hardstyle!!!! BETERE SFEER
No fucking way babe, for 100% shure!!
hardstyle!!!! BETERE SFEER
No fucking way babe, for 100% shure!!
maar hierin mag wel over hardstyle gepraat worden
maar hierin mag wel over hardstyle gepraat worden
![[img width=250 height=350]http://blogsimages.skynet.be/images/000/052/331_HOPE008920.jpg[/img]](http://blogsimages.skynet.be/images/000/052/331_HOPE008920.jpg)
moet ik dat aan jou uitleggen
hardstyle mister number one in the year 2002
techno
waarom?
niet te beschijven in woorden
hardstyle is wel chillend
maar techno daar integendeel is meesterlijk
Zeker techno! Hardstyle vind ik persoonlijk nogal nep...
heel simpel, hardstyle is gewoon goedkope kutherrie!
Absoluut Techno!!!
De dames die het bezoeken van technofeesten verkiezen boven de muziek hardstyle zijn uiteraard allemaal intelligent. Dat er over het algemeen meer bruin- of zwartharige dames op technofeesten te vinden zijn dan blondharige bevestigt het vooroordeel dat blonde dames minder slim zijn!
De weinige blonde vrouwen die op technofeesten komen hebben hun haar gekleurd, hebben de 2 hersencellen die ze bezitten zeer efficient gebruikt of zijn zo dom dat ze denken dat ze op een hardstylefeest zijn!
De weinige blonde vrouwen die op technofeesten komen hebben hun haar gekleurd, hebben de 2 hersencellen die ze bezitten zeer efficient gebruikt of zijn zo dom dat ze denken dat ze op een hardstylefeest zijn!
dit is echt weer een heel intelligent stukje text van een techno-er
dit is toch echt te hoog gegrepen voor mij
Je onderschat jezelf en overschat mij! Enkele bezoekjes aan een technofeest (gemiddeld 1x per maand met een minimale blootstelling aan technomuziek van 6 uren) zal je intelligentiecoefficient na 1 jaar doen stijgen met gemiddeld 7,43%! Wat de hardstylemuziek doet met je intelligentie zal Drs. Karsten onderzoeken op DefQon, maar de verwachting is dat de hardstylemuziek alleen schade zal toebrengen aan de trommelvliezen en buis van Estatius!
Heen en weer peddelen van de Techno zaal naar de Hardstyle zaal... en weer terug, en weer terug, en weer terug.
volgende keer wel een beetje uitkijken voor ilovehardstyle
waarom noem je t goedkoop?
hoezo dan K@RSTUH?
Die hardstyler moet gewoon zwaar psychisch de vernedering in gebracht worden met techno muziek
voor alle mensen hier die denken dat een hardstyle-feest veel gezelliger is dan een techno-feest,moet zich even na-checken,want er bestaat geen enkel party-publiek die zo gezellig is dan het techno-publiek.
al die lompe hardstylers die zogenaamd allemaal hetzelfde pasje gebruiken om te dansen,ziet er toch niet uit???
tis alleen maar boem boem boem meer niet.
ik ga al 10 jaar lang naar feesten,maar heb nog nooit een ruzie meegemaakt op een techno-party.
ben zelfs een keer in mijn jonge jaren naar qlimax geweest en wat denk je alleen maar sukkels die aan het vechten zijn. vooral dat q-dance publiek is het ergste,ga ook nooit meer naar teqnology,zag alleen maar kaalkoppen.
nou sorry hoor maar daar krijg ik totaal geen qlimax van.
noooooooooooooooooooooooit geen hardstyle(lompstyle)
wie stemt er mee??????????????
love the hardstyle huppel
Techno uber alles
Who's got the DREFT???
love the hardstyle huppel
Techno uber alles
Ik ben hou meer van hardstyle, maar ik ben eigenlijk nog nooit naar een echte techno party geweest
weten jullie een leuke party omdat eens te ervaren?
awakenings
oh je bedoelt dat je niet nog meer hardstylers wil zien op awakenings??
Dit topic vergoot echt mijn haat jegens techno. Maar goed, ik ben een hardstyler in hart en nieren, en ga toch naar Awakenings Festival, stamp dat hele festival omver
Dit topic vergoot echt mijn haat jegens techno. Maar goed, ik ben een hardstyler in hart en nieren, en ga toch naar Awakenings Festival, stamp dat hele festival omver
Hopen dat het een warme dag wordt, beetje zwemmen kan gene kwaad
daar houden we je aan!
AAAAAAAahhahahahahaaaAAAA!!!!
Solly maar daar nou geen bal aan, aan die grap
hahaha nee je kent toch wel dat spul waar vliegers van gemaakt zijn!!
nou zo'n soort stof en kleur hebben zijn altijd die broeken en truitjes van
ja maar goed...zeg nou zelf...
technofeestjes......al die nergens over gaande saamhorigheid, muziek met helemaal geen vette refreintjes...alleen maar van die gelijkmatige veranderingen waarbij de dj het publiek opzweept en laat verlangen na die beat..die o zo voortreffelijke beat die pas komt nadat de dj het stuk anderhalve minuut laat opbouwen, zodat de sfeer stijgt naar ongekende hoogheid en iedereen juicht van genot en het kippevel op iedereens armen staat..en waarna als de hele zaal op en neer schud van die rollende beat.....eeeeeiiiindelijk ook nog is die verdomt vieze snerpende highhat erin komt...
toch niet te begrijpen dat mensen dat trekt?
daarom beter lekker allemaal bij de hardstyle blijven iedereen.........dan laten we die technochappies maar lekker in hun sop gaar koken...
niet meer met zn allen awake uitproberen.........gewoon niet doen
slimmer/dommer
er lopen ook aardig wat minderontwikkelde mensen in de technscene hoor
alleen wat meer in de HSscene omdat het makkelijker is..simplistischer idd.........
alleen dat is hardtechno ook....(de meeste hardtechno dan)
alleen omdat iets simplistischer is, wilt niet per definitie betekenen dat het voor dommere mensen is........alleen dat het wat toegangkelijker is (makkelijker begrijpbaar)...
aan de andere kant heeft dat wel zn charmes...moet ik bekennen......lekker pilletje in de mik en met zn allen zo hard mogelijk hakken!....je weet precies wanneer die te harde bass komt....introotje refreintje stilte, refreintje, stilte....beetje opbouwen en daar gaan we weer met zn allen...bambambamrambambambamting ting bambambambambam...........ik heb dat een hele tijd ok prachtig gevonden...en zelfs nu ik al jaren verdiept in techno ben....is een oude hardcore klapper voor mij nog steeds iets nostalgisch!
hardstyle daarentegen...daar komen bijna alle nummers van uit de hardcore....het is afgeript.....en dr loopt gewoon grotendeels bouwvakker benny en anabole henkie publiek..met daarachter opgetutte breezerkutjes met veelal blond haar, een halve wc-rol in dr bh en zo hoerig mogelijk dr uitzient (ik generaliseer een beetje...sorry:flower
het moie van techno is de vernieuwing daar waar de meeste andere stromingen een beetje blijven stilstaan...
kijk..........op een hardcorefeest gaat iedereen nog keihard los als first rebirth word gedraait....dat kan daar gewoon..soms zelfs 2 x op een avond..
en dat je dat nummer als wekelijkse partyganger zo'n 100 x per jaar hoort...dat kan gewoon.
uiteindelijk willen de meeste mensen dan wat nieuws gewoon.
een technodj zal op AWFS het echt niet durven een bells te draaien van mills, een gatex van umek, een rocker van alter ego......dan weet je gewoon dat je bekertjes naar je hoofd toe krijgt
technodj's moeten elke week (bekend of onbekend) nieuwe platen aanschaffen.....om alles bij te kunen benen...
als een technodj elke week ergens is te zien..en je hebt em al 5 x gezien in de maand januari alleen.....dan heb je hem wel gezien.........zo gaat dat met meerdere dj's...
de toppers die het hebben gemaakt.......zijn (tenzij ze alleen nog errug exclusief zijn) moeten plaatsmaken vor de nieuwe aanstormende talenten en upcomings...want de een produceert weer vetter als nooit tevoren.de ander draait op 4 turntables...!
techno heeft ook zoveel stromingen....je blijft ontdekken....ben je 4 x achterelkaar naar funky techno geweest, ga je gek op minimal, of pak je een overheerlijk techhouse of electro feestje mee....
trommeltjes techno, ghettotechno, offbeattechno....blabla..noem het beestje een naampje.maar tblijft wel doorgaan....
kdenk ook serieus dat techno de stroming zal zijn die het langst zal blijven bestaan......het zal de koemnde jaren nog meer hypen..dan dat het al doet..en de puristen zullen opzoek gaan naar nieuw en kleiner..en eindingen bij electro of waar dan ook....
*lekker stuk typewerk*
Ga jij me effe vertellen dat een Hard-Techno plaat veel beter en vetter in elkaar zit dan de gemiddelde Hardstyle plaat
Waarom vinden veel Hardstylers Hard-Techno ook te gek?
Ik draai en luister al een aardig tijdje Techno, en ik kan je vertellen dat Hard-Techno in het niets valt bij bv. Minimal enzo.
Het is jezus simpel, maar ik vind het wel luisterbaar in tegenstelling van Hardstyle.
En onderbouw je mening eens, want met je gekuch kan ik vrij weinig
ik hoop wel dat ik pino nou eens in het echt ga ontmoeten
Uitspraak van HARD AS HELL op donderdag 19 mei 2005 om 23:41:
voor alle mensen hier die denken dat een hardstyle-feest veel gezelliger is dan een techno-feest,moet zich even na-checken,want er bestaat geen enkel party-publiek die zo gezellig is dan het techno-publiek.
al die lompe hardstylers die zogenaamd allemaal hetzelfde pasje gebruiken om te dansen,ziet er toch niet uit???
tis alleen maar boem boem boem meer niet.
ik ga al 10 jaar lang naar feesten,maar heb nog nooit een ruzie meegemaakt op een techno-party.
ben zelfs een keer in mijn jonge jaren naar qlimax geweest en wat denk je alleen maar sukkels die aan het vechten zijn. vooral dat q-dance publiek is het ergste,ga ook nooit meer naar teqnology,zag alleen maar kaalkoppen.
noooooooooooooooooooooooit geen hardstyle(lompstyle)
wie stemt er mee??????????????
Want dan mag je nog gewoon een keer naar een technofeest
Hardstyle!!! Want dan mag je nog gewoon een keer naar een technofeest als je dat leuk vind.
Hardstyle!!! Want dan mag je nog gewoon een keer naar een technofeest als je dat leuk vind. Andersom, dat mag volgens sommige kortzichtige mensen hier niet toch?
LOOSERS!!!
hier ga ik zaterdag heen ook hardstyle feest voor 6 euro van 22.00 t/m 07.00 in de vetste tent e
![[img width=29 height=15]http://www.confuzion.nl/smileys/schater.gif[/img]](http://www.confuzion.nl/smileys/schater.gif)
Haha Asta is wel een leuke tent, maar op zo'n avond kan je beter rechtsomkeer maken inderdaad!
Er is maar 1 beste style en dat is hardstyle ja!
Uitspraak van BA
L
op dinsdag 31 mei 2005 om 20:29:
Ze blijven ook grappig ook he, die technoërtjes. Allemaal nog bevooroordeelder dan de gemiddelde nazi
Dan weer zo'n reactie v. iemand dat de echte technoliefhebbers naar kleinere feesten gaan, sorry maar dat slaat echt nergens op. Ik houd bv van grote feestjes, kleine feestjes moet ik niets van hebben, hoe groter hoe beter, maar dan ben je weer geen technoliefhebber?
echt echt...wat is echt......
overduidlijk dat dat wel de ECHTE feestjes zijn.......beste sfeer, niks geen gevechten, beste geluid, meeste vernieuwing(experimenteren door dj's wat ze niet doen vor 10.000 man)....je ziet dezelfde mensen keer op keer.dus keren persoonlijker...
ben tdaar waar techno begonnen is......klein..in de clubs
en je word niet uitgekleed door 6 euro perkeerkosten, eetbonnetjes van 10 euro, jasen 6 euro, of locker 10 euro enz enz...
maar ieder zn ding..
dancevalley is opzich best te doen....maar dat komt puur door de onwijs goeie opzet en het luisteren naar de puristen en kritici ipv polletjes en andere bullshit.
ze weten dat technogangers zich liever in hun eigen publiekje vinden en liever niet andere stromingen daardoorheen zien....
dus gooien ze alle technogerelateerde stage's om elkaar heen....zodat je een soort klein AWFS-je hebt op DV zeg maar
maargoed.....ieder zn ding...
ik krijg geen kippevel meer van op een heuvel staan met 40.000 man....te vaak gezien gewoon
geef mij maar 350 man die in club waar 1000 man in passen, nog aan het einde alles staan te geven op een dj die een toegift geeft van een uur, met het beste van het beste..zo goed dat mensen juichen, gillen, fluiten, schreeuwen...elkaar in de armen vallen van geluk..fuckin onbekenden die gewoon gek gaan..en aangezien de locatie klein is blijft iedereen elkaar tegen het lijf lopen...super.....
daar doe ik het voor..........DAT zijn wat ,mij betreft de beste feesten...
voor herrinneringen..EN de portomonnee
want als je 2 feestjes per weekend meepakt.kan het niet allemaal 45 euro kosten...
kheb wel meestal gastenlijst maar toch laatste aanpassing 24 mei 2005 18:01