Partyflock

Forumonderwerp · 766054

Waarschuw beheerder
donateur
Wie zijn er allemaal bezig met afvallen ?
Hoeveel moet eraf?
En wat doe jij eraan,of roep je alleen maar dat je moet afvallen,maar doe je verder niks eraan ;)
Volg je een bepaald dieet (Atkinson bijv) of gebruik je dingen als Herballife ofzoiets..
Misschien heeft iemand hier ook tips?? 8)

Ik wil er 5 kilo af hebben en sport niet :bloos:
Heb wel werk waarbij ik veel beweeg,dus dat scheelt.
Ik heb wel de ab king pro hier thuis staan,maar ik heb een trainer nodig anders doe ik het maar 2x per maand ofzo :)

Maar ik let wel erg op mijn eten,doordeweeks met name.
In het weekend eet ik heus wel een patatje ofzo.
Doordeweeks eet ik niet veel,belegde cracker als ontbijt,3 boterhammen met kipfielt(heeft weinig smaak,maar ook weinig calorieen) wat fruit tussendoor en dan avondeten (groente) en dan het moeilijkste (vind ik dan)-->niks meer eten daarna tot het slapen gaan :( :cry:
Ik drink alleen maar water light of groene thee..

Hoe gaat het jou af? Vind je het moeilijk??
Wat helpt wel en wat helpt niet enz

Nou ja vertel het maar :P :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
goed bezig ja,ga ik ook maar eens doen,bedankt voor de tip (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen week 2 kilo kwijt :)

Nog 30 te gaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
hoe doe je dat Marja :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
32 afgevallen nog 10/15 te gaan

Waarschuw beheerder
de winter is weer voorbij :bounce: ... dus heb de fiets weer uit het stof getrokken ... dan gaat het snel :yes:

ik heb gewoon winter vet O:) ( blijf ik warm van :P )

Waarschuw beheerder
poesje poesje poesje :respect:
Waarschuw beheerder
Mijn ideale dieet:

Als ik binnen 3 dagen 2 kilo wil afvallen eet ik alleen maar biefstuk met heel veel mayo, en komkommer :yes:

En tussendoor good noodles (Y) Werkt perfect.

Sporten (N)

Waarschuw beheerder
donateur
32 kilo,ja bij jou is het echt goed te zien!!
Hoe kwam het nou bij jou stoeipoes dat je zoveel af viel?

Waarschuw beheerder
nou echt afvallen wil ik niet, maar wil ook zeker niet dikker worden dan dit.
en het mag wel wat strakker :yes:
maar echt veel doe ik er niet voor, behalve op me eten letten. snoep bijna niet en eet verder best gezond.
heb ook een kleine, dus daarom kook ik automatisch al gezond elke avond.
Waarschuw beheerder
:O

[img]32 afgevallen nog 10/15 te gaan[/img]

echt knap (y)
waar doe je het mee?

mijn moeder is aan het Atkins dieet en bij haar werkt het goed...mn broertje trouwt in september dus die wil er nog een paar kilotjes af hahaha
alleen moet je wel een hoop laten ervoor...ik vind het knap van iedereen die het volhoudt (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Die dieeten kan ik allemaal niet volgen,want ik lust haast niks.En je moet dan zo'n beetje eten wat daar beschreven staat,maar als je dan de helft al niet lust dan houdt het al snel op.

Waarschuw beheerder
dan kan je toch gewoon eten wat je wel lust.
zolang het niet te vet is en zo min mogelijk zout en suiker. kom je al een heel eind.
en heel veel water drinken o.a.
Waarschuw beheerder
je eet eigenlijk de godganse dag alleen maar sla en vlees hahaha...wel makkelijk te volgen dus ;p

Waarschuw beheerder
donateur
dan moet je wel sla lusten .. :)

Waarschuw beheerder
alleen maar sla en vlees? lijkt me niet dat je dan genoeg vitaminen naar binnen krijgt.
gewoon normaal blijven eten als het maar gezond is.
en als je er nog genoeg bij beweegt hoef je echt niet aan een hongerdieet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe opletten met eten en veel wandelen en fietsen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben in totaal 42 kilo afgevallen......:D

En dat heb ik gedaan door me eetpatroon te veranderen, en fietsend naar me werk.
Dus geen snoep, chips, koekjes of andere dingen tussendoor, minstens 4x in de week verse groente koken, en geen zout, melkprodukten en koolzuur meer.

Nu probeer ik er nog 3 kilo af te krijgen en dan vind ik het goed... Dus nu loop en fiets ik elke dag 1 uurtje...:)

Waarschuw beheerder
donateur
42 kilo :o

Zo zie je maar,soms kan je dus al zoveel afvallen met alleen je eetpatroon veranderen en wat lichaamsbeweging.

Het hoeft dus echt niet allemaal zo overdreven of superstreng!

Maar eet je nu echt helemaal niks lekkers meer dan ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Yep...:yes: Maar ik heb er wel 2,5 jaar over gedaan.;)

En nu eet ik wel weer eens iets lekkers, want ik kan natuurlijk niet altijd lijnen.... Dus als ik écht trek heb in iets lekkers dan eet ik het gewoon. (Y)

Waarschuw beheerder
Dus als ik écht trek heb in iets lekkers dan eet ik het gewoon.

(y) niks mis mee hoor. juist als je heftig probeerd niet te snoepen krijg je er alleen maar meer trek in.
en als je het maar af en toe doet en voor de rest zorgt dat je normaal eet en beweegt is er niks aan de hand.
Waarschuw beheerder
donateur
Idd wel soms snoepen en lekker eten maar gewoon niet meer iedere dag :)

Had ik ook ging ik uit huis op mezelf wonen dan kook je alleen wat je lekker vind :) Dat zie je aan de weegschaal dus nu kook ik weer wat meer verantwoord :)
Waarschuw beheerder
donateur
32 kilo,ja bij jou is het echt goed te zien!!
Hoe kwam het nou bij jou stoeipoes dat je zoveel af viel?

Fanatiek sporten

Binnen een jaar tijd :)
Maar mn motivatie was beetje weg:P

Waarschuw beheerder
donateur
En eet je nu hetzelfde als toen je 32 kilo zwaarder was of heb je ook dat aangepast??
Hoevaak sport je dan??En wat deed je,fitnessen enzo??

Ik heb gewoon geen energie om na mijn werk nog te sporten,ik werk van 7.30 tot 18.00 en daarna ben ik te lui :gaap:

Dus ik probeer maar door alleen mijn eetpatroon te veranderen (met name s'avonds 'vreten' zoals chips,koek enz te laten) een klein beetje af te vallen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb gewoon geen energie om na mijn werk nog te sporten,ik werk van 7.30 tot 18.00 en daarna ben ik te lui

het gekke is dat je van sporten juist weer energie krijgt.
ik had het zelf ook, moest mezelf echt naar de sportschool slepen, maar als ik eenmaal klaar was, had ik me toch een energie!
dus ik zou zeggen, probeer jezelf er toch toe te zetten, je zal zien dat je je echt beter zal voelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Succes ermee in ieder geval (F)

Heb nooit gedieet, zal het ook niet snel gaan doen.. Wilde ooit 'ns gewoon uit nieuwsgierigheid een week aan 'n soepdieet beginnen, ook omdat dat je lichaam dus zou zuiveren.. maar zoveel mensen zeiden dat je door diëten meestal alleen maar dikker wordt naderhand! Zo'n soepdieet bv is dus echt vooral bedoeld om mensen die ongezond en/of vet eten weer op 'n "normaal" eetpatroon te krijgen. Na die week is 't dus de bedoeling dat je op 'n normale gezonde manier gaat eten, en dit zou 'k dus ook gewoon doen. Afvallen door gewoon 3 x per dag te eten, niet te snoepen [en zeker niet na 8 uur s'avonds niet idd!], veel water & melk te drinken de hele dag door, en elke dag te sporten. Maar, ik weet, 't is zo makkelijk gezegd altijd.. ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Poesj ik ga je inhalen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Al die rare dieeten zijn helemaal niet zo gezond... je ziet wel resultaat, maar zodra je ermee stopt kom je weer aan in gewicht.. Tis veel beter om gewoon gezonder leefpatroon aan te nemen. Gezonder eten en meer bewegen! Ik doe t ook en ben nu al blijvend 14 kilo afgevallen in het afgelopen jaar. Het gaat dan wel niet zo hard, maar als je niet weer extreem ongezond gaat leven, is t wel blijvend!

Waarschuw beheerder
Ben 7 jaar geleden ofzo 9 kilo afgevallen. Ik snoepte altijd erg veel en op een gegeven moment ben ik daar helemaal mee gestopt. Nu heb ik al jaren een gezond eetpatroon. Ik eet mager beleg op brood, vaak soep 's middags en veel groente en fruit. Ik ben na al die jaren helemaal geen snoeperd meer, de behoefte eraan is heel erg afgenomen. Tuurlijk lust ik nog wel eens een lekker chocolaatje, maar ik snoep echt niet vaak. En 's avonds als je trek in 'iets' hebt, gewoon fruit of yoghurt nemen. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dieeten zijn meestal een ramp je komt altijd weer aan.

Waarschuw beheerder
donateur
maar soms lijkt het wel alsof het niet uitmaakt wat ik doe,of ik me nou helemaal vol loopt te vreten of op fruit en groente leef,ik kan nou niet zeggen dat mijn gewicht nou erg verschilt erdoor :vaag:

Waarschuw beheerder
Ben nu bijna 3 maanden bezig er is 8 kilo af nog 5a6 te gaan.
Geen dieet gewoon op me eten letten en in het weekend eet ik wel redelijk normaal(is niet vol te houden met vriendje die zich altijd vol stopt)
Waarschuw beheerder
donateur
Hier merk ik het wel als ik vet een dan past meteen niets meer :(

Waarschuw beheerder
Gup, hoeveel weeg jij dan?
Waarschuw beheerder
donateur
En eet je nu hetzelfde als toen je 32 kilo zwaarder was of heb je ook dat aangepast??
Hoevaak sport je dan??En wat deed je,fitnessen enzo??

Nu eet ik gewoon weer wat ik toen at
Word gelukkig niet dikker:P maar ik ga weer mn eet gewoontes aanpassen geen troep meer :no:

Fitness 4x per week 1,5 uur waar van iig 50 min cardio
En 1x per week zwemmen :)
Ga binnenkort op kickboxen daar schijn je ook van af te vallen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Goed hoor meid :)
Waarschuw beheerder
donateur
37 kilo afgevallen en nog 5 kilo te gaan. Net als Margriet, heb ik daar ook ruim 2 jaar over gedaan. Eetpatroon omgegooid met behulp van Weight Watchers. Viel enkele maanden niet af en tijdens die maanden bleef ik stabiel in gewicht. Momenteel ben ik met de laatste kilo's bezig en dat gaat lekker. Ben van maat 46/48 naar maar 38/40 gegaan.

Poesj, Esther (H'sum) hier. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ga ik ook doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
bestel het boek, wat je eet ben je zelf (je bent wat je eet.. zoiets)

dat boek gaat er niet om om af te vallen, maar dat je weet wat je eet en snapt waar alles goed voor is..

maar toch val je er toch van af als je je aan het eten houdt dat erin staat :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dat gelezen hebt wil je nooit meer eten :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zal eens kijken of ze dat boek hier ook hebben..:p

Waarschuw beheerder
donateur
Er is ondertussen nog maar 5 kg af (2,5 maand tijd), maar er moeten er nog veel meer vanaf..

Voortaan de boterhammen 's ochtends schrappen en een vitaminedrankje drinken (OntbijtFit van de Aldi) en veel vruchtensap drinken... Verder veel water, fitness en op dit moment wilt examenstress ook wel helpen :P

Op zich wel fijn, dan ga je ook sneller met het karten en zijn mn tijden weer beter :D

Helaas ben ik genoodzaakt om met het openbaar vervoer en/of auto naar mn school te gaan, maar als het even kan, pak ik de fiets..
Waarschuw beheerder
donateur
Jep fietsen en lopen is goed :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg ook om de paar weken: "Nu ga ik aan de lijn". Houdt het niet langer dan een week vol :no:
Vorig jaar ben ik wel iets afvallen, 4 kg ofzo, maar dat zit er al weer aan :(
Ben nu begonnen met bokstraining, das behoorlijk intensief. Ik hoop er nog wat gewicht mee te verliezen.

Het vreemde is wel dat mijn vetpercentage laag is (18% ) :S
Waarschijnlijk ben ik gewoon "zwaar" gebouwd 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Doordeweeks eet ik niet veel,belegde cracker als ontbijt,3 boterhammen met kipfielt(heeft weinig smaak,maar ook weinig calorieen) wat fruit tussendoor en dan avondeten (groente)

Wat je kan proberen als je brood met alleen kipfilet te droog vindt, is om een mengseltje te maken van wat magere yoghurt, zout, peper, (als je wil evt beetje knoflook.. hoewel.. vriendjes apprecieren dat meestal niet zo ;)), en dat dus op je brood te smeren voor je kipfilet erop doet. Dan is het net wat minder droog, maar nog steeds even gezond :yes:

En met je avond eten alleen je groentes en vlees te eten, niet de aardappels, rijst, pasta enz.. dat scheelt ook een hoop! Je benodigde koolhydraten krijg je nl door je brood smiddags toch al wel binnen!

Succes! (F)

Ben nu ook weer half begonnen haha! Gewoon gezond eten en weer fietsen naar alles.. en binnenkort weer gaan sporten.. ben niet streng vanalles aan het laten.. kan gewoon de mars delight niet weerstaan haha ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gup, hoeveel weeg jij dan?

Ik woog me laatst eens sinds maanden en toen woog ik 58 kilo,maar toen was het avond en met kleren aan.
Een paar dagen later woog ik me zonder kleren s'ochtends toen was het 55.Maar ik wil gewoon 50 wegen omdat ik maar 1.58 ben en ik dat vroeger,zo rond mijn 16e ook altijd woog,ik weet alleen niet of het lukt.
Ik heb een moeder van mijn lengte,die er elk jaar een kilo bij liet komen,die inmiddels nu tegen de 90 kilo aan weegt en mijn oma net zo maar dan boven de 100,ik heb dus aanleg.

En Tish en Stampkipje bedankt voor de tip.
En ik word al moe als ik het alleen al lees hoeveel jij sport stoeipoes :p Maar als je zoveel resultaat er van ziet dan is het natuurlijk een hele motivatie om weer te gaan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voortaan de boterhammen 's ochtends schrappen en een vitaminedrankje drinken (OntbijtFit van de Aldi) en veel vruchtensap drinken...

Het is zo ontzettend belangrijk dat je 's morgens je motortje start en wel je bammetje blijft eten. Ik eet zelf overigens geen bammetjes 's morgens, maar eet magere yoghurt met 30gr muesli en een appel, of 2 belegde knackebrod met een stukje fruit.

Zo'n vitaminedrankje ( van de aldi ) is net als vruchtensap helemaal niet zo gezond als dat het lijken doet. Daar is vaak een hoop suiker aan toegevoegd.

Bezuinig niet zoveel op je ontbijt en lunch, maar let op wat je 's avonds eet.

Ontbijt als een koning, lunch als een keizer en dineer als een bedelaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is zo ontzettend belangrijk dat je 's morgens je motortje start en wel je bammetje blijft eten.

Ik krijg het niet eens naar binnen 's ochtends.. :/
's Middags eet ik wel gewoon brood en 's avonds gewoon een warme maaltijd..

Misschien heb ik ergens het geluk dat mijn moeder een diabetici is en dus zelf ook heel erg op haar eten moet letten i.v.m. glucose en wij dus altijd mager vlees eten enzo 's avonds.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben 27 kilo kwijt in 1,5 jaar tijd...
En nog 15 te gaan :)

Ik eet niet minder, maar beweeg wel meer.
Stap snel op de fiets, om ff naar delft te fietsen, of ergenad anders naartoe...
En snoep ook niet meer :)
alleen soms een beetje in het weekend!
en 4x per dag eten, en vele water drinken :)
Waarschuw beheerder
10 kilo in een half jaar tijd, maar dan ook zonder dieet, gewoon heel veel water en niet snoepen en alleen je 3 maaltijden per dag, ook in het weekend!

Het duurt even maar het werkt wel het beste, anders ga je jojoen!!!!

Succes
Waarschuw beheerder
En trouwens als ik naar je fotos op je partyflock kijk, ben je helemaal niet dik!

Dus maak je niet zo druk, je ziet er goed uit!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb het ziekenhuisdieet gevolgd. Dat doe je twee/drie weken en daar schijn je 10 kilo van te kunnen afvallen.

Ik heb het twee weken gevolgd en ben toen 5 kilo afgevallen. Die tien kilo is alleen te realiseren als je echt veel overgewicht hebt en wat je niet hebt, kan er ook niet af...Het is wel even afzien, maar bij mij werkte het.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat houd dat dieet dan in?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik drink ook nog elke dag minstens 2,5 liter water per dag.... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat haal ik niet maar voor mijn doen drink ik veel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik drink zonder er op te letten al minstends 2 liter water per dag en een pak vruchtesap..

ik lust geen koffie, thee, cola.. hou eigenlijk sowieso niet zo van prik.. dus qua drinken ben ik al best gezond.. :)

wat is dat ziekenhuis dieet dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke net maar netjes 1 bord gegeten ipv 2 of 3 :)

Waarschuw beheerder
donateur
En trouwens als ik naar je fotos op je partyflock kijk, ben je helemaal niet dik!

Ik ben ook niet dik,ik ben ben gewoon niet slank genoeg naar mijn zin :) :P

O ja het ziekenhuis dieet:
Ziekenhuis dieet / Het 5 dagen vetvrij dieet
Met dank aan het Slingerland ziekenhuis te Doetinchem

Iedere morgen
1 sinaasappel of grapefruit
1 beschuit of geroosterde boterham
koffie of thee zonder suiker of melk

Maandagmiddag
1 sinaasappel of grapefruit / 1 ei /2 bekers yoghurt (halfvol/vol)
2 beschuiten of geroosterde boterhammen

Maandagavond
2 tomaten / 2 eieren / halve krop sla / 1 beker yoghurt

Dinsdagmiddag
1 sinaasappel of grapefruit / 1 ei / 2 bekers yoghurt (halfvol/vol)

Dinsdagavond
1 sinaasappel of grapefruit / 1 beef tartaar / 1 tomaat
1 beschuit of geroosterde boterham / 1 beker yoghurt

Woensdagmiddag
1 sinaasappel of grapefruit / 1 ei / 2 bekers yoghurt (halfvol/vol)

Woensdagavond
1 sinaasappel of grapefruit / 125 gram biefstuk of rosbief
1 beschuit of geroosterde boterham / 1 beker yoghurt

Donderdagmiddag
125 gram kwark / 1 tomaat / 1 zure augurk
1 beschuit of 1 geroosterde boterham

Donderdagavond
1 appel / 1 beef tartaar / 2 tomaten
1 beschuit of 1 geroosterde boterham

Vrijdagmiddag
1 beschuit of 1 geroosterde boterham / 1 ei / 1 tomaat

Vrijdagavond
200 gram vis naar keuze / 1 tomaat / halve krop sla

Eet uw fruit altijd een half uur voor de maaltijd, niet tijdens of na. Dit i.v.m. het gisten in de darmen.
Koffie en thee (zonder suiker en melk) en mineraalwater kunnen onbeperkt gedronken worden.

TIPS:

Sla mag u op smaak maken met wat zout, scheutje olie en azijn.

Vlees en vis in de oven grillen!

Tomaat over de lengte in tweeën snijden, wat Italiaanse kruiden erover strooien en even met het vlees mee in de oven grillen.

In het weekend mag u normaal eten, koffie, thee en mineraalwater mag u onbeperkt drinken.

Als u zich 3 weken nauwgezet aan dit dieet houdt, bent u gegarandeerd (??) 15 kilo afgevallen.
U blijft op gewicht wanneer u iedere maandag het volgende eet en drinkt:
‘s morgens : 1 glas water met citroen
‘s middags : 1 appel / 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
’s avonds : 1 beschuit of 1 geroosterde boterham / 1 ei / 1 tomaat

De rest van de week kunt u weer normaal eten en drinken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb dat ziekenhuisdieet een week gedaan, maar ben geen gram afgevallen :(
Die sinaasappels kwamen echt me neus uit op een gegeven moment.

Waarschuw beheerder
donateur
Er zit nogal wat variatie in :/
Waarschuw beheerder
donateur
Niet mijn dieet zie ik wel :(
Waarschuw beheerder
Ik ben nu 3.5 week bezig, en ben 3 kilo kwijt. Dus nu nog 13 te gaan. Wegen doe ik iedere zaterdagochtend. Wil eigenlijk nog wel meer kwijt, maar eerst eens kijken of dit haalbaar is. Maar zoals ie nu gaat, gaat ie goed. Ik sport 3 x in de week (fitness) en voordat ik ga sporten pak ik een stacker voor de energy. Maar buiten die stacker voor het sporten pak ik die niet vaker. En nu wachten op het mooie weer kan ik fijn gaan skaten.

Ik heb me aangemeld op www.40punten.nl en dat werkt wel motiverend, daar kan je precies alles bij houden van wat je eet en drinkt. Dus je wordt helemaal bewust van wat je binnen krijgt. Zit zelf meestal tussen de 40 en 45 punten.

Veel water drinken, iedere avond na het eten pers ik een citroentje. Geen melk en suiker meer in mn koffie/ thee. Geen wijn meer doordeweeks. Geen andere dranken drinken. Gezond eten en op gezette tijden. Geen varkensvlees (was ik toch al niet zo'n fan van).

Ik deel het iedere dag ongeveer zo in:

Smorgens: 3 geroosterde bruine boterhammen met 15+ smeerkaas.

Smiddags: Kiwi + banaan + Vitalinea yoghurtje.

Tussendoor: 2 droge rijstwafels.

Savonds: Gewoon mn avond eten maar dan wel afgepast. Geperst citroentje.

En dit is zo prima vol te houden. Wil je bv een x een chocolaatje dan kan dat best, maar dan moet je gewoon wat anders laten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke vandaag 2 sneetjes brood op net Bami :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ziekenhuis-dieet heb ik ook gedaan, ...Ja ja die eieren en sinaasappels komen ook op een gegeven moment je neus uit...Maar af en toe een appel i.p.v sinaasappel kan best.
Maar je merkt het resultaat na de 2de week en dan ben je echt nog wel gemotiveerd om door te gaan...

Maar ben wel in 3 weken toen 6 kilo afgevallen...en tis dr nog steeds af :D....

Maar gezond eten en sporten is nog steeds het beste....

Als je wilt afvallen en/of gezond wilt eten moet je het boek lezen van Dr.Gillian McKeith-Wat je eet ben jezelf..
Is me nieuwe bijbel!! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben bij elkaar 30 kilo afgevallen :)

hoe?
stoppen met zuipen,veel sporten,goed op de voeding letten,veel feesten ;)
en heel belangrijk : discipline!! :yes:

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Discipline is belangrijk ja!

Stoppen met drinken wat moeilijker...:O

Waarschuw beheerder
Vanaf de zomer 10 kilo afgevallen maar laatste weken is er weer 2 kilo bijgekomen :bloos:
Wil er nu nog 4 kilo afhebben. Dan weeg ik 50 kilo bij 1.60m :yes:

Ik eet best slecht eigenlijk, sla geregeld maaltijden over maar eet dan veel tussendoortjes. Snoep, koekjes en chips kan ik ook heel erg moeilijk weerstaan :bloos:
Denk dat ik die 'bijbel' van DebStyle maar eens ga lezen :)

Tot een paar maanden terug moest ik niet aan sporten denken, maar nu vind ik het heerlijk :D

Enne Gup:
En ik word al moe als ik het alleen al lees hoeveel jij sport stoeipoes

Uiteindelijk krijg je van sporten juist meer energie :)

Alle lijners veel succes! We hebben vast nog wel ff tot aan bikini-tijd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net wezen Maccen :$

Waarschuw beheerder
donateur
stoppen met zuipen

Ja een vriendin van mij is ook 8 kilo afgevallen in 4 maanden,alleen maar doordat ze gestopt is met alcohol zuipen in het weekend :o
Ik ga het denk ik beperken tot 1x alcohol per week.

Ik ben net wezen Maccen

Mag best een keer,anders heb je ook geen leven!
En nu weer ertegen aan he ;P

Uiteindelijk krijg je van sporten juist meer energie

Ja dat is zo,maar toch..
Ik haat sporten als fitness enzo,ik zou dan eerder weer terug op een teamsport gaan,zoals handbal of voetbal,maar ja die wedstrijden in het weekend he :s
Maar zoals ik al zei,in tegenstelling tot de meeste,beweeg ik veel om mijn werk met de kids,dus ik hoop af te vallen door slechts mijn eten te veranderen.

Waarschuw beheerder
Ik wil 10 kilo afvallen. Moet alleen mezelf nog een aantal dingen afleren. :P Als ik bij m'n moeder ben snoep ik soms, m'n moeder vind het niet nodig dat ik ga afvallen dus ze haalt allemaal lekkere dingen in huis...

Zwem 5 keer in de week dus qua sporten zit het wel goed. Mag alleen nu 3 weken niet zwemmen omdat ik dinsdag een tattoo heb laten zetten. Nu nog iets verzinnen wat ik in die 3 weken ga doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ik die 'bijbel' van DebStyle maar eens ga lezen

:yes: (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat je hem ook bij de bieb kan huren !
Waarschuw beheerder
donateur
Geen snoep in huis halen werkt altijd wel erg goed bij mij. Maarja als k bij mn vriend ben ligt daar vaak veel om te snoepen. dat maakt het dan wel weer lastig.
Waarschuw beheerder
donateur
Zow weer een nieuwe dag :)

Ik ga er weer tegen aan :)
Waarschuw beheerder
Vanmorgen was ik weer 1.5 kilo kwijt:)

Waarschuw beheerder
Maar ben wel in 3 weken toen 6 kilo afgevallen...en tis dr nog steeds af ....

Bij mij is het er ook nog steeds af.
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke zo ook ff wegen :)

Waarschuw beheerder
t gaat niet altijd om de kilo's,

Als je sport bij het afvallen, dan gaan je spieren zwaarder wegen dan vet en kom je uiteindelijk weer aan.
dus let ook op je kleding, of ze losser gaan zitten etc.
Je kan jezelf ook 1x in de week op hetzelfde tijdstip met een centimeter opmeten, dan zie je in cm hoeveel je afvalt en wel zo makkelijk.

Wel elke keer op dezelfde plaats meten natuurlijk :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben al 9 kilo kwijt in een jaar niet dat ik dik ben of zo maarre gewoon voor me zelf wil er nu nog 2 kilo af hebben

Waarschuw beheerder
donateur
Alowie hoe heb je dat gedaan dan?
Waarschuw beheerder
Heel veel water drinken echt liters, sporten en gewoon niet snoepen en 3x per dag eten

Waarschuw beheerder
Heel veel water drinken werkt wel goed ja, maar ik word er ech zo gek van dat ik dan elk uur naar de wc moet :/

Zo'n ziekenhuisdieet heb ik ook eens gedaan, dat was dan een Braziliaans ziekenhuisdieet (jaja hoe verzinnen ze het!) Ben er toen ook 5 kilo mee afgevallen en dat is er niet bijgekomen.
Maar echt gezond voor je is het niet denk ik, 5 kilo in 1 week :S
Waarschuw beheerder
donateur
In een week? Denk dat het meeste dan vocht is :S

Waarschuw beheerder
donateur
gaat niet altijd om de kilo's,

Als je sport bij het afvallen, dan gaan je spieren zwaarder wegen dan vet en kom je uiteindelijk weer aan.
dus let ook op je kleding, of ze losser gaan zitten etc.
Je kan jezelf ook 1x in de week op hetzelfde tijdstip met een centimeter opmeten, dan zie je in cm hoeveel je afvalt en wel zo makkelijk.

euhh...kilo's en centimeters gaan toch samen?
je kan niet cm's verliezen en in gewicht aankomen ofzo...of andersom ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Weekend geen alcohol op o:)

Maar vanavond toch echt wel patat eten,zondag patatdag he :P
En dan maandag weer mijn best doen 8)

Waarschuw beheerder
je kan niet cm's verliezen en in gewicht aankomen ofzo...of andersom

als ik een paar weken flinke krachttraining doe blijf ik in gewicht gelijk of kom ik zelfs aan maar qua centimeters word ik smaller

Waarschuw beheerder
donateur
als ik een paar weken flinke krachttraining doe blijf ik in gewicht gelijk of kom ik zelfs aan maar qua centimeters word ik smaller

ik wist dat dit antwoord zou komen...
ik heb ook ff naar de profielen gekeken die gepost hadden...en kwam tot de conclusie dat die niet echt zwaar aan de krachttraining zouden gaan,maar meer cardio gaan doen en dieeten ;)
Vandaar dat ik dat gepost heb.

ik weet dat je cm's kan kwijt raken en gewicht kan aankomen,
ben er zelf mee bezig ;)
Waarschuw beheerder
Het stomme is, toen ik op mijn eten ging letten en ietsje wou afvallen, het me niet lukte en ik meer trek kreeg in lekkere dingen.:/

Nu heb ik er de afgelopen tijd niet op gelet en zelfs ook veel lekkers gegeten en toch is er drie kilo af.. :D

Vraag me niet hoe ik dat gedaan heb.. Maar ben er welblij mee. :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben dit weekend wel 3 kilo afgevallen.....O:)

Denk dat het alleen maar vocht is..... dus dat zit er dinsdag weer aan....... :(

Waarschuw beheerder
je kan niet cm's verliezen en in gewicht aankomen ofzo...of andersom

je kan wel plaatselijk vet verbranden door lokaal te trainen, dus zet je je vet om in spieren, dan kun je wel aankomen, terwijl je minder cm maakt

Waarschuw beheerder
donateur
sorry...maar volgens mij kan je niet plaatselijk vet verbranden :no:
en hoe kan je nou vet omzetten in spieren?
vet verbrand je...en spieren laat je groeien.
je kan aankomen door de groei van je spieren,dat geeft extra gewicht...en als je goed traint verbrand je vet waardoor je cm's verliest.
Waarschuw beheerder
donateur
K wil ook wel een kilootje of 5 kwijt

Maja ben te druk met alles om ook nog es te sporten, geen tijd, slechte smoes....i know ;)

En dan die snaaibuien :@ dat schiet al helemaal niet op :[
Waarschuw beheerder
Ben een jaartje kok geswest 15 kilo dr aan en binnen 2 maandjes er weer af ofzo :) Wel beter als er niet overal om je heen eten ligt :P
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat zou ik ook niet kunnen :o

Ik zou al dat eten van die gasten opeten 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb bij Bakkerij Bart gewerkt b)

maar juist als ik daar werkte had ik heel de dag geen honger :vaag:
Waarschuw beheerder
Mjah ik had de hele dag vlees,vis,brood salades en nog meer om me heen liggen. Dan is het lastig om je in te houden :P Begon ik om 15.00 met werken en om half 5 echt dikke honger :P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jaren in een verpleeghuis gewerkt, die mensen krijgen zowat ieder dag gebak en tussendoor koek! En ik sloeg natuurlijk geen rondje over 8)
Waarschuw beheerder
je ben echt geen dieet nodig hoor ! je ben een leuk meissie om te zien ! lekker gek en spontaan ;)

Waarschuw beheerder
Ik wil graag wat kilootjes erbij 8) iemand tips?
Waarschuw beheerder
donateur
Erbij moet je aanvullende shakes nemen naast je gewone eten
Waarschuw beheerder
afvallen is alleen iets voor als je echt te dik bent vind ik,..of op sommige plaatsen te dik
ik kan t niet hoor minder eten,..ben blij dat ik ondanks dat ik vaak ziek ben door mn ziekte lekker kan eten,..dus ga echt niet minderen.
Waarschuw beheerder
alles is ook zo lekker maar ga even het ziekenhuis dieet proberen denk ik hahaha
t werkt wel he :@
zit ik me niet voor niks uit te hongeren grr:[

als ik in 4 weken 15 kilo kwijtraak jeetje dat zou mooi zijn gehehehe
kan ik me ouwe broek weer aan O:)

maar denk dat ik daar nooit meer in kom:no:
ellende gehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij dan 30 kilo als ik slaap :P

Waarschuw beheerder
sorry...maar volgens mij kan je niet plaatselijk v­et verbranden
----------------------------------­------------------

ja cker wel, kom maar eens e­en lesje steppen :yes:

------------------------­-----------------------------
vet verbrand je...e­n spieren laat je groeien.
je kan aankomen door d­e groei van je spieren,dat geeft extra gewicht...e­n als je goed traint ve ... (meer)
--------------­----------------------------------------
helemaal­ goed geformuleerd (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ja cker wel, kom maar eens e­en lesje steppen :yes:

dan verbrand je toch in zn geheel vet lijkt mij?
het is een algeheel lichamelijk proces,vetverbranden.
als ik hard ga steppen omdat ik mn benen te dik vind...dan ga ik door de beweging vet verbranden...maar dat gaat toch nooit alleen bij je benen eraf??:S

Waarschuw beheerder
ok wat jij wil
dan nie, voor jou een gemis :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
voor mij geen gemis hoor...ik heb genoeg aan de training die ik nu volg :yes:
en ga goed vooruit en verbrand genoeg dus:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook bezig om af te vallen.

Ben al 13 kilo kwijt, en er moet nog 10 kilo vanaf.
Ben trouwens allang blij dat het grootste deel eraf is :D

Waarschuw beheerder
beterrr wat train je dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
Nouk hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan ?
Waarschuw beheerder
voor mij werkt al dah dieeten niet. Ik ga liever heel fanatiek sporten dan dat je overal op moet letten. Gewoon veel bier drinken in het weekend en de rest van de week flink fitnissen en hardlopen. Dat werkt voor mij het best, ik val dan wel niet af maar zet veel vet om in spieren zodat je der toch beter uit ziet.:)
Waarschuw beheerder
ik eet nu veel groenten die ik maak in de wok en met rijst enzo,vis,pasta.weinig alcohol,om de 2 maand een glaasje cola hehehehe veel water en fruitsap.eeeeeuuuuuuu trainen,buikspier oefeningen en lopen.

wel discipline hebben :p

Waarschuw beheerder
ben 28 kilo afgevallen en wil er nog 20 kwijt!
wat ik doe is 2 liter water per dag drinken en heb een speciaal pep-dieet.

Waarschuw beheerder
donateur
en heb een speciaal pep-dieet
"
:/
Waarschuw beheerder
haha ja pep dieeet schiet op :no:

komt er 3 dubbel weer aan hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon drie keer per dag eten en daanaast nog 3 x fruit.
Heeeeeel veel water drinken en bijv de trap ipv de lift nemen.

Ik heb daarnaast ook nog een tijdje cardiofitness gedaan, maar vanwege rugproblemen moest ik dat opgeven :(
Ik ga morgen aquagymen, dat is beter voor je rug.
Waarschuw beheerder
donateur
en ook niet twee keer opscheppen voor het avondeten :)

Heel veel mensen eten te weinig als ze aan het lijnen zijn, de kunst is om 6 keer per dag te eten. 3 ''hoofdmaaltijden'' en 3 keer iets tussendoor, kan fruit zijn of een cracker of een cup-a-soup.

Maar hoeveel zijn jullie al kwijt dan???

Waarschuw beheerder
Wil ook 5 kilo afvallen, maar sport ook niet :no:
Neem me iedere dag voor hard te gaan lopen (al 2 maanden)
en is er nog geen enkele keer van gekomen :$

Eten/snoepen doe ik wel iets minder :yes:

Heeft er iemand tips hoe ik mezelf meer motiveer te gaan hardlopen?

Waarschuw beheerder
tips voor hardlopen : het zit tussen je oren. int begin heel moeilijk om te motiveren, maar als je 2 weken bezig bent, gaat het al makkelijker. Ik ben sinds een maand ook weer begonnen. Nu 5keer in de week 20 minuten rennen. En je hoeft niet meteen voluit te gaan, gewoon beginen met 10 minuten, volgede keer weer, en dan merk je vanzelf dat het makkelijker loopt, je ziet je eigen conditie gewoon vooruit gaan. Ik ga erna altijd in de sauna, dat is ook zwaar relaxed, ff alles eruit zweten, vooral de melkzuren en afvalstoffen. en het voelt gewoon fijn in je hoofd na het hardlopen, maar daar kom je dan wel achter, en dat motiveert ook weer.
wie weet kun je er wat mee
JOHY
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft er iemand tips hoe ik mezelf meer motiveer te gaan hardlopen?

Gewoon meteen uit je school/werk je sportschoenen aantrekken en gaan....!!! Want als je eenmaal gaat zitten (tenminste dat heb ik..) dan ga je nooit meer...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wandelen :)

Waarschuw beheerder
Toch maar eens doen dan!!!
Thanks! :flower:

2 johy: Sauna is inderdaad erg lekker ja..
Deed ik eerst altijd na het fitness :yes:

Waarschuw beheerder
ja ik moet er ook weer een aantal kilo's af...

ik doe bureauwerk nou dat is wel te zien ja:(

maar ik ga van het zomer lekker housen;)

duurt wel ff voordat dat er weer aan zit;)
Waarschuw beheerder
nah okeej..zal maar ff zegge dat je eigenlijk alleen maar meer aankomt, als je weinig eet en alleen maar water drinkt!

Je lichaam is dan gewend om weinig te verteren, en omdat je lichaam er aan gaat wennen dat het zo weinig krijgt, slaat het vetten op voor reserve!
Dat krijg je bijna niet meer weg!

wat doe je dus: Sla je ontbijt niet over! Zorg dat je voldoende vocht binnenkrijgt per dag!

Om de 2 uur wat eten (+/- 6 keer dus ), wat niet al te veel vet bevat en dus wel redelijk door kan gaan voor gezond, en dus wat makkelijker te verteren is, zodat je verteringsstelsel de hele tijd aan het werk is!

Zo slaat het ook geen vetten op voor reserve, omdat je verteringsstelsel gewend is om toch wel dingen te verteren!

(vandaar ook die reclame van slankie kaas: heerlijk als tussendoortje bla bla bla..wat er niet aankomt hoeft er ook niet af)

Je hoeft dus helemaal niet te gaan bewegen!

Wil je dat toch wel: ga dan minstens 3 kwartier lopen (wel stevige passen, zonder te stoppen), want na 25 minuten wordt pas het verbrandings mechanisme in werking gesteld!
Als je 20 minuten loopt, doe je dat eigenlijk voor niks en dan wordt je teleurgesteld, omdat je er toch veel tijd in steekt, maar geen ene flikker afvalt! (het gaat hier om het afvallen en ff niet alleen om de conditie)

Hoop dat je er wat aan hebt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij eet ik niet echt veel,als ik moet werken 4 dagen per week dan is het altijd hetzelfde;

6.30-cracker met kaas
9.00-banaan
11.30-3 boterhammen met kipfilet
15.00-Bolletje Landoogst Koek
18.30-groente vlees en aardappels

En verder niks,en ik drink alleen thee of water of light.
In het weekend is het wel iets anders dan...maar hou ik me behalve dat patatje ook wel in..

Ik ben ook gestopt met roken,paar maanden geleden sindsdien heb ik veel meer trek,dus ik moet echt mijn best doen..
Ik heb het idee dat ik niet af kan vallen,ja misschien hooguit 1 kilo :/

Waarschuw beheerder
donateur
nah okeej..zal maar ff zegge dat je eigenlijk alleen maar meer aankomt, als je weinig eet en alleen maar water drinkt!

Je lichaam is dan gewend om weinig te verteren, en omdat je lichaam er aan gaat wennen dat het zo weinig krijgt, slaat het vetten op voor reserve!
Dat krijg je bijna niet meer weg!

wat doe je dus: Sla je ontbijt niet over! Zorg dat je voldoende vocht binnenkrijgt per dag!

Om de 2 uur wat eten (+/- 6 keer dus ), wat niet al te veel vet bevat en dus wel redelijk door kan gaan voor gezond, en dus wat makkelijker te verteren is, zodat je verteringsstelsel de hele tijd aan het werk is!

Zo slaat het ook geen vetten op voor reserve, omdat je verteringsstelsel gewend is om toch wel dingen te verteren!

(vandaar ook die reclame van slankie kaas: heerlijk als tussendoortje bla bla bla..wat er niet aankomt hoeft er ook niet af)

Je hoeft dus helemaal niet te gaan bewegen!

Wil je dat toch wel: ga dan minstens 3 kwartier lopen (wel stevige passen, zonder te stoppen), want na 25 minuten wordt pas het verbrandings mechanisme in werking gesteld!
Als je 20 minuten loopt, doe je dat eigenlijk voor niks en dan wordt je teleurgesteld, omdat je er toch veel tijd in steekt, maar geen ene flikker afvalt! (het gaat hier om het afvallen en ff niet alleen om de conditie)

hélemaal nix aan toe te voegen :no:

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga morgen aquagymen, dat is beter voor je rug.

dat doe ik ook, alleen bij mij vanwege een knieblessure! Zitten er bij jou ook alleen oude taarten? ;)

en die motivatie om te gaan hardlopen, zoek een maatje! of ga bij een loopgroepje of op atletiek, heb ik jaren opgezeten en werkt echt verslavend!! (heb ik helaas vanwege diezelfde knie mee moeten stoppen)

ik heb een hometrainer staan, die heb ik voor de tv op mn slaapkamer staan, en ga dan tijdens een programma fietsen.hier zal ik geen kilo's van af vallen want kan alleen op lichte versnelling en geen superhoog tempo maar ja het is beter als niets.

Sinds een week om de dag 100 buikspieroefeningen (hopen dat ik dat vol houd) en idd ook liters water.
En ik rij elke dag intensief paard, dat scheelt ook!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ff wegen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik pas weer in me oude spijkerbroek, én hij kan dicht...B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nog ff door wil GVD onder die klote 100 :'(
Waarschuw beheerder
Ben nu in totaal 8 kilo kwijt en wil er zelf nog 2 af hebben.

Dit door veel water en light drinken en op mijn werk maaltijdvervangers (weightcare) te nemen.

In het weekend gewoon patat, chips en soms een dikke koek want anders hou je het niet vol.

Ben nu trots op mijn 54 kilo!

Waarschuw beheerder
donateur
ben je inmiddels al gestopt met die maaltijdvervangers?
want als je daarna weer gewoon gaat eten heb je kans dat het er weer keihard aankomt.. niet om je te ontmoedigen hoor want vind het wel knap dat je 8 kilo kwijt bent!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zo een step ding kopen denk ik

Waarschuw beheerder
kwil er ook 5 kilo afhebben, drink wel altijd light enzo, sport 2 tot 3x in de week, maar ik kan de tussendoortjes niet laten :( heb weinig doorzettingsvermogen ervoor.. iemand tips?
Waarschuw beheerder
donateur
een bikini kopen die net iets te klein is en best wel duur..

Heb ik ook gedaan en het motiveerd best moet ik zeggen.

to monkie: bij mij op aquagym valt het wel mee hoor!! Soms wel, maar dat is wel goed voor je zelftvertrouwen...
Heb je tenminste nog een beetje het idee dat je mee kan komen met de rest hihi

Waarschuw beheerder
een bikini kopen die net iets te klein is en best wel duur..

haha (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
tips voor hardlopen : het zit tussen je oren. int begin heel moeilijk om te motiveren, maar als je 2 weken bezig bent, gaat het al makkelijker.

idd :jaja: ik heb het ook heeeeel lang uitgesteld, maar toen ik er eenmaal goed voor mezelf begonnen was bleef ik het ook doen.
Nu doe ik het gewoon automatisch omdat ik het zonde zou vinden om het nu weer te laten versloffen. :)

Ik ben zelf nu 4 kilo in ongeveer een maand kwijt, maar wil dr eigenlijk nog 8 kwijt..
Waarschuw beheerder
donateur
Vriendinnetje vroeg me net of ik wilde mailen wat ik nou deed om af te vallen.. denk ik post het dan hier ook maar ff..

Tis geen moeilijk dieet, je valt dus ook niet heel snel af, maar t blijft er wél af omdat het geen crash dieet is.. ben er wel al 2 kilo mee kwijt in een maand.. dus gaat best aardig zo :)

----------------
Hier marlou, het Tish dieetplan whehehehehe ;)

Ontbijt (altijd ontbijten, dat brengt je stofwisseling op gang zodat je heel de dag door meer verbrand):

Bakje vla/ yoghurt, of boterham of wasa's met zelfgemaakte mayo (heel erg simpel en zonder troep erin dus dan mag het wel), kipfilet, komkommer, sla, beetje versgemalen peper hmm

Tussendoor een Evergreen of Appel ofzo

Lunch:
1 of 2 boterhammen (net hoeveel honger ik heb) met weer kipfilet en sla en zooi, of met mayo, tomaat zout en peper (is echt heel lekker), of met mayo hardgekookt ei, zout en peper

Tussendoor een appel, sinaasappel, cup-a-soupje

Avondeten:
Gegrilde kipfliet met groente, ander stukje gegrild vlees met goente of sla of iets dergelijk.. dressing kan je zelf maken van beetje olijfolie en azijn, lekker en stuk beter voor je dan die mayoslasaus
Geen aardappels, rijst of pasta
Of soep, bouillon met kleingesneden stukjes uit, wat verse bieslook (plantje kost amar een euro en geeft echt een lekkere smaak aan veel dingen, gewoon bij de supermakrt) andere groentes erin, en dan evt wat rijst erin voor de bite, dat het wat meer vult

's avonds nog iets van fruit ofzo, lekker is om bijv een bakje magere yoghurt te doen met stukjes appel erin en wat kaneel, superlekker en supergezond (kan ook als ontbijt, maar heb 's ochtends nooit tijd om appels te gaan snijden haha)

te laat op de avond het beste niet meer eten, want dan ben je niet meer lang genoeg wakker om het te verbranden, en wordt het tijdens je slaap omgezet in vet

verder heel de dag door veel water drinken, en vruchtesap.. ik lust sowieso geen koffie en thee en cola, en hou eigenlijk helemaal niet echt van prik, dus dat is mooi meegenomen.. thee kan je ook zoveel drinken asl je witl trouwens..

en verder gewoon niet meer steeds de bus of tram of metro pakken maar fietsen, de trap nemen ipv de lift.. en neem mezelf nog steeds voor om te gaan sporten haha, maar lukt nog niet echt haha

Hoop dat je er wat aan hebt!

Waarschuw beheerder
donateur
:flower: thanks tish

Ik vind het zo raar dat bij bijna iedereen die zijn eetpatroon enz aanpast de kilo's ervan af vliegen,maar bij mij dus echt niet :(

Wat doe ik fout ??
Zoals ik al zei

Volgens mij eet ik niet echt veel,als ik moet werken 4 dagen per week dan is het altijd hetzelfde;

6.30-cracker met kaas
9.00-banaan
11.30-3 boterhammen met kipfilet
15.00-Bolletje Landoogst Koek
18.30-groente vlees en aardappels

En verder niks,en ik drink alleen thee of water of light.
In het weekend is het wel iets anders dan...maar hou ik me behalve dat patatje ook wel in..

Ik sport niet,maar beweeg wel op mijn werk veel..

Waarom weeg ik nog precies hetzelfde als voorheen :[

:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op school verschillende theorieen over gewicht, gewicht verliezen en alles wat daarbij komt kijken gehad.. ben nu niet thuis, maar zal ze thuis opzoeken en naar je mailen.. :)

Notedop:

Iedereen heeft een bepaalde setpoint qua gewicht, je ondergrens.. daar kom je niet onder, tenzij je er hele drastische maatregelen (zoals anorexia) tegenaan gooit.

Iedere keer als je eronder komt en je eet weer normaal zal je weer naar dat gewicht toegaan, en als je probeert af te vallen zal alles wat tegen die grens aan ligt heel moeilijk eraf te halen zijn (de bekende uitdrukking, de laatste kilootjes wegen het zwaarst ;)).

Terwijl als je bijv wat zwaarder bent gaat het makkelijker (Marja, ik neem jou even als voorbeeld, niet om je te dissen maar omdat je hier een goed voorbeeld voor bent :) :lief: ).
Het is nu voor Marja makkelijker om bij wijze van spreken 10 kilo af te vallen, dan dat het zal zijn als ze op de 65 zit en naar de 55 zou willen.. puur omdat je lichaam zich verzet tegen het opmaken van je laatste reserves.

Wij zijn in onze ontwikkeling van de maatschappij sneller gegaan dan ons lichaam meeveranderd is, en we hebben daarom nog die noodzaak voor reserves ingebouwd zitten.

Heb ook nog notedop theorien over waarom we snoepen enz.. maar daar moet dan maar ff iemand om vragen haha, anderd wordt dit zo'n lange post dat niemand er al aan begint haha!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen heeft een bepaalde setpoint qua gewicht, je ondergrens.. daar kom je niet onder, tenzij je er hele drastische maatregelen (zoals anorexia) tegenaan gooit.

Iedere keer als je eronder komt en je eet weer normaal zal je weer naar dat gewicht toegaan, en als je probeert af te vallen zal alles wat tegen die grens aan ligt heel moeilijk eraf te halen zijn (de bekende uitdrukking, de laatste kilootjes wegen het zwaarst ).

Ja misschien is dat het dan wel.
Ik weeg namelijk (nu op dit moment) 55 kilo bij 1.58,dat is dus een gezond en normaal gewicht volgens BMI enzovoorts,dun wil ik zeker niet worden,maar ik zou gewoon overal net ietsje slanker willen zijn.Zeker mijn benen,maar ja misschien is het ook wel gewoon mijn bouw?
Misschien lukt het dus gewoon niet omdat ik eigenlijk wel een normaal gewicht heb inderdaad...
Ik zeik ook gewoon en mensen die echt dik zijn,die denken vast van,stel je niet aan..maar ik kan er niks aan doen,ik moet denk ik mezelf niet altijd vergelijken met mensen die er beter uit zien,een mooier figuur hebben,meer geld hebben,mooier huis hebben enz enz haha :P :P ;)

Is menselijk he 8)

*edit*
MMmmm dit klinkt zo depressief he,dat ben ik niet hoor,i'm happy :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nog ff door wil GVD onder die klote 100

Gaat vast wel lukken toch :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Je BMI is dus ong 22... das echt goed hoor :)

Enige wat je kan doen om bepaalde gebieden te verstevingen en te 'verdunnen' is helaas helaas haha, toch trainen.. als je bijv je komt minder wil, dan zal je kont oefeningen moeten gaan doen.. benen net zo.. :)

Wil je nu afvallen dan zal je zo'n bizar dieet moeten volgen dat je eigenlijk alleen maar honger hebt.. want je lichaam verzet zich er gewoon tegen.. Sorry :(

Heb zelf hetzelfde.. komt omdat we klein zijn.. lange mensen hebben van de basis uit een iets gerektere bouw, en zijn op hun slankst dus dunner, terwijl ukkies hun reserves over een kleiner oppervlak moeten verdelen.. en dus nooit dat modellen lichaam krijgen..

Kut he ;)

(uitzonderingen natuurlijk daargelaten, maar voor veel kleinere mensjes geld dit wel helaas)

Dus héééél hard sporten.. of je erbij neerleggen en gewoon gezond blijven eten haha!

Waarschuw beheerder
donateur
lange mensen hebben van de basis uit een iets gerektere bouw, en zijn op hun slankst dus dunner, terwijl ukkies hun reserves over een kleiner oppervlak moeten verdelen.. en dus nooit dat modellen lichaam krijgen..

Zo had ik het nog niet eens bekeken,maar je hebt gelijk ja.

Kut he

:jaja:

Dus héééél hard sporten.. of je erbij neerleggen en gewoon gezond blijven eten haha!

:cry: :P
Ik ben er nog niet uit wat het gaat worden 8)
Waarschuw beheerder
Net voor de 1e x gaan spinnen, dacht dat is weer eens wat anders dan gewoon fitness. Het was zwaar, maar voelde me daarna echt helemaal voldaan. En je verbrand er ook nog eens heel veel mee. Dit ga ik nu zeker te weten vaker doen, veel leuker dan fitnessen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben nou 14kilo kwijt vanaf begin januari.

Daar ben ik opzich wel redelijk tevreden over. Nu zit ik op een grens waar ik echt moeilijk doorheen kom. Maar juist hier moet ik doorheen, want nu gaat het tellen :D

Mijn dagelijkse fiets-sessies zijn daarom 75 minuten geworden ipv 60 minuten (op lege maag in de ochtend). Dit zal voor een nog grotere verbranding zorgen.
Veel lager in calorie kan ik niet gaan qua voeding. Zit nou rond de 1000-1250 per dag wat al erg laag is..en mijn spier wil ik niet kwijtraken.
Om detail in spieren te houden doe ik 4x per week krachttraining.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nou 14kilo kwijt vanaf begin januari

Zo dat is best veel zeg in zo'n korte tijd :o (Y)
En dat heb je gedaan door minder calorieen te eten (ook in het weekend ??) en meer te bewegen ofzo?

Veel lager in calorie kan ik niet gaan qua voeding. Zit nou rond de 1000-1250 per dag wat al erg laag is

Ja inderdaad dat heb ik ook..alleen het helpt bij mij dan niet echt :(

Welke sport kan ik het beste doen?
Ik vind dat mijn benen wel wat dunner mogen (maar volgens mij is het voornamelijk spier eigenlijk :/ )
En ik heb geen vetrollen bij me buik,die is redelijk plat,maar aan de zijkant heb ik dan wel zo'n overtollig stuk vet ofzo zitten,hoe noem je dat nou? ik weet niet hoe het nou heet :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En ik heb geen vetrollen bij me buik,die is redelijk plat,maar aan de zijkant heb ik dan wel zo'n overtollig stuk vet ofzo zitten,hoe noem je dat nou? ik weet niet hoe het nou heet :nee:

Zwembandjes ;)

Of Love-handles.. wat jij leuker vind klinken ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb zoveel mogelijk suiker uit mijn voeding gehaald, daarna de rest van de koolhydraten. Enige wat ik aan suiker/koolhydraten eet is direct na trainen.

Nu de calorietjes omlaag zijn kan je beginnen aan cardiotraining. Als je lager gaat in calorie gaat je lichaam ook telkens minder snel verbranden tot op een punt dat je metabolisme te laag is, om van pas te zijn voor passieve vetverbranding..dat wil je niet. We gaan ook geen supplementen daarvoor gebruiken (te duur, been there done that). We gaan, fietsen!!

Ik fietste elke ochtend op lege maag 60minuten. In die maanden heb ik 4x gespijbeld :P Tis belangrijk dat je elke dag cardio doet..je eet immers ook elke dag gewoon door.

Gup, obliques? Maar dat trekt vanzelf wel samen naarmate je lager in verpercentage gaat.
In tegenstelling tot vet, kan je spieren wel plaatselijk trainen/slopen. Gewoon veel beenoefeningen doen tijdens een laag kcal dieet sloopt je beenspieren wel :P

Waarschuw beheerder
donateur
igor_vertus, is er een reden dat je dat fietsen op een lege maag doet?
Waarschuw beheerder
donateur
Maar Igor, is trainen op de lege maag niet juist slechter? Kan je niet bete bijv eerst 1 appel eten, zodat je verbranding alweer in gang is gezet? Dan lijkt het me dat je dat sneller doet?

Kweenie hoor, maar dat dacht ik..
Waarschuw beheerder
ben je inmiddels al gestopt met die maaltijdvervangers?
want als je daarna weer gewoon gaat eten heb je kans dat het er weer keihard aankomt.. niet om je te ontmoedigen hoor want vind het wel knap dat je 8 kilo kwijt bent!

Nee, ik ben nog niet gestopt omdat ik er zelf ook al rekening mee hou dat ik zodra ik stop weer wat aan zal komen.

55 kilo is voor mij een goed gewicht en ik probeer dus nu op 52 kilo te komen.

Nou is het natuurlijk niet zo dat ik alleen maar leef op die maaltijdvervangers.
Mijn avondeten krijg ik wel en dan hou ik ook geen rekening met of iets vet is of niet.
En ook op verjaardagen laat ik de lekkere dingen echt niet aan mij voorbij gaan.

In principe laat ik er vrij weinig voor en vervang dus alleen het ontbijd en het eten op mijn werk met de maaltijdvervangers en dit heeft voor mij al het resultaat dat ik 8 kilo kwijt ben.

Ik zal natuurlijk wel zodra ik stop met de maaltijdvervangers dingen gaan eten met weinig calorieën om op gewicht te blijven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb je geen honger smiddags, als je een maaltijdvervanger eet? ik ben daar altijd bang voor, dat het te weinig is

Waarschuw beheerder
donateur
Die maaltijdvervangers vind ik echt zo goor (helaas)
Waarschuw beheerder
donateur
maar 52 kilo? hoelang ben je dan?

Ik heb op een gegeven mometn een beetje een slechte peroide gehad (veel lijnen en een hoop drogs, weet het, heel slecht :$) en toen woog ik 55 kilo.. en toen zag je echt al m'n ribben zitten.. (maar nog steeds had ik love handles.. is echt gewoon m'n bouw *snik* )

Of ben je ook best klein?

Waarschuw beheerder
igor_vertus, is er een reden dat je dat fietsen op een lege maag doet?

Maar Igor, is trainen op de lege maag niet juist slechter? Kan je niet bete bijv eerst 1 appel eten, zodat je verbranding alweer in gang is gezet? Dan lijkt het me dat je dat sneller doet?

Reden om op lege maag te fietsen is dat je zo snel mogelijk je (vet)reserves aan kan spreken.

Kijk, als je vantevoren wat eet, bijv fruit. Daar zitten suikers in. Als eerst gaat je lichaam die suikers verbranden voordat ie de reserves aan kan spreken, simpelweg omdat deze suikers (na wat omzetten) primaire brandstofbronnen zijn. Je zal dan later aan het vetverbranden beginnen. Niet echt efficient.

Je hebt wel gelijk dat eten in de ochtend je verbranding wat aan zal wakkeren, maar dat is alleen handig als je daarna geen actieve vetverbranden doet (sport).
Aangezien sporten een betere verbranding zal opleveren ga ik voor de optie om mijn metabolisme dmv beweging hoog te houden.
Na het sporten vul ik wel direct aan met suikers, om de spieren gevuld te houden zodat ze zichzelf niet verbruiken. De rest van de dag eet ik gewoon netjes verdeeld (de passieve manier).

Waarschuw beheerder
Mijn maaltijdvervanger is gewoon melk :) Alles in de juiste verhoudingen en lactose verhoogt de insuline niet zo (dit wil je hebben bij verbranden). Erg netjes :)

Waarschuw beheerder
Heb zelf hetzelfde.. komt omdat we klein zijn.. lange mensen hebben van de basis uit een iets gerektere bouw, en zijn op hun slankst dus dunner, terwijl ukkies hun reserves over een kleiner oppervlak moeten verdelen.. en dus nooit dat modellen lichaam krijgen..

Pff, nog een nadeel.

Ik weeg nu ook 55 bij 1.58m, maar ben ook egt niet tevreden. En helaas mag ik ook niet meer sporten, omdat ik vorig jaar een auto-ongeluk heb gehad en me lichaam moet daar nog steeds van herstellen. Minder dus, terwijl ik normaal gesproken sporten helemaal niet erg vindt om te doen. Dus vanaf vandaag maar weer op een honger-dieet. Tenminste zo noem ik het, aangezien ik een grote eter ben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Om dunner te worden hoef je niet af te vallen hoor Gup.

Door veel te sporten (vooral krachtoefeningen voor benen/billen) ben ik 2 broekmaten kleiner! Ik weeg nog steeds 65 kg. Vorig jaar had ik broekmaat 29 en nu 27.

Mijn vetpercentage is behoorlijk laag voor een vrouw: 18%.

Dus gewicht zegt niet altijd alles, het klinkt alleen veel leuker als ik kan zeggen dat ik 55 weeg ipv 65 8)
Waarschuw beheerder
donateur
*zit alweer een zak ringelings :kwijl: leeg te snaaien*

Zucht :/
Waarschuw beheerder
Goed opletten wat ik eet.
Om de 2,5-3 uur eten om spijsvertering op gang te houden.
Veel sporten (ik doe tennis en fitness momenteel), en verder iedere dag thuis allerlei oefeningen.
Moet eigenlijk nog 4 kilo, maar belangrijker, een strakke buik!!!
ik sport nu 2x in de week ik fiets naar men werk en drink veel water en geen snoep of chips meer en ben nu in 4weken 4kilo kwijt
Waarschuw beheerder
heb je geen honger smiddags, als je een maaltijdvervanger eet? ik ben daar altijd bang voor, dat het te weinig is

Nee, was ik eerst ook bang voor. Ik mix de "weightcare" met magere melk. Ik maak 2 flesjes van 250ml. (ontbijd en lunch) Voor het geval ik tussendoor toch trek krijg heb ik ontbijdkoek bij me. (weinig vet) Ik heb altijd de smaak chocolade en gemengt met melk is het dus net chocolademelk.

maar 52 kilo? hoelang ben je dan?
Of ben je ook best klein?

Ik ben 1.58m klein dus.

Ik weeg nu ook 55 bij 1.58m, maar ben ook egt niet tevreden

Vreemd, en ik was juist dolgelukkig toen ik de, voor mij magische grens, van 55 kg eenmaal weer bereikt had.
Tja, als je ooit 70 kilo bent geweest met 1.58m lang ben je wel blij met 55 kilo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In ontbijtkoek zit toch heel veel suiker dus ook een Dikmaker..

Tja, als je ooit 70 kilo bent geweest met 1.58m lang ben je wel blij met 55 kilo

Lijkt mij dus ook als je zo klein bent lijk je al gauw een prop
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was eerst 53 kilo.. toen sportte ik heel veel (20 uur per week) en at ik wel redelijk normaal..

toen ging ik in frankrijk wonen na m'n eindexamen.. BOEM!

ineens niet meer sporten, nix doen, en overal allemaal lekkere dingen om je heen.. whaha, was echt net een michelinmannetje whaha

was toen van 53 in ruim 7 maanden naar 70 gegaan.. zag er echt niet uit :$ :D

weeg nu weer 59, mag nog wel een paar kilo af :)

Waarschuw beheerder
ik weeg 70 kilo bij een lengte van 1.68 ik woog 66 ik was er 4 kwijt mja ben ut der weer aan gaan eten:s
maar ut moet der weer af........:/

Waarschuw beheerder
Vreemd, en ik was juist dolgelukkig toen ik de, voor mij magische grens, van 55 kg eenmaal weer bereikt had.
Tja, als je ooit 70 kilo bent geweest met 1.58m lang ben je wel blij met 55 kilo.

Dat kan ik me voorstellen ja. Maargoed, eigenlijk mag ik niet egt klagen...maar vindt persoonlijk 55 kilo te zwaar voor zo'n kleine lengte.

Waarschuw beheerder
donateur
maar vindt persoonlijk 55 kilo te zwaar voor zo'n kleine lengte.

Offiecieel is het een prima gewicht,maar ik vind het dus ook te veel :) (ik weeg zo'n beetje hetzelfde)

Om dunner te worden hoef je niet af te vallen hoor Gup.
Door veel te sporten (vooral krachtoefeningen voor benen/billen) ben ik 2 broekmaten kleiner! Ik weeg nog steeds 65 kg. Vorig jaar had ik broekmaat 29 en nu 27.
Mijn vetpercentage is behoorlijk laag voor een vrouw: 18%.
Dus gewicht zegt niet altijd alles, het klinkt alleenveel leuker als ik kan zeggen dat ik 55 weeg ipv 65

Ja dat is het,ik ben gewoon gespierd o:)
Nee inderdaad,je hebt wel gelijk ja!!

Ik eet nu al 16 dagen als een zieke kip en ben ik totaal 0 kilo afgevallen... het gaat geweldig (Y) :(

Ik ga het nog 3 weken volhouden en als ik dan het idee heb dat er nog steeds niks veranderd is dan kap ik ermee..
Ik ga toch over 3 weken op vakantie dus dan ga ik wel gewoon lekker eten enzo..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe heten die dingen nou ook alweer, waar je mee kan uitrekenen welk gewicht bij welke lengte hoort, en waar vind ik dat?
Waarschuw beheerder
misschien is zoiets ook wel te vinden op google en dan typ je streefgewicht in!

gokje hoor, maar zoekt en gij zult vinden! :)

Waarschuw beheerder
Ben ook bezig met afvallen en spieren kweken dus ben aan het dieten en zo veel mogelijk aan het sporten ... is alweer 23 kilo af (y)

Eet nu veel rijst, vis en ananas

Waarschuw beheerder
donateur
Dat heet BMI toch

Waarschuw beheerder
donateur
Oooh iets te lang gesport denk ik.. Voel het nu al bijna in mn spieren..

Vandaag wel 2 liter water op.. Ik eet momenteel echt wel weinig, maar dat heeft met andere factoren te maken (examenstress, vanaf a.s. maandag 2 weken lang examens voor mn opleiding als doktersassistente)

:/

Kan er ook wel bij :)

Waarschuw beheerder
misschien is zoiets ook wel te vinden op google en dan typ je streefgewicht in!

gokje hoor, maar zoekt en gij zult vinden!

I know, maar aangezien we het er hier tog over hebben, kan ik het net zo goed in de groep gooien...

Dat heet BMI toch

Bedankt!

Ik heb 't effe meteen gecheckt via google *Angelbitch* en bij mijn lengte hoort een mimimum gewicht van 46 kilo. Hmmm, is misschien ook weer overdreven...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heet BMI toch

Jup :yes:

Is je gewicht gedeeld door je lengte in het kwadraat (1,63 bij 1 meter 63)..

Minimum is ong 20.. dus als je 20 maal je lengte in het kwadraat doet is dat je minimumgewicht..

let wel, minimum.. kilootje (of 2) erboven zou ik als streefgewicht aanhouden, omdat je anders een beetje tegen de anorexia grens aanzit :)

Waarschuw beheerder
let wel, minimum.. kilootje (of 2) erboven zou ik als streefgewicht aanhouden, omdat je anders een beetje tegen de anorexia grens aanzit

Dat dacht ik ook al ja...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, want ik kom dan uit op 53 kilo op die manier.. en bij 54 zag je m'n ribben al.. dus ik ga voor de 56/57.. :)

Tis om het aan te geven.. als je onder de 20 zit heb je óf een eetstoornis, óf een andere medische oorzaak die daarvoor zorgt.. maar dan heb je iig medische aandacht nodig..

Dus niet allemaal ineesn een BMI van 18 willen hebben he! ;) Dan maar een grotere bikini ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was het zat en heb voor het eerst sinds tijden een halve zak chips en een oliebol op de kermis op :[

Nu ga ik nog even rustig verder met calorie-arm eten b)
Waarschuw beheerder
donateur
Whoohahahahahaha

ik ging ook net schuldbewist bekennen dat ik gister een triple chocolade muffin ophad en een choclate chip cookie hahahaha!!

Was een moeilijk weekend dus voor iedereen haha!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb volges mij elke dag wel dak iets stiekem snoep :S houden jullie ut die andere dagen wel vol?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik hou het wel vol die andere dagen al is het soms best moeilijk.
Ik kan soms heel streng zijn voor mijzelf b),zo ook met stoppen met roken bijvoorbeeld.. :smoke: :(

Waarschuw beheerder
De kleine beetjes maken niet zo veel uit, als het maar geen handje vol of nog erger, een zak, is :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het is soms best lastig,want ik werk bij een kinderdagverblijf en er komen zovaak traktaties van de kids voorbij en ze krijgen sowieso elk dag koek en snoepjes enzo,maar overdag is het nog niet het moeilijkste.
Juist direct na mijn avondeten (en dat is best veel) dan heb ik trek in dingen als chips,koek enz.
Dus vanaf het avondeten tot het slapen gaan eet ik niks,maar dat vind ik echt niet leuk.
Als ik een andere baan heb gevonden met normalere werktijden ga ik ook weer sporten denk ik,werk nu van half 8 tot 6 en dan nog een half uur reizen :/

En hoe is het met de andere in het topic ?
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag het boek You are what you eat gekocht, maar na de eerste pagina durfde ik niet meer verder te lezen:no: mensen die dat boek kennen? een dagschema met om 18 uur: Dance to loud music for 20 minutes before dinner. Go wild!:/ en voor het slapen gaan fruit eten..?? hmm ik weet het niet. Benieuwd of iemand van jullie er ervaring mee heeft
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lijkt me niet zo handig om fruit te eten voor het slapen. Die suikers worden gelijk opgeslagen.

Waarschuw beheerder
Yep me 2! Ben nu denk een maandje bezig en ben 7kilo kwijt...maar ik doe der nie te gestrest over! Drink in t weekeind me biertje en moet af en toe ook egwel iets vets eten! Maar doordeweeks eet ik zo min mogelijk en zo gezond mogelijk, magere melk, kip met rijst enz. oja en vooral bananen, die schijnen verzadigd vet af te bouwen ofzo!

Het gaat misschien niet op zn snelst zo het afvallen maar zo weet ik tenminste zeker dat ik ermee door ga tot mn streefgewicht is bereikt en dat is nog 10 kg bij me vandaan!

Ik fitnes ook weer sinds een maand...ik probeer 2 keer per week maar ik ga zowiezo 1 per week minimaal. Het nadeel is dat je vooral in het begin veel ongebruikt spiermassa weer activeerd waardoor je in het begin dus wel vet kwijt raakt maar je dat nie in die mate op de weegschaal terug ziet doordat spiermassa volgens mij wel ongeveer even zwaar is. Maar als je daar niet afhaakt dan zul je merken dat de spieren alleen nogmaar zwaarder worden als je ze gericht traint maar bij cardio training verbrand je dan alleen vet en komt het gewicht er niet in spiermassa bij!

Nou ben ik natuurlijk nog best jong met mn 22 jaartjes en word het hoe ouder hoe moeilijker om af te vallen, denk ik toch dat iedereen kan afvallen zolang je het maar voor jezelf doet en niet om dat andere mensen t nie accepteren!

Mijn persoonlijke tip voor de mensen die wille afvallen is pak het niet gelijk te extreem aan want dan word je er snel moe van en stop je er misschien weer mee, ga ook fitnessen bij een sportschool! Dit is denk erg belangrijk omdat je een rondje hardlopen eerder verschuift dan dat zelfde rondje op een loopband te rennen puur en alleen al om het feit dat je tussen 40en80 per maand betaald om daar heen te kunnen! Bij mij (uitwonende student) is het i.i.g. rede genoeg :). Met het eten vind ik het lastigst...ik ging eerst gewoon wat halen bij een of andere foodtent en nu sta ik soms een half uur te koken! Wat goed en slecht is om te eten kun je op internet vinden maar een naar mijn mening erg lekkere gezonde maaltijd is: uncle bens zoet zure saus met fruit en bamboedingetjes, daarbij rijst en kippeborst. Is in 10 tot 15 min. klaar en niet te duur!

Oja beter koop je gewoon helemaal geen snoep enzo dan kun je het ook niet opeten...en als je een gezin of partner hebt die wel snoepjes enzo willen moeten ze het maar ergens verstoppen of buitens huis kopen en opeten!

Ga elke dag rond de zelfde tijd op de weegschaal staan of om de 2dagen als het maar bijv allen s´ochtends is anders kunne er demotiverende verschillen ontstaan.
Het klinkt wel makkelijk om met dieet pillen te starten enzo maar als je het gewoon helemaal zelf hebt gedaan komt er groot stuk steunende trots bij!

Succes mede PF´ers! (y)

Waarschuw beheerder
ahhh paar kilo's mogen wel weg voor de zomer...
als je 'savonds gewoon niet eet scheelt dat ook hoor..
(ik bedoel na het avondeten)

Waarschuw beheerder
Gaat relax dus DeVaPro :) trouwens, aan het begin zijn die stackers niet echt nodig, pas aan het einde van de rit voor het laatste beetje blijken ze effectief te zijn :)

Pricele$$ Ft. Kaatje, idd, zo simpel kan het zijn als je al redelijk schoon eet :D

Waarschuw beheerder
Als je er gewoon op let dat je niet al te vet eet je neemt heel af en toe iets lekkers, dan blijf je gewoon op een mooi gewicht. Dat is mijn ervaring tenminste. Ben ook klein en kom vooral aan op m'n bovenbenen en kont. :S Maar ik let al jaren op wat ik eet en vind het nu helemaal niet moeilijk meer. Je raakt vanzelf gewend aan gezond eten. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen maar weer :) Vandaag is niets.

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen begin ik weer met wandelen....

Want vandaag heb ik al teveel gesnopet..:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ga vanaf vandaag ook weer ff netjes aan de regels doen haha!

Afgelopen weekend schoot natuurlijk voor geen meter op.. zondag brak dag, en dan wordt het al heel snel toch weer mac haha :$

Dit weekend ga ik ook nergens op letten.. koninginnenacht en dag moet ik gewoon goed eten anders trek ik t niet van vrijdag 7.30 tot zaterdag 23.00..

door al het lopen en dansen verbrand ik dan toch wel weer een hoop ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke zo ook lekker naar buiten het is nog goed weer

Waarschuw beheerder
donateur
Is/was prima weer om te wandelen vandaag (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Jep erg lekker weer :)

Waarschuw beheerder
ik haat water drinken.. moet eg om de 10 min plassen lijkt wel :S

Waarschuw beheerder
donateur
haha ja dat heb ik ook..maar het is wel goed voor je!

Waarschuw beheerder
Heb je al is aan stackers gedacht?
Ik zou zeggen pak stacker 3 voor een snellere stofwisseling en pak stacker 4 voor je eetlust te verminderen.
Et kost je wel wat maar je krijgt waar voor je geld. Dan heb ik et over die van bodystore. Een vriend van me heeft er met sporten 10 kilo van zijn gewicht afgehaalt dus ongeveer 5 kilo is denk ik wel haalbaar.

Waarschuw beheerder
donateur
mijn moeder doet het south beach dieet en het schijnt echt te werken en het is nie echt een streng dieet

du mischien een goede tip voor de mensen die gezond willen afvallen zonder strenge dieeten

is gewoon te vinden op de site van south beach dieet

Waarschuw beheerder
Ik had pas op de televisie iets gezien over dat South Beach Dieet en dat schijnt heel erg slecht voor je te zijn...Kweet niet meer precies wat er allemaal gezegd werd. Maar ik waag me er tog maar niet aan...

Waarschuw beheerder
ik denk da dieeten niet egt werken, tenminste niet op de lange duur.. ik probeer nu maar te houden aant water drinken, zo min mogelijk snoepen, en sporten..
hopen da ut deze x wel effect heeft :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vanmiddag ff 30 minuten hard gelopen.... Denk dat ik wel genoeg calorien heb verbrand...(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net het Vitalineaplan ingevuld 8)

Nu wachten op hun advies haha!

Waarschuw beheerder
Heb je al is aan stackers gedacht?

Nou nooit meer!!! :no:
Kreeg zo'n opgejaagd gevoel ervan en mijn hart ging flink te keer.
Ben er gelijk mee gestopt!
En f*ck ephedravrij want volgens mij maakt het geen moer uit.
Geen aanrader dus.
Iemand nog interresse want ik heb nog een aangebroken pot liggen van Stacker 4 Ephedrafree.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe werkt dat precies?
Waarschuw beheerder
De beste manier om af te vallen, is niet:

LIJNEN

:yes: :yes:

ik denk da dieeten niet egt werken, tenminste niet op de lange duur.. ik probeer nu maar te houden aant water drinken, zo min mogelijk snoepen, en sporten..

(y) goed gezegt (y)

Je moet niet gelijk alles aan de kant zetten... :no:

Gewoon gezond eten... vaak eten...
Veel groentes, en fruit...

En af en toe een snoepje/koekje/chipje maakt niks uit..

En als je een keertje een patatje eet ook niet
:no:

Maar let gewoon op wat je eet!

Als je dat alleen al doet, zal je zien dat je afvalt..

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker weten!!!!! Zo doe ik het ook....:yes:

En het werkt bij mij..... (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij werkt het jammer genoeg niet :(

Maar ik let al jaren op wat ik eet en vind het nu helemaal niet moeilijk meer. Je raakt vanzelf gewend aan gezond eten.

Ik begin er nu langszaam aan te wennen inderdaad..

Waarschuw beheerder
ik had wel theoretisch mooi gezegd hoek ging lijnen, maar gup, bij mij werkt dat ook niet :S daarom zei ik al, hopen da ut deze x wel effect heeft!
Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal blij...

Heb gisteren een speciala blender gekocht, waar je echt alles mee kan doen

:p :p :p

Aangezien ik vanavond niet zo'n honger had, heb ik heerlijk wat banaan/appel/ananas en melk gemixt...

En klaar is kees....
Een heerlijke gezonde fruit shake!

En lekker zoet dat die was...

Zo heb je ook alle fruit, en calcium binnen voor de hele dag
:kwijl:

En om zo een maaltijd te vervangen voor een keer, is het ook heel goed (y)

Probeer ook eens!

Jam Jam :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dat doe krijg ik toch weer trek 's avonds.. :(

dan vind m'n hoofd dat ik nog niet gegeten heb.. en sta ik om 10 uur weer een zak kroepoek leeg te snaaien (das mijn chips haha)

welke blender heb je? die magic bullet of niet?

ik ga morgen zo'n weegschaal kopen die ook vet en water percentages meet, die zijn nu maar 29 euro bij de blokker ipv 60 ofzo.. 8)

en heb nog een trauma van een keer in parijs toen ik met sokjes aan op dat ding ging staan en die verkoper verschrikt anar me toe kwam dat m'n vetpercentage zo schrikbarend hoog was dat ik naar de dokter moest.. en ik me weer een week dik voelde..

ga nu die weegschaal kopen om van dat complexje af te komen haha 8)
Waarschuw beheerder
Wijffiej :flower:

Ik heb die blender bij de blokker gekocht gisteren!
:p

Hij was in de aanbieding... nu 25,00 euro :d
En het is de zelfde als de magic bullet..

mmmmmm... hij is echt goed!

Wij hebben ook zo'n weegschaal gehad hier...
Maar die dingen zijn een en al gezichtsbedrog joh..

Dat ding klopte steeds niet..
En gaf steeds wat anders aan..

Je word daar alleen maar gek van...
Believe me!

Koop hem niet.... :no:

Dan ga je echt precies worden, en word je priegel

:vaag:

Waarschuw beheerder
hebben jullie welles caloriechecker gedaan voor 1 dag?
kheb da dus voor vandaag gedaan.. voor mijn gevoel had ik heel veel op.. had stukjes kaas tussendoor, paar koekjes, appel, soepje en verder gewoon ontbijt lunch en avondeten..
ik alles ingevuld, heb ik 1500 nog wat calorien!? en mogen er dus meer zijn.. ik eet elkedag ongeveer zoiets, soms iets meer, soms wa minder, ik sport 2x in de week, drink water en light.. waarom val ik dan nix af?
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm.. oke.. niet doen dus.. :/

Jammer.. moet toch een weegschaal hebben.. sta er nu alleen soms bij m'n moeder op.. maar das altijd na het avond eten.. en bij m'n mamma eet ik lekker bij haha

geeft niet echt een goed beeld dus..

en deze leek me juist goed, merk je het nl ook als je spieren kweekt en dus geen gewicht verliest maar wel de goeie kant opgaat..

pff.. koop dan wel een blender ;) wil wat kopen, maar als ik dan wat koop moet het wle wat nuttigs zijn van mezlef haha 8)
Waarschuw beheerder
Ja, je moet maar even kijken wat je gaat doen joh...
Ik was er in ieder geval niet blij mee

:no:

De beste zijn toch gewoon nog die dokter weegschalen..
Geloof dat die overigens ook in de aanbieding waren bij de blokker..

:p

En anders doe je toch ook gewoon een blender?
Is super handig hoor..

Ze hadden er meerdere in de aanbieding..
Dus je moet wel opletten welke je neemt...

Die van 24,95 moet je nemen...
heeft vele extra's!

Je gaat smullen :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Doktersweegschalen? was dat nou weer..?!

jezus.. loop zelfs achter in de weegschalen wereld 8);)
Waarschuw beheerder
ha ha..

tsja, ze zijn best groot van formaat...
maar uhhhmmmm..... gewoon met een grote teller..
en allemaal cijfers..

:P
Waarschuw beheerder
donateur
huh? *snapt er nix meer van :vaag: * LOL 8)

wil wel gewoon zo'n ding wat onder m'n bed kan schuiven hoor haha!
Waarschuw beheerder
Ja, je kan hem ook makkelijk onder je bed schruiven joh

:flower:

Ga maar even kijken... En vraag er gewoon naar
;)

Ik zie trouwens op je profiel dat je met Thomas op de foto staat

:d
Waarschuw beheerder
donateur
Huh haha, ja klopt, met twee zelfs ;)! Thomas Post? of thomas uit hilversum?
Waarschuw beheerder
Thomas uit Hilversum ;)

Oud collega'tje van me..
Waarschuw beheerder
donateur
Oke haha cool!

Ja klopt, die kenik wel idd ja ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Afvallen werkt bij mij maar kort,dus ben er niet te extreem mee bezig.

Ik let wel sinds kort weer goed op wat ik eet, maar mag vanmezelf ook af en toe gewoon wat lekkers eten :jaja:
Sport soms 5/6 keer in de week, maar blijf de laatste tijd op hetzelfde gewicht hangen.:(

Neem tegenwoordig schijfjes komkommer mee naar me werk, zodat ik dus wel gezonde tussendoortjes eet.

Maak me niet druk over het afvallen, maar hoop met dit gezonde gedrag toch wat kilo's kwijt te raken.
Waarschuw beheerder
Vanavond weer een heerlijke shake maken :kwijl:
Waarschuw beheerder
Altijd wel handig is om voordat je gaat boodschappen doen goed gevuld ben, dus dan heb je al weer veel minder de neiging om snoep te gaan kopen...;) helpt wel bij mij...

en als ik trek heb in iets zoets om dan eerder een sinaasappel te nemen of aarbeien (zonder suiker)...
Waarschuw beheerder
En Tish....

Heb je nog iets gekocht?

:d
Waarschuw beheerder
donateur
Nope, net thuis van werken.. ga nu ff de stad in.. 8)

Maar denk dat het toch een shirtje wordt :$

blijf een meisje he ;) 8)
Waarschuw beheerder
Ha ha...

Ja, ik ken het!

Mischien kan je iets leuks kopen voor Koninginnedag?

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Juistem ;)
Waarschuw beheerder
Ik wil er graag nog 5 kilo af hebben..
Ben al 10 kilo kwijt zowat...

In het begin sportte ik wel 5 keer in de week,
maar dat is al afgezakt naar 1 keer...
Kan het op een of andere manier niet meer opbrengen...:(

Verder drink ik veel water (4liter op een dag)
en heel veel thee (vooral groen, weet niet of het helpt maar is wel lekker :) )

Ik wil vanaf volgende week weer 4 keer in de week gaan sporten, en op mn eten letten..

Ik eet 2 boterhammen smorgens
2 boterhammen smiddags
en avond eten..

Tussen door niks :( is wel lastig in het begin...

Hoop dat ik over een 2 maand ongeveer die 5 kilo kwijt ben, maar dat moet wel lukken hoop ik 8)

Waarschuw beheerder
donateur

Wauw hoe krijg je het weg zeg ??

vooral groen, weet niet of het helpt maar is wel lekker

Dat drink ik ook altijd op mijn werk en dat schijnt hier inderdaad wel een beetje voor te werken ja.

Tussen door niks

Heb je dan niet onwijs veel honger tussendoor??
En waarom neem je geen tussendoortjes waar nauwelijks calorieen inzitten??

Hoop dat ik over een 2 maand ongeveer die 5 kilo kwijt ben

Ik hoop het ook voor je (Y) Succes (Y)

Ik heb mij vorige week donderdag gewogen,morgen ga ik dat om dezelfde tijd nog eens doen,ben benieuwd of er nu wel wat veranderd is,maar dat zal wel weer niet..
Waarschuw beheerder
Haha...Niet zo moeilijk...gewoon rustig door drinken :)
Vind t wel lekker :bloos:

Nee heb helemaal geen honger meer tussendoor. In het begin wel, maar dat went vanzelf..

Ik heb mij vorige week donderdag gewogen,morgen ga ik dat om dezelfde tijd nog eens doen,ben benieuwd of er nu wel wat veranderd is,maar dat zal wel weer niet..

Hoop t voor je anders werkt t ook zo demotiverend :)
Waarschuw beheerder
ik dag net ff voor de grap op de weegschaal te gaan staan. ben in 1 week 4 kilo afgevallen. dat is egt niet goed volgens mij. heb gewoon normaal gegeten (niet dat dat veel is ofzo maar toch)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kben net al 20 kilo kwijt... :)en dat op 4 bijna 5 maande tijd... Maar wel met behulp van een maagbandje, heb nog een kilotje of 20/30 te gaan en dan zit ik op me streefgewicht
Waarschuw beheerder
haha nooit geweten...

vindt t wel lekker... :D

Mooi meegenomen dat het zulke goeie bijwerkingen heeft ;)
Waarschuw beheerder
Dit vond ik ook nog :):

Maaltijden zonder koolhydraten kunnen toch zeer smakelijk zijn, neem bijv. een kipfiletje, een stukje broccoli, een uitje, champignons en rode paprika, snij alles in kleine stukjes, daarna bak je ze in de wok met een beetje zout peper en ketjap en voíla een heerlijk bevredigend maaltje. Drink als afsluiter een lekker bakje groene thee, groene thee stimuleert de vetverbranding.

bron: http://www.bodystore.nl/afslanktips/afslanktips.php
Waarschuw beheerder
donateur

het heeft geen nut om meer dan 3 liter water op een dag te drinken ;)...
Waarschuw beheerder
het heeft geen nut om meer dan 3 liter water op een dag te drinken

geef mij hier eens een goede reden voor,
Waarschuw beheerder
Nou ik kan het dus echt niet meer he, niet snoepen/snacken. Ik merk gewoon dat ik er juist alleen maar aan zit te denken. Neem het me elke dag voor: vandaag eet ik gezond. Maar ik kan echt niet alleen maar ontbijten, lunchen en avondeten.....:gaap:

drink wel veel water enz....iemand tips zodat het me wel lukt??

Moet ook best uitkijken met lijnen...mag wel een paar kilo's af maar datis in het verleden ernstig doorgeslagen..

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
geef mij hier eens een goede reden voor,

zou t niet precies weten maar ga dat natuurlijk niet zeggen om te jennen :/ ....
de moeder van mn ex was ook bezig met afvallen en was van alles op de hoogte en ik weet alleen nog dat ze een keer heeft gezegd dat t niet goed is om meer dan 3liter water per dag te drinken, maar ja, navragen doe ik dus niet :9...
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.adversus.nl/fitness/water.html

hier staat ook dat teveel niet goed is (ook niet voor het organisme :|)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar wel met behulp van een maagbandje,

Ik wist niet dat ze dat ook bij zulke jonge mensen al deden...
Dan heb je toch helemaal geen honger meer als je zoiets hebt ?
Waarschuw beheerder
de leeftijd waarvan ze het doen is 18, maar ze doen het van van het jaar geloof ik ookal bij kindere van 14, 15.

Wou dat ik geen honger meer had, lijkt net of ik juist meer honger heb, maar je kan maar hele kleine beetjes eten tegelijketijd en dus eet je wel meer op een dag,maar nog steeds altijd minder dan "vroeger" En vooral die lekkere trek blijf je zo houden, dus dan eet je 14 of 2 chipjes of iets dergelijks en dan zit je "vol" En met koolzuurhoudende dranken gaaat ook slecht, drink graag op z'n tijd eens een malibu Cola, maar dan voel je nit zo super lekker als je dat gedronken heb, dan ga je steeds boeren, enof komt het er trug uit...

maar verder gaat t wel lekker hoor haha

3 liter water op een dag is nix meer tegenwoordig
Waarschuw beheerder
donateur
Heb net voor het eert in 2,5 jaar tijd weer gesport 8)

Steps (gelijk voor gevorderder.. was mee met een vriendinnetje.. jezus.. wordt een weekend met spierpijn dit ;)

Heb wel echt een bord pasta carbonara op net :$.. maar had ook echt honger erna haha!!

Waarschuw beheerder
Geeen TussenDoortjes..:nee: :S

Waarschuw beheerder
donateur
Wauw een halve kilo minder als vorige week om dezelfde tijd :s :o

Nou goed,het is beter dan niets... :flower:

Waarschuw beheerder
Heb vandaag voor het eerst een stukje hardgelopen :D
En is me goed bevallen :yes:
Dus hoop het ook daadwerkelijk vaker te doen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dat soort dingen hou ik altijd 3x vol :/

Ik heb een personal trainer nodig ofzo :P
Waarschuw beheerder
donateur
Een jaar geleden ongeveer ben ik op karate gegaan en toen ik erg goed op me eten ging leten viel ik erg snel af.
Ik neem alleen aan dat niet iedereen die in dit topic komt wil karate.
Maar een vechtsport is een erg goede manier om af te vallen.:jaja:

Hebben jullie er wel eens last van dat als je getraind hebt denkt van: Ik heb getraind dus nu mag ik weer wat lekkers?:kwijl:
Dit heb ik overwonnen en nou gaat het afvallen weer lekker.

Ik fitness en zwem ook, dus sporten is een belangrijk onderdeel van me leven.
Dit heeft me leven veranderd en ben hier toch wel een beetje trots op :$
Helaas heeft niet iedereen tijd en zin om te sporten.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee nu even niet inderdaad,ik werk 40 uur per week en zit op de avondschool en heb dus ook nog eens huiswerk enzo..
Maar in de toekomst,als ik het minder druk heb,wil ik zeker wel weer gaan sporten (Y)
Vechtsport lijkt mij ook wel leuk ja!

Waarschuw beheerder
nou mensen, volges mij heb ik me 1e kilo er af :) haha, tis een begin.. nog zo'n 5 te gaan..

Waarschuw beheerder
Wil er iets van 5 á 8 kilo afhebben :jaja:
Let goed op wat ik eet, dus geen ongezonde dingen meer!
Ben al 3 kilo kwijt B)
Waarschuw beheerder
ik heb net 3 maanden op curacao gezeten en ben 5 kilo afgevallen. Door gewoon minder te eten en gezonder! Veel drinken!
Waarschuw beheerder
ik heb me ingeschreven bij het 40 punten dieet op inet...kost 1,30 per 3 maanden...je kunt gewoon alles eten maar zo houd je toch een beetje bij wat je binnen krijgt...ideetje??

Waarschuw beheerder
donateur
Suusje dat is inderdaad een goede tip voor mensen die geen idee hebben hoeveel calorieen waarin zit...

Ik weet dat (helaas :@ ) van bijna alles uit mijn hoofd,ik heb dat een paar maanden lang geteld en het is een beetje blijven hangen :)
Bij de Margriet zat ook weleens een boekje waar het allemaal in stond :flower:

Ik ben trouwens nog steeds niet echt afgevallen,ja oke die halve kilo :/
Maar dat noem ik geen afvallen...

Het is niet eerlijk :(
Waarschuw beheerder
hmmm...ik heb dat ook altijd...als je voor je gevoel weinig gegeten hebt nix afvallen...daarentegen kom ik eigenlijk ook nooit echt aan wanneer ik veel eet:S

Gewoon doorgaan...of mss is dit dan echt wel je goeie gewicht?
Waarschuw beheerder
gewoon minder suikers, dus ook minder tot geen in thee en koffie, je moet er aan wennen want het smaakt anders.

Verder....ga 3 keer per week hardlopen, in het begin is het een marteling maar als je de discipline kunt opbrengen en rustig kunt opbouwen zul je zien dat het helpt. Dus niet meteen jezelf kapot lopen maar begin met 5 tot 10 minuten.

Tsja en dat hongergevoel gaat vanzelf weg, kwestie van wennen denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben bezig aan het afvallen(lijnen) s'ochtends 1 broodje en 1 gals melk s'middags 1 broodje en 1 glas water s'avonds warm eten en als ik dorst heb dan drink ik alleen water s'avonds 2 sinasappels...en veel sporten:) etc..

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm...ik heb dat ook altijd...als je voor je gevoel weinig gegeten hebt nix afvallen...daarentegen kom ik eigenlijk ook nooit echt aan wanneer ik veel eet

Dat is precies wat ik nu ook heb.. :P :(

Ik ben bezig aan het afvallen(lijnen) s'ochtends 1 broodje en 1 gals melk s'middags 1 broodje en 1 glas water s'avonds warm eten

Dat kan ik echt niet,dan val ik flauw.
Ik werk van half 8 tot 6 uur en dat trek ik gewoon echt niet zo weinig.Ik eet tussen de middag maar 3 boterhammen en zelfs dan barst ik van de honger.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook al een tijdje bezig om wat af te vallen en het gaat echt super.

Wat ik doe? Vaker eten! Maar wel gezonder eten als je om de 3 uur iets eet (wel kleine portie nemen!) blijft je verbranding lekker hoog en val je dus af! Wel sport ik bijna elke dag! Doe intensief aan fitness, maar wissel de trainingen af ene dag vetverbranding (op hartslag) andere dag conditie + gewichten. Ben echt een sportfreak ...

Zelf hoef ik nu nog maar 3 kilo en dan ben ik op mijn streef gewicht..En 1 x in de week flink zondigen moet je gewoon blijven doen, je lichaam schrikt dan even en gaat dan weer lekker snel werken...

In vrouw health staan altijd goede en handige tips...

trouwens atkins dieet en south beach dieet heb ik zelf ook gevolgt maar het heeft geen nut je verliest vocht en als je stopt kom je dus meer aan dan van te voren, gewoon je leef wijze veranderen, gezond eten beetje bewegen en 1 keer in de week iets snoepen...dat houd je ook het langst vol!!!

En veel water drinken is ook wel een must vult de maag...s avonds altijd aan het snaaien neem een glas magere melk (eventueel met honing) vult heel erg en je snoept de hele avond niet weer....bij mij was de avond echt een probleem.. maar nu ik melk drink s avonds is het snaaien echt veel minder geworden, snaai s avonds echt niets meer.

Succes!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Niet meer dan 3 liter water :no: Per dag!

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk op http://www.becel.nl/home/content/Geniet%20van%20Gezond%20Leven/Voedingsmeter/

hier kun je alle caloriën goed bij houden die je binnen krijg. ook geven ze goeden alternatieven voor vette dingen enzo

Waarschuw beheerder
Mensen, ik drink nou de Chinese Nan Yu thee (te koop voor 4 euro bij De Tuinen)

Je moet 2 keer op een dag deze thee drinken vóór de maaltijd. Het beloofd respectievelijk 4 tot 10 kilo gewichtsverlies binnen 15 tot 30 dagen (je kunt gewoon normaal blijven eten en drinken)

Gebruik het nu zo'n 10 dagen en ben al 2 kilo kwijt! Echt een aanrader dus (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Oke dat ga ik dan halen !!

Ik heb ook weleens andere thee gedronken (weet de naam niet meer maar was ook om af te vallen ) dat was zo ranzig,dat ik het niet weg kreeg en het weggegooid heb.

Hoe is dat met deze thee ?

Waarschuw beheerder
Mwah, zit eigenlijk weinig smaak aan, maar zeker niet vies!

Gewoon 1 theelepel van de thee (het is losse) in een hete beker water, de thee laten trekken, eruit zeven en opdrinken! :D

I (L) it!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is mooi dat het niet zo smerig is...

De tuinen hebben wij hier niet,maar als ik weer eens in Rotterdam ben ga ik het halen en dat laat ik wel weten of het bij mij ook werkt.

Dan kunnen andere het misschien ook eens gaan halen (Y)

Waarschuw beheerder
Haha, ja laat maar weten dan (y)

Bij ons in Eindhoven is hij in de meeste winkels zelfs al uitverkocht, heb zelf ook al een voorraad in me kast liggen! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op dinsdag 3 mei 2005 om 16:51:
ik heb me ingeschreven bij het 40 punten dieet

Daar heb ik me ook aangemeld en ik heb er echt baat bij, ben sinds 21 maart 8 kilo kwijt.

Was vanmorgen weer een verassing toen ik op de weegschaal stond, en hopla weer 2 eraf dus zit nu op 8.

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ben opgehouden met op mijn eten letten enzo,het maakt toch allemaal geen reet uit bij mij..
Of ik mij nou dagelijks volvreet of nauwelijks vet of calorieen naar binnen werk..ik blijf hetzelfde wegen.
Of ik nou sport of op mijn luie reet zit..ook dat maakt niet uit.

Maar succes iedereen nog :flower:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het bij mij niet werkt in ieder geval 8)