Partyflock

Forumonderwerp · 766054

Waarschuw beheerder
donateur
Wie zijn er allemaal bezig met afvallen ?
Hoeveel moet eraf?
En wat doe jij eraan,of roep je alleen maar dat je moet afvallen,maar doe je verder niks eraan ;)
Volg je een bepaald dieet (Atkinson bijv) of gebruik je dingen als Herballife ofzoiets..
Misschien heeft iemand hier ook tips?? 8)

Ik wil er 5 kilo af hebben en sport niet :bloos:
Heb wel werk waarbij ik veel beweeg,dus dat scheelt.
Ik heb wel de ab king pro hier thuis staan,maar ik heb een trainer nodig anders doe ik het maar 2x per maand ofzo :)

Maar ik let wel erg op mijn eten,doordeweeks met name.
In het weekend eet ik heus wel een patatje ofzo.
Doordeweeks eet ik niet veel,belegde cracker als ontbijt,3 boterhammen met kipfielt(heeft weinig smaak,maar ook weinig calorieen) wat fruit tussendoor en dan avondeten (groente) en dan het moeilijkste (vind ik dan)-->niks meer eten daarna tot het slapen gaan :( :cry:
Ik drink alleen maar water light of groene thee..

Hoe gaat het jou af? Vind je het moeilijk??
Wat helpt wel en wat helpt niet enz

Nou ja vertel het maar :P :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een jaar geleden ongeveer ben ik op karate gegaan en toen ik erg goed op me eten ging leten viel ik erg snel af.
Ik neem alleen aan dat niet iedereen die in dit topic komt wil karate.
Maar een vechtsport is een erg goede manier om af te vallen.:jaja:

Hebben jullie er wel eens last van dat als je getraind hebt denkt van: Ik heb getraind dus nu mag ik weer wat lekkers?:kwijl:
Dit heb ik overwonnen en nou gaat het afvallen weer lekker.

Ik fitness en zwem ook, dus sporten is een belangrijk onderdeel van me leven.
Dit heeft me leven veranderd en ben hier toch wel een beetje trots op :$
Helaas heeft niet iedereen tijd en zin om te sporten.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee nu even niet inderdaad,ik werk 40 uur per week en zit op de avondschool en heb dus ook nog eens huiswerk enzo..
Maar in de toekomst,als ik het minder druk heb,wil ik zeker wel weer gaan sporten (Y)
Vechtsport lijkt mij ook wel leuk ja!

Waarschuw beheerder
nou mensen, volges mij heb ik me 1e kilo er af :) haha, tis een begin.. nog zo'n 5 te gaan..

Waarschuw beheerder
Wil er iets van 5 á 8 kilo afhebben :jaja:
Let goed op wat ik eet, dus geen ongezonde dingen meer!
Ben al 3 kilo kwijt B)
Waarschuw beheerder
ik heb net 3 maanden op curacao gezeten en ben 5 kilo afgevallen. Door gewoon minder te eten en gezonder! Veel drinken!
Waarschuw beheerder
ik heb me ingeschreven bij het 40 punten dieet op inet...kost 1,30 per 3 maanden...je kunt gewoon alles eten maar zo houd je toch een beetje bij wat je binnen krijgt...ideetje??

Waarschuw beheerder
donateur
Suusje dat is inderdaad een goede tip voor mensen die geen idee hebben hoeveel calorieen waarin zit...

Ik weet dat (helaas :@ ) van bijna alles uit mijn hoofd,ik heb dat een paar maanden lang geteld en het is een beetje blijven hangen :)
Bij de Margriet zat ook weleens een boekje waar het allemaal in stond :flower:

Ik ben trouwens nog steeds niet echt afgevallen,ja oke die halve kilo :/
Maar dat noem ik geen afvallen...

Het is niet eerlijk :(
Waarschuw beheerder
hmmm...ik heb dat ook altijd...als je voor je gevoel weinig gegeten hebt nix afvallen...daarentegen kom ik eigenlijk ook nooit echt aan wanneer ik veel eet:S

Gewoon doorgaan...of mss is dit dan echt wel je goeie gewicht?
Waarschuw beheerder
gewoon minder suikers, dus ook minder tot geen in thee en koffie, je moet er aan wennen want het smaakt anders.

Verder....ga 3 keer per week hardlopen, in het begin is het een marteling maar als je de discipline kunt opbrengen en rustig kunt opbouwen zul je zien dat het helpt. Dus niet meteen jezelf kapot lopen maar begin met 5 tot 10 minuten.

Tsja en dat hongergevoel gaat vanzelf weg, kwestie van wennen denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben bezig aan het afvallen(lijnen) s'ochtends 1 broodje en 1 gals melk s'middags 1 broodje en 1 glas water s'avonds warm eten en als ik dorst heb dan drink ik alleen water s'avonds 2 sinasappels...en veel sporten:) etc..

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm...ik heb dat ook altijd...als je voor je gevoel weinig gegeten hebt nix afvallen...daarentegen kom ik eigenlijk ook nooit echt aan wanneer ik veel eet

Dat is precies wat ik nu ook heb.. :P :(

Ik ben bezig aan het afvallen(lijnen) s'ochtends 1 broodje en 1 gals melk s'middags 1 broodje en 1 glas water s'avonds warm eten

Dat kan ik echt niet,dan val ik flauw.
Ik werk van half 8 tot 6 uur en dat trek ik gewoon echt niet zo weinig.Ik eet tussen de middag maar 3 boterhammen en zelfs dan barst ik van de honger.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook al een tijdje bezig om wat af te vallen en het gaat echt super.

Wat ik doe? Vaker eten! Maar wel gezonder eten als je om de 3 uur iets eet (wel kleine portie nemen!) blijft je verbranding lekker hoog en val je dus af! Wel sport ik bijna elke dag! Doe intensief aan fitness, maar wissel de trainingen af ene dag vetverbranding (op hartslag) andere dag conditie + gewichten. Ben echt een sportfreak ...

Zelf hoef ik nu nog maar 3 kilo en dan ben ik op mijn streef gewicht..En 1 x in de week flink zondigen moet je gewoon blijven doen, je lichaam schrikt dan even en gaat dan weer lekker snel werken...

In vrouw health staan altijd goede en handige tips...

trouwens atkins dieet en south beach dieet heb ik zelf ook gevolgt maar het heeft geen nut je verliest vocht en als je stopt kom je dus meer aan dan van te voren, gewoon je leef wijze veranderen, gezond eten beetje bewegen en 1 keer in de week iets snoepen...dat houd je ook het langst vol!!!

En veel water drinken is ook wel een must vult de maag...s avonds altijd aan het snaaien neem een glas magere melk (eventueel met honing) vult heel erg en je snoept de hele avond niet weer....bij mij was de avond echt een probleem.. maar nu ik melk drink s avonds is het snaaien echt veel minder geworden, snaai s avonds echt niets meer.

Succes!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Niet meer dan 3 liter water :no: Per dag!

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk op http://www.becel.nl/home/content/Geniet%20van%20Gezond%20Leven/Voedingsmeter/

hier kun je alle caloriën goed bij houden die je binnen krijg. ook geven ze goeden alternatieven voor vette dingen enzo

Waarschuw beheerder
Mensen, ik drink nou de Chinese Nan Yu thee (te koop voor 4 euro bij De Tuinen)

Je moet 2 keer op een dag deze thee drinken vóór de maaltijd. Het beloofd respectievelijk 4 tot 10 kilo gewichtsverlies binnen 15 tot 30 dagen (je kunt gewoon normaal blijven eten en drinken)

Gebruik het nu zo'n 10 dagen en ben al 2 kilo kwijt! Echt een aanrader dus (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Oke dat ga ik dan halen !!

Ik heb ook weleens andere thee gedronken (weet de naam niet meer maar was ook om af te vallen ) dat was zo ranzig,dat ik het niet weg kreeg en het weggegooid heb.

Hoe is dat met deze thee ?

Waarschuw beheerder
Mwah, zit eigenlijk weinig smaak aan, maar zeker niet vies!

Gewoon 1 theelepel van de thee (het is losse) in een hete beker water, de thee laten trekken, eruit zeven en opdrinken! :D

I (L) it!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is mooi dat het niet zo smerig is...

De tuinen hebben wij hier niet,maar als ik weer eens in Rotterdam ben ga ik het halen en dat laat ik wel weten of het bij mij ook werkt.

Dan kunnen andere het misschien ook eens gaan halen (Y)

Waarschuw beheerder
Haha, ja laat maar weten dan (y)

Bij ons in Eindhoven is hij in de meeste winkels zelfs al uitverkocht, heb zelf ook al een voorraad in me kast liggen! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op dinsdag 3 mei 2005 om 16:51:
ik heb me ingeschreven bij het 40 punten dieet

Daar heb ik me ook aangemeld en ik heb er echt baat bij, ben sinds 21 maart 8 kilo kwijt.

Was vanmorgen weer een verassing toen ik op de weegschaal stond, en hopla weer 2 eraf dus zit nu op 8.

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ben opgehouden met op mijn eten letten enzo,het maakt toch allemaal geen reet uit bij mij..
Of ik mij nou dagelijks volvreet of nauwelijks vet of calorieen naar binnen werk..ik blijf hetzelfde wegen.
Of ik nou sport of op mijn luie reet zit..ook dat maakt niet uit.

Maar succes iedereen nog :flower:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het bij mij niet werkt in ieder geval 8)