wat een feest
de eerste 2 uur dat ik binnen was...van 11 tot 1...wilde ik het liefst weer naar huis...te groot, te massssaal..ben dat een beetje ontgroeit denk ik
2 x vechtpartijen gezien(middin in gestaan
)
en 1 zaal waar ik in kon van de 6 omdat het zogenaamd te vol was...wat een k*Tsysteem zeg
ben begonnen met villalobos
...was wel aardig....inkomertje...
daarna cox.,,,TJa sfeer is altijd goed bij die ouwe...maar zn platen boeien me nooit erg op een of andere manier
daarna....miss kittin
gvd wat lekker...echt gvd
ze draaide super stevig....af en toe dr vocals dr doorheen
...khad prodigy gemist....en wat doet miss kittin>? draait even heerlijk outher space dr doorheen
...vanaf dat moment was ik in extase
daarna door naar richie hawtin
...kerel kerel..wat gruwelijk....alleen maar gezellige mensjes/bekende mensjes..
wat had ik het naar mn zin
super echt geweldig
varela draaide ook weer zoals vanouds ....
Anthony rother draaide ook wel evrdienstelijk.alleen heb ik maar 30 minuutjes mogen aanschouwen..
alter ego(enigste waar ik naast cox half uurtje op heb moeten wachten voor de zaal, goeie timetable gevolgt dus
)
wat een heerlijk vaag elektro/techno geweld....lekker stevig..smirnoffs drbij, dikke blows en housen ..
..
kwam alle soorten maatjes van me tegen die ik er niet verwacht had..
...van hiphopmaatjes tot teKno maatjes van me
...iedereen had het zwaar naar zn zin
afsluiten.....half urtje amok...lekker raggen...en daarna tot 6-en lektroluven
...was echt kippevel weer.
van 6 tot 6.45 dj ghost
die gast draaide me in ene oldskool aan het einde....2 plaatjes...waarvan die ene...franky jones-hold me now>?
datw as gewoon hakken....niks housen...HAKKEN......en JA wat heb ik lopen hakken
...
..
al met al een feest wat in mijn ogen zeer geslaagd is.....ben er daarom volgend jaar 100% weer
I Love Techno!