Partyflock

Forumonderwerp · 723418
Het was weer een feestje eerste klas :P alleen helaas kon ik de bus niet meer vinden. En was natuurlijk de accu van me foon op... Ik ben opzoek naar het emailadres of foonnummer van het meisje wat me geholpen heeft met vinden, natuurlijk weer zo stom om niet gelijk ff te vragen :'(

Als je dit leest, thanxyou en hoe ben je zelf thuisgekomen ;) (K)
he altijd weer leuk om de meningen van mensen te horen die er niet eens geweest zijn :s Ik vond het in ieder geval zwaar goed. Hawtin!!! Dr.Lectroluv!! hele avond was één grote techno/electro trip.

Vind je het gek dat het ff stil gelegd word als je achteraan zowat onder de voet word gelopen en geen stap vooruit kunt zetten...
Ik vond het geslaagd. Beter als vorig jaar zelfs. Felix de housecat was zeer goed. Prodigy ook vet. Maar Ghost was toch wel het einde se.
Vond het echt zwaar tegenvallen :/ Had er iig veel meer van verwacht...

Er waren echt te veel kaarten verkocht! Alle zalen waren gewoon vol :| Stond je daar met je goede gedrag in het middenstuk.. Proberen bij Prodigy naar binnen te gaan.. Echt super lang in de rij gestaan, eindelijk binnen; echt één grote chaos :S Die mensen sporen echt niet! Waren aan het headbangen, elkaar de lucht in te gooien en nog meer rare dingen :| Toen maar de zaal uit gegaan, want ik trok het echt niet meer.. Helemaal para!

Orange.. Goed gedraait (Y) alleen btje jammer dat het geluid echt ongelooflijk bagger is! Damn! Stond voor de boxen en nog leek het een achtergrond muziekje.. Te erg gewoon!

Nee, voor mij mayB geen I :lief: Techno meer, tenzij ze zeker een paar duizend kaarten minder gaan verkopen!

*Staat wel met Rush op de foto :lief:*
Wat een zielig kutfeest!!! Kunnen die Belgen dan helemaal geen normaal feestje organiseren??? Ik als zware techno-liefhebber kon niet eens ff gaan kijken bij mijn favo's omdat gewoonweg de zalen gesloten waren... Ik snap ook niet dat ze in de grote zaal de lichten aan hielden, als ze de lichten uit hadden gedaan en daar de grote dj's hadden laten draaien dan was het heel anders uitgelopen en zouden er geen relletjes uitbreken zoals bij de Prodigy. Heel fout geregeld!!!

Qua entree etc. was het echt weer goed geregeld. Volgend jaar gewoon wat minder kaarten verkopen zodat je naar de dj's kunt gaan waar je heen wilt gaan. Overigens stond er vaak ook dat het vol was, terwijl je gewoon naar binnen kon lopen.

Dj Ghost op het einde met Umek - Gatex was super.....

echt balen dat t voor de meeste mensen zo n tegenvaller was...

ik was r niet bij, maar had wel een lekker avondje in Breda... ook techno ;)
Mooi allemaal thuisblijven volgend jaar dan heb ik weer meer ruimte, wat een fakking vette muziek man. Wachten was zeker waard op de rentree van Prodigy, Spitfire!!Firestarter!Breathe! etc.. masterlijk stond mooi vooraan compleet los te gaan. Geluid was super, DJ's vet, licht was top alleen teringdruk maar als jullie amml thuisblijven is da de volgende keer ook opgelost!

een feest in je 1tje is ook nie alles.... sta je wel zeker vooraan en je kan lekker van zaal naar zaal lope
laatste aanpassing
Ik heb ook wel gehad dat de deuren dicht waren, maar dan ga je toch gewoon naar een andere zaal, naar een voor jou onbekende dj? op deze manier heb ik nu oa Carl Cox ontdekt :D en ja, jammer dat ik the prodigy niet kon zien maar daar had ik vantevoren al rekening mee gehouden..ging liever ergens staan waar het niet te druk was en waar je lekker uit je dak kon gaan :D

en da heb ik zeker gedaan ook :)
yeeaahhh ....het was gwoon weer een super feesje:D:D
ben naar de klote haha mn stem is weg voeten kapot,,,maar dat betekent dat ik me zwaar goed heb vermaakt:D:D:D
volgend jaar zeeeeeekkkeeerr weeer:D:D
(Y)feesje egt super:D
(y) goed feestje hoor!!! HATJOO :D :D :D
Nou ik heb genoten van dj Rush vannacht achter mn pc-tje.....klonk allemaal geweldig:kwijl:!!

Werkzaam bij Struikgewas
jammer dat het zo tyfus druk was :(

maar heb me even goed wel vermaakt hoor met iedereen :)
carl cox draaide gewoon een heerlijk setje :kwijl:

mensen uit Alkmaar,ede,lunteren,tiel,dodewaard..erg bedankt voor de gezellige avond!
Blij dat ik niet geweest ben :)
:D:D:D

Belgen zijn cool!
het was weer een GEWELDIG feest!!! echt super

alleen beetje te druk dat was vorig jaar beter maar voor de rest echt meesterlijk

:respect: Dj Ghost :respect:

Desireee Desireee (Go Higherrrrrrrrr)
laatste aanpassing
Artiest Sampie
TE kk wreed gewoon..
Wat een kutfeest. Sterker nog: Het slechtste feest waar ik ooit ben geweest....

Het grootste punt is uiteraard de drukte. Hoe kunnen ze het verzinnen om 35000 man in een ruimte te proppen. Ik vind het schandalig hoe je 40 euro + rest moet betalen om vervolgens in zalen GEWEIGERD te worden.

Op een gegeven moment zaten 4 van de 5 zalen helemaal vol. Heb het niet gezien maar waarschijnlijk zullen ze ook alle 5 wel vol hebben gezeten op een gegeven moment.

En dan de manier waarop ze met die drukte omgingen....

Fouileren stelde geen fuck voor. Al had ik een uzi bij me, ik had hem probleemloos naar binnen kunnen smokkelen. Vind ik persoonlijk geen prettig idee.
Ik durf te beweren dat meer dan de helf van de bezoekers knetterstrak stond. En wat doet de security... Die gaan mensen die een joint aan het draaien zijn in de Chill lastig vallen en intimideren. Intimideren ja, stoer doen. En als ik naar 2 van die security gasten loop om te vertellen dat een eindje verderop matten is waarbij mensen nogal in benarde situaties staan, zeggen ze: Allez sorry, wij hebben nu even af-dienst. Wat een kneuzen. Zulke mensen moeten niet zuren dat ze ff pauze hebben.

Heb ook veel 16 jarige (en nog jonger volgens mij) lekker zien snoepen uit de verboden snoeptrommel. Belachelijk om 16 jarigen op zo'n feest binnen te laten.

Het enigste wat mijn avond nog een beetje goed heeft gemaakt zijn Sven Vaht, en DJ Ghost in combinatie met stevig geluid.
Ehm, ILT is vanaf 16 jaar ;)

Ehm, ILT is vanaf 16 jaar

en hij vindt dat schijnbaar belachelijk :)

maar (nogmaals) even mijn plussen en minnen op 'n rij:

+

* snel binnen, nauwelijks tot niet gefouilleerd
* vette sets van de heren villalobos en hawtin en van miss kittin
* gezelligheid met allerlei bekenden en mede-partyflockers
* gratis water in de "tussenzaal"
* goed geluid

-

* hoe het verkeer op de heenweg werd geregeld
* de drukte (8000 kaarten teveel verkocht?!?), niet alleen in de zalen maar ook bij de vrouwentoiletten
* de algemene sfeer, veel mensen zaten of stonden ook stil
* vond de lichten een beetje teleurstellend
* de indeling van zaal yellow (opstopping vooraan, achteraan helemaal leeg, maar voordat je dáár was...)
laatste aanpassing

idd, als al die zeikerds volgends jaar thuisblijven is er meer ruimte voor de rest :yes:, was nl. weer top feessie!!! carl cox was weer ubervet, richie zwaar relaxt, sven :worship: >>> alleen jammer dat er niet echt een goede aflsuiter was (alter ego en dr. lectroluv waren mij wat te vaag) en dit alles plus gratis water & maar 35 euries :yes: en als je echt bij een dj wilt staan, zorg je dat je al in de zaal staat voordat die naam komt (wij bij carl cox) >>> hoef je niks te missen :no: Volgend jaar op naar mijn vijfde ILT :D
* de algemene sfeer, veel mensen zaten of stonden ook stil

heb ik wat gemist??? bij carl ging echt die hele zaal los >>> zie je in nederland niet meer zo vaak
laatste aanpassing
Dacht vannacht opeens zwaar te trippen; Ik liep door orange, en daar stond midden in de zaal opeens een fiets:S

Meer mensen die fiets gezien?
jonges zeik dr niet over haha waar je je aan ergert zeg op een feest...beetje zielig maarja....
je bouwt tog zelf je eigen feesje oor:) en dat is bij mij cker gelukt....
idd alle zeikerds blijf volgensd jaar lekker thuis :D haha want ik zal dr cker zijn
Nou sorry hoor, vind het zeer terechte kritiek !!
Veel mensen hebben gewoon een ongeloofelijk kut feest gehad !!
Beter , Ga volgende jaar wel heen --> al die mensen die klagen kom ik niet tegen. Mooi rustig vet techno feest!!!!!!!
Goed ik vond het zeker wel een relaxed feestje.
Tuurlijk zijn er dingen op aan te merken:

-drukte
-volume geluid (bij rush iig)

Maar die minpunten vallen voor mij in het niets in vergelijking met de pluspunten:

-heerlijkie muziek (Varela :respect: Amok)
-ultrarelaxte entree

Ik vond het wachten voor de zalen uiteraard ook klote. Maar je kan ook gewoon even een praatje maken met iemand dan is de tijd zo voorbij en voor je het weet mag je naar binnen.

Volgend jaar zeker erbij :yes:
Door bovengenoemde oorzaken eigenlijk de hele nacht in orange gestaan. Werd lekker gedraaid, Rush super, Pet duo super, amok super en dave clarke niet helemaal mn ding.

1 minpunt maar en dat was dus die 'volle' zalen.

Plus:
-goede sfeer, geen ruzie gezien
-nergens gewacht. wc's, ingang ,barretjes, alles ging snel
-goede muziek

Volgend jaar, gewoon weer voor de 5e keer naar ILT:yes:
Prodigy was gewoon ongelooflijk! Alleen zij kunnen het voor elkaar krijgen om de tent te laten barsten.
na het half uurtje zijn ze ook echt zwaar los gegaan.
Echt gaaf om het mee te maken. duidelijk de climax van ilt.

Hawtin was ook weer (Y) lekker rustig achterin bij de boxen ;)

en Ghost een hele lekkere afsluiter.

mijn ilt is zeeer zeker goed geslaagd.
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Ik heb na persoonlijk 5 jaar I Love Techno niet meer het I Love Techno gevoel, dat is gisteren compleet weggevaagd, en ik ben er echt kapot van... hier kijk ik elk jaar weer naar uit..
Het was gisteren echt veels te massaal, ik dacht echt dat mijn hele leven naar ILT zou blijven gaan, maar ik kwam gisteren echt van een koude kermis thuis...(n)

FUCK DE COMMERCIE!

Ik ben blij dat we in Nederland nog zoiets hebben als Monumental met Awakenings... Rocco weet het tenminste binnen de perken te houden...(y)
laatste aanpassing
I love techno :D

File ontweken binnen 5 minuten vanaf de snelweg op een parkeerplaats (h)
Vet relaxte entree :D vrouw zat alleen aan mijn kont 8)

Carl Cox: Mensen die er waren weten wat ik bedoel

Richi hawtin: net zoals Sn!zzle zet achterin lekker rustig :D

Eten: was ook wel tedoen

Drinken: erg snel te verkrijgen

Zalen: niet helemaal vol iig waar ik was :D

Controle na Ilovetechno: Aangehouden.... :x

Politie: bent u onderinvloed van drugs of alcohol
Wij allemaal: Nee :no:
Politie: okay rij maar door *proest* we kwamen niet meer bij van het lachen :p

oftewel een top feest :jaja:
laatste aanpassing
tja what can i say, de koning der techno feesten. multi cultureel feest, altijd leuk. Alleen die fransen zijn irritant soms.
Ook grappig om te zien hoe sommige mensen ( geen nederlanders ) denken dat het een verkleedpartijtje is.
Sta ik op de dansvloer vooraan, zetten een aantal belgen hun rugzakken bij elkaar, maja zwarte rugzakken op een donkere dansvloer, dat kan nie goed gaan. Flikkerde me er 1 over die tassen heen :d en die belgen dan nog boos worden op die gozer :s gekke gasten.
Villalobos de man van het feest voor mij!
ik heb een meer dan geweldige avond gehad, van mijn plannen vooraf is zoals altijd niks terecht gekomen.
In het begin bij Smagghe gestaan daarna beetje rondgelopen dacht ik. Daarna in de Switch zaal bij Da Intruders kei hard losgegaan. (wat mij betreft de vetste set van de avond ) Toen kwamen we terecht in de Gele zaal waar ik erg lang heb gestaan tijdens Luciano, Voight, Villalobos en Hawtin . Erg gezellige mensen daarzo en wederom flink hard losgegaan daaro .

De laatste 1.5 a 2 uur vond ik een stuk minder dan eerder op de avond. Na dat ik de Gele zaal uitging ging het berg afwaarts. Alleen Mylo kon me nog boeien daarna. En een stukje van Rother meegepakt maar dat was niet lang. Aan het einde van de set van Rother hing er in eens een dwaas aan de lichtophanging, die was via een steiger helemaal omhooggeklommen en een stuk naar voren gekropen . Echt freaky shit als die gast was gevallen was het vette paniek geweest, maar gelukkig ging hij er vrijwillig vanaf.

Aan het einde dachten we we gaan voor het eerst de rode zaal in; nou nou nou wat een bagger Xintrix of iets dergelijks draaide echt de meest waardeloze platen ooit zonder enige lijn in zijn set. Dus daar hebben we het ook niet lang volgehouden.

En ja dat er bepaalde zalen vaak vol waren kon ik me gelukkig heeeel makkelijk overheen zetten want overal waar ik was vond ik het toch wel fenomenaal . Ik heb zelf nergens last van gehad qua drukte en slechte sfeer gelukkig. Gezelig gebabbeld met verschillende mensen van California tot Moffenland en Belgen.

Al met al was dit mijn beste indoor feest 2 date

lokatie: 9
geluid: verschilde erg, in de Switch zaal vond ik het geluid nog het beste daar was het een 8,5 en voor de rest 7 a 8.
sfeer: 8
muziekkwaliteit: 9
pendelbussen (n)
drukte (n)
varela (L)
gezelligheid 9+ :D
eten (n)
muziek mwah
organisatie :@

de gezelligheid heeft veel goed gemaakt :)
laatste aanpassing
2 Ked:

Je hebt helemaal gelijk dude, zo dacht ik er ook precies over. (alleen was mijn eerte ILT in 2000)

Trieste zaak idd :(
Hele brute avond gehad gister :respect:

Totaal weer niet aan mijn schema gehouden, ook om de drukte te vermijden.. Van wat ik wel heb gezien waren Villalobos, Mylo en Da Intruders de toppers van de avond (Y)

Sfeer vond ik al met al heel goed, geen opstootje ofwat gezien en veel uitbundige mensen.

I Love Techno was voor mij een zeer geslaagd feest :D
nu weet ik waarom ze wel eens zeggen:

"Het kan niet altijd feest zijn"

:cry:
FUCK DE COMMERCIE!

Ja laat alle commercie weg voortaan zal echt VEEL helpem
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Carl Cox: Mensen die er waren weten wat ik bedoel

:yes: :respect: :yes:

Allejezus wat was dat een lekker feestje zeg! :D

Ik kon met mijn partynight bandje gratis chillen in de VIP room... :D daarna, voorn/ruskin gezien zeer lekkere setjes. Toen Rush Kippevel... Pet duo maakte er ook vet showtje van zeg... Daarna dave clarke ook zeer goed. en AMOK wow wat een set helemaal LOS :respect:

al met al een super Feest.. kheb 2 x gewacht 30 min in totaal ofzo, vond ik op dat moment eigenlijk helemaal niet erg.

alleen nadeel was als je bonnetjes op waren dat je dan weer opnieuw in de rij moest gaan staan, maar dat heb ik opgelost om elke na de wc te gaan water halen.. heb trouwens weinig mensen weg gedragen worden. En ik vond de hitte in de orange room wel fijn eingelijk. En het geluid was vooraan ook cker wel te doen..

cijfer : 9/10
laatste aanpassing
de orange zaal was in mijn optiek echt een chaotische hel blergh ben er 2 keer eventjes in geweest en wist niet hoe snel ik weg moest daarzo

wat een feest :O
:respect:

de eerste 2 uur dat ik binnen was...van 11 tot 1...wilde ik het liefst weer naar huis...te groot, te massssaal..ben dat een beetje ontgroeit denk ik 8)
2 x vechtpartijen gezien(middin in gestaan :s)
en 1 zaal waar ik in kon van de 6 omdat het zogenaamd te vol was...wat een k*Tsysteem zeg :/
ben begonnen met villalobos :)(Y)...was wel aardig....inkomertje...
daarna cox.,,,TJa sfeer is altijd goed bij die ouwe...maar zn platen boeien me nooit erg op een of andere manier :/
daarna....miss kittin :respect:
gvd wat lekker...echt gvd :P
ze draaide super stevig....af en toe dr vocals dr doorheen :lief:...khad prodigy gemist....en wat doet miss kittin>? draait even heerlijk outher space dr doorheen :lief:...vanaf dat moment was ik in extase;)
daarna door naar richie hawtin :kwijl:...kerel kerel..wat gruwelijk....alleen maar gezellige mensjes/bekende mensjes..
wat had ik het naar mn zin :P(Y)
super echt geweldig :yes:
varela draaide ook weer zoals vanouds ....(Y)
Anthony rother draaide ook wel evrdienstelijk.alleen heb ik maar 30 minuutjes mogen aanschouwen..

alter ego(enigste waar ik naast cox half uurtje op heb moeten wachten voor de zaal, goeie timetable gevolgt dus;))
wat een heerlijk vaag elektro/techno geweld....lekker stevig..smirnoffs drbij, dikke blows en housen ..:lief:..
kwam alle soorten maatjes van me tegen die ik er niet verwacht had..:P...van hiphopmaatjes tot teKno maatjes van me :P...iedereen had het zwaar naar zn zin :D(Y)

afsluiten.....half urtje amok...lekker raggen...en daarna tot 6-en lektroluven;)...was echt kippevel weer.
van 6 tot 6.45 dj ghost 8)
die gast draaide me in ene oldskool aan het einde....2 plaatjes...waarvan die ene...franky jones-hold me now>?
datw as gewoon hakken....niks housen...HAKKEN......en JA wat heb ik lopen hakken 8)...:lief:..

al met al een feest wat in mijn ogen zeer geslaagd is.....ben er daarom volgend jaar 100% weer :yes:

I Love Techno!
Wat was die DR. Lektrolove lekker aan het draaien zeg....
Schiet me net te binnen dat ik me daar toch uiterst goed vermaakt heb....
Ja was weer een toppertje......
Ouderwets genieten....

Geen wachtrijen, elke zaal mochten we binnen, goede sfeer, geen last van de drukte, Prodigy & Cristian Varela allemaal top!

Serieus dit kanje niet menen gewoon??

Eerst uur file, daarna half uur naar ingang lopen door de modder.. Eindelijk aangekomen, zijn 4 van de 5 zalen allemaal VOLZET, NO ENTRANCE.. en dan ook nog eens 100 man voor elke zaal die staan de dringen om binnen te komen.. en dat is zo de hele tijd gebleven!
Ze hadden echt de helft minder kaarten moeten verkopen!!

Beetje jammer.. geen i love techno meer voor mij.. :no:
Wat een kutorganisatie zeg....sorry hoor. "Ja we hadden gerekend op 20.000 mensen" terwijl er 35.000 man zouden komen en het een week van tevoren uitverkocht was. Dus: garderobe vol en 4 van de 6 zalen continu vol. Nou ga jij dan maar ff met je jas aan op een feesje staan ... moet je kijken hoe irritant dat is, en dan ook niet ff van het feest weg mogen om je jas in de auto te leggen. Anyway altijd fijn als je na dit incident plus 2 uur file, zit met 2 zwaar teleurgestelde techno liefhebbers die veel maar dan ook veel beter gewend zijn van Ilovetechno. En dan ook nog is 20 keer van willekeurige mensen waarmee je een praatje maakt te horen krijgt hoe KUT het wel niet is. Zo zie je maar weer wat een stel dollartekens voor iemands ogen kan aanrichten. Maar ja de organisatie zal wel lekker zijn binnengelopen. Iig de Switch zaal was lekker te doen en aangezien ik geen jas bij me had heb ik me nog redelijk vermaakt.

Ik bied bij deze mn excuses aan alle bezoekers aan die fucking pissig waren die avond vanwege het bovenstaande .... en ik zit niet eens in de organisatie GVD!!!!!!!!!!!!
Drukte was wel kut maar voor de rest goed vermaakt :)

Rush :respect:

Heb me prima vermaakt in Gent :D
Maar wel klote dat ze Rush van 2 uur naar 23 uur hadden verzet :(

maar voor de rest een topfeesje
Ey Michel, je kon gewoon gratis water halen heh. Stond een stand in die midden hal met heel groot WATER erboven ;)
Eén keer maar nooit weer. :no:

Heb me uiteindelijk wel goed vermaakt achterin de yellow zaal. Lekker de ruimte en gezellig publiek.

Begin van de avond was een zeeeer grote tegenvaller. Ik werd zowat doodgedrukt tegen hekken in de 'rij' voor de Prodigy. Na 20 minuten douwen en geplet te worden kon ik 'ontsnappen' door mezelf over een hek te werpen. :vaag: Fuck die security lui, ze stonden erbij en keken ernaar. :@