Partyflock

Forumonderwerp · 697730

Waarschuw beheerder
Endymion of Catscan?

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
dan stond zekers een cd'tje op :9
maar als ie het heeft geleerd mooi zo...is alleen maar beter :)
Waarschuw beheerder
donateur
ze hebben beide wel goede tracks gemaakt, maar qua (live)sets kies ik toch voor catscan

Waarschuw beheerder
Nou triax dat ben ik niet helemaal met je eens catscan was weer alles behalve behoorlijk op Decibel.

En op Masters moet hij wel bijgeleerd hebben anders moet hij waarschijnlijk met tranen in zijn ogen het podium verlaten tijdens zijn battle met Vince!!!!!

Snap die battle nog steeds niet !!!!!

Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat hij ook op Volume moest battelen met Partyraiser, dat zou ook huilen worden voor Catscan.
Maar het wordt toch appart.
Dat zijn wel de meest technische dj's op het moment denk ik, Partyraiser & Vince.
Endymion en Catscan beide niet zulke sterren in draaien maar Endymion is natuurlijk wel beter.

Waarschuw beheerder
dat wilde ik net zeggen zal niet goed zijn voor zijn zelfvertrouwen hij kan beter zijn camera meenemen om Vince op te nemen kan hij het thuis nog eens op zijn gemakkie nakijken ;)

Maar even on topic: Endymion mix technisch beter (niet super, wel beter)

Waarschuw beheerder
Allebei vind ik ze wel goed.
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
2 The Bad Guy

nou nou :p, laat ik het zo zeggen... het was eerst veel en veel erger... ik heb echt dus geen fouten bijna gehoord geen geintje... en ik let daar altijd heel goed op meestal.. of het komt miss door de verdeeltheid van het geluid waar ik stond :p maar ik hoorde niks er naast lopen, jij wel dan.. oke miss kort mixen ofzo, maar ik heb meegemaakt dat het gewoon nog erger was... :yes: vind het deze keer gewoon netjes van Bart :p
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Ik vind Bart de beste ;)

Artiest VNM
Waarschuw beheerder
is dit topic serieus?
Waarschuw beheerder
Ik ga voor Endymion.
Hoewel ik eigenlijk niet echt kan kiezen omdat ik Catscan nog nooit live heb gezien.

Werkzaam bij Basslinerz Music
Artiest Terriax
Waarschuw beheerder
Endymion is geen dj maar een team bestaande uit 3 man...

catscan vind ik persoonlijk niet echt goed mixen maar maakt zeker wel brute tracks :yes:

Endymion vind ik nix...
Waarschuw beheerder
Endymion is geen dj maar een team bestaande uit 3 man...

u slaat de plank mis, wel degelijk draait endymion ook ;) en dan zijn ze met zijn 2en :yes:

Waarschuw beheerder
lees es goed:

"Endymion IS geen dj"

ik weet zelf ook wel dat ze draaien ouwe ;-)
laatste aanpassing

Artiest Flash-Back
Waarschuw beheerder
Tracks van Endymion vroeger op SIN was bruut.
Tegenwoordig maken ze me iets te veel happy tunes.
Liever van NZM momenteel Ophidian/Hamunaptra/Nos.
Catscan z'n produkties vind ik nu wel heel vet>.

Maar kwa mix technisch zijn ze super en vind ik Catscan tegenvallen neem nou z'n cd van
darkcore 666 echt benenden de maat.

Dus kies voor Endymion.

Waarschuw beheerder
>>> Triax

Met dat geluid heb je misschien wel een punt (y)
Kan ook wel een reden geweest zijn waarom ik het minder vond

Maar heb toch weer naar mijn idee te veel fouten gehoord bij het gelijk laten lopen.

Neemt niet weg dat de platen keus altijd goed verzorgt is. En wat je zegt het is wel erger geweest idd
Waarschuw beheerder
als Catscan over veterstrikken net zo lang doet als t leren van fatsoenlijk plaatjes aan mekaar draaien kan ie beter slippers kopen

Waarschuw beheerder
donateur
Vind qua DJ technieken & producties Endymion beter...

MAAR ..

De plaatjes van Catscan, zoals Pallet Of Distortion, Capture In Distrezz, Be Unforgettable zijn ook heerlijk!

Maar qua DJ skills wint Endymion ...
Waarschuw beheerder
endymion
Waarschuw beheerder
Catscan, qua produceren zeker en qua draaien ook, hij mag mixtechnisch niet de beste zijn, zijn platenkeuze is elke keer wel dik in orde :)