Partyflock

Forumonderwerp · 766054

Waarschuw beheerder
donateur
Wie zijn er allemaal bezig met afvallen ?
Hoeveel moet eraf?
En wat doe jij eraan,of roep je alleen maar dat je moet afvallen,maar doe je verder niks eraan ;)
Volg je een bepaald dieet (Atkinson bijv) of gebruik je dingen als Herballife ofzoiets..
Misschien heeft iemand hier ook tips?? 8)

Ik wil er 5 kilo af hebben en sport niet :bloos:
Heb wel werk waarbij ik veel beweeg,dus dat scheelt.
Ik heb wel de ab king pro hier thuis staan,maar ik heb een trainer nodig anders doe ik het maar 2x per maand ofzo :)

Maar ik let wel erg op mijn eten,doordeweeks met name.
In het weekend eet ik heus wel een patatje ofzo.
Doordeweeks eet ik niet veel,belegde cracker als ontbijt,3 boterhammen met kipfielt(heeft weinig smaak,maar ook weinig calorieen) wat fruit tussendoor en dan avondeten (groente) en dan het moeilijkste (vind ik dan)-->niks meer eten daarna tot het slapen gaan :( :cry:
Ik drink alleen maar water light of groene thee..

Hoe gaat het jou af? Vind je het moeilijk??
Wat helpt wel en wat helpt niet enz

Nou ja vertel het maar :P :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
afvallen is alleen iets voor als je echt te dik bent vind ik,..of op sommige plaatsen te dik
ik kan t niet hoor minder eten,..ben blij dat ik ondanks dat ik vaak ziek ben door mn ziekte lekker kan eten,..dus ga echt niet minderen.
Waarschuw beheerder
alles is ook zo lekker maar ga even het ziekenhuis dieet proberen denk ik hahaha
t werkt wel he :@
zit ik me niet voor niks uit te hongeren grr:[

als ik in 4 weken 15 kilo kwijtraak jeetje dat zou mooi zijn gehehehe
kan ik me ouwe broek weer aan O:)

maar denk dat ik daar nooit meer in kom:no:
ellende gehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij dan 30 kilo als ik slaap :P

Waarschuw beheerder
sorry...maar volgens mij kan je niet plaatselijk v­et verbranden
----------------------------------­------------------

ja cker wel, kom maar eens e­en lesje steppen :yes:

------------------------­-----------------------------
vet verbrand je...e­n spieren laat je groeien.
je kan aankomen door d­e groei van je spieren,dat geeft extra gewicht...e­n als je goed traint ve ... (meer)
--------------­----------------------------------------
helemaal­ goed geformuleerd (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ja cker wel, kom maar eens e­en lesje steppen :yes:

dan verbrand je toch in zn geheel vet lijkt mij?
het is een algeheel lichamelijk proces,vetverbranden.
als ik hard ga steppen omdat ik mn benen te dik vind...dan ga ik door de beweging vet verbranden...maar dat gaat toch nooit alleen bij je benen eraf??:S

Waarschuw beheerder
ok wat jij wil
dan nie, voor jou een gemis :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
voor mij geen gemis hoor...ik heb genoeg aan de training die ik nu volg :yes:
en ga goed vooruit en verbrand genoeg dus:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook bezig om af te vallen.

Ben al 13 kilo kwijt, en er moet nog 10 kilo vanaf.
Ben trouwens allang blij dat het grootste deel eraf is :D

Waarschuw beheerder
beterrr wat train je dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
Nouk hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan ?
Waarschuw beheerder
voor mij werkt al dah dieeten niet. Ik ga liever heel fanatiek sporten dan dat je overal op moet letten. Gewoon veel bier drinken in het weekend en de rest van de week flink fitnissen en hardlopen. Dat werkt voor mij het best, ik val dan wel niet af maar zet veel vet om in spieren zodat je der toch beter uit ziet.:)
Waarschuw beheerder
ik eet nu veel groenten die ik maak in de wok en met rijst enzo,vis,pasta.weinig alcohol,om de 2 maand een glaasje cola hehehehe veel water en fruitsap.eeeeeuuuuuuu trainen,buikspier oefeningen en lopen.

wel discipline hebben :p

Waarschuw beheerder
ben 28 kilo afgevallen en wil er nog 20 kwijt!
wat ik doe is 2 liter water per dag drinken en heb een speciaal pep-dieet.

Waarschuw beheerder
donateur
en heb een speciaal pep-dieet
"
:/
Waarschuw beheerder
haha ja pep dieeet schiet op :no:

komt er 3 dubbel weer aan hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon drie keer per dag eten en daanaast nog 3 x fruit.
Heeeeeel veel water drinken en bijv de trap ipv de lift nemen.

Ik heb daarnaast ook nog een tijdje cardiofitness gedaan, maar vanwege rugproblemen moest ik dat opgeven :(
Ik ga morgen aquagymen, dat is beter voor je rug.
Waarschuw beheerder
donateur
en ook niet twee keer opscheppen voor het avondeten :)

Heel veel mensen eten te weinig als ze aan het lijnen zijn, de kunst is om 6 keer per dag te eten. 3 ''hoofdmaaltijden'' en 3 keer iets tussendoor, kan fruit zijn of een cracker of een cup-a-soup.

Maar hoeveel zijn jullie al kwijt dan???

Waarschuw beheerder
Wil ook 5 kilo afvallen, maar sport ook niet :no:
Neem me iedere dag voor hard te gaan lopen (al 2 maanden)
en is er nog geen enkele keer van gekomen :$

Eten/snoepen doe ik wel iets minder :yes:

Heeft er iemand tips hoe ik mezelf meer motiveer te gaan hardlopen?

Waarschuw beheerder
tips voor hardlopen : het zit tussen je oren. int begin heel moeilijk om te motiveren, maar als je 2 weken bezig bent, gaat het al makkelijker. Ik ben sinds een maand ook weer begonnen. Nu 5keer in de week 20 minuten rennen. En je hoeft niet meteen voluit te gaan, gewoon beginen met 10 minuten, volgede keer weer, en dan merk je vanzelf dat het makkelijker loopt, je ziet je eigen conditie gewoon vooruit gaan. Ik ga erna altijd in de sauna, dat is ook zwaar relaxed, ff alles eruit zweten, vooral de melkzuren en afvalstoffen. en het voelt gewoon fijn in je hoofd na het hardlopen, maar daar kom je dan wel achter, en dat motiveert ook weer.
wie weet kun je er wat mee
JOHY
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft er iemand tips hoe ik mezelf meer motiveer te gaan hardlopen?

Gewoon meteen uit je school/werk je sportschoenen aantrekken en gaan....!!! Want als je eenmaal gaat zitten (tenminste dat heb ik..) dan ga je nooit meer...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wandelen :)

Waarschuw beheerder
Toch maar eens doen dan!!!
Thanks! :flower:

2 johy: Sauna is inderdaad erg lekker ja..
Deed ik eerst altijd na het fitness :yes:

Waarschuw beheerder
ja ik moet er ook weer een aantal kilo's af...

ik doe bureauwerk nou dat is wel te zien ja:(

maar ik ga van het zomer lekker housen;)

duurt wel ff voordat dat er weer aan zit;)
Waarschuw beheerder
nah okeej..zal maar ff zegge dat je eigenlijk alleen maar meer aankomt, als je weinig eet en alleen maar water drinkt!

Je lichaam is dan gewend om weinig te verteren, en omdat je lichaam er aan gaat wennen dat het zo weinig krijgt, slaat het vetten op voor reserve!
Dat krijg je bijna niet meer weg!

wat doe je dus: Sla je ontbijt niet over! Zorg dat je voldoende vocht binnenkrijgt per dag!

Om de 2 uur wat eten (+/- 6 keer dus ), wat niet al te veel vet bevat en dus wel redelijk door kan gaan voor gezond, en dus wat makkelijker te verteren is, zodat je verteringsstelsel de hele tijd aan het werk is!

Zo slaat het ook geen vetten op voor reserve, omdat je verteringsstelsel gewend is om toch wel dingen te verteren!

(vandaar ook die reclame van slankie kaas: heerlijk als tussendoortje bla bla bla..wat er niet aankomt hoeft er ook niet af)

Je hoeft dus helemaal niet te gaan bewegen!

Wil je dat toch wel: ga dan minstens 3 kwartier lopen (wel stevige passen, zonder te stoppen), want na 25 minuten wordt pas het verbrandings mechanisme in werking gesteld!
Als je 20 minuten loopt, doe je dat eigenlijk voor niks en dan wordt je teleurgesteld, omdat je er toch veel tijd in steekt, maar geen ene flikker afvalt! (het gaat hier om het afvallen en ff niet alleen om de conditie)

Hoop dat je er wat aan hebt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij eet ik niet echt veel,als ik moet werken 4 dagen per week dan is het altijd hetzelfde;

6.30-cracker met kaas
9.00-banaan
11.30-3 boterhammen met kipfilet
15.00-Bolletje Landoogst Koek
18.30-groente vlees en aardappels

En verder niks,en ik drink alleen thee of water of light.
In het weekend is het wel iets anders dan...maar hou ik me behalve dat patatje ook wel in..

Ik ben ook gestopt met roken,paar maanden geleden sindsdien heb ik veel meer trek,dus ik moet echt mijn best doen..
Ik heb het idee dat ik niet af kan vallen,ja misschien hooguit 1 kilo :/

Waarschuw beheerder
donateur
nah okeej..zal maar ff zegge dat je eigenlijk alleen maar meer aankomt, als je weinig eet en alleen maar water drinkt!

Je lichaam is dan gewend om weinig te verteren, en omdat je lichaam er aan gaat wennen dat het zo weinig krijgt, slaat het vetten op voor reserve!
Dat krijg je bijna niet meer weg!

wat doe je dus: Sla je ontbijt niet over! Zorg dat je voldoende vocht binnenkrijgt per dag!

Om de 2 uur wat eten (+/- 6 keer dus ), wat niet al te veel vet bevat en dus wel redelijk door kan gaan voor gezond, en dus wat makkelijker te verteren is, zodat je verteringsstelsel de hele tijd aan het werk is!

Zo slaat het ook geen vetten op voor reserve, omdat je verteringsstelsel gewend is om toch wel dingen te verteren!

(vandaar ook die reclame van slankie kaas: heerlijk als tussendoortje bla bla bla..wat er niet aankomt hoeft er ook niet af)

Je hoeft dus helemaal niet te gaan bewegen!

Wil je dat toch wel: ga dan minstens 3 kwartier lopen (wel stevige passen, zonder te stoppen), want na 25 minuten wordt pas het verbrandings mechanisme in werking gesteld!
Als je 20 minuten loopt, doe je dat eigenlijk voor niks en dan wordt je teleurgesteld, omdat je er toch veel tijd in steekt, maar geen ene flikker afvalt! (het gaat hier om het afvallen en ff niet alleen om de conditie)

hélemaal nix aan toe te voegen :no:

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga morgen aquagymen, dat is beter voor je rug.

dat doe ik ook, alleen bij mij vanwege een knieblessure! Zitten er bij jou ook alleen oude taarten? ;)

en die motivatie om te gaan hardlopen, zoek een maatje! of ga bij een loopgroepje of op atletiek, heb ik jaren opgezeten en werkt echt verslavend!! (heb ik helaas vanwege diezelfde knie mee moeten stoppen)

ik heb een hometrainer staan, die heb ik voor de tv op mn slaapkamer staan, en ga dan tijdens een programma fietsen.hier zal ik geen kilo's van af vallen want kan alleen op lichte versnelling en geen superhoog tempo maar ja het is beter als niets.

Sinds een week om de dag 100 buikspieroefeningen (hopen dat ik dat vol houd) en idd ook liters water.
En ik rij elke dag intensief paard, dat scheelt ook!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo ff wegen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik pas weer in me oude spijkerbroek, én hij kan dicht...B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nog ff door wil GVD onder die klote 100 :'(
Waarschuw beheerder
Ben nu in totaal 8 kilo kwijt en wil er zelf nog 2 af hebben.

Dit door veel water en light drinken en op mijn werk maaltijdvervangers (weightcare) te nemen.

In het weekend gewoon patat, chips en soms een dikke koek want anders hou je het niet vol.

Ben nu trots op mijn 54 kilo!

Waarschuw beheerder
donateur
ben je inmiddels al gestopt met die maaltijdvervangers?
want als je daarna weer gewoon gaat eten heb je kans dat het er weer keihard aankomt.. niet om je te ontmoedigen hoor want vind het wel knap dat je 8 kilo kwijt bent!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zo een step ding kopen denk ik

Waarschuw beheerder
kwil er ook 5 kilo afhebben, drink wel altijd light enzo, sport 2 tot 3x in de week, maar ik kan de tussendoortjes niet laten :( heb weinig doorzettingsvermogen ervoor.. iemand tips?
Waarschuw beheerder
donateur
een bikini kopen die net iets te klein is en best wel duur..

Heb ik ook gedaan en het motiveerd best moet ik zeggen.

to monkie: bij mij op aquagym valt het wel mee hoor!! Soms wel, maar dat is wel goed voor je zelftvertrouwen...
Heb je tenminste nog een beetje het idee dat je mee kan komen met de rest hihi

Waarschuw beheerder
een bikini kopen die net iets te klein is en best wel duur..

haha (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
tips voor hardlopen : het zit tussen je oren. int begin heel moeilijk om te motiveren, maar als je 2 weken bezig bent, gaat het al makkelijker.

idd :jaja: ik heb het ook heeeeel lang uitgesteld, maar toen ik er eenmaal goed voor mezelf begonnen was bleef ik het ook doen.
Nu doe ik het gewoon automatisch omdat ik het zonde zou vinden om het nu weer te laten versloffen. :)

Ik ben zelf nu 4 kilo in ongeveer een maand kwijt, maar wil dr eigenlijk nog 8 kwijt..
Waarschuw beheerder
donateur
Vriendinnetje vroeg me net of ik wilde mailen wat ik nou deed om af te vallen.. denk ik post het dan hier ook maar ff..

Tis geen moeilijk dieet, je valt dus ook niet heel snel af, maar t blijft er wél af omdat het geen crash dieet is.. ben er wel al 2 kilo mee kwijt in een maand.. dus gaat best aardig zo :)

----------------
Hier marlou, het Tish dieetplan whehehehehe ;)

Ontbijt (altijd ontbijten, dat brengt je stofwisseling op gang zodat je heel de dag door meer verbrand):

Bakje vla/ yoghurt, of boterham of wasa's met zelfgemaakte mayo (heel erg simpel en zonder troep erin dus dan mag het wel), kipfilet, komkommer, sla, beetje versgemalen peper hmm

Tussendoor een Evergreen of Appel ofzo

Lunch:
1 of 2 boterhammen (net hoeveel honger ik heb) met weer kipfilet en sla en zooi, of met mayo, tomaat zout en peper (is echt heel lekker), of met mayo hardgekookt ei, zout en peper

Tussendoor een appel, sinaasappel, cup-a-soupje

Avondeten:
Gegrilde kipfliet met groente, ander stukje gegrild vlees met goente of sla of iets dergelijk.. dressing kan je zelf maken van beetje olijfolie en azijn, lekker en stuk beter voor je dan die mayoslasaus
Geen aardappels, rijst of pasta
Of soep, bouillon met kleingesneden stukjes uit, wat verse bieslook (plantje kost amar een euro en geeft echt een lekkere smaak aan veel dingen, gewoon bij de supermakrt) andere groentes erin, en dan evt wat rijst erin voor de bite, dat het wat meer vult

's avonds nog iets van fruit ofzo, lekker is om bijv een bakje magere yoghurt te doen met stukjes appel erin en wat kaneel, superlekker en supergezond (kan ook als ontbijt, maar heb 's ochtends nooit tijd om appels te gaan snijden haha)

te laat op de avond het beste niet meer eten, want dan ben je niet meer lang genoeg wakker om het te verbranden, en wordt het tijdens je slaap omgezet in vet

verder heel de dag door veel water drinken, en vruchtesap.. ik lust sowieso geen koffie en thee en cola, en hou eigenlijk helemaal niet echt van prik, dus dat is mooi meegenomen.. thee kan je ook zoveel drinken asl je witl trouwens..

en verder gewoon niet meer steeds de bus of tram of metro pakken maar fietsen, de trap nemen ipv de lift.. en neem mezelf nog steeds voor om te gaan sporten haha, maar lukt nog niet echt haha

Hoop dat je er wat aan hebt!

Waarschuw beheerder
donateur
:flower: thanks tish

Ik vind het zo raar dat bij bijna iedereen die zijn eetpatroon enz aanpast de kilo's ervan af vliegen,maar bij mij dus echt niet :(

Wat doe ik fout ??
Zoals ik al zei

Volgens mij eet ik niet echt veel,als ik moet werken 4 dagen per week dan is het altijd hetzelfde;

6.30-cracker met kaas
9.00-banaan
11.30-3 boterhammen met kipfilet
15.00-Bolletje Landoogst Koek
18.30-groente vlees en aardappels

En verder niks,en ik drink alleen thee of water of light.
In het weekend is het wel iets anders dan...maar hou ik me behalve dat patatje ook wel in..

Ik sport niet,maar beweeg wel op mijn werk veel..

Waarom weeg ik nog precies hetzelfde als voorheen :[

:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op school verschillende theorieen over gewicht, gewicht verliezen en alles wat daarbij komt kijken gehad.. ben nu niet thuis, maar zal ze thuis opzoeken en naar je mailen.. :)

Notedop:

Iedereen heeft een bepaalde setpoint qua gewicht, je ondergrens.. daar kom je niet onder, tenzij je er hele drastische maatregelen (zoals anorexia) tegenaan gooit.

Iedere keer als je eronder komt en je eet weer normaal zal je weer naar dat gewicht toegaan, en als je probeert af te vallen zal alles wat tegen die grens aan ligt heel moeilijk eraf te halen zijn (de bekende uitdrukking, de laatste kilootjes wegen het zwaarst ;)).

Terwijl als je bijv wat zwaarder bent gaat het makkelijker (Marja, ik neem jou even als voorbeeld, niet om je te dissen maar omdat je hier een goed voorbeeld voor bent :) :lief: ).
Het is nu voor Marja makkelijker om bij wijze van spreken 10 kilo af te vallen, dan dat het zal zijn als ze op de 65 zit en naar de 55 zou willen.. puur omdat je lichaam zich verzet tegen het opmaken van je laatste reserves.

Wij zijn in onze ontwikkeling van de maatschappij sneller gegaan dan ons lichaam meeveranderd is, en we hebben daarom nog die noodzaak voor reserves ingebouwd zitten.

Heb ook nog notedop theorien over waarom we snoepen enz.. maar daar moet dan maar ff iemand om vragen haha, anderd wordt dit zo'n lange post dat niemand er al aan begint haha!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen heeft een bepaalde setpoint qua gewicht, je ondergrens.. daar kom je niet onder, tenzij je er hele drastische maatregelen (zoals anorexia) tegenaan gooit.

Iedere keer als je eronder komt en je eet weer normaal zal je weer naar dat gewicht toegaan, en als je probeert af te vallen zal alles wat tegen die grens aan ligt heel moeilijk eraf te halen zijn (de bekende uitdrukking, de laatste kilootjes wegen het zwaarst ).

Ja misschien is dat het dan wel.
Ik weeg namelijk (nu op dit moment) 55 kilo bij 1.58,dat is dus een gezond en normaal gewicht volgens BMI enzovoorts,dun wil ik zeker niet worden,maar ik zou gewoon overal net ietsje slanker willen zijn.Zeker mijn benen,maar ja misschien is het ook wel gewoon mijn bouw?
Misschien lukt het dus gewoon niet omdat ik eigenlijk wel een normaal gewicht heb inderdaad...
Ik zeik ook gewoon en mensen die echt dik zijn,die denken vast van,stel je niet aan..maar ik kan er niks aan doen,ik moet denk ik mezelf niet altijd vergelijken met mensen die er beter uit zien,een mooier figuur hebben,meer geld hebben,mooier huis hebben enz enz haha :P :P ;)

Is menselijk he 8)

*edit*
MMmmm dit klinkt zo depressief he,dat ben ik niet hoor,i'm happy :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nog ff door wil GVD onder die klote 100

Gaat vast wel lukken toch :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Je BMI is dus ong 22... das echt goed hoor :)

Enige wat je kan doen om bepaalde gebieden te verstevingen en te 'verdunnen' is helaas helaas haha, toch trainen.. als je bijv je komt minder wil, dan zal je kont oefeningen moeten gaan doen.. benen net zo.. :)

Wil je nu afvallen dan zal je zo'n bizar dieet moeten volgen dat je eigenlijk alleen maar honger hebt.. want je lichaam verzet zich er gewoon tegen.. Sorry :(

Heb zelf hetzelfde.. komt omdat we klein zijn.. lange mensen hebben van de basis uit een iets gerektere bouw, en zijn op hun slankst dus dunner, terwijl ukkies hun reserves over een kleiner oppervlak moeten verdelen.. en dus nooit dat modellen lichaam krijgen..

Kut he ;)

(uitzonderingen natuurlijk daargelaten, maar voor veel kleinere mensjes geld dit wel helaas)

Dus héééél hard sporten.. of je erbij neerleggen en gewoon gezond blijven eten haha!

Waarschuw beheerder
donateur
lange mensen hebben van de basis uit een iets gerektere bouw, en zijn op hun slankst dus dunner, terwijl ukkies hun reserves over een kleiner oppervlak moeten verdelen.. en dus nooit dat modellen lichaam krijgen..

Zo had ik het nog niet eens bekeken,maar je hebt gelijk ja.

Kut he

:jaja:

Dus héééél hard sporten.. of je erbij neerleggen en gewoon gezond blijven eten haha!

:cry: :P
Ik ben er nog niet uit wat het gaat worden 8)
Waarschuw beheerder
Net voor de 1e x gaan spinnen, dacht dat is weer eens wat anders dan gewoon fitness. Het was zwaar, maar voelde me daarna echt helemaal voldaan. En je verbrand er ook nog eens heel veel mee. Dit ga ik nu zeker te weten vaker doen, veel leuker dan fitnessen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben nou 14kilo kwijt vanaf begin januari.

Daar ben ik opzich wel redelijk tevreden over. Nu zit ik op een grens waar ik echt moeilijk doorheen kom. Maar juist hier moet ik doorheen, want nu gaat het tellen :D

Mijn dagelijkse fiets-sessies zijn daarom 75 minuten geworden ipv 60 minuten (op lege maag in de ochtend). Dit zal voor een nog grotere verbranding zorgen.
Veel lager in calorie kan ik niet gaan qua voeding. Zit nou rond de 1000-1250 per dag wat al erg laag is..en mijn spier wil ik niet kwijtraken.
Om detail in spieren te houden doe ik 4x per week krachttraining.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nou 14kilo kwijt vanaf begin januari

Zo dat is best veel zeg in zo'n korte tijd :o (Y)
En dat heb je gedaan door minder calorieen te eten (ook in het weekend ??) en meer te bewegen ofzo?

Veel lager in calorie kan ik niet gaan qua voeding. Zit nou rond de 1000-1250 per dag wat al erg laag is

Ja inderdaad dat heb ik ook..alleen het helpt bij mij dan niet echt :(

Welke sport kan ik het beste doen?
Ik vind dat mijn benen wel wat dunner mogen (maar volgens mij is het voornamelijk spier eigenlijk :/ )
En ik heb geen vetrollen bij me buik,die is redelijk plat,maar aan de zijkant heb ik dan wel zo'n overtollig stuk vet ofzo zitten,hoe noem je dat nou? ik weet niet hoe het nou heet :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En ik heb geen vetrollen bij me buik,die is redelijk plat,maar aan de zijkant heb ik dan wel zo'n overtollig stuk vet ofzo zitten,hoe noem je dat nou? ik weet niet hoe het nou heet :nee:

Zwembandjes ;)

Of Love-handles.. wat jij leuker vind klinken ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb zoveel mogelijk suiker uit mijn voeding gehaald, daarna de rest van de koolhydraten. Enige wat ik aan suiker/koolhydraten eet is direct na trainen.

Nu de calorietjes omlaag zijn kan je beginnen aan cardiotraining. Als je lager gaat in calorie gaat je lichaam ook telkens minder snel verbranden tot op een punt dat je metabolisme te laag is, om van pas te zijn voor passieve vetverbranding..dat wil je niet. We gaan ook geen supplementen daarvoor gebruiken (te duur, been there done that). We gaan, fietsen!!

Ik fietste elke ochtend op lege maag 60minuten. In die maanden heb ik 4x gespijbeld :P Tis belangrijk dat je elke dag cardio doet..je eet immers ook elke dag gewoon door.

Gup, obliques? Maar dat trekt vanzelf wel samen naarmate je lager in verpercentage gaat.
In tegenstelling tot vet, kan je spieren wel plaatselijk trainen/slopen. Gewoon veel beenoefeningen doen tijdens een laag kcal dieet sloopt je beenspieren wel :P

Waarschuw beheerder
donateur
igor_vertus, is er een reden dat je dat fietsen op een lege maag doet?