Die jongen bij de gang bij de wc's rond half 6 is dus gewoon echt dood?? Jezus.. Ik zat in zon wc hokje en hoorde zon klap dat ik even echt dacht dat het hokje instortte, toen ik naar buiten kwam zag ik een in elkaar gezakte jongen die wel meteen werd geholpen. Dit had ik al heel vaak zien gebeuren op het feest dus ik dacht komt wel goed.
Hij werd omhooggehouden en een t-shirt met water op zn gezicht en geprobeerd wakker te maken enzo. Ik probeerde na te denken wat te doen maar het lukte gewoon niet! Ik stond er maar een beetje bij te kijken
Hij reageerde zelfs al een beetje, dus we dachten nou dit is wel een erge maar het komt goed, alleen het duurde zo lang voordat de ehbo kwam

Volgens mij echt 10 minuten en dat vind ik gewoon te lang, je kon de post zien vanaf de plek dat het gebeurde.
Zn ogen gingen alleen echt vreemd staan en snel erna dicht

Hij werd naar de gang bij die wc's gedragen en omdat het zo lang duurde voor de ehbo arriveerde is er nog een security bijgehaald die volgens mij wel wist wat ie deed.
Intussen was de jongen bleek/gelig en had donkere kringen onder zn ogen.. Toen EINDELIJK de ehbo kwam gingen ze meteen bezig zijn met hem, toen werden de mensen eromheen weggestuurd waaronder ik. Ik heb nu dus verder zelf nix gezien maar mensen hebben het over dat er een spuit in zn borst werd gestoken en zelfs een doek over hem heen gelegd, maar ik weet het niet 100% zeker.
Volgens vrienden van hem (volgens mij kwamen ze allemaal uit Nederland) had ie niet heel gekke dingen gehad. Ik plaats maar niet wat omdat dat misschien ergens niet handig voor is..
Ik denk er nu nog steeds veel aan, zie het steeds voor me, ik heb volgens mij nog nooit echt zoiets ergs gezien...
Over het feest dan: Tja druk, te warm. Kan je wel zeggen is vaak zo maar verkoop dan minder kaarten of huur dure ventilatie en maak het 5 euro duurder, want dit was ongezond. Ik had in de auto al flink wat gedronken maar ben binnen maar overgegaan op puur water omdat ik het niet eens gezond vond om hier alcohol te drinken. Gratis water was een super pluspunt, meteen overal invoeren.
Ook vind ik het heel erg dat er dus geen drugs test of info stand was want zeker hier met allerlei buitenlanders was er erg veel drugsmisbruik volgens mij.
De muziek vond ik wel heel leuk, The Prodigy meegemaakt en wat gebeuk in de orange zaal. Na het zien van het netvertelde had ik alleen echt geen zin meer en kreeg rillingen enzo, dus zijn we maar gegaan.
De mensen: Tja iedereen zeikt erover maar ik vond het geweldig!! Eindelijk eens niet alleen g-sus/g-star/lacoste publiek maar gewoon lekker verschillend! Verder vond ik het binnenkomen en weggaan/wegkomen enzo goed geregeld. Alleen idd jammer van het fouilleren, stond daar bijna zo van ja fouilleer me dan! Maar goed, al met al een goed feest met voor mij toch een gebeurtenis die het einde voor me heeft verpest