| Betreft: | evenement: Strike One, zaterdag 22 oktober 2005 om 21:00 |
leren ze t nu nooit .......den bosch moet Q dance feesten aantrekken ........UDC moet doen waar ze goed in zijn buitenfeesten houden !!!......laatste aanpassing 12 mei 2005 22:26
rebelbitch !!! udc vond zicht te goed om mee te gaan met de prijsverlagingen!!in plaats daar van gaan ze kaarten wegeven aan onsfeervolfeestpubliek !!daar wil ik mee zeggen ,mensen die normaal niet naar n feest zouden gaan !!!.........mooi concept .....maar dance valley winter editie was koud en grauw!!!heb me daar wel supervermaakt ..maar dat lag aan mij en niet aan de opzet van t feest!!!
Heb me overigens wel op alle voorgaande feestjes in de BHallen vermaakt
vorig jaar erg naar m'n zin gehad. Jammer dat het niet meer in de Kuip is dit jaar
Daarom ga ik dus niet...denk dat je t niet meer als Strike One moet zien dit jaar, gewoon een heel ander soort feest én nog s binnen ook én massaal...
Dus nee, ik niet. Buiten+massaal is nog te doen, maar indoor
ID&T feesten zijn vaak van die kinderpartijtjes
Vind dat ze de kant van Hard bass op gaan........
strike one is gewoon de tweede inqontrol!! beetje slap van udc!!
denk het wel hoor stylen bij strike one zijn
hardstyl
hardcore
hardtrance
techno
is voor mij het zelfde!!
is denk ik ook een beetje omdat dat in het buitenland is... de hele sfeer en alles er omheen maakt dat al bijzonder. En dan die gekke Engelsen erbij
gaat een heel vet feestje worden en de line up is ook erg vet!!!
maar zeg niets
29 euro
Ik weet een naam die er komt, en dat trekken veel mensen niet geloof me
Ik weet een naam die er komt, en dat trekken veel mensen niet geloof me
Ik ervaar het trouwens als iets positiefs (was er eerst trouwens ook sceptisch over).
Je krijgt geen/minder hardstyle/hardcore liefhebbers in de andere harde zalen.
Impulz indoor bijvoorbeeld had een heel leuk sfeertje in de HQ-zaal toen er een hardstyle/hardcorezaal bijkwam
Wat een gejank dat er hardstyle en hardcore is op Strike One.
Nou en, je hoeft die 2 zalen toch niet in.
Deze zijn i.i.g. al bekend:
Promo
Tommy Pulse
Peaky Pounder
Unexist
Miss Flower
Promo
Tommy Pulse
Peaky Pounder
Unexist
Miss Flower
Dat wordt rauwe poep en geloof me dit is niet iets wat het tuig van de hardcore scene trekt
Promo
Tommy Pulse
Peaky Pounder
Unexist
Miss Flower
Laten we em Techhardtrance dj noemen, weer een hokje erbij
Promo
Tommy Pulse
Peaky Pounder
Unexist
Miss Flower
Impulz indoor bijvoorbeeld had een heel leuk sfeertje in de HQ-zaal toen er een hardstyle/hardcorezaal bijkwam
En ja de Brabanthallen zijn ook vernieuwd dus mss is het wel een betere locatie geworden, dat is nog even afwachten.
Strike one was juist vet met alleen maar techno en in de open lucht
Dat het in de open lucht was, voegde inderdaad wel wat extra's toe.
Ben er vorig jaar ook geweest, feest in de kuip is gewoon cool, maar wat daar allemaal voor volk rondliep... elkaar begroeten door een halfvolle fles Smirnoff richting elkaars hoofd te gooien... en overdag reeds fikse vechtpartijen...
ik kan me nou echt niet voorstellen dat er nog mensen graag naar zulke feesten gaan. . . .
ik kan me nou echt niet voorstellen dat er nog mensen graag naar zulke feesten gaan. .
ik kan me nou echt niet voorstellen dat er nog mensen graag naar zulke feesten gaan. . . .
ken je nagaan hoe snel tijden (en mensen) veranderen
Zie eigenlijk niet veel acties/reclame voor dit feest, dus weggeven zal er niet echt bij zijn denk ik
Ben ik niet gewend van UDC.
Zie eigenlijk niet veel acties/reclame voor dit feest, dus weggeven zal er niet echt bij zijn denk ik
Tot nog toe hebben 1870 mensen Strike One in de agenda staan. Ok, het is slechts partyflock, maar echt veel is het niet voor een feest in de Brabanthallen.
En het is toch al lastig om een feest uit te verkopen tegenwoordig
UDC heeft serieuze problemen voor wat betreft marketing.
ja, kost je een kaartje Pax!
Het is beroerd voor de mensen die een kaartje hebben gekocht met de idee dat hij komt.
ahhhhh... ik wil je wel wat lenen hoor.
tegen een leuke rente...
Geven ze nergens kaarten weg toevallig??
Dan is een Defqon, Sensation, Qlimax of In Qontrol al lang uitverkocht...
face it, locatie is kut, line-up is kut en de organisatie staat nou niet bepaald bekend om z'n uitverkochte feesten...
Dit feest wordt flopper nummer zoveel voor UDC
Daarbij geloof ik ondanks de media berichten niet dat Sensation, Qlimax of In Qontrol uitverkocht was. Daarvoor was het er niet druk genoeg voor
Dat geldt voor Strike One wel, hardcore en hardstyle hebben toch een wat hoger PF gehalte
complete bedrijfsafdelingen en kantklosclubjes gaan naar Dance Valley, dat zijn niet de echte partypeople.
Dat geldt voor Strike One wel, hardcore en hardstyle hebben toch een wat hoger PF gehalte
Wel jammer, dat het niet goed loopt..Want die lagere prijs is wel een goed initiatief! Daarbij komt het ook nog eens dat er in deze stromingen komende maanden al heel veel te doen is.Dit zowel voor de techno, hardcore en hardstyle mensen..Er worden door grote gevestigde namen al populaire feesten als qlimax, hardbass, awakenings, thunderdome, masters of hardcore etc gegeven de komende maanden..Je ziet dus ook dat het grootste deel van de mensen dan gaat kiezen voor een avond zekerheid (wat een feest als qlimax zal bieden (als je van hardstyle houdt)..Een relatief nieuw/onbekend feest als strike one delft dan het onderspit.
Nogmaals jammer, omdat de prijs helemaal niet onaardig is voor het aantal dj's dat er staat.
Ik vind verder udc de laatste tijd goed bezig qua line ups voor zo'n grote commerciele organisatie..De line ups waar udc mee komt de laatste tijd spreken me in ieder geval veel meer aan als die van ID&T!
wat een dom gelul in dit Topic weer zeg
waarom moeten mensen toch altijd voor anderen bepalen wie partyminded zijn en wie niet. dat ben je toch allemaal op je eigen manier?
Hoezou zou je weken van tevoren zeggen dat Defqon is uitverkocht als t niet is uitverkocht?
Ik denk dat door slecht marketingbeleid weinig mensen weet hebben van dit feest.
groepjes jonge moeders die dan 1 keer per jaar met Dance valley effe de kids bij oma dumpen en dan gaan housen,
is het misschien ooit bij je opgekomen dat dit juist de mensen zijn die 10/15 jaar geleden begonnen zijn in de scene en het gewoon als een soort traditie zien om daar heen te gaan? Voor hun is dat juist een moment óm weer eens te kunnen feesten.
maar echt lang niet allemaal
Dan is een Defqon, Sensation, Qlimax of In Qontrol al lang uitverkocht...
Qlimax is over 2 maanden:
Statistieken
Bezoekers: 8647
face it, locatie is kut, line-up is kut en de organisatie staat nou niet bepaald bekend om z'n uitverkochte feesten...
Dit feest wordt flopper nummer zoveel voor UDClaatste aanpassing 27 september 2005 14:14
Elk feest boven de 5000 man is commercieel
Ik weet niet waarom jij denkt dat een feest van 4000 mense niet commercieel is? Die verdienen ook dikke knaken aan je.
echt weer zo'n Q-dance loser! Alleen gaan als je weet dat t druk wordt! Kansloosfiguur
Wees nou eerlijk en redelijk
Kjuudenz en UudCee zijn beide ruk.
Beide echt rukpubliek.
Kjuudenz is hardstyle dat is sowieso kinder en asovolk
Ja, en dan nemen ze alle meiden die ze op het puf-clubje hebben leren kennen en van de administratie mee, want die hebben die tijd gemist en willen ook zo graag een keer naar een houseparty...
en er gaat gewoon niets boven Dance Valley.
trouwens, gezien je "bezochte-feesten-lijst" ben je zelf ook niet vies van af en toe een fink commercieel feest, zie toch echt feesten als DV, ML, Sensation, Defqon, enz. er tussen staan.
ja natuurlijk staan die erbij, anders had ik toch nooit een oordeel kunnen geven over die feesten als ik er zelf nog nooit geweest ben?
Ik heb toch nergens gezegd dat ik niet naar commerciele feesten ga?
Wat is nu je punt?
1 Keer per jaar naar een feest en dan nog zo'n commercieel rukfeest noem ik niet echt partyminded hoor
moet ik dit opvatten als een dreigement?
Voor jou komt Innercity er al snel aan!
Ik was altijd met vakantie rond Dance Valley dus na al die jaren te hebben genoten van de verhalen van al mijn maten die wel gaan besloot ik dat ik dit jaar gewoon maar een keer moest.
Ik had er zoveel over gehoord en had er superveel zin in en eindelijk was het zover: Dance Valley...
Tering, wat een afknapper...
Ik Denk juist wel dat Strike One gaat slagen
Ben erbij Wordt weer een mooi feestje!!
Ben erbijWordt weer een mooi feestje!!
Met zo'n mooie dame als jij erbij zeker
Is er al iets van een time theebol in de omloop?
k vin m best te doen .. en natuurlijk zet je AP nie prime time ook al kosten ze n flinke duit --> hun stijl ( met alle respect ) slaat gewoon nie aan bij t merendeel .. daarom zal PP ook wel als 2e staan
word weer een nachtje ons eigen stierlijk vervelen
Time table...
HARDSTYLE:
23.00 - 24.00 Dr. Rude
24.00 - 01.00 Activator Hoop dat ie toch gewoon vol gas gaat
05.30 - 07.00 Trance Generators![]()
![]()
1,5 uur raggen
HARDCORE:
22.00 - 23.30 Armageddon Project (Mooi nog niet zo druk)
01.00 - 02.15 Promo (zal wel niet erg hard worden classics???)
02.15 - 03.15 Panic
03.15 - 03.45 Shadowlands Terrorists Live Altijd Leuk
05.00 - 06.00 Jappo (Unexist)
Wat een kut feest die hardcore line up stelt toch geen flikker voor of wel dan dat word weer een nachtje ons eigen stierlijk vervelen
lekker heel de nacht bij de hardstyle en soms beetje hardcore ertussen door
andere mensen die er ook superzin in hebben?
Edamse-Invasie goes Brabant deel ....?
Vind zulke grootschalige feesten minder wanneer er maar van 1 'zaal' sprake is
Zelfde geldt voor sensation en qlimax!
als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl en niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer
Dance Valley Winter Edition
als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijlen niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer
alleen de indeling vind ik beetje mager.
22.00 - 23.30 Armageddon Project
daar hadden ze miss hysteria wel neer mogen zetten
heb er super veel zin in,ik zal uiteraard voornamelijk in de techno zaal
lekker hoor
als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl en niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer
Ben je al wel eens in de vernieuwde brabanthallen geweest?
Ik was er met Dance Valley Winter Edition en het geluid klinkt er nu veel en veel beter.
Iemand enig idee wie de vervanger van Cari Lekebusch wordt in de techno zaal? Ik las op het awakenings forum dat ie z'n gig gecanceld heeft, vanwege exclusiviteit.(Matrix & komende awake drumcode)
1 ding is zeker.....het is niet uitverkocht. Je kunt kaarten aan de deur kopen lees ik net.
Sowieso koop ik nooit kaarten bij handelaren voor de deur. Elke keer zie je dezelfde gasten rondlopen. Ik trap er echt no way in. Ik zie nog de Defqon taferelen voor me, waar 10 maten van me lekker rechtsomkeert konden maken omdat hun kaartje vals was. Gebeurt mij dus niet
als ze m afpakken ben je m nie kwijt.. je kan m na het feest weer ophalen net zoals je jas, zo'n risico loop je niet.. en als je met de auto bent leg je m toch gewoon weer in de auto
Zou graag gaan maar als k amper op mn benen kan staan neem k dat risico niet
Zo, om half 6 vanavond al vertrekken...ff 3 uurtjes reizen, vrienden oppikken en dan los
Ja, maar dan zit ik met vervoer & mijn vrienden gaan al naar Hardcore Invasion (Ik zou ook meegaan dus..)
Vervoer is denk ik niet het grootste probleem, vanuit den Haag de trein naar Utrecht en dan richting den bosch
Nou ja, als je toch niet met je vrienden meegaat, dan maak je toch nieuwe vrienden op Strike one
Dan ga jij toch lekker met Chantelle?
Telefoons mag je ook gewoon meenemen en die maken vaak nog betere foto´s tegenwoordig!
en anders helpen we ze toch een handje
en ik verwacht wel dat er minstens 3 nieuwe foto`s bij komen na vanavond
ik heb er zin in alleen ben nogal gaar maar overleef 't wel met redbull
ik heb er zin in alleen ben nogal gaar maar overleef 't wel met redbull
zie me maar te vinden
we slepen elkaar er wel doorheen
Ik vond de sfeer echt 0,0...
![[img width=640 height=427]http://www.pvdplanet.net/images/strike8.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/strike8.jpg)
iedereen liep elke x tegen je op
ook met de jezusbus mensen verhelderende gesprekken gehad
ook met de jezusbus mensen verhelderende gesprekken gehad
ik vond het super feestje ..miss monica draaide errug lekker....hardcore gatverdamme wat een klotestroming is dat ook !!! Geef mij maar harde techno...
De hardstyle zaal was zeer goed vertoeven..vooral op het einde helemaal LOOOOOOOOOSSSSS!!
ik vond het super feestje ..miss monica draaide errug lekker....hardcore gatverdamme wat een klotestroming is dat ook !!! Geef mij maar harde techno...
De hardstyle zaal was zeer goed vertoeven..vooral op het einde helemaal LOOOOOOOOOSSSSS!!
maar om dan de hele scene af te kraken is een beetje onzin he..
Dan moet je daar lekker wegblijven vind ik dan..
ik vond de hardstyle zaal namenlijk geen FUCK aan..maar om dan de hele scene af te kraken is een beetje onzin he..
harde techno vergelijk ik absoluut niet met hardcore..nee nee nee.....
Ik geef gewoon aan dat ik hardcore 3 keer nix vind!!
En geloof mij maar dat ik ben weggebleven in die zaal hoor...geen centimeter in de buurt
ik wist het niet eensdamn zeg!! heb ik weer gemist
heb veel bij ladies only gestaan...en de techno area...trouwens ik vond billy nasty tegenvallen..maakte hij nou zo veel fouten of was ik gewoon echt dronken???
dus.....