| Betreft: | evenement: Strike One, zaterdag 22 oktober 2005 om 21:00 |
Heb er al echt zin! word mijn eerste grote feest.. Nu wel hopen datik binnen kom 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:21:Wat een kut feest die hardcore line up stelt toch geen flikker voor of wel dan dat word weer een nachtje ons eigen stierlijk vervelen
ga dan NIET!
ik heb er iig vet zin in
lekker heel de nacht bij de hardstyle en soms beetje hardcore ertussen door
laatste aanpassing
Mij lijkt het best een leuk feestje!
Een keer een gratis feestje is niet weg, dus laat ik ook maar een kijkje nemen
Nooit in de Brabanthallen geweest... Ben benieuwd
Zal niet zo druk worden, zo te horen aan de reacties..
Goed plan!!
Een keer een gratis feestje is niet weg, dus laat ik ook maar een kijkje nemen
Nooit in de Brabanthallen geweest... Ben benieuwd
Zal niet zo druk worden, zo te horen aan de reacties..
lekker heel de nacht bij de hardstyle en soms beetje hardcore ertussen door
Goed plan!!
Uitspraak vanandere mensen die er ook superzin in hebben?Mrs.Jeroentje
op vrijdag 14 oktober 2005 om 16:44:
Jaja, nog een paar nachtjes en dan is het zover. Wordt un dolle boel, is de bedoeling tenminste.
deel 2

Uitspraak van DrSander BDJT op maandag 17 oktober 2005 om 18:52:Edamse-Invasie goes Brabant deel ....?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 18:56:22.00 - 23.30 Armageddon Project
23.30 - 01.00 Peaky Pounder
Wel een lekker begin, dus wees er vroeg bij
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 11:58:Vind zulke grootschalige feesten minder wanneer er maar van 1 'zaal' sprake is
Zelfde geldt voor sensation en qlimax!
heeerlijk, gewoon 1 zaal waarin van jump naar hardstyle en dan naar hardcore gegaan wordt.
Niet dat geloop van zaal naar zaal, iedereen kwijt, 2 van je favo DJ's die tegelijk draaien.
1 feest, 1 sfeer, 1 zaal
alleen de indeling vind ik beetje mager.
22.00 - 23.30 Armageddon Project
daar hadden ze miss hysteria wel neer mogen zetten
maargoed ik blijf altijd klagen
als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl
en niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer 
maargoed ik blijf altijd klagen
als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl
Uitspraak van zieke herder op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:11:als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl en niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer
Ben je al wel eens in de vernieuwde brabanthallen geweest?
Ik was er met Dance Valley Winter Edition en het geluid klinkt er nu veel en veel beter.
Dance Valley Winter Edition
Wat ben ik blij dat ik de kaartjes toen voor niks had gekregen, wat een bagger feest was dat...
Uitspraak van zieke herder op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:11:als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijlen niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer
Denk niet dat die zaal gebruikt voor hardcore, denk zelf meer aan de zaal waar Promo en Buzz Fuzz laatste Impulz afsloten met de grote buddha beelden.
Uitspraak van zieke herder op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:11:alleen de indeling vind ik beetje mager.
ok, armageddon had wat later gemogen, maar ruilen met miss hysteria?? no thanx
wat mij betreft mag die lekker blijven staan waar ze staat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 21:26:heb er super veel zin in,ik zal uiteraard voornamelijk in de techno zaal
lekker hoor
Zeker lekker
Maar het is dan wel te hopen, dat ze de techno zaal wel beter maken als met Dancevalley winter afgelopen jaar..
Dat was helaas toen toch wel de zaal die een beetje in het verdom hoekje werd gestopt..Zo'n doorgangs zaal is toch niks..Constant mensen die daar doorheen liepen om naar een andere zaal te gaan
Nog geen kaarten, maar hoop toch nog wel dat ik ergens een kaartje win
laatste aanpassing
Uitspraak van zieke herder op dinsdag 18 oktober 2005 om 16:11:als ze de zalen maar laten oplopen qua muziek stijl en niet de hardcore in die kleinere zaal achterin.. die echo't als de pest.. heel je geluid verneukt.. hoor je alles 2 keer
zijn de brabanthallen niet verbouwd laatst??
Ben je al wel eens in de vernieuwde brabanthallen geweest?
ik woon er zowat naast
Ik was er met Dance Valley Winter Edition en het geluid klinkt er nu veel en veel beter.
dar heb ik het ook over.. achterin die "concept"(techno) zaal. dat klonk nergens naar
de rest klonk gewoon goed
laatste aanpassing