Partyflock

Forumonderwerp · 697730

Waarschuw beheerder
Endymion of Catscan?

Waarschuw beheerder
:/

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Endymion

Waarschuw beheerder
donateur
Gielen

Waarschuw beheerder
Andre Hazes of Ron Brandsteder?

Waarschuw beheerder
donateur
uuh :vaag: ik kies uuuuh geen :vaag:
Waarschuw beheerder
Zeker wel ENDYMION...
Wel allemaal beetje hetzelfde...Maar blijft rammen...

Waarschuw beheerder
donateur
Catscan
Waarschuw beheerder
donateur
catscan, die endymion achtige shit hoor je te veel op feesten, heb het er wel mee gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
mix techniek endymion
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
:vaag: wat is dit nauw weer voor topic :s vind dat catscan zowel endymion niet echt goede DJs zijn alleen kan endymion redelijk tot goed mixen catscan kan niet mixen... maar heeft wel weer een goede platen keus...
Waarschuw beheerder
Sluit me helemaal bij Triax aan

Waarschuw beheerder
Endymion draait simpel maar wel kwa platenkeus wel vet vind ik

Catscan daarin tegen is bagger kwa draaien, maar die draait altijd de vette platen!
Waarschuw beheerder
donateur
alleen kan endymion redelijk tot goed mixen

dat was toch de vraag of niet?
Waarschuw beheerder
ja oke maar ik vind het weer zo een topic van vragen naar de bekende weg.... kun je ook tig topics over allemaal bekende djs gaan maken en die vergelijken met elkaar

Waarschuw beheerder
Wie van Endymion??? Zijn er 3! ;p

Waarschuw beheerder
Waarvan er maar 2 draaien :gaap:

Waarschuw beheerder
Kon zijn dat ze misschien ook wel bedoelde als producer. Staat wel DJ, maar ik heb bij dat soort vragen altijd mijn twijfels ;)
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Als producer is het een moeilijke,
ze behoren allebij tot de betere nederlandse producers.

ik weet het niet hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Endymion zekers te weten!

Waarschuw beheerder
Oh, by the way. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Endymion. (Ben beetje Enzyme fan).
Waarschuw beheerder
qua live-act endymion..

qua producties catscan..

valt nie echt te vergelijken :9

Waarschuw beheerder
Hoezoo appels met peren vergelijken?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
vind ze allebei goed :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 42657, 18051}
Waarschuw beheerder
endymion natuurlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Geef mij Catscan maar, Endymion vind ik nou helemaal niks!!!:)

Op Ressureqtion bv, Catscan draaid een topset, fantastische platenkeuze (Y)

Endymion:s ik heb me zwaar verveelt, kan mezelf totaal niet vinden in die style...
Waarschuw beheerder
2 Psycho Forze: Ik had hetzelfde op resurreqtion, ging helemaal los op Catscan( The Agency en Psychiatric ass :kwijl:) en vond Endymion nie veel aan.
Waarschuw beheerder
Maar catscan draaide wel verre van foutloos..
Endymion had een betere techniek
Waarschuw beheerder
Iedereen blaat iedereen maar achterna dat Catscan een waardeloze mixtechniek heeft. Tuurlijk het is niet hoogstaand, het is geen Vince, maar hij word steeds beter. De mixtechnieken van 90% van de Hardcore-dj's laat te wensen over.
Waarschuw beheerder
Maar dat is algemeen bekend, Megalomania

Waarschuw beheerder
Zelf vind ik Endymion beter..:O Zijn platen liggen mij beter..:O

Maar Catscan vind ik ook best goed..:O Vooral Minfull Candy die beukt aardig doen..:)
Waarschuw beheerder
Producer- het Duistere werk van endymion
Tracks als
anger-
emotional relapse
voices of the death-
art of time-
inner sanctum-
vind ik echt goed

en catscan heeft ook goede tracks
Pallet of distorsion-
wo 111
absolute confontration
finishing profiles-
exhausted emotions
dus een twijvel geval maar ik denk toch endymion
als dj kies ik toch voor catscan
Endymion heb ik te vaak het zelfde horen draaien
Waarschuw beheerder
En waar gaat het topic over? wie is een betere hardcoreDJ! Dat t algemeen bekend is weet ik ook wel, maar bij de topicopener blijkbaar niet..Catscan produceert in mijn ogen over het algemeen wel beter(laatste tijd iets minder), waarmee hij weer goed compenseert tegenover endymion
Waarschuw beheerder
donateur
Catscan kan niet mixen maar heeft wel goeie platenkeus en gaat niet zo gauw vervelen.. Endymion draait altijd dezelfde set.. dat word saai

kwa produceren vind ik catscan stukken beter

Waarschuw beheerder
donateur
Een goeie platenkeuze is bij hardcore veel belangrijker....
Waarschuw beheerder
Psies, platenkeus is zowat alles in de hc-scene want er zijn meer dj's die mixtechnisch niet bijster sterk zijn maar wel op de bekendere feesten draaien puur door hun producties/platenkeus, zo dus ook Catscan.

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk bij een stroming als techno is het belangrijk dat je een gruwelijk set neerzet, een losse techno productie stelt meestal niet zo heel veel voor opzich;)

Bij hardcore is het vaak één plaat die alles heeft waar een techno set een uur over doet bij wijze van spreken;) ...dus is een goeie platenkeuze waarschijnlijk ook wat belangrijker...ook is de samenhang en mixtechniek wel belangrijk hoor, t klinkt natuurlijk niet als je eerst "prednison attack" hoort en die dan mixen met "don't toch that stereo" ofzo;p

en bij bv techno precies t zelfde;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Op beiden heb ik het niet zo, vaak zie ik Endymion wel leuk beginnen om binnen een kwartier af te glijden naar 'handjesklap'. Dikke ruk dus.
Waarschuw beheerder
Endymion vindt ik beter als catscan
Waarschuw beheerder
ckers endymion begint meestal wel goed
met want industriele hardcore beetje techno achtig ook
maar gauw komen de nummers rock the part E -payback- pussy motherfuckers
Waarschuw beheerder
Psycho Forze> Daar ben ik het dus niet mee eens, ik weet niet of jezelf ook draaitafels hebt, met hardcore kun je dus veel meer trucken en freaken als met Techno. Bij dj's als Vince kun je dat goed horen, maar veel grote namen hebben thuis nooit de tijd genomen om hun skills op te waarderen, die staan daar voor de kick op het podium en who gives a fuck? De feestganger accepteerd het want die is toch bezig met hun mooi geruite blouse of hun rood-wit-blauwe strikjes! :nee:
Ik vind dat je je als dj moet onderscheiden. Je moet van 2 platen 1 proberen te maken. De gemiddelde dj laat tegenwoordig de platen 32 beats gelijk lopen en hoppa de andere schuif dicht. Effe met de collega's op het podium ouwehoeren, 2 halve liters baco naar binnen en voordat ik het vergeet, een andere plaat...
En dan betaal je gvd 40€ voor een kaartje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja oke.. maar ik vind dat Vince dan wel goed trucjes uit haalt maar zo strak mixt ie niet altijd.. de trucjes zijn zeker vet!! maar soms zit ie er naast.. en dan de platenkeus van hem op hardcore gebied die vind ik niet echt goed.. qua earlyrave vind ik hem weer fantasties....

Waarschuw beheerder
donateur
Psycho Forze> Daar ben ik het dus niet mee eens, ik weet niet of jezelf ook draaitafels hebt, met hardcore kun je dus veel meer trucken en freaken als met Techno. Bij dj's als Vince kun je dat goed horen, maar veel grote namen hebben thuis nooit de tijd genomen om hun skills op te waarderen, die staan daar voor de kick op het podium en who gives a fuck? De feestganger accepteerd het want die is toch bezig met hun mooi geruite blouse of hun rood-wit-blauwe strikjes!
Ik vind dat je je als dj moet onderscheiden. Je moet van 2 platen 1 proberen te maken. De gemiddelde dj laat tegenwoordig de platen 32 beats gelijk lopen en hoppa de andere schuif dicht. Effe met de collega's op het podium ouwehoeren, 2 halve liters baco naar binnen en voordat ik het vergeet, een andere plaat...
En dan betaal je gvd 40€ voor een kaartje.

Dit ben ik dan zeker wel met eens, vooral met het vet gedrukte, daar had ik alleen nog niet zo bij nagedacht...ik heb zelf trouwens geen mengapparatuur:)
Waarschuw beheerder
de trucjes zijn zeker vet!! maar soms zit ie er naast..

Weet je wel hoe moeilijk die trucjes van hem zijn? Probeer het maar es. Met een gewoon stanton element lukt het je niet eens. Daarom moet ik binnenkort ook maar ff concordes halen denk ik...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Producer Catscan
DJ Endymion
Platenkeus Catscan
Waarschuw beheerder
duidelijk he Endymion
Waarschuw beheerder
Weet je wel hoe moeilijk die trucjes van hem zijn? Probeer het maar es. Met een gewoon stanton element lukt het je niet eens. Daarom moet ik binnenkort ook maar ff concordes halen denk ik...

sorry beetje verwarring :p ik bedoel met inmixen / gelijk laten lopen zit ie er naast.. scratchen cq truccen kan ie als de beste maar valt me wel weer op de laatste tijd altijd het zelfde kom eens met wat nieuws :)

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
een catscan dj noemen gaat wat ver..die gast ken nie eens fatsoenlijk mixen...zaterdag opende die met MOH anthem @ DB...snel die tent uitgerent zeg...ff uurtje gechilled en daarna vince...das pas een dj :yes:
maar ontopic: op mix techniek wint endymion ook al is dat niet de beste..
Waarschuw beheerder
een catscan dj noemen gaat wat ver..die gast ken nie eens fatsoenlijk mixen...zaterdag opende die met MOH anthem @ DB...snel die tent uitgerent zeg...

dan heb je wat gemist stond met open ogen te kijken catscan draaide foutloos echt foutloos! ik heb geen een mix fout gehoord... als was perfect. geen geintje let maar op MOh Dadelijk mixt ie ook zo ;) heeft dan toch uiteindelijk geleerd :D