Hmmmm tja...ik wist natuurlijk vantevoren al dat t prcies zo zou worden als in 2002. En dat vond ik een baggerfeest.
Maar goed, de enige reden dat ik toch besloot een kaartje te kopen was omdat ik The Prodigy wilde zien. Omdat ik er bij Revolution niet bij kan zijn.
Begon al met file op de heenweg, ben maar uit de auto gestapt, kwam uiteindelijk om 22.30 de zaal binnen ofzo. Gelijk naar Green die al volzet was, waar iedereen schijt aan had...boeiend....helemaal naar voren gelopen, een grote brede kale meneer opgezocht (was maar alleen) omdat die nogal angst inboezemde (maar eigenlijk echt een schatje was) en bij hun groepje gestaan. vet gezellig. Maar het werd drukker en drukker, heter en heter. Ziekelijk druk gewoon. Na een nietszeggend setje van Felix mer allemaal hitjes begonnen ze dan eindelijk. Ovatie van t publiek, had dr helemaal zin in, effe vet knallen...gaan na 5 min. de lichten aan. Het was te druk in de zaal...Dus ze moesten er even mee stoppen.
Ja hallo stelletje achterlijke gladiolen, laat dan niet bij voorbaat al te veel mensen binnen. Publiek begon keihard met Boe'en en bah'en...kwam er na 20 minuten een kukel op t podium vertellen dat er ook nog technisceh problemen waren. Denk dat het uiteindelijk 00.45 was voor ze weer begonnen.
Tja wat nieuw werk, paar ouwe knallers, publiek helemaal los...maar wat een SCHIJTgeluid zeg. Je moest echt IN de box gaan zitten om t een beetje te voelen. Wel leuk om Thomazzz tegen te komen (bedankt dat ik even bij jullie mocht blijven dansjes maken )...Tuurlijk afsluiten met "Smack my Bitch Up"....ging heel wat losser dan vorige week bij Tiesto!
Maar goed, afgelopen, weer vet lang wachten voor je de zaal UITkon Staan dr ook nog eens op zn minst 25 politie-agenten een beetje dom te kijken...zorg gewoon dat t niet zo ver komt dat die zaal zo druk is. Vet veel mensne die in het midden stonden werden verdrukt, mensen ghingen out, abnormaal. Toen op zoek naar een fatsoenlijke plee maar alles was overstroomd en godse ranzig...Echt ZELDEN zulke smerige schijtplees mee gemaakt en dan ook nog 50 eurocent moeten betalen. Achterlijk.
Sowieso weer dat pokkepubliek met die rugzaken. Van die gasten die tegen je aanvallen of aanlopen. Gruwelijk veel onverzorgde en vieze mensen, teveel shirtjes uit en teveel bezwete bovenlichamen.
Zalen continu volzet, vet druk bij de Food stands, overal gewoon TE druk en TE warm. Effe bij Hawtin wezen kijken, achterlijke indeling van die zaal, geluid kut, vond zn set ook nog eens niks...
Ben om 03.00 afgetaaid.
Tja ik kwam voor de Prodigy, die heb ik gezien. Als ik een kaartje voor Revolution had gehad was ik NOOIT gegaan. Dus heb er geen spijt van ofzo. Was voor mij de moeite wel waard. Ik zie het maar als een concert van de Prodigy waar ik gisteren geweest ben en ILT ga ik HEEL snel vergeten. Wat een massale commerciele klotebende zeg, geld gaat duidelijk boven de veiligheid van de bezoekers. Dacht 2 jaar terug dat t erg was maar nu reden er nog emer ambulances, overal werden mensne op brancards geladen, echt ziekelijk. Die lui weten daar ook helemaal geen mate te houden, heb ik een hekel aan.
En het was ook nog een hengstenbal en je werd als vrouw echt te vaak lastig gevallen.
ILT zelf? Bagger. Te druk, te warm, continu mensne die werden afgevoerd, echt nooit NOOIT meer naar die klotehal. Gelukkig thuis nog een klein feestje gebouwd en zit nog wel na te genieten van die paar uurtjes in de Green Room, erg gezellig en Prodigy rules.
Verder weet ik een ding wel zeker. Als DV ook uitverkoopt, zak er maar in. Dan ga ik alleen als ik gratis mag en ben ik ook net zo snel weer weg als t te druk en warm is.
Voor mij was dit tot nu toe veruit het meest belabberde feest waar ik afgelopen jaar geweest ben. heb t zelf wel gezellig gemaakt maar t feest sloeg gewoon nergens op.
Zo.
En nu maffen!
PS E JA dit wist ik vantevoren, en NEE het interesseert me ook niet, ik lache erom. heb gezien waar ik voor kwam, me zolang ik daar was geprobeerd te amuseren en gelachen, t zelf leuk gemaakt en thuis een feestje gebouwd.