| Betreft: | evenement: Strike One, zaterdag 22 oktober 2005 om 21:00 |
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 16:08:idd maar hopen dat de techno een goede zaal krijgt.......
Hardstyle is ook lekker....naar God,wat ben ik verslaafd aan die heerlijke techno..dus AUB een goede zaal graag..
Heb er zin in 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 16:05:Iemand enig idee wie de vervanger van Cari Lekebusch wordt in de techno zaal? Ik las op het awakenings forum dat ie z'n gig gecanceld heeft, vanwege exclusiviteit.(Matrix & komende awake drumcode)
Had ook zoiets gehoord.
Maar hij staat wel nog gewoon op de timetable.
Neem aan dat het dan toch doorgaat.
Vaag....staat niks over op de udc site.
1 ding is zeker.....het is niet uitverkocht. Je kunt kaarten aan de deur kopen lees ik net.
Sowieso koop ik nooit kaarten bij handelaren voor de deur. Elke keer zie je dezelfde gasten rondlopen. Ik trap er echt no way in. Ik zie nog de Defqon taferelen voor me, waar 10 maten van me lekker rechtsomkeert konden maken omdat hun kaartje vals was. Gebeurt mij dus niet
anyway: ZIN IN!!!!!!
1 ding is zeker.....het is niet uitverkocht. Je kunt kaarten aan de deur kopen lees ik net.
Sowieso koop ik nooit kaarten bij handelaren voor de deur. Elke keer zie je dezelfde gasten rondlopen. Ik trap er echt no way in. Ik zie nog de Defqon taferelen voor me, waar 10 maten van me lekker rechtsomkeert konden maken omdat hun kaartje vals was. Gebeurt mij dus niet
anyway: ZIN IN!!!!!!
Uitspraak van The Emporor op donderdag 20 oktober 2005 om 11:27:1 ding is zeker.....het is niet uitverkocht. Je kunt kaarten aan de deur kopen lees ik net.
denk dat ze bedoelen aan de deur zelf dus bij udc
niet bij andere mensen die hun kaartje verkopen...
laatste aanpassing
als ze m afpakken ben je m nie kwijt.. je kan m na het feest weer ophalen net zoals je jas, zo'n risico loop je niet.. en als je met de auto bent leg je m toch gewoon weer in de auto
hier even officieel stukje
UIT DE ALGEMENE VOORWAARDEN UDC:
4.6
Het is Bezoekers niet toegestaan fotofilmaudio
en/of andere opnameapparatuur mee te nemen naar danwel bij zich te
dragen op het Terrein, op straffe van inbeslagname voor de duur van het Evenement.
hier even officieel stukje
UIT DE ALGEMENE VOORWAARDEN UDC:
4.6
Het is Bezoekers niet toegestaan fotofilmaudio
en/of andere opnameapparatuur mee te nemen naar danwel bij zich te
dragen op het Terrein, op straffe van inbeslagname voor de duur van het Evenement.
Uitspraak van zieke herder op donderdag 20 oktober 2005 om 15:01:als ze m afpakken ben je m nie kwijt.. je kan m na het feest weer ophalen net zoals je jas, zo'n risico loop je niet.. en als je met de auto bent leg je m toch gewoon weer in de auto
oja dat kan ook
hee ik had n mailtje gestuurd en ik kreeg dit:
Beste Fraukje,
het is helaas niet toegestaan om op de evenementen die wij organiseren een digitale camera mee naar binnen te nemen.
Deze kan dan dus ook bij de toegang worden ingenomen als je deze toch mee neemt.
Wij vertrouwen er jou hierbij genoeg te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
UDC EVENTS B.V.
hoe de fuck smokkel je een digi cam mee naar binnen? vind ik toch best knap! als hij klein is lukt het wel....
Beste Fraukje,
het is helaas niet toegestaan om op de evenementen die wij organiseren een digitale camera mee naar binnen te nemen.
Deze kan dan dus ook bij de toegang worden ingenomen als je deze toch mee neemt.
Wij vertrouwen er jou hierbij genoeg te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groeten,
UDC EVENTS B.V.
hoe de fuck smokkel je een digi cam mee naar binnen? vind ik toch best knap! als hij klein is lukt het wel....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 19:14:hoe de fuck smokkel je een digi cam mee naar binnen?
in je flamoes duwen
22:00-23:30 Armageddon Project
23:30-00:00 Marco Nastic
00:00-01:00 Peaky Pounder
01:00-02:00 Promo
02:00-02:30 Lucca
02:30-03:15 Cari Lekebusch
03:15-03:45 Shadowlands Terrorists
03:45-04:30 Evil Activities
04:30-05:00 Darren Kay
05:00-06:00 Jappo
06:00-06:30 Miss Hysteria
06:30-07:00 Malika
Heb r zin in
23:30-00:00 Marco Nastic
00:00-01:00 Peaky Pounder
01:00-02:00 Promo
02:00-02:30 Lucca
02:30-03:15 Cari Lekebusch
03:15-03:45 Shadowlands Terrorists
03:45-04:30 Evil Activities
04:30-05:00 Darren Kay
05:00-06:00 Jappo
06:00-06:30 Miss Hysteria
06:30-07:00 Malika
Heb r zin in
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 11:18:Kutzooi kan niet gaan, ben ziek
Voor alle mensen die wel gaan, have fun!!
Balen, voel me ook niet helemaal top, maar veel verse jus en kippensoep vandaag, komt goed
Beterschap!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 11:59:Zou graag gaan maar als k amper op mn benen kan staan neem k dat risico niet
Snap ik, zo erg is het bij mij gelukkig niet..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:17:Zo, om half 6 vanavond al vertrekken...ff 3 uurtjes reizen, vrienden oppikken en dan los
Pff flinke rit, gelukkig hoef ik maar half uurtje te rijden, veel plezier!!!
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:31:Ik wil ook naar Strike One
Dan ga je toch! Kaarten zijn nog wel te krijgen hoor
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:32:Dan ga je toch! Kaarten zijn nog wel te krijgen hoor
Ja, maar dan zit ik met vervoer & mijn vrienden gaan al naar Hardcore Invasion (Ik zou ook meegaan dus..)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:36:Ja, maar dan zit ik met vervoer & mijn vrienden gaan al naar Hardcore Invasion (Ik zou ook meegaan dus..)
Vervoer is denk ik niet het grootste probleem, vanuit den Haag de trein naar Utrecht en dan richting den bosch
Nou ja, als je toch niet met je vrienden meegaat, dan maak je toch nieuwe vrienden op Strike one
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:38:Vervoer is denk ik niet het grootste probleem, vanuit den Haag de trein naar Utrecht en dan richting den bosch
Nou ja, als je toch niet met je vrienden meegaat, dan maak je toch nieuwe vrienden op Strike one
Vervoer is dan nog het kleinste probleem maar moet ik in me eentje naar Strik one
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:41:Vervoer is dan nog het kleinste probleem maar moet ik in me eentje naar Strik one
Je mag met me mee hoor, ga samen met een vriend van me
en als je de trein naar alphen pakt en je wil laat vertrekken wij gaan tegen 2300 uur weg dus kan je ook mee rijden stuur maar een pb