutten muziek:[
Waarschuw beheerder
donateur
Thuis feestje dus komt goed ;-)

Waarschuw beheerder
jammer..strike one hoort bij de kuip
Waarschuw beheerder
jammer..strike one hoort bij de kuip

Whahahahahahahahahaha en dat na 1 feesie???????????
Ze mottuh helemaal geen feesten daaro in de kuip want het was 1 grote flop dat feest!
Gewoon elk jaar een paar concerten daarvoor is het wel een super locatie maar geen feest zeg :no:
Waarschuw beheerder
donateur
[Gewoon elk jaar een paar concerten daarvoor is het wel een super locatie maar geen feest zeg

Wijze woorden van Rai

:yes:

Ps Rai dacht dat wij 3 punten zouden krijgen?????

Ach ja, we hadden ze ook niet verdiend :x

:frusty:
Waarschuw beheerder
Tja toch, heb dier nog een dvd van marco borsato liggen en het ziet er echt indrukwekkend uit echt super en het hele veld vol plus de tribunes!Dan heb je naar mijn idee een topavondje!
Strike One daarintegen was gewoon 1 grote flop en zeg nou zelf, er heerst toch ook geen sfeer als er een paar duizend man in een stadion feest vieren met lege tribunes en een half veld was gevuld is :S

Sorry van zondag man maar ja Den Bosch heeft niet geknokt en niet gevoetbald dus kan Utreg ook weinig een doen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan (helaas) niet andders als je gelijk geven Rai

Ach ja volgend jaar weer lekker naar Veendam :S
Waarschuw beheerder
Dit valt tegelijk met Hardhouse Academy, heel jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ener-G op zaterdag 21 mei 2005 om 13:18:
Gewoon Impulz maar dan met een ander naampje

of 4 elements O:)
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Vorig jaar, erg leuk feest!:D
Jammer dat het nu alleen binnen is....
Heb het vermoeden dat Paco Osuna hier zal draaien.
Staat althans in z'n agenda.
Wel Rotterdam maar denk dat dat niet klopt.:no:
Waarschuw beheerder
hmm, tja, indoor versie dus.. dacht dat t strike two zou gaan heten eigenlijk :P
Waarschuw beheerder
Mooi zo, alle feestjes in Den Bosch ben ik bij, blijft toch een thuisfeestje. Vanavond ffkes naar feesttent alem, pavo en outblast.

Is de line-up al trouwens bekend?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geloof mij maar dit word helemaal top
Waarschuw beheerder
gister poster gezien op impulz, en t word een totaal ander feest dan strike one afgelopen jaar...

stond geen lineup op de poster, wel dat er hardtrance, hardcore, hardstyle en techno zou zijn

en 29 euro ofzo O:)

ben benieuwd :), zijn vast wel weer kaartjes te winnen (6)

Waarschuw beheerder
donateur
Vind dat ze de kant van Hard bass op gaan........

Maar dat winnen ze nooit......

Laat ze eerst maar eens een paar feesten geven op de zelfde lokatie......!!
Na vijf keer kan je eens kijken of het wat is......??
Maar ben niet zo kapot van wat UDC organiseerd.......

Ach...,als het die zaterdag 22 okt tegen valt......,kunnen we de week er op knallen op het feest der feesten.....

HARD BASS....Jaarbeurs/Utrecht.....29 okt.

Eagle....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 26 juni 2005 om 14:20:
Vind dat ze de kant van Hard bass op gaan

hoezo? heb op hardbass nog nooit hardtrance of techno gehoord..

Maar ben niet zo kapot van wat UDC organiseerd.......

dancevalley :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ga denk ik wel weer naar Strike One als het komt, vorig jaar erg naar m'n zin gehad. Jammer dat het niet meer in de Kuip is dit jaar, maar ja, hadden ze die nachtvergunning maar moeten afgeven!

vind UDC feesten juist wel leuk omdat het publiek vaak wat relaxter en wat ouder is... net als met Extrema....
ID&T feesten zijn vaak van die kinderpartijtjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Brabanthalllen zijn VET! alleen beetje jammer dat mijn stage inmiddels al is afgelopen, en ik dat daar dus niet van begin tot eind ga meemaken :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 26 juni 2005 om 17:04:
vorig jaar erg naar m'n zin gehad. Jammer dat het niet meer in de Kuip is dit jaar

Daarom ga ik dus niet...denk dat je t niet meer als Strike One moet zien dit jaar, gewoon een heel ander soort feest én nog s binnen ook én massaal...
Dus nee, ik niet. Buiten+massaal is nog te doen, maar indoor :no:
Waarschuw beheerder
donateur
De vernieuwde Brabanthallen hier in D.B. zijn (y)
Hoop ook dat er wat meer organisatie's hier heen komen.
Thuisfeestjes zijn altijd wel (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zondag 26 juni 2005 om 19:21:
Daarom ga ik dus niet...denk dat je t niet meer als Strike One moet zien dit jaar, gewoon een heel ander soort feest én nog s binnen ook én massaal...
Dus nee, ik niet. Buiten+massaal is nog te doen, maar indoor :no:

nee, ik hou ook niet zo van die massale indoors....
Toch wil ik het misschien nog wel een keer proberen, DV winter vond ik toch ook wel heel erg leuk. Misschien juist omdat het niet zo druk was...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 26 juni 2005 om 17:04:
ID&T feesten zijn vaak van die kinderpartijtjes

Valt best wel mee hoor.. :nee:
Waarschuw beheerder
gaat een heel vet feestje worden en de line up is ook erg vet!!!

maar zeg niets

Waarschuw beheerder
Vind dat ze de kant van Hard bass op gaan........

vooral de techno area was vorige keer relaxt op hardbass :S
UDC gaf al veel eerder grote feesten dan B2S, dus gaat weer nergens over
vind alleen wel zonde dat ze er hardcore bij mikken: de feestjes in de brabanthallen waren altijd heerlijk hardcore-loos (niet allemaal gelijk gaan flippen ;)
als de techno line-up wat is komen we wel ff langs: DV WE was een prima feestje (evenals de oude impulzen) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stond er ook van te kijken dat ze nou ineens hardstyle / hardcore bij Strike One erbij gaan doen... Beetje jammer als je eerst al het evenement hebt gepromoot als Trance feest. Denk ook dat dit wel wat verwarring met zich meebrengt maar goed... Misschien dat ik wel ga kijken als we niet naar Hardhouse Academy in London gaan...
Waarschuw beheerder
Juist leuk meerdere stylen, zo hoor je nog eens wat!!
Waarschuw beheerder
ik denk dat strike one de kant van inqontrol op gaat kijk maar naar de stijlen! 4 zalen 4 stijlen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LEON aka .... op dinsdag 5 juli 2005 om 18:05:
strike one is gewoon de tweede inqontrol!! beetje slap van udc!!

????
Wannnt?
lijkt me niet he....
Waarschuw beheerder
denk het wel hoor stylen bij strike one zijn

hardstyl
hardcore
hardtrance
techno

is voor mij het zelfde!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LEON aka .... op dinsdag 5 juli 2005 om 18:44:
denk het wel hoor stylen bij strike one zijn

hardstyl
hardcore
hardtrance
techno

is voor mij het zelfde!!

dus elk feest dat deze stijlen heeft is hetzelfde als inqontrol :S

ja hoor....
Waarschuw beheerder
Ik zie hardtrance staan en geen hardhouse.

Ik vind hardtrance heerlijk en zou graag naar Strike One willen, maar het is tegelijk met Hardhouse Academy.
Waarschuw beheerder
dus er staat hardtrance en geen hardhouse en je vind hardtrance heerlijk maar je gaat naar de hardhouse academy???????....ja ja...
Waarschuw beheerder
oeps staat toch niet in je agenda.....
solly
Waarschuw beheerder
wel toch...
dan blijft t vreemd......
Waarschuw beheerder
Ik vind hardtrance :kwijl:

Hardhouse ook heel goed te pruimen en Hardhouse Academy vind ik toch ff wat vetter dan een feestje in de Brabanthallen
Waarschuw beheerder
donateur
gaan ze het toch nog een keer proberen....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op woensdag 6 juli 2005 om 21:04:
Hardhouse Academy vind ik toch ff wat vetter dan een feestje in de Brabanthallen

is denk ik ook een beetje omdat dat in het buitenland is... de hele sfeer en alles er omheen maakt dat al bijzonder. En dan die gekke Engelsen erbij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 6 juli 2005 om 23:29:
is denk ik ook een beetje omdat dat in het buitenland is... de hele sfeer en alles er omheen maakt dat al bijzonder. En dan die gekke Engelsen erbij

Ja en dan vooral het geluid :kwijl:
Waarschuw beheerder
Maarja, Engelse vrouwtjes verdienen niet echt een schoonheidsprijs.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 7 juli 2005 om 07:13:

:no:
mannen al helemáál niet :(

maar ze zijn wel een heel stuk relaxter én nog vreselijk enthousiast op een feest, en dat zie je hier steeds minder!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 7 juli 2005 om 07:13:

De mooie vrouwtjes waren wel in Ibiza te vinden.
TIDY Bunnies!

Sla Strike One dit jaar ook over vanwege HHA.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HARDCORE-POWER :bier: op donderdag 30 juni 2005 om 19:13:
gaat een heel vet feestje worden en de line up is ook erg vet!!!

maar zeg niets

:-O
Waarom zeg je dan dat je 't weet???? :vaag:
Wie A zegt moet ook B zeggen O:)

:D

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op donderdag 7 juli 2005 om 10:25:
29 euro

Idd, ik was ook aangenaam verast te lezen dat het maar 29 euro gaat kosten..(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 17:03:
Idd, ik was ook aangenaam verast te lezen dat het maar 29 euro gaat kosten..

zow, da's pas een relaxte prijs! :D
gaan ze het dan toch een keer leren en die prijzen daadwerkelijk omlaag gooien? :cheer:

Waarschuw beheerder
is strike one nou alleen maar techno, of ook hardcore?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 23:56:
is strike one nou alleen maar techno, of ook hardcore?

hardhouse, hardstyle, hardcore en techno.

zie ook de nieuwsberichten op partyflock.
Waarschuw beheerder
nouw komaar op met die lain up ben be niewd
Waarschuw beheerder
Kan iemand Den Bosch goed schrijven?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M10 op dinsdag 12 juli 2005 om 18:05:
Kan iemand Den Bosch goed schrijven?

is dit ook goed: s'hertogenbosch :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 18:10:
s'hertogenbosch

nee, het is 's-Hertogenbosch
Waarschuw beheerder
ben benieuwd naar line up
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ze mijn maar op de line-up zetten in de HC zaal :yes:

Waarschuw beheerder
Hardstyle en hardcore, waarom UDC, waarom?:vaag:
Bespaar ons al die ellende!!!:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 16:38:
Hardstyle en hardcore

Ik wist al, dat ik niet zou gaan, maar toen ik dát las, helemaal zeker!
Waarschuw beheerder
donateur
eerst maar ff line-up afwachten voor ik m'n beslissing maak. Hardcore zit ik niet zo op te wachten eigenlijk :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van broski op zondag 26 juni 2005 om 12:28:
gister poster gezien op impulz, en t word een totaal ander feest dan strike one afgelopen jaar...

stond geen lineup op de poster, wel dat er hardtrance, hardcore, hardstyle en techno zou zijn

als dr hardcore is ben ik ook aanwezig

anders niet
Waarschuw beheerder
Wat een gejank dat er hardstyle en hardcore is op Strike One.

Nou en, je hoeft die 2 zalen toch niet in.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 19 juli 2005 om 18:22:

da's ook weer waar :)
Waarschuw beheerder
Ik ervaar het trouwens als iets positiefs (was er eerst trouwens ook sceptisch over).

Je krijgt geen/minder hardstyle/hardcore liefhebbers in de andere harde zalen.

Impulz indoor bijvoorbeeld had een heel leuk sfeertje in de HQ-zaal toen er een hardstyle/hardcorezaal bijkwam (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, en ik ben ook naar Defqon geweest, en ondanks dat dat niet mijn muzieksmaak was in sommige tenten (oa hardcore) toch vet naar m'n zin gehad :D

Ben wel héél benieuwd naar de line-up moet ik zeggen!
Waarschuw beheerder
Ik weet een naam die er komt, en dat trekken veel mensen niet geloof me :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op dinsdag 19 juli 2005 om 20:20:
Ik weet een naam die er komt, en dat trekken veel mensen niet geloof me

Moet je draaien? :@

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveHardStyle op dinsdag 19 juli 2005 om 20:20:
Ik weet een naam die er komt, en dat trekken veel mensen niet geloof me

wil weten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 19 juli 2005 om 19:36:
Ik ervaar het trouwens als iets positiefs (was er eerst trouwens ook sceptisch over).

Je krijgt geen/minder hardstyle/hardcore liefhebbers in de andere harde zalen.

Impulz indoor bijvoorbeeld had een heel leuk sfeertje in de HQ-zaal toen er een hardstyle/hardcorezaal bijkwam

Daar heb je een goed punt!:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aan je feestarchief te zien ben je aan harddance liefhebber (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 19 juli 2005 om 18:22:
Wat een gejank dat er hardstyle en hardcore is op Strike One.

Misschien heb ik me wat ongelukkig uitgedrukt.
Indoor-massa-feesten trekken me gewoon niet.
Ook al kan je idd in die ene zaal blijven waar mijn favo stijl wordt geraaid, dan nog :nee:
Maar dat is mijn mening en gevoel. Ik hou van intiem, HMH vind ik de max voor binnen feest.
Buiten is anders, dan heb je open lucht, andere sfeer en zo. Hoewel ik ook dan moeite heb om te "acclimatiseren" ;)
Artiest Uno
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar de line up... Zal wel een vet feessie worden denk... en voor deze prijs ga ik cker ff buurten.;)
Waarschuw beheerder
Deze zijn i.i.g. al bekend:
Promo
Tommy Pulse
Peaky Pounder
Unexist
Miss Flower
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zuipschuiterin op woensdag 20 juli 2005 om 22:23:
Promo
Tommy Pulse
Peaky Pounder
Unexist
Miss Flower

Tommy Pulse :respect:
Waarschuw beheerder
Promo
Tommy Pulse
Peaky Pounder
Unexist
Miss Flower

Niet echt vooruit gang....

Vorig jaar was DIE MEISTER er teminste nog!
Waarschuw beheerder
Jappo (L)

en Peaky PoundeR (L)

Dat wordt rauwe poep en geloof me dit is niet iets wat het tuig van de hardcore scene trekt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 21 juli 2005 om 20:35:
Dat wordt rauwe poep en geloof me dit is niet iets wat het tuig van de hardcore scene trekt

Promo trekken ze ook niet echt denk ik :D

Waarschuw beheerder
Trance generators :jaja:
Waarschuw beheerder
Promo
Tommy Pulse
Peaky Pounder
Unexist
Miss Flower

Voor de hardtrance liefhebbers: Marcel Woods is ook van de partij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Android op zaterdag 23 juli 2005 om 19:03:
Voor de hardtrance liefhebbers: Marcel Woods is ook van de partij!

Dat noem ik geen hardtrance-dj maar een tech-trance dj.
Waarschuw beheerder

:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuspiE op zondag 24 juli 2005 om 00:05:

Laten we em Techhardtrance dj noemen, weer een hokje erbij :vaag:
Waarschuw beheerder
Marco Nastic en Christian Smith komen ook geloof ik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Nak op zondag 24 juli 2005 om 00:14:
Laten we em Techhardtrance dj noemen, weer een hokje erbij

Tja, ik heb 'tech-trance' niet verzonnen.

Het is wel een stroming om t maar zo even te zeggen. Marco-v is de bekendste dj/producer in dat genre.

Uit een interview met Marcel Woods
Mijn Sound
“Ik geloof dat iedere DJ flink wat soorten muziek uitprobeert en luistert voordat hij of zij die sound gevonden heeft die hem of haar het best past. Ook ik ben door die molen gegaan. In het begin draaide ik gewoon plaatjes aan elkaar en was een eigen stijl nog ver te zoeken. Maar al gauw kwam ik er achter dat ik zowel Trance en Techno heel erg leuk begon te vinden. Ik probeerde tussen die twee stijlen een tussenweg te vinden en al gauw had ik mijn eigen sound gevonden die ik zelf het beste – en al jaren eigenlijk – als Techtrance omschrijf. De reden waarom ik deze kant uit ben gegaan ligt voornamelijk aan het feit dat ik niet graag in een hokje geduwd wil worden. De hokjesgeest beperkt zowel mij zelf als mijn carrière als DJ. Ik wil juist die creatieve ruimte voor mezelf houden want op deze manier ben ik ook voor meerdere podia en verschillende feesten, clubs of festivals inzetbaar.
[Maar ook “Techtrance” valt tegewoordig weer in een hokje helaas].
Zou ik moeten kiezen tussen Trance en Techno dan zou ik zonder al te veel twijfel voor Techno kiezen. Vooral vroeger vond ik de sounds van Jeff Mills absoluut inspirerend.”

De rest van het interview kun je hier lezen:

http://www.dancevenue.nl/index.php?action=entry&entry=1774&cat=5&z=5f26e69b8ff10375263380dcd69dd004

Ik reageer zo omdat ik een hardtrance liefhebber ben en Marcel Woods is echt geen hardtrance-dj :[

;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Okey, techtrance dan! Silicon records rocks!
Waarschuw beheerder
donateur
allemaal leuk en aardige maar op Nederlands massa indoor feesten ben ik op uitgekeken.
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me leuk om eindelijk eens naar een feest in de brabanthallen te gaan, ben benieuwd naar de lineup
Waarschuw beheerder
Promo
Tommy Pulse
Peaky Pounder
Unexist
Miss Flower

alleen voor tommy pulse zou ik al komen:bounce::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wil de rest weten :)
Lekker dicht bij huis... meestal moet ik toch wat verder :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 19 juli 2005 om 19:36:
Impulz indoor bijvoorbeeld had een heel leuk sfeertje in de HQ-zaal toen er een hardstyle/hardcorezaal bijkwam

Idd.

Stonden alleen maar liefhebbers in de zaal, veel vrolijke gezichten gezien. Maar had mss ook wel te maken met de 'vindbaarheid' van de zaal, zat een beetje verstopt die zaal dus alleen de mensen die hem echt wilde vinden hebben de zaal uiteindelijk gevonden.

Maar goed ik vind het wel vreemd dat veel mensen dit feest bij voorbaat afschrijven, terwijl er eigenlijk nog niks bekend is. Voor mij is toch echt de line up doorslaggevend.
En ja de Brabanthallen zijn ook vernieuwd dus mss is het wel een betere locatie geworden, dat is nog even afwachten.

Ik wacht de line up gewoon af en zie dan wel of die interesant genoeg is om een bezoekje te wagen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 2 augustus 2005 om 12:27:
En ja de Brabanthallen zijn ook vernieuwd dus mss is het wel een betere locatie geworden, dat is nog even afwachten.

ik moet zeggen dat ik Dance Valley Winter in de Brabanthallen echt een heel leuk feest vond. Ok, er mocht wat meer aan aankleding gedaan worden, maar ik vond een goede indeling kwa hallen enzo, en het was nog redelijk goed overzichtelijk.

Ik heb er alle vertrouwen in, en als de line-up een beetje ok is, ga ik het voor die 29 euro echt wel doen! :bounce:

Waarschuw beheerder
KEI-goed (y) in Den Bosch....
Haha :D dat wordt een taxi... lekker feesten dus :bounce:
Waarschuw beheerder
Hey Diana, jij ook hier?

Idd thuiswedstrijdje dit.
Hopen op een goede line up.
Is eigenlijk bekend wanneer die bekend gemaakt wordt?

Waarschuw beheerder
Ik weet het niet, maar wel lekker dat ik nu in Den Bosch woon dus echt heeeerlijk dichtbij.

Fat wordt knallen :bounce:

Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd naar de gehele line-up maar die 5 namen uit de TTM stal klinken me meteen als muziek in de oren... misschien wordt t dan gewoon EN Strike One EN Hardbass :D:D
Waarschuw beheerder
TTM aanwezig...ik aanwezig
en lekker dichtbij; iedereen die locatie kut vind,of line up.....blijf gerust thuis.
:bounce:

Waarschuw beheerder
Word knallen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van snoos op dinsdag 23 augustus 2005 om 16:00:
iedereen die locatie kut vind,of line up.....blijf gerust thuis.

precies (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoos op dinsdag 23 augustus 2005 om 16:00:
en lekker dichtbij; iedereen die locatie kut vind,of line up.....blijf gerust thuis.

Of naar Hardhouse Academy :9

Vind de locatie niet kut overigens.
Waarschuw beheerder
Beetje jammer! Strike one was juist vet met alleen maar techno en in de open lucht!
voor mij geen Strike-one meer!:(
Waarschuw beheerder
mooi ........fuck techno :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dickies777 op woensdag 24 augustus 2005 om 16:42:
Strike one was juist vet met alleen maar techno en in de open lucht

Ik ben er vorig jaar ook geweest en dat er alleen maar techno was is niet waar, kijk ook maar naar de line-up van vorig jaar (Judge Jules kwam overigens niet opdagen):

Armin van Buuren
Fausto
Judge Jules
Marco V
Ronald van Gelderen
Secret Cinema
Sven Väth
Jean
Johan Gielen
Michel de Hey

Dat het in de open lucht was, voegde inderdaad wel wat extra's toe.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 09:54:
Dat het in de open lucht was, voegde inderdaad wel wat extra's toe.

tis gewoon jammer dat dat stomme rotterdam geen nachtvergunning wil geven.. anders was het zeker weer in de Kuip geweest. De gemeente heeft het zelf vergald vorig jaar :/

Waarschuw beheerder
tis gewoon jammer dat dat stomme rotterdam geen nachtvergunning wil geven

Ben er vorig jaar ook geweest, feest in de kuip is gewoon cool, maar wat daar allemaal voor volk rondliep... elkaar begroeten door een halfvolle fles Smirnoff richting elkaars hoofd te gooien... :S en overdag reeds fikse vechtpartijen...
Niet gek dat er voor 's avonds geen vergunningen afgegeven worden!

Sven Vath rockte wel trouwens!

mooi ........fuck techno

Owja, das wel een goed onderbouwde mening! ;)
Waarschuw beheerder
22 oktober ben ik in Eindhoven :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 25 augustus 2005 om 12:48:
Ben er vorig jaar ook geweest, feest in de kuip is gewoon cool, maar wat daar allemaal voor volk rondliep... elkaar begroeten door een halfvolle fles Smirnoff richting elkaars hoofd te gooien... en overdag reeds fikse vechtpartijen...

wat dat betreft treur ik ook niet zo om het feit dat het niet meer in Rotterdam is hoor ;)
Vaag volk altijd daarzo...wat je zegt.
maar de locatie vond ik op zich erg (Y)
dus da's gewoon wel jammer weer.

Naja... Brabanthallen vind ik ook wel ok... tis alleen niet meer 1 geheel, je hebt dan allemaal aparte feestjes vind ik. Maar ook leuk hoor! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Line up:
Hardstyle
Pavo
Uberdruk
Trance Generators
Tommy Pulse
Dr Rude
Activator
Dj Reef

Techno
Cari Lekebusch
Christian Smith
Billy Nasty
Darren Kay
Marco Nastic
Mateo Murphy
Erick Pike

Hardcore
Promo
Panic
Evil Activities
Jappo
Peaky Ponder
Armageddon Project
Miss Hysteria
Shadowlands Terrorists

Ladies Only
Dana
Amber D
Lucca
Miss Monica
Shinedoe
Malika
Joyce Mercedes
Waarschuw beheerder
flop flop flop
Waarschuw beheerder
Maakt me geen zak uit die line-up. Feest is in Den bosch dus een thuisfeestje en daar ga ik hoe dan ook heen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het Strike one t-shirt al mooi opzak :D

Gratis gehad bij de uitgang van Decibel... Maar ga ook wel even op het feestje kijken denk ik zo... Voor die prijs 29 euro kan het een mooi feest worden.
Waarschuw beheerder
Jappo
Peaky Pounder
Miss Hysteria
Armageddon Project

Onder EEN dak
In me ouwe hometown

Thank you Lord :respect:

Amen
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat ik veel in Ladies Only zit :bounce:
Waarschuw beheerder
Ben alleen benieuwd wat voor stijl(en) ik nou kan gaan verwachten in de Ladies Only zaal. Het zijn verschillende stijlen door elkaar en sommige dj'innen :9 kunnen in principe meerdere stijlen draaien.
Waarschuw beheerder
Kan mij niet schelen..Miss Monica staat er en das voor mij het allerbelangrijkste :D

Er is nog geen website online van Strike One he? Heb nog niets gezien nog?

Waarschuw beheerder
ik denk wel dat ik ga maar zouden ze het niet iets te groot van opzet hebben gemaakt

rekning houdend met de vorige strike one (volgens mij niet bepaald een succes aan de verhalen te horen) en hard bass de week erna, misschien net iets te groot uitgepakt?
Waarschuw beheerder
schijt aan, een keertje de ruimte hebben en zweetgeurloze lucht inademen is ook wel een keer fijn, toch!? ;P

Waarschuw beheerder
donateur
gezellie :D kan ik lekker naar huis lopen :D

Waarschuw beheerder
donateur
zeker even vrij vragen
Waarschuw beheerder
Activator

Pavo

Tommy Pulse

Trance Generators

Uberdruck

niet verkeerd!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 16:16:
gezellie kan ik lekker naar huis lopen

Loop ik met je mee,ghehe.
Waarschuw beheerder
(vrij)kaartje is binnen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
(vrij)kaartje is binnen!!!

hoe doe je dat????? :d

Waarschuw beheerder
Word gewoon een top feestje en voor de prijs hoef je het niet te laten...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat nou zonde?! Zat echt al lang te wachten tot ze in de Brabanthallen eens een goed feest zouden organiseren, echt wel een goede locatie :yes:
Waarschuw beheerder
Altijd gezellig in Den Bosch, vooral thuisfeestjes. Hoeven we een keer niet zo ver te reizen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rowan op vrijdag 9 september 2005 om 15:29:
Wat nou zonde?! Zat echt al lang te wachten tot ze in de Brabanthallen eens een goed feest zouden organiseren, echt wel een goede locatie

Eindelijk eens niet zo ver reizen vanuit zeeland:-)
Waarschuw beheerder
weet niet zo goed wat k ervan moet vinden...

goede techno lijn-up, maar niet passend bij die hardstyle en hardcore namen... beetje jammer van UDC!

mij zul je er niet zien!

Waarschuw beheerder
stopt er nou wel of nie een bus bij brabanthallen ga geen kuteind lopen:vaag:
Waarschuw beheerder
Kuteind? Is 15 min. lopen ofzo.
Maar meestal zijn er wel bussen.

Waarschuw beheerder
party pic's bij www.terrorklan.nl / www.lwdfototeam.web-log.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 09:25:
party pic's bij www.terrorklan.nl / www.lwdfototeam.web-log.nl

Spam :no:
Triest :yes:
Waarschuw beheerder
http://www.strike1.nl/ :yes::yes:

erg lekker nummertje trouwens op de site:yes:
hoe heet die track???
Waarschuw beheerder
tommy pulse-techno riot:)
lekker stoer nummer yes!:yes:
Waarschuw beheerder
:bounce: Daar ga ik zeker heen met mijn neef, een feestje op het thuisfront zeker niet verkeerd en er gaan ook heel veel vrienden van me heen. Heel veel mensen vinden de locatie niks, maar als je van feesten houdt dan moet je de locatie niks uitmaken, want het is toch echt wat je er zelf van maakt.:bounce:

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan me nou echt niet voorstellen dat er nog mensen graag naar zulke feesten gaan. . . .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JeNNy-TeCh op woensdag 14 september 2005 om 16:39:
ik kan me nou echt niet voorstellen dat er nog mensen graag naar zulke feesten gaan. . . .

:S

zucht.......
Waarschuw beheerder
ik kan me nou echt niet voorstellen dat er nog mensen graag naar zulke feesten gaan. .

Dan ben je nogal narrow minded
Waarschuw beheerder

Ik dus wel ... :D

Armageddon PRoject, Promo, Peaky Pounder en Jappo ...damnz de hele TTM stal wordt zowat uit de kast getrokken :D
Waarschuw beheerder
Qua Line-Up vind ik t echt n vet feest :D Nog nooit in die hallen in Den Bosch geweest, prijs is ook vrij redelijk met de prijzen van tegenwoordig, maar goed, dus maar ff zien :)
Waarschuw beheerder

Dat kan je wel want je hebt aardig wat udc-feestjes in je archief staan. O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja hoelang geleden ?

en die vond ik altijd zo geweldig!! (S)
Waarschuw beheerder
Ruim een jaar dus dat zal ook wel weer meevallen. :z
Waarschuw beheerder
ken je nagaan hoe snel tijden (en mensen) veranderen
Waarschuw beheerder
Helemaal dol, leve de lol. We gaan er gewoon een knalfeestje van maken.

Waarschuw beheerder
vind de line up niet boeiend genoeg om er een kaartje voor te kopen, dus ga er achter de bar werken
Waarschuw beheerder
Dan vind ik het wel interessant genoeg om een pilsje bij jou te kopen
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk weer een thuisfeestje ;-)

Moeten gewoon vaker feesten gegeven worden in de Brabanthallen , (y) locatie sinds het verbouwd is.

Line-up is (y) in alle zalen, dus zal veel rondlopen tussen de verschillende stijlen.
Waarschuw beheerder
tis 20 min fietsen :) dus we zijn er weer bij hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JeNNy-TeCh op donderdag 15 september 2005 om 15:56:
ken je nagaan hoe snel tijden (en mensen) veranderen

Daar heb je een punt.
Maar je kunt je dan toch nog wel voorstellen dat anderen er wel plezier in scheppen om te komen? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga ook, maak t zelf wel gezellig! :bounce:
Waarschuw beheerder
vrees dat het 10 minuten (nog nieteens) met de auto is...
Toch ff informeren wie dr nogmeer gaan van mn maatjes :P
Waarschuw beheerder
Evil activities :respect: :kwijl:

Waarschuw beheerder
Hmm, ik ga misschien ook wel :) Ziet er best goed uit en dat in den bosch!

Waarschuw beheerder
:D Hardcore line up ziet er goed uit :D

Vrijwel zeker aanwezig!

XXL
Waarschuw beheerder
donateur
ziet er heel erg leuk uit. goeie lineup voor weinig geld (Y)

maar hardbass is ook al een week later dus moet ff zien..

Waarschuw beheerder
weet er iemand hoe duur het kost als je die avond gewoon en kaartje koopt.. bij de ingang? en ik ben bijna 17, maar weet er iemand of ze daar egt streng op controleren? of valt dat mee..

Waarschuw beheerder
Heey moet je er 16 voor zijn, of 18..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 14:31:

Jij komt wel binnen, vrouwen komen over het algemeen al sneller binnen en geloof niet dat ze zo moeilijk doen.

Tip: je kunt ook met ouderen meegaan.
Waarschuw beheerder
Meiden komen overal binnen zowat...zeker in een groep met wat ouderen. Make-up doet zoveel wonderen....en als er rijen staan dan letten die security lui echt niet op leeftijd. Bovendien zie je er goed uit en dat is ook vaak een pre bij die gasten. Die letten echt wel op lekkere bekkies ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 14:31:

21 :[
Waarschuw beheerder
donateur
word wel erg veel reclame voor dit feest gemaakt :P

toch lijkt het me een leuk feessie te worden :D
maar heb nog wat twijfels :P
Waarschuw beheerder
hoeveel man zulle er in de hardcore zaal gaan???
wel zow belangrijk:O:O....
lijkt me best wel vet feest :yes:
Waarschuw beheerder
Geven ze nergens kaarten weg toevallig?? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ofe op dinsdag 20 september 2005 om 11:48:
Geven ze nergens kaarten weg toevallig??

Bij de ticketbox voor €30
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wojgek op dinsdag 20 september 2005 om 11:58:
Bij de ticketbox voor €30

wehehehe :D

Zie eigenlijk niet veel acties/reclame voor dit feest, dus weggeven zal er niet echt bij zijn denk ik :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 20 september 2005 om 12:07:
Zie eigenlijk niet veel acties/reclame voor dit feest, dus weggeven zal er niet echt bij zijn denk ik

Ben ik niet gewend van UDC.

Ik w8 geduldig af. Zal toch niet uitverkocht gaan denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op dinsdag 20 september 2005 om 12:48:
Ben ik niet gewend van UDC.

idd, had namen als Activator, Peaky & Armageddon Project niet op een line-up verwacht van UDC!!

cker aanwezig, prijs-kwaliteitverhouding is goed!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 20 september 2005 om 12:07:
Zie eigenlijk niet veel acties/reclame voor dit feest, dus weggeven zal er niet echt bij zijn denk ik

Tot nog toe hebben 1870 mensen Strike One in de agenda staan. Ok, het is slechts partyflock, maar echt veel is het niet voor een feest in de Brabanthallen.

Zullen er wel meer worden naarmate het feest dichterbij komt, zelf denk ik echter dat ook dit UDC-feest bij lange na niet zal uitverkopen (volgensmij heeft UDC in 2005 nog geen enkel feest uitverkocht)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 20 september 2005 om 15:02:
Tot nog toe hebben 1870 mensen Strike One in de agenda staan. Ok, het is slechts partyflock, maar echt veel is het niet voor een feest in de Brabanthallen.

er is ook nauwelijks bekendheid aan gegeven volgens mij.
Ik heb zelf in ieder geval nog geen reclame gezien gehoord.

Zullen er wel meer worden naarmate het feest dichterbij komt, zelf denk ik echter dat ook dit UDC-feest bij lange na niet zal uitverkopen (volgensmij heeft UDC in 2005 nog geen enkel feest uitverkocht)

En het is toch al lastig om een feest uit te verkopen tegenwoordig. Zeker als het (vrij) nieuw is.
Toch denk ik dat door de prijs nog veel mensen zullen beslissen op het laatste moment te gaan.
Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed inderdaad (Y)

Ik ga me in ieder geval zeker wel weer vermaken daar in die Brabanthallen :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 20 september 2005 om 15:21:
En het is toch al lastig om een feest uit te verkopen tegenwoordig

ID&T verkoopt er altijd wel een paar uit. Trance Energy,Sensation White en Sensation Black dit jaar. Convertible volgensmij ook.

Q-dance flikt ook wel een paar keer per jaar (Defqon, Qlimax).

Zelfs B2S.

UDC heeft serieuze problemen voor wat betreft marketing.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 20 september 2005 om 15:32:

geloof het ook ja.... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 20 september 2005 om 15:39:

Tijd dat ik eens ga solliciteren dan.

Nog een maandje en dan kunnen we :bounce:
Waarschuw beheerder
Dit feest is vetter...dan een gemiddeld ID-T en B2S en Q-dance feest geloof mij nou maar...

Deze dj's zijn stuk voor stuk toppers, alleen niet bij het grote publiek allemaal even bekend

Waarschuw beheerder
word echt wel dol hoor, vette line-up in zaal 3, twee coffeeshops op kruipafstand beter ken nie

Waarschuw beheerder
yeeeah, ik ben aanwezig!!! word zeker een vet feest ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 20:43:
yeeeah, ik ben aanwezig!!! word zeker een vet feest

Ossenaren in den bosch,ghehe.
Waarschuw beheerder
Cari Lekebusch komt hier helemaal niet trouwens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op donderdag 22 september 2005 om 16:23:
Cari Lekebusch komt hier helemaal niet trouwens.

Volgens de flyer en de website wel hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Om wat wedden we ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op donderdag 22 september 2005 om 16:31:
Om wat wedden we ?

roep is wat leuks :)
Waarschuw beheerder
Een kaartje voor Strike One
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op donderdag 22 september 2005 om 16:34:
Een kaartje voor Strike One

Deal :)
en dan nu je bron :cheer:
Waarschuw beheerder
tikfouten tellen niet trouwens :P
Waarschuw beheerder
Mijn Bron, dat zijn er twee:
1 Management Cari Lekebusch waarmee ik nog wel eens contact heb.
2 Bart Skils die mij dit heeft verteld en weet omdat hij hem persoonlijk kent en drie weken geleden nog bij Cari in Zweden was.
Waarschuw beheerder
toch grappig dat ik dan weet dat er al vrij lang een getekend contract is :)
Waarschuw beheerder
Dat was ook bij Traffic :)
Maar zn management en hij liggen in de clinch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op donderdag 22 september 2005 om 16:56:
Dat was ook bij Traffic :)
Maar zn management en hij liggen in de clinch.

Lees net op fok idd een verklaring van Cari zelf :)
naja, de toekomst zal het uitwijzen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paxlie op donderdag 22 september 2005 om 17:05:
Lees net op fok idd een verklaring van Cari zelf

ja, kost je een kaartje Pax! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 22 september 2005 om 17:06:
ja, kost je een kaartje Pax! :cheer:

en ik ben al zo arm :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lees net op fok idd een verklaring van Cari zelf
naja, de toekomst zal het uitwijzen.

Het is beroerd voor de mensen die een kaartje hebben gekocht met de idee dat hij komt.
Kaartje voor Deflect (10€) is ook goed trouwens ;).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op donderdag 22 september 2005 om 17:12:
Het is beroerd voor de mensen die een kaartje hebben gekocht met de idee dat hij komt.

ik neem aan dat mensen niet alleen voor 1 dj komen...
maar het is denk ik wel handig om het zsm op de website aan te passen in ieder geval (als het inderdaad zo is natuurlijk ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paxlie op donderdag 22 september 2005 om 17:09:
en ik ben al zo arm

ahhhhh... ik wil je wel wat lenen hoor.
tegen een leuke rente... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 22 september 2005 om 17:16:
ahhhhh... ik wil je wel wat lenen hoor.
tegen een leuke rente... :P

je doet zeker iets met hypotheken ofzo ? :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Paxlie op donderdag 22 september 2005 om 17:18:
je doet zeker iets met hypotheken ofzo ?

;)

:p
Waarschuw beheerder
ik neem aan dat mensen niet alleen voor 1 dj komen...

Nou die zijn er zeker wel hoor.

En het is opvallend stil geworden na mijn bronvermelding en argumentatie o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ofe op dinsdag 20 september 2005 om 11:48:
Geven ze nergens kaarten weg toevallig??

Op de site is nu een spel, althans ik kreeg de UDC nieuwsbrief waar je met 5 vrienden kaarten voor Strike One kunt winnen nah te beantwoorden van een aantal domme vragen :-p

http://www.strike1.nl/game/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en omdat Lay-On niet snapt hoe je een link maakt:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op donderdag 22 september 2005 om 20:20:
en omdat Lay-On niet snapt hoe je een link maakt:

Haha we zijn niet allemaal zo slim he...maar thanx hè!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou net spel gedaan, heb alles goed. Maar dat zullen er wel meer hebben de vragen waren nou niet bepaald moeilijk!
Waarschuw beheerder
donateur

die vragen zijn vast door een man verzonnen.... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 20:40:
Haha we zijn niet allemaal zo slim he...maar thanx hè!

maar goed dat er dan geen vraag tussenstond hoe je een link aan moet maken he ;)

Artiest Royal Red
Waarschuw beheerder
ik maak zeker weinig kans om binne te komen met mijn 16 levensjaartjes?
Waarschuw beheerder
hehehehe Quintee....scroll ff naar boven ;) zelfde vraag kwam van een dame :)

Heb net ah spel meegedaan. Nu hopen dat ik es een keer win. Heb in 2005 nog nergens wat gewonnen :no: zelfs niet met mijn toto select! :(

Waarschuw beheerder
Zijn er meer mensen die bij dat spel, alleen een zwarte webpage krijgen en verder niks? Of doe ik iets fout? :)
Waarschuw beheerder
ik kreeg onderaan een knoppie om mee te doen

Waarschuw beheerder
Hij deed het idd nu wel..Zal wel aan mij liggen..

Waarschuw beheerder
donateur
Statistieken
Bezoekers: 2051

Zal vast een heel druk feest worden :S
Waarschuw beheerder
Het is pas over een maand man :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dan is een Defqon, Sensation, Qlimax of In Qontrol al lang uitverkocht...

Qlimax is over 2 maanden:
Statistieken
Bezoekers: 8647

face it, locatie is kut, line-up is kut en de organisatie staat nou niet bepaald bekend om z'n uitverkochte feesten...
Dit feest wordt flopper nummer zoveel voor UDC
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 14:12:

Dat is ook niet zo gek he, maar ook die zitten niet op 100% Partyflock bezoekers.

Daarbij geloof ik ondanks de media berichten niet dat Sensation, Qlimax of In Qontrol uitverkocht was. Daarvoor was het er niet druk genoeg voor :)

face it, locatie is kut, line-up is kut en de organisatie staat nou niet bepaald bekend om z'n uitverkochte feesten...
Dit feest wordt flopper nummer zoveel voor UDC

locatie vind ik niet kut. Sinds het verbouwd is is het een heel andere plek. Line-up is ook neit kut, of hou jij alleen van trance en minimal?

Het feit dat de organisatie niet bekend staat om uitverkochte vind ik ook best een non-argument. Een Qlimax zal vast een betere show hebben, maar die hebben dan ook maar 7 of 8 dj's staan. Hetzelfde geld voor een Sensation. Dat kan je dan ook niet vergelijken met dit feest.

Ik heb er op zich wel vertrouwen in. Hoop dat ze flink uitpakken qua stages en show, maar ik ga er niet vanuit dat het een Sensation of Qlimax wordt qua show. Eerder een In Qontrol waar de show ook niet super was.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
line-up is kut

hmm dat ben ik niet met je eens, de rest idd wel...

maar het zal wel weer een kaartjes-weggeef-UDC-feest worden 8) dus ik heb maar weer es meegedaan met een prijsvraag :P
gratis feestjes zijn altijd welkom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paxlie op dinsdag 27 september 2005 om 14:14:
Daarbij geloof ik ondanks de media berichten niet dat Sensation, Qlimax of In Qontrol uitverkocht was. Daarvoor was het er niet druk genoeg voor

????

Hoezou zou je weken van tevoren zeggen dat Defqon is uitverkocht als t niet is uitverkocht?

En jij kan aan de hand van je observatie bepalen of het uitverkocht is of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, beetje lulkoek :S

Het gaat er om dat een feest een bepaalde X-factor moeten hebben.
Dat je er over hoort en denkt: Yes!
Dit feest heeft nu niets wat mij overtuigt om ervoor naar Den Bosch te komen.
En ik denk dat je aan het aantal Partyflock-gangers wel degelijk kan opmaken of een feest succesvol is/wordt.
Waarschuw beheerder
Partyflock heeft trouwens niet veel leden die naar UDC-feesten komen.

Als je naar Dance Valley kijkt staat er ook een heel laag bezoekersaantal en toch gaan er heel veel mensen naar Dance Valley.

Maar met dit feest zou je anders verwachten, alle harde stromingen zijn vertegenwoordigd en de prijs is laag, ik had verwacht dat nu een hoop partyflockers het in hun agenda zouden zetten.

UDC en een goede marketing strategie? :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Dance Valley heeft wat ouder publiek over het algemeen, complete bedrijfsafdelingen en kantklosclubjes gaan naar Dance Valley, dat zijn niet de echte partypeople.
Dat geldt voor Strike One wel, hardcore en hardstyle hebben toch een wat hoger PF gehalte...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 18:20:
Dat geldt voor Strike One wel, hardcore en hardstyle hebben toch een wat hoger PF gehalte

Ja, daarom verbaast het me ook dat mensen voor een prijs van 29 euro niet warmlopen.

Ik denk dat door slecht marketingbeleid weinig mensen weet hebben van dit feest.

En ook al is de locatie nu heel erg verbeterd, de favoriete nationale locaties zijn 'in handen van' ID&T en Q-Dance.

Jaarbeurs
HMH
Gelredome

UDC gebruikt wel Ahoy (y)

Outdoor is UDC de bom, Bussloo en Spaarnwoude zijn beide toplocaties.
Waarschuw beheerder
donateur
complete bedrijfsafdelingen en kantklosclubjes gaan naar Dance Valley, dat zijn niet de echte partypeople.

wat een dom gelul in dit Topic weer zeg :S
waarom moeten mensen toch altijd voor anderen bepalen wie partyminded zijn en wie niet. dat ben je toch allemaal op je eigen manier?

Dat geldt voor Strike One wel, hardcore en hardstyle hebben toch een wat hoger PF gehalte

nee, dáár zitten we lekker op te wachten met z'n allen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 27 september 2005 om 18:28:
Ik denk dat door slecht marketingbeleid weinig mensen weet hebben van dit feest.

weet ik wel zeker ja...

Waarschuw beheerder
Wel jammer, dat het niet goed loopt..Want die lagere prijs is wel een goed initiatief! Daarbij komt het ook nog eens dat er in deze stromingen komende maanden al heel veel te doen is.Dit zowel voor de techno, hardcore en hardstyle mensen..Er worden door grote gevestigde namen al populaire feesten als qlimax, hardbass, awakenings, thunderdome, masters of hardcore etc gegeven de komende maanden..Je ziet dus ook dat het grootste deel van de mensen dan gaat kiezen voor een avond zekerheid (wat een feest als qlimax zal bieden (als je van hardstyle houdt)..Een relatief nieuw/onbekend feest als strike one delft dan het onderspit.
Nogmaals jammer, omdat de prijs helemaal niet onaardig is voor het aantal dj's dat er staat.
Ik vind verder udc de laatste tijd goed bezig qua line ups voor zo'n grote commerciele organisatie..De line ups waar udc mee komt de laatste tijd spreken me in ieder geval veel meer aan als die van ID&T!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 18:48:
Wel jammer, dat het niet goed loopt..Want die lagere prijs is wel een goed initiatief! Daarbij komt het ook nog eens dat er in deze stromingen komende maanden al heel veel te doen is.Dit zowel voor de techno, hardcore en hardstyle mensen..Er worden door grote gevestigde namen al populaire feesten als qlimax, hardbass, awakenings, thunderdome, masters of hardcore etc gegeven de komende maanden..Je ziet dus ook dat het grootste deel van de mensen dan gaat kiezen voor een avond zekerheid (wat een feest als qlimax zal bieden (als je van hardstyle houdt)..Een relatief nieuw/onbekend feest als strike one delft dan het onderspit.
Nogmaals jammer, omdat de prijs helemaal niet onaardig is voor het aantal dj's dat er staat.
Ik vind verder udc de laatste tijd goed bezig qua line ups voor zo'n grote commerciele organisatie..De line ups waar udc mee komt de laatste tijd spreken me in ieder geval veel meer aan als die van ID&T!

Nou dan zit het er dik in dat veel mensen vrijkaarten gaan winnen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 27 september 2005 om 18:35:
wat een dom gelul in dit Topic weer zeg
waarom moeten mensen toch altijd voor anderen bepalen wie partyminded zijn en wie niet. dat ben je toch allemaal op je eigen manier?

Omdat je op DanceValley bijvoorbeeld de hele accountancy-afdeling van een bedrijf ziet, en allemaal van die groepjes jonge moeders die dan 1 keer per jaar met Dance valley effe de kids bij oma dumpen en dan gaan housen, Sensation White idem dito...
Echt van die feesten voor mensen die eigenlijk niet echt van house houden maar als het dan toch een keertje moet gaan ze gezellig een dagje DV of Sensation af als uitstapje...

1 Keer per jaar naar een feest en dan nog zo'n commercieel rukfeest noem ik niet echt partyminded hoor, sorry voor mijn kortzichtige visie :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 27 september 2005 om 17:55:
Hoezou zou je weken van tevoren zeggen dat Defqon is uitverkocht als t niet is uitverkocht?

Ik heb het nergens over Defqon gehad :)
Dat was wel degelijk uitverkocht. En je kan aan de hand van de drukte op een locatie echt wel bepalen of iets uitverkocht is of niet :)

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 27 september 2005 om 18:28:

Dat weet ik wel zeker met dit feest :/

Waarschuw beheerder
ben zeker van de partij...:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 10:00:
groepjes jonge moeders die dan 1 keer per jaar met Dance valley effe de kids bij oma dumpen en dan gaan housen,

is het misschien ooit bij je opgekomen dat dit juist de mensen zijn die 10/15 jaar geleden begonnen zijn in de scene en het gewoon als een soort traditie zien om daar heen te gaan? Voor hun is dat juist een moment óm weer eens te kunnen feesten.
Vind het inderdaad zeer kortzichtig. Denk juist dat op Dance Valley nog veel van de originele housers van vroeger rondlopen. De echte partygangers dus.
Uiteraard helaas ook een hoop dagjesvolk, die alleen maar komen "kijken" omdat het zo bekend is (zelfde zie je bij sensation inderdaad) maar echt lang niet allemaal :no:

Als we het gaan hebben over hoe commercieel het is, ja, daar heb je dan gelijk in. Maar kijk eens om je heen, is dat niet met alle feesten zo? Ook in de Hardcore hoor! Geen enkele organisatie zet meer een feest neer puur voor de lol, het draait echt allemaal om geld.
Dance Valley heeft alleen de bekendheid gekregen (vooral sinds 2001) en daardoor valt dat meer op.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 28 september 2005 om 10:23:
is het misschien ooit bij je opgekomen dat dit juist de mensen zijn die 10/15 jaar geleden begonnen zijn in de scene en het gewoon als een soort traditie zien om daar heen te gaan? Voor hun is dat juist een moment óm weer eens te kunnen feesten.

Ja, en dan nemen ze alle meiden die ze op het puf-clubje hebben leren kennen en van de administratie mee, want die hebben die tijd gemist en willen ook zo graag een keer naar een houseparty...
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 28 september 2005 om 10:23:
maar echt lang niet allemaal

Nee, natuurlijk niet allemaal, maar Dance Valley is wel het uitgesproken feest voor dit soort volk.
Waarschuw beheerder

Qlimax is over 2 maanden:

Statistieken
Bezoekers: 8647

Dit feest wordt flopper nummer zoveel voor UDClaatste aanpassing 27 september 2005 14:14

echt weer zo'n Q-dance loser! Alleen gaan als je weet dat t druk wordt! Kansloosfiguur
Waarschuw beheerder
Heel veel mensen zitten niet op PF en die gaan wel heen, dus je moet niet kijken op PF als je wilt weten hoeveel mensen er komen op een evenement ;)
Waarschuw beheerder
Elk feest boven de 5000 man is commercieel...de echte liefhebbers zie je alleen in intieme vette clubs, maar die heb je amper in Nederland. Clubs als LaRocca (belgie) bijvoorbeeld. Die heb je niet meer...sinds 'de dood' van de iT en de Roxy :(

Verder zie je op elk groot feest een doorsnede vd Ned bevolking (met uitzondering van de gekleurde medemens uit landen vd Middenlandse zee...ook op housefeesten is integratie ver te zoeken).

On Topic: Strike One.....ben benieuwd...persoonlijk ga ik voor de female area :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op woensdag 28 september 2005 om 13:47:
Elk feest boven de 5000 man is commercieel

Elk feest waar entree voor wordt gevraag is commercieel.

Zelfs feesten waar geen entree wordt gevraagd is commercieel, ze maken immers winst op de drank/garderobe.

Ik weet niet waarom jij denkt dat een feest van 4000 mense niet commercieel is? Die verdienen ook dikke knaken aan je.

Waarschuw beheerder
Zin in!! :bounce: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op woensdag 28 september 2005 om 13:49:
Ik weet niet waarom jij denkt dat een feest van 4000 mense niet commercieel is? Die verdienen ook dikke knaken aan je.

Ik bedoel dat feesten boven de 5000 commercieel gezien interessanter zijn voor grote sponsors. Kijk naar ML, waar je dood werd gegooid met Hi mobiel shit...of Vodafone bij Dance Valley en ga zo maar door.....dat vind ik persoonlijk jammer, maar ik snap wel dat het noodzakelijk is. Sinds de Volendammer brand is er qua regelgeving zoveel veranderd in Nederland. Die regels kosten geld en om de prijskaartjes niet al te hoog laten stijgen, zoeken ID-T, Q-dance, Extrema, UDC, B2S en noem ze maar op naar andere middelen en hebben die gevonden in grote commerciele sponsors....

zo bedoelde ik het ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FFAB op woensdag 28 september 2005 om 13:29:
echt weer zo'n Q-dance loser! Alleen gaan als je weet dat t druk wordt! Kansloosfiguur

Krijg jij eens even een hele dikke droge paal in je anus, kksukkel...

Elke mongool kan zien dat dit feest commercieel geen succes gaat worden, het leeft gewoon niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hap hap hap ;p

De Brabanthallen staan gegarandeerd voor :cheer: vaagheid :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 14:47:
Krijg jij eens even een hele dikke droge paal in je anus

hehehe...en deze uitspraak komt van iemand uit 'Rectum'
hehehe...humor (y)
Waarschuw beheerder
Wees nou eerlijk en redelijk
Kjuudenz en UudCee zijn beide ruk.
Beide echt rukpubliek.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond Defqon toch echt wel een toppertje
Waarschuw beheerder
Ieder zn ding, komen we weer op hetzelfde punt terrecht als in mn italo topic ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op woensdag 28 september 2005 om 14:57:
Wees nou eerlijk en redelijk
Kjuudenz en UudCee zijn beide ruk.
Beide echt rukpubliek.

Bullshit...het verschilt per feest. Defqon1 vond ik top, Qbase was weer saai Qinderpubliek...en zo is dat met elk feest ve organisatie. Je kan niet zeggen dat is Q-publiek en dat is UDC-publiek en dat is ID&T-publiek. Je denkt wel erg in hokjes hoor.

Ik kom op elk feest wel mensen tegen die je op elk feest ziet, ongeacht de organisator.
Waarschuw beheerder
Het publiek op beide feesten spreekt me niet aan. Ben vaak genoeg naar een UDCfeesten geweest,heb er altijd vechtpartijen gezien.Kjuudenz is hardstyle dat is sowieso kinder en asovolk(gros vd mensen).
Ja mbt dat laatste denk ik wel in hokjes,is misschien fout maar het zij zo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op woensdag 28 september 2005 om 15:07:
Kjuudenz is hardstyle dat is sowieso kinder en asovolk

Valt mij weer op dat er weer behoorlijk wat mensen van mijn leeftijd en ouder naar hardstylefeesten gaan omdat die qua sfeer en hardheid veel weg hebben van de oude gabberfeesten.
Die zijn het hedendaagse hardcore-pleps ook zat.
Maar jij bent geen liefhebber van 1 van deze stijlen dus is het lastig uitleggen...
Waarschuw beheerder
Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat het niet zo is.
Ik weet namelijk wat er op hardstyle en hardcorefeesten rondloopt. Zeker niet allemaal onredelijke mensen hoor.
Dat zeg ik absoluut niet. Maar ik ben op heel wat feesten geweest in binnen en buitenland en over het algemeen spreekt het publiek me in de genoemde stylen het minste aan.
Waarschuw beheerder
Ben ook geen liefhebber v Hardstyle, maar iemand had me overgehaald om naar Defqon1 te gaan en dat was grappig genoeg 1 vd leukste feesten vh jaar. Daarom ga ik nu naar Strike One omdat ik Dana weer es wil zien. Die was retevet op Defqon1.

En mijn heldin aller tijden Miss Monica natuurlijk :bounce:

[img width=600 height=400]http://www.clubdivine.org/divine/images/events/loveandpride2004/monica.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Miss Monica :respect:

Ik heb trouwens belooft volgend jaar naar q-base te gaan.
Maar vanuit mijn hokjesstandpunt dan even geredeneerd:
Je hebt er veel hardstyle en hardcoreareas en 1 technozaal.
Neem een Nature One waar je ook meerdere stylen hebt dat is 10 keer beter georganiseeerd. En daar krijg je veel meer waar voor je geld. Sfeer is trouwens ook veel beter daar.
Waarschuw beheerder
a..een helderziende! Je weet dus nu al hoe de sfeer gaat worden ;)

Nature One wil ik ook nog es proberen. Alleen de pest is dat Dance Valley precies op dezelfde dag is....en er gaat gewoon niets boven Dance Valley.

Ach, ik ga gewoon een kijkje nemen bij Strike One omdat ik die week daar toch in de buurt moet zijn. En voor 29 eurootjes wil ik best een leuke zaterdagavond gaan hebben :yes: Ik zie wel of het wat wordt. Ik heb altijd goeie ervaringen in Brabant, dus hoop ik daar nu weer op ;)
Waarschuw beheerder
Een helderziende dat ik nu redeneer vanuit het perspectief vanuit een Nederlands meerstylen festival.
Tuurlijk het is link om dit te doen over een festival waar je zelf niet bent geweest. Maar ik durf deze uitdaging wel aan te gaan o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik geef je na het feest wel een verslag ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 10:31:
Ja, en dan nemen ze alle meiden die ze op het puf-clubje hebben leren kennen en van de administratie mee, want die hebben die tijd gemist en willen ook zo graag een keer naar een houseparty...

liever dat soort meiden dan van die dwaze macho figuren die komen voor een flinke knokparty ;)

trouwens, gezien je "bezochte-feesten-lijst" ben je zelf ook niet vies van af en toe een fink commercieel feest, zie toch echt feesten als DV, ML, Sensation, Defqon, enz. er tussen staan. :D
Als je daar dan zo "tegen" bent, waarom bezoek je ze zelf wel nog dan?? Offeh, behoor je zelf tot dat pufclubje of de administratie? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Emporor op woensdag 28 september 2005 om 15:27:
en er gaat gewoon niets boven Dance Valley.

Ik was altijd met vakantie rond Dance Valley dus na al die jaren te hebben genoten van de verhalen van al mijn maten die wel gaan besloot ik dat ik dit jaar gewoon maar een keer moest.
Ik had er zoveel over gehoord en had er superveel zin in en eindelijk was het zover: Dance Valley... :(
Tering, wat een afknapper...

Ik heb er eigenlijk nog spijt van dat in niet naar dat Sonne, Monde, Sterne ben geweest...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op woensdag 28 september 2005 om 15:48:
trouwens, gezien je "bezochte-feesten-lijst" ben je zelf ook niet vies van af en toe een fink commercieel feest, zie toch echt feesten als DV, ML, Sensation, Defqon, enz. er tussen staan.

ja natuurlijk staan die erbij, anders had ik toch nooit een oordeel kunnen geven over die feesten als ik er zelf nog nooit geweest ben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 15:51:
ja natuurlijk staan die erbij, anders had ik toch nooit een oordeel kunnen geven over die feesten als ik er zelf nog nooit geweest ben?

leuk geprobeerd, maar ik denk dat 3/4 van de feesten (minimaal) die er tussen staan net zo commercieel zijn als een DV.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb toch nergens gezegd dat ik niet naar commerciele feesten ga?
Wat is nu je punt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 16:11:
Ik heb toch nergens gezegd dat ik niet naar commerciele feesten ga?
Wat is nu je punt?

weet ook niet helemaal meer, maar dacht hierdoor.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 10:00:
1 Keer per jaar naar een feest en dan nog zo'n commercieel rukfeest noem ik niet echt partyminded hoor

kwam bij mij in ieder geval over alsof je vindt dat mensen op commerciele feesten niet partyminded zouden zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, het ging er in eerste instantie om dat men aan het aantal PF bezoekers niet zou kunnen aflezen of een feest in het echt ook zo bezocht zou gaan worden, zeker bij UDC feesten.
Nu zal Dance Valley wat meer mensen trekken die zich niet op PF bevinden omdat ze niet vaak naar housefeesten gaan en dus ook niets op een housepartypeoplesite te zoeken hebben.
Die hele afdeling dat als wijze van bedrijfsuitje jaarlijks naar DV gaan en niet anders kun je nou niet bepaald partyminded noemen toch?
Met hardstyle/core is dat een ander verhaal, ik denk dat hardstyle/core-liefhebbers (en dus potentiele Strike-One bezoekers) wel vaak op PF te vinden zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 16:28:
Met hardstyle/core is dat een ander verhaal, ik denk dat hardstyle/core-liefhebbers (en dus potentiele Strike-One bezoekers) wel vaak op PF te vinden zijn.

dáár heb je helemaal gelijk in :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 14:47:
Krijg jij eens even een hele dikke droge paal in je anus, kksukkel...

moet ik dit opvatten als een dreigement?

Kan je vertellen sta te trillen op mijn benen!!

Voor jou komt Innercity er al snel aan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 14:59:
Ik vond Defqon toch echt wel een toppertje

hadden we ook niet anders van jou verwacht!

laat me raden je liep met een ontblood bovenlijf de man uit te hangen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 16:28:
Nu zal Dance Valley wat meer mensen trekken die zich niet op PF bevinden omdat ze niet vaak naar housefeesten gaan en dus ook niets op een housepartypeoplesite te zoeken hebben.

poeh poeh heb je crowdmanagment gevolgd ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FFAB op woensdag 28 september 2005 om 17:02:
moet ik dit opvatten als een dreigement?

Nee, jouw aars is mijn droge pik niet waard...
Uitspraak van FFAB op woensdag 28 september 2005 om 17:02:
Voor jou komt Innercity er al snel aan!

:yawn:

je vind me wel heel belangrijk he, dat je 3 posts over me opent?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neeman je zoekt zelf aandacht met je belachelijk gelul!!!

o.a. je gelul over Dance Valley slaat werkelijk nergens op.....

Waarschuw beheerder
donateur
:'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FFAB op woensdag 28 september 2005 om 17:12:
je gelul over Dance Valley slaat werkelijk nergens op

Kom eens met tegenargumenten droeftoeter, ipv een grote bek op te geven...
Waarschuw beheerder
Armageddon project en Peaky Pounder voor het ruwe zaag en schuur zooitje :D

en dan Promo en Jappo voor de snelle zaag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 15:50:
Ik was altijd met vakantie rond Dance Valley dus na al die jaren te hebben genoten van de verhalen van al mijn maten die wel gaan besloot ik dat ik dit jaar gewoon maar een keer moest.
Ik had er zoveel over gehoord en had er superveel zin in en eindelijk was het zover: Dance Valley...
Tering, wat een afknapper...

of t weer zat niet mee,of je was niet lekker,of je bent een cultuurbarbaar
(k)
Artiest Nevz
Waarschuw beheerder
Ik Denk juist wel dat Strike One gaat slagen, De Brabanthallen is Über-Groot, en de muziek is populairder in NL als Trance, en Hardhouse... En voor de prijs van 29€ kun je teminste een keer normaal naar zo'n feest

Miss dat het wel wat word. Ik ga er iig altijd heen!;):P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nevz op donderdag 29 september 2005 om 09:08:
Ik Denk juist wel dat Strike One gaat slagen

Het feest moet concurreren met Hardbass en Qlimax, ik denk dat het merendeel van de hardcore/style liefhebbers daar toch hun zinnen op zet.
Alleen al het feit dat er pas 5 topics over geopend zijn zegt genoeg.
Normaal heb je voor elk feest al maanden van tevoren de onnozele 'wat trek je aan op ...' en 'wie wil jij zien op ...' topics.
Dit feest leeft gewoon minder onder de mensen.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat Qlimax en Hardbass al gevestigde namen zijn en mensen daarom daarheen gaan :) Ik zou zelf naar alledrie gaan als dat ook maar enigzins mogelijk is.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik ook maar er zijn genoeg jongere mensen die dat financieel niet kunnen doen.

Waarschuw beheerder
Normaal heb je voor elk feest al maanden van tevoren de onnozele 'wat trek je aan op ...' en 'wie wil jij zien op ...' topics.
Dit feest leeft gewoon minder onder de mensen.

En hoe minder je er van verwacht des te leuker is het feest..

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is meestal zo, alleen heeft UDC daar waarschijnlijk weinig mee, die willen gewoon mensen in de tent hebben :D
N-Joy was ook zo'n typisch geval...

Waarschuw beheerder
jezus zeg :s:s:s

zeik s ff niet zo iedereen!!!

het word gewoon een leuk feest! je moet t tenslotte toch zelf gezellig maken!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 14:20:
idd

Je bent het er dus mee eens ;)

Waarschuw beheerder
Yeah!! ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeik niet over het feest zelf, er is niks mis met het feest.
Ik vind het alleen altijd zo gek dat ze weinig feesten echt uitverkocht krijgen bij UDC...
Je ziet gewoon aan het aantal geopende topics over een feest of de hoeveelheid bezoekers dat een feestje wel druk gaat worden, dat heeft niets met de gezelligheid te maken.
N-Joy was ook een topfeest...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wurd geweun lekker :bounce: kut, op zenne bosch gesaid dan he.

Waarschuw beheerder
far away but anyway...must be there :cheer:

Waarschuw beheerder
zie trouwnes wel regelmatig een reclamespotje voorbijkomen op tv
Waarschuw beheerder
kaartje is binnen :)
Waarschuw beheerder
tsja...
Géén MOH voor mij :'( :'( :'( :nocheer:
(vervoer & k moet met de jeugd van psv weg :$)
Dus dan maar andere feestjes :S

Dus k zal misschien hier ff langsgaan. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lijkt me wel relaxed...
mjaa..helaas geld hek er niet voor!
Waarschuw beheerder
Ben erbij:D Wordt weer een mooi feestje!!
Waarschuw beheerder
beterrrzzz worden er een hoop kaarten weggegeven, hoorde dat de verkoop niet echt toppie is...
Waarschuw beheerder
Iedereen wacht altijd tot het laatste moment ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op donderdag 6 oktober 2005 om 09:56:
Met zo'n mooie dame als jij erbij zeker

:frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty:

Zeker geen vrouw thuiszitten??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 10:07:
:frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty: :frusty:

Zeker geen vrouw thuiszitten??

Uiteraard wel, maar kijken mag toch? ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb een origineel kaartje van iemand overgenomen, waarop de voorkant "Invitation ticket" op staat. Weet iemand wat dit inhoudt??? Gastenlijst ofzo? Gratis drank :P??
Waarschuw beheerder
Klinkt als een promo kaart :D
Die worden meestal gegeven aan mensen van de voorverkoopadressen of iets dergelijks.

Ik had er voor Impulz Festival toen eentje :bounce:
Waarschuw beheerder
Hmm ok klinkt goed :D. Heb je dan nog dingen erbij ofzo?? gratis drank, extra ingang of iets??????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram1985 op donderdag 6 oktober 2005 om 14:15:
Hmm ok klinkt goed :D. Heb je dan nog dingen erbij ofzo?? gratis drank, extra ingang of iets??????????

Je krijgt er helemaal niks bij :)
is alleen voor toegang
Waarschuw beheerder
Promo:respect:
Peaky Pounder:respect:
Jappo:respect:
Armageddon Project:respect:
AANWEZIG:yes::D
Waarschuw beheerder
Kaarten liggen al een paar weekies klaar !

Nieuw concept... Wordt (y) !

Mag je niet missen dit ! :)
Waarschuw beheerder
Zeer vette line-up, alleen jmmr van de locatie..
Te ver weg voor mij.Maar gaat veen mooi feessie worden kan niet anders.

Waarschuw beheerder
Ziet er erg vet uit, niet aanwezig jammer genoeg :(
Waarschuw beheerder
kaartjes binnen :D
heb r zin in!
Waarschuw beheerder
Ik heb zin om te gaan en mijn vrienden ook. helaas heb ik erg weinig geld en is de maand pas net begonnen. Toch maar effe kijken of ik ergens nog wat geld vandaan kan krijgen want het is lekker dichtbij vanuit Nijmegen.
Waarschuw beheerder
ik heb ook kaartje gekocht en wilde ook gaan maar heb t die week r op te druk met school. maja die zaterdag daarna is hardbass gaan we daar maar extra hard :)
Waarschuw beheerder
maar gewoon in een brabanthal.... beetje minder van UDC

Minder? Denk t niet. Mooi op fiets afstand van mijn bed:-)
Waarschuw beheerder
het wordt gewoon mooi!! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
jszeker lekker dichtbij 10 min met de trein en 5 min lopen :)

ga samen met mun stampmaatjuh dus strike 1 word weer hakkuhh

hoop wel dat jappo afsluit trouwens :P

of panic :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb er zin in :D :bounce:
Waarschuw beheerder
De mensen die alleen maar lopen te zeiken moeten maar lekker wegblijven. Ik ga me daar echt niet druk lopen maken, biertje en gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wojgek op maandag 10 oktober 2005 om 12:19:
De mensen die alleen maar lopen te zeiken moeten maar lekker wegblijven. Ik ga me daar echt niet druk lopen maken, biertje en gaan.

:D(Y):yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe is UDC met de leeftijdscontrole dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Niekeeps op maandag 10 oktober 2005 om 20:53:
Hoe is UDC met de leeftijdscontrole dan

vanaf 21 :D
Waarschuw beheerder
donateur
(y) dan weet ik voldoende..

Ze controleren vanaf 21.00 o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 20:54:
Hoe is UDC met de leeftijdscontrole dan

je komt alleen binnen als je -14 bent ;)

strike one voor de kleintjes :9
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: Serieus?? :|

:s
Waarschuw beheerder
neeej tuurlijk niet!!! komt gewoon zo binnen! :bounce: kan niet w8eeeee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spyke op zaterdag 8 oktober 2005 om 21:57:
Minder? Denk t niet. Mooi op fiets afstand van mijn bed

voor mij niet, moet 2,5 uur rijden maar goed "party on" zullen we maar zeggen :P
Waarschuw beheerder
ook zeker daar! techno line up kan mij wel boeien!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Discoland op dinsdag 11 oktober 2005 om 20:19:
neeej tuurlijk niet!!! komt gewoon zo binnen! kan niet w8eeeee

Ok(y) ,kijk daar heb ik wat aan :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Niekeeps op woensdag 12 oktober 2005 om 00:23:
kijk daar heb ik wat aan

Mijn leeftijd is al jaren geen punt van controle meer :D

Waarschuw beheerder
Heb er zin in.
Waarschuw beheerder
Is er al iets van een time theebol in de omloop?

Waarschuw beheerder
ik vind het super relaxt dat in in den bosch is. Lekker in de buurt. Ik zal er zeker aanwijzig zijn. Best relaxt dat die kaartjes zo goedkoop izjn.
Waarschuw beheerder
altijd gezeik man :P extra drugcontroles en strenge leeftijdscontroles ..

m'n reet ja ik ben 1.76 lang en ging op me 15e net zo goed naar feesten als tegenwoordig en nooit geweigerd,

drugs kan je ook gewoon meenemen mits je t niet in je broekzak laat zitten uiteraard..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 00:34:
Mijn leeftijd is al jaren geen punt van controle meer

Ok ;)

Waarschuw beheerder
heb mn kaartje al :jaja:

Eindelijk s in me eigen plekkie!

Gaat helemaal los daar :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niekeeps op maandag 10 oktober 2005 om 20:53:
Hoe is UDC met de leeftijdscontrole dan?

Ze worden wel steeds strenger hoor... Zou lullig zijn als je niet binnen komt natuurlijk, sta je daar met je kaartje
Werkzaam bij ITSOTC Events
Artiest {SHOWLIST artist 23969, 25565}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Emporor op woensdag 12 oktober 2005 om 08:59:
Is er al iets van een time theebol in de omloop?

Nee, heb wel gehoord dat er een koffiepot rond gaat:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Time table...

HARDSTYLE:
22.00 - 23.00 Dj Reef
23.00 - 24.00 Dr. Rude
24.00 - 01.00 Activator
01.00 - 02.00 Gaz West
02.00 - 03.00 Tommy Pulse
03.00 - 04.30 Pavo
04.30 - 05.30 Uberdruck
05.30 - 07.00 Trance Generators

TECHNO:
22.00 - 23.30 Erick Pike
23.30 - 01.00 Marco Nastic
01.00 - 02.30 Christian Smith
02.30 - 04.00 Cari Lekebusch
04.00 - 05.30 Darren Kay
04.30 - 07.00 Billy Nasty

HARDCORE:
22.00 - 23.30 Armageddon Project
23.30 - 01.00 Peaky Pounder
01.00 - 02.15 Promo
02.15 - 03.15 Panic
03.15 - 03.45 Shadowlands Terrorists
03.45 - 05.00 Evil Activities
05.00 - 06.00 Jappo (Unexist)
06.00 - 07.00 Miss Hysteria

LADY'S ONLY:
22.00 - 23.30 Joyce Mercedes
23.30 - 00.30 Shinedoe
00.30 - 01.30 Miss Monica
01.30 - 03.00 Lucca
03.00 - 04.00 Amber D
04.00 - 05.30 Dana
05.30 - 07.00 Malika

Vind het maar een rare time table... Activator vroeg, Armegeddon Project openen... Aan de andere kant, is es een keer wat anders!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
k vin m best te doen .. en natuurlijk zet je AP nie prime time ook al kosten ze n flinke duit --> hun stijl ( met alle respect ) slaat gewoon nie aan bij t merendeel .. daarom zal PP ook wel als 2e staan .. hoop wel dat Pavo geen wannabee jump / hardcore gaat draaien als na hem Uberdruck en TG nog moeten .. maargoed .. eerst s zien of k wel ga .. de animo vanuit hier is nog nie echt denderend :(
Waarschuw beheerder
donateur
Jah idd beetje rare timetable

Maar TG afsluiten :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook heen :(

Waarschuw beheerder
omfg dan ga ik AP missen!

:S bizarre actie hoor, zo moedig je niet bepaald mensen aan om (alsnog) een kaartje te kopen

Waarschuw beheerder
24.00 - 01.00 Activator
01.00 - 02.00 Gaz West
02.00 - 03.00 Tommy Pulse

:/

dan zal Acti zich wel gaan inhouden:(

maar ach, wel 3 goeie dj's na elkaar alleen in de totaal verkeerde volgorde:s
Waarschuw beheerder
donateur
Idd ze hadden eigenlijk Activator voor TG moeten zetten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een kut feest die hardcore line up stelt toch geen flikker voor of wel dan dat word weer een nachtje ons eigen stierlijk vervelen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:21:
een nachtje ons eigen stierlijk vervelen

Je hoeft niet te gaan :9

Waarschuw beheerder
Wat een kut feest die hardcore line up stelt toch geen flikker voor of wel dan dat word weer een nachtje ons eigen stierlijk vervelen

:/..Als je het toch niet leuk vindt, dan ga je toch niet?
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kom je aan die timetable...
ik heb vandaag in de nieuwsbrief van udc gelezen dat 't morgen bekend wordt gemaakt...
Waarschuw beheerder
donateur
morgen was vandaag ( nog net ) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamike op donderdag 13 oktober 2005 om 20:48:
k vin m best te doen .. en natuurlijk zet je AP nie prime time ook al kosten ze n flinke duit --> hun stijl ( met alle respect ) slaat gewoon nie aan bij t merendeel .. daarom zal PP ook wel als 2e staan

Ideale opstelling zo, openen met AP, daarna Peakyboy, helemaal omdat je deze acts never niet op zo'n redelijk "mainstream" event halverwege de avond of later kan zetten.

Dan barst het helaaaaaas van de middelvingertjes :) Al verw8 ik bij dit feest wel wat "opener" hardcorevolk gezien de line up (Geen Angerfist, Elstak e.d)

Geeft het een goede kans :)

Waarschuw beheerder
word weer een nachtje ons eigen stierlijk vervelen

En jij hebt zelf een kaartje gekocht???? Dan ben je stom bezig, als je er geen zin in hebt!

Ik heb d'r zin in!!! Nog een weekje en dan wordt het eindelijk weer eens knallen in deBRABANThallen.... Joehoe!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dat word weer een nachtje ons eigen stierlijk vervelen

niemand dwingt je om te gaan hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 20:44:
Time table...

HARDSTYLE:

23.00 - 24.00 Dr. Rude
24.00 - 01.00 Activator Hoop dat ie toch gewoon vol gas gaat:D

05.30 - 07.00 Trance Generators :kwijl: :bounce: :D:D:D 1,5 uur raggen:D

HARDCORE:
22.00 - 23.30 Armageddon Project (Mooi nog niet zo druk):D
01.00 - 02.15 Promo (zal wel niet erg hard worden classics???)
02.15 - 03.15 Panic
03.15 - 03.45 Shadowlands Terrorists Live Altijd Leuk:D
05.00 - 06.00 Jappo (Unexist) :bounce:

Oftewel gaan met die banaan:D

Waarschuw beheerder
dat komt helemaal goed dat feestje :d lekker dichtbij :P
Waarschuw beheerder
Mss vrijdagavond eerst ffkes naar Fc Den Bosch-Dordrecht, even feestsfeer proeven.
En dan op strike one, helemaal dol leve de lol!
Waarschuw beheerder
:cheer:

heb vorig jaar mn vriend op Strike-one ontmoet en nog steeds gelukkig :knuffel: :hug:

dit jaar gaan we samen huppelen en springen als 2 gekken :woeptiedoe: en :zuipen:

andere mensen die er ook superzin in hebben? ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje voor €10 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 20:56:
Kaartje voor €10

Waar? :o

Waarschuw beheerder
Heb er ook zeker zin in :bounce: Brabanthallen altijd leuk :bounce:
Waarschuw beheerder
AP opent!? dan komen we maar wat vroeger!! :bounce:

iig twee goeie afsluiters!!! heb r zin in

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Niekeeps op vrijdag 14 oktober 2005 om 22:57:
Waar? :o

Ja, via via via.

Maar ik ga niet :no:

De dag erna naar het voetbal, en die wedstrijd begint om 12.30 al :s
Waarschuw beheerder
ik heb er zin inn!!!!
Waarschuw beheerder
keb er zin innnn!:D
vanaf 03.15 :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 10:50:
Ja, via via via.

Maar ik ga niet

De dag erna naar het voetbal, en die wedstrijd begint om 12.30 al

Ik zie dat je in arnhem woont 8)

€7,50? 8)

Waarschuw beheerder
ga toch maar niet, zou gaan voor armageddon project en peaky pounder, maar gaat nu dus niet door, heb geen zin om om 1 uur al naar huis te gaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Niekeeps op zondag 16 oktober 2005 om 12:41:
Ik zie dat je in arnhem woont 8)

€7,50? 8)

Nee, kaart gaat al naar iemand anders 8)

Waarschuw beheerder
mmmm is niet dichtbij huis maarrrrr IK GA TOCH !!!!!! Brabant here we come.
Artiest D-Rom
Waarschuw beheerder
Heb er al echt zin! word mijn eerste grote feest.. Nu wel hopen datik binnen kom :P

Waarschuw beheerder
Ik heb er zin in, alleen die timetable vind ik wat minder.

AP, Peaky en Promo laten openen..
Dat zijn de namen waar ik voor kom.

Maar aan de andere kant is het ook wel redelijk begrijpelijk want AP en Peaky draaien natuurlijk vrij traag ;)
Maarrrr had ze iig liever wat later gezien! :)

Waarschuw beheerder
*Hoopt stiekum dat Promo ouwe Hardcore gaat draaien*

Maar dat zal wel niet :P
Waarschuw beheerder
donateur
Eindje weg maar lekker met de trein zal er zeker bij zijn:jaja:
ff gezellig feesten met me maaten:bounce:

Waarschuw beheerder
:bounce: ik ben er bij!:bounce:

lekker dichtbij!!! 15 min. van mn vriend zn huis vandaan dus komt goed! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ga dan NIET! :[

ik heb er iig vet zin in :D
lekker heel de nacht bij de hardstyle en soms beetje hardcore ertussen door :k
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mij lijkt het best een leuk feestje!
Een keer een gratis feestje is niet weg, dus laat ik ook maar een kijkje nemen :D
Nooit in de Brabanthallen geweest... Ben benieuwd
Zal niet zo druk worden, zo te horen aan de reacties..

Uitspraak van Sennos op maandag 17 oktober 2005 om 11:56:
lekker heel de nacht bij de hardstyle en soms beetje hardcore ertussen door

Goed plan!! :bounce:
Waarschuw beheerder
doe mij maar techno en hardcore :)

Darren Kay _0_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Mrs.Jeroentje :cheer: op vrijdag 14 oktober 2005 om 16:44:
andere mensen die er ook superzin in hebben?

Jaja, nog een paar nachtjes en dan is het zover. Wordt un dolle boel, is de bedoeling tenminste.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook met mn stampmaatje :)
Net kaartjes gekocht :D

Heb er zin in :bounce:

Promo :respect:
Waarschuw beheerder
:woep: :woep: :cheer: :bounce:
Uitspraak van Wojgek op maandag 17 oktober 2005 om 16:40:
Wordt un dolle boel, is de bedoeling tenminste.

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk :yes:
Waarschuw beheerder
:D:D:D:D

Altijd leuk in de hallen van Brabant :bier:

Edamse-Invasie goes Brabant deel ....?

Waarschuw beheerder
donateur
HARDCORE:
01.00 - 02.15 Promo
02.15 - 03.15 Panic
03.15 - 03.45 Shadowlands Terrorists
03.45 - 05.00 Evil Activities
05.00 - 06.00 Jappo (Unexist)
06.00 - 07.00 Miss Hysteria

NIet best :vaag:

ze hadde et om moeten draaie
Waarschuw beheerder
deel 2 :) :bier:
Uitspraak van DrSander BDJT op maandag 17 oktober 2005 om 18:52:
Edamse-Invasie goes Brabant deel ....?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kep er zwaar veel zin in, opwarmen Peaky en Promo... en dan zwaar los gaan bij Shadowlands, Jappo en Miss Hysteria!
:bounce: :woop:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
damnz... het duurt me ech te lang joh ! :o
ik hoop echt dat t een topfeestje word ! lekker dichtbij ook :) zou helemaal super zijn..
Waarschuw beheerder
Zijn er ergens wedstrijden voor deze party :D

De kaartverkoop loopt niet zo goed hoorde ik, dus ze mogen wel 's wat uitdelen O:)

Waarschuw beheerder
Zie ander Topic...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 18:56:

Wel een lekker begin, dus wees er vroeg bij ;D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 10:04:
Zie ander Topic...

Welk ander topic, er is nog 1 ander topic over Strike1 maar daar staat niks :(

Waarschuw beheerder
1/2jeKaaS, kijk eens in je PF Agenda bij Strike 1/forumonderwerpen, dan staan er 6...

http://www.strike1.nl/game/ Suc6!!

Waarschuw beheerder
Srtike one niet in de kuip....

Vind zulke grootschalige feesten minder wanneer er maar van 1 'zaal' sprake is :yes:
Zelfde geldt voor sensation en qlimax!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 10:43:
1/2jeKaaS, kijk eens in je PF Agenda bij Strike 1/forumonderwerpen, dan staan er 6...

Yohooooo THX :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 11:58:
Vind zulke grootschalige feesten minder wanneer er maar van 1 'zaal' sprake is

En veel zalen zullen we zien channie(y),ghehe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 11:58:
Vind zulke grootschalige feesten minder wanneer er maar van 1 'zaal' sprake is

heeerlijk, gewoon 1 zaal waarin van jump naar hardstyle en dan naar hardcore gegaan wordt.
Niet dat geloop van zaal naar zaal, iedereen kwijt, 2 van je favo DJ's die tegelijk draaien.
1 feest, 1 sfeer, 1 zaal :cheer:
Waarschuw beheerder
Zou je gelijk in kunnen hebben :)

Maar de verkoop van Strike One loopt volgens mij wel goed:D

Maar wat wil je met zo een line up :D
Waarschuw beheerder
alleen de indeling vind ik beetje mager.

daar hadden ze miss hysteria wel neer mogen zetten :)

maargoed ik blijf altijd klagen :)

als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl :) en niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zieke herder op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:11:
als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl en niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer

Ben je al wel eens in de vernieuwde brabanthallen geweest?

Ik was er met Dance Valley Winter Edition en het geluid klinkt er nu veel en veel beter.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wojgek op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:11:
En veel zalen zullen we zien channie

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:59:
heeerlijk, gewoon 1 zaal waarin van jump naar hardstyle en dan naar hardcore gegaan wordt.

Vooral als er klote gedraaid wordt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:31:
Dance Valley Winter Edition

Wat ben ik blij dat ik de kaartjes toen voor niks had gekregen, wat een bagger feest was dat...

als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl :) en niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer :[

Denk niet dat die zaal gebruikt voor hardcore, denk zelf meer aan de zaal waar Promo en Buzz Fuzz laatste Impulz afsloten met de grote buddha beelden.
Waarschuw beheerder
alleen de indeling vind ik beetje mager.

daar hadden ze miss hysteria wel neer mogen zetten :)

ok, armageddon had wat later gemogen, maar ruilen met miss hysteria?? no thanx :nee:

wat mij betreft mag die lekker blijven staan waar ze staat :bounce:

Waarschuw beheerder
heb er super veel zin in,ik zal uiteraard voornamelijk in de techno zaal :bounce:

lekker hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 21:26:
,ik zal uiteraard voornamelijk in de techno zaal :bounce:

die word ook zeeeeeeer gezellig:D
Waarschuw beheerder
Gaat een lekker avondje worden. Jammer dat armageddon zo vroeg is! Maarja we mogen niet klagen voor die 30 eurie :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 21:26:
heb er super veel zin in,ik zal uiteraard voornamelijk in de techno zaal

lekker hoor

Zeker lekker :)
Maar het is dan wel te hopen, dat ze de techno zaal wel beter maken als met Dancevalley winter afgelopen jaar..
Dat was helaas toen toch wel de zaal die een beetje in het verdom hoekje werd gestopt..Zo'n doorgangs zaal is toch niks..Constant mensen die daar doorheen liepen om naar een andere zaal te gaan :nee:
Nog geen kaarten, maar hoop toch nog wel dat ik ergens een kaartje win :D (kans is klein, maar goed..)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zal tegen me zwager dat ie net zo moet draaien als in de melkweg............... ;)

Waarschuw beheerder
En wie is jouw zwager dan??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
peaky

Waarschuw beheerder
als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl en niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer

zijn de brabanthallen niet verbouwd laatst??

Waarschuw beheerder
Ja vorig jaar..
Waarschuw beheerder
Ben je al wel eens in de vernieuwde brabanthallen geweest?

ik woon er zowat naast

Ik was er met Dance Valley Winter Edition en het geluid klinkt er nu veel en veel beter.

dar heb ik het ook over.. achterin die "concept"(techno) zaal. dat klonk nergens naar

de rest klonk gewoon goed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand enig idee wie de vervanger van Cari Lekebusch wordt in de techno zaal? Ik las op het awakenings forum dat ie z'n gig gecanceld heeft, vanwege exclusiviteit.(Matrix & komende awake drumcode)

Waarschuw beheerder
idd maar hopen dat de techno een goede zaal krijgt.......:d

Hardstyle is ook lekker....naar God,wat ben ik verslaafd aan die heerlijke techno..dus AUB een goede zaal graag..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 16:08:
idd maar hopen dat de techno een goede zaal krijgt.......

Hardstyle is ook lekker....naar God,wat ben ik verslaafd aan die heerlijke techno..dus AUB een goede zaal graag..

Waarschuw beheerder
Heb er zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 16:05:
Iemand enig idee wie de vervanger van Cari Lekebusch wordt in de techno zaal? Ik las op het awakenings forum dat ie z'n gig gecanceld heeft, vanwege exclusiviteit.(Matrix & komende awake drumcode)

Had ook zoiets gehoord.
Maar hij staat wel nog gewoon op de timetable.
Neem aan dat het dan toch doorgaat.
Waarschuw beheerder
Vaag....staat niks over op de udc site.

1 ding is zeker.....het is niet uitverkocht. Je kunt kaarten aan de deur kopen lees ik net.

Sowieso koop ik nooit kaarten bij handelaren voor de deur. Elke keer zie je dezelfde gasten rondlopen. Ik trap er echt no way in. Ik zie nog de Defqon taferelen voor me, waar 10 maten van me lekker rechtsomkeert konden maken omdat hun kaartje vals was. Gebeurt mij dus niet :no:

anyway: ZIN IN!!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
mag je nou een digi cam meenemen? weet iemand dat???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Emporor op donderdag 20 oktober 2005 om 11:27:
1 ding is zeker.....het is niet uitverkocht. Je kunt kaarten aan de deur kopen lees ik net.

Sowieso koop ik nooit kaarten bij handelaren voor de deur. Elke keer zie je dezelfde gasten rondlopen. Ik trap er echt no way in. Ik zie nog de Defqon taferelen voor me, waar 10 maten van me lekker rechtsomkeert konden maken omdat hun kaartje vals was. Gebeurt mij dus niet :no:

denk dat ze bedoelen aan de deur zelf dus bij udc ;)
niet bij andere mensen die hun kaartje verkopen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 11:40:
mag je nou een digi cam meenemen? weet iemand dat???

jaa zou k ook wel graag willen weten...
Waarschuw beheerder
Digicam mag officieel niet tenzij je m gewoon meesmokkelt;), drugs mag toch ook niet :P.. ze pakken m binnen echt nie zomaar af hoor..
Waarschuw beheerder
nee maar krijg hem maar eens binnen :p

ga niet het risico lopen dat k niet binnen kom met digi dus a hem afsta of b niet naar het feest ga :no:

dan maarrr weggooi ding kopen :D altijd leuk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ze m afpakken ben je m nie kwijt.. je kan m na het feest weer ophalen net zoals je jas, zo'n risico loop je niet.. en als je met de auto bent leg je m toch gewoon weer in de auto

hier even officieel stukje

UIT DE ALGEMENE VOORWAARDEN UDC:

4.6
Het is Bezoekers niet toegestaan fotofilmaudio
en/of andere opnameapparatuur mee te nemen naar danwel bij zich te
dragen op het Terrein, op straffe van inbeslagname voor de duur van het Evenement.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zieke herder op donderdag 20 oktober 2005 om 15:01:
als ze m afpakken ben je m nie kwijt.. je kan m na het feest weer ophalen net zoals je jas, zo'n risico loop je niet.. en als je met de auto bent leg je m toch gewoon weer in de auto

oja dat kan ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga denk ik ook maar weer eens een digi cam kopen denk ik!!! Altijd leuk jah en deze keer lekker vage foto's maken:D
Waarschuw beheerder
stuur ander ff een mailtje naar udc dan weet je t zeker of je digi camera mee mag
Waarschuw beheerder
Ook ik ben vd partij (Y)
Een maat van me heeft vrijkaarten gewonnen [img width=31 height=31]https://partyflock.nl/images/light/smileys/bounce.gif[/img]

Waarschuw beheerder
hee ik had n mailtje gestuurd en ik kreeg dit:
Beste Fraukje,

het is helaas niet toegestaan om op de evenementen die wij organiseren een digitale camera mee naar binnen te nemen.
Deze kan dan dus ook bij de toegang worden ingenomen als je deze toch mee neemt.
Wij vertrouwen er jou hierbij genoeg te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

UDC EVENTS B.V.

hoe de fuck smokkel je een digi cam mee naar binnen? vind ik toch best knap! als hij klein is lukt het wel....

Waarschuw beheerder
gewoon iemand die goede telefoon heeft, daar foto's door laten maken :P

naja ik ga iig goed los in techno zaal :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 19:14:
hoe de fuck smokkel je een digi cam mee naar binnen?

in je flamoes duwen:x
Waarschuw beheerder
aaaah ik ga er ook heen..maar heb zelfs nog een kaartje over man.is er een meid die meewil?? greetz
Waarschuw beheerder
Mensen, kinderen!

Ik heb echt zin in een goed feestje! :D Ik ben er helemaal klaar voor! :P

Waarschuw beheerder
Geven ze geen kaartjes weg??
Waarschuw beheerder
Nopez en voor die 30 euro damnz ....
Waarschuw beheerder
22:00-23:30 Armageddon Project
23:30-00:00 Marco Nastic
00:00-01:00 Peaky Pounder
01:00-02:00 Promo
02:00-02:30 Lucca
02:30-03:15 Cari Lekebusch
03:15-03:45 Shadowlands Terrorists
03:45-04:30 Evil Activities
04:30-05:00 Darren Kay
05:00-06:00 Jappo
06:00-06:30 Miss Hysteria
06:30-07:00 Malika

Heb r zin in :bounce:
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Dramatische timetables :frusty:

Maargoed, we zullen het meemaken morgen.

Waarschuw beheerder
Net 2 kaartjes binnen via de prijsvraag van XFM! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op vrijdag 21 oktober 2005 om 16:57:
Dramatische timetables

Maargoed, we zullen het meemaken morgen.

ja idd, vaak maar een half uur per dj... zonde....

maar gaat helemaal goedkomen 8) :bier:

Waarschuw beheerder
Whoeiiiii nog maar 1 nachjuh w88 :D

Waarschuw beheerder
Ja ik heb er ook zin in.
Het ziet er verder ook naar uit dat 't niet te druk gaat worden, dus dat is mooi :D (Hoop ik)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ofe op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:03:
Geven ze geen kaartjes weg??

:no: Nergens kaartjes smijtwerk gezien :no:
Waarschuw beheerder
balen dat je op B feesten geen camera mag meenemen :no:

op elk groot feest is het toegestaan (DefQon, Dominator, MoH, Decibel) de iets kleinere weer niet, en gewoon een avondje uit in een zaaltje is weer geen probleem

waar ligt dat dan aan :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wedge op zaterdag 22 oktober 2005 om 00:06:
waar ligt dat dan aan

hun humeur ;)

neem trouwens altijd wel camera mee en heb nooit problemen. Telefoons mag je ook gewoon meenemen en die maken vaak nog betere foto´s tegenwoordig!

Waarschuw beheerder
donateur
Kutzooi kan niet gaan, ben ziek :(

Voor alle mensen die wel gaan, have fun!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 11:18:
Kutzooi kan niet gaan, ben ziek

Voor alle mensen die wel gaan, have fun!!

Balen, voel me ook niet helemaal top, maar veel verse jus en kippensoep vandaag, komt goed :-) Vet stampen vanavond, ziek of niet ziek :bounce:

Beterschap!!
Waarschuw beheerder
ach, ben ook zwaar verkouden, heb een lichte kater van gister, en heb vannacht 4,5 uur geslapen en ik ga ook :P

maar goed, beterschap iig :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op zaterdag 22 oktober 2005 om 11:33:
ach, ben ook zwaar verkouden, heb een lichte kater van gister, en heb vannacht 4,5 uur geslapen en ik ga ook

That's the spirit!! :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 11:37:
That's the spirit!!

:yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Zou graag gaan maar als k amper op mn benen kan staan neem k dat risico niet :9

Stamp ze jullie ;)
En ook beterschap haha! :D

Waarschuw beheerder

Zo, om half 6 vanavond al vertrekken...ff 3 uurtjes reizen, vrienden oppikken en dan los :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 11:59:
Zou graag gaan maar als k amper op mn benen kan staan neem k dat risico niet

Snap ik, zo erg is het bij mij gelukkig niet..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:17:
Zo, om half 6 vanavond al vertrekken...ff 3 uurtjes reizen, vrienden oppikken en dan los

Pff flinke rit, gelukkig hoef ik maar half uurtje te rijden, veel plezier!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil ook naar Strike One :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:31:
Ik wil ook naar Strike One

Dan ga je toch! Kaarten zijn nog wel te krijgen hoor :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:32:
Dan ga je toch! Kaarten zijn nog wel te krijgen hoor

Ja, maar dan zit ik met vervoer & mijn vrienden gaan al naar Hardcore Invasion (Ik zou ook meegaan dus..)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:36:
Ja, maar dan zit ik met vervoer & mijn vrienden gaan al naar Hardcore Invasion (Ik zou ook meegaan dus..)

Vervoer is denk ik niet het grootste probleem, vanuit den Haag de trein naar Utrecht en dan richting den bosch :)

Nou ja, als je toch niet met je vrienden meegaat, dan maak je toch nieuwe vrienden op Strike one :jaja:

:flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:38:
Vervoer is denk ik niet het grootste probleem, vanuit den Haag de trein naar Utrecht en dan richting den bosch

Nou ja, als je toch niet met je vrienden meegaat, dan maak je toch nieuwe vrienden op Strike one

Vervoer is dan nog het kleinste probleem maar moet ik in me eentje naar Strik one :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:41:
Vervoer is dan nog het kleinste probleem maar moet ik in me eentje naar Strik one

Je mag met me mee hoor, ga samen met een vriend van me :) We zijn rond kwart over 8 op centraal Utrecht
Waarschuw beheerder
en als je de trein naar alphen pakt en je wil laat vertrekken wij gaan tegen 2300 uur weg dus kan je ook mee rijden stuur maar een pb

Waarschuw beheerder
Nou Chantelle zoals je ziet, nieuwe vrienden heb je zo gemaakt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:41:
Vervoer is dan nog het kleinste probleem maar moet ik in me eentje naar Strik one

Ik ga ook al helemaal in me uppie :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd vanavond, wij gaan lekker met zn 2tjes en wel ff endje rijden,maarja komt goed :jaja::D

Waarschuw beheerder
Ben nog een beetje brak van afgelopen nacht!! :(
Maar ff goed eten dadelijk om weer fit te zijn voor vanavond!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Donderdag lekker 2 vrijkaartjes binnen gekregen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani op zaterdag 22 oktober 2005 om 13:53:
Ik ga ook al helemaal in me uppie

Dan ga jij toch lekker met Chantelle? :-)

Waarschuw beheerder
Chantelle krijgt nog druk vanaaf :P

Waarschuw beheerder
Ik ga ook alleen.

Maar hoe laat gaan de deuren nou open?
Op PF staat 21.00uur, en volgens de time-table begint het feest zelf om 22.00uur.

Waarschuw beheerder
Ik heb geen idee....eerst nog ff bieren in Utrecht, zit zo'n grappig cafeetje op station :) Ben alleen de naam kwijt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 15:01:
Dan ga jij toch lekker met Chantelle?

chantalle gaat nie zei ze :P.

Ik ben d'r om 23:00 denk ik ofzo. Rustig aan, ga me niet nat laten regen op weg naar het station hiero. K heb zo gruwelijk veel zin eigenlijk ook nie eens :$. Maar da komt wel :bounce:
Waarschuw beheerder
Hebben er zin in :bounce:

Waarschuw beheerder

chantalle gaat nie zei ze

Das dan wel weer een beetje jammer, wordt zeker een fijn feestje :bounce:

Waarschuw beheerder
Hoe kan ik de brabanthallen eignelijk bereiken vanaf CS?

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik heb er zin in :D

foto's schieten :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 22 oktober 2005 om 15:30:
Hoe kan ik de brabanthallen eignelijk bereiken vanaf CS?

Is lopend te doen, brabanthal ligt vlakbij het cs :)

Limo, jij ook daar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 15:42:
Is lopend te doen, brabanthal ligt vlakbij het cs

Limo, jij ook daar?

ah dat is goed nieuws

ja ik ook daar ;)

Waarschuw beheerder
Gezellig, kom ik jou ook nog eens tegen.

C ya :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op zaterdag 22 oktober 2005 om 00:18:
Telefoons mag je ook gewoon meenemen en die maken vaak nog betere foto´s tegenwoordig!

kweet niet wat voor camera jij hebt :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 15:47:
Gezellig, kom ik jou ook nog eens tegen.

C ya

ja komt goed

ben fotos schieten :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 15:42:
Is lopend te doen, brabanthal ligt vlakbij het cs

Limo, jij ook daar?

Ok thanx :)
Waarschuw beheerder
donateur
limo gaat vanavond zijn collectie foto`s als vervangende bh proberen te vergoten;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op zaterdag 22 oktober 2005 om 16:11:
limo gaat vanavond zijn collectie foto`s als vervangende bh proberen te vergoten

ja wie weet :P

tijdje alweer neit gedaan :9
Waarschuw beheerder
Zo ff eten en dan omkleden en lekker iedereen ophalen en naar de Brabanthallen :yes:

:bounce: WIE HEEFT ER OOK ZIN OM TE FEESTEN!!!???:bounce:

Waarschuw beheerder
begint het nou 21.00 of 22.00 :/
Waarschuw beheerder
net beslote om tog te gaan, gelukkig is er deurverkoop :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 17:25:
begint het nou 21.00 of 22.00

beetje onduidelijk inderdaad. meerendeel zegt 21:00 omdat de laatste tijd veel feesten om die tijd beginnen..
maar geen risico, we gaan om half 10 :D
Waarschuw beheerder
Koop ook vanavond kaartje aan de deur, wel hopen dat ik binnenkom :P
Wel zin :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op zaterdag 22 oktober 2005 om 17:41:
beetje onduidelijk inderdaad. meerendeel zegt 21:00 omdat de laatste tijd veel feesten om die tijd beginnen..
maar geen risico, we gaan om half 10

ja ik zorg gewoon dat ik er 22.00 ben of zo :)
Waarschuw beheerder
Hoop trouwens nog dat Trance Generators The wizard of Sound gaan (opende ze mee op In Qontrol) draaien..Die track op ong. de 3rde minuut is echt heerlijk

Waarschuw beheerder
donateur
wordt gezellig!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 17:45:
ja ik zorg gewoon dat ik er 22.00 ben of zo

dan staan we samen in de rij :jaja:

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:07:
dan staan we samen in de rij

ik hoop toch echt niet in de rij te staan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vanavond ook van de partij! Wij vertrekken om half 10, 50 minuten treinen en dan losssss!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:17:
ik hoop toch echt niet in de rij te staan

heeel klein rijtje;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:24:
heeel klein rijtje

ja idd :O

als ze maar op tijd die deuren opengooien :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:33:
als ze maar op tijd die deuren opengooien

en anders helpen we ze toch een handje :P

en ik verwacht wel dat er minstens 3 nieuwe foto`s bij komen na vanavond;)

Waarschuw beheerder
ik heb er zin in :D alleen ben nogal gaar :P maar overleef 't wel met redbull

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:34:
en anders helpen we ze toch een handje

en ik verwacht wel dat er minstens 3 nieuwe foto`s bij komen na vanavond

zie me maar te vinden ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:35:
ik heb er zin in alleen ben nogal gaar maar overleef 't wel met redbull

ja ik ook :D

ach ik weet hoe je je voelt :P
ben nog erg gaar

we slepen elkaar er wel doorheen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
red bulll :D jaaaaaaaaaah doe mij er 10 :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:41:
red bulll jaaaaaaaaaah doe mij er 10

geen bier meer? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:35:
ik heb er zin in alleen ben nogal gaar maar overleef 't wel met redbull

ik hoop wel dat ze niet te streng op leeftijd controleren;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:40:
zie me maar te vinden

mja daar heb je een punt;)

we slepen elkaar er wel doorheen

en wie zegt dat jullie elkaar wel vinden:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hey limo ik krijg nog 10 bier van je
voor onze weddenschap
incl handjeklap :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
zo eerst naar beauty and the beast de musical en dan richtingn brabanthallen :woopwoop: :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:43:
mja daar heb je een punt

genoeg fotografen daar denk ik ;)

Uitspraak van actief op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:44:
hey limo ik krijg nog 10 bier van je
voor onze weddenschap
incl handjeklap

we hadden geen prijs genoemt :9
Waarschuw beheerder
donateur
Tot vanavond mensen en FEESTEN GVD ;-)

5 minuten rijden, best fijn voor de afwisseling ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
See ya all tonight....:jaja:

laterzzz
Waarschuw beheerder
Ben er ook vanavond. Heeft iemand iets kunnen vinden over garderobe en kluisjes???
Heb er zin in!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KT op zaterdag 22 oktober 2005 om 19:21:
Heeft iemand iets kunnen vinden over garderobe en kluisjes???

UDC maakt meestal gebruik van een gaderobe en niet zoals Q-Dance kluisjes... zal weer wel gezellig met z'n alle dringen worden :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
we slepen elkaar er wel doorheen

dat vind ik een goed idee!
Uitspraak van Zxql op zaterdag 22 oktober 2005 om 18:43:
ik hoop wel dat ze niet te streng op leeftijd controleren

dat hoop ik ook ;)

Waarschuw beheerder
Ben er ook vanavond. Heeft iemand iets kunnen vinden over garderobe en kluisjes???

Op de site van lockerbox staat dat ze vanavond op strike one ook aanwezig zijn, dus wel kluisjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 19:27:
dat hoop ik ook

anders leidt ik ze af en ren jij snel naar binnen :d

Waarschuw beheerder
pff nog 3 uur wachten, hebben er zin in :P

Waarschuw beheerder
Heb er zin in!

dat is een goeie

aangezien ik vanaaf mijn shirt om ga ruilen voor het nieuwe thunderdome shirt :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op zaterdag 22 oktober 2005 om 19:29:
anders leidt ik ze af en ren jij snel naar binnen

doe dat :P

Waarschuw beheerder
donateur
En wij zijn ook van de party!!! :D :D nichtjes in da house!!! :kusje: voor regientje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 19:59:
En wij zijn ook van de party!!! nichtjes in da house!!! voor regientje

gezellig :9
Waarschuw beheerder
indrinke :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 19:28:
Op de site van lockerbox staat dat ze vanavond op strike one ook aanwezig zijn, dus wel kluisjes

Mooi! dat werkt 10x beter als die ^$@ gaderobe!

Waarschuw beheerder
wij gaan zo erheen!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
we gaan zo pleiterssss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker boeiend inderdaad maar wie weil er nog mee rijden vanuit alphen we vertrekken over 5 min en hebben nog 2 kaarten over

Waarschuw beheerder
was weer een lekker feestje :D
Waarschuw beheerder
Vond het enigzins tegevallen niet qua muziek maar qua mensen! Leek wel een schoolfuif (sorry al ik nu iemand beledig) Mensen kwamen erbij de Hardstyle niet echt in leek wel.

Techno was lekker, alleen Lekebusch was er niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >--[-Tha-Lay-D-]--< op zondag 23 oktober 2005 om 06:16:
Ik vond de sfeer echt 0,0...

denk dat je niet de enigste was :/
Vond de sfeer ook klote, iedereen liep elke x tegen je op en ja dan vind ik het ook niet gek dat er dan een ruzietje ontstaat, zelf ook een nerd nog getrapt die onze foto elke x wou verzieken :[
Bijdehandjes liepen er rond zeg :frusty:

Vond het echt 1 van de mindere feessie's van UDC :/
Maar gelukkig toch nog een leuke en gezellige avond gehad op de bankjes :D
THNX people :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van missy op zondag 23 oktober 2005 om 09:02:
iedereen liep elke x tegen je op

Ja dat vond ik nou ook ja. Vond het verder wel relaxt feest. Geluid was wel goed maar kon harder. Werd opzich wel goed gedraait alleen was ik vaak niet in de zaal als er een vet nummer was. Techno had van mij wel wat harder gemogen. Maar heb me daar ook heel erg vermaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
was echt wel een relaxt feessie
heb me prima vermaakt daaro:P:P:P

Waarschuw beheerder
Was een meeeeega geslaagd feest.. enne..de sfeer creeer je ZELF !!!!!! Lekker gestampt..helemaal brak...

Vond zelf idd ook sommige dj's wel een klein beetje tegenvallen..maar evengoed..gewoon een topfeest..:p

xxxxxx

Waarschuw beheerder
geweldig feest 8) alleen snapte t af en toe niet meer :p

ook met de jezusbus mensen verhelderende gesprekken gehad :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 10:39:
ook met de jezusbus mensen verhelderende gesprekken gehad

whehehe, dat ken ik :9

Waarschuw beheerder
als t aan hun lag zou ik branden in de hel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 10:48:
als t aan hun lag zou ik branden in de hel

whehehe, ook dat komt me bekend voor, echt, wat die lui er allemaal uitkramen, hoezo geindoctrineerd ;P

Waarschuw beheerder
ja precies, helemaal gebrainwashed die lui 8) Eigenlijk heb ik t met ze te doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 11:40:
Eigenlijk heb ik t met ze te doen...

hehe, en zo denken die lui ook over ons;P
Waarschuw beheerder

ja man :|. Zit die allemaal onzin te brabbelen dus ik zeg zo: "ja maar dat maakt nie uit want god vergeeft iedereen"

zegt die kerel: "ja maar het zou ook kunnen zijn dat je zometeen overreden wordt door een auto en dan heeft god je dus niet vergeven" :/ :/ :O

Feestje was boven verwachting ERG leuk. Maar dat krijg je snel als je met lichte tegenzin erheen gaat en denkt dat het een kutfeest word ;).

Activator :respect: Trance generators ook erg lekker :yes: :respect:. Vond eigenlijk alle dj's in de hardstyle zaal ERG lekker draaien, vond de time table maar klote omdat er hardtrance moest gaan komen na het vlammende snoeiharde optreden van act maar heb me erg echt niet aan gestoord!!

Veel te weinig in de hardcore geweest :no:. Stukkie miss hysteria gezien... WAW die ging tekeer :P :bounce:

Nog beetje moe en geen zin meer om verder te typen :9

ciaooooooooo

Waarschuw beheerder
donateur

haha jij ook al! ik heb die bak met lolly's buiten de bus uit gedeelt!Helaas kon dat vrouwjte dat niet waarderen!Ik heb een zeer goed feest gehad... Peaky Pounder Promo en Shadowland Terrorist draaide echt super!Von trouwens wel dat ze de tegenvallende kaart verkoop creatief hadden opgelost..overal lekker veel ruimte alleen in de hardstyle zaal niet, maargoed daar ben ook dan ook niet geweest;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 16:14:

ongelofelijk dat ze nog steeds bestaan ook :S

Waarschuw beheerder
ik vond het super feestje ..miss monica draaide errug lekker....hardcore gatverdamme wat een klotestroming is dat ook !!! Geef mij maar harde techno...
De hardstyle zaal was zeer goed vertoeven..vooral op het einde helemaal LOOOOOOOOOSSSSS!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 14:51:
ik vond het super feestje ..miss monica draaide errug lekker....hardcore gatverdamme wat een klotestroming is dat ook !!! Geef mij maar harde techno...
De hardstyle zaal was zeer goed vertoeven..vooral op het einde helemaal LOOOOOOOOOSSSSS!!

ja ik vond miss monica ook super (L)

heb jou btw niet gezien :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 14:51:

Dan moet je daar lekker wegblijven vind ik dan..
ik vond de hardstyle zaal namenlijk geen FUCK aan..maar om dan de hele scene af te kraken is een beetje onzin he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 18:59:
maar om dan de hele scene af te kraken is een beetje onzin he..

Ze kraakt de scene niet af in haar post :nee:

Neem aan dat ze met 'klotestroming' de muziek(stroming) bedoelt, helemaal daar ze het vergelijkt met 'harde techno'.

Smaken verschillen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 18:59:
Dan moet je daar lekker wegblijven vind ik dan..
ik vond de hardstyle zaal namenlijk geen FUCK aan..maar om dan de hele scene af te kraken is een beetje onzin he..

dr rude draaide btw lekker in de hardstyle (y)

maar ja die draaide ook jump/oldskool :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
limo swa, niet gezien zaterdag.. jammer

en nog wat foto`s kunnen maken:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op maandag 24 oktober 2005 om 20:59:
limo swa, niet gezien zaterdag.. jammer

en nog wat foto`s kunnen maken:P

ja jammer volgende keer beter

ja dat wel maar niet zoveel

problemen met mijn cam :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 21:12:
ja jammer volgende keer beter

maybe bij Hard Bass...

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 21:12:
problemen met mijn cam

das wel balen ja, maar mocht je die mee naar binnen nemen dan.? of had je hem verstopt:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op maandag 24 oktober 2005 om 21:32:
maybe bij Hard Bass...

mja
maar daar mag ik iig geen fotos maken

Uitspraak van Zxql op maandag 24 oktober 2005 om 21:32:
das wel balen ja, maar mocht je die mee naar binnen nemen dan.? of had je hem verstopt:P

uhm ja
had een persaanvraag
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 22:47:
maar daar mag ik iig geen fotos maken

en net nou daar meer dames gaan komen:P

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 22:47:
had een persaanvraag

goed geregeld (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op dinsdag 25 oktober 2005 om 08:21:
en net nou daar meer dames gaan komen

ach ook zonder cam lol ;)

Uitspraak van Zxql op dinsdag 25 oktober 2005 om 08:21:
goed geregeld

dat hoop ik wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:47:
ach ook zonder cam lol

das waar.. voelen telt:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zxql op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:04:
das waar.. voelen telt

hehehehe

ach ik vermaak me dan ook wel

al is het wel anders :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 00:09:
ach ik vermaak me dan ook wel

al is het wel anders:/

komt goed limo, komt goed :aai:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
harde techno vergelijk ik absoluut niet met hardcore..nee nee nee.....
Ik geef gewoon aan dat ik hardcore 3 keer nix vind!!
En geloof mij maar dat ik ben weggebleven in die zaal hoor...geen centimeter in de buurt.....

verder,goed feestje....udc wordt wel minder maar goed...twas ok.

En Tha debster....ik kraak de scene niet af.....ik moet er gewoon nix van hebben,ieder zn eigen smaak hoor..:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 14:42:
harde techno vergelijk ik absoluut niet met hardcore..nee nee nee.....
Ik geef gewoon aan dat ik hardcore 3 keer nix vind!!
En geloof mij maar dat ik ben weggebleven in die zaal hoor...geen centimeter in de buurt

Uhhm D-passion draaide o.a platen van Vitalic...:D

Rude Awakening heeft op Awakenings gestaan en daarvan werden ook platen gedraaid..:D

De eerste 2dj's draaiden Industrial/Hard Techno ...dus waarom bleef je weg :O

Waarschuw beheerder
ik wist het niet eens :( damn zeg!! heb ik weer gemist :frusty:

heb veel bij ladies only gestaan...en de techno area...trouwens ik vond billy nasty tegenvallen..maakte hij nou zo veel fouten of was ik gewoon echt dronken???

dus.....

Waarschuw beheerder
Ik vond het eerlijk gezegd wel gezellig, maar zeker niet wat ik had verwacht.. :S

Maar ja, lol gehad dat wel, sfeer maak je inderdaad zelf en we waren met een leuk groepje...

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 15:56:
ik wist het niet eens :( damn zeg!! heb ik weer gemist :frusty:

heb veel bij ladies only gestaan...en de techno area...trouwens ik vond billy nasty tegenvallen..maakte hij nou zo veel fouten of was ik gewoon echt dronken???

dus.....

ja schaam je ff diep ;)

Waarschuw beheerder
strike one wilde het net als inQontrol doen
maar dat zal ze nooit lukken
inQontrol was 10x beter!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 22:17:
strike one wilde het net als inQontrol doen
maar dat zal ze nooit lukken
inQontrol was 10x beter!

dat zei ik ook al ja