Partyflock

Forumonderwerp · 723418
1 volger · 6795x bekeken
Betreft: evenement: I Love Techno, zaterdag 13 november 2004 om 19:00
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer een feestje eerste klas :P alleen helaas kon ik de bus niet meer vinden. En was natuurlijk de accu van me foon op... Ik ben opzoek naar het emailadres of foonnummer van het meisje wat me geholpen heeft met vinden, natuurlijk weer zo stom om niet gelijk ff te vragen :'(

Als je dit leest, thanxyou en hoe ben je zelf thuisgekomen ;) (K)

Waarschuw beheerder
hoe was prodigy??
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ze eerlijk gezegd niet gezien, stond wel in de planning maar daar kwam natuurlijk niks van ;)

Waarschuw beheerder
zonde man, daar zou ik echt voor gaan zo vaak komen die niet...maargoed :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik weet het man, achteraf ook wel spijt dat ik niet bne wezen kijken maarja, heb me verder ook zeeeer prima vermaakt :P

Waarschuw beheerder
ok (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Zow... er zijn nog neit veel mensen terug uit Belgie volgen smij :|

Als ik de korte reacties lees was het weer bom en bom vol.....
daar heb ik me ook al aan gestoord daaro....
soms kom je de zalen gewoon niet meer in!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
soms zalen niet in kunnen dat is tot daar aan toe maar 90% van de tijd maar 1 zaal in kunnen omdat de rest vol is?!!!!

Heeft mijn feest in ieder geval behoorlijk verziekt, ben geen andere zaal in kunnen komen dan (na lang wachtten) de orange (waar overigens wel goed gedraaid werd)

Prodigy was geloof ik na 1 nr al gestopt omdat het te druk was (heb het ook maar gehoord ter plekke)

Waarschuw beheerder
i love techno was vet...weet je waar ? in mn bed !! ff serieus een maat van mij die was gegaan en wel weet wat een technofeest is zei : het feest was gaar en kut !! ik kan er zelf niks van zeggen...maar als ik het zo hoor van hem ga ik maar snel naar dansevalley winter edition , en dan puur voor de techno !!
Waarschuw beheerder
das mooi kut!
Waarschuw beheerder
donateur
gaar?! oke toegegeven vorig jaar was beter, maar het was echt verre van gaar...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het erg matig! Dit was de eerste en tevens laatste keer ILT voor mij.
Waarschuw beheerder
owja, kom je een zaal in na lang wachtten in de rij (want de zaal bleef dicht omdat ie vol zou zijn) gaat ie open: zaal bij lange na niet vol! En als 5 van de 6 zalen vol zijn dan kan je toch beter alles open gooien zodat het zich allemaal weer verspreid. Of (en dat lijkt me hier zeker het geval) er zijn veelsteveel kaarten verkocht

Waarschuw beheerder
donateur
Tis een erg bekend feest geworden... dat helpt mee aan de drukte....

Tis een leuke locatie... maar dat gezeik dat ze een zaal dichtgooien kan idd je feest verzieken!

in 2001 en 2002 heb ik dit ook al meegemaakt dus dit is neit iets waar ze nu pas mee komen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Te warm!! Teveel mensen afgevoerd zien worden, echt ik had nix op alleen water en nog trok ik het af en toe bijna niet, niet gezond gewoon!! En idd die drukte nogal jammer, en de halfuur stilte&licht aan bij de prodigy ook :/ Ben idd ook vooral maar in de Orange geweest en dat was wel lekker beuken :P Wel vet dat het 35 euro kost zon feest zou hier 45-55 kosten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was idd wel warm jah... Ben ook voornamelijk in de orange geweest, en het had best wat frisser gemogen :)

Waarschuw beheerder
Klaas :yes:
GHB-mensen in de bus :respect:
Voorn, Rachmad, Amok :respect:
Rellen bij de orange-entree :respect:
mannekes van: alle zijte gij toevallig extaacee hebben?? :respect:
Belgen :respect:

later meer
Waarschuw beheerder
donateur
JAAAh die vlamingen, vorig jaar was het ook bere ernstig 'hedde ge messchien nog een xtc tabletke voor mi?'
Waarschuw beheerder
donateur
Rellen bij de orange-entree :respect:

Wat is dit nou voor een achterlijke opmerking?

Technovriendjes, ik ben benieuwd naar jullie reacties!!!

Waarschuw beheerder
ik ben lekker NIET geweest...na na na na naaaaaaa...:9
Waarschuw beheerder
donateur
Tja niet veel van rellen gemerkt eigenlijk maar ja
Waarschuw beheerder
was ook mijn 1e ILT.. en was zwaar (N)(N).. ten eerste 2 uur in de file gezeten dankzij klote politie die ons steeds verkeerde weg opstuurden..niet echt duidelijk aangegeven waar je naar toe moest.. nou na 2 uur in de file gestaan te hebben.. waren we eindelijk een keertje binnen.. waren kaartjes voor garderobe uitverkocht.. dus kheb 2 uur met jas aan arm moeten lopen... te druk.. mensen dwaalden rond of zaten in dechill out omdat ze niet in de zalen mochten.. en kheb 5 mensen gezien die werden afgevoerd.. was zeer matig feestje.. maar dat vind ik..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmmm...geen I(l)T voor mij dus volgend jaar...

Waarschuw beheerder
nouja rellen rellen ok, ik vond het gewoon grappig. Ik stond er middenin en er werden mondjesmaat mensen toegelaten, totdat opeens al die belgen gingen schreeuwen en duwen en toen begonnen er een paar over de hekken te klimmen. Ze werden tegen gehouden met bezemssteels volgens mij :S. Kreeg nog ruzie met een duitse omdat ik mijn arm zeg maar in haar nek geduwd werd, waar ik dus niks aan kan doen. Wel goed voor je vocabulair duits B). Toen lieten ze iedereen maar doorgaan. Kon er de humor wel van inzien. :yes:
Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik dit jaar dus niet meer geweest ben...ben er nu drie keer geweest en de laatste keren was het ook al zo druk en kon je geen zaal in:S...en daarvoor moesten we wel 4 uren rijden telkens....
Heb het gisteravond geluisterd op radio Brussel(Y)......

Maar hoe was nou The Prodigy daar??????????:)

Waarschuw beheerder
The Prodigy : Please Go To Another Room ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Bobbert altijd goed om je mening te onderbouwen, kreeg al zo'n neandertaler gevoel bij het lezen van je post ;-)

vocabulair duits

Lass mir mit rust, ich will nuhr tanzen!!

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm begin een beetje moe te worden, volgende keer maar gewoon weer drugs :P
Waarschuw beheerder
prodigy schijnt volgens mensen bij ons in de bus wel tof geweest te zijn
ze stopte idd na 1 nr omdat het toen te druk werd en dus die opstootjes kwamen
daarna zijn ze gewoon verder gegaan en dus uitgelopen op schema
echter moeste sommige daardoor wel 15 min zonder muziek in de zaal wachten

voor de rest vond ik het ook geslaagd, alleen idd het dichtgooien van die zalen slaat nergens op
Varela was wel weer lekker bezig :yes:
Waarschuw beheerder
2 uur staan wachten op prodigy, vanaf felix da housecat, na felix intro van 15 minuten, spelen ze 1 nummer gaan ze weer..... :S Na 20 minuten wachten in het licht maar naar een andere zaal verkast. Echt kut.

Verder prima feestje, erg warm maar een goede sfeer, perfecte muziek en tja het blijven belgen he! :P
Waarschuw beheerder
Ja hij was weer heerlijk.....

De avond begon heerlijk met de Prodigy.....voor in de zaal was iedereen heftig aan het pogoen waardoor de situatie onthoudbaar was.......supersfeertje dus....
Geluid een halfuurtje uit en we gingen weer verder waar we gebleven waren.....
Vervolgens ff bij Villalobos gekeken......Rush...Sven Vath...Alter Ego(apart)....Miss Kittin(heerlijk)....Richie Hawtin(Lekker hoor)....en nog veel meer(of de volgorde juist is weet ik niet meer, tis vroeg)
Uiteindelijk superchill in de bus de oogjes gesloten.....en nog een paar uurtjes alle fantastische momenten langzaam voorbij zien komen....

Heerlijk....

I Love Techno was mijn lekkerste, beste, gezelligste en heftigste feest van dit jaar.....

Tot volgend jaar...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ricardo Villalobos _ prachtige minimal techno!
Pet Duo - Heerlijke dampende, beukende techno
Anthony Rother- kippenvel
Dr Lektroluv - Wie is toch 'de belgische dj' achter dat groene masker??? Marco Bailey, Redhead????????? Iemand die het weet??

Het was een fantastische editie van ILT dit jaar, een van de betere...

Waarschuw beheerder
wat was het een ontzettend fuck feest zeg :S
ruim een uur in de file gestaan.. nergens normaal kunnen parkeren..
een half uur moeten lopen om bij die hallen te komen..
eindelijk binnen.. gaderobe vol :S na een uur met mazzel onze jas nog kenne ophangen..
en in al die tijd dat ik binnen was, kon je alleen nog de yellow-room in.. de rest was vol :S
na een uur heb ik het maar weer voor gezien gehouden..
ik dacht zo onderhand alles wel een x meegemaakt te hebben,
maar dit ?? beroerder kan volgens mij niet meer..

ik vond het 2 jaar geleden echt vet ! maar na vannacht zul je mij in dat fuck belgie niet meer zien..
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Leuk feest, leuke muziek...

Beetje jammer dat die Belgen 1: Niet kunnen housen, wat een zielige vertoning... 2: Niet met drugs om kunnen gaan en 3: Wat een deurbeleid :no: Ongeveer elke zaal stond op "No Entry"

Al met al erg leuk, maar te groot :yes: Teveel mensen die allemaal hetzelfde wilden... Rare geluidstechnici, laten we bij de afsluitende dj het geluid even halveren ?!

Ben nu moe, ga crashen op de bank :9 :smoke:
Waarschuw beheerder
Ik had al een vermoeden dat het zo zou aflopen blij dat ik niet geweest ben.

Waarschuw beheerder
Tja mensen, ik heb mezelf gewoon de zogenaamd 'volle' zalen ingeduwd. Zodra ik mijn kans schoon zag om over het hek te klimmen, deed ik dat en hoppa...feesten maar! Verder interesseert het mij geen moer dat Belgen niet kunnen housen, want wat voor last he bik er nou van dat een ander niet kan dansen? Zolang iedereen het maar zijn/haar zin heeft, toch? Wat betreft die drugs; ik vind iedereen die achterlijk/stompzinnig/buiten proportie omgaat met drugs triest, ongeacht of het een Belg is of niet...
Waarschuw beheerder
verschillende reacties zeg.. de een zegt wat een fuck feest de ander vond het het beste feest van het jaar! weet niet of ik het echt erg vind dat ik niet gegaan ben....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
druk, maar vet! niet voor niks n groot feest toch..Hawtin lekkerste set neer horen zetten, michael mayer bracht ook zwaar relaxede music..n dat grote vloei in belgie lange blaadjes heten, nooit geweten ..n nu, lang bijkomen n nagenieten :D...iemand n lang blaadje ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben met de partybus gegaan, dus vroeg aanwezig en geen last met "parkeren" cq "lopen" cq "garderobe". Is denk wel een bepaalde factor.

Verder nog:
Reinhardt Voight Live :no: leek net of die hele rare dingen deed en om de 5 minuten andere percussie dringooien is niet mijn ding.
Dave Clarke Live :yes: was wel weer aardig. Eigen nummers in ietwat ander jasje.
en nogmaals Joris Voorn :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Prodigy was echt Super, ten minste toen ze na een half uur weer verder gingen. Wat ging die zaal los zeg :)

Maar dat was ook wel zon beetje enige echt goede aan de avond. In Orange werd goed gedraaid, maar was geluid echt te kut gewoon. En ja dat die zalen dicht waren, hoe kunnen nou 4 van de 5 zalen dichtzijn, echt teveel kaarten verkocht. Maarja gelukkig was het bij Varela rustiger en konden we daar uit ons dak gaan, die draaide echt lekker.
Waarschuw beheerder
De file was KUT, dat hele beleid daar is KUT.. deuren die open, dicht, open, dicht gaan (wat de temperatuur natuurlijk onwijs bevordert in zo'n hal :/). Ook mogt ik toen we weg gingen mijn flesje cola niet meenemen.. Ik moest een dop van de grond afhalen en die zogenaamd op mn flesje houden om die dop vervolgens 2 meter verder weer weg te gooie., waar slaat dat op?
Prodigy ook niet gezien, ging dr ook echt wel voor maar mede door de file en het deurbeleid het dus niet kunnen halen!
Rush draaide wel even 10x vetter dan awakenings.. en die gast van Pet Duo is echt stoer!
Ik vond het wel een cool feestje, laten we zeggen dat de orange room (als je gewoon binnen bleef staan) veel goed heeft gemaakt!
Waarschuw beheerder
PRODIGY ZWAAR NEP.

Die gasten speelden 2 nummers en gingen gewoon weg :S

Ja binnen 5 min komen we weer.
We zijn maar weg gegaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heerlijk vermaakt in de orange room, wat een set van AMOK :respect: super feest

Waarschuw beheerder
Ik heb me echt geweldig vermaakt vanacht. Er werd heerlijk gedraaid, vond het geluid echt top. En wat een hoop malloten zeg, whaha. Echt half geflipt Europa was aanwezig geloof ik, freakshows. :P
K heb de Prodigy niet gezien, heb wel gehoord dat daar iets niet helemaal goed was gegaan (sterker nog een of andere gast vertelde me dat er "rellen" waren in die zaal en er veel werden afgevoerd :S )
Ik vond Rush en Sven Vath heerlijk en verder was mijn avond wel zwaar relaxt.
Maar idd wel irritant die fransen en belgen die pillen willen, ik ben er denk wel 30 keer op aangesproken of ik nog wat in de verkoop had :S
Ja en met die dichte zalen, ik heb 1 keer 20 minuten in zo'n rij gehangen, heb er verder weinig last van gehad.
Weinig security gezien dat viel me ook op en zwakke controle bij de ingang.
Waarschuw beheerder
hmm....een tegenvaller dus? Dat had ik niet verwacht zeg!!
Waarschuw beheerder
vond het een vet feest, erg druk maar alle zalen zaten vol met super techno... dus ik vermaakt me wel.
volgend jaar gewoon weer

Waarschuw beheerder
**Nou ik hoor het allemaal wel weer!!
_Nooit I LOVE TECHNO voor mij dus!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Hoop dingen konden btr maar de muziek was goed! en daar kwom ik voor :bounce:
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
al met al was het weer een geslaagde editie van ILT voor in het archief :)
Waarschuw beheerder
hmmz... ik baalde ontzettend dat ik niet kon gaan, maar misschien heb ik geluk gehad als ik de verdeelde meningen hier aanlees ;-) volgend jaar danmaar, ze zullen hier hopelijk van geleerd hebben!

Waarschuw beheerder
Zooo net een uurtje terug! Wat een gaaf feest zeg! Geen wachtrijen, elke zaal mochten we binnen, goede sfeer, geen last van de drukte, Prodigy & Cristian Varela allemaal top! :D

Was wel ff klote dat Prodigy stopte, maaja dat werd daarna helemaal goedgemaakt. Zo mooi om ze eindelijk live te zien. :jaja:

Felix da Housecat draaide echt een wazige set, snapte er nix van :S

Al met al een geweldig feest.
Waarschuw beheerder
donateur
he altijd weer leuk om de meningen van mensen te horen die er niet eens geweest zijn :s Ik vond het in ieder geval zwaar goed. Hawtin!!! Dr.Lectroluv!! hele avond was één grote techno/electro trip.

Waarschuw beheerder
Vind je het gek dat het ff stil gelegd word als je achteraan zowat onder de voet word gelopen en geen stap vooruit kunt zetten...
Ik vond het geslaagd. Beter als vorig jaar zelfs. Felix de housecat was zeer goed. Prodigy ook vet. Maar Ghost was toch wel het einde se.
Waarschuw beheerder
Vond het echt zwaar tegenvallen :/ Had er iig veel meer van verwacht...

Er waren echt te veel kaarten verkocht! Alle zalen waren gewoon vol :| Stond je daar met je goede gedrag in het middenstuk.. Proberen bij Prodigy naar binnen te gaan.. Echt super lang in de rij gestaan, eindelijk binnen; echt één grote chaos :S Die mensen sporen echt niet! Waren aan het headbangen, elkaar de lucht in te gooien en nog meer rare dingen :| Toen maar de zaal uit gegaan, want ik trok het echt niet meer.. Helemaal para!

Orange.. Goed gedraait (Y) alleen btje jammer dat het geluid echt ongelooflijk bagger is! Damn! Stond voor de boxen en nog leek het een achtergrond muziekje.. Te erg gewoon!

Nee, voor mij mayB geen I :lief: Techno meer, tenzij ze zeker een paar duizend kaarten minder gaan verkopen!

*Staat wel met Rush op de foto :lief:*
Waarschuw beheerder
Wat een zielig kutfeest!!! Kunnen die Belgen dan helemaal geen normaal feestje organiseren??? Ik als zware techno-liefhebber kon niet eens ff gaan kijken bij mijn favo's omdat gewoonweg de zalen gesloten waren... Ik snap ook niet dat ze in de grote zaal de lichten aan hielden, als ze de lichten uit hadden gedaan en daar de grote dj's hadden laten draaien dan was het heel anders uitgelopen en zouden er geen relletjes uitbreken zoals bij de Prodigy. Heel fout geregeld!!!

Waarschuw beheerder
Qua entree etc. was het echt weer goed geregeld. Volgend jaar gewoon wat minder kaarten verkopen zodat je naar de dj's kunt gaan waar je heen wilt gaan. Overigens stond er vaak ook dat het vol was, terwijl je gewoon naar binnen kon lopen.

Waarschuw beheerder
Dj Ghost op het einde met Umek - Gatex was super.....

Waarschuw beheerder
donateur
echt balen dat t voor de meeste mensen zo n tegenvaller was...

ik was r niet bij, maar had wel een lekker avondje in Breda... ook techno ;)
Waarschuw beheerder
Mooi allemaal thuisblijven volgend jaar dan heb ik weer meer ruimte, wat een fakking vette muziek man. Wachten was zeker waard op de rentree van Prodigy, Spitfire!!Firestarter!Breathe! etc.. masterlijk stond mooi vooraan compleet los te gaan. Geluid was super, DJ's vet, licht was top alleen teringdruk maar als jullie amml thuisblijven is da de volgende keer ook opgelost!

Waarschuw beheerder
een feest in je 1tje is ook nie alles.... sta je wel zeker vooraan en je kan lekker van zaal naar zaal lope
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel gehad dat de deuren dicht waren, maar dan ga je toch gewoon naar een andere zaal, naar een voor jou onbekende dj? op deze manier heb ik nu oa Carl Cox ontdekt :D en ja, jammer dat ik the prodigy niet kon zien maar daar had ik vantevoren al rekening mee gehouden..ging liever ergens staan waar het niet te druk was en waar je lekker uit je dak kon gaan :D

en da heb ik zeker gedaan ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
yeeaahhh ....het was gwoon weer een super feesje:D:D
ben naar de klote haha mn stem is weg voeten kapot,,,maar dat betekent dat ik me zwaar goed heb vermaakt:D:D:D
volgend jaar zeeeeeekkkeeerr weeer:D:D
(Y)feesje egt super:D
Waarschuw beheerder
(y) goed feestje hoor!!! HATJOO :D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb genoten van dj Rush vannacht achter mn pc-tje.....klonk allemaal geweldig:kwijl:!!

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
jammer dat het zo tyfus druk was :(

maar heb me even goed wel vermaakt hoor met iedereen :)
carl cox draaide gewoon een heerlijk setje :kwijl:

mensen uit Alkmaar,ede,lunteren,tiel,dodewaard..erg bedankt voor de gezellige avond!
Waarschuw beheerder
Blij dat ik niet geweest ben :)
Waarschuw beheerder
:D:D:D

Belgen zijn cool!
Waarschuw beheerder
het was weer een GEWELDIG feest!!! echt super

alleen beetje te druk dat was vorig jaar beter maar voor de rest echt meesterlijk

:respect: Dj Ghost :respect:

Desireee Desireee (Go Higherrrrrrrrr)
laatste aanpassing
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
TE kk wreed gewoon..
Waarschuw beheerder
Wat een kutfeest. Sterker nog: Het slechtste feest waar ik ooit ben geweest....

Het grootste punt is uiteraard de drukte. Hoe kunnen ze het verzinnen om 35000 man in een ruimte te proppen. Ik vind het schandalig hoe je 40 euro + rest moet betalen om vervolgens in zalen GEWEIGERD te worden.

Op een gegeven moment zaten 4 van de 5 zalen helemaal vol. Heb het niet gezien maar waarschijnlijk zullen ze ook alle 5 wel vol hebben gezeten op een gegeven moment.

En dan de manier waarop ze met die drukte omgingen....

Fouileren stelde geen fuck voor. Al had ik een uzi bij me, ik had hem probleemloos naar binnen kunnen smokkelen. Vind ik persoonlijk geen prettig idee.
Ik durf te beweren dat meer dan de helf van de bezoekers knetterstrak stond. En wat doet de security... Die gaan mensen die een joint aan het draaien zijn in de Chill lastig vallen en intimideren. Intimideren ja, stoer doen. En als ik naar 2 van die security gasten loop om te vertellen dat een eindje verderop matten is waarbij mensen nogal in benarde situaties staan, zeggen ze: Allez sorry, wij hebben nu even af-dienst. Wat een kneuzen. Zulke mensen moeten niet zuren dat ze ff pauze hebben.

Heb ook veel 16 jarige (en nog jonger volgens mij) lekker zien snoepen uit de verboden snoeptrommel. Belachelijk om 16 jarigen op zo'n feest binnen te laten.

Het enigste wat mijn avond nog een beetje goed heeft gemaakt zijn Sven Vaht, en DJ Ghost in combinatie met stevig geluid.
Waarschuw beheerder
Ehm, ILT is vanaf 16 jaar ;)

Waarschuw beheerder
Ehm, ILT is vanaf 16 jaar

en hij vindt dat schijnbaar belachelijk :)

maar (nogmaals) even mijn plussen en minnen op 'n rij:

+

* snel binnen, nauwelijks tot niet gefouilleerd
* vette sets van de heren villalobos en hawtin en van miss kittin
* gezelligheid met allerlei bekenden en mede-partyflockers
* gratis water in de "tussenzaal"
* goed geluid

-

* hoe het verkeer op de heenweg werd geregeld
* de drukte (8000 kaarten teveel verkocht?!?), niet alleen in de zalen maar ook bij de vrouwentoiletten
* de algemene sfeer, veel mensen zaten of stonden ook stil
* vond de lichten een beetje teleurstellend
* de indeling van zaal yellow (opstopping vooraan, achteraan helemaal leeg, maar voordat je dáár was...)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd, als al die zeikerds volgends jaar thuisblijven is er meer ruimte voor de rest :yes:, was nl. weer top feessie!!! carl cox was weer ubervet, richie zwaar relaxt, sven :worship: >>> alleen jammer dat er niet echt een goede aflsuiter was (alter ego en dr. lectroluv waren mij wat te vaag) en dit alles plus gratis water & maar 35 euries :yes: en als je echt bij een dj wilt staan, zorg je dat je al in de zaal staat voordat die naam komt (wij bij carl cox) >>> hoef je niks te missen :no: Volgend jaar op naar mijn vijfde ILT :D
* de algemene sfeer, veel mensen zaten of stonden ook stil

heb ik wat gemist??? bij carl ging echt die hele zaal los >>> zie je in nederland niet meer zo vaak
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dacht vannacht opeens zwaar te trippen; Ik liep door orange, en daar stond midden in de zaal opeens een fiets:S

Meer mensen die fiets gezien?
Waarschuw beheerder
donateur
jonges zeik dr niet over haha waar je je aan ergert zeg op een feest...beetje zielig maarja....
je bouwt tog zelf je eigen feesje oor:) en dat is bij mij cker gelukt....
idd alle zeikerds blijf volgensd jaar lekker thuis :D haha want ik zal dr cker zijn
Waarschuw beheerder
Nou sorry hoor, vind het zeer terechte kritiek !!
Veel mensen hebben gewoon een ongeloofelijk kut feest gehad !!
Waarschuw beheerder
Beter , Ga volgende jaar wel heen --> al die mensen die klagen kom ik niet tegen. Mooi rustig vet techno feest!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Goed ik vond het zeker wel een relaxed feestje.
Tuurlijk zijn er dingen op aan te merken:

-drukte
-volume geluid (bij rush iig)

Maar die minpunten vallen voor mij in het niets in vergelijking met de pluspunten:

-heerlijkie muziek (Varela :respect: Amok)
-ultrarelaxte entree

Ik vond het wachten voor de zalen uiteraard ook klote. Maar je kan ook gewoon even een praatje maken met iemand dan is de tijd zo voorbij en voor je het weet mag je naar binnen.

Volgend jaar zeker erbij :yes:
Waarschuw beheerder
Door bovengenoemde oorzaken eigenlijk de hele nacht in orange gestaan. Werd lekker gedraaid, Rush super, Pet duo super, amok super en dave clarke niet helemaal mn ding.

1 minpunt maar en dat was dus die 'volle' zalen.

Plus:
-goede sfeer, geen ruzie gezien
-nergens gewacht. wc's, ingang ,barretjes, alles ging snel
-goede muziek

Volgend jaar, gewoon weer voor de 5e keer naar ILT:yes:
Waarschuw beheerder
Prodigy was gewoon ongelooflijk! Alleen zij kunnen het voor elkaar krijgen om de tent te laten barsten.
na het half uurtje zijn ze ook echt zwaar los gegaan.
Echt gaaf om het mee te maken. duidelijk de climax van ilt.

Hawtin was ook weer (Y) lekker rustig achterin bij de boxen ;)

en Ghost een hele lekkere afsluiter.

mijn ilt is zeeer zeker goed geslaagd.
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb na persoonlijk 5 jaar I Love Techno niet meer het I Love Techno gevoel, dat is gisteren compleet weggevaagd, en ik ben er echt kapot van... hier kijk ik elk jaar weer naar uit..
Het was gisteren echt veels te massaal, ik dacht echt dat mijn hele leven naar ILT zou blijven gaan, maar ik kwam gisteren echt van een koude kermis thuis...(n)

FUCK DE COMMERCIE!

Ik ben blij dat we in Nederland nog zoiets hebben als Monumental met Awakenings... Rocco weet het tenminste binnen de perken te houden...(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
I love techno :D

File ontweken binnen 5 minuten vanaf de snelweg op een parkeerplaats (h)
Vet relaxte entree :D vrouw zat alleen aan mijn kont 8)

Carl Cox: Mensen die er waren weten wat ik bedoel

Richi hawtin: net zoals Sn!zzle zet achterin lekker rustig :D

Eten: was ook wel tedoen

Drinken: erg snel te verkrijgen

Zalen: niet helemaal vol iig waar ik was :D

Controle na Ilovetechno: Aangehouden.... :x

Politie: bent u onderinvloed van drugs of alcohol
Wij allemaal: Nee :no:
Politie: okay rij maar door *proest* we kwamen niet meer bij van het lachen :p

oftewel een top feest :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja what can i say, de koning der techno feesten. multi cultureel feest, altijd leuk. Alleen die fransen zijn irritant soms.
Ook grappig om te zien hoe sommige mensen ( geen nederlanders ) denken dat het een verkleedpartijtje is.
Sta ik op de dansvloer vooraan, zetten een aantal belgen hun rugzakken bij elkaar, maja zwarte rugzakken op een donkere dansvloer, dat kan nie goed gaan. Flikkerde me er 1 over die tassen heen :d en die belgen dan nog boos worden op die gozer :s gekke gasten.
Villalobos de man van het feest voor mij!
Waarschuw beheerder
ik heb een meer dan geweldige avond gehad, van mijn plannen vooraf is zoals altijd niks terecht gekomen.
In het begin bij Smagghe gestaan daarna beetje rondgelopen dacht ik. Daarna in de Switch zaal bij Da Intruders kei hard losgegaan. (wat mij betreft de vetste set van de avond ) Toen kwamen we terecht in de Gele zaal waar ik erg lang heb gestaan tijdens Luciano, Voight, Villalobos en Hawtin . Erg gezellige mensen daarzo en wederom flink hard losgegaan daaro .

De laatste 1.5 a 2 uur vond ik een stuk minder dan eerder op de avond. Na dat ik de Gele zaal uitging ging het berg afwaarts. Alleen Mylo kon me nog boeien daarna. En een stukje van Rother meegepakt maar dat was niet lang. Aan het einde van de set van Rother hing er in eens een dwaas aan de lichtophanging, die was via een steiger helemaal omhooggeklommen en een stuk naar voren gekropen . Echt freaky shit als die gast was gevallen was het vette paniek geweest, maar gelukkig ging hij er vrijwillig vanaf.

Aan het einde dachten we we gaan voor het eerst de rode zaal in; nou nou nou wat een bagger Xintrix of iets dergelijks draaide echt de meest waardeloze platen ooit zonder enige lijn in zijn set. Dus daar hebben we het ook niet lang volgehouden.

En ja dat er bepaalde zalen vaak vol waren kon ik me gelukkig heeeel makkelijk overheen zetten want overal waar ik was vond ik het toch wel fenomenaal . Ik heb zelf nergens last van gehad qua drukte en slechte sfeer gelukkig. Gezelig gebabbeld met verschillende mensen van California tot Moffenland en Belgen.

Al met al was dit mijn beste indoor feest 2 date

lokatie: 9
geluid: verschilde erg, in de Switch zaal vond ik het geluid nog het beste daar was het een 8,5 en voor de rest 7 a 8.
sfeer: 8
muziekkwaliteit: 9
Waarschuw beheerder
pendelbussen (n)
drukte (n)
varela (L)
gezelligheid 9+ :D
eten (n)
muziek mwah
organisatie :@

de gezelligheid heeft veel goed gemaakt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Ked:

Je hebt helemaal gelijk dude, zo dacht ik er ook precies over. (alleen was mijn eerte ILT in 2000)

Trieste zaak idd :(
Waarschuw beheerder
Hele brute avond gehad gister :respect:

Totaal weer niet aan mijn schema gehouden, ook om de drukte te vermijden.. Van wat ik wel heb gezien waren Villalobos, Mylo en Da Intruders de toppers van de avond (Y)

Sfeer vond ik al met al heel goed, geen opstootje ofwat gezien en veel uitbundige mensen.

I Love Techno was voor mij een zeer geslaagd feest :D
Waarschuw beheerder
donateur
nu weet ik waarom ze wel eens zeggen:

"Het kan niet altijd feest zijn"

:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Is er een dode gevallen?
Waarschuw beheerder
donateur
FUCK DE COMMERCIE!

Ja laat alle commercie weg voortaan zal echt VEEL helpem
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder

:yes: :respect: :yes:

Allejezus wat was dat een lekker feestje zeg! :D

Waarschuw beheerder
Ik kon met mijn partynight bandje gratis chillen in de VIP room... :D daarna, voorn/ruskin gezien zeer lekkere setjes. Toen Rush Kippevel... Pet duo maakte er ook vet showtje van zeg... Daarna dave clarke ook zeer goed. en AMOK wow wat een set helemaal LOS :respect:

al met al een super Feest.. kheb 2 x gewacht 30 min in totaal ofzo, vond ik op dat moment eigenlijk helemaal niet erg.

alleen nadeel was als je bonnetjes op waren dat je dan weer opnieuw in de rij moest gaan staan, maar dat heb ik opgelost om elke na de wc te gaan water halen.. heb trouwens weinig mensen weg gedragen worden. En ik vond de hitte in de orange room wel fijn eingelijk. En het geluid was vooraan ook cker wel te doen..

cijfer : 9/10
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de orange zaal was in mijn optiek echt een chaotische hel blergh ben er 2 keer eventjes in geweest en wist niet hoe snel ik weg moest daarzo

Waarschuw beheerder
wat een feest :O
:respect:

de eerste 2 uur dat ik binnen was...van 11 tot 1...wilde ik het liefst weer naar huis...te groot, te massssaal..ben dat een beetje ontgroeit denk ik 8)
2 x vechtpartijen gezien(middin in gestaan :s)
en 1 zaal waar ik in kon van de 6 omdat het zogenaamd te vol was...wat een k*Tsysteem zeg :/
ben begonnen met villalobos :)(Y)...was wel aardig....inkomertje...
daarna cox.,,,TJa sfeer is altijd goed bij die ouwe...maar zn platen boeien me nooit erg op een of andere manier :/
daarna....miss kittin :respect:
gvd wat lekker...echt gvd :P
ze draaide super stevig....af en toe dr vocals dr doorheen :lief:...khad prodigy gemist....en wat doet miss kittin>? draait even heerlijk outher space dr doorheen :lief:...vanaf dat moment was ik in extase;)
daarna door naar richie hawtin :kwijl:...kerel kerel..wat gruwelijk....alleen maar gezellige mensjes/bekende mensjes..
wat had ik het naar mn zin :P(Y)
super echt geweldig :yes:
varela draaide ook weer zoals vanouds ....(Y)
Anthony rother draaide ook wel evrdienstelijk.alleen heb ik maar 30 minuutjes mogen aanschouwen..

alter ego(enigste waar ik naast cox half uurtje op heb moeten wachten voor de zaal, goeie timetable gevolgt dus;))
wat een heerlijk vaag elektro/techno geweld....lekker stevig..smirnoffs drbij, dikke blows en housen ..:lief:..
kwam alle soorten maatjes van me tegen die ik er niet verwacht had..:P...van hiphopmaatjes tot teKno maatjes van me :P...iedereen had het zwaar naar zn zin :D(Y)

afsluiten.....half urtje amok...lekker raggen...en daarna tot 6-en lektroluven;)...was echt kippevel weer.
van 6 tot 6.45 dj ghost 8)
die gast draaide me in ene oldskool aan het einde....2 plaatjes...waarvan die ene...franky jones-hold me now>?
datw as gewoon hakken....niks housen...HAKKEN......en JA wat heb ik lopen hakken 8)...:lief:..

al met al een feest wat in mijn ogen zeer geslaagd is.....ben er daarom volgend jaar 100% weer :yes:

I Love Techno!
Waarschuw beheerder
Wat was die DR. Lektrolove lekker aan het draaien zeg....
Schiet me net te binnen dat ik me daar toch uiterst goed vermaakt heb....
Ja was weer een toppertje......
Ouderwets genieten....

Waarschuw beheerder
Geen wachtrijen, elke zaal mochten we binnen, goede sfeer, geen last van de drukte, Prodigy & Cristian Varela allemaal top!

Serieus dit kanje niet menen gewoon??

Eerst uur file, daarna half uur naar ingang lopen door de modder.. Eindelijk aangekomen, zijn 4 van de 5 zalen allemaal VOLZET, NO ENTRANCE.. en dan ook nog eens 100 man voor elke zaal die staan de dringen om binnen te komen.. en dat is zo de hele tijd gebleven!
Ze hadden echt de helft minder kaarten moeten verkopen!!

Beetje jammer.. geen i love techno meer voor mij.. :no:
Waarschuw beheerder
Wat een kutorganisatie zeg....sorry hoor. "Ja we hadden gerekend op 20.000 mensen" terwijl er 35.000 man zouden komen en het een week van tevoren uitverkocht was. Dus: garderobe vol en 4 van de 6 zalen continu vol. Nou ga jij dan maar ff met je jas aan op een feesje staan ... moet je kijken hoe irritant dat is, en dan ook niet ff van het feest weg mogen om je jas in de auto te leggen. Anyway altijd fijn als je na dit incident plus 2 uur file, zit met 2 zwaar teleurgestelde techno liefhebbers die veel maar dan ook veel beter gewend zijn van Ilovetechno. En dan ook nog is 20 keer van willekeurige mensen waarmee je een praatje maakt te horen krijgt hoe KUT het wel niet is. Zo zie je maar weer wat een stel dollartekens voor iemands ogen kan aanrichten. Maar ja de organisatie zal wel lekker zijn binnengelopen. Iig de Switch zaal was lekker te doen en aangezien ik geen jas bij me had heb ik me nog redelijk vermaakt.

Ik bied bij deze mn excuses aan alle bezoekers aan die fucking pissig waren die avond vanwege het bovenstaande .... en ik zit niet eens in de organisatie GVD!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Drukte was wel kut maar voor de rest goed vermaakt :)

Rush :respect:

Waarschuw beheerder
Heb me prima vermaakt in Gent :D
Maar wel klote dat ze Rush van 2 uur naar 23 uur hadden verzet :(

maar voor de rest een topfeesje
Waarschuw beheerder
Ey Michel, je kon gewoon gratis water halen heh. Stond een stand in die midden hal met heel groot WATER erboven ;)
Waarschuw beheerder
Eén keer maar nooit weer. :no:

Heb me uiteindelijk wel goed vermaakt achterin de yellow zaal. Lekker de ruimte en gezellig publiek.

Begin van de avond was een zeeeer grote tegenvaller. Ik werd zowat doodgedrukt tegen hekken in de 'rij' voor de Prodigy. Na 20 minuten douwen en geplet te worden kon ik 'ontsnappen' door mezelf over een hek te werpen. :vaag: Fuck die security lui, ze stonden erbij en keken ernaar. :@
Waarschuw beheerder
Hahaha, die fiets heb ik ook gezien, keb nog met die gast gesproken, hij had die fiets van achter een bar meegejat!
Geluid was idd zacht in de orange. Elke zaal heeft btw een capaciteit van 5000 personen. Kunnen dus 25000 man in die zalen waar muziek wordt gedraaid. Lompe, commerciële gedachte om te denken dat er dan 10000 man verdeeld worden over de switch en chillout area.
De belgen en franssen zijn een beetje geflipt, zodra ze binnenkomen zijn ze al overmatig vaag bezig. Veel persen en douwen als die deuren weer opengingen. Lompe gedrag, maarja vette muziek iig wel!
Ook nog iets vaags, in de orange room om 5.30 tijdens amok, leek het net of ze in een keer vloeibare stikstof de zaal in lieten stromen, godver, koud en daarna ijskoud. Net alsof ze iedereen de zaal uit wilde vriezen. Door de hoge luchtvuchtigheid ontstond er meteen ijs in de lucht. Gelukkig duurde het niet zolang. Anders was ik echt neergegaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kheb me overigens zeer goed vermaakt.
Planning heeft niet echt gewerkt maar leuke dj;s gezien :)
Rachmad was erggggg fijn, daarna Villalobos, Vath, Rother, Lektroluv, Ghost.
Beetje jammer van dat VOLZET & de belgen die niet met drugs om kunnen gaan hehe. Al met al lekker feestje!

Waarschuw beheerder
weetik, maar dan moest ik alsnog opnieuw wachten in de rij, daarom ging ik na de wc ;)

Artiest J-Mode
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een geweldige avond gehad! Sfeer was over perfect! Muziek was goed (af en toe iets te zacht of te weinig mid's)!
Als je er zelf gewoon naar toe gaat met het idee er een leuke avond van te maken en die houding ook vol weet te houden na een paar vervelende dingen... Denk niet dat het je dan gaat lukken om een klote-nacht te krijgen :).
Heb wel heel veel dingen gehoord over mensen die afgevoerd werden en dooien e.d. :(
Ging in eerste instantie voor de Prodigy, maar niet eens geprobeerd die zaal in te komen aangezien hij vanaf het begin al "COMPLET" "NO ENTRANCE" was. Geen spijt van gehad. Blue Room was geweldig!!
Of ik volgend jaar weer ga weet ik niet. Ligt aan de line-up en wie er mee gaat ;)
Waarschuw beheerder
Heheh keej :P
Lekker hooooor, de setje vliegen weer binnen :D

Waarschuw beheerder
Meer mensen die fiets gezien?

Ja! Die heb ik ook gezien, dacht eerst dat ik gewoon para was, maar iedereen zag um :)

Waarschuw beheerder
Dit was mijn derde ILT en ik vond het dit jaar ook te druk! Maar dat wil niet zeggen dat ik geen geweldige avond heb gehad.

Lekker inkomen bij Joris Voorn. Ik had hem nog nooit horen draaien, maar vond het erg lekker. Daarna naar de blauwe zaal voor Carl Cox:

Wat een geweldige opening! De sfeer was gelijk super en iedereen ging uit z'n dak!
Daarna wilde we naar Miss Kittin, maar er stond zo'n lange rij dat we besloten naar Pet Duo te gaan. Ook daar stond een rij en dat vond ik erg jammer, aangezien ik wachten op een feest echt zonde van mijn tijd vind.
Dus naar de rode zaal waar Justin Berkovi draaide. Erg lekker. Daarna Sven Väth. Hij is altijd één van mijn favorieten geweest, maar gister kon hij me niet echt boeien.
Ik ben weer in de blauwe beland, omdat andere zalen vol zaten, maar heb me daar prima vermaakt. Varela draaide een leuke set en Ghost sloot goed af. Jammer dat ik het laatste uur niet meer op mijn benen kon staan, zodat ik lekker kon dansen. Maar zittend heb ik ook genoten van Ghost, die ik ook nog nooit had horen draaien.

Kortom: een superleuk feestje waar ik veel dj's voor het eerst heb horen draaien. Volgend jaar wat minder kaarten verkopen en de hoop dat er ooit schone wc's op ILT zijn heb ik nu definitief opgegeven...
Waarschuw beheerder
Gemengde gevoelens houd ik over aan dit feest.
We arriveerden op de plaats des onheils na een tijdje vast gestaan te hebben, maar uiteindelijk ergens een modderig moerassig parkeerterrein gevonden. Na achter een paar Belgen via sluiproutes gelopen te hebben, kwamen we onverwacht snel toch aan bij de Flanders Expo.
Terwijl wij binnenkwamen (half 12), werd er al een kerel stuiptrekkend op een brancard naar buiten getransporteerd. Toedeledokie!

Fouillering: kut. Garderobeverdeling: kut. Toch snel binnen en zelfs meteen wat bekenden tegen het lijf gelopen. WC opgezocht, te druk, en via de andere kant van de WC stonden we opeens in de blauwe zaal.. Moesten echter nog steeds naar de WC, dus maar weer verder gelopen.
Begonnen bij Villalobos (enige zaal niet volzet, Superlaugh :9 ).

Vervolgens een beetje geprobeerd te zaalhoppen, maar alleen bij Orange daadwerkelijk naar binnengeduwd. Even lekker staan raggen op PET DUO en het begin van Dave Clarke meegepakt. Naar Blue even gegaan, maar Sven Väth had het daar niet echt te pakken. Te dromerig voor het tijdstip van de nacht. Als afsluiter maar DJ Ghosty aangehoord. Lekkere hitjes (We come One (DC Remix), Murder was the Bass) afgewisseld met wat breakbeattechnoplaten. Niet grandioos, dus om half 6 maar met de grote stroom mensen naar buiten gelopen, wat wel goed verliep.
Samenvattend: Twee zalen erbij of 10000 mensen minder en ik had wat meer favoriete DJ's kunnen zien. Leuk om een keer gedaan te hebben, dat I love techno auf jedem Fall.
Waarschuw beheerder
Nollekeuh>

Stikstof:S

Ze kregen in de gaten dat de temperatuur in orange echt te heet werd, en gooide 1 deur open. links vooraan in de zaal.

Flink koude buitenlucht, kwam naar binnen en dat gecombineerd met de tropische hitte binnen, werd het een groot stoomgebeuren.

Je zag geen hand meer voor ogen.
Waarschuw beheerder
keb me toch wel weer toppie vermaakt.

varela :respect:
carl cox :respect:
richi hawtin :respect:
ghosty :respect:
travel 2 dance :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
K vond het ook echt een superfeestje!! Alleen wel echt een minpunt jah dat de zalen volzaten enzo, kbedoel wil je naar The Prodigy kom je er niet door ja fijn :S

maar dat mocht mijn goede humeur dus ECHT NIET schaden hahaha :D heb me zeeekr goed geamuseerd!

Waarschuw beheerder
prodigy was gaaf!!!!!!!!!!!

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Waarschuw beheerder
donateur
Was een goed feestje! Busreis was ook erg gezellig, volgend jaar weer! :D
Waarschuw beheerder
Super feest met veel + punten en veel - punten.. ga ze niet opnoemen want die staan toch boven allemaal al omschreven.. wat ik eraan toe wil voegen aan de minpunten:

In blauwe zaal ging iemand out bij cristian varela vooraan bij podium.. werd afgevoerd.. weet iemand wat er met hem is gebeurd? of ie het wel overleefd had enzo? zag er wel freaky uit..
In onze bus hadden 2 jongens iemand dood zien gaan ofzo? letterlijk! hij had geen polsslag meer ofzo zeiden ze.. weet iemand hier meer van?

Verder echt kutzooi dat als je 1x een zaal verliet er bijna niet meer inkwam! volgende x minder kaarten verkopen!!!!!!!!!!

Laterzzz
Waarschuw beheerder
Hmmmm tja...ik wist natuurlijk vantevoren al dat t prcies zo zou worden als in 2002. En dat vond ik een baggerfeest.

Maar goed, de enige reden dat ik toch besloot een kaartje te kopen was omdat ik The Prodigy wilde zien. Omdat ik er bij Revolution niet bij kan zijn. :( :( :(

Begon al met file op de heenweg, ben maar uit de auto gestapt, kwam uiteindelijk om 22.30 de zaal binnen ofzo. Gelijk naar Green die al volzet was, waar iedereen schijt aan had...boeiend....helemaal naar voren gelopen, een grote brede kale meneer opgezocht (was maar alleen) omdat die nogal angst inboezemde (maar eigenlijk echt een schatje was) en bij hun groepje gestaan. vet gezellig. Maar het werd drukker en drukker, heter en heter. Ziekelijk druk gewoon. Na een nietszeggend setje van Felix mer allemaal hitjes begonnen ze dan eindelijk. Ovatie van t publiek, had dr helemaal zin in, effe vet knallen...gaan na 5 min. de lichten aan. Het was te druk in de zaal...Dus ze moesten er even mee stoppen.

Ja hallo stelletje achterlijke gladiolen, laat dan niet bij voorbaat al te veel mensen binnen. Publiek begon keihard met Boe'en en bah'en...kwam er na 20 minuten een kukel op t podium vertellen dat er ook nog technisceh problemen waren. Denk dat het uiteindelijk 00.45 was voor ze weer begonnen.

Tja wat nieuw werk, paar ouwe knallers, publiek helemaal los...maar wat een SCHIJTgeluid zeg. Je moest echt IN de box gaan zitten om t een beetje te voelen. Wel leuk om Thomazzz tegen te komen (bedankt dat ik even bij jullie mocht blijven dansjes maken )...Tuurlijk afsluiten met "Smack my Bitch Up"....ging heel wat losser dan vorige week bij Tiesto!

Maar goed, afgelopen, weer vet lang wachten voor je de zaal UITkon Staan dr ook nog eens op zn minst 25 politie-agenten een beetje dom te kijken...zorg gewoon dat t niet zo ver komt dat die zaal zo druk is. Vet veel mensne die in het midden stonden werden verdrukt, mensen ghingen out, abnormaal. Toen op zoek naar een fatsoenlijke plee maar alles was overstroomd en godse ranzig...Echt ZELDEN zulke smerige schijtplees mee gemaakt en dan ook nog 50 eurocent moeten betalen. Achterlijk.

Sowieso weer dat pokkepubliek met die rugzaken. Van die gasten die tegen je aanvallen of aanlopen. Gruwelijk veel onverzorgde en vieze mensen, teveel shirtjes uit en teveel bezwete bovenlichamen.

Zalen continu volzet, vet druk bij de Food stands, overal gewoon TE druk en TE warm. Effe bij Hawtin wezen kijken, achterlijke indeling van die zaal, geluid kut, vond zn set ook nog eens niks...

Ben om 03.00 afgetaaid.

Tja ik kwam voor de Prodigy, die heb ik gezien. Als ik een kaartje voor Revolution had gehad was ik NOOIT gegaan. Dus heb er geen spijt van ofzo. Was voor mij de moeite wel waard. Ik zie het maar als een concert van de Prodigy waar ik gisteren geweest ben en ILT ga ik HEEL snel vergeten. Wat een massale commerciele klotebende zeg, geld gaat duidelijk boven de veiligheid van de bezoekers. Dacht 2 jaar terug dat t erg was maar nu reden er nog emer ambulances, overal werden mensne op brancards geladen, echt ziekelijk. Die lui weten daar ook helemaal geen mate te houden, heb ik een hekel aan.

En het was ook nog een hengstenbal en je werd als vrouw echt te vaak lastig gevallen.

ILT zelf? Bagger. Te druk, te warm, continu mensne die werden afgevoerd, echt nooit NOOIT meer naar die klotehal. Gelukkig thuis nog een klein feestje gebouwd en zit nog wel na te genieten van die paar uurtjes in de Green Room, erg gezellig en Prodigy rules.

Verder weet ik een ding wel zeker. Als DV ook uitverkoopt, zak er maar in. Dan ga ik alleen als ik gratis mag en ben ik ook net zo snel weer weg als t te druk en warm is.

Voor mij was dit tot nu toe veruit het meest belabberde feest waar ik afgelopen jaar geweest ben. heb t zelf wel gezellig gemaakt maar t feest sloeg gewoon nergens op.

Zo.

En nu maffen!

(k)

PS E JA dit wist ik vantevoren, en NEE het interesseert me ook niet, ik lache erom. heb gezien waar ik voor kwam, me zolang ik daar was geprobeerd te amuseren en gelachen, t zelf leuk gemaakt en thuis een feestje gebouwd. :)

Waarschuw beheerder
wat een schat is t ook he 8)
:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
sooow jacky zit je op je praatstoel meid? 8) (y)

jou maar 3 minuutjes gezien :(

Sja het feest zelf, weinig zin om er veel woorden aan vuil te maken.. Ik heb het gezellig gehad, that's it.. Verder slecht georganiseerd, kut geluid, opdringerige viezerikken..

Eens maar nooit meer ILT :/
Waarschuw beheerder
CreAtive 14 november 2004 12:17
wat was het een ontzettend fuck feest zeg
ruim een uur in de file gestaan.. nergens normaal kunnen parkeren..
een half uur moeten lopen om bij die hallen te komen..
eindelijk binnen.. gaderobe vol na een uur met mazzel onze jas nog kenne ophangen..
en in al die tijd dat ik binnen was, kon je alleen nog de yellow-room in.. de rest was vol
na een uur heb ik het maar weer voor gezien gehouden..
ik dacht zo onderhand alles wel een x meegemaakt te hebben,
maar dit ?? beroerder kan volgens mij niet meer..

ik vond het 2 jaar geleden echt vet ! maar na vannacht zul je mij in dat fuck belgie niet meer zien..

Anders lees ik eerst effe en spaar ik mezelf RSI uit door zelf zo'n lange reply te tikken...

:D

Was ECHT heel blij dat jullie ook gingen, pff wat een aanfluiting.

En degenen die nu weer zo reageren dat "de zeikerds maarw eg moete blijven"...als jij 40 euro dokt dan wil je wel fatsoenlijk kunnen pissen, dan wil je niet onder de voet gelopen worden, dan wil je niet heel de avond smerige gasten aan je lijf, dan wil je dat t geluid ok is en je een beetje de ruimte hebt.

Ik heb nog wel een beetje waar voor mn geld ekregen en gelukkig dus ook gewacht in Green, wist wel dat ze terug zouden komen.

Maar als ik die ook gemist had had ik echt godsgruwelijk gebaald.

Waarschuw beheerder
vond het vorig jaar wel iets beter, vooral de drukte werd me echt te gek :( vond voor de rest de muziek prima en de sfeer....lekker veel mensen gezien die ik lang niet gezien heb, vond ik vooral belangrijk en dat dus in combinatie met lekker techno....helemaal top dus :yes:

tot volgend jaar ( en hopen dat het dan 5000 mensen minder zijn )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pascalle: Tja zoeken schoot daar niet op. Ik kwam met ene doel, toen dat bereikt was dacht ik :zoek het maar mooi uit met jullie rugzakken". wat een hoop schooiers binnen zeg, deed me denken aan LowLands dat er allemala gsten bekertjes gingen verzamelen, zelfs uit de sloten waar iedereen overheen stond te pissen, om zo geen geld te hoeven uitgeven.

Dat was ook t idee van die rugzakken denk ik. Zaten kleren in...scheelt weer 1,50 euro voor je jas ofzo. %) En dan lekker gratis water drinken heel de nacht.

Pfff.

En idd, die indeling van de Yellow-zaal...wie zet tpodium nu voorin? :D

Lachwekkend gewoon. ID&T heeft vorige week laten zien dat ze t WEL waar konden maken een perfect geregeld feest te geven in Hasselt. Dit was gewoon een aanfluiting. Mij zien ze niet meer terug. :)
Waarschuw beheerder
Supersuper feest.

ja, ik had ook naar de Prodigy willen gaan maar helaas was het te druk... Die fiets zag ik ook staan; heb nog een tijdje met die bel lopen klooien:D

En die kou was echt wazig ja; én zeer gevaarlijk volgens mij; ik was zwaar bezweet maar in 1 keer liepen de rillingen over m'n lichaam en kwam er douw uit m'n mond:S

Iemand enig idee hoe de track heet die Amok draaide zo rond 6 uur (denk ik...) met een super vet melodietje (hoog geluid) er doorheen? Dat nummer mocht voor mij eeuwig doorgaan:)

I definately (L) techno:)

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Heb me erg goed vermaakt, zo goed als de hele avond in de yellow zaal gestaan. En gelukkig was dit de minst drukke zaal.Villalobos begon echt heel slecht werd later wat beter maar vond zijn set weinig aan, terwijl ik hem normaal zeker waardeer. Reinhard Voigt (live) was zeker wel ok. Daarna kwam Richie Hawtin. Ben geloof ik 2 uur lang met een gigantische grijns door die zaal gestuiterd... wat een heerlijke set. Echt van genoten, voor mij zeker het hoogtepunt van de nacht.Michael Mayer draaide na Hawtin. Hij draaide zeker lekkere plaatjes maar vond het niet echt tot zijn recht komen in die grote zaal.Denk dat dit echt een Dj is die je in een klein zaaltje of club moet zien.Er was ook nog is wat mis met de apparatuur waardoor hij wat geiriteerd werd, maar goed al met al een vette avond gehad.Veel geouwehoerd met onbekende en zeker gelachen met me vrienden.Volgend weekend Pay&Go heb zon idee dat dat feest nog leuker gaat worden dan I love techno.
Waarschuw beheerder
donateur
prodigy: volzet
rush: volzet
carl cox: volzet wel binnen
dave clarke: volzet

ok, miss kittin was goed en mensen geloofde dat ik niet rook als ik een peuk in mijn mond heb ;)
maar vorig jaar viel I love techno al tegen en dit jaar heeft de das om gedaan. na 7 keer i love techno is het mooi geweest :s
Waarschuw beheerder
Vanwege wat tegenslagen kon ik er dus niet bijzijn, maar als ik het allemaal zo hoor... die drukte, die hitte en die rellen hadden van mij ook niet gehoeven. Volgend jaar wil ik het zeker nog een keer proberen (omdat vorig jaar nl. zo ontzettend goed was)

Met Oud en Nieuw ga ik iig wèl naar Awakenings :p Ook al is het weer in de NDSM :S
Waarschuw beheerder
Christian Varela :respect: !!

Wel druk, maar de muziek maakte alles goed!

Waarschuw beheerder
snap niet waar iedereen het over heeft, het was idd erg druk maar ik heb me echt zeker goed vermaakt!!
erg gezellig gehad :D

maarr misschien dat iemand dat weet, ik ben mijn tas kwijt geraakt. die tas kan ik best missen, maar er zat ook een bril in (nee geen zonnebril van een knaak).
vanochtend gelijk gemaild en proberen te bellen maar de telefoon namen ze niet aan daar en en op mijn mailtje heb ik nog geen reactie gehad..
weet iemand wat ze daar doen met gevonden voorwerpen?
(als diegene die het gevonden heeft al zo netjes is geweest het ergens af te geven..)

Waarschuw beheerder
FUCK DE COMMERCIE!

oke, ze hebben misschien iets teveel kaarten verkocht voor de capaciteit, maar
- was zelf als VIP, aangezien de eerste honderd kaarten in winkels in denhaag en 5 andere steden VIP waren voor dezelfde prijs als normaal + gratis t-shirt. VIP room was errug relaxt
- kaarten voor 40 euries is verdomd weinig als je het vergelijkt met id-t >>> 60 euries voor tiesto (1 dj)
- gratis water: hallo? In in nl kost dat al gauw wat eurootjes (hmh geloof ik 4??)
Conclusie dat ILT gelijk commercieel is vind ik op niets gebasseerd. was topfeessie :yes:
Waarschuw beheerder
lees hele gemengde reacties, maar ja hou je toch..
zelf vond ik het een leuk en bovenal vaag feest!
publiek vond ik juist heel divers en dat komt een feest ten goede. tja en die fransen: "you have sum ekstieziee fur mi?" lache man..gewoon zeggen: "only fur mi punk!".Denk alleen dat je je bij een massaal feest altijd moet instellen op zaken als drukte,warmte,die draaide slecht etc. Enfin, goed naar de klote gegaan +anthony rother=praaaaaaaaachtig!
Waarschuw beheerder
opzich had je je water bij de watertent heel snel hoor, dus hoefde je ech nie voor naar de wc te gaan, betaal je er ook nog eens 50 cent voor?
op de drukte na prima vermaakt, ga volgende keer gewoon met een bus, geen files, stap uit vlak bij de ingang, je bent er dus half 8 ongeveer, je kan je jas enzo gewoon in de bus laten liggen, na ut feest stap je zo weer in en kan je lekker navagen. daar betaal ik die paar 10tjes wel voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Eerste ILT en erg vet om meegemaakt te hebben. Had me al ingesteld op drukte en gesloten zalen, dus heb me prima vermaakt hoor! Gezellige mensen en keihard losgegaan!

ja de techno was weer lief (L)

Busreis vond ik ook chill. Alleen beetje overdreven bij de heenreis om 2x te stoppen voor een reis van 2 uur :S Maarja boeiend, we gingen naar ILT! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Erg leuk feest! Goede airco overal, niet te warm. Jammer van de af en toe volle zalen, maar als je 10 minuutjes wachtte kon je er zo in, en in andere zalen was ook goeie muziek! En goedkoop voedsel!
Waarschuw beheerder
Best wel tegenvallend....mijn eerste ILT, waarschijnlijk ook mijn laatste. Die massale feesten zijn niet helemaal mijn ding.

Heb me wel vermaakt natuurlijk, en heel veel vrienden/bekenden gezien, maar heb zoveel betere feestjes gehad :yes:

en vanwege de volle zalen the Prodigy en Richie Hawtin gemist :(
idd echt zooo druk

Waarschuw beheerder
Na het lezen van dit topic vind ik het opeens helemáál niet meer zo erg dat ILT al was uitverkocht toen ik eindelijk een keer kaarten wilde gaan kopen... :p

Ik heb zo'n hekel aan dat kudde drijven!!!
Waarschuw beheerder
Aan de ene kant relaxed dat je zo snel binnen was aan de andere kant voelde ik me daardoor ook niet echt veilig, zeker niet met die irritante gasten (belgen?) die niet van je af konden blijven :/ beetje jammer
Ik heb dat nog nooit zo erg meegemaakt op een feest :no:
bij de wc's was het echt veel te druk, heb voor mn gevoel de halve avond in de rij gestaan en de security was idd een beetje afwezig!? de gasten stonden (in de blue room) overal langs de muur te zeiken er liepen 15 jarigen rond en iedereen stond helemaal strak van de drugs
maar als je een blowtje draaide werd je wiet afgepakt :/

Maarrr... de techno was lief :lief: en in de rij bij de wc was het toch ook wel gezellig :)
we waren met een hele leuke groep en ik heb er voor mezelf een topfeestje van gemaakt

toch vind ik als je betaald voor een feest moet het ook een beetje goed geregeld zijn :jaja:
dat is geen zeuren, maar je mening geven (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb me goed vermaakt. Al was het vorig jaar met minder mensen binnen veel beter te doen allemaal.

Waarschuw beheerder
Even mezelf quoten (y)

Zooooo..... Lekker uitgerust en niet meer zo negatief als gister

Even een beknopte samenvatting dan...

8.30 binnen, was nog niet zo druk, ik was ook onder de indruk van de locatie Eventjes bij Joris Voorn gekeken (hou van die jongen, op naar Awake NYE)
Door naar James Ruskin, draaide erg leuke plaatjes... Heel afwisselend, alleen toen begon ik me al te ergeren aan het publiek Niemand, maar dan ook niemand danste ...

Na Ruskin het begin van Felix da Housecat, begon erg leuk in die zaal... Totdat het helemaal volliep met Belgen (Fransen, whatever) die helemaal van de kaart waren... Allemaal naar de klote, beetje aan mn vriendin zitten, met elkaar knokken , wegwezen dus

Op naar Rush, mooi niet dus !! Zaal vol, ga maar ergens anders heen Dan maar naar Cox, ook heel ok Na een uurtje bij Cox te hebben gestaan die erg verdienstelijk bezig was begon ik een beetje los te komen... Maar toen begon het Belgische telefoonnetwerk zn werk te doen...

Peter, ik zou maar eens kijken hoe het er voor staat met je belbundel, want ik heb 55x hetzelfde smsje van je gehad

Oftewel, ik met mn schatje de zaal uit... Smsjes volgen die helemaal niet meer recent waren, mijn smsjes kwamen niet aan, er zat mdma in mn hoofd.... Dan maar terug ? Ook niet dus, zaal van Cox ook dicht....

Toen had ik het ff helemaal gehad... Ben pas na 1,5 uur dwalen weer bekenden tegengekomen (Peter, Sabine >> ) die we na een kwartier door de overvolle wc's ook al weer kwijt waren....

Ik had het gehad, ben na Rush dwars door iedereen gewoon aan de verkeerde kant de zaal in gelopen terwijl Kiki de beveiliging afleidde

Eindelijk techno en wat voor techno !! Pet Duo, fucking heerlijk... En ik ging die zaal niet meer uit daarna Dave Clarke live... erg verdienstelijk

Stiekem had ik ook zin in Amok, alles geven aan het eind... ik had mn maatjes weer terug gevonden, alles was weer ok... Ging het eind van dit feest het dan toch nog voor me goedmaken ???

Eh nee, geluid ging bij Amok de helft omlaag.. Hij draaide als een krant... en het publiek was nog steeds drama

Bij Xentrix gestaan, wel ok geen afsluiter... Naar huis Busreis heen en terug was wel weer erg leuk, rare pep-snuivers

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
Pfff wat een drama dit jaar... Echt de slechtste ILT editie ooit!
Waarschuw beheerder
Mensen zouden eens met een andere instelling naar een feest van dergelijke afmetingen moeten gaan. Je weet van te voren (al dan wel of niet uit eigen ervaring) wat je kan verwachten.

Veel gehoorde klachten;
-Te druk; weet je van te voren, is niet voor niets uitverkocht.

-Te warm; Tja, goede muziek in combinatie met een hoop mensen, dat wil wel hé.

-Zalen vol; Klopt, maar als men nu even 5 minuten (ok bij the prodigy dan niet) geduld kan opbrengen kan je zo weer doorlopen. Elke zaal waar ik kwam zat vol, de hele avond lang. Maar ik heb ook nergens langer dan 5 minuten moeten wachtten. En nee niet via de uitgang van de zaal en nee ik drong niet voor.

-WC's goor. Vond ik ook, maar dat is op elk feest en ook op bijna elk feest betaal je 50 cent voor de plee. Geen argument om een feest op af te rekenen.

-Slecht gefouilleerd; klopt, maar toen jezelf aan de beurt was kwam het zeker wel ff heel goed uit dat er niet gefouilleerd werd:yes:

-Geluid matig: punt van kritiek waarin ik me kan vinden

-Rugtassen irritant: Waarom zou je je daar aan storen. Jij hoeft er niet mee te lopen de hele nacht. En dat je er een keer overheen struikelt, tja alsof die flesjes niet enkelbrekend zijn. Alsof er nog nooit iemand van de trap van de HMH is geflikkerd

-Gezeur over alternatief publiek; Ik vermaak me altijd kostelijk met het ILT publiek. Ik hou wel van die niets moet, alles mag mentaliteit. Mensen hadden gewoon schijt aan wat anderen vonden. Lekker je eigen ding doen:D

Zaken als handtastelijke mannetjes en vechtpartijen ben ik geen ooggetuige van geweest. Dat is wel kut ja, maar ook dat gebeurt op elk feest. Is iets waar de organisatie niets aan kan doen, wederom dus geen punt om ILT op af te rekenen.

Ook ik vind al die spierbundelbillies lomp met hun blote bast, maar dat gaat toch echt mijn feest niet verneuken.

Wees eens wat meer bezig met de leuke dingen, en niet wat er eventueel verkeerd ging. Bijvoorbeeld dat mensen boos worden omdat de prodigy een half uur pauze moest inlassen (VOOR ONZE EIGEN VEILIGHEID). Wees blij dat ze nog terugkwamen denk ik dan. Veel mensen gingen er van uit dat het bij het openings nummer zou blijven.

Dat gezeik van veel Nederlanders altijd. Ik spreek een aardig woordje over de grens, en heb zaterdagnacht met belgen, fransen, spanjaarden, engelsen, duitsers, ieren gesproken. En zij hadden allemaal een TOPfeest.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t zeker bruut :d was mn eerste I love techno, maar zeker niet de laatste!!!

We waren er al vrij vroeg, was met een bus mee, we waren om half 9 al binnen :s , k zag er flink tegen op met de gedachte dat ik tot 6 uur de volgende ochtend daar moest vertoeven, maar de eerste x dat ik op de klok keek, was t al half 6 :)

bij de ingang liep t nog lekker door, niet lang gewacht, ook bij de jassen was t top geregeld, snel drinkbonnetjes gehaald, en lekker wezen rondstruinen binnen :)

Beetje jammer alleen van die zalen die volwaren, maarja zo heeft elk feest wel wat, als je niet achteraan de rij ging staat maar een beetje aan de zijkant, kon je gewoon met 15 minuutjes wachten naar binnen. Alleen bij de prodigy, waar ik dus ook voor kwam, echt niet naar binnen, vet duwen daar in die rij, dus toen zijn we maar weer terug gegaan naar die uber geiluh Rush :respect: We hoorde ook van een paar gasten die daar wel zijn geweest, dat het zo druk was, dat er een dooie was gevallen, die was verplet ofzo?? :/

Al met al, heb ik een topfeesie gehad, ik heb met duitsers/belgen/fransen/engelsen/nederlanders gepraat, en gewoon ontzettend uit me dak gegaan op die uber geiluh techno :bounce:

I :lief: techno :jaja:
Waarschuw beheerder
Njah was mijn eerst ILT.. en het voldeed TOTAAL niet aan mijn verwachtingen.. Was mijn eerste ILT

GEluid was te zacht en vond het toch niet helemaal zuiver klinken, wc's te druk en smerig, kut fransen en belgen (wel aardige belgen gezien maar irritant dat sommigen kunnen zijn, fransen vond ik maar aggressief volk :s), vanaf 16 jaar ok.. maar heb ook meisjes van 13/14 jaar gezien.. waar blijft het beleid? MINDER.. En GVD wat iedereen bijna zegt.. VOLZETTE ZALEN!!! GRRRRRRRRR ok ok ook beetje eigenschuld als je na een uur bij Rush de zaal verlaat omdat je even wilt zitten in de chill out en dan nog denkt terug te komen :p

Iemand al wat gehoord van die jongen die waarschijnlijk is gestorven tegen het einde van het feest? 2 jongens bij me in de bus hebben daar iemand zien doodgaan.. :s echt triest.. slecht voor de reputatie van ILT (ook al denk ik dat ie zowiezo omlaag is gegaan naar deze editie als ik de reacties zo al lees)

maar heb gelukkig toch ook weer lol gehad die avond.. alleen maar doordat het gezellig was met me vriendin, de dj's heel erg goede kwaliteit afleverden (waaronder ik versta: Redhead, James Ruskin, Rush, Cristian Varela, Marco Bailey)

Wat sfeer betreft: in de zalen ging het gewoon goed eraan toe.. hele blije mensen, veel gejuich en gespring.. TOP! In de rijen voor de zalen en wc's.. pfff ik weet dat het vervelend is om te wachten voor een zaal maar laat andere mensen niet de dupe worden van dat geduw! Me vriendin werd bijna onwel door die druk enzo.. vieze kut belgen die toen achter ons stonden.. daardoor moesten we na 10 minuten wachten in de rij, stonden bijna vooraan en konden waarschijnlijk bijna naar binnen, toch de rij verlaten!
Owjah.. die franstalige belgen (of fransen) waren daar gweoon kutvolk! alleen maar irritaties gehad aan hun.. ze waren gewoon te aggressief te wild, te ongeduldig enzo..

Maja.. das mijn mening.. vind awakenings tot nu toe toch wat beter!

Hoop dat het volgende jaar beter wordt geregeld! en stuk minder kaarten worden verkocht!

L8terz

Waarschuw beheerder
Zalen vol; Klopt, maar als men nu even 5 minuten (ok bij the prodigy dan niet) geduld kan opbrengen kan je zo weer doorlopen

Wat een gelul :no: 20 minuten voor Cox gestaan en nergens gekomen... 35 min voor Rush gestaan en toen pas binnengekomen, omdat het afgelopen was :S

Waarschuw beheerder
Rugtassen irritant: Waarom zou je je daar aan storen. Jij hoeft er niet mee te lopen de hele nacht.

Ik weet niet hoor maare als ze met die rugtassen je biertje uit je hand slaan die dan lekker over je shirt valt is dat niet echt lekker en heel irritant en als het nou 1 keertje gebeurd oke maare meedere keren is niet zo relaxd!

en die gasten daar waren om 9 uur al allemaal van de kaart,de ene naar de andere liep tegen e op met hun wause kop,nee vondt het niet echt een heel relaxd publiek gelukkig viel het later op de avond wel mee met die gasten!

Te druk; weet je van te voren, is niet voor niets uitverkocht

uitverkocht ja,ik ken genoeg feestjes die uitverkocht zijn waarbij het niet zo f*cking druk was ,dit was echt niet normaal,ik heb bijna alle dj`s die ik wou horen gemist!
heb noodgedwongen bijna de hele avond in de Yellow gestaan!

maare toch heb ik wel een vette avond gehad,maare met een beetje mider drukte had het helemaal top geweest kunnen zijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, awakenings in de NDSM is fij:S Daar gaat het geluid lekker hard en zuiver:no:
Daar zie je geen vechtpartijen en super irritante figuren die constant aan je vriendin willen zitten.

Voor mij is ILT een duidelijk betere optie dan Awa:yes:
En die eventule dode. Heel lullig wat er gebeurt is (waarschijnlijk een geval van eigen schuld dikke bult, hoe hard dat ook klinkt). Ook shockers heeft ooit een dode gehad, het jaar daarop gewoon weer volle bak.
Waarschuw beheerder
Ben het met Danael en *Isiah Major* eens.. want toen ik bij Rush even weg was.. moesten we zeker meer als 10 min wachten in de rij.. Prodigy had ik geen eens meer zin om te proberen.. d8 ff slim te zijn en alvast bij Felix da housecat te gaan wachten.. maar toen moest ik al 5 min wachten in de rij.. toen ik binnen was konden we amper naar voren toe omdat het daar TE druk was.. die zaal zat wel vol en terecht dat er VOLZET werd neergezet.. maar sommige zalen zoals BLUE waar Varela en Bailey draaiden stond ook volzet maar vooraan was nog GENOEG plaats om te dansen..

Njah ieder zijn mening MAPO maar ik heb betere herinneringen aan awakenings dan ILT.. ook al ben ik maar 1x in NDSM geweest :)

no offence! we all love techno! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb het toch niet over awakenings in het ndsm !! :s
Waarschuw beheerder
Danael>

Dan was ik zeker de enige van de 30.000.

Jij staat gewoon gefrusteerd te wachtten , en dan lijkt elke minuut wel 10 minuten.

Isiah Major>
Alle dj's gemist die je wou zien:S:S:S
Duidelijk ook iemand met gebrek aan geduld. Zoals ik al zei. Aanschuiven in de rij en binnen 10 minuten binnen.

Alle dj's die ik wou zien, heb ik gezien.

En te druk, man alsjeblieft. Al zoveel gekkere dingen meegemaakt op feesten. Het is gewoon NIET waar dat de zalen afgeladen waren, op the Prodigy na dan. Zoals ik al zei, na 10 minuten kon je naar binnen om tot de ontdekking te komen dat de zalen voor maximaal 70% gevuld waren. En zeker als je doorliep naar voren had je goed de ruimte.
Waarschuw beheerder
En isiah major> Als je andere reply's ook aandachtig bekijkt, snap je dat dat stuk over AWA niet over jou gaat.
Waarschuw beheerder
MAPO, vorig jaar hoefde je niet zolang te wachten om een zaal binnen te komen, dat je nu wel moest wachten bij 4 van de 5 zalen heeft alleen te maken met het $ teken. Slecht dus. Das mijn mening, en vorig jaar ben ik er toch gewoon weer bij want heb me verder best vermaakt.
en die rugtassen niet irritant? achter mij gingen een aantal belgen een kamp opslaan door hun rugtassen op een hoopje te gooien. zwarte rugtassen zie je nie zo snel als de meeste lampen uit zijn en duurde ook niet lang voordat er een kerel overheen flikkerde tegen mij aan. En dan nog keken die belgen boos naar die gast die er over heen flikkerd.
Waarschuw beheerder
wat hoor ik? is er iemand doodgegaan?
niets over gehoord verder, weet iemand hier iets van?

misschien is er ook wel een leven verwekt op ILT, want bij ''ons'' in de hoek stond er een stelletje te neuken (die werden overgins niet uit elkaar gehaald en konden lekker voor ieders ogen hun gang gaan)
Waarschuw beheerder
Wuahahahhahahahaha zoiets hoorde ik ook al idd...!!
Damnzz GHB heeft zeker zijn werk gedaan lolzz!
Waarschuw beheerder
DJ Pots Poos>
Klopt enigzins wat je zegt. Ik ging nu voor de 5e keer, en ook voor mij was het de 1e keer dat alle zalen dichtzaten.

Maar is er iemand die er wel eens aan heeft gedacht dat je beter gecontroleerde chaos kan hebben dan ongecontroleerde chaos.
Door deze maatregel waren de zalen (eenmaal binnen) niet te vol. Zoals voorgaande jaren.
Door deze maatregel had het plaatselijke ziekenhuis, vergeleken met vorige edities een rustige avond.
Zoals ik al een paar keer eerder zei, aansluiten in de rij en binnen 10 minuten in een niet te drukke zaal staan:D

En neukende mensen ja haha. Wazig feest. Fiets in orange, neukende mensen moet niet gekker worden:D

Waarschuw beheerder
donateur
Jah man aan het einde bij de WC's rechts naast de rode zaal lag er gewoon een dooie om de hoek.

Er waren wel allerlei EHBO'ers mee bezig maar dat mocht niet baten er ging een doek over hem heen :vaag:

edit* Vond het opzich wel een vet feestje. Tliep wel totaal anders dan verwacht maar heb me toch wel vermaakt.
Vooral in Red. Rachmad deed echt wel. (tjah de rest was vol)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt waar ja? Dat van die doek? wow!
Waarschuw beheerder
Hoe was Marco Bailey dan? Die ga ik over 2 weken zien in de melkweg....heb daar hele goeie verhalen over gehoord nl.
Iemand Carl Cox gezien? Hoe was onze grote man?
Waarschuw beheerder
vind het echt eng om te horen dat er gewoon mensen sterven op een feest :no:
onbegrijpelijk ben blij dat ik het niet heb gezien wat ik zou echt van slag zijn.
sommige mensen zeggen wel eigen schuld dikke bult, maar wie weet heeft iemand iets in zijn/haar drankje gegooid of had hij/zij net een verkeerde pil te pakken?

je weet niet wat er gebeurd is, ben wel erg nieuwschierig
Waarschuw beheerder
tis vrij heftig! vond dat er zoiezo erg veel mensen werden afgevoerd! lijkt wel of die belgen niks kunnen hebben :vaag:
Waarschuw beheerder
Marco Bailey draaide echt GOED!!! Weet niet hoe ik zijn stijl het best kan omschrijven.. Spacey techno?? Veel vage geluiden en toch ook opzwepend.. Carl Cox heb ik gemist helaas.. te druk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk eerder dat het te maken had met de drukte :jaja:
ik heb 1 keer een brancard voorbij zien komen maar daar lag niemand op
verder heb ik gelukkig niets gemerkt.....

vind het maar een eng idee... het zou net zo goed een van je vrienden kunnen zijn :/

Waarschuw beheerder
Iemand Carl Cox gezien? Hoe was onze grote man?

We wilden er vantevoren ff gaan kijken en dan halverwege ff een andere room pakken, maar wat was'tie weer relaxt. Bij het begin ontplofte die zaal bijna >>> van voor tot met achter werden die belgen gek :D dus toch maar die twee uur daar gebleven :yes: Hij draaide overigens wel wat bekendere (oudere) nummers afgewisseld met nieuwer materiaal, maar zeer relaxte combi :yes:
Waarschuw beheerder
Marco Bailey laatste half uur van gezien. Kon me niet echt bekoren. Vraag me ook niet naar titels, ben ik niet zo'n ster in:S

Niet echt een reply waar je wat aan hebt, The Emporror
Waarschuw beheerder
misschien is er ook wel een leven verwekt op ILT, want bij ''ons'' in de hoek stond er een stelletje te neuken (die werden overgins niet uit elkaar gehaald en konden lekker voor ieders ogen hun gang gaan)

Ja gatverdamme dat was echt te ranzig om te zien!

Waarschuw beheerder
party as leuk prodigy was de bomb, organisatie van de reis daar naar toe was erg slecht, en dat ze de deuren sluiten als het te druk was was ook een min punt want er konden genoeg mensen naar binnen bij prodigy maar ze lietyen de deuren gewoon dicht
Waarschuw beheerder
Carl Cox was (y)
heerlijk gedanst dat weet ik wel maar wat ie precies draaide ben ik vergeten :vaag: haha

*edit:
Ja gatverdamme dat was echt te ranzig om te zien!

toen zijn shirt uitging en zij bezig was met de knopen van zijn broek ben ik ergens anders gaan staan
heb dus gelukkig een groot deel gemist, maar hoorde van andere mensen (lees: Nanne) dat het idd nogal ranzig was, maar hij was te ver uit zn plaat om zijn blik af te wenden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in bijna alle zalen kon je voorin makkelijk dansen, veel ruimte zoals veel hier al zeiden. zalen waar je niet meer in kwam stond ik voorin op lege plekken hehe :D
Waarschuw beheerder
Precies. Wij staan op elk feest altijd links vooraan bij de boxen. Weet ook niet waarom. Altijd meer dan genoeg ruimt.
Zo ook bij ILT, vooraan had je alle ruimte.
Hoe meer mensen achter in de zaal blijven staan, hoe drukker het voor nieuwe mensen in de zaal lijkt. Sie zoiets hebben van wow, dan zal het vooraan wel helemaal vet druk zijn, en dus achterin blijven.

Mooie gedachtengang, geeft mensen zoals mn vrienden en ik mooi de ruimte voorin:yes: :D

Waarschuw beheerder
Qua muziek vond ik het absoluut beter als vorig jaar. Belgen zijn niet irritant, Nederlanders zijn irritant.
Zeuren omdat mensen een rugtas bij hebben en commentaar leveren dat het stil gelegd wordt begrijp ik al helemaal niet. Terwijl er een hoop mensen bijna onderdrukt worden. Wees blij dat de organisatie hier wat aan doet, ook al had het vantevoren al moeten gebeuren door minder kaarten te verkopen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet of nog meer mensen het gezien hebben maar om 05:45 ofzo lag in de RED zaal een gast helemaal verstijft. was toen ook die strobocopen net aanstonden. die gast lag gewoon helemaal versteend op de grond met z'n mond open en z'n benen/armen nog in een dansbeweging. hij was gewoon tijdens het dansen helemaal versteend/verstijfd.

kwam gelukkig gelijk veel ehbo aan en hij werd mee genomen.
maar zou die gast dood zijn? ik heb niet gezien of z'n ogen open of dicht waren maar toen ik 'm zag dacht ik gelijk dat ie dood was.

Waarschuw beheerder
toch begrijp ik het niet helemaal >>> voorgaande jaren heb ik ook vaak genoeg voor dichte deuren gestaan bij zalen, maar dit jaar eigenlijk helemaal niet. en ben toch bij o.a. carl cox, richie en sven vath geweest :D
Waarschuw beheerder
Veel minder kaarten (weet niet hoeveel mensen er geweest zijn) het hadden er best 10000 minder mogen zijn.
Waarschuw beheerder
guido: het zal die gozer wel geweest zijn denk ik
omdat er op het eind van de avond een dode lag net om de hoek bij de Red room :/
Waarschuw beheerder
menig vole brancard gezien (stuk of 6 zkr) maar zo'n dode is toch wel erg bizar :s
Waarschuw beheerder
Die jongen bij de gang bij de wc's rond half 6 is dus gewoon echt dood?? Jezus.. Ik zat in zon wc hokje en hoorde zon klap dat ik even echt dacht dat het hokje instortte, toen ik naar buiten kwam zag ik een in elkaar gezakte jongen die wel meteen werd geholpen. Dit had ik al heel vaak zien gebeuren op het feest dus ik dacht komt wel goed.

Hij werd omhooggehouden en een t-shirt met water op zn gezicht en geprobeerd wakker te maken enzo. Ik probeerde na te denken wat te doen maar het lukte gewoon niet! Ik stond er maar een beetje bij te kijken :s

Hij reageerde zelfs al een beetje, dus we dachten nou dit is wel een erge maar het komt goed, alleen het duurde zo lang voordat de ehbo kwam :( Volgens mij echt 10 minuten en dat vind ik gewoon te lang, je kon de post zien vanaf de plek dat het gebeurde.

Zn ogen gingen alleen echt vreemd staan en snel erna dicht :( Hij werd naar de gang bij die wc's gedragen en omdat het zo lang duurde voor de ehbo arriveerde is er nog een security bijgehaald die volgens mij wel wist wat ie deed.

Intussen was de jongen bleek/gelig en had donkere kringen onder zn ogen.. Toen EINDELIJK de ehbo kwam gingen ze meteen bezig zijn met hem, toen werden de mensen eromheen weggestuurd waaronder ik. Ik heb nu dus verder zelf nix gezien maar mensen hebben het over dat er een spuit in zn borst werd gestoken en zelfs een doek over hem heen gelegd, maar ik weet het niet 100% zeker.

Volgens vrienden van hem (volgens mij kwamen ze allemaal uit Nederland) had ie niet heel gekke dingen gehad. Ik plaats maar niet wat omdat dat misschien ergens niet handig voor is..

Ik denk er nu nog steeds veel aan, zie het steeds voor me, ik heb volgens mij nog nooit echt zoiets ergs gezien...

Over het feest dan: Tja druk, te warm. Kan je wel zeggen is vaak zo maar verkoop dan minder kaarten of huur dure ventilatie en maak het 5 euro duurder, want dit was ongezond. Ik had in de auto al flink wat gedronken maar ben binnen maar overgegaan op puur water omdat ik het niet eens gezond vond om hier alcohol te drinken. Gratis water was een super pluspunt, meteen overal invoeren.

Ook vind ik het heel erg dat er dus geen drugs test of info stand was want zeker hier met allerlei buitenlanders was er erg veel drugsmisbruik volgens mij.

De muziek vond ik wel heel leuk, The Prodigy meegemaakt en wat gebeuk in de orange zaal. Na het zien van het netvertelde had ik alleen echt geen zin meer en kreeg rillingen enzo, dus zijn we maar gegaan.

De mensen: Tja iedereen zeikt erover maar ik vond het geweldig!! Eindelijk eens niet alleen g-sus/g-star/lacoste publiek maar gewoon lekker verschillend! Verder vond ik het binnenkomen en weggaan/wegkomen enzo goed geregeld. Alleen idd jammer van het fouilleren, stond daar bijna zo van ja fouilleer me dan! Maar goed, al met al een goed feest met voor mij toch een gebeurtenis die het einde voor me heeft verpest :(
Waarschuw beheerder
gratis water?? waren die flesjes gratis?
Waarschuw beheerder
Nee je had in de grote middenhal een stand met gratis bekertjes water. Als je die al gemist hebt :vaag: ;)

Maar in de zalen was je idd aangewezen op de flesjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond het een leuk feestje. Heb gelukkig wel de Prodidy gezien. Bij binnenkomst stond er al VOLZET bij de groene zaal, maar toen we dichterbij kwamen lieten ze nog steeds mensen naar binnen. En beter dat veel mensen het aflieten weten toen de lichten aangingen, meer ruimte voor ons!

Verder viel het me idd op dat er nauwelijks gefouilleerd werd. En als er straks een dooie valt door een steekpartij dan komt de gehele partyscene weer in een slecht licht, terwijl er ook normaal gefouilleerd kan worden.

Al met al wat het een leuk feestje. Volgend jaar zeker weer.
Waarschuw beheerder
2 minni>> laat die :vaag: maar weg want dat was ik niet maar wie gaat er ook drinken halen in een zaal die als gang bedoelt is :/
Waarschuw beheerder
Ik gebruik de :vaag: ook gewoon voor gewone vaagheid hoor niet in de zin van drugs ;) Maar als je bijv. van zaal verwisselt kon je dus een bekertje pakken, of stel je voelt je even echt niet goed kan je de zaal dan maar even uit om lekker te gaan drinken, vind het heel goed dat initiatief
Waarschuw beheerder
Mee eens:yes:
Waarschuw beheerder
Uhh was het bij de wc's van de RED zaal? of was er 1 bij andere wc's en 1 bij RED die beide out gingen en misschien dood zijn gegaan? anders 2 doden misschien :s damnz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was volgens mij die bij de red ja en dan het rechter 3 wc's-hokje zegmaar. Maar ik hoor dus mensen over een jongen in een zaal die verstijfde waar meteen ehbo bij was dus dit was iig een andere dan.

Waarschuw beheerder
maar wie gaat er ook drinken halen in een zaal die als gang bedoelt is

genoeg mensen; ik heb er anders heel wat litertjes gehaald :D
Waarschuw beheerder
Jaa ik ook :) maar in de zalen zelf wel flesjes gekocht strx mag je je zaal niet meer in :P

Waarschuw beheerder
nee, da's waar :yes: maar door dat gratis water toch aardig wat euries bespaard in vergelijking met de meeste nederlandse feesten. Helaas wel weer een berg kwijt voor de benzine kosten, dus alsnog even duur :D

Waarschuw beheerder
Ik heb dat gratis water ook niet gezien :vaag: :)

Sterker nog, ik ben niet eens een keer wezen chillen!
Waarschuw beheerder
Naar de wc gaan was ook wel dom geregeld in de Orange; de wc was plotseling gesloten... Zag ik die rij voor de ingang:S Dan maar ff achter t gordijn kruipen...;-)
Waarschuw beheerder
Vaak worden dat soort dingen niet openbaar gemaakt :)

Waarschuw beheerder
1 dode maar.valt mee toch 8)

als ik om 11 uur als de eerste mensen zwaar out zag gaan :/...
nooit leuk om te zien natuurlijk...maarja dat op 35.000 man.....

denk dat het wel vaker voorkomt.....alleen je hoort er weinig van, omdat het niet altijd in de publiciteit komt....

kijk dat je gebruikt......fuckit.....hoort voor de meeste er gewoon bij...
maar er liepen echt veel mensen op ILT die er echt een stuk of 10 op hadden :vaag:....

flink wat drugstoeristjes gezien igg.....van die teKnogangers...vieze franssen...trippend op de lsd midden in de zaal 8)
Waarschuw beheerder
Hoor nu wel een geluid dat diegene zondag stabiel was :)

Waarschuw beheerder
Ik werk zelf bij de beveiliging op de grotere feesten, en wat mij idd opviel is dat er idd erg slecht of helemaal niet gevisiteerd werd.
Stond wel enorm veel mankracht aan de deur en politie was ook goed zichtbaar, maar toch.
Heb t zelfs meegemaakt dat bij het verlaten van een zaal enorme opstopping ontstond :(

De sfeer was overigens wel relax, op de 10.000 man die tegen je aanlopen na.

Over die dode weet ik helemaal niets, weet wel dat je niet van geruchten moet uitgaan. Als ik hierboven al lees dat ze niet zeker weten of er wel een wit doek over die jongen is neergelegd.Als je t ziet dan is t toch zo?En zo niet vertel dan niet van die verhalen

Waarschuw beheerder
Geloof maar dat t wel openbaar wordt gemaakt, wat is dat nu weer voor onzin!!!!
Waarschuw beheerder
wel op de terug weg 2 ongelukken gezien.

1 met een klapband, en 1 bmw-compact die nu NOG compacter is geworden.
die heeft ff pinball gespeeld met de vangrailen aan beide kanten.
Waarschuw beheerder
Wat ik heb geplaatst is iig waar ;) En dat van dat doek en die spuit heb ik zelf dus niet gezien. En dat doden op feesten soms stil worden gehouden zou ik niet raar vinden, maar heb het zelf nooit 'gemerkt' nee

Waarschuw beheerder
Dat gratis water was trouwens wel een goeie aktie van ze. Dat zul je die geldwolven van ID&T en Q-dance niet zien doen op een feest.

Waarschuw beheerder
KUT feest :NO:

Waarschuw beheerder
Op Raving Nightmare was ook gratis water (maar das ook geen ID&T of Q-dance).

Waarschuw beheerder
Niet zo gek dat er 1 dood ging...

Als je zag hoe sommige van die gasten erbij liepen :no: en maar naar ons toekomen "do you have xtc ? please, i beg you for some xtc !"
Waarschuw beheerder
Ik vond de muziek erg lekker iig~! En het is toch beter als ze zo'n zaal dicht gooien, anders krijg je binne alleen maar mee irritatie's. Zorg gewoon dat je optijd klaarstraat.
Vertel werd er volgens mij ook niet normaal veel gebruikt, om ha;f 10 zag ik de eerste er al helemaal verrot bijlopen.
Maar voor mij een super lekker feesje en PET Duo is echt té vet!! Beste van de hele avond...

Waarschuw beheerder
PET Duo is echt té vet!! Beste van de hele avond...

Helemaal met je eens, wat een set :kwijl: ...

Prachtige performance ook, helemaal op elkaar ingespeelt... Kerol heel druk met rare geluidjes en sampletjes, vrouwtje heel rustig er naast... ze kijkt hem aan, wijst naar dr mengpaneel en ramt er toch een beat doorheen... Echt te gruwelijk, fan voor het leven :yes:
Waarschuw beheerder
GATVER vond het idd erg smerig dat die gasten steeds achter dat gordijn zaten te zeiken (maar ook begrijpelijk met die lange wachtrijen)
snap ook niet waarom die gordijnen daar hingen was wel de ideale plek om even lekker uit het zicht te staan en weet ik veel wat allemaal te doen
jammer dat dat neukende stel niet achter het gordijn ging staan
het beeld staat nu bij sommige nog op het netvlies gebrand geloof ik :p

Waarschuw beheerder
GATVER vond het idd erg smerig dat die gasten steeds achter dat gordijn zaten te zeiken (maar ook begrijpelijk met die lange wachtrijen)

dat verklaart mijn natte broek aant einde 8).....heb achter die gordijnen meerdere malen lekker jointje gerookt namelijk;)

Waarschuw beheerder
Vooral ook leuk dat iedereen vervolgens gewoon weer achter die gordijnen ging zitten 8) << edit, Milos eikel :D

Yassie, volgens mij heb ik jou gezien bij de McDonalds vlakbij Breda... Voor ILT (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb me prima vermaakt ! (y)

Jammer alleen van de dichte zalen en de taxi's .. muziek maakte alles goed gelukkig :D
Waarschuw beheerder
Marco Bailey draaide echt GOED!!! Weet niet hoe ik zijn stijl het best kan omschrijven.. Spacey techno?? Veel vage geluiden en toch ook opzwepend..

Mooi..dan toch niet voor niets kaartjes gekocht voor dat techno feest :)

Waarschuw beheerder
MARCO BAILEY was TE VET!! Carl Cox was ook goed!! Verder echt jammer dat t zo fucking druk was..Prodigy gemist..Rush gemist..Dave Clarke gemist.. :nee:
Haha en t blijft lachen drugsgebruikende belgen :D :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
da_bramos 15 november 2004 00:31
FUCK DE COMMERCIE!
- kaarten voor 40 euries is verdomd weinig als je het vergelijkt met id-t >>> 60 euries voor tiesto (1 dj)

Vind je? Ik was vorige week op TIC Hasselt. Dat feest wasnet zo duur als ILT (want Belgie is geowon goedkoper, dat kun je sowieso al niet vergelijken met NL). Maar als ik toch zie wat een verschil...ik heb daar een geweldige nacht beleefd. Niet te druk, op de herenplees boven na was alles prima geregeld en het geluid was subliem.

Als ik geen zaal in kan, bijna van mn eigen ga door de hitte terwijl ik ramnuchter ben en echt vet wordt lastig gevallen door allemaal Neanderthalers vind ik dat ik best mag zeggen dat ik t een schijtfeest vond.

Maar goed, dat wist ik vantevoren al. En het boeit me ook niet. Ik ing voor Prodigy en die heb ik gezien.

En gratis water? Het is al erg zat dat dat als een luxe gezien wordt. Als je zag hoe verrot en vertyfd de mensne erbij liepen en hoe fucking heet het was vind ik t niet meer dan normaal. Als ze dat niet gehad hadden waren dr nog veel meer mensen nok gegaan. Als je volk aantrekt wat zo slecht zn eigen grenzen weet denk ik dat je niet anders kan. heb nog nooit zoveel mensne tegen de vlakte zien gaan, te ranzig gewoon.

Pfff nee echt, kan daar slecht tegen, als je wat negatiefs zegt gaan de mensen die t WEL vet vonden gelijk zeggen dat je niet moet mauwen.

Ik bouw altijd zelf ene feestje, dat heb ik za. ook gedaan, heb alleen maar met een vette smile rondgelopen maar was blij toen ik om 03.00 weer buiten stond. Ik had al de beslissing gemaakt nooit meer naar dat feest te gaan en als Revo niet uitverkocht was geweest was t niet eens in me opgekomen. Was puur vanwege de Prodigy. En dat wads ook gelijk t enige positieve aan t feest.

Jammer dat ik Varelagemist heb, hoorde ik goeie verhalen over maar ook die zaal was volzet. Als je dan bij die minimalshit uitkomt van Hawtin waar je niet van houdt en je weet dat het de hele nacht zo zal zijn dat steeds 3 van de 5 zalen volzet zijn...tja. Dan kun je beter naar huis gaan. :)

Qua organisatie en qua publiek het slechtse feest van dit jaar. Duidelijk.
Waarschuw beheerder
MAPO 15 november 2004 10:30
Mensen zouden eens met een andere instelling naar een feest van dergelijke afmetingen moeten gaan. Je weet van te voren (al dan wel of niet uit eigen ervaring) wat je kan verwachten.

Nou sorry maar dat slaat ook kant noch wal.

Ik wist wat ik koon verwachten ja. Wist dat de plees ranzig zouden zijn, wist dat t publiek ranzig zou zijn, wist dat t druk en heet zou worden.

Maar dat is toch eigenlijk niet normaal? Organisaties horen zich te verbeteren en te leren van eerder gemaakte fouten.
Ik ben in 2000, 2002 en nu geweest en elk jaar is het slechter geworden, gaan meer mensen tegen de grond aan en worden de kerels vervelender. Dr loopt 1000 man security rond, pak dan die gasten op die daar vrouwen bij hun tieten knijpen. Ik heb t werkelijk van al mn vriendinnen gehoord en lees t hier nu ook weer. Allemaal lastig gevallen.

Moet ik dan gewoon tot 06.00 binnenblijven en breed blijven lachen als de zoveelste engnek me bij mn reet kijnpt of met zn stinkbek tegen me begint aan te lullen?

Nopez.

Ik heb er wat van gemaakt zo lang als ik binnen was. dat doe ik altijd. Ik heb alleen maar met een smile op mn kop rondgelopen. Ik heb me niet druk gemaakt om die plees. Kon er alleen maar om lachen. Ik wist het toch al.

Dus ik heb jouw instelling wel gebruikt.

MAAR...

Als je zovaak teleurgesteld wordt door een organisatie dan hebben ze t voorgoed verziekt. Ze leren het niet, zullen het nooit leren ook. ILT is te root geworden en ze moeten ofwel minder kaarten gaan verkopen, ofwel de zalen anders indelen. Dat zei ik 2 jara terug al en 4 jaar terug ook. Nothing happened. Tja. Dan houdt t op toch?

Waarschuw beheerder
To wackiejacky:

1000 man is iets overdreven lijkt mij zo.Maar goed...Denk als de beveiliging zich bezig moet gaan houden met gasten (die overigens te zielig voor woorden zijn)die aan vrouwen zitten, dan is t einde zoek....
Dan zouden ze ook alle mensen kunnen pakken die zwaar onder invloed van waren,en dat gebeurt ook nergens...
Waarschuw beheerder
1000 man overdreven? :D Ik denk dat ik nog heel soepel ben juist. Dr liepen echt wel meer als 1000 man die te ver van de kaart waren om zich te realiseren hoe en wat.

In Duitsland wordt ook wel veel dope gebruikt (kweenie wat dat is met die buitenlanders maar ze GEbruiken niet, ze MISbruiken!) maar dara zijn de mensen minder handtastelijk. En zie ik ook meer vrouwen.

Het was gewoon een hengstenbal zaterdag. En dr liepen te veel vervelende hengsten binnen.

Het gaat me niet om t alternatieve publiek. Dat was op Lowlands nog wel erger maar daar was t gewoon gezellig.

En GOED dat ze stopten bij de Prodigy? Sorry maar da's toch een achterlijke actie? Stoppen omdat t te druk is...zorg bij voorbaat al dat t niet te druk wordt in die zaal. Verkop minder kaarten, zet ze in de grote hal of gooi die zaal eerder volzet.

Ik stond gelukkig aan de zijkant maar t was echt abnormaal hoe druk t was in Green. Duidelijk teveel mensen binnengelaten. Als ik dan dat verhaal lees over die dode op die illegale party in Amsterdam...wat denk je dat er gebeurt als in zo'n zaal de pleuris uitbreekt? gefouilleerd werd je niet, heb nog nooit zoveel dopekoppen bij elkaar gezien. Dr hoeft maar een gek door te draaien en de hel breekt los daar. Of wat als iemand aar echt heel dringend EHBO nodig heeft? Je komt er niet door. Dat is een HELE grote fout van de organisatie. Dat er iets mis gaat met de techniek, a la. Maar eerst zelf die zaal zo vol gooien, teveel kaarten verkopen en dan t optreden stilleggen, dat slaat nergens op.

Gelukkig maakte t optreden wel veel goed. Het zal ook vast niet aan de DJs en artiesten gelegen hebben.

Maar dat gezeik over geldwolven bij ID&T...fuck it. Als t ergens geldwolven zijn zijn t die hufters van ILT wel. Gewoon teveel kaarten verkopen (en in Belgie is t nu eenmaal goedkoper om een feest te geven) en je echt tegenhouden als je die 50ct voor een overstroomde plee niet betaald. Zorg dan dat t goed geregeld is. Daar betaal ik graag voor. Niet om dan als vee te worden opgestapeld in een te druke en warme hal.

Zelfs bij t uitlopen van de zaal deed je dr een half uur over en stond iedereen te dringen en douwen.

Sim-pel.
Waarschuw beheerder
Vooral ook leuk dat iedereen vervolgens gewoon weer achter die gordijnen ging zitten << edit, Milos eikel

Yassie, volgens mij heb ik jou gezien bij de McDonalds vlakbij Breda... Voor ILT

tja daar heb ik ook gewoon gezeten... denk je toch niet aan op zon moment? hihi

je hebt mij gezien? kan kloppen ben bij de mac geweest was met een bus van partynight mee (y)
jij ook?
Waarschuw beheerder
ik snap niet dater nog van die tering gasten zijn die ongewenst aan vrouwen zitten...als ik dat zie dan gaat er iets in mij ontploffen. Dat soort gasten zou je langzaam moeten castereren...die lijers geven 'ons mannen' een slechte naam. Opzouten dus knulletjes...ga maar lekker achter je pc rukken op bangbus.com
Waarschuw beheerder
Wackie je had het over 1000 man security en niet over 1000 te spacende mensen daar doelde hij op :)

Waarschuw beheerder
To WJ:

Je zegt 1000 man security toch?

Waarschuw beheerder
Heel goed opgelet Minni.
Waarschuw beheerder
Ow shit hehe, wist al niet eens meer wat ik geschreven had.

Ja natuurlijk is dat overdreven! :D :p

Ik bedoel dat er gewoon vet veel security rondliep. Ook heel veel politie-agenten. Toen we de Green uitliepen, echt zeker 25 politie-agenten helemaal in pak enzo.

Ik bedoel gewoon te zeggen dat ze daar best wat strenger op kunnen zijn. Want zulk gedrag jaagt vrouwen weg van zulke feesten en dat is jammer. :(
Waarschuw beheerder
ik snap niet dater nog van die tering gasten zijn die ongewenst aan vrouwen zitten...als ik dat zie dan gaat er iets in mij ontploffen. Dat soort gasten zou je langzaam moeten castereren...die lijers geven 'ons mannen' een slechte naam. Opzouten dus knulletjes...ga maar lekker achter je pc rukken op bangbus.com

:respect: heb me dood geergerd :@
maar eh... niet te agressief worden hé? dan geef je ''jullie mannen'' ook een slechte naam

Waarschuw beheerder
Ik vond het vorig jaar beter! had veel verwacht van Alter Ego maar dat vond ik echt bagger. Jammer dat ik Varela niet helemaal gehoord heb want die scheen het weer goed te doen :) Laatste stukje was iig (y) :yes:
Waarschuw beheerder
ik vond het geluid veels te zacht in Orange, ik kon godverdomme gewoon staan praten met vrienden terwijl rush, pet duo en amok draaiden

beetje jammer weer van ILT

en te druk, ja dat ook ja
Waarschuw beheerder
jaa je moet toch wat

Waarschuw beheerder
To WJ

Ik begrijp je standpunt volledig.Er liep zeer veel politie zowel in burger als uniform.Maar die gasten zullen daar voor andere zaken lopen.
Is idd zeer triest dat er van die gasten zijn!!!!!
Waarschuw beheerder
opzich vind ik een zaal afsluiten zwaar kut, maar aan de ene kant als je in de zaal staat heb je daardoor wel weer gewoon de ruimte om te doen wat je wil

je staat niet op en in elkaar gedrukt
Waarschuw beheerder
Wel slechte zaak idd, nix van gemerkt (ligt vast aan mij dan ;)) een vriendin van me die wel als 'knap' wordt beschouwd werd alleen 1x aangesproken door een spacende gast maar daar was nix mis mee :)

edit: typo
laatste aanpassing
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
tja mijn eerste ilt denk niet dat ik snel weer ga... :no:
even mijn plussen en minnen op een rijtje:

+ de line up die was te goed gewoon
+ geluid, hoewel niet in alle hallen
+ snel binnen (geen security check)
+ jas snel kwijt

- te druk
- te druk
- te druk
- te druk
- te druk
- te druk

al met al heb ik me toch prima vermaakt... waardering OK ;)

Waarschuw beheerder
Snap niet dat mensen een slechte security check als + punt kunnen noemen.
Zag gewoon gasten met glazen flessen rond lopen :(
Als je die in je gezicht krijgt, eens kijken of je dan t nog een + punt vindt...............
Waarschuw beheerder
wel prima dat er veel Nederlanders waren, schept toch een band daar in dat verre Zuiden...

Held vd avond: Sven Vath
Kneus vs avond: geluidstechnicus in minimal (yellow) zaal

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Wat een kut feest.

Geluid was kut muziek was kut was veel te druk. Irritante fransen.

Verder wel vermaakt in en om Gent. Was voor mij de 5de keer en zal over volgend jaar nog maar eens gaan nadenken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je hebt mij gezien? kan kloppen ben bij de mac geweest was met een bus van partynight mee
jij ook?

Wij ook ja... Spijkerrokje en een petje toch ? Zag er goed uit ;P

Held vd avond: Sven Vath
Kneus vs avond: geluidstechnicus in minimal (yellow) zaal

Held(en): Pet Duo, te lekkere techno, super lekkere interactie met het publiek... En wat een basslijnen schopte dat vrouwtje er doorheen :9

Kneus: Eigenlijk kneuzen... Onze lieve Belgen :no: (gewoon over 1 kam scheren)... Ze kunnen niet housen. Ze kunnen niet met drugs omgaan. En het zaal-/deurbeleid, maar over al deze dingen is al genoeg gesproken :flower:

Waarschuw beheerder
Vind je? Ik was vorige week op TIC Hasselt. Dat feest wasnet zo duur als ILT (want Belgie is geowon goedkoper, dat kun je sowieso al niet vergelijken met NL). Maar als ik toch zie wat een verschil...ik heb daar een geweldige nacht beleefd. Niet te druk, op de herenplees boven na was alles prima geregeld en het geluid was subliem.

ben daar niet geweest, dus dat zou heel goed kunnen. maar TIC in gelredome op de zaterdag was 60 euries voor één dj en geluid echt veels te zacht. en dat was ook stampie vol, dus niet anders dan ILT. van de meeste kritiek punten, zoals de vervelende belgen van de meiden met wie ik was niets gehoord, de drukte (ik heb nergens hoeven wachten) en de hitte (was voorgaande jaren soms echt erger >>> underworld twee jaar geleden) :no: kan idd anders zijn als je dat wel gehad hebt
McDonalds vlakbij Breda... Voor ILT

wij hebben daar ook nog gegeten >>> was een invasie van ILT gangers uit nederland :D. die hebben een goede omzet gedraaid volgens mijn :yes:
Waarschuw beheerder
Wij ook ja... Spijkerrokje en een petje toch ? Zag er goed uit

sorry dan was ik het niet :no:
wel een spijkerrokje maar geen petje :) had een witte jas aan trouwens
heb je mn foto's goed bekeken op mn profiel? sta er wel herkenbaar op :d
Waarschuw beheerder
da_bramos 15 november 2004 16:16

ben daar niet geweest, dus dat zou heel goed kunnen. maar TIC in gelredome op de zaterdag was 60 euries voor één dj en geluid echt veels te zacht. en dat was ook stampie vol, dus niet anders dan ILT. van de meeste kritiek punten, zoals de vervelende belgen van de meiden met wie ik was niets gehoord, de drukte (ik heb nergens hoeven wachten) en de hitte (was voorgaande jaren soms echt erger >>> underworld twee jaar geleden) kan idd anders zijn als je dat wel gehad hebt

McDonalds vlakbij Breda... Voor ILT

wij hebben daar ook nog gegeten >>> was een invasie van ILT gangers uit nederland . die hebben een goede omzet gedraaid volgens mijn

Ik weet 100% zeker dat het dit jaar bij The Prodigy nog VEEL heter en drukker was dan twee jaar terug bij Underworld. En dat was al een drama, toen ben ik helemala onder de voet gelopen. Maar toen lette de security wel beter op en kon je echt niet over de hekjes heenklimmen. Eenmaal in die zaal was het toen ook wel te doen. Toen de Produigy begon was er geen plekje meer over, iedereen stond helemaal tegen elkaar aangedrukt.

En waarom vergelijk je een feest in NL met een feest in Belgie? En dan ook nog twee totaal verschillende feesten? Concerten zijn altijd duur. TIC was een concert, geen houseparty.

Vergelijk het dan met een ander groot indoorfeest.Je hoort altijd mensne zeggen "ja Belgie is veel goedkoper en in NL zijn t uitzuigers...bullcrap. Het is hier gewoon duudrer om een feest te geven. Ik had liever 80 europ gedokt en maar 25.000 man binnegehad op ILT. Dan had ik een veel vettere avond gehad. :)

Waarschuw beheerder
sorry dan was ik het niet

je valt door de mand daan;)

Waarschuw beheerder
ILOVETECHNO was de bom en bagger bagger vet en dat het stil viel bij the prodigy maakte me niet uit de sfeer bleef goed en ze kwamen 2 keer zo hard terug :D:D YEAH....!!!!!

Waarschuw beheerder
en wackyjacky moet voortaan maar een vip kaartje halen :yes:
Waarschuw beheerder
zeker goed vermaakt op ILT (Y)
Dave Clarke jammergenoeg gemist!!
Rachmad, Miss Kittin en Väth wel gezien, was echt toppie :kwijl:

En dat nummer van Alter ego met Rocker.. KIPPEVEL gewoon!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff dat nr Rocker blijft doen.. James Ruskin draaide hem ook.. publiek helemaal mee neurien!! pffffffff kippevel net wat je zegt!!!

en jeffrey! ik ben het daar zeker mee eens.. omhoog met het geluid... niet te hoog want dan krijg je awakenings effect (laatste editie)
PIEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP (in je oren)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond ILT echt geweldig!!! :bounce:
Hawtin, Rachmad en Voorn waren echt helemaal te gek! (y)

En van die drukte echt helemaal geen last gehad,al die gekke fransen hielden het toch niet bij.Kortom een TOP feest!!!

Waarschuw beheerder
Ja, ik blijf ook gewoon lekker positief. Dat gezeur altijd. Druk is het overal wel, maar ja...het is dan ook een bruut feest, dus mogen er ook wel veel mensen op af komen, toch? Wat betreft het geluid; dat is nou eenmaal het resultaat van een zeikende gemeente en om te voorkomen dat er weer een rechtszaak over de vergunning zou komen, heeft de organisatie bij voorbaat het plan opgevat om het geluid wat zachter te houden. Jammer, maar dan ga je toch gewoon lekker dicht op de boxen staan?
Waarschuw beheerder
Vond het een top feestjuh weer! jammer dat je om 4uur bijna nergens meer in kon! en dat de prodigy bijna 3kwartier gestopt waz! maar verder geweldig!! felix waz egt top!!
Waarschuw beheerder
Miss Aireen: Sorry dat ik weer reageer, maar hoezo gezeur? Waarom scheren degenen die het gaaf vonden alle negatievere reacties altijd over een kam?

Ik heb me prima vermaaktmaar vond t een boutfeest. Teveel dingen slecht geregeld.

Is dat dan gezeur?

%)

En een VIP-kaartje halen tmothy...wordt t dan minder druk? Worden mensne dan niet verdrukt omdat ze teveel lui in een zaal toelaten? Wordt ik dan niet in mn reet geknepen en zie ik dan niet god-weet-hoeveel mensen neergaan?

Denk dat t dus geebn zak uitmaakt. Is gewoon mijn feestje niet, dat wist ik, kwam maar met een reden: The Prodigy. Sim-pel.
Waarschuw beheerder
die gozer die dood ging gebeurde vlak achter me!!
ik schrok me helemaal de pleuris toen ik hem zo zag liggen... hij had geen pols meer en was echt klote... heeft flink invloed gehad voor de rest van me feesje... maar was nog steeds rete gaaf!!!

Waarschuw beheerder
Kneus vs avond: geluidstechnicus in minimal (yellow) zaal....helemaal met onze geliefde fear n loathing-raoul duke eens!!
Waarschuw beheerder
Tsja.. vond ut klote dat we in geen enkele zaal naar binnen konden :S maar goed toen we eenmaal in de blue room stonden zijn we daar maar gebleven en heb me daar wel (Y) vermaakt met met (L) mensjes :D
laatste aanpassing
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
ik vind i love techno erg goed georganiseerd, alles netje voor elkaar voor zoveel zalen. Maar het was gewoon 'te' druk. Maar er werd al aangegeven dat zalen vol waren, terwijl ze dat totaal niet waren. neem bijv. PET Duo, ik had daar alle ruimte van de wereld (net als iedereen daar). dus misschien was het helemaal niet te druk. ik vond de sfeer trouwen erg goed (y) waar ik dan ben geweest

Ivan Smagghe
Jacek Sienkiewicz
Ricardo Villalobos
PET Duo
Miss Kittin
Anthony Rother
Dr. Lektroluv

en allemaal super sets, echt alles!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb egt een geweldige avond gehad. Hoewel ik bijna niemand heb zien draaien waar ik voor ben gegaan, was het in de yellow heel gezellig. Goed muziek, gezellige mensen, genoeg ruimte wat wil je nog meer:D

En voor de mensen die een kutfeest hebben gehad, heel vervelend maarja.... je kan het altijd volgend jaar weer proberen ;)
Waarschuw beheerder
Dave Clarke jammergenoeg gemist

nee hoor, niks gemist

ik vond het kut om te horen dat Dave Clarke na Rush en Pet Duo moest draaien, maar dacht voor het feest dat ie wel ging beuken, niet dus

van 11 tot 3 zwaar raggen op Rush en Pet Duo, toen kwam dave met zware ruk muziek, waarna Amok weer ging beuken

Waarschuw beheerder
Concerten zijn altijd duur

wat is dat nu weer voor onzin?? omdat het ineens 'in concert' heet mag er meer voor gevraagd worden?? :no: Blijft gewoon een dj die draait zoals op alle andere feesten :yes: >> carl cox and friends >> 40 euries, carl cox in concert >>> 60 euries....da's makkelijk geld verdienen :yes: :D. om ff on topic te blijven > ILT was gewoon weer zwaar relaxt :bounce:
Waarschuw beheerder
heb dave clarke nog nooit horen beuken, dus als ik erheen zou gaan zou ik het ook niet van hem verwachten.

Was gewoon niet logisch om hem in die zaal te zetten tussen die 2 namen :no:
Waarschuw beheerder
juist, daarom vond ik het zo vreemd dat ze rush en dave omgewisseld haddden

Waarschuw beheerder
Ik vond die plaat zo lang duren......
Waarschuw beheerder
clarke hoorde niet echt in dat rijtje thuis nee!! had hem wel graag willen zien, maar helaas..

wie was trouwens die gast die in die stellingen klom?? was in die red room volgens mij.. dacht die mafkees valt zo een paar meter naar beneden!!
Waarschuw beheerder
wie was trouwens die gast die in die stellingen klom?? was in die red room volgens mij.. dacht die mafkees valt zo een paar meter naar beneden!!

heb wel in aan het de stellage zien hangen, maar dat was in de green.... maar goed dat hij er gewoon veilig vanaf kwam, want hoe was behoorlijk wild aan het bungelen. verder geen idee wie het was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haai nou ik ben pas net terug, en vond het wel een heel tof feest, maar ook omdat we het er zelf na hebben gemaakt,

ik had alleen een iets te sexy outfit aan daar konden alle mannen daar moeilijk tegen.
Tot het irritante aan toe gewoon.

In nederland is het gewoon om er tof en verzorgd en sexy uit te zien, nou daar voelde ik me echt opgelaten.

maargoed ik heb zo genoten van Felix the housecat,en
Justin Berkovi zooo goed dat ze een hoop goedmaakte.

Waarschuw beheerder
ooowje en ik heb echt een dik uur moeten wachten om te kunnen pissen, mannen en vrouwen moesten maar samen doen...echt belachelijk gewoon.
Waarschuw beheerder
donateur
Held(en): Pet Duo, te lekkere techno, super lekkere interactie met het publiek... En wat een basslijnen schopte dat vrouwtje er doorheen

GVD! Echt ZO kut dat ik ze gemist heb! Was 1 van de redenen om uiteindelijk toch hierheen te gaan, maar ik zat toen in een vreselijke dip (persoonlijke omstandigheden), waardoor ik ff nergens zin in had.. wou zelfs terug naar de bus gaan toen :vaag: echt klote da'k ze gemist heb! Jacek Sienkiewicz heb ik ook gemist, heb iemand hem gehoord??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Veel gehoorde klachten;
-Te druk; weet je van te voren, is niet voor niets uitverkocht.

-Te warm; Tja, goede muziek in combinatie met een hoop mensen, dat wil wel hé.

-Zalen vol; Klopt, maar als men nu even 5 minuten (ok bij the prodigy dan niet) geduld kan opbrengen kan je zo weer doorlopen. Elke zaal waar ik kwam zat vol, de hele avond lang. Maar ik heb ook nergens langer dan 5 minuten moeten wachtten. En nee niet via de uitgang van de zaal en nee ik drong niet voor.

-WC's goor. Vond ik ook, maar dat is op elk feest en ook op bijna elk feest betaal je 50 cent voor de plee. Geen argument om een feest op af te rekenen.

-Slecht gefouilleerd; klopt, maar toen jezelf aan de beurt was kwam het zeker wel ff heel goed uit dat er niet gefouilleerd werd

-Geluid matig: punt van kritiek waarin ik me kan vinden

-Rugtassen irritant: Waarom zou je je daar aan storen. Jij hoeft er niet mee te lopen de hele nacht. En dat je er een keer overheen struikelt, tja alsof die flesjes niet enkelbrekend zijn. Alsof er nog nooit iemand van de trap van de HMH is geflikkerd

-Gezeur over alternatief publiek; Ik vermaak me altijd kostelijk met het ILT publiek. Ik hou wel van die niets moet, alles mag mentaliteit. Mensen hadden gewoon schijt aan wat anderen vonden. Lekker je eigen ding doen

Zaken als handtastelijke mannetjes en vechtpartijen ben ik geen ooggetuige van geweest. Dat is wel kut ja, maar ook dat gebeurt op elk feest. Is iets waar de organisatie niets aan kan doen, wederom dus geen punt om ILT op af te rekenen.

Ook ik vind al die spierbundelbillies lomp met hun blote bast, maar dat gaat toch echt mijn feest niet verneuken.

Wees eens wat meer bezig met de leuke dingen, en niet wat er eventueel verkeerd ging. Bijvoorbeeld dat mensen boos worden omdat de prodigy een half uur pauze moest inlassen (VOOR ONZE EIGEN VEILIGHEID). Wees blij dat ze nog terugkwamen denk ik dan. Veel mensen gingen er van uit dat het bij het openings nummer zou blijven.

Dat gezeik van veel Nederlanders altijd. Ik spreek een aardig woordje over de grens, en heb zaterdagnacht met belgen, fransen, spanjaarden, engelsen, duitsers, ieren gesproken. En zij hadden allemaal een TOPfeest.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens!!!!
Wij hebben er met een groep van 9 personen een heerlijk weekendje van gemaakt. Lekker low budget formule 1 hotel gezeten, heerlijk gegeten in de stad, daarna op onze dooie gemaakje met de lokale bus voor nog geen 1 euro pp tot op 300 meter van het Expo afgezet.

Entree geen wachtrij, garderobe ook niet, fouilleren hoefde niet, bonverkoop geen wachtrij, bars geen wachtrij, zaal van Prodigy vol, maar iedereen die al jaren gaat, weet dat je via de zijkant nog via de toiletten binnen kan komen, dus daar hebben wij dan ook gebruik van gemaakt. Het wachten van dat half uurtje was zeker de moeite waard, geluid midden van de zaal top, niet te hard, maar gewoon zuiver, optreden was super, sfeer was top. Daarna doorgegaan naar Varela, zaal was wederom vol volgens de display, nog geen minuut hoeven wachten en zaal was 80% vol. Weer een superset!
Hierna overal rond gezworven en nergens hoeven wachten, ondanks dat er vaak Volzet stond.
Verder ook met veel bezoekers een gezellig praatje gemaakt, van Spanjaarden tot Belgen en allemaal vonden ze het even vet! Verder geen ruzie gezien en geen mensen die afgevoerd werden.
Kortom van mij krijgt dit feest een dikke 8 en was het 1 van mn betere feesten dit jaar!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje te druk was et idd ja.. Paar duizend man minder was beter geweest :P

Maarja ben bijna heel de avond in de blueroom geweest en heb me daar goed vermaakt met me wederhelft en de rest van me lieverds :D

vond voor de rest de muziek prima en de sfeer....lekker veel mensen gezien die ik lang niet gezien heb, vond ik vooral belangrijk en dat dus in combinatie met lekker techno....helemaal top dus

Idd! :lief:

Oja heb alleen die fucking prodigy gemist :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
prodigy = goddelijk nooit zo erg los gegaan na de prodigy ging alles fout wat maar fout kon gaan ze moesten er even mee stoppen welja maar ze kwamen terug en hoe, het geluid stond eindelijk hard iedereen compleet uit zijn dak is het afgelopen heb je die super rush je wilt doorgaan dus je wilt de zaal uit zoeken naar iets wat die rush doorlaat gaan.. maar nee je moet een half uur wachten om de zaal uit te gaan ben je de zaal uit kan je nauwlijks meer ergens naar binnen of je gaat even wat drinken halen buiten de zaal mag je de zaal niet meer in en niemand die ook maar de prodigy kon overtreffen met het geluid zo zacht het toch nog even proberen af te sluiten met amok maar die man moet verboden worden om af te sluiten wat een aanfluiting en nog 1 ding ga nooit met partynight naar een feest vanuit amsterdam 5,5 uur in de bus ?? met een strak staande reisleider ????
Waarschuw beheerder
Blauwe zaal was te relaxed voor woorden! Jammer van de drukte voordat je de zalen in kwam.. Maar heb echt een supernacht gehad!
Waarschuw beheerder
Ik vond het een enorme tegenvaller.

Het was veelste druk, de wc's waren drama, de sfeer was niet overweldigend en het geluid was te zacht.

Heb even genoten bij Richie Hawtin en Christian Varela. Pet Duo was ook wel leuk.

80% van de tijd dat ik er was heb ik staan balen van het feest.

Klote poortjes, klote volzette zalen en al die mensen die teveel drugs op hadden en out gingen.

Na 3 I Love Techno's en 1 outdoor editie houdt ik het bij deze voorgoed gezien.

Kutfeest!
Waarschuw beheerder
toch nog even proberen af te sluiten met amok maar die man moet verboden worden om af te sluiten wat een aanfluiting

are you nuts? was gruwelijk man
Waarschuw beheerder
Ik vond het allemaal bij elkaar best een vet feest! :D
Heb me goed vermaakt bij Rushkin, Pet Duo en Rush!!! :bounce:

Daarnaast moet ik even zeggen...WAT EEN KUTDRUKTE!!! Dat was echt niet normaal, wil je naar The Prodigy moet je gewoon in de rij staan om binnen te komen (absurd gewoon). Ik hoor iedereen over de wc's..daar heb ik geen moeite mee gehad kon altijd gelijk doorlopen, was niet echt smerig (alleen die geur).

Maja al met al gaaf feest :)
Waarschuw beheerder
Werd echt gek van de drukte :S Het geluid stond veel te zacht en het was ook nog slecht verdeeld.

Toen The prodigy stopte ben ik weg gegaan en daar heb ik fokkin spijt van :@

Volgend jaar beter :D

Waarschuw beheerder
Vond het te druk....De zalen waren te vol en het geluid stond echt veel te zacht.
Stond rechts vooraan bij de box en kon gewoon nog steeds normaal met iedereen praten!!beetje jammer....

Wilde ik ook gaan kijken bij de prodigy kwamen we gewoon de zaal niet meer binnen!!!
Volgende keer beter!
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
Ik vind het een geweldig feest, heb alle Djs gezien die ik van te voren wilde zien, heb alleen bij prodigy 5 minuten moeten w88 voordat ik naar binnen kon.. verder geen last gehad van drukte bij de Wcs/bar of wat dan ook...

ik heb zelf ook geen last gehad van vervelende belgen...wel veel toffe engelsen ontmoet.. en ja misschien kunnen ze niet dansen...maar dat is hun probleem... en al die belgen die je out zag gaan...help ze ff met opstaan duw ze ff goed in de rug zodat ze weg zijn...EN DANS WEER VERDER!!

Prodigy was te vet voor woorden, het was de 1.5 uur verveeld staan toekijken bij felix da housecat waard... hij is voor mij het enige MINPUNT van de hele avond... geen mix die klopte...platen zaten opbouwend erg slecht in elkaar...zoals gewoonlijk al zn hits... erg vervelend...en alsjeblieft stop met het draaien van Rocker (en helemaal met lelijke remixen ervan.) die plaat is geweest, net als murder was the bass en nog een paar van die tijdelijke hitjes!!

Voor de rest respect voor : Darko (verrassend goed geopend), Luciano(Erg rieleks gedraaid, goed dansbaar), Richie Hawtin (tja, Richie blijft Richie, zooo diep, Decompression!!:)), Anthony Rother (heeel vet weer Father & Back home!), Miss Kittin (kon er weer geen genoeg van krijgen), DR Lektroluv (heel vet imago en nog strakkere set!!, The Hacker - Flesh & Bones)!!

overal een super feest, ook heel rieleks met de bus erheen en terug, allemaal top geregeld en ik heb al weer zin in ILT2005!! maar dan geen prodigy maar daft punk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het was inderdaad wel wat aan de drukke kant...
ik heb me hier niet echt aan kunnen ergeren.

waar ik wel fucking pissig van werd was de volume waarop Amok aan het afsluiten was... waardeloos

held: Carl Cox , ik kreeg er gewoon kippevel van hoe de zaal reageerde als die gast er een nieuw plaatje op gooide heerlijk! :D
Waarschuw beheerder
toen kwam dave met zware ruk muziek

indd toen dave cl. begon te draaien was het gelijk kut in die zaal!! veel te rustige muziek en de sfeer was (in mijn ogen) helemaal weg!

Waarschuw beheerder
die plaat is geweest, net als murder was the bass

Wat zeg je nou?!?

Die plaat mogen ze tot ik kapot ben blijven draaien!
Waarschuw beheerder
Een 23-jarige Nederlander werd ten gevolge van overgebruik in levensgevaar overgebracht naar het Universitair Ziekenhuis. Zijn toestand was zondag stabiel.

Voor degene die het hadden gezien of gehoord :D
In levensgevaar is nog zacht uitgedrukt... :)
Waarschuw beheerder
ten eerste..... het geluid in de groene zaal.. ( en eigenlijk alle zalen) vEEL TE ZACHT.. Je kon nog makkelijk een gesprek voeren en daarvoor ga ik niet naar een feest.
Prodigy maakte wel alles goed maar felix the housecat was echt kut geluid... Zijn platenkeuze was geweldig maar helaas.
En die jongen ....ik had gehoord dat ie dood was...klopt dat? Helemaal op het einde bij de wc 's tussen de rode zaal en de uitgang zeg maar..????

O ja...bussen terug...KUT geregeld... denk niet dat ik nog naar zo'n groot feest ga...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ook niet echt veel meegemaakt :S behalve prodigy...hawtin .. villalobos.. en toen was het tijd om mensen van de grond te helpen??..
Waarschuw beheerder
volgens mij was jij de geen die van de grond geholpen moest worden has:P...!! hoe dan ook et was weer vet...en ja respect voor die gast met die fiets!!
Waarschuw beheerder
Vond het zwaar relaxed gewoon!! :yes:

Ik begrijp alle negatieve menignen en punten wel.
Maar het ligt er toch grotendeels aan hoe je hier als persoon mee omspringt.
Kijk als je 5 of 10 minuten (want langer was het niet) moet wachten voordat je een zaal binnen gaat kan je dat op verschillende manieren doen.

1. Je gaat 10 minuten lopen kankeren en schelden op de security en de organisatie. Dan sta je daar voor je gevoel 20 minuten. En daar komt nog eens bij dat de meeste mensen die naast je staan je ook niet echt als positief persoon zullen zien. :no:

2. Je kan ook rustig even een sigaretje opsteken en een momentje rust nemen. Spreek je buurman/vrouw aan. Beetje praatje pot maken met de mensen die om je heen staan. Voordat je het weet word je de zaal binnen gelaten en kan je weer helemaal los. :bounce:

Goed ik geef toe dat ik het niet relaxed vond dat ik bij Varela 20 minuten moest wachten. Dit kwam wel omdat op dat moment enige chemische middelen begonnen te werken. :p:D

Het is het zeker waard geweest want voor mij was hij de man van de avond :respect:

Al met al heb ik een heerlijke avond gehad. Hier en daar een paar minpuntjes maar ik probeer er langs te kijken. Meestal lukt dat wel. Ik geef het volgend jaar in ieder geval nog wel een kans. :YES::YES:
Waarschuw beheerder
Ik begrijp alle negatieve menignen en punten wel.
Maar het ligt er toch grotendeels aan hoe je hier als persoon mee omspringt.

Geloof me, ik heb er nog alles aan geprobeert om er nog een goed feestje van te maken, maar op een gegeven moment is de lol er echt af. Zal er dan wel aan liggen dat ik helemaal nuchter was...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb me echt wel vermaakt :jaja:
Wel druk ja bij Prodigy.. (maar dat weet je natuurlijk al van te voren)

Verder vond ik het echt (Y)

Waarschuw beheerder
Het ligt er sterk aan hoe je avond beleefd. Ik heb bijvoorbeeld de Prodigy wel kunnen zien. De hitte die daar hing die neem je maar voor lief. Vervolgens ben ik elke zaal in gekomen waar ik in wilde komen. Behalve Dave Clarke, maar die had ik toch pas nog gezien in Palmas.
Ik heb geen opstootjes gezien en maar één persoon gezien die tegen de vlakte ging. Ik heb mijn avond als leuk en positief ervaren.

Maar als je aankomt en je kan vervolgens bijna geen enkele zaal in en je wordt continu lastiggevallen door irritante Belgen vervolgens wordt je bijna fijngedrukt in de rij dan is voor mij de lol er ook snel af.

Ik denk niet dat het aan je eigen instelling ligt. Iedereen komt om lekker te feesten en als dat door omstandigheden niet lukt dan zakt je partymood meestal wel.
Waarschuw beheerder
De 5e keer I Love Techno, dit is voor mij de laatste geweest.

Wil niet zeiken ofzo maar VROEGER!!!!! was het toch echt beter!!!!! (te druk, te lompe mensen, fucking file)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me prima vermaakt, heb alles gezien wat ik wilde zien inclusief The Prodigy.. Maar toch was alles kut geregeld. Ik moest het hebben van geluk en gezelligheid, helaas!!

Voor mij was 't een topper, over het algemeen gezien was het slecht!

Waarschuw beheerder
Voor mij was het ook de 5e ILT en ja; ik herken wel iets van dat verlangen naar vroeger, maar weet je; ik probeer gewoon alsnog lekker te genieten. Lompe mensen zijn er altijd wel en wellicht ga je je daar nou eenmaal wat meer aan storen als je vaker naar feesten bent geweest omdat je dan meer op dingen als 'sfeer' of 'publiek' let. Ik weet nog wel dat de eerste keren dat ik op een groot technofeest was, ik me daar totaal niet mee bezighield. Dit omdat het het gewoonweg te druk had met enthousiast en overdonderd zijn door de nieuwe ervaringen. Kortom; voor mij blijft ILT een geschenk waar ik dolgelukkig mee ben!
Artiest {SHOWLIST artist 54574, 41719, 27322}
Waarschuw beheerder
ondanks de vage sweer....vage mense (franse dwaze:))...drukte....was t wel een top feest :yes:!

foullieren??? nergens wat van gemerkt....ken beter :yes:

geluid bij Amok was waardelooos!

:lief: pet duo :lief: Carl Cox

snackies (Y);)

Waarschuw beheerder
wat zei ik jongen :)
ome karel (y)

Waarschuw beheerder
Hou je bek over Karel gvd gvd...

Tis dat de MDMA (:O) toen in me hoofd zat, anders was ik echt heel boos geworden :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een paar slechte dingen :

- kut dat de zalen sloten als het te druk was verkoop dan niet zoveel kaarten heb dave clarke daardoor niet kunnen zien

- Belgen gaan Frans praten als ze geen zin hebben om Nederlands tegen je te praten.

- The Prodigy was te gek alleen heb een half uur in het licht gestaan.

een paar goede dingen :

- werd slecht gecheckt op middelen

- een feest waar je niet snel de weg kwijt raakt alles is aangesloten op 1 main zaal

- goede sfeer

- The Prodigy
Waarschuw beheerder

- kut dat de zalen sloten als het te druk was verkoop dan niet zoveel kaarten heb dave clarke daardoor niet kunnen zien

- Belgen gaan Frans praten als ze geen zin hebben om Nederlands tegen je te praten.

een paar goede dingen :

- een feest waar je niet snel de weg kwijt raakt alles is aangesloten op 1 main zaal

- goede sfeer

- The Prodigy
Waarschuw beheerder

een paar goede dingen :

- goede sfeer

- The Prodigy
Waarschuw beheerder

een paar goede dingen :

- goede sfeer

- The Prodigy

Waarschuw beheerder
ja daantje tis dat jij zon kut telefoon hebt!!!
Waarschuw beheerder
2 Onder Koffer : en nog 1 ding ga nooit met partynight naar een feest vanuit amsterdam 5,5 uur in de bus ?? met een strak staande reisleider ????!!

hahaha ja die reisleider ja wat een mongool he hij zat zo te smakken door die microfoon wij schreeuwen dat ie moest gaan vertrekken wou ie gaan wachten op een paar halzen die om 7 uur aan kwamen kakken: bonnetje kwijt!! welke mongool raakt zn jasbonnetje nou ook kwijt!

Eff on topic, Ghost was leuk pet duo ook en van de rest geen idee hoe ze waren was veels te druk bezig met mezelf beschermen tegen die belgische mafketels!!
En dan ga je bij rush weg om cox te zien ZAAL VOL! dan maar naar feliz da housecat OOK VOL, steve rachmad dan maar noodgedwongen WEER VOL! tsja toen zijn we maar heen en weer gaan lopen :frusty: vorig jaar was t zo vet en t jaar daarvoor ook,toen was t ook druk in die rode zaal met rush maar deze I LOVE TECHNO sloeg echt alles!!

jammer hoor.. wil je zo graag naar een van de weinige feesten die je steeds zo vet vond,verneuke ze t ff lekker!

Om maar te zwijgen over de w.c 's en dat pokkewijf met dat donkere haar (security) bij de oranje zaal,dacht dat k door kon lopen kreeg ik ff een vuist in me maag lekker hoor als je al misselijk bent :@
Waarschuw beheerder
wees maar blij dat je dave clarke niet hebt gezien hij ZOOG!

Waarschuw beheerder
Heb weer een boel mooie dingen mee mogen maken..

Waarschuw beheerder
Kortom; voor mij blijft ILT een geschenk waar ik dolgelukkig mee ben!

en daar sluit ik mij bij aan :yes:

Waarschuw beheerder
Mooi zo Da Bramos, zó hoor de instelling van een echt technoliefhebber ook te zijn!! Enne, dat die Belgen Frans gaan praten als ze geen zin hebben om Nederlands met je te praten; uhm, Frans hoort toch bij het talenpakket op de middelbare school???

Waarschuw beheerder
Heb me zeker wel goed vermaakt, zowat de hele avond in de gele zaal gestaan. Richie Hawtin was voor mij de man van de avond wat een set!!!. Vond Villalobos dramatisch slecht beginnen, het werd later iets beter maar echt ver onder zijn kunnen. Reinard Voigt (live) was wel vet maar wel een beetje een irritante aandachts trekker. Michael Mayer draaide heerlijke plaatjes maar had problemen met de apparatuur dat was wat minder, maar kon die zelf natuurlijk weinig aan doen.Owhja zou trouwens bijna onze Nederlandse trots vergeten Steve Rachmad zette om 23.00 al de complete roode zaal op z'n kop.

Paar mindere dingen:
- Ranzige Fransen, jezus wat een irritante figuren
- Ranzige Fransen met rugzaken op die je drinken met die kut rugzakken uit je handen beuken
- Te druk, heb er zelf weinig last van gehad maar zag gewoon teveel gevaarlijke situaties

Plus Punten:
- Richie Hawtin
- In Yellow was de hele avond genoeg ruimte
- Drugs controle, zon kerel klopte me een keer op me broek en ik mocht doorlopen (op 10 days off was er trouwens helemaal geen controle, dat was helemaal bizar)
- Je kan echt akkelig rijk worden aan Belgen/Fransen die steeds om drugs komen schooieren.

Al met al een geslaagde avond, ga vaak zonder verwachtingen naar een feest en maak er gewoon het beste van.Gewoon een nacht ouwehoeren met je vrienden is toch leuk?Al dat gezeik en gezeur hier is ook een beetje overdreven. Jullie moeten gewoon is een keer met een andere instelling gaan feesten.
Waarschuw beheerder
en nog 1 ding ga nooit met partynight naar een feest vanuit amsterdam 5,5 uur in de bus ?? met een strak staande reisleider ????!!

haha dat hadden wij ook, vanuit leiden. de hele organisatie was uit hun pan.
Waarschuw beheerder
Het was zalig...
heb eerst ivan smagghe(black strobe) gezien, dat was maar een saaie kerel. bewoog niet eens mee met zijn eigen beats, laat staan dat hij ook maar 1 keer heeft geprobeert het publiek mee te krijgen.
Daarna Felix Da Housecat die naar mijn mijn mening zalig was (komt mss ook een beetje door de saaiheid van de vorige dj)
en dan the prodigy
ik stond helemaal vooraan wat duidelijk het einde was... geen mens dat voor me stond met zijn lelijke kop :)
toen de 2 zangers van het podium sprongen en ik hun (,achteraf gezien, goor bezweet lichaam) kon aanraken was mijn nachtje ILT wel geslaagd...
Na the prodigy ben ik wat gaan gaan rondzwerven van room naar room om dan om 6u naar huis te vertrekken

(duidelijk ook wel overbevolkt)
*edit-typo*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was mijn 1e i love techno en ondanks de drukte heb ik me prima vermaakt. Ouwehoer, wat kunnen die belgen lijp doen. We waren rond 19.15u daar met de partynight bus uit Eindhoven. Bij binnenkomst maakten die gasten al een hoop kabaal, iedereen begon te schreeuwen en ik dacht dat er rellen uitbraken maar dat was gelukkig niet zo. Misschien volgend jaar weer.

Groeten uit Venlo.
Waarschuw beheerder
hahaha ja die reisleider ja wat een mongool he hij zat zo te smakken door die microfoon wij schreeuwen dat ie moest gaan vertrekken wou ie gaan wachten op een paar halzen die om 7 uur aan kwamen kakken: bonnetje kwijt!! welke mongool raakt zn jasbonnetje nou ook kwijt!

Hoe zou jij het vinden als ze zonder jou waren vertrokken dan was de wereld te klein voor jou geweest.

Waarschuw beheerder
Ik vond het te gek,was voornamelijk in de orange room.
Dave clarke wat ie daar deed zou me god niet weten!
Orange room was echt te gek!!
Pet duo,rush en Amok jaja!!dat was wel knallen.
James rushkin draaide ook wel lekker.
Waarschuw beheerder
Je kan echt akkelig rijk worden aan Belgen/Fransen die steeds om drugs komen schooieren

:jaja:

O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geweldig genoten :)
Waarschuw beheerder
was idd een geweldig feest :yes:

In het begin wilde iemand mijn kaartje kopen voor €250, ik moest echt schrikken maar ja, wat een feest, volgende keer weer ;)

Jammer dat ik de Prodigy niet had gezien maar dat komt Zaterdag wel :D

:respect: Richie Hawtin, Rush, Sven Vath, Dr. Lektroluv waaren voor mij gewoon super! :bounce:

Ik heb bijna nooit zo los gegaan als op deze feest :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was dus niet de enige, werd gewoon helemaal niet gefouilleerd, hij zei ja je ziet er wel te vertrouwen uit... en kon doorlopen, niet dat ik wat bij me had ofzo maar toch :S
Waarschuw beheerder
Damnz kon je je kaartje voor 250 euro verkopen!! Volgend jaar maar ff 2 kaartjes halen ipv 1 :p

Prodigy helaas ook gemist.. ga ze ook missen op de 20ste :s
Maarja..

Laterzzzzzz
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Verwachtingen waren voor mij denk ik iets te hoog :)Organisatorisch zwaar drol :NO:

Heb me daarentegen wel erg goed vermaakt en er werd ook zeer lekker gedraaid, maar het was echt te druk.

Waarschuw beheerder
Je kan echt akkelig rijk worden aan Belgen/Fransen die steeds om drugs komen schooieren

:yes:

Maatje van me kwam ook rijker thuis dan dat hij wegging...

Damnz kon je je kaartje voor 250 euro verkopen!! Volgend jaar maar ff 2 kaartjes halen ipv 1

Als ik volgend jaar weer ga, doe ik dat zeker weten (Y)

Waarschuw beheerder
Damnz kon je je kaartje voor 250 euro verkopen!! Volgend jaar maar ff 2 kaartjes halen ipv 1

ach ja.......normaal spuug ik hier me gal over uit...........laten we maar zeggen dat het feest toch al zo commercieel als de kk is....en dat het nog kan...

dingen als awake en kleinere feesten......opzouten met die denkbeelden :flower:
Waarschuw beheerder
idd volgend jaar wat extra kaartjes meeneme voor de verkoop.

-verder alleen maaar relaxte belgen gezien en gesproken (kwam misschien door mijn Bubblicious aardbei kauwgoms die erg goed in de smaak vielen).
-geen controle bij binnenkomst (weer voor niks alles in mijn mobiele en sokken weggemoffeld) nadat de bouncer aan mij vroeg of ik uit NL kwam en ik in heel vaag Duits begon te antwoorden mocht ik zo doorlopen.
-Te zieke line-up (alleen jammer van de volzette zalen die langs de plees wel goed bereikbaar bleven)
-Gratis H2O
-jammer dat niet het gehele publiek zin en goesting had om de hele nacht samen met mij uit ons dak te gaan.
-partynight bussen waren leuk met reisleiders desnoods nog strakker dan het publiek
-te weinig drugs in omloop voor alle fransen en belgen

kortom wat minder vermoeide mensen (van 16jaar en jonger) binnen laten en wat meer mensen die de hele nacht willen springen en juichen en dan was het was helemaal super
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je kan echt akelig rijk worden aan Belgen/Fransen die steeds om drugs komen schooieren.
Dit klopt echt,werd om de haverklap benaderd...
Wij zijn ook met meer geld terug gekomen dan toen wij arriveerden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gheghe...

tja normaal zou ik dat nooit doen....heb al genoeg maatjes die die dingen verkopen.....kzou dr gek van worden als ik op de dansvloer constant word aangesproken en voor die eurootjes weer die kkdingen moet pakken...

maar bij ILT was het gewoon te erg.......had er zo 500 in mn box kune meenemen.....en ik was ze zeker voor 12 ur kwijtgeweest voor 7,50 per stuk volgens mij 8)

toch al gauw paar duizend euries 8)

gvd warom werk ik voor 10 euries het uur:nee:...;)

Waarschuw beheerder
Omdat je eerlijk bent jongen (Y)

Waarschuw beheerder
achja naturlijk.....eerlijk.;)

ik vind op een feest mensen van (mits het goeie zijnO:)) pillen voorzien wat anders dan een dief zijn...

tis alleen...
je word constant aangesproken, hebt kans dr worden uitgezet, tis verslavend...de pillen en het geld;), en vergeet een beetje de waarde van geld denk ik;)

alle maatjes van me die verkopen......lopen uiteindelijk zo waus rond dat wil je niet weten....blijven maar graaien in die zak van ze 8)..;)

neuh.....ik neem best af en toe een :xtc:....maar kblijf liever de afnemer(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Feest is ook stukken leuker, inzien je niet om de 5 minuten door vreemden wordt aangesproken.

Dan heb ik daar als Partyflockberoemdheid natuurlijk al snel last van, maar vandaar dat ik de laatste tijd undercover ga ;)

Waarschuw beheerder
Dan heb ik daar als Partyflockberoemdheid natuurlijk al snel last van, maar vandaar dat ik de laatste tijd undercover ga

ken het probleem ja 8)...;)
ach flink wat bier of andere middellen helpt wel8);)

Waarschuw beheerder
Ken het probleem :no:

Popi jopie's.... Ik blijf gewoon heel normaal onder al die vrouwelijke aandacht ;)

Waarschuw beheerder
ik heb me prima vermaakt, aan het einde in de blue room was echt onwijs..mijn eerste I love techno, maar zekers voor herhaling vatbaar :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan er mensen deze zaterdag weer naar de belgen? naar pay & go groovecity. Ik heb 2 kaarten te koop :)

Waarschuw beheerder
Popi jopie's

O:)

krijg je als je iedereen eruit housed :p
;)

Gaan er mensen deze zaterdag weer naar de belgen? naar pay & go groovecity. Ik heb 2 kaarten te koop

damned als ik geld had was ik opzeker gegaan....heb ik jammergenoeg niet...
er is een pay en goove topic meen ik me te herrinneren...
lukt daar vast wel...
gaan paul en sasha ook>?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
neuh zij en de rest hebben er niet echt zin meer in. Ikzelf op zich nog wel maarja het zij. Misschien maar beter ook. Ben zelf beetje verzwakt na ILT en dus ziekjes :(

Heb al gereageerd in dat topic. Hopelijk kan ik ze nog kwijt.

Waarschuw beheerder
het was mn eerste... (schaam schaam) Op zich was het wel een geniaal feest qua djs en muziek, maar o o wat een kut geluid overal... alleen de prodigy niet, maar ja, eigen apparatuur he! Ivan smagghe en felix de huispoes waren magistraal, maar het geluid en de techniek verpestten het echt bijna... verder zijn de fransen en belgen over het algemeen echt irri.. ik was zelfs blij dat ik nog met n paar duitsers kon praten :) iedereen die loopt te zeiken over de drukte: het is een feest, dus het is druk. dat is overal zo en dat dan de zalen dicht gaan is niks nieuws!! dat is hier ook zo. en als het ook nog eens is aangegeven van te voren moet je niet zeiken maar gewoon dan maar wat eerder weg gaan bij een andere set.. keuzes dus enne prodigy: wat een verschrikkelijke vette set!!!
Waarschuw beheerder
Hoe zou jij het vinden als ze zonder jou waren vertrokken dan was de wereld te klein voor jou geweest.

DANK JE WEL!
Waarschuw beheerder
Tja, Het grote ILT. Mijn eerste en laatste keer. Waarom?

-FILE! Ze hadden alle wegen afgesloten die naar expo leiden op 1 na. Kost dus 1 uur netto knaltijd.

-Rij bij de garderobe bonnen. ^loketten heb ik geteld. 4000 man voor de deur en er waren er maar 2 open. In andere loketten zaten wel mensen, maar die waren geld aan het tellen.

-Eenmaal binnen: ALLES VOL! Lekker dan.

_Belgen. Met alle respect. In het begin is het leuk als ze een peukie of een slokje komen bietsen, maar op een gegeven moment wordt het echt te gortig. Wat een zwervers! De barren liepen echt op het nederlandse publiek. Waren dus goed bereikbaar.

-Maar goed, eenmaal een plekje veroverd was het wel lekker hoor. Cox, Varela, Ghost. Prima. Vooral die dikke kreeg de zaal plat want dat is iets wat die belgen wel leuk vinden. Lekker schreeuwen en springen. kunnen wij verwende Ollanders nog wat van leren.
Waarschuw beheerder
De barren liepen echt op het nederlandse publiek

en maar blijven volhouden dat Nederlanders gierig zijn, voorlopig hebben wij inderdaad de bar draaiende gehouden
Waarschuw beheerder
iemand toevallig een link naar wat fotootjes?

Waarschuw beheerder
Prachtig feestje weer! Flink staan bieren en voluit staan raggen!
Waarschuw beheerder
Shaggy!!!!