Partyflock

Forumonderwerp · 723418
1 volger · 5103x bekeken
Betreft: evenement: I Love Techno, zaterdag 13 november 2004 om 19:00
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer een feestje eerste klas :P alleen helaas kon ik de bus niet meer vinden. En was natuurlijk de accu van me foon op... Ik ben opzoek naar het emailadres of foonnummer van het meisje wat me geholpen heeft met vinden, natuurlijk weer zo stom om niet gelijk ff te vragen :'(

Als je dit leest, thanxyou en hoe ben je zelf thuisgekomen ;) (K)
Waarschuw beheerder
wat hoor ik? is er iemand doodgegaan?
niets over gehoord verder, weet iemand hier iets van?

misschien is er ook wel een leven verwekt op ILT, want bij ''ons'' in de hoek stond er een stelletje te neuken (die werden overgins niet uit elkaar gehaald en konden lekker voor ieders ogen hun gang gaan)
Waarschuw beheerder
Wuahahahhahahahaha zoiets hoorde ik ook al idd...!!
Damnzz GHB heeft zeker zijn werk gedaan lolzz!
Waarschuw beheerder
DJ Pots Poos>
Klopt enigzins wat je zegt. Ik ging nu voor de 5e keer, en ook voor mij was het de 1e keer dat alle zalen dichtzaten.

Maar is er iemand die er wel eens aan heeft gedacht dat je beter gecontroleerde chaos kan hebben dan ongecontroleerde chaos.
Door deze maatregel waren de zalen (eenmaal binnen) niet te vol. Zoals voorgaande jaren.
Door deze maatregel had het plaatselijke ziekenhuis, vergeleken met vorige edities een rustige avond.
Zoals ik al een paar keer eerder zei, aansluiten in de rij en binnen 10 minuten in een niet te drukke zaal staan:D

En neukende mensen ja haha. Wazig feest. Fiets in orange, neukende mensen moet niet gekker worden:D

Waarschuw beheerder
donateur
Jah man aan het einde bij de WC's rechts naast de rode zaal lag er gewoon een dooie om de hoek.

Er waren wel allerlei EHBO'ers mee bezig maar dat mocht niet baten er ging een doek over hem heen :vaag:

edit* Vond het opzich wel een vet feestje. Tliep wel totaal anders dan verwacht maar heb me toch wel vermaakt.
Vooral in Red. Rachmad deed echt wel. (tjah de rest was vol)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt waar ja? Dat van die doek? wow!
Waarschuw beheerder
Hoe was Marco Bailey dan? Die ga ik over 2 weken zien in de melkweg....heb daar hele goeie verhalen over gehoord nl.
Iemand Carl Cox gezien? Hoe was onze grote man?
Waarschuw beheerder
vind het echt eng om te horen dat er gewoon mensen sterven op een feest :no:
onbegrijpelijk ben blij dat ik het niet heb gezien wat ik zou echt van slag zijn.
sommige mensen zeggen wel eigen schuld dikke bult, maar wie weet heeft iemand iets in zijn/haar drankje gegooid of had hij/zij net een verkeerde pil te pakken?

je weet niet wat er gebeurd is, ben wel erg nieuwschierig
Waarschuw beheerder
tis vrij heftig! vond dat er zoiezo erg veel mensen werden afgevoerd! lijkt wel of die belgen niks kunnen hebben :vaag:
Waarschuw beheerder
Marco Bailey draaide echt GOED!!! Weet niet hoe ik zijn stijl het best kan omschrijven.. Spacey techno?? Veel vage geluiden en toch ook opzwepend.. Carl Cox heb ik gemist helaas.. te druk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk eerder dat het te maken had met de drukte :jaja:
ik heb 1 keer een brancard voorbij zien komen maar daar lag niemand op
verder heb ik gelukkig niets gemerkt.....

vind het maar een eng idee... het zou net zo goed een van je vrienden kunnen zijn :/

Waarschuw beheerder
Iemand Carl Cox gezien? Hoe was onze grote man?

We wilden er vantevoren ff gaan kijken en dan halverwege ff een andere room pakken, maar wat was'tie weer relaxt. Bij het begin ontplofte die zaal bijna >>> van voor tot met achter werden die belgen gek :D dus toch maar die twee uur daar gebleven :yes: Hij draaide overigens wel wat bekendere (oudere) nummers afgewisseld met nieuwer materiaal, maar zeer relaxte combi :yes:
Waarschuw beheerder
Marco Bailey laatste half uur van gezien. Kon me niet echt bekoren. Vraag me ook niet naar titels, ben ik niet zo'n ster in:S

Niet echt een reply waar je wat aan hebt, The Emporror
Waarschuw beheerder
misschien is er ook wel een leven verwekt op ILT, want bij ''ons'' in de hoek stond er een stelletje te neuken (die werden overgins niet uit elkaar gehaald en konden lekker voor ieders ogen hun gang gaan)

Ja gatverdamme dat was echt te ranzig om te zien!

Waarschuw beheerder
party as leuk prodigy was de bomb, organisatie van de reis daar naar toe was erg slecht, en dat ze de deuren sluiten als het te druk was was ook een min punt want er konden genoeg mensen naar binnen bij prodigy maar ze lietyen de deuren gewoon dicht
Waarschuw beheerder
Carl Cox was (y)
heerlijk gedanst dat weet ik wel maar wat ie precies draaide ben ik vergeten :vaag: haha

*edit:
Ja gatverdamme dat was echt te ranzig om te zien!

toen zijn shirt uitging en zij bezig was met de knopen van zijn broek ben ik ergens anders gaan staan
heb dus gelukkig een groot deel gemist, maar hoorde van andere mensen (lees: Nanne) dat het idd nogal ranzig was, maar hij was te ver uit zn plaat om zijn blik af te wenden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in bijna alle zalen kon je voorin makkelijk dansen, veel ruimte zoals veel hier al zeiden. zalen waar je niet meer in kwam stond ik voorin op lege plekken hehe :D
Waarschuw beheerder
Precies. Wij staan op elk feest altijd links vooraan bij de boxen. Weet ook niet waarom. Altijd meer dan genoeg ruimt.
Zo ook bij ILT, vooraan had je alle ruimte.
Hoe meer mensen achter in de zaal blijven staan, hoe drukker het voor nieuwe mensen in de zaal lijkt. Sie zoiets hebben van wow, dan zal het vooraan wel helemaal vet druk zijn, en dus achterin blijven.

Mooie gedachtengang, geeft mensen zoals mn vrienden en ik mooi de ruimte voorin:yes: :D

Waarschuw beheerder
Qua muziek vond ik het absoluut beter als vorig jaar. Belgen zijn niet irritant, Nederlanders zijn irritant.
Zeuren omdat mensen een rugtas bij hebben en commentaar leveren dat het stil gelegd wordt begrijp ik al helemaal niet. Terwijl er een hoop mensen bijna onderdrukt worden. Wees blij dat de organisatie hier wat aan doet, ook al had het vantevoren al moeten gebeuren door minder kaarten te verkopen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet of nog meer mensen het gezien hebben maar om 05:45 ofzo lag in de RED zaal een gast helemaal verstijft. was toen ook die strobocopen net aanstonden. die gast lag gewoon helemaal versteend op de grond met z'n mond open en z'n benen/armen nog in een dansbeweging. hij was gewoon tijdens het dansen helemaal versteend/verstijfd.

kwam gelukkig gelijk veel ehbo aan en hij werd mee genomen.
maar zou die gast dood zijn? ik heb niet gezien of z'n ogen open of dicht waren maar toen ik 'm zag dacht ik gelijk dat ie dood was.

Waarschuw beheerder
toch begrijp ik het niet helemaal >>> voorgaande jaren heb ik ook vaak genoeg voor dichte deuren gestaan bij zalen, maar dit jaar eigenlijk helemaal niet. en ben toch bij o.a. carl cox, richie en sven vath geweest :D
Waarschuw beheerder
Veel minder kaarten (weet niet hoeveel mensen er geweest zijn) het hadden er best 10000 minder mogen zijn.
Waarschuw beheerder
guido: het zal die gozer wel geweest zijn denk ik
omdat er op het eind van de avond een dode lag net om de hoek bij de Red room :/
Waarschuw beheerder
menig vole brancard gezien (stuk of 6 zkr) maar zo'n dode is toch wel erg bizar :s
Waarschuw beheerder
Die jongen bij de gang bij de wc's rond half 6 is dus gewoon echt dood?? Jezus.. Ik zat in zon wc hokje en hoorde zon klap dat ik even echt dacht dat het hokje instortte, toen ik naar buiten kwam zag ik een in elkaar gezakte jongen die wel meteen werd geholpen. Dit had ik al heel vaak zien gebeuren op het feest dus ik dacht komt wel goed.

Hij werd omhooggehouden en een t-shirt met water op zn gezicht en geprobeerd wakker te maken enzo. Ik probeerde na te denken wat te doen maar het lukte gewoon niet! Ik stond er maar een beetje bij te kijken :s

Hij reageerde zelfs al een beetje, dus we dachten nou dit is wel een erge maar het komt goed, alleen het duurde zo lang voordat de ehbo kwam :( Volgens mij echt 10 minuten en dat vind ik gewoon te lang, je kon de post zien vanaf de plek dat het gebeurde.

Zn ogen gingen alleen echt vreemd staan en snel erna dicht :( Hij werd naar de gang bij die wc's gedragen en omdat het zo lang duurde voor de ehbo arriveerde is er nog een security bijgehaald die volgens mij wel wist wat ie deed.

Intussen was de jongen bleek/gelig en had donkere kringen onder zn ogen.. Toen EINDELIJK de ehbo kwam gingen ze meteen bezig zijn met hem, toen werden de mensen eromheen weggestuurd waaronder ik. Ik heb nu dus verder zelf nix gezien maar mensen hebben het over dat er een spuit in zn borst werd gestoken en zelfs een doek over hem heen gelegd, maar ik weet het niet 100% zeker.

Volgens vrienden van hem (volgens mij kwamen ze allemaal uit Nederland) had ie niet heel gekke dingen gehad. Ik plaats maar niet wat omdat dat misschien ergens niet handig voor is..

Ik denk er nu nog steeds veel aan, zie het steeds voor me, ik heb volgens mij nog nooit echt zoiets ergs gezien...

Over het feest dan: Tja druk, te warm. Kan je wel zeggen is vaak zo maar verkoop dan minder kaarten of huur dure ventilatie en maak het 5 euro duurder, want dit was ongezond. Ik had in de auto al flink wat gedronken maar ben binnen maar overgegaan op puur water omdat ik het niet eens gezond vond om hier alcohol te drinken. Gratis water was een super pluspunt, meteen overal invoeren.

Ook vind ik het heel erg dat er dus geen drugs test of info stand was want zeker hier met allerlei buitenlanders was er erg veel drugsmisbruik volgens mij.

De muziek vond ik wel heel leuk, The Prodigy meegemaakt en wat gebeuk in de orange zaal. Na het zien van het netvertelde had ik alleen echt geen zin meer en kreeg rillingen enzo, dus zijn we maar gegaan.

De mensen: Tja iedereen zeikt erover maar ik vond het geweldig!! Eindelijk eens niet alleen g-sus/g-star/lacoste publiek maar gewoon lekker verschillend! Verder vond ik het binnenkomen en weggaan/wegkomen enzo goed geregeld. Alleen idd jammer van het fouilleren, stond daar bijna zo van ja fouilleer me dan! Maar goed, al met al een goed feest met voor mij toch een gebeurtenis die het einde voor me heeft verpest :(
Waarschuw beheerder
gratis water?? waren die flesjes gratis?
Waarschuw beheerder
Nee je had in de grote middenhal een stand met gratis bekertjes water. Als je die al gemist hebt :vaag: ;)

Maar in de zalen was je idd aangewezen op de flesjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond het een leuk feestje. Heb gelukkig wel de Prodidy gezien. Bij binnenkomst stond er al VOLZET bij de groene zaal, maar toen we dichterbij kwamen lieten ze nog steeds mensen naar binnen. En beter dat veel mensen het aflieten weten toen de lichten aangingen, meer ruimte voor ons!

Verder viel het me idd op dat er nauwelijks gefouilleerd werd. En als er straks een dooie valt door een steekpartij dan komt de gehele partyscene weer in een slecht licht, terwijl er ook normaal gefouilleerd kan worden.

Al met al wat het een leuk feestje. Volgend jaar zeker weer.
Waarschuw beheerder
2 minni>> laat die :vaag: maar weg want dat was ik niet maar wie gaat er ook drinken halen in een zaal die als gang bedoelt is :/
Waarschuw beheerder
Ik gebruik de :vaag: ook gewoon voor gewone vaagheid hoor niet in de zin van drugs ;) Maar als je bijv. van zaal verwisselt kon je dus een bekertje pakken, of stel je voelt je even echt niet goed kan je de zaal dan maar even uit om lekker te gaan drinken, vind het heel goed dat initiatief
Waarschuw beheerder
Mee eens:yes:
Waarschuw beheerder
Uhh was het bij de wc's van de RED zaal? of was er 1 bij andere wc's en 1 bij RED die beide out gingen en misschien dood zijn gegaan? anders 2 doden misschien :s damnz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was volgens mij die bij de red ja en dan het rechter 3 wc's-hokje zegmaar. Maar ik hoor dus mensen over een jongen in een zaal die verstijfde waar meteen ehbo bij was dus dit was iig een andere dan.

Waarschuw beheerder
maar wie gaat er ook drinken halen in een zaal die als gang bedoelt is

genoeg mensen; ik heb er anders heel wat litertjes gehaald :D
Waarschuw beheerder
Jaa ik ook :) maar in de zalen zelf wel flesjes gekocht strx mag je je zaal niet meer in :P

Waarschuw beheerder
nee, da's waar :yes: maar door dat gratis water toch aardig wat euries bespaard in vergelijking met de meeste nederlandse feesten. Helaas wel weer een berg kwijt voor de benzine kosten, dus alsnog even duur :D

Waarschuw beheerder
Ik heb dat gratis water ook niet gezien :vaag: :)

Sterker nog, ik ben niet eens een keer wezen chillen!
Waarschuw beheerder
Naar de wc gaan was ook wel dom geregeld in de Orange; de wc was plotseling gesloten... Zag ik die rij voor de ingang:S Dan maar ff achter t gordijn kruipen...;-)
Waarschuw beheerder
Vaak worden dat soort dingen niet openbaar gemaakt :)

Waarschuw beheerder
1 dode maar.valt mee toch 8)

als ik om 11 uur als de eerste mensen zwaar out zag gaan :/...
nooit leuk om te zien natuurlijk...maarja dat op 35.000 man.....

denk dat het wel vaker voorkomt.....alleen je hoort er weinig van, omdat het niet altijd in de publiciteit komt....

kijk dat je gebruikt......fuckit.....hoort voor de meeste er gewoon bij...
maar er liepen echt veel mensen op ILT die er echt een stuk of 10 op hadden :vaag:....

flink wat drugstoeristjes gezien igg.....van die teKnogangers...vieze franssen...trippend op de lsd midden in de zaal 8)
Waarschuw beheerder
Hoor nu wel een geluid dat diegene zondag stabiel was :)

Waarschuw beheerder
Ik werk zelf bij de beveiliging op de grotere feesten, en wat mij idd opviel is dat er idd erg slecht of helemaal niet gevisiteerd werd.
Stond wel enorm veel mankracht aan de deur en politie was ook goed zichtbaar, maar toch.
Heb t zelfs meegemaakt dat bij het verlaten van een zaal enorme opstopping ontstond :(

De sfeer was overigens wel relax, op de 10.000 man die tegen je aanlopen na.

Over die dode weet ik helemaal niets, weet wel dat je niet van geruchten moet uitgaan. Als ik hierboven al lees dat ze niet zeker weten of er wel een wit doek over die jongen is neergelegd.Als je t ziet dan is t toch zo?En zo niet vertel dan niet van die verhalen

Waarschuw beheerder
Geloof maar dat t wel openbaar wordt gemaakt, wat is dat nu weer voor onzin!!!!
Waarschuw beheerder
wel op de terug weg 2 ongelukken gezien.

1 met een klapband, en 1 bmw-compact die nu NOG compacter is geworden.
die heeft ff pinball gespeeld met de vangrailen aan beide kanten.
Waarschuw beheerder
Wat ik heb geplaatst is iig waar ;) En dat van dat doek en die spuit heb ik zelf dus niet gezien. En dat doden op feesten soms stil worden gehouden zou ik niet raar vinden, maar heb het zelf nooit 'gemerkt' nee

Waarschuw beheerder
Dat gratis water was trouwens wel een goeie aktie van ze. Dat zul je die geldwolven van ID&T en Q-dance niet zien doen op een feest.

Waarschuw beheerder
KUT feest :NO:

Waarschuw beheerder
Op Raving Nightmare was ook gratis water (maar das ook geen ID&T of Q-dance).

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Niet zo gek dat er 1 dood ging...

Als je zag hoe sommige van die gasten erbij liepen :no: en maar naar ons toekomen "do you have xtc ? please, i beg you for some xtc !"