knap jij af op jongens/meiden die drugs gebruiken?Of vind je het wel kunnen........
![[img]http://www.plussa.com/uploadpics/yllapito_artikkelit/18227693_Labello_sos_forp_a.jpg[/img]](http://www.plussa.com/uploadpics/yllapito_artikkelit/18227693_Labello_sos_forp_a.jpg)
Roken.......grootste drug die er is!!!!!!!
Waarom zou roken niks uitmaken dan??? Net zo goed rotzooi!!!
alles kan met mate
Wat zie je liever:
-Iemand die z'n bed uitkomt en gelijk een peuk opsteekt
-Iemand die z'n bed uitkomt en gelijk een lijn neerlegt/ een naald in z'n arm douwt/ een blow in z'n muil steekt of een fles whiskey aan z'n bek zet
voor hierboven: als het drugs is is het pertinent slecht?
doe maar een blowtje dan.....doe je tenminste niet heel de dag....stink je ook niet de gehele dag van uit je bek
zeg ik dat ik dat doe dan?
en het ging mij om deze stelling....die klopt gewoon niet.....je zegt eerst alle en daarna behalve....jij rookt zeker
Wat zie je liever:
-Iemand die z'n bed uitkomt en gelijk een peuk opsteekt
-Iemand die z'n bed uitkomt en gelijk een lijn neerlegt/ een naald in z'n arm douwt/ een blow in z'n muil steekt of een fles whiskey aan z'n bek zet
Daarom vind ik dat roken geen afknapper.
By the way wil je met deze opm. roken goedpraten?? Zeker zelf kettingroker!! Goed bezig!!!
En ik ben "een gezelschapsroker" dus daar ligt het niet aan
knap jij af op jongens/meiden die drugs gebruiken?Of vind je het wel kunnen........
ik heb 1 gekend en meerderen ken ik die drugs gebruiken en als ik zie hoe ze veranderen hoe "gek" ze ervan worden dan vind ik dat niet normaal meer maarja dat vind ik...
ik zal het daarom zelf ook nooit gaan gebruiken ik weet wat de gevolgen kunnen zijn
Tot op zekere hoogte vind ik t wel kunnen.
Zou ik een vriendje hebben, die zichzelf onder invloed zo belachelijk zou maken, zou ik me ten eerste kapot schamen en ten tweede zou ik inderdaad onwijs op hem afknappen
maar zelf doen zit er niet bij??
Tot op zekere hoogte vind ik t wel kunnen.
Zou ik een vriendje hebben, die zichzelf onder invloed zo belachelijk zou maken, zou ik me ten eerste kapot schamen en ten tweede zou ik inderdaad onwijs op hem afknappen
Het is 'met' wel een hele andere beleving, je bent veel meer met elkaar.
Vind ik wel mooi..
'met' wel een hele andere beleving, je bent veel meer met elkaar.
Vind ik wel mooi..
Ik vind het een afknapper als iemand afhankelijk is van drugs (en daarmee bedoel ik alle genotsmiddelen behalve roken)
Als iemand het af en toe doet (en het dan ook in de hand heeft) is niet zo erg.
Dat is zowiezo zo, niet alleen met je partner. Junkie gedrag is bijvoorbaad fout!
Was niet bestDan hield ik geen vrienden meer over als ik er op af zou knappen
Ja ik wel, drugs gebruikers zijn losers.
Allemaal
Als je onder de dope zit hoef je er niet beroerd uit te zien. Alleen als er teveel naar binnen gaat dan wel.
inclusief wordt weer ex(en)clusief!!!!
Ja drugs bah
moet je niet doen drugs is heel erg slecht voor je
doe ik een serieus huwelijksaanzoek word er niet op gereageerd...
tuig ja die niet gebruikers...
waarom zou ik een mond hebben als ik em niet mag gebruiken beetje vreemd vind je niet
waar is mijn hand
d8 dak me mond moest houden van je...
Nou die kerel die gisteren naast me stond op Mystery Land; dat was een afknapper ja!! Die was echt totaal van de wereld. Beetje jammer dan weer.
Yep knap ik zwaar op af! Zelf gebruik ik geen harddrugs (ook nooit gedaan) en als ik weer eens een vriend krijg heb ik ook liever dat hij dit niet doet. Ik ben er gewoon fel op tegen.
lekker boeienddddddddddddddddddddddddd
moeten ze toch zelf weten
Uitspraak vanmister sosa
op zaterdag 27 augustus 2005 om 18:45:
waar is mijn hand
eerlijk gevonden en wat je vind mag je houden
En tja je word beinvloed door je slechte vrienden he
Maar ik vind, zoals anderen al gezegd hebben, dat er wel verschil is tussen iemand die elk weekend helemaal naadje gaat of iemand die af en toe gebruikt (net als ik).
Sluit ik me volledig bij aan.
ik gebruik zelf dan niet, soms blowen.. maar ja uh iedereen doet op zn tijd wel eens waar ie zin in heeft.
als je niet verslaafd ben is er toch niets aan de hand.
Je wilt toch gewoon leuk kunnen stappen, dansen en ouwehoeren?
vind ik ook!
daarom gebruik ik ook niet!
drugs misbruikt mij
Ja dat gevoel had ik vroeger ook wel eens... maar nu niet meer. We zijn al wat ouder, dus moeten we ook wat rustiger aan gaan doen
nog n jaar of tien en dan is het de normaalste zaak van de wereld ...
Wel als ze helemaal van de kaart zijn, en darbij schaar ik drank ook al onder drugs
Eigenlijk is het raar dat sommige mensen het erg vinden als je gebruikt. Oke als je zomaar bij iemand lijnen gaat trekken in de woonkamer waar mensen bij zijn is het wat anders.Maar als je gewoon een pilletje op de WC of zo neemt. Heefd niemand er last van iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij met z n lichaam doet.!
die heb je nou tog gevonden
misschien bedoelt ze iemand anders spiener
e moet 'n ieder in ze waarde laten .. iemand die gebruikt is niet minder in waarde dan iemand die wel gebruikt..
moet toch zelf weten wat hij of zij met z n lichaam doet.!