| Betreft: | evenement: Strike One, zaterdag 22 oktober 2005 om 21:00 |
neeman je zoekt zelf aandacht met je belachelijk gelul!!!
o.a. je gelul over Dance Valley slaat werkelijk nergens op.....
o.a. je gelul over Dance Valley slaat werkelijk nergens op.....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 15:50:Ik was altijd met vakantie rond Dance Valley dus na al die jaren te hebben genoten van de verhalen van al mijn maten die wel gaan besloot ik dat ik dit jaar gewoon maar een keer moest.
Ik had er zoveel over gehoord en had er superveel zin in en eindelijk was het zover: Dance Valley...
Tering, wat een afknapper...
of t weer zat niet mee,of je was niet lekker,of je bent een cultuurbarbaar
Ik Denk juist wel dat Strike One gaat slagen
Het feest moet concurreren met Hardbass en Qlimax, ik denk dat het merendeel van de hardcore/style liefhebbers daar toch hun zinnen op zet.
Alleen al het feit dat er pas 5 topics over geopend zijn zegt genoeg.
Normaal heb je voor elk feest al maanden van tevoren de onnozele 'wat trek je aan op ...' en 'wie wil jij zien op ...' topics.
Dit feest leeft gewoon minder onder de mensen.
Ik denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat Qlimax en Hardbass al gevestigde namen zijn en mensen daarom daarheen gaan
Ik zou zelf naar alledrie gaan als dat ook maar enigzins mogelijk is.
Ik zeik niet over het feest zelf, er is niks mis met het feest.
Ik vind het alleen altijd zo gek dat ze weinig feesten echt uitverkocht krijgen bij UDC...
Je ziet gewoon aan het aantal geopende topics over een feest of de hoeveelheid bezoekers dat een feestje wel druk gaat worden, dat heeft niets met de gezelligheid te maken.
N-Joy was ook een topfeest...
Ik vind het alleen altijd zo gek dat ze weinig feesten echt uitverkocht krijgen bij UDC...
Je ziet gewoon aan het aantal geopende topics over een feest of de hoeveelheid bezoekers dat een feestje wel druk gaat worden, dat heeft niets met de gezelligheid te maken.
N-Joy was ook een topfeest...
laatste aanpassing
Voor de vrouwelijk bezoekers op Strike one:
stringactie voor mooie vrouwen door FCDB!!
De moeite waard dames
stringactie voor mooie vrouwen door FCDB!!
De moeite waard dames
Uitspraak van .oOAnousieOo. op woensdag 5 oktober 2005 om 20:26:Ben erbij Wordt weer een mooi feestje!!
Misschien voor jou stringactie voor mooie vrouwen door FCDB!!
Uitspraak van .oOAnousieOo. op woensdag 5 oktober 2005 om 20:26:Ben erbijWordt weer een mooi feestje!!
Met zo'n mooie dame als jij erbij zeker
Uitspraak van The Emporor op donderdag 6 oktober 2005 om 09:56:Met zo'n mooie dame als jij erbij zeker
Zeker geen vrouw thuiszitten??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 10:07:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker geen vrouw thuiszitten??
Uiteraard wel, maar kijken mag toch?
Klinkt als een promo kaart 
Die worden meestal gegeven aan mensen van de voorverkoopadressen of iets dergelijks.
Ik had er voor Impulz Festival toen eentje
Die worden meestal gegeven aan mensen van de voorverkoopadressen of iets dergelijks.
Ik had er voor Impulz Festival toen eentje
het wordt gewoon mooi!!