Partyflock

Forumonderwerp · 711966
Waarschuw beheerder
Wie hebt deze film gezien en goed gekeken en voelde zich ook vaag toen ie was afgelopen??!??! :vaag:
Waarschuw beheerder
ja heb m half jaar geleden al gezien..was wel vage film ja, maar wel goed in elkaar (als je goed oplette)

Waarschuw beheerder
Hmm... die film staat nog steeds op mijn verlanglijstje om te zien...

Denk dat ik m binnenkort toch maar eens ga huren of zo

Waarschuw beheerder
Pff...
Vanaf 21 december te huur!

:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Half jaar geleden gezien .

Zeker goede film.
Waarschuw beheerder
Vind hem echt goed. (y) En ik voelde me achteraf ook vaag, maar dat kwam volgens mij doordat ik me nogal goed heb ingeleefd in de hoofdsrolspeler. :)
Waarschuw beheerder
Goeie film, heb hem een tijdje terug gekeken.

Leuke theorie als je erover nadenkt ;)

Het stukje dat hij geen armen meer heeft en zich afvraagt waar zn dagboeken zijn gebleven vondt ik opzich wel goed gevonden :D
Waarschuw beheerder
Ja ik denk het ook dat het zoiets is geweest

Waarschuw beheerder
ik heb die film op me pc staan,maar nog nooit gezien!binnekort kijken ,niet al te knetter anders vat ik em niet :(
Waarschuw beheerder
Ik had m ook op dvd..
Waarschuw beheerder
beter van niet nee al te knetter... ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
De directors cut heeft trouwens een heel ander einde. ... Wat origineler zeg maar :)

Waarschuw beheerder
wanneer kan ik deze film kopen?

Waarschuw beheerder
ik vond dit echt een goede film :D lekker vaag.. wat altijd goed is! ik heb um al echt heeeeeel lang geleden gezien

Waarschuw beheerder
heb hem net gezien, was een goeie film zekers

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
ik heb hem thuis liggen..idd een vaag filmpje..
Waarschuw beheerder
Hele goeie film

Waarschuw beheerder
donateur
goeie film :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

aanrader!!!! gewoon super!
Waarschuw beheerder
echt hele goeie filmp duzzzz gewooon!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb de film net gezien :)
Zeer goed (y)

:D
Waarschuw beheerder
verrassend film erg vreemd maar wel goed!!
Ik hou wel van wat anders dus ik heb er van genoten en inderdaad werd er wat wazig van...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Al een hele tijd terug gezien...
Best vaag :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Is ie al te huur op dvd?
Waarschuw beheerder
einde is gaaf! onverwacht..

Waarschuw beheerder
was wel leuk..niet heel bijzonder ofzo..maja, in ieder geval beter als de rest van de hollywood producties die de laatste tijd uitkomen :yes:
Waarschuw beheerder
tijdje trug gezien! maar vond hm onverwacht echt goed! ff weird op een bepaald moment maar wel erg VET!
Waarschuw beheerder
Zeker een goeie film, heeel vaag, vooral t begin maar is weer eens anders dan anders!!
Ik vind het zeker een aanrader!!:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond m ook super vaag maar super cool!!
Als je het eind ziet ga je erg terug denken en valt eindelijk het kwartje... Erg gaaf dat je bij deze film eens een keer niet halverwege de film al weet wat er allemaal gaat gebeuren!!

Niet zo voorspelbaar..
Waarschuw beheerder
in 1 woord geweldig!

Evan Treborn.... EvenT reborn.... ook wel leuk :)

het was trouwens de bedoeling hem in de eerste instantie Chris te noemen, zoals in CrisT reborn. Ik vind Evan toch beter bedacht.
Waarschuw beheerder
donateur
heb hem ook in de bios gezien vond het een vage maar wel goede film (Y):jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had zo'n herkenning op een bepaalde manier in die film dat ik echt zoiets had van:

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh tjee I wish I could do that

Waarschuw beheerder
Waarom zegt iedereen dat ze hem al heel lang terug hebben gezien??

Das niet stoer ofzo hoor:S
Waarschuw beheerder
donateur
'K hoorde gister toevallig van 'n vriendin dat dat echt 'n mooie film zou moeten zijn..
En dat als je echt goed oplette [zij had 'm 2 X gezien] dat je 'm dan wel zou snappen :-)..
Waarschuw beheerder
2x zien en m dan wel snappen?

wat?

t ligt er allemaal behoorlijk dik op hoor

maar t is zeker een supervette en vooral zieke film:)

Waarschuw beheerder
http://www.goedzo.com/index.php/goedzo/2004/11/25/hotmail_gratis_upgraden_naar_250_mb

Heb ik wat gemist? vond het geen zware film ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja kweet ook niet precies :-), zo zei zij dat in ieder geval..
Maare, hoezo 'n "zieke" film?..
Waarschuw beheerder
1 van mijn beste films die ik gezien heb. Nadat hij was afgelopen zat ik eerst nog 5 minuten na te denken en voor me uit te staren over wat er nou allemaal gebeurt was. Zit echt goed en vaag in mekaar. Echt een aanrader!!
Waarschuw beheerder
Echt goeie film idd! heb alleen het einde nog niet kunnen zien :(

Waarschuw beheerder
Wel een vermakelijke film ja (Y)

Waarschuw beheerder
Hij is zeker leuk!! Niet zo'n standaard film van: Man en vrouw ontmoeten elkaar, worden verliefd, dreigen elkaar kwijt te raken, en uiteindelijk komt het goed.......

Gewoon heel wat anders!!

Deze film past een beetje in het straatje van de film Memento! Dat is ook zeker een aanrader!!

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook 1 van de beste films die de laatste tijd is uitgekomen (Y)

Waarschuw beheerder
zeer goeie film,maar toch niet een meesterwerk die het had kunnen zijn.Ik ben niet echt een fan van de sullige Kutcher,maar die zet hier toch een aardige rol neer ,alhoewel ik hier liever een wahlberg type had gezien.

Ach mischien zeur ik te veel en is de combinatie van fantasie,drama,thriller en de heer Kutcher(ondanks de af en toe irritante opmerkingen op de verkeerde momenten)prima gelukt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Change one thing...
Change everything!

Waarschuw beheerder
Kep em gezien, vond em super vet ! (y) niet erg vaag ofzo... kon em wel begrijpen...
tis gewoon een kwestie van opletten ;)

Waarschuw beheerder
ik heb gisteren Cube gezien, heel vaag filmpje :D

Waarschuw beheerder
Ik heb em gisteren gezien
echt een TOPFILM :respect:

kon em wel begrijpen...
tis gewoon een kwestie van opletten

Precies :p
En je moet van dat soort films houden,ik vind dat geweldig :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Deze film heeft wel enige gelijkenis met Donnie Darko. Ook een vage film, waarbij je heel goed moet nadenken.

Waarschuw beheerder
Bij deze film ligt de conclusie er redelijk dik bovenop hoor :yes: Bij Donnie Darko moet je wel effe meer nadenken, en bij deze toch eigenlijk niet zo :D
Maar het gaat ook over tijdreizen ja, en Donnie Darko is naar mijn mening 100x vetter ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij deze film ligt de conclusie er redelijk dik bovenop hoor Bij Donnie Darko moet je wel effe meer nadenken, en bij deze toch eigenlijk niet zo
Maar het gaat ook over tijdreizen ja, en Donnie Darko is naar mijn mening 100x vetter laatste aanpassing: 26 december 2004 11:59

Heilige woorden van Rien;)

Bij deze film hoef je bijna niet na te denken, je laat het gewoon overkomen..ik zie bijna geen vergelijkenis met donnie darko ( snap niet dat het zo vaak genoemd wordt? ) behalve dan natuurlijk het tijdreizen.
Waarschuw beheerder
Ik heb hem 2x gezien, 1x had iemand hem van internet gehaald en 1x had ik hem gehuurd in videotheek...
Maar ze hadden een verschillend einde:S
Vond t wel eg vette film maar die van internet was schokkender!

Waarschuw beheerder
Chris Foon snapt het ;)

Waarschuw beheerder
Ja klopt..op de dvd staan verschillende eindes, ik heb alleen het einde uit de bios versie gezien, en die was echt TE hollywood voor woorden. Bij een film als deze moet geen eind goed al goed einde.

Waarschuw beheerder
Het einde is ook wel gierig ja, als ze elkaar tegenkomen onbewust enzo

Waarschuw beheerder
ja het einde viel tegen.....ze zeiden niks tegen elkaar zodat het nog net geen disney einde werd.

Waarschuw beheerder
ja het einde viel tegen.....ze zeiden niks tegen elkaar zodat het nog net geen disney einde werd.

hehehe indd ;)

Waarschuw beheerder
Ik vond het einde wel leuk :yes:

Disney eind is zo standaard :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wel grappig waazige film

Waarschuw beheerder
:D

Zeker de moeie waard om mog eens te kijken en het is echt niet zo gecompliceerd als de meesten denken.Je hoeft niks zelf te bedenken.Je krijgt alles te zien.
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Knap gemaakte film ja (y)

Had er vooraf al veel over gehoord, maar deze film maakte de hoge verwachtingen meer dan waar...

Aanradertje :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Geweldige film!! :yes:

Ik moest idd ook aan Donnie Darko denken omdat Evan ook teruggaat in de tijd om dingen recht te zetten..

Waarschuw beheerder
Hele goede film!
Totaal onvoorspelbaar.. goede acteurs en spannend tot de laatste seconde!
Schaal van 1-10 ---> 8.5

Waarschuw beheerder
donateur
He das toevallig, heb je m ook pas gekeken? 8)

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Ben heel benieuwd naar..... :)

Waarschuw beheerder
donateur
echt een hele goede film !! echte aanrader !!
Waarschuw beheerder
kheb um ook gezien.. maar weet me god ni meer waar die over gaat :/ kweet nog wel dat ie vaag was en erg moeilijk te volgen als je um met een leuke jongen kijkt :P

Waarschuw beheerder
zo die moet ik van de week maar even huren, als ik dit zo lees.
Waarschuw beheerder
Vond em nogal negatief: Zo van, al kun je alles beinvloeden wat er in de geschiedenis gebeurt, als jij er niet was zou al die ellende niet gebeuren. Beetje naar existentialisme. En een aantal dingen worden wel erg letterlijk gedaan. Het aantal emotionele mokerslagen in je gezicht is nogal hoog.

Maar ik ben dan ook een hele gevoelige jongen.
Waarschuw beheerder
Vond het echt een vette film. Had um een half jaar geleden ook opgezet. Zomaar... dacht ff een filmpje tussendoor pakken had nog geen zin om te slapen...

[img cacheid=000042f5001600ca3f4578601a0082c6fd]http://www.dutchbodybuilding.com/forum/images/smilies/eek.gif[/img]Echt de shit...

De directors cut is gewoon de must, en is ook het leukste om hem zo als eerste tezien. Dat einde zorgt ervoor dat de cirkel rond is.

Voor mijn gevoel de beste film van dit jaar. Maarja 70% van de mensen interesseren zich niet zoveel om deze onderwerpen. Daarom krijgt het ook niet zulke hoge waarderingen. Prachtfilms.

Films waar je brains voor nodig hebt. Net als memento donnie darko maar ook films zoals bv the matrix ( deel 1 dan, want die is psygologisch het best gemaakt)

Waarschuw beheerder
Geweldige film!!!
zwaar okay dus
Waarschuw beheerder
De directors cut is gewoon de must, en is ook het leukste om hem zo als eerste tezien. Dat einde zorgt ervoor dat de cirkel rond is.

Voor mijn gevoel de beste film van dit jaar. Maarja 70% van de mensen interesseren zich niet zoveel om deze onderwerpen. Daarom krijgt het ook niet zulke hoge waarderingen. Prachtfilms.

Films waar je brains voor nodig hebt. Net als memento donnie darko maar ook films zoals bv the matrix ( deel 1 dan, want die is psygologisch het best gemaakt)

Nee, dan begrijp je het verkeerd. Voor The butterfly effect heb je echt geen brains nodig, alles word tot in de uiterste puntjes uitgelegd. Is ook een van mijn irritaties. Geen a-ha, nu snap ik hem. Nee, gewoon een goed te volgen film die pretendeert dat ie moeilijk is.

net als Minority Report (die vond ik wel goed, maar wel een beetje te veel uitleg ook)
anyway. De directors cut kan heel wat goedmaken. Die van Stigmata maakte voor mij in ieder geval heel veel verschil tussen: beetje zoet einde en de cirkel is rond.

Doe mij dan maar Pi of Donnie Darko. die laten dingen in het midden en dan heb je wat om na te denken.

Waarschuw beheerder
Pi is echt een vette film (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Vanmiddag Butterfly effect gekeken...Te gek!! :D (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb 'm net gezien en vind 't ook een goeie film! Tenminste niet weer zo'n standaard thriller...
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Waarschuw beheerder
donateur
net als je denkt dat je een beetje in de film zit, veranderd heel de situatie
heel verassend
cker een leuke film

Artiest Scott Marten
Waarschuw beheerder
Wat een vette film is dat:d

Waarschuw beheerder
Gister gezien toevallig.. Vette film !

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
binnekort mar eens gaan kijken dan, lijkt me wel een lachuh film.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Een (goede) plaat zo vaak horen dat je hem spuug- en spuugzat wordt --> The Butterfly (VIP) Effect

Waarschuw beheerder
Heb hem een hele tijd geleden illigaal gehuurd bij een videotheek en die hadden de director's cut....
Schijnt beter te zijn dan de bioscoopversie, maar kan ik niet over oordelen, want heb de bioscoopversie zelf niet gezien :no:

Maar vond het een super goede film.....
Geen problemen gehad met het snappen ervan....
Want volgens mij is hij vrij duidelijk hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Super film, ik wil die andere versie ook zeker nog een keer zien!!
Waarschuw beheerder
redelijk goede film en inderdaad wel vrij duidelijk te volgen
Waarschuw beheerder
donateur
gister gezien, zeker goeie film, en ik snapte m in 1x :D
Waarschuw beheerder
Butterfly Effect = MEGA film...applausje :respect:

en er lag ff een mooie jongen naast me op bed jeetje...!

Waarschuw beheerder
heb er veel over gehoord, maar nog niet gezien, helaas.... Concept achter het verhaal van de film is natuurlijk briljant

Waarschuw beheerder
Mega film!! Geen woorden aan vuil maken verder, gewoon kijken!
Waarschuw beheerder
ik heb hem 4/5 maand geleden al gezien. vond het een zeer vage film. je moest wel echt goed opletten wil je het snappen..

Waarschuw beheerder
dat is egt mijn lievelingsfilm egt te goed :jaja:
Waarschuw beheerder
en vooral zieke film

Hmz spreekt me wel aan ;)

Zo aardig wa positieve reacties,
Binnekort ook maar's kijken :D

Waarschuw beheerder
ik had er geen hoge verwachtingen van, maar vond hem super :yes:
Waarschuw beheerder
wel geinig jah!
Waarschuw beheerder
Goeie film, wel beetje vaag.

Waarschuw beheerder
voelde me niet vaag, maar ik vond hem wel goed

Waarschuw beheerder
wel vaag maar goede film

Waarschuw beheerder
donateur
zkr wel een goeie film :yes:
Artiest Martinez
Waarschuw beheerder
Ja!!! eindelijk weer eens een goeie film.
Ik heb m gisteren gezien en ik vond m superrrrrrr !!
Waarschuw beheerder
Eindelijk echt is een goede film!
Apart! Zeer apart...
Waarschuw beheerder
donateur
(y) Film!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
kweet nog wel dat ie vaag was en erg moeilijk te volgen als je um met een leuke jongen kijkt

Met een leuke jongen (meisje in mijn geval) is bambi nog moeilijk te volgen.

Waarschuw beheerder
deze film is echt vaag

Waarschuw beheerder
Vaag maar vond m wel goed, ben trouwens benieuwd of er ook nog een vervolg op komt..!!??

Waarschuw beheerder
Topfilm, vind hem echt goed!
Waarschuw beheerder
de director's cut is beter dan de andere kut

Waarschuw beheerder
Vaag maar vond m wel goed, ben trouwens benieuwd of er ook nog een vervolg op komt..!!??

Ik hoop het niet, vervolgs verneuken meestal de originaliteit van het 1ste deel
Waarschuw beheerder
(y) film. Ashton Kutcher prima acteur in een prima film!
Waarschuw beheerder
echt een goeie film...
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor deze film man...echt goed gewoon..:yes:

En ja ik voelde me ook behoorlijk wazig erna...
Gewoon stom verbaasd over het hele verhaal en kon er niet over uitgepraat raken....een bijna 2 uur lange trip door een of andere zieke geest...da moet wel ;p ...maar toch een kei goed verhaal...heel raar...geweldig einde...hoe kom je erop...

Toen we zagen wie er aan de film mee gewerkt hadden, zagen we dezelfde namen als in de film 'Final Destination', dus...verklaring....:p

De laatste keer dat ik een film had gezien die me zo verbaasde was "The Game" met Michael Douglas....briljant!!

M.a.w. Topfilm!!
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt een super film. Werk zelf in videotheek en heb de film aan iedereen meegegeven die hem nog niet hadden gezien. De meeste dachtte dat het een kutfilm was maar kwamen terug en zeiden Damn wat een goeie film :d
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem gisteren eindelijk gezien :jaja:.. echt 'n superfilm (y)..
Zit echt superknap in elkaar.. begin dr maar 'ns aan om zo'n film te maken :s
Na "Requiem for a Dream" is dit de beste film die 'k ooit gezien heb :jaja:, en vind 'm beter als "Memento"..
Is inderdaad weer 'ns wat HEEL anders dan een jongen & een meisje die standaard verliefd worden, en samen gelukkig blijven voor altijd..

O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gisterenavond voor het eerst gezien, op aanraden van Sandstar (thanx), wat een super film!
Waarschuw beheerder
Haha idd gister weer gezien heb nu al aantal keer gezien maar die film heeft een enorme indruk om me waarom??? ik heb werkelijk geen idee.. dat zelfde heb ik met de fight club!
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Een (goede) plaat zo vaak horen dat je hem spuug- en spuugzat wordt --> The Butterfly (VIP) Effect

8)
Waarschuw beheerder
Vond em nogal negatief: Zo van, al kun je alles beinvloeden wat er in de geschiedenis gebeurt, als jij er niet was zou al die ellende niet gebeuren. Beetje naar existentialisme. En een aantal dingen worden wel erg letterlijk gedaan. Het aantal emotionele mokerslagen in je gezicht is nogal hoog.

Maar ik ben dan ook een hele gevoelige jongen.

heb je toch een beetje verkeerd begrepen bezope hamster!!
zal zegge kijk m nog maar eens goed!!
Waarschuw beheerder
1 woord: fantastisch :D!

Serieus 1 van de betere films die k de laatste jaren heb gezien!
Waarschuw beheerder
Goeie film..

Vond het einde juist wel gaaf, ze vinden elkaar misschien alsnog...
Waarschuw beheerder
ik vind het een fantastische film.. heb hem in Zevenaar bij de Sneak gezien en ik wil hem zeker nog een keer zien om alles duidelijk op een rijtje te krijgen. Hou wel van films waar goed over nagedacht is!
Waarschuw beheerder
Zeker goeie film, van het weekend gezien, origineel verhaal!!
Waarschuw beheerder
hm goei filmpie ja? k heb m thuis ligge,zal m binnekort s kijke dan!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb hem laatst gekeken, ik vond hem SUPER! ik zat er helenmaal in

Waarschuw beheerder
Superfilm (y)

Gister voor de 2e x gezien
en dan vallen de stukjes ook wat beter op zn plaats.
Waarschuw beheerder
donateur
ja hendig super film..
te vaag gewoon

Waarschuw beheerder
Net gezien, vond hem onwijs leuk (Y)

Waarschuw beheerder
mega film :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
TOPPERTJE, Weer zo'n heerlijke mindfucker!!!

ge-weldig
Waarschuw beheerder
hij is goed!!!!
voelde me niet vaag maar zat wel ff zo van "damm!!!!!" (maar misschien wordt dat wel onder vaag verstaan)

Waarschuw beheerder
superfilm!!

Waarschuw beheerder
Goeie film, zeer verassend vond ik...

Waarschuw beheerder
leuke film, alleen jammer dat sommige het niet snappen :S

Blijf je alles uitleggen
Waarschuw beheerder
idd erg gode film, heb hem van het weekend toevallig gezien:)
Waarschuw beheerder
Het is een vette film,khou van zulke films!!
Waarschuw beheerder
Deze film staat echt met stip op de 2e plek van mijn top 10. Een van die films die bijna niet te voorspellen zijn.

Ik heb beide eindes van de film gezien en geloof dat ik het amerikaanse einde (die met het beter aflopende einde) beter vind. De hele film lijken ze voor elkaar bestemd, maar uiteindelijk dus toch weer niet! Na de film kon ik niet meer normaal tv kijken.

Waarschuw beheerder
maffe film maar wel heel goed

Waarschuw beheerder
Goede film ja, vooral het bizarre einde dat het verhaal zichzelf oplost.
Hij teruggaat naar filmpjes van de geboorte en zijn moeder een miskraam krijgt, shocking & brilljant :respect:
Het 'verantwoorde' einde viel daarbij in het niets, die zag ik pas weken daarna.
Waarschuw beheerder
Zware topfilm, boeit elke minuut
Waarschuw beheerder
Jaaaaa heb de film vanmiddag gezien
wat een top film zeg!!!! zat er helemaal in!!! :respect:
Waarschuw beheerder
voelde me idd heel vaag erna!!!

maar wel echt een vette film...

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) goeie film idd
tis alleen alweer een hele poos geleden dat ik um gezien heb, maar ik weet nog waar die over ging als ik dit zo lees.
En idd een topper (Y)
Waarschuw beheerder
super vet!!
en ja die vaagheid was er wel :D maar das juist kicke

Waarschuw beheerder
dit is echt mijn favoriete genre, het is gewoon niet te beschrijven. Het is echt free your mind, erg creapy maar ook erg een kick film
Waarschuw beheerder
Ik moest echt lachen toen hij uit die rolstoel pleurde..hehehe

Verder wel goede film..alleen hoe kan hij dagboeken schrijven zonder handen???????????????? :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardgaander op maandag 4 oktober 2004 om 13:19:
Wie hebt deze film gezien en goed gekeken en voelde zich ook vaag toen ie was afgelopen??!??! :vaag:

:yes:

op een zondag gekeken, pfff ik was al vaag maar na die film was het al helemaal ernstig :vaag:
vette film (y)
Waarschuw beheerder
Hela vette film om te kijken idd. Het verhaal is ook wel origineel.

Waarschuw beheerder
donateur
vage film :S
Waarschuw beheerder
donateur
goeie film !! maar je moet echt niet ff snel naar de wc gaan zonder m op pauze te zetten anders snap je dr geen reet meer van :)

Waarschuw beheerder
Hij is vet ja. het eidne snap ik alleen nog niet helemaal. Is hij nou nooit geboren ofzo? :D

je ziet toch dat die foetus sterft?

Waarschuw beheerder
Echt een vette film!! Af en toe wel heel erg vaag, je moet echt goed opletten :yes:

Waarschuw beheerder
Wat was er zo vaag aan die film?! :s
Als je de Director's Cut gezien hebt, klopt de film gewoon precies. Erg goed gedaan!

Waarschuw beheerder
de theatrical version klopt ook precies..
euh ik vind deze beter.. heb alleen ff geen zin om helemaal uit te leggen waarom. Maar in de director's cut vind ik ook die waarzegster super dom.

verder fantastische film (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 17:53:
de theatrical version klopt ook precies..

Ja, da's waar. Toch vind ik die versie persoonlijk zeer zwak.

Waarschuw beheerder
donateur
Vaag nie, maar vond ut wel een hele onwijs goeie film!! (Y) (Y) (Y)

Waarschuw beheerder
Director's Cut vind ik beter

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Sharonnetje op maandag 21 maart 2005 om 07:52:
Na "Requiem for a Dream" is dit de beste film die 'k ooit gezien heb

Vind jij dat ook al zo'n vette film? Is echt een goede film.... geeft je echt de kriebels van al die shit.

The Butterfly Effect is idd een goede film, Aston Kutcher speelt erg goed in deze film. (y)
Waarschuw beheerder
deze film kent ook 2 verschillende eindes..
1 dat hij alles verbrand wat hij nog heeft

2 dat hij in de baarmoeder terecht komt :D

dat was pas vaag opkijken toen ik het andere einde ook een keer zag..
heb deze film al best vaak gezien.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AC1DB0Y op vrijdag 9 september 2005 om 09:24:
deze film kent ook 2 verschillende eindes..
1 dat hij alles verbrand wat hij nog heeft

2 dat hij in de baarmoeder terecht komt

Heb beide eindes gezien ja!!
Het slechte einde is beter en indrukwekkender...

Waarschuw beheerder
De film heeft 3 verschillende eindes.
Waarschuw beheerder
ik kijk hem nu, en ben hem al behoorlijk aan het flippen :O
Waarschuw beheerder
ik heb net het einde gezien waar hij al die boekjes verbrand :yes:

wel een erg mooie film, ook erg wazig, maar vet goed gemaakt :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vette film :jaja: b)