Partyflock

Forumonderwerp · 723418
1 volger · 5101x bekeken
Betreft: evenement: I Love Techno, zaterdag 13 november 2004 om 19:00
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer een feestje eerste klas :P alleen helaas kon ik de bus niet meer vinden. En was natuurlijk de accu van me foon op... Ik ben opzoek naar het emailadres of foonnummer van het meisje wat me geholpen heeft met vinden, natuurlijk weer zo stom om niet gelijk ff te vragen :'(

Als je dit leest, thanxyou en hoe ben je zelf thuisgekomen ;) (K)
Waarschuw beheerder
Hahaha, die fiets heb ik ook gezien, keb nog met die gast gesproken, hij had die fiets van achter een bar meegejat!
Geluid was idd zacht in de orange. Elke zaal heeft btw een capaciteit van 5000 personen. Kunnen dus 25000 man in die zalen waar muziek wordt gedraaid. Lompe, commerciële gedachte om te denken dat er dan 10000 man verdeeld worden over de switch en chillout area.
De belgen en franssen zijn een beetje geflipt, zodra ze binnenkomen zijn ze al overmatig vaag bezig. Veel persen en douwen als die deuren weer opengingen. Lompe gedrag, maarja vette muziek iig wel!
Ook nog iets vaags, in de orange room om 5.30 tijdens amok, leek het net of ze in een keer vloeibare stikstof de zaal in lieten stromen, godver, koud en daarna ijskoud. Net alsof ze iedereen de zaal uit wilde vriezen. Door de hoge luchtvuchtigheid ontstond er meteen ijs in de lucht. Gelukkig duurde het niet zolang. Anders was ik echt neergegaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kheb me overigens zeer goed vermaakt.
Planning heeft niet echt gewerkt maar leuke dj;s gezien :)
Rachmad was erggggg fijn, daarna Villalobos, Vath, Rother, Lektroluv, Ghost.
Beetje jammer van dat VOLZET & de belgen die niet met drugs om kunnen gaan hehe. Al met al lekker feestje!

Waarschuw beheerder
weetik, maar dan moest ik alsnog opnieuw wachten in de rij, daarom ging ik na de wc ;)

Artiest J-Mode
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een geweldige avond gehad! Sfeer was over perfect! Muziek was goed (af en toe iets te zacht of te weinig mid's)!
Als je er zelf gewoon naar toe gaat met het idee er een leuke avond van te maken en die houding ook vol weet te houden na een paar vervelende dingen... Denk niet dat het je dan gaat lukken om een klote-nacht te krijgen :).
Heb wel heel veel dingen gehoord over mensen die afgevoerd werden en dooien e.d. :(
Ging in eerste instantie voor de Prodigy, maar niet eens geprobeerd die zaal in te komen aangezien hij vanaf het begin al "COMPLET" "NO ENTRANCE" was. Geen spijt van gehad. Blue Room was geweldig!!
Of ik volgend jaar weer ga weet ik niet. Ligt aan de line-up en wie er mee gaat ;)
Waarschuw beheerder
Heheh keej :P
Lekker hooooor, de setje vliegen weer binnen :D

Waarschuw beheerder
Meer mensen die fiets gezien?

Ja! Die heb ik ook gezien, dacht eerst dat ik gewoon para was, maar iedereen zag um :)

Waarschuw beheerder
Dit was mijn derde ILT en ik vond het dit jaar ook te druk! Maar dat wil niet zeggen dat ik geen geweldige avond heb gehad.

Lekker inkomen bij Joris Voorn. Ik had hem nog nooit horen draaien, maar vond het erg lekker. Daarna naar de blauwe zaal voor Carl Cox:

Carl Cox: Mensen die er waren weten wat ik bedoel

Wat een geweldige opening! De sfeer was gelijk super en iedereen ging uit z'n dak!
Daarna wilde we naar Miss Kittin, maar er stond zo'n lange rij dat we besloten naar Pet Duo te gaan. Ook daar stond een rij en dat vond ik erg jammer, aangezien ik wachten op een feest echt zonde van mijn tijd vind.
Dus naar de rode zaal waar Justin Berkovi draaide. Erg lekker. Daarna Sven Väth. Hij is altijd één van mijn favorieten geweest, maar gister kon hij me niet echt boeien.
Ik ben weer in de blauwe beland, omdat andere zalen vol zaten, maar heb me daar prima vermaakt. Varela draaide een leuke set en Ghost sloot goed af. Jammer dat ik het laatste uur niet meer op mijn benen kon staan, zodat ik lekker kon dansen. Maar zittend heb ik ook genoten van Ghost, die ik ook nog nooit had horen draaien.

Kortom: een superleuk feestje waar ik veel dj's voor het eerst heb horen draaien. Volgend jaar wat minder kaarten verkopen en de hoop dat er ooit schone wc's op ILT zijn heb ik nu definitief opgegeven...
Waarschuw beheerder
Gemengde gevoelens houd ik over aan dit feest.
We arriveerden op de plaats des onheils na een tijdje vast gestaan te hebben, maar uiteindelijk ergens een modderig moerassig parkeerterrein gevonden. Na achter een paar Belgen via sluiproutes gelopen te hebben, kwamen we onverwacht snel toch aan bij de Flanders Expo.
Terwijl wij binnenkwamen (half 12), werd er al een kerel stuiptrekkend op een brancard naar buiten getransporteerd. Toedeledokie!

Fouillering: kut. Garderobeverdeling: kut. Toch snel binnen en zelfs meteen wat bekenden tegen het lijf gelopen. WC opgezocht, te druk, en via de andere kant van de WC stonden we opeens in de blauwe zaal.. Moesten echter nog steeds naar de WC, dus maar weer verder gelopen.
Begonnen bij Villalobos (enige zaal niet volzet, Superlaugh :9 ).

Vervolgens een beetje geprobeerd te zaalhoppen, maar alleen bij Orange daadwerkelijk naar binnengeduwd. Even lekker staan raggen op PET DUO en het begin van Dave Clarke meegepakt. Naar Blue even gegaan, maar Sven Väth had het daar niet echt te pakken. Te dromerig voor het tijdstip van de nacht. Als afsluiter maar DJ Ghosty aangehoord. Lekkere hitjes (We come One (DC Remix), Murder was the Bass) afgewisseld met wat breakbeattechnoplaten. Niet grandioos, dus om half 6 maar met de grote stroom mensen naar buiten gelopen, wat wel goed verliep.
Samenvattend: Twee zalen erbij of 10000 mensen minder en ik had wat meer favoriete DJ's kunnen zien. Leuk om een keer gedaan te hebben, dat I love techno auf jedem Fall.
Waarschuw beheerder
Nollekeuh>

Stikstof:S

Ze kregen in de gaten dat de temperatuur in orange echt te heet werd, en gooide 1 deur open. links vooraan in de zaal.

Flink koude buitenlucht, kwam naar binnen en dat gecombineerd met de tropische hitte binnen, werd het een groot stoomgebeuren.

Je zag geen hand meer voor ogen.
Waarschuw beheerder
keb me toch wel weer toppie vermaakt.

varela :respect:
carl cox :respect:
richi hawtin :respect:
ghosty :respect:
travel 2 dance :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
K vond het ook echt een superfeestje!! Alleen wel echt een minpunt jah dat de zalen volzaten enzo, kbedoel wil je naar The Prodigy kom je er niet door ja fijn :S

maar dat mocht mijn goede humeur dus ECHT NIET schaden hahaha :D heb me zeeekr goed geamuseerd!

Waarschuw beheerder
prodigy was gaaf!!!!!!!!!!!

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Waarschuw beheerder
donateur
Was een goed feestje! Busreis was ook erg gezellig, volgend jaar weer! :D
Waarschuw beheerder
Super feest met veel + punten en veel - punten.. ga ze niet opnoemen want die staan toch boven allemaal al omschreven.. wat ik eraan toe wil voegen aan de minpunten:

In blauwe zaal ging iemand out bij cristian varela vooraan bij podium.. werd afgevoerd.. weet iemand wat er met hem is gebeurd? of ie het wel overleefd had enzo? zag er wel freaky uit..
In onze bus hadden 2 jongens iemand dood zien gaan ofzo? letterlijk! hij had geen polsslag meer ofzo zeiden ze.. weet iemand hier meer van?

Verder echt kutzooi dat als je 1x een zaal verliet er bijna niet meer inkwam! volgende x minder kaarten verkopen!!!!!!!!!!

Laterzzz
Waarschuw beheerder
Hmmmm tja...ik wist natuurlijk vantevoren al dat t prcies zo zou worden als in 2002. En dat vond ik een baggerfeest.

Maar goed, de enige reden dat ik toch besloot een kaartje te kopen was omdat ik The Prodigy wilde zien. Omdat ik er bij Revolution niet bij kan zijn. :( :( :(

Begon al met file op de heenweg, ben maar uit de auto gestapt, kwam uiteindelijk om 22.30 de zaal binnen ofzo. Gelijk naar Green die al volzet was, waar iedereen schijt aan had...boeiend....helemaal naar voren gelopen, een grote brede kale meneer opgezocht (was maar alleen) omdat die nogal angst inboezemde (maar eigenlijk echt een schatje was) en bij hun groepje gestaan. vet gezellig. Maar het werd drukker en drukker, heter en heter. Ziekelijk druk gewoon. Na een nietszeggend setje van Felix mer allemaal hitjes begonnen ze dan eindelijk. Ovatie van t publiek, had dr helemaal zin in, effe vet knallen...gaan na 5 min. de lichten aan. Het was te druk in de zaal...Dus ze moesten er even mee stoppen.

Ja hallo stelletje achterlijke gladiolen, laat dan niet bij voorbaat al te veel mensen binnen. Publiek begon keihard met Boe'en en bah'en...kwam er na 20 minuten een kukel op t podium vertellen dat er ook nog technisceh problemen waren. Denk dat het uiteindelijk 00.45 was voor ze weer begonnen.

Tja wat nieuw werk, paar ouwe knallers, publiek helemaal los...maar wat een SCHIJTgeluid zeg. Je moest echt IN de box gaan zitten om t een beetje te voelen. Wel leuk om Thomazzz tegen te komen (bedankt dat ik even bij jullie mocht blijven dansjes maken )...Tuurlijk afsluiten met "Smack my Bitch Up"....ging heel wat losser dan vorige week bij Tiesto!

Maar goed, afgelopen, weer vet lang wachten voor je de zaal UITkon Staan dr ook nog eens op zn minst 25 politie-agenten een beetje dom te kijken...zorg gewoon dat t niet zo ver komt dat die zaal zo druk is. Vet veel mensne die in het midden stonden werden verdrukt, mensen ghingen out, abnormaal. Toen op zoek naar een fatsoenlijke plee maar alles was overstroomd en godse ranzig...Echt ZELDEN zulke smerige schijtplees mee gemaakt en dan ook nog 50 eurocent moeten betalen. Achterlijk.

Sowieso weer dat pokkepubliek met die rugzaken. Van die gasten die tegen je aanvallen of aanlopen. Gruwelijk veel onverzorgde en vieze mensen, teveel shirtjes uit en teveel bezwete bovenlichamen.

Zalen continu volzet, vet druk bij de Food stands, overal gewoon TE druk en TE warm. Effe bij Hawtin wezen kijken, achterlijke indeling van die zaal, geluid kut, vond zn set ook nog eens niks...

Ben om 03.00 afgetaaid.

Tja ik kwam voor de Prodigy, die heb ik gezien. Als ik een kaartje voor Revolution had gehad was ik NOOIT gegaan. Dus heb er geen spijt van ofzo. Was voor mij de moeite wel waard. Ik zie het maar als een concert van de Prodigy waar ik gisteren geweest ben en ILT ga ik HEEL snel vergeten. Wat een massale commerciele klotebende zeg, geld gaat duidelijk boven de veiligheid van de bezoekers. Dacht 2 jaar terug dat t erg was maar nu reden er nog emer ambulances, overal werden mensne op brancards geladen, echt ziekelijk. Die lui weten daar ook helemaal geen mate te houden, heb ik een hekel aan.

En het was ook nog een hengstenbal en je werd als vrouw echt te vaak lastig gevallen.

ILT zelf? Bagger. Te druk, te warm, continu mensne die werden afgevoerd, echt nooit NOOIT meer naar die klotehal. Gelukkig thuis nog een klein feestje gebouwd en zit nog wel na te genieten van die paar uurtjes in de Green Room, erg gezellig en Prodigy rules.

Verder weet ik een ding wel zeker. Als DV ook uitverkoopt, zak er maar in. Dan ga ik alleen als ik gratis mag en ben ik ook net zo snel weer weg als t te druk en warm is.

Voor mij was dit tot nu toe veruit het meest belabberde feest waar ik afgelopen jaar geweest ben. heb t zelf wel gezellig gemaakt maar t feest sloeg gewoon nergens op.

Zo.

En nu maffen!

(k)

PS E JA dit wist ik vantevoren, en NEE het interesseert me ook niet, ik lache erom. heb gezien waar ik voor kwam, me zolang ik daar was geprobeerd te amuseren en gelachen, t zelf leuk gemaakt en thuis een feestje gebouwd. :)

Waarschuw beheerder
wat een schat is t ook he 8)
:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
sooow jacky zit je op je praatstoel meid? 8) (y)

jou maar 3 minuutjes gezien :(

Sja het feest zelf, weinig zin om er veel woorden aan vuil te maken.. Ik heb het gezellig gehad, that's it.. Verder slecht georganiseerd, kut geluid, opdringerige viezerikken..

Eens maar nooit meer ILT :/
Waarschuw beheerder
CreAtive 14 november 2004 12:17
wat was het een ontzettend fuck feest zeg
ruim een uur in de file gestaan.. nergens normaal kunnen parkeren..
een half uur moeten lopen om bij die hallen te komen..
eindelijk binnen.. gaderobe vol na een uur met mazzel onze jas nog kenne ophangen..
en in al die tijd dat ik binnen was, kon je alleen nog de yellow-room in.. de rest was vol
na een uur heb ik het maar weer voor gezien gehouden..
ik dacht zo onderhand alles wel een x meegemaakt te hebben,
maar dit ?? beroerder kan volgens mij niet meer..

ik vond het 2 jaar geleden echt vet ! maar na vannacht zul je mij in dat fuck belgie niet meer zien..

Anders lees ik eerst effe en spaar ik mezelf RSI uit door zelf zo'n lange reply te tikken...

:D

Was ECHT heel blij dat jullie ook gingen, pff wat een aanfluiting.

En degenen die nu weer zo reageren dat "de zeikerds maarw eg moete blijven"...als jij 40 euro dokt dan wil je wel fatsoenlijk kunnen pissen, dan wil je niet onder de voet gelopen worden, dan wil je niet heel de avond smerige gasten aan je lijf, dan wil je dat t geluid ok is en je een beetje de ruimte hebt.

Ik heb nog wel een beetje waar voor mn geld ekregen en gelukkig dus ook gewacht in Green, wist wel dat ze terug zouden komen.

Maar als ik die ook gemist had had ik echt godsgruwelijk gebaald.

Waarschuw beheerder
vond het vorig jaar wel iets beter, vooral de drukte werd me echt te gek :( vond voor de rest de muziek prima en de sfeer....lekker veel mensen gezien die ik lang niet gezien heb, vond ik vooral belangrijk en dat dus in combinatie met lekker techno....helemaal top dus :yes:

tot volgend jaar ( en hopen dat het dan 5000 mensen minder zijn )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pascalle: Tja zoeken schoot daar niet op. Ik kwam met ene doel, toen dat bereikt was dacht ik :zoek het maar mooi uit met jullie rugzakken". wat een hoop schooiers binnen zeg, deed me denken aan LowLands dat er allemala gsten bekertjes gingen verzamelen, zelfs uit de sloten waar iedereen overheen stond te pissen, om zo geen geld te hoeven uitgeven.

Dat was ook t idee van die rugzakken denk ik. Zaten kleren in...scheelt weer 1,50 euro voor je jas ofzo. %) En dan lekker gratis water drinken heel de nacht.

Pfff.

En idd, die indeling van de Yellow-zaal...wie zet tpodium nu voorin? :D

Lachwekkend gewoon. ID&T heeft vorige week laten zien dat ze t WEL waar konden maken een perfect geregeld feest te geven in Hasselt. Dit was gewoon een aanfluiting. Mij zien ze niet meer terug. :)
Waarschuw beheerder
Supersuper feest.

ja, ik had ook naar de Prodigy willen gaan maar helaas was het te druk... Die fiets zag ik ook staan; heb nog een tijdje met die bel lopen klooien:D

En die kou was echt wazig ja; én zeer gevaarlijk volgens mij; ik was zwaar bezweet maar in 1 keer liepen de rillingen over m'n lichaam en kwam er douw uit m'n mond:S

Iemand enig idee hoe de track heet die Amok draaide zo rond 6 uur (denk ik...) met een super vet melodietje (hoog geluid) er doorheen? Dat nummer mocht voor mij eeuwig doorgaan:)

I definately (L) techno:)

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Heb me erg goed vermaakt, zo goed als de hele avond in de yellow zaal gestaan. En gelukkig was dit de minst drukke zaal.Villalobos begon echt heel slecht werd later wat beter maar vond zijn set weinig aan, terwijl ik hem normaal zeker waardeer. Reinhard Voigt (live) was zeker wel ok. Daarna kwam Richie Hawtin. Ben geloof ik 2 uur lang met een gigantische grijns door die zaal gestuiterd... wat een heerlijke set. Echt van genoten, voor mij zeker het hoogtepunt van de nacht.Michael Mayer draaide na Hawtin. Hij draaide zeker lekkere plaatjes maar vond het niet echt tot zijn recht komen in die grote zaal.Denk dat dit echt een Dj is die je in een klein zaaltje of club moet zien.Er was ook nog is wat mis met de apparatuur waardoor hij wat geiriteerd werd, maar goed al met al een vette avond gehad.Veel geouwehoerd met onbekende en zeker gelachen met me vrienden.Volgend weekend Pay&Go heb zon idee dat dat feest nog leuker gaat worden dan I love techno.
Waarschuw beheerder
donateur
prodigy: volzet
rush: volzet
carl cox: volzet wel binnen
dave clarke: volzet

ok, miss kittin was goed en mensen geloofde dat ik niet rook als ik een peuk in mijn mond heb ;)
maar vorig jaar viel I love techno al tegen en dit jaar heeft de das om gedaan. na 7 keer i love techno is het mooi geweest :s
Waarschuw beheerder
Vanwege wat tegenslagen kon ik er dus niet bijzijn, maar als ik het allemaal zo hoor... die drukte, die hitte en die rellen hadden van mij ook niet gehoeven. Volgend jaar wil ik het zeker nog een keer proberen (omdat vorig jaar nl. zo ontzettend goed was)

Met Oud en Nieuw ga ik iig wèl naar Awakenings :p Ook al is het weer in de NDSM :S
Waarschuw beheerder
Christian Varela :respect: !!

Wel druk, maar de muziek maakte alles goed!

Waarschuw beheerder
snap niet waar iedereen het over heeft, het was idd erg druk maar ik heb me echt zeker goed vermaakt!!
erg gezellig gehad :D

maarr misschien dat iemand dat weet, ik ben mijn tas kwijt geraakt. die tas kan ik best missen, maar er zat ook een bril in (nee geen zonnebril van een knaak).
vanochtend gelijk gemaild en proberen te bellen maar de telefoon namen ze niet aan daar en en op mijn mailtje heb ik nog geen reactie gehad..
weet iemand wat ze daar doen met gevonden voorwerpen?
(als diegene die het gevonden heeft al zo netjes is geweest het ergens af te geven..)

Waarschuw beheerder
FUCK DE COMMERCIE!

oke, ze hebben misschien iets teveel kaarten verkocht voor de capaciteit, maar
- was zelf als VIP, aangezien de eerste honderd kaarten in winkels in denhaag en 5 andere steden VIP waren voor dezelfde prijs als normaal + gratis t-shirt. VIP room was errug relaxt
- kaarten voor 40 euries is verdomd weinig als je het vergelijkt met id-t >>> 60 euries voor tiesto (1 dj)
- gratis water: hallo? In in nl kost dat al gauw wat eurootjes (hmh geloof ik 4??)
Conclusie dat ILT gelijk commercieel is vind ik op niets gebasseerd. was topfeessie :yes:
Waarschuw beheerder
lees hele gemengde reacties, maar ja hou je toch..
zelf vond ik het een leuk en bovenal vaag feest!
publiek vond ik juist heel divers en dat komt een feest ten goede. tja en die fransen: "you have sum ekstieziee fur mi?" lache man..gewoon zeggen: "only fur mi punk!".Denk alleen dat je je bij een massaal feest altijd moet instellen op zaken als drukte,warmte,die draaide slecht etc. Enfin, goed naar de klote gegaan +anthony rother=praaaaaaaaachtig!
Waarschuw beheerder
opzich had je je water bij de watertent heel snel hoor, dus hoefde je ech nie voor naar de wc te gaan, betaal je er ook nog eens 50 cent voor?
op de drukte na prima vermaakt, ga volgende keer gewoon met een bus, geen files, stap uit vlak bij de ingang, je bent er dus half 8 ongeveer, je kan je jas enzo gewoon in de bus laten liggen, na ut feest stap je zo weer in en kan je lekker navagen. daar betaal ik die paar 10tjes wel voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Eerste ILT en erg vet om meegemaakt te hebben. Had me al ingesteld op drukte en gesloten zalen, dus heb me prima vermaakt hoor! Gezellige mensen en keihard losgegaan!

ja de techno was weer lief (L)

Busreis vond ik ook chill. Alleen beetje overdreven bij de heenreis om 2x te stoppen voor een reis van 2 uur :S Maarja boeiend, we gingen naar ILT! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Erg leuk feest! Goede airco overal, niet te warm. Jammer van de af en toe volle zalen, maar als je 10 minuutjes wachtte kon je er zo in, en in andere zalen was ook goeie muziek! En goedkoop voedsel!
Waarschuw beheerder
Best wel tegenvallend....mijn eerste ILT, waarschijnlijk ook mijn laatste. Die massale feesten zijn niet helemaal mijn ding.

Heb me wel vermaakt natuurlijk, en heel veel vrienden/bekenden gezien, maar heb zoveel betere feestjes gehad :yes:

en vanwege de volle zalen the Prodigy en Richie Hawtin gemist :(
idd echt zooo druk

Waarschuw beheerder
Na het lezen van dit topic vind ik het opeens helemáál niet meer zo erg dat ILT al was uitverkocht toen ik eindelijk een keer kaarten wilde gaan kopen... :p

Ik heb zo'n hekel aan dat kudde drijven!!!
Waarschuw beheerder
Aan de ene kant relaxed dat je zo snel binnen was aan de andere kant voelde ik me daardoor ook niet echt veilig, zeker niet met die irritante gasten (belgen?) die niet van je af konden blijven :/ beetje jammer
Ik heb dat nog nooit zo erg meegemaakt op een feest :no:
bij de wc's was het echt veel te druk, heb voor mn gevoel de halve avond in de rij gestaan en de security was idd een beetje afwezig!? de gasten stonden (in de blue room) overal langs de muur te zeiken er liepen 15 jarigen rond en iedereen stond helemaal strak van de drugs
maar als je een blowtje draaide werd je wiet afgepakt :/

Maarrr... de techno was lief :lief: en in de rij bij de wc was het toch ook wel gezellig :)
we waren met een hele leuke groep en ik heb er voor mezelf een topfeestje van gemaakt

toch vind ik als je betaald voor een feest moet het ook een beetje goed geregeld zijn :jaja:
dat is geen zeuren, maar je mening geven (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb me goed vermaakt. Al was het vorig jaar met minder mensen binnen veel beter te doen allemaal.

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Even mezelf quoten (y)

Zooooo..... Lekker uitgerust en niet meer zo negatief als gister

Even een beknopte samenvatting dan...

8.30 binnen, was nog niet zo druk, ik was ook onder de indruk van de locatie Eventjes bij Joris Voorn gekeken (hou van die jongen, op naar Awake NYE)
Door naar James Ruskin, draaide erg leuke plaatjes... Heel afwisselend, alleen toen begon ik me al te ergeren aan het publiek Niemand, maar dan ook niemand danste ...

Na Ruskin het begin van Felix da Housecat, begon erg leuk in die zaal... Totdat het helemaal volliep met Belgen (Fransen, whatever) die helemaal van de kaart waren... Allemaal naar de klote, beetje aan mn vriendin zitten, met elkaar knokken , wegwezen dus

Op naar Rush, mooi niet dus !! Zaal vol, ga maar ergens anders heen Dan maar naar Cox, ook heel ok Na een uurtje bij Cox te hebben gestaan die erg verdienstelijk bezig was begon ik een beetje los te komen... Maar toen begon het Belgische telefoonnetwerk zn werk te doen...

Peter, ik zou maar eens kijken hoe het er voor staat met je belbundel, want ik heb 55x hetzelfde smsje van je gehad

Oftewel, ik met mn schatje de zaal uit... Smsjes volgen die helemaal niet meer recent waren, mijn smsjes kwamen niet aan, er zat mdma in mn hoofd.... Dan maar terug ? Ook niet dus, zaal van Cox ook dicht....

Toen had ik het ff helemaal gehad... Ben pas na 1,5 uur dwalen weer bekenden tegengekomen (Peter, Sabine >> ) die we na een kwartier door de overvolle wc's ook al weer kwijt waren....

Ik had het gehad, ben na Rush dwars door iedereen gewoon aan de verkeerde kant de zaal in gelopen terwijl Kiki de beveiliging afleidde

Eindelijk techno en wat voor techno !! Pet Duo, fucking heerlijk... En ik ging die zaal niet meer uit daarna Dave Clarke live... erg verdienstelijk

Stiekem had ik ook zin in Amok, alles geven aan het eind... ik had mn maatjes weer terug gevonden, alles was weer ok... Ging het eind van dit feest het dan toch nog voor me goedmaken ???

Eh nee, geluid ging bij Amok de helft omlaag.. Hij draaide als een krant... en het publiek was nog steeds drama

Bij Xentrix gestaan, wel ok geen afsluiter... Naar huis Busreis heen en terug was wel weer erg leuk, rare pep-snuivers

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
Pfff wat een drama dit jaar... Echt de slechtste ILT editie ooit!
Waarschuw beheerder
Mensen zouden eens met een andere instelling naar een feest van dergelijke afmetingen moeten gaan. Je weet van te voren (al dan wel of niet uit eigen ervaring) wat je kan verwachten.

Veel gehoorde klachten;
-Te druk; weet je van te voren, is niet voor niets uitverkocht.

-Te warm; Tja, goede muziek in combinatie met een hoop mensen, dat wil wel hé.

-Zalen vol; Klopt, maar als men nu even 5 minuten (ok bij the prodigy dan niet) geduld kan opbrengen kan je zo weer doorlopen. Elke zaal waar ik kwam zat vol, de hele avond lang. Maar ik heb ook nergens langer dan 5 minuten moeten wachtten. En nee niet via de uitgang van de zaal en nee ik drong niet voor.

-WC's goor. Vond ik ook, maar dat is op elk feest en ook op bijna elk feest betaal je 50 cent voor de plee. Geen argument om een feest op af te rekenen.

-Slecht gefouilleerd; klopt, maar toen jezelf aan de beurt was kwam het zeker wel ff heel goed uit dat er niet gefouilleerd werd:yes:

-Geluid matig: punt van kritiek waarin ik me kan vinden

-Rugtassen irritant: Waarom zou je je daar aan storen. Jij hoeft er niet mee te lopen de hele nacht. En dat je er een keer overheen struikelt, tja alsof die flesjes niet enkelbrekend zijn. Alsof er nog nooit iemand van de trap van de HMH is geflikkerd

-Gezeur over alternatief publiek; Ik vermaak me altijd kostelijk met het ILT publiek. Ik hou wel van die niets moet, alles mag mentaliteit. Mensen hadden gewoon schijt aan wat anderen vonden. Lekker je eigen ding doen:D

Zaken als handtastelijke mannetjes en vechtpartijen ben ik geen ooggetuige van geweest. Dat is wel kut ja, maar ook dat gebeurt op elk feest. Is iets waar de organisatie niets aan kan doen, wederom dus geen punt om ILT op af te rekenen.

Ook ik vind al die spierbundelbillies lomp met hun blote bast, maar dat gaat toch echt mijn feest niet verneuken.

Wees eens wat meer bezig met de leuke dingen, en niet wat er eventueel verkeerd ging. Bijvoorbeeld dat mensen boos worden omdat de prodigy een half uur pauze moest inlassen (VOOR ONZE EIGEN VEILIGHEID). Wees blij dat ze nog terugkwamen denk ik dan. Veel mensen gingen er van uit dat het bij het openings nummer zou blijven.

Dat gezeik van veel Nederlanders altijd. Ik spreek een aardig woordje over de grens, en heb zaterdagnacht met belgen, fransen, spanjaarden, engelsen, duitsers, ieren gesproken. En zij hadden allemaal een TOPfeest.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t zeker bruut :d was mn eerste I love techno, maar zeker niet de laatste!!!

We waren er al vrij vroeg, was met een bus mee, we waren om half 9 al binnen :s , k zag er flink tegen op met de gedachte dat ik tot 6 uur de volgende ochtend daar moest vertoeven, maar de eerste x dat ik op de klok keek, was t al half 6 :)

bij de ingang liep t nog lekker door, niet lang gewacht, ook bij de jassen was t top geregeld, snel drinkbonnetjes gehaald, en lekker wezen rondstruinen binnen :)

Beetje jammer alleen van die zalen die volwaren, maarja zo heeft elk feest wel wat, als je niet achteraan de rij ging staat maar een beetje aan de zijkant, kon je gewoon met 15 minuutjes wachten naar binnen. Alleen bij de prodigy, waar ik dus ook voor kwam, echt niet naar binnen, vet duwen daar in die rij, dus toen zijn we maar weer terug gegaan naar die uber geiluh Rush :respect: We hoorde ook van een paar gasten die daar wel zijn geweest, dat het zo druk was, dat er een dooie was gevallen, die was verplet ofzo?? :/

Al met al, heb ik een topfeesie gehad, ik heb met duitsers/belgen/fransen/engelsen/nederlanders gepraat, en gewoon ontzettend uit me dak gegaan op die uber geiluh techno :bounce:

I :lief: techno :jaja:
Waarschuw beheerder
Njah was mijn eerst ILT.. en het voldeed TOTAAL niet aan mijn verwachtingen.. Was mijn eerste ILT

GEluid was te zacht en vond het toch niet helemaal zuiver klinken, wc's te druk en smerig, kut fransen en belgen (wel aardige belgen gezien maar irritant dat sommigen kunnen zijn, fransen vond ik maar aggressief volk :s), vanaf 16 jaar ok.. maar heb ook meisjes van 13/14 jaar gezien.. waar blijft het beleid? MINDER.. En GVD wat iedereen bijna zegt.. VOLZETTE ZALEN!!! GRRRRRRRRR ok ok ook beetje eigenschuld als je na een uur bij Rush de zaal verlaat omdat je even wilt zitten in de chill out en dan nog denkt terug te komen :p

Iemand al wat gehoord van die jongen die waarschijnlijk is gestorven tegen het einde van het feest? 2 jongens bij me in de bus hebben daar iemand zien doodgaan.. :s echt triest.. slecht voor de reputatie van ILT (ook al denk ik dat ie zowiezo omlaag is gegaan naar deze editie als ik de reacties zo al lees)

maar heb gelukkig toch ook weer lol gehad die avond.. alleen maar doordat het gezellig was met me vriendin, de dj's heel erg goede kwaliteit afleverden (waaronder ik versta: Redhead, James Ruskin, Rush, Cristian Varela, Marco Bailey)

Wat sfeer betreft: in de zalen ging het gewoon goed eraan toe.. hele blije mensen, veel gejuich en gespring.. TOP! In de rijen voor de zalen en wc's.. pfff ik weet dat het vervelend is om te wachten voor een zaal maar laat andere mensen niet de dupe worden van dat geduw! Me vriendin werd bijna onwel door die druk enzo.. vieze kut belgen die toen achter ons stonden.. daardoor moesten we na 10 minuten wachten in de rij, stonden bijna vooraan en konden waarschijnlijk bijna naar binnen, toch de rij verlaten!
Owjah.. die franstalige belgen (of fransen) waren daar gweoon kutvolk! alleen maar irritaties gehad aan hun.. ze waren gewoon te aggressief te wild, te ongeduldig enzo..

Maja.. das mijn mening.. vind awakenings tot nu toe toch wat beter!

Hoop dat het volgende jaar beter wordt geregeld! en stuk minder kaarten worden verkocht!

L8terz

Waarschuw beheerder
Zalen vol; Klopt, maar als men nu even 5 minuten (ok bij the prodigy dan niet) geduld kan opbrengen kan je zo weer doorlopen

Wat een gelul :no: 20 minuten voor Cox gestaan en nergens gekomen... 35 min voor Rush gestaan en toen pas binnengekomen, omdat het afgelopen was :S

Waarschuw beheerder
Rugtassen irritant: Waarom zou je je daar aan storen. Jij hoeft er niet mee te lopen de hele nacht.

Ik weet niet hoor maare als ze met die rugtassen je biertje uit je hand slaan die dan lekker over je shirt valt is dat niet echt lekker en heel irritant en als het nou 1 keertje gebeurd oke maare meedere keren is niet zo relaxd!

en die gasten daar waren om 9 uur al allemaal van de kaart,de ene naar de andere liep tegen e op met hun wause kop,nee vondt het niet echt een heel relaxd publiek gelukkig viel het later op de avond wel mee met die gasten!

Te druk; weet je van te voren, is niet voor niets uitverkocht

uitverkocht ja,ik ken genoeg feestjes die uitverkocht zijn waarbij het niet zo f*cking druk was ,dit was echt niet normaal,ik heb bijna alle dj`s die ik wou horen gemist!
heb noodgedwongen bijna de hele avond in de Yellow gestaan!

maare toch heb ik wel een vette avond gehad,maare met een beetje mider drukte had het helemaal top geweest kunnen zijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, awakenings in de NDSM is fij:S Daar gaat het geluid lekker hard en zuiver:no:
Daar zie je geen vechtpartijen en super irritante figuren die constant aan je vriendin willen zitten.

Voor mij is ILT een duidelijk betere optie dan Awa:yes:
En die eventule dode. Heel lullig wat er gebeurt is (waarschijnlijk een geval van eigen schuld dikke bult, hoe hard dat ook klinkt). Ook shockers heeft ooit een dode gehad, het jaar daarop gewoon weer volle bak.
Waarschuw beheerder
Ben het met Danael en *Isiah Major* eens.. want toen ik bij Rush even weg was.. moesten we zeker meer als 10 min wachten in de rij.. Prodigy had ik geen eens meer zin om te proberen.. d8 ff slim te zijn en alvast bij Felix da housecat te gaan wachten.. maar toen moest ik al 5 min wachten in de rij.. toen ik binnen was konden we amper naar voren toe omdat het daar TE druk was.. die zaal zat wel vol en terecht dat er VOLZET werd neergezet.. maar sommige zalen zoals BLUE waar Varela en Bailey draaiden stond ook volzet maar vooraan was nog GENOEG plaats om te dansen..

Njah ieder zijn mening MAPO maar ik heb betere herinneringen aan awakenings dan ILT.. ook al ben ik maar 1x in NDSM geweest :)

no offence! we all love techno! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb het toch niet over awakenings in het ndsm !! :s
Waarschuw beheerder
Danael>

Dan was ik zeker de enige van de 30.000.

Jij staat gewoon gefrusteerd te wachtten , en dan lijkt elke minuut wel 10 minuten.

Isiah Major>
Alle dj's gemist die je wou zien:S:S:S
Duidelijk ook iemand met gebrek aan geduld. Zoals ik al zei. Aanschuiven in de rij en binnen 10 minuten binnen.

Alle dj's die ik wou zien, heb ik gezien.

En te druk, man alsjeblieft. Al zoveel gekkere dingen meegemaakt op feesten. Het is gewoon NIET waar dat de zalen afgeladen waren, op the Prodigy na dan. Zoals ik al zei, na 10 minuten kon je naar binnen om tot de ontdekking te komen dat de zalen voor maximaal 70% gevuld waren. En zeker als je doorliep naar voren had je goed de ruimte.
Waarschuw beheerder
En isiah major> Als je andere reply's ook aandachtig bekijkt, snap je dat dat stuk over AWA niet over jou gaat.