Partyflock

Forumonderwerp · 716033
Waarschuw beheerder
knap jij af op jongens/meiden die drugs gebruiken?Of vind je het wel kunnen........

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er niet op af, alleen op diegenen die het stoer vinden om zich overmatig te drogeren :S
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik vind het zielig dat ze moeten gebruiken om een mooi feest te hebben
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
tsja moeten ze lekker zelf weten maar ik hoef ze niet te kennen :d
zeker niet die kinderen van 16 die t "stoer" vinden... heel irritant
Waarschuw beheerder
af en toe moet kunnen maar je moet wel zonder kunnen feesten!!! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
zolang t met mate is heb ik er geen problemen mee.....

Maar Junkies..... :[
Waarschuw beheerder
ik vind de mensen die drugsgebruiken op een feest gelijk niet meer boeiend...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er niet op af, alleen op diegenen die het stoer vinden om zich overmatig te drogeren :S

Nou inderdaad... :jaja:

Waarschuw beheerder
tsja moeten ze lekker zelf weten maar ik hoef ze niet te kennen

niet alle 16-jarig doen t omdat ze t "stoer" sommige vinden t ook gewoon lekker om het af en op feestjes te doen!!

niet alles over 1 kam scheren!
Waarschuw beheerder
enne deuce moet dat serieus opgevat worden :P?
Waarschuw beheerder
Ik knap erop af jah...
Waarschuw beheerder
donateur
Af en toe moet kunnen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik knap idd af op coke-gebruikers, en in t algemeen op mannen die geen maat kunnen houden

Waarschuw beheerder

Dan zal je wel niet veel vrienden maken op een feest.. :/
Waarschuw beheerder
Nee maar voor het geval familie kijkt naar PF dan zit ik tenminste goed gebakken....denken ze toch dat ik een braaf manneke ben....

Waarschuw beheerder
Dan zal je wel niet veel vrienden maken op een feest..

hahah
Waarschuw beheerder
ik snap dat niet hoor,ga je nou speciaal naar een feest om drugs te gebruiken??nou,ik ben gelukkig niet zo!!
Waarschuw beheerder
Oh, okeej dat verklaard het :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Coke daar knap ik trouwens wel op af idd... :S

Waarschuw beheerder
donateur
't is niet erg om soms es wat te gebruiken, maar waar ik op afknap zijn mensen die 't alleen maar over drugs hebben, en alleen maar meer nemen omdat 't 'stoer' is... :/

zielige lui bah...
Waarschuw beheerder
donateur
dat ligt dus niet alleen aan mij :)
Waarschuw beheerder
donateur
maar waar ik op afknap zijn mensen die 't alleen maar over drugs hebben, en alleen maar meer nemen omdat 't 'stoer' is...

:yes:
Waarschuw beheerder
ik kan al helemaal niet tegen die mensen die het aanbieden of iemand proberen over te halen om het te doen....
Waarschuw beheerder
knap af als mensen heel open zijn als ze gebruikt hebben en totaal anders als ze niet gebruikt hebben

bijde niet gebruikers trouwens
ja ik knap er van af en omdat ik zo'n ex had ben ik er zelf aan begonnen maar ik vind het echt rotzooi maar ja je moet wel iemand in zijn of haar waarde laten zeker als je van iemand houd die gebruikt maar die gene er van af proberen te helpen kan altijd :) ja toch
Waarschuw beheerder
donateur
knap af als mensen heel open zijn als ze gebruikt hebben en totaal anders als ze niet gebruikt hebben

Je weet dat XTC is ontwikkeld juist óm mensen te laten praten??
Waarschuw beheerder
helpen kan...maar ofdat het ook echt werkt???
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen mot het lekker zelf weten...maar 1 ding is zeker...zonder drugs zou de dance-scene nooooooooit deze omvang hebben gekrege! (6)
Waarschuw beheerder
ikke niet.. :P
doe het zelf ook dusja
waarom zou ik dat doen?
als ik het zelf doe?
maar junks.. ja da vink triest..
echt zeer triest.. :S
je moet je grens wete bij je zelf.. als je da niet kan.. vink triest..
nee van junks moet ik niks hebbe zulke mense vink echt zwaar triest..
maar af en toe.. ja kan zeker wel
ik doe het ook..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik knap er wel op af, als ik zie hoe sommige mensen erbij lopen BAH!!!
ik vind het gewoon zwak dat iemand drugs gebruikt...

maar ik moet eerlijk zeggen het hangt wel af van hoe en wat iemand gebruikt enz... want ja als je iemand echt leuk vind... maar blij word ik er niet van nee!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er niet op af, alleen op diegenen die het stoer vinden om zich overmatig te drogeren

Idd :)
Waarschuw beheerder
Ja, ik knap er echt op af. Moet er niks van hebben.

Waarschuw beheerder
iedereen mot het lekker zelf weten...maar 1 ding is zeker...zonder drugs zou de dance-scene nooooooooit deze omvang hebben gekrege!

daar ben ik t helemaal mee eens!!
Waarschuw beheerder
donateur
knap jij af op jongens/meiden die drugs gebruiken?Of vind je het wel kunnen........

Je bedoeld xtc etc. neem ik aan..

Drank/roken/blowen.. is ook drugs toch? Als je daar allemaal op afknapt.. :/

Ik knap er niet op af, alleen op diegenen die het stoer vinden om zich overmatig te drogeren

(Y)
Waarschuw beheerder
ik bedoel xtc enzo
Waarschuw beheerder
donateur
Dan ben ik het eens met:

Waarschuw beheerder
ik knap er niet op af neem op zijn tijd ook wel is wat maar niet altijd:D

wat ik erg vind zijn idd mensen die te veel nemen maar dat geld ook voor die eikels die zo lam zijn dat ze niet eens weten dat ze op een feest zijn:S die gasten irriteren met net zo erg of mischien nog wel meer

Waarschuw beheerder
Dan ben ik het eens met:

Voeg ik me aan toe.

Waarschuw beheerder
behoorlijk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kan ik nou ergens op afknappen als ik het zelf ook doe ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, heb er een vreselijke hekel aan..
Waarschuw beheerder
Haha leuk dat bijna alleen meiden reageren, die zijn ook wel de meeste die er mee zitten.. ik heb er zelf totaal geen probleem mee :p

Waarschuw beheerder
donateur
neeee johhhh
Waarschuw beheerder
donateur
vriendin doet het zelf ook, dus hebben er allebij geen problemen mee.
Waarschuw beheerder
antwoorden als: ik irriteer me er mateloos aan...:S
als ze jou niet lastig vallen.. wat is het punt? maak je niet zo druk en houd je bezig met plezier maken ipv mensen in de gaten houden en beoordelen..
Waarschuw beheerder
donateur

Dus je vond het wel boeiend?! En wat is de reden dat je het nou niet meer boeid?!

Ja, heb er een vreselijke hekel aan..

Wat doe je dan op pf?!

Waarschuw beheerder
Wat ik egt ernstig vind zijn vrouwen die zwaar van de kaart zijn zo super lelijk, maar ik snap dat sommige t willen doen moeten ze allemaal zelf weten hun lichaam.

Waarschuw beheerder
Ja, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat ze gebruiken, hoeveel en hoe vaak.

Waarschuw beheerder
Nee, ik knap er niet op af. Ik vind het juist leuk om samen met iemand wat te gebruiken!

Waarschuw beheerder
bij boeit het niet als mensen drugs willen gebruiken... hun leven hun feestje toch?!?!
maar daarin tegen wil ik geen vriend die gebruikt!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm..en jij jezelf maar afvragen waarom je geen vriend hebt?! :P

Waarschuw beheerder
Hmmm..en jij jezelf maar afvragen waarom je geen vriend hebt?!

:D
Ben net van mn vrijgezellenleven aan het genieten en dat bevalt me prima!!

Waarschuw beheerder
vind het zelf wel lekker om af en toe op feessie te doen maar knapper word je er niet op:)
maar knap er niet op af als meisje gebruikt heb alleen als ze echt hard gaat dat der ogen erzowat uitrollen vind ik het toch niet echt aantrekkelijk meer:D
Waarschuw beheerder
Ik knap er zeker op af, iedereen moet het zelf weten, maar vrienden van mij zullen het niet worden.
Waarschuw beheerder
maar vrienden van mij zullen het niet worden.

in welke wereld leef jij dan?

Waarschuw beheerder
Ik knap er op af als ze geen drugs gebruikt!!!

Waarschuw beheerder
ja ik knap af op
als hun het leven willen vergallen door die dingen te doen...

prima ze weten dan hoe een deur open gaat

en hoe ze er door heen moeten lopen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Amen!!
Waarschuw beheerder
ja ik knap af op
als hun het leven willen vergallen door die dingen te doen...

Beetje erg kortzichtig vind je ook niet ? dus iemand die eens in de 2 maanden een pilletje slikt op een feest loopt gelijk ze leven te vergallen ?
Waarschuw beheerder
Mensen moeten zelf weten wat ze doen.
Als ik een meisje tegenkom die wat op heeft op een feest heb ik er geen problemen mee, ligt er wel een beetje aan hoe ze derbij loopt.. En ze moet niet ieder weekend aan die troep zitten, maar zo af en toe?

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
Met mate dan zou ik daar weinig moeite mee hebben, ik gebruik zelf heel zelden (maar dan niet op een feest), en puur experimenteel.
Waarschuw beheerder
als je er maar niemand kwaad mee doet, toch? :D eigen keuze..
doe t zelf ook.. met mate
Waarschuw beheerder
Of andere mensen er lastig mee valt !!...

Waarschuw beheerder
Als het af en toe gebeurt niet, maar als iemand zich elke week de tering vreet of snuift hoeft het van mij niet
Waarschuw beheerder
Knap jij af op drugsgebruikers?

NEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben er dol op.
Waarschuw beheerder
donateur
ja hooooooor......

scheer het hele zooitje maar over 1 kam...:/

"drugsgebruikers" heb je in een behoorlijk groot aantal verschillende categorieën.

een paar "hokjes";

-14 jarige speedsnuivertjes die wedstrijdjes doen wie het meest opkan in het weekend en er het meest over op kan scheppen (N)

-psychonauten; mensen die drugs gebruiken om hun denkbeeld te verruimen en zich meer te verdiepen in zichzelf (y)

-weekendgebruikers; mensen die af en toe in het weekend wat gebruiken om ff de week van hun af te schudden (y)

-blowers; mensen die op regelmatige basis blowen om zo relaxed te worden en in sommige gevallen hun agressiviteit tegen te gaan.

dus ik vind jouw gedachten nogal bekrompen en gebaseerd op een stereotyp. :/
Waarschuw beheerder
Ja daar knap ik zeer zeker op af.

Als ik dat zie een mooi meissie die zich in een tijd van een half jaar de wallen onder haar ogen snuift en slikt dan vin ik dat echt zonde.

Laatst nog in een discotheek een mooi meissie had een lijn gelegt op de bar. En ze zat al te trekke bekken vet minder vin ik dat ze wist eg niet meer waar ze was.

Waarschuw beheerder
ik knap er juist van op

Waarschuw beheerder
Same here:yes:
Waarschuw beheerder
vind t juist wel grappig om met mensen te praten die van de kaart zijn op een feestje :jaja: maar moet niet te erg zijn natuurlijk...:(
Waarschuw beheerder
donateur

Als vrienden? Nee, daar ben ik wel wat van gewend... in een relatie zou ik het echter niet kunnen accepteren :)
Waarschuw beheerder
knap af op druk misbruikers, niet gebruikers.

Waarschuw beheerder
Ik knap af op mensen die helemaal anti zijn.....
Waarschuw beheerder
Drugs hoort toch bij de feessies dus hoe kan je daar nou op afknappen????
Waarschuw beheerder
donateur
als normalen vrienden niet, mah als muh vriend stevig aan de drugs zat, kon ie meteen weer oppakke!
Waarschuw beheerder
Drugs hoort toch bij de feessies dus hoe kan je daar nou op afknappen

:no:

zonder is net zo gaaf

:beer:
Waarschuw beheerder
ik knap er cker niet op af, ben zelf wel druksfan maar vin dat iedereen dat zelf moet weten, als je loopt te gillen dat je erop afknapt moet je ook afknappen op iemand die alcohol drinkt want anders ben je gewoon een domme hypocriet..

Waarschuw beheerder
zolang het gebruik beperkt is ja , waarom niet ?

Waarschuw beheerder
ik vind mensen die anderen veroordelen om hun drugsgebruik echt zielige personen.
drugs is voor losers maar alcohol en roken, ach, dat kan geen kwaad toch..hypocriet zooitje bweech..

wie heeft het over moeten? denk je dat iedereen die gebruikt het per se MOET gebruiken?
Weet jij van iedereen waarom hij of zij drugs gebruikt? Nee..mond houwen dus ;-)

wat leuk dus dan vind je 1 op de 100 mensen ofzo maar boeiend, je zal je wel goed vermaken dan (y)

ik kan al helemaal niet tegen die mensen die het aanbieden of iemand proberen over te halen om het te doen....

aah probeer nou gewoon `n keertje gewoon doen het valt wel mee :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind t juist wel grappig om met mensen te praten die van de kaart zijn op een feestje

precies vind ik ook.. zeker als je zelf ook lekker wappie bent:)

Waarschuw beheerder
Knap er niet op af. Zolang ze maar niet met hun rechteroog in hun linkerbroekzak kijken vind ik het prima.

Neem af en toe ook wel eens een pilletje, maar gooi er niet 5 naar binnen ofzo %-)

Waarschuw beheerder
Laatst nog in een discotheek een mooi meissie had een lijn gelegt op de bar

Sure!! :D
Erg geloofwaardig.

Hoppa! Nakkie uit haar zak gehaald, lijntje op de bar en snuiven maar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

tjongejonge, egt feestbeest ben jij , mensen die gebruiken boeien niet..waar feest ji dan, in de kerk met 6 andere stumperts of zow??!!

Waarschuw beheerder
Afknappen? dus niet, het is alleen maar leuk om geweldige gesprekken te voeren die na een half uur nog steeds nergens over gaan.
Het enige wat eigenlijk gewoon kut is heeft niks met drugs te maken maar met alcohol, mensen die van ellendigheid niet op hun benen kunnen staan en onverstaanbaar lullen, dat is pas irritant.

Waarschuw beheerder
drugs zijn vies (qua smaak)
Waarschuw beheerder
donateur
nou knap niet af.. o:)

Waarschuw beheerder
Ja
Ze zien er niet bepaald aantrekkelijk uit :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja qua smaak wel ja maar daar staat tegenover dat het tussen je oren alleen maar mooier is.
Waarschuw beheerder
donateur
knap af op drugs misbruikers, niet gebruikers.

Waarschuw beheerder
Het enige wat eigenlijk gewoon kut is heeft niks met drugs te maken maar met alcohol, mensen die van ellendigheid niet op hun benen kunnen staan en onverstaanbaar lullen, dat is pas irritant.

Mensen die drinken zijn 10x irritanter....

Waarschuw beheerder
moet men toch zelf weten
Waarschuw beheerder
weekendgebruikers; mensen die af en toe in het weekend wat gebruiken om ff de week van hun af te schudden

Idd niks mis mee toch...zolang je onwijze lol hebt zonder andere en jezelf (wel met mate gebruiken maar anders ook zelf weten)te schaden maakt het toch niks uit.

Mensen die drinken zijn 10x irritanter

Pcies :yes: die verpesten de feestsfeer terwijl de hierboven beschreven groep juist de sfeer ten goede komt (bepaald)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neee... wrom dn..?? Suh motte ut selluf weten... en ik heb dr nix over te segge...:$ heb selluf owk wellis gedaan...

Waarschuw beheerder
Ma suipe is wel tjiller...:D hahaha

Waarschuw beheerder
helemaal loss
Waarschuw beheerder
Ze moeten het allemaal zelf weten! het enigste waar ik me aan irriteer is dat ontkennen tegen mensen die het liever niet hebben en het opscheppen tegen mensen die het ook gebruiken!!

Waarschuw beheerder
Wat voor taal spreek jij?

Waarschuw beheerder
ligt er aan HOE er gebruikt wordt ...

heb geen zin meer in junken om mij heen

Waarschuw beheerder
donateur
tsja moeten ze lekker zelf weten maar ik hoef ze niet te kennen

niet alle 16-jarig doen t omdat ze t "stoer" sommige vinden t ook gewoon lekker om het af en op feestjes te doen!!

niet alles over 1 kam scheren!

sterf :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik knap kei hard af als ze afknapt op zoiets simpels als af en toe stukkie druks knalle..

welcome to the real world hee
Waarschuw beheerder
GEKKEHUUS25,je kent me niet eens,kom op zeg je bent 27!!reageer dan niet zo kinderachtig..

Waarschuw beheerder
kan niet begrijpen dat mensen erop afknappen...zeg nou zelf...gewoon geil toch ;-)
[img cacheid=0013306800140d325884c01d1a006e7655]http://www.crackcocaineincamden.co.uk/graphics/drugs/what%20crack%20can%20do%20for%20you/88_00.jpeg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is echt wel een afknapper, tuurlijk van mij mag iedereen zelf weten of ze gebruiken of niet.

Maar veel weten gewoon geen mate te houden, en dat is zkr een afknapper :jaja:
Waarschuw beheerder
Drugs hoort toch bij de feessies dus hoe kan je daar nou op afknappen????

ik kan daar dus echt wel op afknappen!! ik moet echt geen vriend die al die zooi constant naar binnen werkt :no:
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens wendy...
Waarschuw beheerder
Elk weekend is ook over the top.

Maar zo nu en dan eens op verdiepingstocht in je innerself is toch weinig mis mee ?? Gewoon in een thuissituatie, met rustige muziek, gedimd licht and so on.

Je doet er niemand kwaad mee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn vraag heb je het zelf wel eens gedaan of een goede bekende van jou in je nabije omgeving?
Waarschuw beheerder
doordat 2 exe van me drugs gebruikte benk ertege...verderz moej maar zelf wete hoor...kken jullie verder niet:P
Waarschuw beheerder
En nu in het Nederlands..
Waarschuw beheerder
ik ben er tegen omdat 2 exen van mij drugs gebruikten...en niet te zuinig ook..verder moeten jullie het zelf weten want ik ken jullie toch niet:P

(zo beter:D:P)
Waarschuw beheerder
Toppie :-)
Waarschuw beheerder
Wel mensen die het overdrijven.
Totaal doorgesnoven en niets meer van de wereld snappend, krijg dan een beetje last van plaatsvervangende schaamte...

Waarschuw beheerder
drugs is om gebruikt te worden!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan.. sommige mensen kunnen er mee omgaan.. sommige mensen niet (zoals me ex hehe). Dan gaan ze vreemd en zeggen ze.. --> het kwam door de drugs. SLECHT EXCUUS!!!!!
Waarschuw beheerder
Tsja, net als alcohol (ook een slecht excuus)..
Waarschuw beheerder
donateur
Neee... wrom dn..?? Suh motte ut selluf weten... en ik heb dr nix over te segge... heb selluf owk wellis gedaan...

Baart me toch enigzins zorgen om zoiets te lezen van een meisje van 15, oja, en leer typen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oja, en leer inderdaad typen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oei ik typte een letter verkeerd :o heb het maar aangepast
Waarschuw beheerder
Ik vvind het wel kunnen,

alleen sommige chicks knappen wel op je af als je (ikzelf rook alleen wiet) drugs gebrukt en zuipt,

maja

Zon saaie tuthola hoef ik nopuw ook weer niet,

als hety gewoon een lekkere spontane meid is die gewoon zo af en toe wat gebruikt, no problemo mee

en als ik ook nog eens lees hier ophet forum dat meeste mensen van XTC geil worden :P:P
Dan mag ze van mij wel een paar pillen slikken, en daarna m'n zaad :P

Waarschuw beheerder
Nee,afknappen niet..
Zou ook wel dom zijn,op iemand afknappen die iets doet wat jij zelf ook doet:)

Waarschuw beheerder
nee.. waarom.. t heb altijd wel wat die wazige gesprekke.. :yes:

en vd rest vind ik mensen die zuipe vaak agressiever& irritanter..

drugs zorgt vaak dat mensen lief (L) doen tegen mekaar..
Waarschuw beheerder
Zon saaie tuthola hoef ik nopuw ook weer niet

hahahaha, wat een onwijs domme opmerking :S
dus jij wilt zeggen dat iedereen die geen drugs gebruikt, saai is???? get a life!!!

en als ik ook nog eens lees hier op het forum dat meeste mensen van XTC geil worden
Dan mag ze van mij wel een paar pillen slikken, en daarna m'n zaad

:frusty:

Waarschuw beheerder
dat zegt ie toch niet Wendy, wel ff goed lezen..

volgens mij heeft ie het over dames die direct op iemand afknappen omdat diegene drinkt of drugs gebruikt...
dus dames die denken een oordeel over iemand te kunnen vellen omdat diegene zo nu en dan een pilletje slikt bijv.
dat vindt ie saaie tutholaas (en ik ook) :-)

Waarschuw beheerder
Mmm... ik hoef geen jongen (meer) die verslaafd is of regelmatig gebruikt. Heb er hele goede redenen voor. Zijn ook zat leuke jongens die geen drugs nodig hebben. Zelf heb ik op n party vaak meer lol en energie dan mn vrienden die wél gebruiken.

Waarschuw beheerder
drugs zorgt vaak dat mensen lief doen tegen mekaar..

Mmm... Wordt wakker hahahaha! Ken heel wat verslaafde, waaronder 'n broer van me en m'n biologische vader. Geloof me, alle verlsaafde die ik ken werden er écht alllles behalve lief van :yes:

Waarschuw beheerder
Als die af en toe wat gebruikt maak nie uit, als die maar nie verslaafd is

Waarschuw beheerder
Nee want ik gebruik zelf ook wel is wat maar daar moet eht ook bij blijven vind ik anders dan houd het helaas op

Waarschuw beheerder
Ik gebruik zelf niet maar knap niet af op mensen die dat wel doen. Aantal vrienden van me doen het ben er niet blij mee maar ze moeten het zelf weten.

Waarschuw beheerder
donateur
Jah ik knap er op af.. Bleh wil geen drugsgebruiker als vriendin :S!

Waarschuw beheerder
ik vind dat sommige meisjes wappie best sexy zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Niet op drugsgebruikers wel op drugsmisbruikers :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar wat voor de 1 gebruiken is kan voor de ander misbruiken zijn:)

Waarschuw beheerder
donateur
zolang 't binnen de perken blijft vind ik 't niet erg...
Waarschuw beheerder
als ik iemand heb leren kennen buiten het uitgaansleven en ik kom er later achter dat hij drugs gebruikt knap ik er niet op af.
maar ik knap wel af als hij de halve avond in een hoekie van de zaal staat te hangen en ik z'n gezicht amper herken :jaja:
Waarschuw beheerder
Vaak zie je er niet echt aantrekelijker uit! Neej walgelijk gewoon... Maar ja.... het allemaal maar een beetje in bedwang houden! :P
Waarschuw beheerder
Ach ja, zit een heel verschil tussen iemand die op een feest of gewoon een keer in het weekend gebruikt, of een echte heroine verslaafde.
Als je daaraan raakt ben je echt ver heen, dan denk je wel: hoe kun je nou zo ver zakken?
Maarre tja, de snelle partydrugs gaat er altijd goed in:p :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik vind dat er verschil is tussen drugs gebruiken en drugsgebruiken, maar over het algemeen heb ik er weinig moeite mee als het maar normaal gebeurd.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er eerder op af, als ik een nif pep vraag aan een meisje, en ze zegt dat ze niet snuift ofzo...:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ma suipe is wel tjiller

sow dan:D ik dacht dat ik af en toe onherkenbaar typte maar dit slaat toch echt alluzz:P
Waarschuw beheerder
Ik vindt dat die genene dat zelf moet weeten toch.
ik heb het zelf ook gedaan.

wahhahha

Waarschuw beheerder
ik knap niet af op drugs gebruikers,,, ik vind alleen dat ze het met een gezond verstand moeten doen!! en niet de hele dag maar een beetje pilletjes gaan slikken.. als ze nou nara een feest heen gaan dan mogen ze best wel wat slikken om lkker los te gaan maar niet dag en nacht!! dat gaat mij wel te ver

Waarschuw beheerder
neuj

Waarschuw beheerder
Psycho Forze 22 oktober 2004 01:16 Ik knap er eerder op af, als ik een nif pep vraag aan een meisje, en ze zegt dat ze niet snuift ofzo...

dus jij vraagt zomaar aan mensen of ze een snuif speed voor je hebben terwijl ze op dat moment niet eens aan `t snuiven zijn?
nogal kansloos kerel..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
afknappen niet,zou er gewoon niet op vallen..maare als hij t met maten zou gebruiken..zou ik er niet zo moeilijk over doen!dan heb ik t wel over 3x per jaar ofzo;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen die drugs gebruiken op een doordeweekse dag, op werk, op school, zonder enige aanleiding. Dat vind ik niet kunnen.

Kijk, op een feest, ter aanvulling van het partygevoel is het een ander verhaal.
Waarschuw beheerder
afknappen is een groot woord..
maar blij ben ik er ook niet mee

Waarschuw beheerder
iedereen moet toch lekker zelf weten wat hij wel of niet gebruikt. Ik knap er niet op af ofzo...je leeft maar één keer toch?

Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met <<,U kive techno>>> eens. Ze moeten het gewoon zelf weten. Het is hun levven en ik zou er wel moeite meej hebben mjah zolang ze het ma niet mij proberen aan te smeren vind ik alles best
Waarschuw beheerder
ligt er aan hoe :)
zo af en toe op een feest :) vind ik dat het wel kan :yes:

maar als diegene het elke dag zou doen omdat ie anders "niet" normaal kan functioneren dan vind ik het triest en zeker een afknapper :yes:

Waarschuw beheerder
St@mPM@gNeEtJe das oowk wel weer zow wat je daar net neer zettuh ;)

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
onwijze afknapper!!! Ik ga dus echt niet naast een gozer lopen met zon pillebekkie, bah!!!!
Waarschuw beheerder
Niet op drugsgebruikers wel op drugsmisbruikers
----------------------------------------------------
:respect: :D :respect:
vind alles goed zolang jij de drugs in hand heb en de drugs niet jou dan is et mis.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben er niet zo weg van
Waarschuw beheerder
donateur
Waarvan?! Drugsgebruikers of misbruikers?!

Waarschuw beheerder
ik an me prima vermaken zonder drugs, maar gewoon met een paar wijntjes hihi.
ik wil ook zeker geen vriend die gebruikt!!!
blowen kan af en toe maar de rest niet!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
als ze geen drugs gebruiken komen ze dr bij mij niet in :/

Waarschuw beheerder
Drugs, drank, nuchter, whatever, zolang degene aangenaam gezelschap is mag ie blijven en vaker komen.

Waarschuw beheerder
Als iemand op een feest voorbij me loopt met uitpuilende ogen,een knarsende kaak/mond,ontzettend bezweet (vaak met bloot bovenlijf!) en daarbij ook nog spastische bewegingen maakt.........dan knap ik daar op af ja!

Of op mensen die van de drugs niet meer op hun benen kunnen staan! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Als iemand gewoon recreatief gebruikt heb ik dr helemaal geen problemen mee.
Maar ze moeten dr idd niet als een of andere mongool bij lopen, want dat ziet dr dus eg nie uit :no:

Waarschuw beheerder
Heb helemaal geen problemen met mensen die gebruiken, zolang ze mij en anderen het maar niet door de strot proberen de duwen. Het is en blijft je eigen keus of je drugs wilt gebruiken.

Waarschuw beheerder
Ben dit weekend wel kwaad geweest op mijn broertje van 15. Die gebruikt drugs om zijn problemen te onderdrukken. Ik kon hem vanwege overmatig drugsgebruik uit de sloot vissen. Dat was behoorlijk schrikken!!!!
Waarschuw beheerder
neej tenzij het echt rare vormen gaat aannemen, zoals door de weeks, na het werk etc....
Waarschuw beheerder
Afknappen is een groot woord.

Gebruik zelf niet en ook nooit gedaan.
Mijn partner en beste vrienden gelukkig ook niet.

Heb veel "bekenden" in het uitgaansleven die allemaal regelmatig hun neus poederen.

Moet ieder voor zich weten, velen van hen zijn ook hele vriendelijk, aardige lui, maar vrienden zullen het nooit worden.

Gelukkig heb ik al jaren een partner, maar als ik vrijgezel zou zijn, zou iemand die drugs gebruikt voor mij nooit een kandidaat zijn.

Waarschuw beheerder
onwijze afknapper!!! Ik ga dus echt niet naast een gozer lopen met zon pillebekkie, bah!!!!
--------------------------------------

Helemaal mee eens!!!

Waarschuw beheerder
nee, ik vind dat iedereen dat zelf moet weten

Waarschuw beheerder
gebruiken is een pluspunt... maar niet elke dag natuurlijk

Waarschuw beheerder
vind het geen afknapper..GENIET MAAR GEBRUIK MET MATE :P
Waarschuw beheerder
donateur

En anders kan die altijd je sjaal en hoed nog effe lenen en kunnen wij gelijk zien waarom jij je bekkie zo verbergt!!
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook een afknapper:yes:

Heb ik namelijk meer voor mezelf alleen.......

gna gna gna

Waarschuw beheerder
Tja beetje snelheid is nooit weg wat mij betreft.
Waarschuw beheerder
ik knap er niet op af ... behalve als ze verslavingen heeft aan sterke dingen als heroine ofzo...
Waarschuw beheerder
ligt eraan of het een drugs gebruiker of misbruiker is!
af en toe een keer een pilletje ofzo op een feestje moet kunnen!
maar niet altijd als ze uitgaat of gewoon standaard in t weekend:S

Waarschuw beheerder
JA, als je bijvoorbeeld een relatie met iemand hebt die drugs gebruikt, moet je als wederpartij daar altijd tegen concurreren! En meestal kiezen ze altijd voor de verleiding van drugs... (of ze liegen je keihard voor)
Dat zijn de eigenschappen die drugs met zich meebrengen, daar kan ik i.i.g. niet mee leven

Werkzaam bij TNMO
Waarschuw beheerder
moe kunnen

Waarschuw beheerder
JA, als je bijvoorbeeld een relatie met iemand hebt die drugs gebruikt, moet je als wederpartij daar altijd tegen concurreren! En meestal kiezen ze altijd voor de verleiding van drugs... (of ze liegen je keihard voor)
Dat zijn de eigenschappen die drugs met zich meebrengen, daar kan ik i.i.g. niet mee leven
---------------------------------------
Klopt helemaal
Waarschuw beheerder
goh....wij kiezen gewoon samen voor de verleiding hoef je ook niet te concurreren:yes:
Waarschuw beheerder
zolang t recreatief gebruik is niet :)

Waarschuw beheerder
Niet op drugsgebruikers wel op drugsmisbruikers

:yes::yes:

Waarschuw beheerder
K vind dat t af en toe (daar versta ik 1x in de 2/3 maand onder) op feesten/gezellig met vrienden thuis moet kunnen zolang je het niet "nodig" hebt. Het is idd wel n groot nadeel dat je er zo verkankert uit gaat zien majah je hebt dan wel grote lol..... :p
Waarschuw beheerder
Voordat ik echt uitging en naar feesten ging zou ik er zeker op afknappen!
Nu heb ik heel wat mensen ontmoet die het zo nu en dan op feesten doen en dat moeten ze zelf weten, als ze (mijn partner) er verstandig mee omgaat en niet dagelijks of wekelijks gebruikt dan kan ik daar mee leven. Ik zou het daarom ook niet afkeuren. Het is best moeilijk, zelf gebruik ik niet en heb er ook geen behoefte aan maar als je partner het wel zo nu en dan doet, word het wel moeilijk voor jezelf.

1 ding staat voorop, ze moet er wel eerlijk over zijn anders heeft het zowiezo geen zin!!!
Waarschuw beheerder
als ie zich aardig kan gedragen en er niet als een kwijlende mongool bij loopt mag t best af en toe maar liever niet ben er zelf ook af dus wil me toekomst ook niet delen met zo drugs figuur
als je zelf gebruikt is t gewoon leuk samen leip te zijn maar als de 1 niet gebruikt zit je toch op een iets ander nivo wat iritaties kan wekken :vaag:
Waarschuw beheerder
ach zo lang het niet te veel is :)

Waarschuw beheerder
als het maar met mate is (qua meisjes dan) :p Gasten boeien me niet.
Waarschuw beheerder
als ik gewoon 1 of 2 pilletjes neem...
niemand die het aan mij ziet hoor... alleen aan mij pupillen, verder niks.
en kan dan gewoon harder knallen, het geeft toch wat extra's.
Ik erger me wel aan mensen die al knarsentandend vertellen wat ze allemaal wel niet naar binnen jagen op een feest!
Waarschuw beheerder
*1 ding staat voorop, hij moet er wel eerlijk over zijn anders heeft het zowiezo geen zin!!!*

daar ben ik het helemaal mee eens! en zolang er ook maar rekening word gehouden met diegene die het niet doen...niet gaan opdringen ofzo...en bv: alleen op feesten en niet doordeweeks enzo!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik knap af op mensen die eraan onderdoor gaan, hun grenzen niet kennen, erdoor verwaarlozen...

.. als iemand het soms doet op feesten ofzo, en hij gaat helemaal uit zn plaat en je hebt de beste avond, moet diegene het zelf weten, zeker nix op tegen!!!..

.. als je maar jezelf blijft (y)
Waarschuw beheerder
Jazeker!!!!

...en nu heb ik ruzie met mezelf:s
Waarschuw beheerder
k knap er niej op af! zolang ze ut maar niet in mijn bijzijn doen..want dat vind ik niejtleuk... ken genoeg die ut dan maar heb ze nou nooit egt zien gebruiken waar ik bij stond met vriendinnen....naja blowen wel dat zie ik dan wle weer..vind ik niet erg maar dat andere troep wel..
Waarschuw beheerder
ik knap er zeker niet op af weet je hoe lekker het is om allebei een flinke lijn coke te pakken en daarna lekker hard en zonder respect te neuken

Waarschuw beheerder
Geen problemen mee, zolang diegene maar verantwoord gebruikt...

Vergelijk het met alcohol: ik wil geen relatie met een alcoholist, maar heb totaal geen problemen met iemand die af en toe een biertje/wijntje drinkt.

Zo dus ook met drugs...
Waarschuw beheerder
Als mijn vrienden of kennissen met mate gebruiken, dan moeten ze dat zelf weten, maar ik hoef geen relatie met iemand die gebruikt...

Waarschuw beheerder
neuh hoor...

Waarschuw beheerder
ligt eraan hoe veel iemand gebruikt... er zijn natuurlijk grenzen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef niemand die gebruikt!

Waarschuw beheerder
ja
Waarschuw beheerder
juist leuk als me vriendje gebruikt, kunnen we t lekker samen doen!!!!!!
Waarschuw beheerder
Niets leuker dan met z'n tweetjes in dezelfde sferen te zitten! :D
Waarschuw beheerder
Knap af op een jongen die harddrugs gebruikt!! Softdrugs vind ik niet erg.. (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Sinds dat ik gestopt ben met harddrugs, kijk ik wel anders naar hd gebruikers toe.. Maar dat wilt zeker niet zeggen dat ik er op af knap... Denk alleen dat ik geen meid zou regelen als zij onder invloed van drugs is.. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik knap er egt wel vanaf *kots* bah bah

Waarschuw beheerder
nee ik knap er niet van af :vaag:
Waarschuw beheerder
Leven & laten leven denk ik maar zo. Zal er niet op afknappen.

Je kan het zo zien, zijn vast wel mensen die mij hebben zien rondlopen op Ghosttown afgelopen zaterdag O:) Om dan meteen te oordelen & afknappen op iemand omdat die 8uurtjes op een feest maar een moment opname zijn.

Iedereen heeft wel is uitschieters of dat het net niet helemaal lekker valt. Maar denk dat als ik die mensen de hoeveelheid vertel dat ze dat echt nooit geloven.

Maar ja laat iedereen in hun waarde, je hoort mij toch ook niet iedere keer als zo'n dronken aap naast je over ze nek gaat en je maag gewoon verdraait van die zure smerige alcohol lucht...

On a side note, het is zo fucking komisch hoe een groot deel van het vrouwen volk meteen afknapt. Of tenminste dat zeggen ze, maar oh wee als ze hals over kop verlieft worden. Dan hoor je ze alleen maar vol lof & liefde over hun nieuwe ventje praten. En als dan het drugs onderwerp aanbod komt houden ze angstvallig hun muil. Zoals vaker hierboven ook al gezegd, hypocriet...
Waarschuw beheerder
laat iedereen lekker zijn gang gaan...ja toch??
Waarschuw beheerder
ik knap af op mensen zoals mezelf!

:/
Waarschuw beheerder
Nadat iemand op je gezicht heeft gescheten ben pas echt knap af. Dus doe dan maar wat druchs met een harde G.

Waarschuw beheerder
ik gebruik zelf niet .
ook nog nooit gedaan.
En nee ik knap ook niet af op de mensen die het wel doen. waarom?
dat moeten ze allemaal maar lekker zelf weten.
TOCH.(K)

Waarschuw beheerder
Goede vraag....Heb wel een paar keer iemand gehad die het wel deed (ik zelf nooit zelfs niet 1 keer een pilletje ofzo lijkt me echt smerig).Maar je hebt er niks aan ik wil nooit meer iemand die drugsgebruikt diegene moet het inderdaad zelf weten maar niet als die met mij is....Ook al ben ik nog zo verliefd en ik kom erachter is het helemaal over.....en uit.......

Waarschuw beheerder
Ik snap al die ophef niet zo...

Wat is er nou zo fout aan mensen die drugs gebruiken? Bij die mensen is er onderling ook nog een wereld van verschil tussen iemand die constant gebruikt en mensen die gewoon af en toe een nifje of een jointje nemen...

Net zoals bij mensen die alcohol gebruiken... En (bijna) iedereen zuipt wel eens een wijntje of een biertje, dan ben je toch ook niet meteen een alcoholist of wel??? Vind het dus eerlijk gezegd wel een beetje hypocriet als je mensen veroordeelt die drugs gebruiken (ook al is het iemand die beperkt gebruikt), maar zelf ook regelmatig niet vies van alcohol bent.

Ik heb dan zelf bijna de laatste 2 jaar geen drugs meer gehad, maar van mij moet iedereen het gewoon zelf weten... Zolang ze maar mate houden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iedereen moet lekker doen waar die zin in heeft ...
Waarschuw beheerder
donateur
vind geen reden om op iemand af te knappen, moet ieder voor zich weten. tenzij het beetje ver gaat.. doordeweeks enzo.. en echt altidj in de war is minder leuk
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen moeten je nemen zoals je bent, en op een feessie moet het wel kunnen toch .. als je je zelf maar in de hand heb

Waarschuw beheerder
Ik mag van me vriendin geen harddrugs meer gebruiken ik wil het zelf ook niet meer. Maar ik mag wel af en toe een jointje roken zonder dat ik er verslaafd aan ben.

Ze mag van mij gerust een keer harddrugs proberen dan weet ze hoe het is en weet ze ook waar ik verslaafd aan geweest ben en hoe ze zich dan gaat voelen. Maar ze mag et niet blijven gebruiken van mij.

Waarschuw beheerder
Ik snap al die ophef niet zo...

Wat is er nou zo fout aan mensen die drugs gebruiken? Bij die mensen is er onderling ook nog een wereld van verschil tussen iemand die constant gebruikt en mensen die gewoon af en toe een nifje of een jointje nemen...

De vraag in deze topic is of je op mensen afknapt die drugs gebruiken

De een knapt af op mensen met oranje haar..de ander knapt af op mensen met een kleine uhh neus
en weer andere knappen af op mensen die drugs gebruiken...

K bedoel maar dat dit ook voor iedereen anders is

Waarschuw beheerder
Of iemand drugs wil gebruiken moet die zelf weten kan me er niet druk maken. Alleen als iemand in me naaste omgeving zou gebruiken dan knap ik daar zeker op af!

Waarschuw beheerder
De vraag in deze topic is of je op mensen afknapt die drugs gebruiken

De een knapt af op mensen met oranje haar..de ander knapt af op mensen met een kleine uhh neus
en weer andere knappen af op mensen die drugs gebruiken...

K bedoel maar dat dit ook voor iedereen anders is

Chloë ->
Dat begrijp ik ook wel, alleen het gaat mij meer om de argumenten die sommige mensen gebruiken...
:)
Waarschuw beheerder
Als iedereen elkaar nou lekker in zijn/haar waarde laat en gewoon lekker met het feest bezig is ipv met het feit of anderen wel/niet gebruiken, komt het allemaal goed
Waarschuw beheerder
AHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Waarom knap je er op af?????

Je hebt het zelf :yes: ook gedaan!!!!
Waarschuw beheerder
Goede vraag....Heb wel een paar keer iemand gehad die het wel deed (ik zelf nooit zelfs niet 1 keer een pilletje ofzo lijkt me echt smerig).Maar je hebt er niks aan ik wil nooit meer iemand die drugsgebruikt diegene moet het inderdaad zelf weten maar niet als die met mij is....Ook al ben ik nog zo verliefd en ik kom erachter is het helemaal over.....en uit.......

Effe vraagje tussendoor drink je wel?
Waarschuw beheerder
Mwah...ik knap er niet echt op af.
Alleen als jongens t ieder weekend gebruiken
Of heel veel gebruiken op n avond, zodat ze er helemaal laveloos bijlopen...met wegdraaiende ogen enz :vaag:
Heel onaantrekkelijk!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja knap er ontzettend op af!

Waarschuw beheerder
Ik vind het minderszz maar heb t zelf ook wellus geprobeerd dus.. k kan als iemand t gaat proberen er nix over zeggen maar als die gene het te vaak doet natuurlijk wel :S:S knap ik op af ;P

Maar soms achja moeten ze zelf weten
alleen IK DOE T NOOIT MEER :YES:

geen drugs meer voor moi!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, want het zijn allemaal collega's van mij!!
Waarschuw beheerder
donateur
ikke wel ... helemaal wijffuh die aan de pilluh zijn ofsow ... siet er toch gewoon niet uit ?????????

Waarschuw beheerder
knap alleen af wanneer het drugs gebruik te hoog is naar mijn zin

Waarschuw beheerder
donateur
Tjah... ik heb liever ook geen meid die zich elk weekend vol propt met hard drugs :vaag:

een blowtje roken lijkt me wel ideaal 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er niet op af want doe het zelf ook maar ik ben een jongen dus ik let er niet zo op vind het wel zonde dat mooie meisjes het doen
Waarschuw beheerder
Moet altijd wel lachen met mensen die helemaal :vaag: zijn, maar heb liever niet dat mijn eigen vriend het doet :no:
Waarschuw beheerder
dat trekt mij juist aan

Haha, verschil moet er zijn :D

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Ik word helemaal geil op een feest als ik een meisje zie met een schuimlaag op haar mond en van die wegrolde ogen en haar onderkaak 30 keer in een minuut uit de kom gaat en erin weer terug in vlieg.
Heerlijk zo'n meisje

Waarschuw beheerder
ik vind t wel oke hoor. GENIET MAAR GEBRUIK MET MATE!!! :yes: :xtc: :bounce:
Waarschuw beheerder
Niet als ze bereid zijn om te delen... ;p

Waarschuw beheerder
ik vin drugs gebruikende mense keigrappig vooral als ze er niks meer van snappen haha
Waarschuw beheerder
leg eraan hoeveel doe t zelf ook dus kanp er nie op af
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zolang iedereen maar z'n grens weet is het ok..

maar als je vervelend gaat doen wel knapt
iedereen dr wel op af volgens mij..

Waarschuw beheerder
Behalve als ze er verslaafd aan zijn..,
Waarschuw beheerder
meestal wel.... zoals ik hier al eerder zag, er zijn grenzen... iemand die compléét van de kaart is moet ik niks van hebben :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het sowieso geen pluspunt :/

liever niet, maar dat moet iedereen nog altijd zelf weten.
Waarschuw beheerder
je hebt drugs gebruikers en je hebt drugs gebruikers...
enkel op grote feesten 1x in de maand of elk weekend of zelfs meerdere keren per week...
zelfde met alcohol toch; iemand die elke dag bezopen is... ;)
Waarschuw beheerder
ja..ik val af van drugsgebruik.
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt drugs gebruikers en je hebt drugs gebruikers...

je hebt drugs GEbruikers en je hebt drugs MISbruikers...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar jah ik heb geen bananen ik heb geen bananen vandaag heb radijsjuhs helemooie witte en rooie maar jah ik heb geen bananen ik heb geen bananen vandaag:(
Waarschuw beheerder
tenzij het echt een mega junk is knap ik er niet op af..

dat zou ook niet best zijn denk ik..

Waarschuw beheerder
Knap er eerder van op eigenlijk ...
Waarschuw beheerder

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik knap er niet op af..doe het zelf ook..dus heb geen recht van spreken

Waarschuw beheerder
Ik knap er wel zeker op af! Stelletje idioten :P
Waarschuw beheerder
donateur
ligt er maar net aan hoeveel ze gebruik en wat en wanneer.....

af en toe moet kunnen, elk weekend niet.
Waarschuw beheerder
heb ik geen problemen mee.. als ut maar niet hele dagen vaag.nl is
Waarschuw beheerder
heb me ex er voor gedumpt die deed het stiekem maar als ik het weet vind ik het niet leuk maar ken het moeilijk verbieden

Waarschuw beheerder
Een meisje dat blowt maakt niezoveel uit. Maar harddrugs wel alleen als ik erbij ben! Beetje egoistisch maar wel eerlijk :jaja:

Waarschuw beheerder
Iedereen zijn of haar eigen mening...

liever een meisje met grote zwarte dopjes in haar hoofd die nog gewoon normaal kan doen dan een meisje met een vieze zure dranklucht uit haar mond die niet meer normaal kan staan/lopen

Waarschuw beheerder
hangt er van af... je hebt gebruikers en gebruikers... sommige zitten egt op 1 avond veeeeels teveel weg te werken.. dan heb ik zoiets van.. owke :S

maar af en toe en pntje moet geen kwaad kunnen.. dnek ik zo :D
Waarschuw beheerder
ja rush! dat vindt ik een hele goeie...je weet veel beter wat je doet als je een pilletje op hebt inplaats van een slokje teveel!..ligt mischien ook wel een beetje aan wat voor drugs je gebruikt!

Met een postzegeltje weet je dat niet meer denk...

Waarschuw beheerder
dat mensen er een erge hekel aan hebben en dat ze het zo irritant vinden, vind ik huil gedrag, blijf dan thuis en ga tmf kijken met je vriendinnen die net 6 zijn geworden

maar als er meisjes zijn die lompe bekken trekken is het wel een afknapper, maar lekker boeie laat ze lekker

als het een jongen is is het gewoon grappig

Waarschuw beheerder
De vraag was of je er vanaf knapt?
eh ikke wel
K weet dat ik er vanaf kan blijven, dus daar ben ik bang voor.
Verder moet iedereen het voor zich weten.
Ik hou alleen niet van stiekem gedoe :S
Dat iemand bijv zegt niet te gebruiken een vriendin ofzo en het toch stiekem doet en dan blijft liegen.
Zeg het dan gewoon, dan weet ik dat. Maar leuk is anders
Waarschuw beheerder
Ik snap het een btje nie
uiteindelijk gaat het aleen om 2 dingen

GEZELIGHEID EN PLEZEIER

:P je kan het ook gezelig heben zonder drugs , bijvoorbeeld met een mooi meid :D das 1000000000 keer beter dan drugs :)

Waarschuw beheerder
boeiend als iemand gebruikt gewoon meedoen joh leer je wat van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk mesnen die er vanaf knappen begrijpen het meeteal niet

reden 1 : weten niet wat drugs is
reden 2 : hebben nog nooit drugs gebruikt
reden 3 : ZE ZIJN WERELD VREEMD

kijk nou is een keer om juh heen zijn jullie blind ofsow als ik opeen feest sta dan vallen die mesnen die helemaal uit dr naat zijn niet meer op juist die 100% clubkutten die tegen drugs zijn die vallen juist op drugs gebruiken is toch niet erg en dan zeggen ze soms oiok wel eens van : als juh elk weekend gebruikt ben juh verslaaft nou daar geloof ik dus echt niks van want ik doe het ook elk weekend en ken gewoon op vakantie zonder drugs en dan ben ik niet op vakantie in ween afkickkleniek dus mensen die er niks van weten kennen beter gewoon van deze forums weg blijven
Waarschuw beheerder
donateur
Ik word helemaal geil op een feest als ik een meisje zie met een schuimlaag op haar mond en van die wegrolde ogen en haar onderkaak 30 keer in een minuut uit de kom gaat en erin weer terug in vlieg.
Heerlijk zo'n meisje

8)

kijk mesnen die er vanaf knappen begrijpen het meeteal niet

reden 1 : weten niet wat drugs is
reden 2 : hebben nog nooit drugs gebruikt
reden 3 : ZE ZIJN WERELD VREEMD

kijk nou is een keer om juh heen zijn jullie blind ofsow als ik opeen feest sta dan vallen die mesnen die helemaal uit dr naat zijn niet meer op juist die 100% clubkutten die tegen drugs zijn die vallen juist op drugs gebruiken is toch niet erg en dan zeggen ze soms oiok wel eens van : als juh elk weekend gebruikt ben juh verslaaft nou daar geloof ik dus echt niks van want ik doe het ook elk weekend en ken gewoon op vakantie zonder drugs en dan ben ik niet op vakantie in ween afkickkleniek dus mensen die er niks van weten kennen beter gewoon van deze forums weg blijven

Na 3 keer lezen begrijp ik het nog niet :vaag:

Volgens mij ben ik een clubkut, 100% O:) en jij een verslaafde O:) Mooie conclusie he? O:) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Heel goed Loeszie...(y)
Waarschuw beheerder
ik knap er niet op af
behalve als ze van iets weten dat ze er niet tegen kunnen en t dan toch gebruiken dan knap ik er wel op af
maar anders doe ik lekker met ze mee hahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee idd LOUSZIE

volgens mij begrijp jij het echt niet na 3 keer lezen als juh nou nog 1 keer de laaste zin leest MENSEN DIE ER NIKS VANAF WETEN KENNEN BETER VAN DEZE FORUMS WEGBLIJVEN snap juh het nu wel

CLUBKUTTEN HOREN HIER NIET
Waarschuw beheerder
knap dr nie op af
zo lang ze dr nie van afhangkelijk is ofzo
maakt t nie uit

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap wel af op bepaalde mensen hier in dit toppik...O:)

Waarschuw beheerder
donateur
geniet en deel met je maten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
loeszie als juh denkt dat ik verslaafd ben omdat ik elk weekend gebruik jah sorry maar dan kenk er ook niks aan doen sommige mensen snppen het leven gewoon niet volgens mij ben jij dr 1 van heb wel medelijden met juh dat wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben zelf ook een drugsgebruiker :D
maar toch knap ik er wel op af op de meeste :D
op van die gaste die er als een mongool bijlopen, het heb echt niks maar dan ook niks met feesten te maken zoals je sommige ziet

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha....:X

Sorry eend...kan het niet helpen....O:)
Waarschuw beheerder
donateur
als ze maar hun zelf blijven !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sikkus 8 februari 2005 12:04
Ben zelf ook een drugsgebruiker
maar toch knap ik er wel op af op de meeste
op van die gaste die er als een mongool bijlopen, het heb echt niks maar dan ook niks met feesten te maken zoals je sommige ziet

wat interesweert jouw dat nouw als hun dat leuk vindebn moeten hun dat doen als juh er anders bij wil lopen ga juh er anders bij lopen op zo feest gaat iedreen 380 % los en de ene doet het anders dan de ander laat iedereen lekker hard gaan ,spacen ,trippen ,woestig zijn zoals ze het zelf willen kijk als ze nou gaan lopen iriteren en vervelen is het anders maar zolang ze niks doen laat ze lekker
Waarschuw beheerder
je hebt drugs GEbruikers en je hebt drugs MISbruikers...

idd
Waarschuw beheerder
donateur
Loeszie is de naam.

Sarcasme is niet aan jou besteed, dat blijkt wel weer.
Waarschuw beheerder
maar het blijft gewoon leuk...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of juh nou drugs GEbruikers hebt en drugs MISbruikers of week veel hoe juh het een naam wil geven
HEB JIJ ER LAST VAN DAN
ZIT IE AAN JOUW DRUGS
LOOPT IE IN DE WEG
nee heh volgens mij ook niet iedreen gebruikt het gewoon op ze eigen manier klaar

Waarschuw beheerder
donateur
Er blijven mensen hier op pf kortzichtig...O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah dat zal best wel zo zijn en alles maarjah zolang ik het naar me zin heb hoe ik nu leef blijf ik zo leven maar ga nu effe naar me werk dus ben vanaaf wel weer ken juh meschien vanmiddag nog meer nutteloze teksten op dit forum kwijt veel plezier
Waarschuw beheerder
maakt nie uit of ik drugs gebruik ofniet :d

ik knap sneller af op meisjes die bier zitten te zuipen dan degene die afentoe een baco of wijntje drinken.
Kwa drugs gebruik, alcohol is ook drugs maar goed dat weten we allemaal al vind ik dat het wel mag maar zeker niet overdreven natuurlijk.

maarrrr zoals eerder gezegd het maakt niet uit of ik drugs gebruik ofniet, ze knappen allemaal af op mij:d

grtz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waar gaat dat nou weer over afkanppen op meisjus die bier drinken nou denk dat jij dan lang moet zoeken naar een wijffie want geloof dat elk meissie dat ik tegen ben gekomen op feesten of in de stad of waar dan ook dat die wel bier drinkt jah heel af en toe eentjuh niet maarjah dat zijn meesteal van die meisies die zich daar te goed voor voelen ( zeg niet dat meisies die geen bier drinken dat die zich daar te goed voor voelen ) want ik zei MEESTEAL voordat er weer nutteloze cometaar word gegeven
Waarschuw beheerder
donateur
Tyr heeft tenminste humor en zelfspot, dat kun je van sommigen hier niet zeggen :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heey loeszie volgens mij zit jij ook aan de drugs want jah juh blijft maar nuttekloze dingen zeggen en moeilijke woorden gryuiken en alles dat doe ik sosm in het weekend ook het maakt niet uit hoor juh mag het best zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha..wie zegt er hier nou nutteloze dingen...
En ow jah..Eend...ben je wel eens ooit naar school geweest?? Jah??? Hmmm...niet te lezen....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht dat jij ging werken Eend?

Hop hop!

Moeilijke woorden hahaha :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ben wel eens naar school geweest tuurliojk ik ben geen werloze luie kk flikker ofsow ik werk gewoon hoor ben ( chauffeur ) en nee het is idd niet te lezen dat ik wel naar school ben geweest want dit is ook de eerste keer dak het zeg veel mesnen denken idd verkeerd erover van ohw hij gebruikt drugs ohw dan zal ie wel niet werken , ohw zal die ook wel ze school niet gedaan hebben maarjah helaas die heb ik wel gedaan en werk heb ik ook dus jammer joh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah moet zo ook werken 1 uur moet ik er zijn maar jah me werk is tegenover me huis dus ben er zo

Waarschuw beheerder
donateur
Nou...meer je manier van typen roept vragen op...niet omdat je drugs gebruikt...al zorgt dat er wel voor dat je hersencellen afsterven..zal dat er toch mee te maken hebben dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Man laat je je niet zo opnaaien. Ik ben meer pro drugs dan een ander. En die dingen die je zegt, over drugsgebruik en dat je wel werkeloos bent, die zeg je zelf, ik niet.

Ieder moet zelf weten wat en hoeveel drugs die gebruikt. Maar als iemand afknapt op drugsgebruik dan moet ie dat zelf weten. Ik kan me er wel wat bij voorstellen want van drugs wordt je niet echt mooier, of wel?

Gelukkig dat er nog al wat nadelen zijn aan drugs gebruiken want anders was het veel te leuk en dan zou iedereen aan de drugs zijn, toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah zal denk wel maarjah wat maakt mij dat uit dan als ik het zo naar me zin heb dan doe ik dat en jah als ik een jaartjuh of 50 60 ben dan krijg wel problemen met me hard en alles maarjah dei leeftijd wil ik nog geneens halen dus jah warom zou ik dan gezond gaan leven

Waarschuw beheerder
donateur
Ok...ik knap...uuh...ow..nee...ehmmm...haak bij deze af...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt toch ook op een 'verstandige' manier met drugs omgaan? Waarom altijd weer zo extreem? Wacht maar over een jaartje dan ben jij er zo een van 100% antidrugs, want je bent met die troep gestopt..

Terwijl het juist de kunst is om een recreatieve manier met drugs om te gaan, ik zal het even uitleggen: met mate dus!
Waarschuw beheerder
donateur
Lonnus don't leave me!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik gebruit toch niet extreem ik gebruik gewoon met maten gebruik wel elk weekend maar soms slaap ik ook wel op vrijdag aaf alsk verot ben van werk en soms slaap ik ook niet lihgt er maar net aan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar mesnen ik gaat effe werken ben 3 minuten te laat spreek jullie vanaaf wel weer hoooi

Waarschuw beheerder
donateur
Ow maar Loeszie....dit is een begin zonder einde...Echt...
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gelijk.

punt.

Waarschuw beheerder
donateur
*Lonnus heeft "niet meer volgen" aangeklikt...*

Succes Loeszie...misschien kan je ooit nog de wereld verbeteren...(y) :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haken jullie nou af :S beetjuh jammer begin ik gelijk te krijgen gaan ze weg

Waarschuw beheerder
donateur
tien minuten te laat...

Waarschuw beheerder
Neej knap ik niet op af hoor! Maar het is niet altijd tof

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee kijk tof is het natuurlijk niet altijd idd maar int weekend is het opckr wel relaxt en doordeweeks doe ik het niet sow vaak aleen als ik veroty ben enk wil nog ergens heen maar das maar heel weinig dat ik dat doe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er niej echt op af.
toen ik zelf nog niej gebrukte en mn ex het wel ging doen, werd ik er soms heel boos om omdat ik m niej begreep, nu snap ik t wel, en kan t me niej zoveel meer schelen bij mensen, als ze maar zichzelf een btje in de hand houden.
Mn vriend hoeft namelijk echt niej bij me aan te komen met een schuimbekkend koppiej ofsow.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik haat drugs
Waarschuw beheerder
ieder zijn eigen.... maar ik hoef het echt niet :no:
ennuh afknappen??? :yes:
Waarschuw beheerder
als ze er maar mee kan omgaan en alles op een rijtje heeft... (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is maar net wat juh wil op zo feest ik wil er dan vol gas voor gaan jah en daar heb ik echt wel me pakkies bij nodig ken me niet voorstellen dat juh zonder drugs heel de avond staat te stampen
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.plussa.com/uploadpics/yllapito_artikkelit/18227693_Labello_sos_forp_a.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
wat wat wat, ik VIND persoonlijk dus lees => persoonlijk, persoonlijk qua smaak, mijn inziens en nog eens ik vind dat meisjes met bier en dan dan bedoel ik ZUIPEN niet staat.

dank u
Waarschuw beheerder
maar niet dat dat veel uitmaakt hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah iedreen daar ze eigen meningf obver maarjah als ik aan de drugas zit op zo feest en zei niet dan mag zei van mij best zuipen asl ze dat wil

Waarschuw beheerder
donateur
ik knap af als men er door de zooi er als een mongool bij loopt.. (hehe ja dan knap ik dus ook op mezelf af…daarom dus ook voor mij dus het apf..anti pillen front ;)
Waarschuw beheerder
achzo, ja als je dat niet erg vind, geen probleem.

Ik heb in iedergeval geen last van gezaag dat ik teveel zou gebruiken:d

weer een voordeel van altijd dat afknappen weer hé

toch wel een leuk woord afknapper

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het apf ben ik best mee eens want ga dr meesteal van slapen dus gebruik het af en toe op zondag wel

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe ja :D

jeeuhj weer een lid :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als menen afknappen op speed kanppen ze vanaaf ook op mij af vol gas los

Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat ik inderdaad flink afknap op mensen die drugs gebruiken!! Blowen kan ik nog wel mee leven maar de rest is bij mij niet bespreekbaar!

Waarschuw beheerder
ckers niet:D
Waarschuw beheerder
(y) leuk voor jullie
Waarschuw beheerder
Ik knap af op drugsMISbruikers :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er is een dunne lijn tussen gebruiken en misbruiken, hoe maak je dat onderscheidt dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wel leuk geschreven

er is een dunne lijn tussen gebruiken en misbruiken

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er wel op af een meisje er echt verkankerd uitziet van bv pep. Dat ze nog maar net 40 kg weegt en alle botjes eruit steken :no:

Waarschuw beheerder
Nee hoor, ben zelf ook niet helemaal onschuldig b)
Waarschuw beheerder
Drugs kunnen leuk zijn...als je ziet als het toefje slagroom op een toch al lekker toetje :) met andere woorden, een toch al tegek feest kan met een half of heel pilletje nog net even wat specialer worden.

Maar het moet niet zo zijn dat je uitgaat om het drugsgebruiken dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig...
Of lekker doordeweek nog even en paar snuiven nemen omdat je anders niet kunt functioneren of jezelf klote voelt.

Waarschuw beheerder
1000% mee eens..maar een jointje doordeweeks moet kunnen na het werk vind ik..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht dat jij gestopt was met alles Remco O:) ;)

Waarschuw beheerder
Qua harddrugs wel ja..;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
blowen is toch geen drugs dfaar kk juh van in slaap
Waarschuw beheerder
Ik knap er niet op af maar het moet niet te gek worden!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er niet op af.
Drugs misbruikers wel (Lees: heroine junkies)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
TERRORPOGOEEND *KWEK**KWEK* => anders ga jij ff op iedereen commentaar lopen geven :/

Waarschuw beheerder
Wie knapt daar nou op af..IEDEREEN doet het zowat tegenwoordig..
Waarschuw beheerder
Idd.. anders zou ik op drie kwart van mijn vrienden moeten afknappen :S

Waarschuw beheerder
TERRORPOGOEEND *KWEK**KWEK* 9 februari 2005 15:50

Hoe wou je het dan noemen? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Wie knapt daar nou op af..IEDEREEN doet het zowat tegenwoordig..

Kan wel zien in wat voor wereld jij leeft..
Waarschuw beheerder
Hangt ervan af hoe vaak en hoeveel die persoon gebruikt.

Af en toe vind ik wel kunnen. Heb daar geen problemen mee.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
TERRORPOGOEEND *KWEK**KWEK* 9 februari 2005 15:50

Hoe wou je het dan noemen?

geen drugs in iederegeval
juh kent overal kopen
en juh mag het gebruiken waar juh wilt
dus jah vind blowen geen echte drugs

TERRORPOGOEEND *KWEK**KWEK* => anders ga jij ff op iedereen commentaar lopen geven

lever niet op iedreen comentaar geef me eigen mening

en lever niet op iedreeen cometaar zeg allen wat en
Waarschuw beheerder
Liever niet!.. maar ja.. ik knap er niet op af!, maar het moet niet te gek worden!

Waarschuw beheerder
MmmmM K ViNd die MeNSeN VeT..!

K Denk dak DaaRaaN VerSLaaFd Ben..
=-----=
Waarschuw beheerder
Ik knap er niet op af hoor, moet iedereen lekker zelf weten.. Zolang ik er maar geen last van heb vind ik het best..
Waarschuw beheerder
Nou als sommige mensen too Far out zijn, kan het er weleens eng uit zien>>afknapper??? meer medelijden!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben dan meesteal jalours omdak ook zo ver wil zijn

Waarschuw beheerder
jaaa

:P:P:P

Waarschuw beheerder
Iedereen moet zelf weten wat ze doen,als ze je maar nie voor de gek houde of geld gaan jatte ofzo..
Waarschuw beheerder
wie zit er nou te wachten op medelijden? drugs gebruik je toch uit eigen vrije keuze?
en tis echt; bijna iedereen gebruikt, dus dat zijn een hoop lui om op af te knappen..

Waarschuw beheerder
Je heb helemaal gelyk..;)

Waarschuw beheerder
Vind drugsgebruik eigenlijk een zielige manier van doen..
Eerst begreep ik het wel hoor, waarom mensen het doen.
maar wat bereik je ermee?
Geen flikker.Als ik mensen helemaal strak zie staan op een feest moet ik ook altijd lachen eigenlijk..

Waarschuw beheerder
Mar het is toch hun eigen keus,als ze da graag doen..
Laat ze dan lekker freakuhhh..
Waarschuw beheerder
ach, toch nog een positief punt gevonden aan drugs voor je dan he! lachen!
snap niet waarom (sommige) niet-gebruikers vaak zo'n oordeel hebben over drugs, wat maakt het jou nou uit wat ik er mee bereik?? en waarom zou je mensen die simpelweg anders denken en/of er een andere mening op na houden bestempelen als 'zielig'? wat bereik je daar dan mee??

Waarschuw beheerder
Op een feestje zijn de gezelligste mensen toch nog altijd degenen die wat gebruikt hebben! Daar kun je tenminste nog rustig tegenaan beginnen te lullen zonder dat je meteen een beuk voor je kop krijgt! Maar als mensen gaan kotsen of flauwvallen dan vind ik de lol er ook wel van af.

Waarschuw beheerder
ja walgelijk!!!!haha

Waarschuw beheerder
Op zijn tijd is het wel leuk..

Maar ken ook wel mensen die vanaf donderdag tot zondag doorgaan. Daar wil ik niets van weten.

Dan ben je gewoon triest.... :yes:

Waarschuw beheerder
Als ik zo'n mooi meisje in de zaal ziet en ik zie er helemaal waus met der oogballen draaien en vage bekken zie trekken :vaag: ja knap ik wel op af ja :jaja:. Hellbound was er mooi voorbeeld van, dat wijffie elk feest aan de zooi :frusty:

Waarschuw beheerder
Moet iedereen zelf weten!!!!!

Waarschuw beheerder
Een keer drugs gebruiken kan wel maar ik HAAT junken!

Waarschuw beheerder
nee...

wat ik zo mooi vind aan
iemand die drugs op heb?
zijn zijn mooie grote pupillen!:yes::kwijl:
dat vind ik zo sexy!!!!

ik ken er niets aan doen.. maar het is voor mij
gewoon lekker mooi sexy !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat niet....
Waarschuw beheerder
bij sommige staat het best geil ja...maar ken er ook die er niet bepaald charmant uitzien met zo'n kauwende mond en helemaal bezweet en alleen maar 'huh?' zeggen haha

Waarschuw beheerder
Ik zelf rook niet eens ,maar heb wel een tijdje een relatie gehad met iemand die de hele dag blowde en andere dingen gebruikte ..
Maar door mij was hij daar meteen mee gestopt ,hij blowde alleen nog, maar dat vond ik geen probleem omdat hij niet stil in een hoekie ging zitten en dat je nix meer aan hem had...
Maar het moeten toezien hoe hij die witte troep rook kon ik niet echt aan :(

Wel lollig eigelijk ik heb nog NOOIT drugs gebruikt nou ja 2 keer 3 haaltjes geblowd :P
maar weet er heel veel van door hem :P

Waarschuw beheerder
Als het niet e begaait is vind ik het niet erg:),, maar doe het wel met mate:P

Waarschuw beheerder
ik vind dat iedereen zelf mag doen met zijn leven wat ie wil, maar op het moment dat je je leven met een ander gaat delen deze persoon er respect voor moet hebben als je dat niet wilt. Mijn ex is er toentertijd voor mij mee gestopt en nu is het over is hij er weer mee begonnen. Levert toch wel vraagtekens op moet ik zeggen....

Waarschuw beheerder
ja mooi oprotte met de slikkers en de snuifers, blowers vind ik nog wel meevallen en drank is gewoon lekker :)
Waarschuw beheerder
nee,ik ben zelf jaaren lang gebruike geweest..

en af en toe is wat gebruike toch niet erg..

als je er maar niet aan ver slaaft raakt.

Waarschuw beheerder
en der niet zo,n gigantische kutkop van krygt

Waarschuw beheerder
Echt zo geil zo'n ingevallen drugs bekie met van die grote speed puisten

Waarschuw beheerder
mmmmmjaa heerlijk :S:P

Waarschuw beheerder
donateur
Het ligt eraan in welke "mate" die persoon dan drugs gebruikt..
Waarschuw beheerder
Vind drugsgebruik eigenlijk een zielige manier van doen..

jah bij te ver gaan wel jah...en ermee stoppen lukt niet als je eenmaal te ver bent..

Waarschuw beheerder
nope, zolang ze het net als mij maar in de hand heeft.
Waarschuw beheerder
ik denk niet dta je drugs in de hand kunt hebben.... je kan jezelf dat wel wijs maken

Waarschuw beheerder
misschien dat jij het niet kan, ik heb er geen problemen mee:)

Waarschuw beheerder
Born2Dance....mee eens...

Als het maar met mate is, dan ist goed

Waarschuw beheerder
misschien dat jij het niet kan, ik heb er geen problemen mee

Waarschuw beheerder
ja daar knap ik op af ja godverdomme (jointje moet kunnen)!!!
Waarschuw beheerder
Nee !!! waarom als je het zelf ook doet !!!!
Waarschuw beheerder
Ja, natuurlijk.

Moet geen wijf wat aan de drugs zit.

Waarschuw beheerder
donateur
nee knap er niet op af als iemand drugs gebruikt, moet natuurlijk wel normaal gebruiken en niet elke dag naar de klote zijn maar in het weekend los gaan en drugs erbij... no problem

Waarschuw beheerder
donateur
als je af en toe drugs gebruikt heb je echt geen uitgemergeld hoofd hoor :s
Waarschuw beheerder
Er zat meer dan zat "recreatieve" gebruikers. Mensen die alleen tijdens feesten gebruiken en het daar ook bij kunnen houden.

Ksnap niet dat mensen het met uitgaan naar de kroeg moeten doen om zich goed te voelen, maar wie ben ik :P
Waarschuw beheerder
jawel alleen je hebt het zelf niet door omdat het zo gelijdelijk gaat, ik herken ze meteen

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk zijn er mensen die steeds meer en meer gebruiken maar iemand die af en toe drugs gebruikt kan het ook daar bij houden en niet uit te mergelen!!
Waarschuw beheerder
idd.. niet bij iedereen gaat t zo
ligt helemaal aan jezelf!!

Waarschuw beheerder
Ik begrijp niet waar iedereen zich zo druk om maakt, als iemand gewoon "iets" wil gebruiken moeten ze het zelf weten, pas als je er last van hebt, of het "te" erg wordt, kam je het vervelend vinden. Maar van drank kunnen mensen ook behoorlijk vervelend worden, erger als DRUGS in ieder geval..!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het juist wel een voordeel
gaan ze tenminste ook niet op mij zeiken O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No Excuse op donderdag 2 juni 2005 om 15:27:
ik vind het juist wel een voordeel
gaan ze tenminste ook niet op mij zeiken

mee eens ;) maar alles met maten... je beste maten that is.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 maart 2005 om 14:48:
tuurlijk zijn er mensen die steeds meer en meer gebruiken maar iemand die af en toe drugs gebruikt kan het ook daar bij houden en niet uit te mergelen!!

dat bedoel ik dus :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind straalbezopen mensen over het algemeen vervelender
Waarschuw beheerder
jah idd bezope mensjes zijn veel irritanter....
kan meestal wel goed opschiete met drugsgebruikers kwee nie leipe soort humor en al :P:P:P
mja wel met mate gebruikers dan he :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 15:34:
mee eens ;) maar alles met maten... je beste maten that is.. ;)

:yes: (y)
Waarschuw beheerder
ik knap er niet op af...
maar liever niet, doe mij maar bier :)
en bezope mense hoeven egt niet irritant te zijn ligt er aan hoe je erop reageer maar das met drugs ook zo

Waarschuw beheerder
ik respecteer mensen die gebruiken
Waarschuw beheerder
wat maakt het uit de een neemt een gele rakker en een ander een mitsubitsie wat is het verschil ? ik zeg altijd even slikken en weer door gaan dat zegt marco b ook .wat er ook gebeurt altijd blijven hakkuuuuuuuh later.

Waarschuw beheerder
donateur
Moeten ze zelf weten, zolang ze maar niet irri tegen me doen, vind ik alles oke

Waarschuw beheerder
Echt zo geil zo'n ingevallen drugs bekie met van die grote speed puisten

Hebben echt niet alle mensen die drugsgebruiken hoor:nee:
En zeker niet de mensen die het maar heel af en toe doen!
Waarschuw beheerder
kknap echt wel af van drugsgebruikers... kvind et echt sneu als je drugs gebruikt...probeer je dan een btje stoer te zijn ofzo??!!

Waarschuw beheerder
en jij gebruikt "niet" om stoer te zijn? wat een rare gedachtengang.

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gebruikers en misbruikers, groot verschil....

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahahaa

Waarschuw beheerder
mja

als je 4x in de week wappie bent vind k een beetje ver gaan

1x in de maand heb ik geen probleem mee :D

Waarschuw beheerder
Nee

Leuk joh die Grote Oogies

Waarschuw beheerder
nee

Waarschuw beheerder
ja enormm :X:X:X:X

Waarschuw beheerder
Nee.. Zowat iedereen doet het tegenwoordig.

Waarschuw beheerder
meide met grote ogen zijn geil
Waarschuw beheerder
pugs je hebt helemaal gelijk! van die lief kijkende oogjes en n mooi lachend mondje eronder :D stukken beter dan die dozen die langs de kant staan met n pruil lip omdat ze t niet meer volhouden.....maak gvd toch s lol en doe s gek ;)

Waarschuw beheerder
Zolang mensen niet helemaal van de kaart gaan maar er relaxt onder blijven vind ik het best (y)

Waarschuw beheerder
zo is dat peeky
Waarschuw beheerder
tsjah wat is helemaal vd kaart....ik ben nooit half lijp dat weet ik wel ;) trouwens als ik iets neem doe ik dat voor de muziek en dan ga ik ook helemaal voor de muziek. n meisje kan me niet echt boeien op dat moment, wel om mee te praten maar meer ook niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --san-- op donderdag 2 juni 2005 om 20:08:
kknap echt wel af van drugsgebruikers... kvind et echt sneu als je drugs gebruikt...probeer je dan een btje stoer te zijn ofzo??!!

:X:X
Is je moeder heroine junkie of ?

Jij snapt er echt niks van :X

Waarschuw beheerder
Bah man..
Dikke afknapper ja! Niks om geil van te worden :nee:
Van die klapkaakjes, uitpuilende ogen, pikkie die niet omhoog wilt.. noem maar op, ieder zijn eigen complicaties op die momenten.

Maar als je het lekker vindt, moet je lekker doen joh!
Beter ga je er dood aan 8)

Waarschuw beheerder
Ligt er een btje aan in welke mate....
Waarschuw beheerder
nee vind iemand die aan de drugs zit niet echt aantrekkelijk op zo"n moment.
Maar daar gaat t ook dan even niet om,...ik ga dan voor de muziek...helemaal loss...

Waarschuw beheerder
Ja ik knap af als je gebruiker bent, il en zal er ook niet mee willen leven zo iemand als bekende of vriendin
Waarschuw beheerder
mensen die ermee overdrijven (wat dus de niet-gebruikers meteen opvalt) zijn zeker niet aantrekkelijk met hun scheve bekken en opgerolde ogen. Enne heroinegebruikers-bah bah bah :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 21:58:
Van die klapkaakjes, uitpuilende ogen, pikkie die niet omhoog wilt.. noem maar op,

het duurt wat langer maar als die staat ken je hard en lang je blijf maar gaan met je banaan

Waarschuw beheerder
Zolang je het met mate gebruikt maakt het echt geen hol uit
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan in welke mate die persoon gebruikt. Als ie het gewoon helemaal onder controle heeft net als ik, is het alleen maar beter omdat niet-gebruikers er meestal niet zo positief tegenover staan. Als ie het niet onder controle heeft is het risico te groot dat je er zelf in meegesleurd wordt.

Waarschuw beheerder
hmm niet zoveel problemen mee...als het maar geen verslaving is en al sje het idd al sniet gebruiker maar niet echt merkt...

Waarschuw beheerder
zijn we totaal verschillend op dat gebied he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 11:40:
zijn we totaal verschillend op dat gebied he

Tjah ach..zijn wel op meer gebieden verschillend in gedachten...dat maakt het alleen maar leuk :P

Waarschuw beheerder
Ontiechelijke afknapper als iemand veel drugs gebruikt!!

Waarschuw beheerder
jah zeker weten, heb er al genoeg in de straat wonen :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt er aan hoe die persoon het gebruikt...
Af en toe moet kunnen... :yes:
Doe het zelf tenslotte ook!... O:)

Dus dan liever iemand die het ook wel is doet, anders krijg je daar weer gezeur van!..
En het samen doen is ook wel is leuk! Samen dat gevoel delen.. :)

Maar zodra iemand het niet in de hand kan houden ja dat is dan wel een afknapper...
Geen drugsMisbruikers voor mij! :no:
Moet wel leuk blijven natuurlijk..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moeten ze helemaal zelf weten..

Waarschuw beheerder
ligt er idd aan in welke mate..

Waarschuw beheerder
ik vind het wel kunnen zolang diegene er nog controle over heeft en niet helemaal vaag loopt te wauzen..

Waarschuw beheerder
Ik val op drugsgebruiksters

Waarschuw beheerder
Gijs19 Ik val op drugsgebruiksters

lol jah kben t er wel mee eens O:)

Waarschuw beheerder
als het heel soms is vind ik t niet erg maar me vriend hoefd er niet als een halfe mongool bij te lope daar knap ik zo erg op af :/

Waarschuw beheerder
Nee moet kunnen zo af en toe......je bent toch niet meteen een slecht mens en je bent toch niet 24/7 aan de drugs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ligt eraan wat ze gebruiken en wanneer
Waarschuw beheerder
JAAAA!( heel af en toe oke..)
Waarschuw beheerder
knap jij af op jongens/meiden die drugs gebruiken?

JA!
Heb geen vrienden die drugs gebruiken.

En de bekenden die drugs gebruiken zullen ook nooit vrienden worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het een afknapper als iemand afhankelijk is van drugs (en daarmee bedoel ik alle genotsmiddelen behalve roken)

Als iemand het af en toe doet (en het dan ook in de hand heeft) is niet zo erg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SM43L op dinsdag 19 oktober 2004 om 18:16:

Ben antidrugs!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 9 juni 2005 om 23:39:
Ik vind het een afknapper als iemand afhankelijk is van drugs (en daarmee bedoel ik alle genotsmiddelen behalve roken)

Roken.......grootste drug die er is!!!!!!!

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder

Dat is zowiezo zo, niet alleen met je partner. Junkie gedrag is bijvoorbaad fout!

Maarja mijn vriendin is helemaal tegen. Eigenlijk doe ik het dus nooit meer.
Waarschuw beheerder
donateur

:jaja: mee eens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als er 1 drug naar is, voor jezelf en voor omstanders, dan is het wel roken.
Hypocrisie ten top!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt er aan in welke mate

Waarschuw beheerder
Ik vind dat mensen best wel drugs kunnen gebruiken knap ik echt niet op af.

Waar ik wel op af knap zijn drugs verslaafde.
Iemand die echt niet zonder plezier kan maken en op elk moment vraag (of het nu overdag is, dinsdag of weekend, straks naar zijn/haar oma moet of uitgaat: "zullen we ff iemand bellen" of "hebbie ff een pilletje voor me" . TRIEST

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QB op vrijdag 10 juni 2005 om 12:06:
behalve roken

Waarom zou roken niks uitmaken dan??? Net zo goed rotzooi!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 12:04:
Roken.......grootste drug die er is!!!!!!!

Roken is idd wereldwijd een geaccepteerde drug.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 12:22:
Waarom zou roken niks uitmaken dan??? Net zo goed rotzooi!!!

Wat zie je liever:
-Iemand die z'n bed uitkomt en gelijk een peuk opsteekt
-Iemand die z'n bed uitkomt en gelijk een lijn neerlegt/ een naald in z'n arm douwt/ een blow in z'n muil steekt of een fles whiskey aan z'n bek zet

Daarom vind ik dat roken geen afknapper.

Waarschuw beheerder
Niet te vertrouwen die drugsgebruikers hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 10 juni 2005 om 12:58:
-Iemand die z'n bed uitkomt en gelijk een lijn neerlegt/

Dat zou nogal egoistish zijn , ik verwacht wel dat er 2 liggen

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er op af ja. Vind blowen ook niks :no:
vind het wel wat hebben als ze "niet onthullend" zeggen dat ze hun neusje even moete poederen :) alles kan met mate :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op vrijdag 10 juni 2005 om 14:34:
alles kan met mate

Idd, als het met mate gebeurt, maak ik er helemaal geen probleem van, integendeel! Gezellig samen af en toe gebruiken is des te leuker!

Waarschuw beheerder

dus als het geaccepteerd is is het goed :s..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:03:
dus als het geaccepteerd is is het goed

Zeg ik dat dan?

Waarschuw beheerder
Wat zie je liever:
-Iemand die z'n bed uitkomt en gelijk een lijn neerlegt/ een naald in z'n arm douwt/ een blow in z'n muil steekt of een fles whiskey aan z'n bek zet

doe maar een blowtje dan.....doe je tenminste niet heel de dag....stink je ook niet de gehele dag van uit je bek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op vrijdag 10 juni 2005 om 15:04:
voor hierboven: als het drugs is is het pertinent slecht?

o nee helemaal niet heb zelf genoeg gedaan...en keur het ook niet af
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:05:
doe maar een blowtje dan.....doe je tenminste niet heel de dag....stink je ook niet de gehele dag van uit je bek

Nou als jij je nest uitkomt en een blow in je murf steekt dan ben je in mijn ogen VERSLAAFD net als met roken e.d.

En blowen ruik je ook de hele dag en ja, ook na het tanden poetsen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 10 juni 2005 om 15:07:
Nou als jij je nest uitkomt en een blow in je murf steekt dan ben je in mijn ogen VERSLAAFD net als met roken e.d.

zeg ik dat ik dat doe dan?

Waarschuw beheerder

en het ging mij om deze stelling....die klopt gewoon niet.....je zegt eerst alle en daarna behalve....jij rookt zeker
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:10:
zeg ik dat ik dat doe dan?

Nee, maar mijn zin doelde ik eigenlijk ook in het algemeen en niet persé naar jou persoonlijk gericht ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:11:
en het ging mij om deze stelling....die klopt gewoon niet.....je zegt eerst alle en daarna behalve....jij rookt zeker

Ik vind dat er zeker wel een verschil zit tussen blowen en roken.
Heb jij weleens iemand zien presteren die stoned is?
Dat ligt wel anders met een "gewoon" sigaretjes.

En ik ben "een gezelschapsroker" dus daar ligt het niet aan ;)

Waarschuw beheerder
haha...oke dat is ook wel zo....;)met een blow...presteer je inderdaad minder....maar mijn ervaring is dat een sigaret toch echt verslavender is dan een blow....maar dat is dan mijn ervaring....

een blowtje kan ik makkelijk een week zonder...dat was met een sigaret toch wel anders.....

ik vind het niet meteen een afknapper hoor roken....helemaal niet...heb zelf ook gerookt....maar als ik ergens ben en zie iemand een blowtje roken heb ik ook niet zoiets van gadver....zolang je alles gewoon met mate doet...:)

Waarschuw beheerder
Wat zie je liever:

Daarom vind ik dat roken geen afknapper.

Ik zie liever iemand die zijn bed uitkomt en een kop melk drinkt met een boterham. Trouwens moet ieder ook voor zichzelf weten ik spreek voor mijzelf!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

By the way wil je met deze opm. roken goedpraten?? Zeker zelf kettingroker!! Goed bezig!!!

Waarschuw beheerder

ik knap af op mensen die niet gebruiken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 18:04:
ik knap af op mensen die niet gebruiken

:D :D :D

Waarschuw beheerder
Als ze met naalden enzo beginnen nou dan weet ik niet hoe snel ik weg moet zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou wel als ik vrijgezel was en opzoek was naar een 1-night-lover en diegene liep er helemaal van de kaart van de waps bij zou ik toch wel zeggen ajuus paraplu! ik zoek wel iemand anders:yes:

maar als goeie vriend of vriendin helemaal wappie is denk ik gwoon hatsikidee
Waarschuw beheerder
Ik heb tijdens mijn examens wat speed gebruikt. Ook bezoek ik geregeld feesten en dan slik een XTC-pil en neem paar nakken speed.
Dit doe ik al vanaf m'n 16e en het gaat tot nu toe allemaal goed. Doordeweeks gebruiken doe ik het niet. Heroíne, met naalden in m'n lichaam spuiten en dat soort rotzooi is nooit in me opgekomen.
Ik vind dat drugsgebruik OK is, zolang het maar niet je leven beheerst.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 17:30:
By the way wil je met deze opm. roken goedpraten?? Zeker zelf kettingroker!! Goed bezig!!!

Uitspraak van Satanica op vrijdag 10 juni 2005 om 15:16:
En ik ben "een gezelschapsroker" dus daar ligt het niet aan

Zitten allebei je ogen soms dichtgeplakt met poep ofzo? :/
Waarschuw beheerder
zie dit is nog eens een topic,
JA ik knap af op mensen die drugs gebruiken,

ik heb 1 gekend en meerderen ken ik die drugs gebruiken en als ik zie hoe ze veranderen hoe "gek" ze ervan worden dan vind ik dat niet normaal meer maarja dat vind ik...

ik zal het daarom zelf ook nooit gaan gebruiken ik weet wat de gevolgen kunnen zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

nee, ik knap er niet op af. zou ook raar zijn als k op mezelf afknap :S

Uitspraak van TERRORDEMUS op vrijdag 10 juni 2005 om 23:36:
ik heb 1 gekend en meerderen ken ik die drugs gebruiken en als ik zie hoe ze veranderen hoe "gek" ze ervan worden dan vind ik dat niet normaal meer maarja dat vind ik...

nagenoeg iedereen veranderd erdoor, negatief en positief. tis maar net hoe men gebruikt, met welk doel en met welke mate. ik denk niet dat je iemand die er 'normaal' onder blijft zult herkennen. nou, ik ken er zat die 'normaal' zijn en gebruiken. of ik 'normaal' ben laat ik mezelf niet beoordelen.

Uitspraak van TERRORDEMUS op vrijdag 10 juni 2005 om 23:36:
ik zal het daarom zelf ook nooit gaan gebruiken ik weet wat de gevolgen kunnen zijn

juist, je weet wat de gevolgen kunnen zijn. maar je weet waarschijnlijk niet dat het ook anders kan lopen...
dat je nooit zal gebruiken is je eigen keuze, ik zal ook nooit iemand aandringen. k hoop wel dat je niet alle gebruikers over 1 kam scheert.
Waarschuw beheerder
Tot op zekere hoogte vind ik t wel kunnen.

Zou ik een vriendje hebben, die zichzelf onder invloed zo belachelijk zou maken, zou ik me ten eerste kapot schamen en ten tweede zou ik inderdaad onwijs op hem afknappen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flirt op dinsdag 14 juni 2005 om 00:17:

Zou ik een vriendje hebben, die zichzelf onder invloed zo belachelijk zou maken, zou ik me ten eerste kapot schamen en ten tweede zou ik inderdaad onwijs op hem afknappen

maar zelf doen zit er niet bij??

Waarschuw beheerder
ikvind dat het af en toe wel moet kunnen ..

k zou iig geen jongen willen die niet zonder kan .

En een feest zonder is wel leuk ..

ma met drux cker wel mooier :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Rappie-- op dinsdag 14 juni 2005 om 00:25:
maar zelf doen zit er niet bij??

Nee al een flinke tijd niet meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flirt op dinsdag 14 juni 2005 om 00:17:

:jaja: K hoef niet zo'n kerel die er niet zonder kan!
Maar tis wel leuk da je van je vriend mag en da ie ook us mee doet.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flirt op dinsdag 14 juni 2005 om 09:12:
Nee al een flinke tijd niet meer

Dat is zeker wel netjes van je!!

Ik vind het leuk zo af en toe te gebruiken op een feestje ofzo, maar het is zeker geen 'must'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 00:43:
ma met drux cker wel mooier

Het is 'met' wel een hele andere beleving, je bent veel meer met elkaar.

Vind ik wel mooi..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Rappie-- op dinsdag 14 juni 2005 om 11:12:
Het is 'met' wel een hele andere beleving, je bent veel meer met elkaar.

Vind ik wel mooi..

IDD :)

Waarschuw beheerder

JAAA
Waarschuw beheerder
We zullen zaterdag is kijken wat het allemaal gaat worden, wie gaan er allemaal naar DefQon toe??

Zullen we het daar is liefdevol gaan beleven...

Waarschuw beheerder
ik knap er nie op af k doe het zelf ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Rappie-- op dinsdag 14 juni 2005 om 11:12:
'met' wel een hele andere beleving, je bent veel meer met elkaar.

Vind ik wel mooi..

ubermooi... :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 12:04:

Dat is zowiezo zo, niet alleen met je partner. Junkie gedrag is bijvoorbaad fout!

Helemaal mee eens :yes:

Artiest Scope DJ
Waarschuw beheerder
Beter iemand die er mee om kan gaan (dus alleen op feesten, en niet te veel) dan een misbruiker of een dronken iemand. Verder staat de term 'drugsgebruiker' niet met één definitie, je hebt verschillende vormen van gebruik en mensen die op een feestje es gebruiken; nix mis met :9

Waarschuw beheerder
donateur
Als het bij af en toe blijft knap ik egt niej op iemand af die drugs gebruikt :no:

Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
knap dr op af...

Waarschuw beheerder
ik knap er niet op af. Maar vaak zie je gewoon trekjes waardoor je weet dat de drugs een persoon al ligt heeft aangevreten en dat is niet sexy.

trekjes: slurred speech, dus niet uit je woorden komen
neurotische stuipjes enz.

Waarschuw beheerder
zeg maar dat je de errors in het brein ziet gebeuren :)
Waarschuw beheerder
ik vind dat iedereen t lekker zelf moet weten als je maar geen mensen lastig gaat vallen. en op feesten kan t best leuk zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Was niet best :X Dan hield ik geen vrienden meer over als ik er op af zou knappen :P

Waarschuw beheerder
knap er op af als ze niet zonder kunnen..Verslaafd zijn dus..daar word ik niet echt vrolijk van...maar als ze alleen met feesten ofzo gebruike boeit me niet zolang degene maar niet afhankelijk word van dat spul..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik wel, drugs gebruikers zijn losers.
Allemaal
Waarschuw beheerder
donateur
Nee zou ik niet erg vinden!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 18 juni 2005 om 22:25:
Was niet best :X Dan hield ik geen vrienden meer over als ik er op af zou knappen :P

idd, we moeten ze wel accepteren, anders hebben we niemand meer..

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 juni 2005 om 22:29:
Allemaal

LOL, wat een grap! :respect:
Waarschuw beheerder
geen grote problemen mee, gebruik zelf ook wel wat.
Zolang het niet iedere dag is...!

Waarschuw beheerder
neuh daar knap ik niet op af hoor.. zolang het maar geen zware verslaafde is ,das dan wel wat minder :/

Waarschuw beheerder
als het maar met mate blijft:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
drugs moet je altijd misbruiken
Waarschuw beheerder
Een x een pilleke op een feestje moet wel kunnen toch, je moet gewoon je grenzen kennen! Hoppa!!! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op donderdag 23 juni 2005 om 00:51:
Een x een pilleke op een feestje moet wel kunnen toch, je moet gewoon je grenzen kennen! Hoppa!!!

dat bedoel ik het hoeft niet ieder weekend zo mee en dan eens een keer dan blijft het ook leuk(Y):jaja:

Waarschuw beheerder
Als ze het elke week zou doen wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 juni 2005 om 22:29:
Allemaal

jij bent echt niet van deze wereld!

Waarschuw beheerder
vind het wel een afknapper ja..

maar als het eens in de zoveel tijd is vind ik het niet zo boeiend

als het maar niet elke dag gebruikt wordt :x

Waarschuw beheerder
hangt er toch heel erg af wie, hoe en wat.....

met een pilletje, of zoiets dergelijks, kan je erg veel lol beleven. of je hem nou zelf op hebt of niet. ik ben naar feesten geweest waar iedereen mdma op had en dan voel ik me een stuk meer op mijn gemak dan tussen de dronken boeren!!!!!!
je moet alleen wel weten hoe ver je kan gaan en van welke shit je af moet blijven.

trouwens als je drugs een hele grote afknapper vind, dan heb je vast nog nooit sex gehad onder invloed ;-) ;-)

Waarschuw beheerder
Nee
Waarschuw beheerder
af en toe moet kunnen met feesies of zo :D vink niej erg :D

Waarschuw beheerder
Mwah.. kweeniej misschien.. 't ligt meer aan hoe diegene is ensow ;)
Waarschuw beheerder
Ligt er aan in wat voor mate, maar ben er geen voorstander van!
Waarschuw beheerder
jah ik knap af
ik heb het zelf nog nooit gebruikt en ben het ok niet van plan ik zie hoe het iemand kapot maakt en dat doet pijn voor al als het de mensen zijn waar je zo van houd
Waarschuw beheerder
Als je onder de dope zit hoef je er niet beroerd uit te zien. Alleen als er teveel naar binnen gaat dan wel.
Het word dan wel een stuk minder aantrekkelijk...
Maar eens in de zoveel tijd moet zeker kunnen.
Je leeft maar één keer!!!..........

Waarschuw beheerder
niet echt wel als ze der niet van af ken blyfen .... :/
Waarschuw beheerder
op party niet wel doordeweeks ofs kan eg niet

Waarschuw beheerder
bedoel ik maar .....

keer voor de lol op feesty prima

verders mot wel normaal kunne reageeren :yes:
Waarschuw beheerder
Ik knap er alleen op af als ze het laatste lijntje net voor mijn neus opsnuiven....

Wat is er gebeurd met:

"HET RECHT VAN DE KLEINSTE"???????

Dus stop daar nou maar gewoon mee,

want mij krijg je niet klein!!!!:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brian B op zondag 7 augustus 2005 om 16:53:
Als je onder de dope zit hoef je er niet beroerd uit te zien. Alleen als er teveel naar binnen gaat dan wel.

:yes: Vaak nogal waus met mensen zitten praten over drugs enzo, en dan zijn die anderen nuchter en maken ze een opmerking van: heb jij nou wel iets gebruikt of niet, ik zie t in ieder geval niet aan je (y) En nee, dat is dan geen sarcastische opmerking ;)

Persoonlijk vind ik mensen die wel es drugs gebruiken wel (y) vooral omdat je dan ook gelijk wat connecties erbij hebt O:) Maar t moeten geen mensen zijn die hun grenzen niet kennen, want t laatste wat ik wil is mensen gaan verzorgen omdat ze out zijn gegaan :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op zondag 7 augustus 2005 om 19:54:
want t laatste wat ik wil is mensen gaan verzorgen omdat ze out zijn gegaan

nee en cker niet als ze out zijn gegaan van het laatste nakkie die ze voor mijn neus wegkaapte:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SM43L op dinsdag 19 oktober 2004 om 18:21:

dan ben je wel heeeel erg bevooroordeeld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kees op maandag 8 augustus 2005 om 15:01:
dan ben je wel heeeel erg bevooroordeeld

Ja dat ben ik ook,
maar wat weet jij daar nou van???????????
Waarschuw beheerder
Ja, wat weet ik ik daar nou van!!

Wat weet ik eigenlijk waarvan?

Waarschuw beheerder
al mijn exen zijn drugsgebruikers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 14:45:

haha zijn het daarom exen?!?
Waarschuw beheerder
ligt eraan wat, en in welke mate!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 15:15:

Ja logisch toch? Iedereen wil die lekkernijen alleen voor zichzelf houden :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 14:45:

Joh en al mijn drugsgebruikers zijn nu ook exen,
helaas is iedereen er mee gestopt inclusief mezelf:no:

inclusief wordt weer ex(en)clusief!!!!:yes:
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Het boeit mij niet.. Ik heb geen (ex)vriendin die aan de drugs zit.

Alleen als ze snuift ga ik het niet trekken. Maar een asperine voor de lol is niet erg!
Waarschuw beheerder
tuig is het, drugsgebruikers
Waarschuw beheerder
Nou soms wel ja.! Er lopen toch mensen bij nou... afknapper ja!
Waarschuw beheerder
maja die zijn zonder drugs ook n afknapper ;)

Waarschuw beheerder
No Problemo
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan beter met mate(n) genieten van af en toe een beetje drugs dan dat je je volgiet met alcohol:)Zolang je je grens maar kent !

Waarschuw beheerder
alcohol is drugs nummer 1 dus mensen die gaan fitten fock op

Waarschuw beheerder
Ik heb er niks op tegen als ze zo af en toe op een feestje wat gebruiken, maar als ze er dan over gaan liegen door te zeggen dat ze geen drugs gebruiken, omdat zijn ex verslaafd was....ja dan knap ik er wel op af, wees gewoon eerlijk....
Waarschuw beheerder
Als je het nog nooit gedaan heb.... AFBLIJVEN!!!

En als je het gevoel kent.... Lekker doorgaan, en gebruik het alleen op speciale momenten, want je gooit toch helaas elke keer dat je gebruikt een stukje van jezelf weg :/

Maar ik kan niet tegen mensen die meteen helemaal wous worden als ze iets van drugs horen :@

Je moet als je niet gebruikt namelijk gewoon van de anderen genieten die wel gebruikt hebben, bv jezelf is inleven wat de ander meemaakt en het lollige, grappige, en fantasievolle gedrag een beetje waarnemen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 15:15:

Nee :D.. andere domme redenene :D
Waarschuw beheerder
:no: alleen het moe nie te ernstig zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sil :bloem: op donderdag 11 augustus 2005 om 22:39:
alleen het moe nie te ernstig zijn

Precies! Het moet wel leuk zijn om naar te kijke haha

Maar sommige mate van mij hebben wel eens TEveel brokjes op Naaah soms om bang van te worden!
Waarschuw beheerder
jah precies het moet wel een beetje normaal blijve :D
Waarschuw beheerder
Hey sil je heb een prive berichje ;)
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
neuh interesseert muh niet of die gebruikt of niet :)
Waarschuw beheerder
Vink niejj erg MOete ze tOch zelf wete,,, ma zal wel prObere Om die gene dr af te helpe tOch,,:P?! jOint geeft natuurlijk niej,,:P;) Hiii,

Waarschuw beheerder
BreEZaHhH>?

Waarschuw beheerder
Afknappen? Nee hoor...
Als dat zo was, dan was het leven maar saai!

Maar ik heb me wel voorgenomen dat ik er wel voor zorg dat ik niet teveel om mensen ga geven die te vaak gebruiken... Heb het al te vaak meegemaakt! Zelf ga je er aan onder door en hun blijft het koud! Ze moeten het wel onder controle hebben..

Sjit zeg... zware kost hoor!

Waarschuw beheerder

ligt eraan wat voor drugs het is en aan de mate waarin ze gebruiken

Waarschuw beheerder
alles met mate he ;-P
Waarschuw beheerder
Ja knap ik zeker op af!! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als het alleen op feeste is is nie zo erg, maar als die gene elke dag aan de zooi zit is dat een zware afknapper jah

Waarschuw beheerder
Maakt me niet uit, op feesten gewoon int weekend maakt niet uit... alleen alst op een gegeven moment ook door de weeks is wordt het me een beetje te gek :D
Aan brakke mensen heb je niks ;)
Waarschuw beheerder
moet iedereen lekker zelf weten!(in het weekend dan)
Waarschuw beheerder
Ja ik vind het een afknaper want Drugs maakt je leven kapot:(
Door drugs voel je je beter en lekkerder maar ondertussen ga je steeds meer achter uit met je eigen gezond:P
En stoppen is dan heel moeilijk:(
Ik wil geen verslaafde yunk als een vriend maar een leuke vent die er voor is en mij begrijpt.
Met drugs wordt een relatsie heel anders waar ik geen zin in.

Waarschuw beheerder
Nee,, gebruik zelf ook..

Mahr door de weeks is het een ander verhaal..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:24:
Nee,, gebruik zelf ook..

moet je niet doen drugs is heel erg slecht voor je :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee maakt me niet uit.. doe het zelf ook... maar samen doorhalen is wel leuker dan alleen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 18:16:
doe het zelf ook... maar samen doorhalen is wel leuker dan alleen

wanneer leren jullie nou eens dat drugs slecht voor je is..... slecht hoor... :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tabledancer op donderdag 25 augustus 2005 om 18:23:
Ja drugs bah

da zeg ik nie zeg da et slecht voor je is :p
maja ga der zelf zo ook nog maar es eentje leggen want anders ga et nie goed kome :lijn:
Waarschuw beheerder
nee jij bent ook niet lief

Hoe weet jij dat nou?

Waarschuw beheerder
Nee ik val Juist op drugsgebruikers.
Samen lekker space

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op donderdag 25 augustus 2005 om 17:31:
moet je niet doen drugs is heel erg slecht voor je

ach,, hou je mond jij ;)
Waarschuw beheerder
zelf een gebruiker, maar als ik af en toe mensen zie die scheel uit hun kop kijken door te veel drugs, dan is dat niet fijn voor jezelf en je staat gewoon voor lul voor andere mensen.
Waarschuw beheerder
met mate jah k hoef geen verslaafde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 20:50:
ach,, hou je mond jij

waarom zou ik een mond hebben als ik em niet mag gebruiken :S beetje vreemd vind je niet :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 19:32:
Samen lekker space

wil je met me trouwen?!?!?!?!?!!!!!
Waarschuw beheerder
doe ik een serieus huwelijksaanzoek word er niet op gereageerd... :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op vrijdag 26 augustus 2005 om 15:48:
doe ik een serieus huwelijksaanzoek word er niet op gereageerd...

tuurlijk sgat :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Likje M. op donderdag 11 augustus 2005 om 17:40:
tuig is het, drugsgebruikers

Whahahahah das een goeie :D

Waarschuw beheerder
donateur
Samen lekker space

zal je moeder leuk vinden!

veel succes in je leven :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 18:24:
zal je moeder leuk vinden!

veel succes in je leven

Mijn moeder heeft der geen last van :)

ben wel zo slim hoor

heb net nog genoeg hersencellen om daar mee na te denken :)

Waarschuw beheerder
Knap niet af op iemand die af en toe gebruikt, wel op iemand die (bijna) elke dag gebruikt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op donderdag 25 augustus 2005 om 23:19:
waarom zou ik een mond hebben als ik em niet mag gebruiken beetje vreemd vind je niet

beetje bijdehand
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
Waarschuw beheerder
Jaa knap ik wel van af! maar wijven schrikken ook van mijn hoofd dus ja...:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snyder op zaterdag 27 augustus 2005 om 17:49:
beetje bijdehand

moet jij nodig zeggen..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snyder op zaterdag 27 augustus 2005 om 17:49:
beetje bijdehand

ben liever bij de vleugeltjes maar die heeft een mens niet :[ ruk ze wel uit bij een vlindertje :[

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 augustus 2005 om 18:31:
moet jij nodig zeggen..

d8 dak me mond moest houden van je... :p

Waarschuw beheerder
whehe ze moeten et zelf weten et is een lkkr gevoel tog:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 27 augustus 2005 om 19:34:
d8 dak me mond moest houden van je...

had het ook nii tegen jou;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er niet op af,ze moeten het helemaal zelf weten.....
Waarschuw beheerder
ik knap af op anti's die niet weten waarover ze praten Waarom ben je ineens een ander mensch als je af en toe wat neemt ipv dat je je volgiet met alcohol
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou die kerel die gisteren naast me stond op Mystery Land; dat was een afknapper ja!! Die was echt totaal van de wereld. Beetje jammer dan weer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 15:37:
had het ook nii tegen jou

o dus ik hoefde me mond niet te houden... :D

Waarschuw beheerder
Ik knap daar niet op af, het is die persoon zijn/haar eigen keuze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:56:
Ik knap daar niet op af, het is die persoon zijn/haar eigen keuze

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:38:
Nou die kerel die gisteren naast me stond op Mystery Land; dat was een afknapper ja!! Die was echt totaal van de wereld. Beetje jammer dan weer.

ja dat heb je ook met lui die te veel drineken kanp ik ook op af :P
laat hun ook maar met mate doen:P

Waarschuw beheerder
Waarom zou je erop afknappen, zolang degene die het gebruikt zichzelf maar in de hand kan houden en ook nee kan zeggen is er niks aan de hand!
Waarschuw beheerder
Hmmm het is niet bepaald een afknapper , maar hij moet niet verslaafd zijn ofso :nee:
Waarschuw beheerder
Ik heb liever een vriend die samen met mij af en toe gebruikt als een vriend die drinkt. M'n ex dronk veel en ik gaf hem liever een pilletje dan drank hoor. Mn nieuwe vriend (die ik nog wel even moet zoeken;) ) mag zeker wel gebruiken maar wel met een bepaalde mate van verantwoordelijkheidsgevoel. Een junk kan ik niet handelen hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
hmz nou heel eerlijk gezegd
wil ik echt geen vriend meer die aan de drugs zit
zij het veel, zij het af en toe.

na alles wat ik heb meegemaakt door die troep
en wat het me in mn laatste relatie voor zorgen en problemen opleverde...

ik zou dr neit nog een x mee om kunnen gaan.
mja miss als ik dit allemaal niet had meegemaakt dat ik het niet erg zou vinden:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *LRH* op zondag 18 september 2005 om 09:48:
en wat het me in mn laatste relatie voor zorgen en problemen opleverde...

daarom: fuck drugs ;) (F)
Waarschuw beheerder
Je hebt drugsgebruikers en je hebt drugsmisbruikers...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buzzzer op zondag 28 augustus 2005 om 21:29:
ik knap af op anti's die niet weten waarover ze praten Waarom ben je ineens een ander mensch als je af en toe wat neemt ipv dat je je volgiet met alcohol

Waarschuw beheerder
hangt van de hoeveelheid af wat dr wordt gebruikt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het lijkt wel of het steeds stoerder wordt om te gebruiken en vooral met blowen en harddrugs enz. gasten aan de drugs leven mij te veel in hun eigen wereld. en vraag me af of de meeste mensen wel inzien wat voor gevolgen het ZOU kunnen hebben en of het allemaal doordringt bij ze wat drugs kan aanrichten en of het het hun waard is. Ik denk dat nu veel mensen het nog geweldig vinden enz maar dat ze over een aantal jaren denken waar ben ik toen mee bezig geweest. En ben er best benieuwd naar hoe mensen het later aan hun kinderen zullen vertellen en of ze het dan ook goed vinden als hun kinderen het zouden doen. vind dat mensen dan ook niet moeten zeuren en het het hun kinderen ook niet moeten verbieden want ze zijn zelf tenslotte net zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 12:59:
Waarom zou je erop afknappen, zolang degene die het gebruikt zichzelf maar in de hand kan houden en ook nee kan zeggen is er niks aan de hand!

kijk dat is nu weer een goed andwoord (y)
Waarschuw beheerder
't zet me wel aan 't twijfelen maja... als je iemand echt leuk vind ofzo is 't gevoel meestal toch sterker he ;)... zal wel altijd een angst blijven dat 't fout gaat...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar jah wat versta je onder in de hand houden. ieder weekend 5 pillen eten ofzo en steeds gekker doen met speed enz erbij dan heb jij jezelf echt niet in de hand. en mensen geven niet sneltoe dat ze verkeerd bzig zijn das nou net het probleem met die troep ze denken het gaat wel
Waarschuw beheerder
dat is cker n punt apelgabjuhh.

je hebt t niet door totdat je beseft dat je niet meer weet wanneer je voor t laatst zonder iets bent uitgeweest, of dat vrienden niet meer bellen, of dat bekenden zeggen dat je n ingevallen kop hebt ;)

maar denk dat de meeste mensen dan n stapje terug doen. heb ik wel gedaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach als je allesmoet geloven wat ze hier zeggen zijn het allemaal van die stoere gasten die dara geen last van hebben ze weten allemaal precies wat ze doen maar goed ze komen er later zelf allemaal wel achter wat voor fouten ze gemaakt hebben en ik vind wel dat ze dan ook niet moeten zeuren ze kiezen er nu voor dus dan moeten ze ook de eventuele gevolgen er van dragen

Waarschuw beheerder
neuh hoor..k gebruik zelf niet maar heb er geen problemen mee zolang de ander maar weet wat ie doet en niet te veel gebruikt..daar moet k niks van hebben..

oh ja en mij niet op gaat dringen dat k iets moet proberen/pakken..dan kan ie wegwezen.. maar dat hoeft niemand te proberen..
Waarschuw beheerder
Yep knap ik zwaar op af! Zelf gebruik ik geen harddrugs (ook nooit gedaan) en als ik weer eens een vriend krijg heb ik ook liever dat hij dit niet doet. Ik ben er gewoon fel op tegen.

Blowen heb ik af en toe wel gedaan... that's it. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op zondag 18 september 2005 om 12:13:
Je hebt drugsgebruikers en je hebt drugsmisbruikers...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louzie op dinsdag 18 oktober 2005 om 15:09:
Yep knap ik zwaar op af! Zelf gebruik ik geen harddrugs (ook nooit gedaan) en als ik weer eens een vriend krijg heb ik ook liever dat hij dit niet doet. Ik ben er gewoon fel op tegen.

:respect::respect::respect:
Ik weet hoe drugs je naar de (pieeep) helpt.
Wil dus ook echt geen mensen meer om me heen die gebruiken.
Verder niks tegen die lui op zich hoor,
maar van mij hoeft dat allemaal niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker boeienddddddddddddddddddddddddd

moeten ze toch zelf weten :/

en nee voordat al het gezeik begint... knap er NIET op af!!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 44731, 14844, 25764, 25792, 45374}
Waarschuw beheerder
Samen lekker space

precies ieder zn ding toch ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op woensdag 19 oktober 2005 om 19:29:
lekker boeienddddddddddddddddddddddddd

moeten ze toch zelf weten

ja toch :)
Waarschuw beheerder
ik vind het wel kunnen
moeten ze tog allemaal zelf weten...
Waarschuw beheerder
moet je toch zelf weten,

vindt t alleen stom dat als mensen over je praten dat ze 'denken dat je gebruikt'omdat ....

en dan je meteen met argus ogen aankijken echt triest :no:

Waarschuw beheerder
ik niet, ben er zelf 1 :jaja:

Waarschuw beheerder
Ligt eraan HOE je er mee omgaat. Of je nou een biertje drinkt of een jointje rookt, dat is voor mij het zelfde.

XTC op een party moet kunnen! Als weet wat je doet, weet wat je gebruikt en wat de consequenties ervan zijn kan je er best verantwoordelijk mee omgaan.

Eerlijk gezegd; als ik strak sta zie ik mezelf nou niet echt een gesprek aangaan met iemand die nuchter is... De blik die je soms krijgt toe geworpen..

Dus dat :D
Waarschuw beheerder

neen niet echt!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedcore trauma op zaterdag 27 augustus 2005 om 19:35:
Uitspraak van :coke:mister sosa:coke: op zaterdag 27 augustus 2005 om 18:45:
waar is mijn hand

eerlijk gevonden en wat je vind mag je houden

nee als je dan echt eerlijk wil zijn moet je 't naar de pliesie brenge :yes:
Waarschuw beheerder
Nee moet ieder toch voor zich weten!
Waarschuw beheerder
Nee...........wel van drugsMISbruikers!!

Waarschuw beheerder
iedereen moet het voor zich weten zolang andere dr geen last van hebben..
ennn ze normaal blijven functioneren in de maatschapij!
Waarschuw beheerder
Precies! Maar neem aan dat je zelf wel een grens weet te trekken in je drugs gebruik!
Waarschuw beheerder
ik knap echt nie af op drugsgebruikers
waarom zou je het zijn mensen hoor
en een deel van mijn vrienden gebruiken
nou het blijven echt me vrienden
ik weet dat ik ze altijd kan vertrouwen

zo wou ik ffies kwijt

Waarschuw beheerder
nja zou lekker egoistisch zijn als ik zeg dat ik daar op afknap als ik het zelf ook doe.
maar ik vind het niet erg als m'n vriend drugs zou gebruiken, maar het moet niet zo'n vieze junk zijn natuurlijk.

Waarschuw beheerder
op sommige wel ..........
Waarschuw beheerder
Knap eerder af op mensen met van die vooroordelen...
Is n groot verschil tussen drugsgebruik en drugsmisbruik...

Waarschuw beheerder
:nee: dat zou een beetje vreemd zijn ;)
maar gasten die zo hard gaan als een kanarie dan denk ik toch van mwaaaaaaaaa die tijd hebben we wel gehad ;)

Waarschuw beheerder
Nee hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Louchâh op zaterdag 22 oktober 2005 om 00:42:

Waarschuw beheerder
zolang ze aleen maar wiet gebruiken of hash dan niet maar word het meer dan pas ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Rubje_ op woensdag 26 oktober 2005 om 13:19:

helemaal mee eens :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor...

Wel op drugsMISbruikers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 14:59:
Nee hoor...

Wel op drugsMISbruikers

ja idd :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
snee

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk kan dat wel!!

ik knap er niet op af
ik heb juist liever een vriendje die het ook doet dan kun je zelf ook eens bot van ut pad!
Waarschuw beheerder
eerst kickte ik r absoluut niet op af..
nu dus absoluut wel!!

tjha..
Waarschuw beheerder
Hmmzz ik zeg nee tegen harddrugs een blowtje kan nog wel vind ik.
Waarschuw beheerder
Ik doe wel harddrugs :xtc:, maar als ik een vriendinnetje krijg, heb ik liever niet dat ze drugs gebruikt...
Waarschuw beheerder
Eigenlijk mag je dan niet eens zeggen dat ze niet mag gebruiken! Maar ik had hetzelfde gezegd. Mijn vriendinnetje gebruikt niet en ik wil ook niet dat ze het doet.
Waarschuw beheerder
ik knapte er wel op af.
maar heb nu een vriend en die doet het soms, en weet
wat hij doet.

maar praat het niet goed.
want ben erg tege (hard) drugs.

vind het jammer maarja.
ik kan niet zeggen je mag het niet meer doen, toch ?

hij is oud genoeg om dat zelf te beslissen :P
Waarschuw beheerder
Ik gebruik zelf geen drugs (op n jointje na af en toe), maar heb geen moeite met mensen die het wel gebruiken...Zolang mij er maar niet te veel mee lastig vallen of het me opdringen of iets...

Waarschuw beheerder
donateur
tis niet veel, feessies he,
gotta accept it!

Waarschuw beheerder
drugs misbruikt mij :(
En tja je word beinvloed door je slechte vrienden he ;)
Mja iedergeval weer 'n poos rustig aan proberen te doen
want het is idd wel zo dat 't steeds gekker gaat :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als hij wel eens een joint rookt heb ik geen problemen mee..
Maar de rest liever niet als hij ooit eens een pilletje neemt op een feest kan ik mee leven maar meer echt niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 12:59:
En tja je word beinvloed door je slechte vrienden he

onzin!!!!!!!!!!
je bent er zelf bij....als je het echt niet wilt doe je het gewoon niet PUNT

oke ik ben het er wel mee eens, als het in je vriendinkring of dichtbij staat dat je het eerder doet, maar als je niet wil doe je het toch niet... EVEN GOEDE VRIENDEN;)

Waarschuw beheerder
Ligt eraan HOE je er mee omgaat. Of je nou een biertje drinkt of een jointje rookt, dat is voor mij het zelfde.

XTC op een party moet kunnen! Als weet wat je doet, weet wat je gebruikt en wat de consequenties ervan zijn kan je er best verantwoordelijk mee omgaan.

idd maar zou het niet leuk vinden als het per feest 4a 5 pillen of meer is
of elk weekend gaan gebruiken daar zou ik wel op afknappen
Waarschuw beheerder
donateur
als er iemand nou super wazig bij loopt is ie dus ook vet onaantrekkelijk, dan ga ik m niet versieren nee, dan knap ik op m af dus!
maar wanneer hij gewoon lekker uit z'n dakkie gaat en soms wat fout zegt kan me echt niet schelen...

vind het wel grappig om lekker samen te wouse idd:P
heb liever iemand die weleens gebruikt dan zo'n zeikerd die er niks van moet hebben..

xx
Waarschuw beheerder
zou dr alleen op afknappen als diegene meer als mij gebruikt O:)

Waarschuw beheerder
Ik heb meer respect voor mensen die heel de nacht keihard uit hun dak gaan en doortrekken op eigen energie...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ligt er aan hoeveel.
ALS JY MAAR GEEN DRUGS GEBRUIK MARIEK! :D

(K)

Waarschuw beheerder
ik vind dat er ''verschil'' in zit.
je hebt drugs gebruikers en vieze gebruikers.
je kunt het ook alleen bij een feestje houden,
wat opzich niet erg is.
maarja, je kan het ook elke dag doen!
en dat vind ik gewoon vieze gebruikers.

Waarschuw beheerder
donateur
Geen problemen mee... Vind het wel grappig om die kopjes vaag te zien staan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het zou schijnheilig zijn als ik iemand die gebruikt zou afwijzen, ik doe het tenslotte zelf ook. Maar ik vind, zoals anderen al gezegd hebben, dat er wel verschil is tussen iemand die elk weekend helemaal naadje gaat of iemand die af en toe gebruikt (net als ik).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapstoeter op maandag 7 november 2005 om 17:30:
Maar ik vind, zoals anderen al gezegd hebben, dat er wel verschil is tussen iemand die elk weekend helemaal naadje gaat of iemand die af en toe gebruikt (net als ik).

Sluit ik me volledig bij aan.
ik gebruik zelf dan niet, soms blowen.. maar ja uh iedereen doet op zn tijd wel eens waar ie zin in heeft.
als je niet verslaafd ben is er toch niets aan de hand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GAB!!!! op maandag 7 november 2005 om 18:15:
Sluit ik me volledig bij aan.
ik gebruik zelf dan niet, soms blowen.. maar ja uh iedereen doet op zn tijd wel eens waar ie zin in heeft.
als je niet verslaafd ben is er toch niets aan de hand.

Blowen werkte vroeger ook prima als ik uitging, maar tegenwoordig wordt ik er alleen maar slaperig van... Volgens mij wordt ik oud ;-)

Ik snap trouwens niet wat er nou leuk aan is als je helemaal verdwaasd bent op een feest. Ik heb dat in het verleden ook wel eens gedaan en de eerste paar keren zijn leuk omdat het nieuw is, maar op gegeven moment ben je dat toch zat? Je wilt toch gewoon leuk kunnen stappen, dansen en ouwehoeren? Als ik helemaal verdwaasd ben komt daar weinig van terecht, zonde van de avond, dus: Geniet maar (ik) gebruik met mate! :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapstoeter op dinsdag 8 november 2005 om 11:03:
Je wilt toch gewoon leuk kunnen stappen, dansen en ouwehoeren?

vind ik ook!
daarom gebruik ik ook niet! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GAB!!!! op dinsdag 8 november 2005 om 12:43:
vind ik ook!
daarom gebruik ik ook niet!

Het ligt er bij mij aan, als ik met vrienden donderdag of zaterdag een biertje ga drinken en daarna misschien naar de plaatselijke disco dan alleen alcohol en red bull.

Alleen als ik echt naar een feest ga gebruik ik wat, maar dat gebruik ik vooral om uren achter elkaar te dansen.

Maar voor sociale hoef je het niet te doen, daarom gebruik ik het normaal gesproken niet.
Waarschuw beheerder
drugs misbruikt mij

Tja dat ken gebeuren he..;)
Mja iedergeval weer 'n poos rustig aan proberen te doen

Dat doen we.....:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.@.R.I.J.E op woensdag 9 november 2005 om 13:26:
drugs misbruikt mij

Ja dat gevoel had ik vroeger ook wel eens... :s maar nu niet meer. We zijn al wat ouder, dus moeten we ook wat rustiger aan gaan doen. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Schaapstoeter op woensdag 9 november 2005 om 16:25:
Ja dat gevoel had ik vroeger ook wel eens... maar nu niet meer. We zijn al wat ouder, dus moeten we ook wat rustiger aan gaan doen

gelukkig heb ik daar nu nog geen last van (6)
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 12:59:

ey hoor nou eens wie het zegt mannetje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 10 november 2005 om 18:46:
gelukkig heb ik daar nu nog geen last van

Enjoy it while it lasts! 8)

Waarschuw beheerder
Iedereen moet toch zeker zelf weten wat hij/zij allemaal naar binnen stampt.
It's not my problem, zolang ze er niet strontvervelend door worden, vind ik alles prima!
Waarschuw beheerder
dat zou een mooie zijn....:P
gebruik zelf
Waarschuw beheerder
donateur
ik knap af op drugs verslaafden
Waarschuw beheerder
moet iedereen voor zichzelf weten zolang het maar met mate is en ik er geen last van heb
Waarschuw beheerder
tss dan begin maar vast met afknappe..
Waarschuw beheerder
ligt eraan..als mensen nog normaal een praatje kunnen maken niet ... maar als ze nok vallen, of schuim staat op der bek....of ze verpesten de hele sfeer...dan knap ik er WEL op af...maar dat komt weer door de durgsMISBRUIK!! moet ieder voor zich weten maar ze moeten af en toe ook eens in de spiegel kijken..miss zien ze zichzelf dan ook eens....
Waarschuw beheerder
soms

ik gebruik zelf ook maar niet eens zo veel.
maar als mijn partner extreem veel gebruikt dan knap ik daar toch wel van af.

vind het prima als ze gebruiken maar wel met mate

Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik zelf niks :no:

maar heb er geen problemen mee als anderen dat wel doen ;)

Waarschuw beheerder
Ze moesten eens weten ...heel bekend nederland zit aan de drugs, de hoge bazen van bedrijven en ga zo maar door, nog n jaar of tien en dan is het de normaalste zaak van de wereld ...

Waarschuw beheerder
Wel als ze helemaal van de kaart zijn, en darbij schaar ik drank ook al onder drugs :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 10:03:
nog n jaar of tien en dan is het de normaalste zaak van de wereld ...

Was het maar zo... maar ik denk et haast van niet, en als het wel zo zou zijn dan zou over 15 jaar de gemiddelde leeftijd om te sterven van 80 naar 55 zijn gegaan :D ...

Ze make et toch steeds slechter, goedkoper, en versnijde het met allerlei zooi :/ erg jammer.... was het nog maar 1985 ofz... toen ware de pille iig puur :D ...
Waarschuw beheerder
vin t nie(niet meer:P)eg boeiend als n gozer drugs gebruikt,moettie zelf wete jahtog :) zolang die weet wattie doet..ken dr nie eg op afknappe ofzo :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.........................................
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat 'ie met z'n leven doet.

maar ik weet wel van mezelf, dat ik niet snel weer in een relatie zou stappen met iemand die heel veel met drugs bezig is. Voor mij is het namelijk totaal niet meer van belang. Die paar keer per jaar dat ik een pilletje slik (en ook dat neemt steeds verder af, kan me goed voorstellen dat er jaren komen dat ik het helemaal niet meer doe) stelt zoveel niet voor. En dat is voor mij prima. Bene there, done that en ik vind andere dingen belangrijk in een relatie.

Ook mn vrienden zij praktisch allemaal niet meer met dope bezig. Degenen die dat wel zijn, tja, ik accepteer en respecteer hun keuzes maar bij sommigen zie ik wel dat het echt niet goed met ze gaat en dat kost me wel moeite. Ik probeer het verder zo min mogelijk om me heen te hebben. :)

Waarschuw beheerder
Ik vind meisjes met GHB of mdma in de bloedbaan juist heel aantrekkelijk worden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet willen. Als je als niet gebruiker een vriendin hebt die wel gebruikt zou het flink kut zijn. Jij nuchter en je vriendin wazig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jup!!
Waarschuw beheerder
ik kan er prima tegen, zolang ze maar aanspreekbaar blijven en niet helemaal daas rondlopen.. en dat ieder weekend.

een keer is niet zo erg.. met mate dan..maar het moet geen type zijn dat van iedere gelegenheid een snuifgelegenheid maakt :P

dan zoeken ze maar mooi een ander
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 10:56:
Wel als ze helemaal van de kaart zijn, en darbij schaar ik drank ook al onder drugs

ja das echt kut

ik ben er zelf ook niet vies van om heel soms even vet vande kaart te zijn maar dan zorg ik wel dat ik niet in het openbaar ben(Y)

ik hoor gewoon graag: ow hebje wat op dan, nou ik merk er niks van hoor

het lijkt wel of sommige mensen het vet vinden om rond te lopen als een simpele debiel
Waarschuw beheerder
Eigenlijk is het raar dat sommige mensen het erg vinden als je gebruikt. Oke als je zomaar bij iemand lijnen gaat trekken in de woonkamer waar mensen bij zijn is het wat anders.Maar als je gewoon een pilletje op de WC of zo neemt. Heefd niemand er last van iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij met z n lichaam doet.!

het probleem is gewoon met hard drugs van, het heefd een erg slechte naam,

en dat pappie en mammie bij de opvoeding er in gestampt hebben dat je het NOOIT mag doen en als je het 1 keer hebt gedaan dat je aan de heroine komd en in de goot beland BULLSHIT !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als mn vriendin af en toe zo un lijntje sos neem boeit mij da nie..

Waarschuw beheerder
Ik vind het zo knullig, van die gassies die zichzelf vol gooien met drugs maar hun vriendin verbieden die zooi uberhaupt aan te raken :S

THINK TWICE! Drugsgebruik hoort bij iemands persoonlijkheid, denk dat de ware hier hetzelfde over denkt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik knap er vanaf , kijk paar jaar geleden
michien niet maar,slechte ervaring gehad
met een me ex die verslaaft is/was en liever
blijf ik nu alleen maar vrienden met jongens
die het gebruiken. Niet meer als vriend.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik knap er ook op af, ik neem liever een ander dan een drugsgebruiker
Waarschuw beheerder
nee k knap juist als k drugs gebruik:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NL((LEON))NL op woensdag 18 januari 2006 om 11:56:
Eigenlijk is het raar dat sommige mensen het erg vinden als je gebruikt. Oke als je zomaar bij iemand lijnen gaat trekken in de woonkamer waar mensen bij zijn is het wat anders.Maar als je gewoon een pilletje op de WC of zo neemt. Heefd niemand er last van iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij met z n lichaam doet.!

Nou echt wel het effect wat het op iemand heeft is des de meer iritand! je bent jezelf echt niet meer hoor je word heel erg emotioneel of juist agressief het heeft op iedereen een andere uitwerking.. en ik ga echt niet de hele avond met een of andere scheefsmoeltrekkend persoon lopen.. ik zeg altijd maar jongens doe het met je vrienden dan maakt het mij echt niet uit ik hoef dr niet bij te zijn :), ik heb ook genoeg negatieve ervaringen met een ex!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Zolang ik er geen last van heb mogen ze het gebruiken (y)

Waarschuw beheerder
zolang het met mate is... alleen op feestjes vind ik wel oke..

Waarschuw beheerder
ik zit zelf ok aan de drugs dussss wil dan ok een vriend zoals mij die er aan zit:D

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven. Alles met mate graag! En zolang ik er geen last van heb en de relatie er niet onder lijdt, prima!

Andersom hoort het ook zo te zijn!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het wel kunnen...

Waarschuw beheerder
nee alleen als de drugs hun gebruikt ik maak geen onderscheid ik houdt ook niet van dronken mensen of fanatieke roker the attachement makes me sick! en van coke worden mensen zielig blut en para!

Waarschuw beheerder
donateur
als iemand met mate gebruikt niet nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 16:50:
ik zit zelf ok aan de drugs dussss wil dan ok een vriend zoals mij die er aan zit

die heb je nou tog gevonden (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kapsoons op vrijdag 20 januari 2006 om 01:07:
die heb je nou tog gevonden

misschien bedoelt ze iemand anders spiener :P

ontopic : nja een vriendin zonder drugsgebruik zou misschien wel wat makkelijker zijn om er zelf ook vanaf te komen ;)
ma stel ze gebruikt drugs dan blijft het onder de mate van mij
Waarschuw beheerder
hehe :9

hoezo denk je dat ook dan :\

Waarschuw beheerder
Nee hoor daar knap k niet op af..
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor knap ik niet op af. ik vind strak staande ogen super mooi
Waarschuw beheerder
nee niet direkt
als je weet wat je doet en niet uit de hand laat lopen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Enovi!!! op maandag 23 januari 2006 om 16:07:
ik vind strak staande ogen super mooi

:vaag: Zo???? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat ik me nu ga afvraag is...waarom zeggen de meeste mensen "van mij mogen ze drugs gebruiken maar vrienden zullen het niet worden" zijn jullie bang voor ze ofzo?? Van mij mag me vriendin gebruiken hoor..ik doe wel vrolijk mee..ben de moeilijkste niet. :P.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 19:45:
Zo????

grote ogen met pupillen zo groot dat je bijna alleen maar zwart ziet en dan 'n grote glimlach eronder:YES:

niet van die half open hangende ogen:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Enovi!!! op maandag 23 januari 2006 om 20:27:
grote ogen met pupillen zo groot dat je bijna alleen maar zwart ziet en dan 'n grote glimlach eronder

Heerljk :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kapsoons op dinsdag 24 januari 2006 om 07:18:
Heerljk

ja toch.... en dat er dan echt 'n glans over die ogen zit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Enovi!!! op dinsdag 24 januari 2006 om 09:39:
ja toch.... en dat er dan echt 'n glans over die ogen zit!

Precies :9
Waarschuw beheerder
aha :/ nou begrijp ik het hele verhaal van Spiener :9

Waarschuw beheerder
motten ze allemaal zelf weten :P :D

Waarschuw beheerder
donateur
gehe gebruik zelf ook.. dus ja knap er zeker niet op af...

Mja dan moet je je ook niet te veel pillen ofzo naar binnen rossen want daar knapt iedereen tog wel op af??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Enovi!!! op maandag 23 januari 2006 om 20:27:
en dan 'n grote glimlach eronder

Waarschuw beheerder
donateur
@babbelaartje

jij weet tenminste wat ik bedoel;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Enovi!!! op dinsdag 24 januari 2006 om 09:39:
en dat er dan echt 'n glans over die ogen zit!

een intense glans,....die geniet van de muziek........

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Enovi!!! op dinsdag 24 januari 2006 om 23:17:
@babbelaartje

jij weet tenminste wat ik bedoel

Waarschuw beheerder
Vrouwen die regelmatig pep gebruiken wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 00:38:
Vrouwen die regelmatig pep gebruiken wel.

En al het andere is oke,.........:gaap:

Waarschuw beheerder
zolang t bij af en toe blijft heb ik er geen problemen mee

Waarschuw beheerder
Nee ik gebruik zelf ook. Moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet. Als mensen zich eens niet zo druk maken om wat anderen doen of laten zou het een heel stuk leuker zijn op de wereld! :devil:

Waarschuw beheerder
nee

mensen die op drugs afknappen zijn zielloze mensen

mensen die de zin ervan niet inzien zijn voor mij niets waard
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 22:11:
nee

mensen die op drugs afknappen zijn zielloze mensen

mensen die de zin ervan niet inzien zijn voor mij niets waard

je moet 'n ieder in ze waarde laten .. iemand die gebruikt is niet minder in waarde dan iemand die wel gebruikt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pierre Marnier op zondag 5 februari 2006 om 22:21:
e moet 'n ieder in ze waarde laten .. iemand die gebruikt is niet minder in waarde dan iemand die wel gebruikt..

zo is het maar net :respect:

Waarschuw beheerder
Ligt eraan .. hoevaak die gebruikt .. en wattie gebruikt ..

Waarschuw beheerder
vindt het lekkerder op een feest nachtje zuipen en losgaan
dan vol zitten met drugs en er niks van snappen !!!

mijn mening telt !!
niet dan ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NL((LEON))NL op woensdag 18 januari 2006 om 11:56:
moet toch zelf weten wat hij of zij met z n lichaam doet.!

Helemaal gelijk. dat bepaald iedereen zelf jah.

maar ben toch wel blij dat niemand in mijn omgeving gebruikt.

Waarschuw beheerder
neje knap er niet op af.. ligt aan hoe deze persoon ermee omgaat.. en wil t dn wel eerlijk weten..
zelf gebruik ik niet (nooit gedaan) maar eerlijkheid staat toch voorop!
Waarschuw beheerder
vind eigenlijk dak meer last heb van alcohol gebruikers opn feest zijn vaak lam en worden vervelend Drugs gebruikers laten Meestal anderen in hun waarde en leven in hun eigen wereld:D
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34780, 39433}
Waarschuw beheerder
Nee, ik knap wel af op zeurende topicstarters... (y)
:dood:

Waarschuw beheerder
Iedereen moet doen waar ze zelf zin in hebben, zolang ze mij daar maar niet mee lastig vallen.

En van mijn vriend zou ik het een schande vinden als hij dat doet.
Waarschuw beheerder
Vind het absoluut niet kunnen, zou ook echt niets beginnen met iemand die gebruikt.. hoe leuk die ook zijn mag.. :)
Waarschuw beheerder
Vindt het ook vies!

:lijn::bloem:
Waarschuw beheerder
donateur
Meiden die xtc gebruiken hebben wel een streepje voor. Er is namelijk niets lekkerder dan dat samen te doen. :jaja:

Waarschuw beheerder
ligt eraan in wat voor mate het gebruikt word..

khoef geen lopend lijk natuurlijk!

Waarschuw beheerder
sjonge jonge wat een gezeur allenmaal

SLIKKE TOT WE STIKE hehe en niks anders !

greetz !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dietmer op woensdag 22 maart 2006 om 16:39:
Meiden die xtc gebruiken hebben wel een streepje voor. Er is namelijk niets lekkerder dan dat samen te doen.

Wat samen doen? Pilletje slikken??

Of seks?

:S:S:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
zolang ik op dat moment ook wat op heb knap ik er niet op af.
ik zie gauw genoeg of iemand te ver gaat ofniet
af en toe drugs gebruiken vindt ik niet erg
ik doe het zelf tenslotte ook
maar het moet niet te erg worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 19:10:
Wat samen doen? Pilletje slikken??

Of seks?

Als het ff kan allebei tegelijk ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind het niet erg als er drugs in het spel is maar dan wel met mate!!!

verder moet ieder dat voor zich nemen.