Partyflock

Forumonderwerp · 694623
Waarschuw beheerder
Hoe was 't vannacht, bij RessurQtion?

Waarschuw beheerder
Geen idee jij wel ?
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij ben ik r nu maar weet t niet cker of wel dna??> gewoon bijle dannnn jaja :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Druk en warm, maar heb me cker wel vermaakt. Mixtechnisch wel aardig wat fouten maar verder werd er lekker gedraaid :D. Jammer dat ik de warmte tegenwoordig zo snel zat ben :S.

Waarschuw beheerder
was weer een super gezellig feesie. alleen jammer van het einde. dat gekloot met dat je er niet uit mocht :/
Waarschuw beheerder
donateur
het was echt een bruut feest.

alleen jammer van die steek en schietpartij

grapje zeker??:S
Waarschuw beheerder
donateur
binnen is er een steekpartij geweest, een maat van me zag een meisje met een bult op dr kop (had ook een ros gehad) samen met een kerel lopen die zwaar bloede aan zn buik.

en later belde een collega van een maat van me hem op dat er in de parkeergarage iemand was neergeschoten en dat er niemand uitmocht, was afgezet door de smeris ofzo...

vrij ziek.
Waarschuw beheerder
donateur
:no: :/

het moet niet veel gekker worden..

worden er tegenwoordig ook al messen mee naar binnen gesmokkelt.
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt super! Jammer van de hitte maarja dat weet je van tevoren.. Werd echt goed gedraaid iig
Waarschuw beheerder
Kan me niet herinneren dat het de vorige HR er ook zo warm was, want dit was echt niet normaal meer!!! Zooo wat een zweethok daar...
Heb me wel vermaakt...leuk feestje,veel bekenden..alleen was de sfeer een klein beetje opgefokt vond ik...

En waarom mocht niemand erin of eruit dan?
Waarschuw beheerder
oowjaaaaaaaaa...hopen dan maar dat ze de dader hebben :S vage shit..heb een paar opstootjes gezien, maar niet echt vechtpartijen...
Waarschuw beheerder
erg vet :)
beetje benauwd idd, gelukkig zat de toko niet helemaal vol....

erg goed vermaakt!!!
Waarschuw beheerder
donateur
het was idd wel lekker dat het niet uitverkocht was. een groot minpunt was trouwens dat je feitelijk nergens kon ZITTEN. zowel de tribunes als de chill out waren niet open.
Waarschuw beheerder
donateur
dit stond trouwens op het q-dance forum:

"Supervet feestje. Alleen we zaten net ff bij de ingang kwam er een gozer aan gelopen die in zn buik was gestoken.

ze hebben m weggedragen naar een ambulance maar dr zat volgens mij niet veel leven meer in."

ikzelf hoorde dat hij zelf nog naar de uitgang gelopen was met zn vriendin... dus een beetje vaag blijft het wel... wat een kutzooi zeg :S

Waarschuw beheerder
donateur
Jah was echt kut dat je nergens normaal kon zitten:(

Waarschuw beheerder
ze hebben die daders te pakken gekregen....van die steekpartij!!!! hopen dat die gozer niet zwaargewond is..
Waarschuw beheerder
donateur
was wel weer arrdig feesje :D was goed los. een vechtpartij in de hal gezien :S .. verder nie veel.

en iemand was me erg boos naar me aan t aankijken, maar zn vriendin hield m tegen, snap nog steeds niet wat er nou was.. :/

maarre nu brak.. dus zo maar s douchen en slapie :Z:

Zooo wat een zweethok daar

Von t wel meevallen. die grote zaal was wel fris. alleen dat zaaltje boven.. mja daar was t warm :P
Waarschuw beheerder
donateur
Muziek was (y), sfeer ging van minder naar geen en bij kut zijn we naar huis gegaan :jaja:
Waarschuw beheerder
Was echt een super leipe party.... De mensjes waar ik mee was zijn Super!!!! Kleef voor ze.... Whaaaaaaaaagh.....

Idd vet klote van die steekpartij :( Hoop dat het goed gaat met hem....

Waarschuw beheerder
Steekparty is idd waar :(

Van8 kwam r een gozer naar me toe en zei Michael is weggedragen door 6 EHBO man :S
Dus ik gelijk naar de EHBO toe.
Bleek dat ie was neer gestoken omdat ie een meisje wilde beschermen
Kheb m weggebracht naar de ambulance (waar gelijk een camera van 1 of ander tv station bij was :frusty: )

Vanochtend zen moeder aan de telefoon gehad en die zei dat het niet zo heel goed ging :(

Dus om misverstanden te voorkomen dit is het verhaal!!!

Maar kzal jullie op de hoogte houden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en zo eindigt een feest tegenwordig..

en hoe krijg je in ...naam nou een mes naar binnen :S dat snap k dus nie...
Waarschuw beheerder
Ben ik ff blij dat ik vanacht maar gewoon m'n bedje in ben gegaan, had dit niet willen meemaken.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee idd ben ook blij dat ik dat niet mee heb gemaakt. Maar scheelde maar weinig geloof ik :S
Want mn vriend en ik gingen nl om 04:00 uur naar buiten naar zn auto in de garage. Daar hebben nog eventjes een sigaretje gerookt en muziekje geluisterd tot 04:30 uur. En als ik t zo allemaal een beetje begrijp is rond die tijd die steekpartij binnen geweest en de schietpartij in de garage :S

Maar ik heb er nix van meegekregen (gelukkig).

Waarschuw beheerder
donateur
vond het een top feest (Y) Blij dat ik er bij was (Y)

Waarschuw beheerder
zo moet ook niet gekker worden op die feesten pfffff
Waarschuw beheerder
En was er niet iets van een schietpartij in de parkeergarage???

Waarschuw beheerder
hoop niet dat deze gebeurtenissen weer een strengere wetgeving gaan opleveren!

ik wens de gedupeerde in ieder geval sterkte!
Waarschuw beheerder
was weer lekker knalluh!! :bounce:

eej lady vana was jij nou niet ook bij de computers boven ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo te horen zijn een hoop mensen vroeg weg gegaan, dus zal het toch wel een kut-sfeer geweest zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer allemaal weer als ik dit zo lees!
Ben misschien nu wel een beetje blij dat ik ziek thuis heb gezeten en niet ben gegaan!
Krijg absoluut niet het gevoel dat ik iets heb gemist!
Vind sowiezo de sfeer op hardcore feesten binnen een korte tijd erg achteruit gegaan :(
Snap niet hoe die gozer een mes naar binnen heeft gekregen... :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte Marion :knuffel: :flower:

Hopelijk komt dat allemaal goed dan...

Ik heb voor de rest wel een super gruwelijk vet feest gehad!
Van opstootjes en vechtpartijen helemaal niks gezien...
Vond ook het wazi gehaalte niet eens zo hoog... dus dat was echt kkhard losgaan in de HMH! 2 blaren aan en een dosis spierpijn aan overgehouden, maar dat boeit geen fuck :P

Ffies wat over feest zelf dan:

Nosferatu en Endymion draaiden al lekker hard vanaf het begin... in de tussentijd ff bij Daisy wezen kijken... zo lekker wijf :kwijl: ;P
Stukje van Art of Fighters en Noize Suppresor meegpakt en dat was ook heerlijk!
Heel stuk van Vince gehoord, maar dat werd me later toch beetje teveel herrie net als Jappo... dus toen maar ffies mn rust gepakt en tijdens Outblast weer vol gas gaan! :D
Heerlijk die plaat waar Outblast ook mee afsloot met die "DefQon" vocal (DJ Outblast vs. Drokz - Black 04 (The Hardest State Of Emergency)) :O :D

Zo maar eens ff heel erg lang gaan slapen! :Z
Waarschuw beheerder
Zo maar eens ff heel erg lang gaan slapen!

ja of zometeen nog ff naar beachbob doorgaan!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik vrijdag op het allerlaatste moment een kaartje heb gekocht!!!!
IK heb mij zwaar vermaakt en zeker op het laatst met dj The Vizitor!!!!
Op naar Nature One
Waarschuw beheerder
donateur
jahoor was weer een erg goed feest ik heb me iniedergevak kotselijk vermaakt:p

Waarschuw beheerder
Oja als iemand de reden van de steekparty weet en precies weet wat r allemaal gebeurd is wil je het dan vertellen?
Want zen moeder wil t graag weten.

Alvast bedankt

Waarschuw beheerder
Zo te horen zijn een hoop mensen vroeg weg gegaan, dus zal het toch wel een kut-sfeer geweest zijn.

Nee ik was om 6 uur helemaal op.
Wat een mafkezen met die steek en schietpartij :S
Ik heb er niks van gemerkt, vond het wel een goed feestje verder. Alleen die ene dj was irri bezig met dat draaien van hem
Waarschuw beheerder
Ik schrok me dood toen ik het hoorde :|
Waarschuw beheerder
was een kk vet feessie. jappo te gruwelijk en noize supressor en leviathan, top feessie en heb niks gemerkt van die slechte sfeer hoor. Dat gaan we volgend jaar dik overdoen denk ik. :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Huh? Oh, niets van die ongeregeldheden mee gekregen. Jammer alleen van al dat wazi-kut-k-volk.... Maar ja, als je ze negeert is je feest een stuk aangenamer :)

Waarschuw beheerder
Zo was zeker me beste feesie, heb me goed vermaakt met me dronken kop! 8)
Waarschuw beheerder
VINCE, JAPPOOOOOOOOOOOW ennuh VIZITOR :respect: :respect: Jullie hebben mijn avond gemaakt, wat een muzieeeeeeeeek :D

In 't begin vond ik t allemaal wat kut: hoop blije hardcoreriedeltjes en een nog grotere hoop lompe boeren pogo volk :bah:

Gelukkig vond ik al m'n vriendjes weer boven, toen Vince met Fuck the nazi's ofzo ging draaien, woei B) Toen kon 't niet meer kapot haha.
Waarschuw beheerder
donateur
was wel gezellig. muziek was goed!
sfeer zat er al goed in toen we aankwamen :D
Waarschuw beheerder
donateur
duzzz toch een steekpartij:s gewoon voor de ingang duzzz???
mmm toen ik wegliep liep er ook een waus naar zon plantenbak en trok er een groot mes uit:svlak langs me heen:s net zoo vaag:no:
Waarschuw beheerder
donateur
ook nog een schietpartij jah:s in die garage????hoe is dat afgelopuh dan???
Waarschuw beheerder
donateur
:nee:
Waarschuw beheerder
Gelukkig heb ik daar niets van meegekregen, neemt niet weg dat het weer uber triest is.

Waarschuw beheerder
donateur
Met 1 woord : GEWELDIG :yes:
Sfeer was goed geen vechten gezien... Behalve idd dat wazi volk maarja gewoon negeren die hap :yes:
Geluid was super
Dj's waren ook goed behalve idd die 2 voor outblast maar ieder zijn smaak he

En noize supressor :respect:
wat kunnen hun draaien he geweldig
en vince daarna trouwens ook
alleen jammer dat da nie in de mainstage was....

Enja dat gekloot buiten dan khoorde idd ook van schietpartij etc. maar da zal nog wel in het nieuws komen als da egt gebeurd is

Maar nu ga ik maar es een :bier: pakken en kijken of ik de slaap kan vatten..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2Dyango:jaja dat was ik!!

Waarschuw beheerder
nou leuke reactie;s blij dat ik in het noorden was :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vondt opzich wel grappig :)

the vizitor draaide btw bruut hard:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het niet zo erg geweldig eigenlijk.
Ik kreeg hele erge koppijn van de hitte.
Ik heb vooral boven gestaan,toen ik om half 5 naar huis wilde,mocht ik er inderdaad ook niet uit en moest ik 20 minuten wachten :/ ,nu weet ik waarom dus.

en iemand was me erg boos naar me aan t aankijken, maar zn vriendin hield m tegen, snap nog steeds niet wat er nou was..

Dat heb ik gezien ja,boven aan die trap ???
Waarschuw beheerder
donateur
nee.. :/ op de dansvloer beneden... k was gewoon aan t hakke. duwt ie me ineens.. raakte m geeneens aan.. lekker vaag :s

Waarschuw beheerder
mja vond t super, maar ik snap de terugreis niet zo :-s ik zou afteren en dan zit ik ineens gewoion in leiden en nu in den haag :-s mja:-s huh? whatever (y) we doenb t over zoals ik al zei (y) kut k ga aan de red bull nu

Waarschuw beheerder
donateur
nee.. op de dansvloer beneden... k was gewoon aan t hakke. duwt ie me ineens.. raakte m geeneens aan.. lekker vaag

Dan lijk je op hem :D
Waarschuw beheerder
donateur
of er keken meer boos :'(
wat had die gozer aan dan?(ik?)
ghehe
Waarschuw beheerder
Ik vond het een ubervetfeesje!! Werd erg goed gedraait vond ik en ik vond de sfeer juist heel goed!! Alleen vriendelijke mensen tegen gekomen! :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet wel dat er steeds meer mensen van die trap naar benede pleurde op t einde :D
Waarschuw beheerder
donateur
t was daar ook helemaal niet glad nee.. :[
volgens mij is iedereen onderuitgegaan een keer :/
Waarschuw beheerder
kben nu net thuis van Resurreqtion. kvond het wel een vet feestje, maar khad er eigenlijk wel wat meer van verwacht...

ja van die schietpartij en dat neersteken heb k ook gehoord:( altijd jammr dat er weer n paar mensen moeten zijn die zo'n feestje toch weer verpesten... maar ja.

en de hitte, het was goed heet, dat wel. maar zkr niet zo heet als met masters in beursgebouw eindhoven. dus dit viel me nog wel mee:)

dalijk maar lkkr naar mn bedje toe..:)

Waarschuw beheerder
donateur
wat had die gozer aan dan?(ik?)
ghehe

Vergeten
Waarschuw beheerder
donateur
van die trap naar benede pleurde

Met dank aan de jongen naast me die toch ook al iemand anders vasthad! (f)

volgens mij is iedereen onderuitgegaan een keer

*klopt even af*

Nog geen één keer :D
Waarschuw beheerder
Gruwelijk feest, enorm staan hakken.

Enig minpuntje vandaag was de gladde dansvloer, waar ik op het laatst aardig wat hinder van ondervond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mjah had idd bijna mn schaatsen aangetrokken

Waarschuw beheerder
donateur
2 LiNdAkE>>
Die trug reis was ook dull he ;)
Shrek 3 hehehe

Waarschuw beheerder
die draaimolen midden in de Zaal was ECHT VET :vaag:
Waarschuw beheerder
zeer geslaagd feestje:d heb gelukkig niets van die ongeregeldheden meegemaaakt
Waarschuw beheerder
donateur
Erg lekker feestje, voor mijn idee was het een topsfeertje weinig tot geen opstootjes gezien, en er werd lekker gedraait
Waarschuw beheerder
donateur
Super feest. Goed geluid zeer goed gedraaid. beetje minder sfeertje daarow mer was wel goed te doen! Een van de betere feesten tot nu toe
Waarschuw beheerder
donateur
Von het wel aardig gezellig binnen , heb me goed vermaakt...
Heerlijk wa Tieumpjes voorbij horen vliegen...
Vince maakte een grove fout , had ik niet van hem verwacht , maar herstelde da goe..
Negative A vonk zeer geslaagd...
En het Heineken ging ook er ook weeer heerlijk in...
:bier:

Waarschuw beheerder
was weer meesterlijk maar niet zo als vorig jaar

Waarschuw beheerder
goed feest maar idd niet zo goed als 2003 ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beetjuh jammer dat ze mij nooit pakken wil het wel eens meemaken wat voor gezeik de daders dan hebben als ze gevonden worden WHEHEHEH KANSLOZE figuren op de feesten van nu leuk een nachtjuh uit wat een feest weer. FUCK al die KUTFEESTEN.

HARDCORE 4 LIFE
Waarschuw beheerder
donateur
Dus jij wil wel ff neergestoken of neergeschoten worden ? En de feesten van nu? Heb jij andere meegemaakt dan met je 20 jaar ?

Zullen het er maar op houden dat je onder invloed bent ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van mij mogen ze. wil wel ff eens weten wat voor chaos het dan wordt. en tja een jaar of 4 geleden was de feer nog wel iets anders als nu maarjah als het zo doorgaat worden deze feesten vanzelf verboden. en let dan maar eens op wie de grootste bekken hebben

Waarschuw beheerder
Kheb zen broertje net aan de telefoon gehad en die zei dat ie vanmorgen om 7 uur naar de operatiekamer is gebracht en dat ze nu nog met hem bezig zijn :(
Waarschuw beheerder
Kheb me weer Zwaar vermaakt!!:D

En ik vond de sfeer (Y)!
Alleen toen het feest was afgelopen heb ik een ruzietje gezien :/..

Maar voor de rest (Y)!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
sterkte!
Waarschuw beheerder
hoop niet dat deze gebeurtenissen weer een strengere wetgeving gaan opleveren!

ik hoop het wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga zo door mensen dan krijgen jullie vanzelf waar JULLIE nu om vragen tenminste een kleine groep. en die KLEINE groep zal straks de grootste bek hebben als er een verbod po deze feesten komt als het zo doorgaat.

Waarschuw beheerder
ja het was zeker een gruwelijk feest alleen jammer van die vechtpartijen...
Waarschuw beheerder
schietparty :S steekparty :S ??????
NIKS van mee gekregen..... \
ik vond et echt een super feest!
met een super sfeer! dus dit verrast me echt...
Waarschuw beheerder
ook nix van meegekregen, de sfeer was over het algemeen goed, tenzij dat @#$#@#@$ gepogo begon

lompe boeren :@:@:@:@
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Prima feest, heb me egt heel goed vermaakt. Geluid kon wel wat harder maar de platen keus was lekker........

HAKKUH
Waarschuw beheerder
Ja het was echt een dik feest (Y)

Waarschuw beheerder
ga zo door mensen dan krijgen jullie vanzelf waar JULLIE nu om vragen tenminste een kleine groep. en die KLEINE groep zal straks de grootste bek hebben als er een verbod po deze feesten komt als het zo doorgaat.

mooi toch:)

Waarschuw beheerder
ik vond het feest zelf goed te doen, alleen idd dat gepogo en ja zo nu en dan van die gasten die zichzelf heel wat vinden, maar buiten dat heb ik me zeer vermaakt!

heb ook niks meegekregen over steek/schietpartij, sterkte voor de mensen die deze persoon kent!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was echt een vet feest heb me vermaakt :D

heb zelf niets gezien van dat gezeik binnen
maar het is weer niet normaal natuurlijk :S:S laat ze lkrr thuis blijven is echt vet triest dit!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
KON???

Hij leeft nog wel hoor gelukkig :)

Waarschuw beheerder
sorry! moet ook nog slapen!

maar bijdeze sterkte!
Waarschuw beheerder
dit geeft wel weer aan dat de fouilering niet echt goed was. Dat ze niet alle drugs vinden okay, maar een mes moet je toch wel kunnen voelen met beetje fouilering.

Misschien moeten er overal maar metaaldectors komen.

sterkte voor iedereen die hem kent. En ik hoop dat alles met zo min mogelijk schade voor hem afloopt. En dat de daders gepakt zijn en maar ff flink gestraft mogen worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm het was wel precies zoals ik had verwacht :)

Muziek was wel vrij goed te doen, maar niet super geweldig ofzo. Leviathan was de man van de avond, al heb ik hem maar voor de helft gehoord. Echt zijn eigen oude snelle stijl (Y) Lees wel dat relatief veel mensen heb niet zo vonden, die vond zijn stijl zeker te weinig 'rietietietiew' :S Het draait tenminste anders dan anders.. Vince viel een beetje tegen, net zoals Noize Supressor vond ik. Jappo ging echt keihard zeg :D

Decoratie was niet echt bijzonder, lasers en lichten waren wel weer heel mooi. Ben ook niet tot het eind gebleven, maar het was wel een leuk (gratis) uitje zo tussendoor (Y) :)

Waarschuw beheerder
Misschien moeten er overal maar metaaldectors komen.

Volledig mee eens
Waarschuw beheerder
dit geeft wel weer aan dat de fouilering niet echt goed was. Dat ze niet alle drugs vinden okay, maar een mes moet je toch wel kunnen voelen met beetje fouilering.

Als iemand een mes uit een plantenbak trekt dan betekent dat dat de wapens van te voren zijn verstopt.

Ik ken wel iemand die vaak in het Beursgebouw een dag van te voren een hele grote zak pillen neerlegde, als dat kan kan dat met wapens natuurlijk ook.

Zolang je maar in de buurt woont....

Waarschuw beheerder
donateur
dat is dus een nieuw puntje voor de orginisatie... de avond dat het feest begint , alles nalopen waar missch wat zou kunnen liggen... al is het te triest voor woorden
Waarschuw beheerder
donateur
Freaky Leej-D weet je al iets meer??

Ben niet op het feest geweest maar leef er wel mee

Waarschuw beheerder
ik vond het zeker een dik feest hoor. Mannen van enzyme waren goed net als jappo :respect: en leviathan ook orgineel.. outblas begon goed..maar vond later tegenvallen..

jammer van die triestelingen met die steek/schiet partij. maaar niets van gezien
Waarschuw beheerder
Ik vond het vet!
Heb me sinds lange tijd weer eens helemaal uitgeleefd! :)
Waarschuw beheerder
Heeft er dan niemand mij gemist?
Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens helemaal niks van vechtpartijen en opstootjes en alles meegekregen gelukkig .

Waarschuw beheerder
donateur
Al het Lonsdale-volk (N)

Alle commerciele gedraaide nummertjes in de grote zaal (N)

Art of Fighters die hun "live-act" doen met 'n synthesizer waar niet eens snoeren uitkomen (N)

Op weg naar toilet en terug 3 keer woordenwisselingen met Lonsdale-volk (N)

Veel te weinig zitplaatsen aangezien de tribune dicht was gehouden (N)

Teveel vechtpartijen en opstootjes om op te noemen (N)

Het tempo van de muziek lag vrij hoog (Y)

The vizitor van 05.00 tot 06.00 boven (Y)

Maar dit is allemaal mijn mening maar. :/ GÉÉN GOED FEEST!

Waarschuw beheerder
Ja ik weet ondertussen al wat meer.

Hij heeft van 7 tot 2 een zware operatie ondergaan. En hij ligt nu op de uitslaapkamer.
Hij is gelukkig stabiel zei zijn moeder.
Waarschuw beheerder
ik vondt het echt focking gruwlijk feest!!

jappo was de man in de grote zaal
the vizitor was de man in de kleine zaal :kwijl:

ik heb me echt zwaar dik vermaakt!!
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Vet feestje ! Gelukkig niets van ongeregeldheden meegekregen. Sterkte Freaky Leej-D met die vriend van je (F)
Waarschuw beheerder
super vet feest.

Geen vechtpartij gezien, veel vrolijke mensen maar wel fucking heet :( , en de muziek was werelds en geluid was hard genoeg :D
Waarschuw beheerder
donateur
Van die schiet- en steekpartij heb ik echt niks meegekregen.

Dat kansloze LD volk inderdaad :bah: Niet de mensen met enkel een polo ofzo, maar hoe sommigen erbij liepen kun je solliciteren in het circus als Pipo de Clown :vaag:

Dat lompe dansen irriteert me ook heel wat keer op een avond, maar het is gewoon onkunde omdat ze niet kunnen hakken ;)

Verder was het warm maar de vele bekenden en muziek maakte veel goed.

Noize Suppressor is inderdaad geen schim meer van in mijn ogen hun beste optreden ooit tijdens Project:Hardcore in Antwerpen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jappo :respect:

heb het goed naar me zin gehad.

maar hoe kansloos kan je zijn als je op een feest zelfs met wapens rond gaat rondlopen. van mijn mogen ze de hand van de dader dr afhakken.

zijn er nog gewonden geraakt bij die schietpartij dat iemand weet?
laatste aanpassing

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
was goed..
alleen te dronken
kan me niet echt meer iets herrineren vant feest..

Waarschuw beheerder
donateur
Egt super feest :)...
Kep me goed vermaakt...
Waarschuw beheerder
donateur
was wel goed feestje weer alleen veel minder dan vorige jaren :( (qua geluid etc.. of word ik doof onderhand? ;))

hoezo was de timetable eigelijk omgegooid? er klopte niet echt veel vd draaitijden :s

vizitor (y) , jappo (y), stunned guys (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekkkker feest; sfeer was goed ondanks hoge aantal wazi's. Veel gepogo :( maar toch een strak feest !!! want dat maak je er uiteindelijk zelf van !! Hakkkkke; heb overigens niks meegekregen van vechtpartijen of problemen. Top locatie overigens en die stands met pizza en fruit e.d. zijn echt een dik pluspunt !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ht was super!!!
Ik was alleen superlam, want iedereen gaf zijn bier aan mij :vaag:
En ben nu ook motherfucking brak. :S
Maja.. daar doe je het voor :P

Waarschuw beheerder
donateur
was egt weer een heerlijk feest! goed geluid, mooi locatie, alleen jammer van de vloer die zo glad was en de hitte
Waarschuw beheerder
vond enzyme goed en leviathan (Y)

voor de rest een bagger feest had totaal geen inhoud :no: en het geluid wordt ook met de keren zachter volgens mij :S

jappo sloeg ook nergens op :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed feest maar idd niet zo goed als 2003 ;)

Inderdaad 2003 was beter,
- geluid was zachter dit x,
- het was veel warmer,
- Noize Suppressor in kleine zaal ?? :S
- wanneer gaan ze nou is oud tapijt neer gooien net als in borchlandhallen (y)

Jappo, NS, Vince Vizitor (y) jammer alleen dat boven iets eerder sloot. Tenminste zoals ik het meekreeg :S

Vond het opzich wel ok feestje, was alleen beetje para :no: en bleef maar staren naar mensen zonder dat ik er wat aan kon doen :/

Waarschuw beheerder
donateur
super feestje gehad hoor mooi leip weer,heerlijk gedanst,en ik ben veel bekende tegen gekomen.
en ook zeker een paar knapperts gezien :D.

Waarschuw beheerder
ff minpunten en pluspunten

Plus:

- geluid was hard, vooral toen we binnenkwamen kon je de bass voorin echt voelen , maar had de indruk dat dit gedurende de avond nogal verschilde, want toen ik rond 3 uur weer terugkwam in de grote zaal was et weer niet echt hard
- Publiek was goed
- Noise surpressor was echt super vet:respect:
- 3 munten halve liter:bier:
- gratis wc's en garderobe:D
- geen lange wachtrij

Min

- begin van de avond pogo, gewoon door die scheit mensen uit venray:S
- wat een gladde zooi daar, ging een x vol op me bakkes toen ik me jas ging halen
-catscan kan niet draaien
- geluid was niet altijd hard

het was zeker een cool feestje maar moet zeggen dat et toch net niet heeft gebracht wat ik had gehoop na al die verhalen van vorig jaar:)

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
K'vondt het een bruut feest :) :jaja:
Nosferatu opende super goed met een zeer strakke set! Coole nummers gehoord o.a. Skummes :D :D, Whispers of Nameless Fear en nog meer vette shit en natuurlijk zijn eigen nieuwe plaat :D
Endymion daarna vondt ik ook zeer vet, ook een topsetje! Vooral als laatste nummer Optjenkere draaien heerst :) Ook de D'Spyre remix van Kapotnaaien ramde er hard in :D Zeer goede eerste uurtjes dus..
Na het chillen ff Catscan gezien, hij draaide opzich wel leuke platen :) Toen Noize Suppressor gecheckt en dat was ook top, echt vet wat ze daar neer hebben gezet :D Gruwlijk gewoon hun nummers! Vince draaide daarna zoals altijd wel weer een strakke set, top mix skills (Y)

Daarna stukkies van Unexist, Negative-A & The Vizitor gezien, beukte wel aardig hard :P En op het eind Outblast gecheckt..

Minpunten vondt ik alleen de gladde vloer op het einde :S En het feit dat je bijna nergens fatsoenlijk kan zitten.. Had ik toch maar VIP gekocht hehe als ik dat wist
Pluspunten waren de DJ's natuurlijk, en opzich zijn de consumpties niet zo heel duur, 1/2 bier 3 munten valt mee :D Er hing ook een goede sfeer

Al met al een super vet topfeest :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
drank was id niet duur.. 3 muntjes voor redbull..:kwijl: al was ie uit een machine :frusty:

roze beenwarmers in de fik:
en ook zeker een paar knapperts gezien

Kheb jou helaas niet tegen gekomen..:(

Waarschuw beheerder
ja was zeker wel een dik feest maar die in 2003 was wel harder en het geluid stond ook harder maar ja verder niks te klagen en der liepe weer aardig wat lekker wijfies rond
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
super vet feessie...
En wanneer leren die pogoënde wazi's het nou een keer af :frusty: :no:

Waarschuw beheerder
Verdomme weet nix meer :-s
Waarschuw beheerder
en zo eindigt een feest tegenwordig..

en hoe krijg je in ...naam nou een mes naar binnen dat snap k dus nie...

Komt er van als je geen tasjes controleert. Vriend van mij en ik werden goed geconttroleert maar me vriendin kon zo doorlopen met der tasje :S
goed bezig daar!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Kheb jou helaas niet tegen gekomen

neej ik dacht dat ik je tegenkwam, maar toen ik zei ben jij marcello!! zei die neej maar wist wel wie ik bedoelde, hij wees naar de andere kant van de zaal, daar zou je ergens zijn. ik stond eigenlijk best wel voor lul ehehehehe

Waarschuw beheerder
wat erg van die steekpartij
heb dr nix over gehoord maar sterkte (F)

verder euhhh........
die draaimolen midden in de Zaal was ECHT VET

nee iedereen met een bril zien is leuk :vaag:
k heb alleen maar lopen dwalen .......
alleen endymion meegekrege en de rest is langs me heengeaan :S :frusty:
na ja eigenschuld

ennuh ik heb die pogoende wazi's wel op hun bek zien gaan half in de split ;):bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Was wel vet 8)
Waarschuw beheerder
ik vond het allemaal wel weer te doen, een goeie bak herrie iig,

voelde me alleen net een legpuzzel die uit mekaar is gevallen,

en wist ni dat herrie kon stinken,

voor de rest vond ik het geen hr, beetje jammer eigenlijk

Waarschuw beheerder
vond het wel een ubervet feesie hoor 8)
alleen het geluid zou volgende keer best harder mogen

niks gemerkt van die schiet/steek partij
ook niet van een slechte sfeer (Y)

wel was het erg warm maar niet echt overdreven druk je had lekker de ruimte :bounce:
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Ja leuk feestje hoor :)

Alleen jammer dat 2 wazi's het leuk vonden mij op te zoeken en een trap te verkopen :@.

Snap echt niks van die steekpartij vond nog wel dat ik goed gefoulieerd werd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen jammer dat 2 wazi's het leuk vonden mij op te zoeken en een trap te verkopen

Whehehehe dat had ik willen zien 8)

Waarschuw beheerder
leuk?

hmm saus ik wil jou wel een keer een trap verkopen :[
Waarschuw beheerder
Vraag me af hoeveel mensen er van de trap zijn af (geduwt) gevallen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
hmm saus ik wil jou wel een keer een trap verkopen

Wie niet :)

Kom maar :[
Waarschuw beheerder
was erg vet feest weer :yes:

en indd ,toen we naar de trein liepen kwamen er een paar smerisen hard aangereden richting de parkeergarage ...die schietpartij dus... we liepen er op dat moment gewoon langs dus :s..niks gehoord eigenlijk

Waarschuw beheerder
zo te horen was het wel vet, had er best bij willen zijn.

Waarschuw beheerder
ik vond het echt op en top net zoals -LuUk- al zei jammer van de gladde vloer
en dat je bijna nergens kon zitten :)
maar heb me daar op en top vermaakt...
bijna alleen maar goede sets gehoord :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een leuk feestje. Heb me prima vermaakt. De sfeer was wel relaxt. Eigenlijk niets meegekregen van vecht-/steek- en schietpartijen. Hoop dat het goed komt met de slachtoffers. Heb wel een ruzie zien ontstaan tussen 2 jongens maar door het goed optreden van vrienden was er niets aan de hand. (y) Rond 6.15/6.30 vond ik wel effe een grimmig sfeertje hangen in de grote zaal. Stond met iemand te praten, niets aan de hand en in ene werd die tegen de grond gewerkt door een jongen die heen en weer stond te springen. Weet niet waar het op sloeg want er was naar mijn mening geen aanleiding voor.

Geluid leek idd in volume te wisselen. Af en toe voelde je het gewoon trillen in je lijf en af en toe was het minder. Maar goed, alsnog beter dan de Arena waar je tijdens Sensation gewoon rustig met elkaar kan praten. :o :o Nog een aantal leuke mensen leren kennen. Vond de aankleding in de grote zaal er ook mooi uitzien.

Had dit keer geen last van een gladde vloer. Heb wel een aantal mensen van de trap af zien glijden maar zelf had ik er geen last van. Was er wel bang voor aangezien ik vorige keer bijna op mijn muil ging.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Outblast....... wil jij aub voortaan niet meer zo slecht draaien? Bij voorbaat dank.

Waarschuw beheerder
vond 't ech 'n kickuh feesie! (Y) gelukig nix meegekrege van die steekpartij... jammer dat sommige 't zo verpeste voor de rest :-(

Waarschuw beheerder
was een zeer geslaagd feesie. (Y)

Waarschuw beheerder
Ik ben gruwelijk uit mn pan gegaan :bounce: Jappo, Vince, Enzyme records :respect:
Alleen een half uurtje eerder weg gegaan omdat mn poten superschraal waren geworden, kon amper meer lopen :S Iemand nog tips voor dit probleem??
Waarschuw beheerder
Schraal ?? Hoe krijg je dat voor elkaar ?? Ander soort sokken helpt misschien wel :p

Waarschuw beheerder
kilo zout in teil met water doen en je voeten erin doen :)
nee geintje maar je hebt je dus in iedergeval nie verveelt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Rond 6.15/6.30 vond ik wel effe een grimmig sfeertje hangen in de grote zaal. Stond met iemand te praten, niets aan de hand en in ene werd die tegen de grond gewerkt door een jongen die heen en weer stond te springen. Weet niet waar het op sloeg want er was naar mijn mening geen aanleiding voor.

Dat noemen de wazi-lonsdale-autisten nou pogo. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jappo A.K.A unexist had gewoon zonder die scratch malloot moeten draaien, want op een gegeven moment werd het gewoon irritant. Als hij zelf alleen had gedraaid hadden we pas echte goede herrie gehad :)

Noize Suppressor en The Vizitor waren ook supervet :bounce:

Outblast als afsluiter vond ik jammer, omdat hij niet echt snoeihard draaide, geen terror aan het einde , had daar wel mee van verwacht :(

Maar evengoed een leuk feestje :yes:
Waarschuw beheerder
ik vond het wel weer een goed feestje :bier:
Waarschuw beheerder
goed vermaakt, rond half 5 zat k dr ver doorheen, was ehwel een schaatsbaan daarbinnen. jappo was buitengewoon heftug knalle !!!
Waarschuw beheerder
donateur
veters niet te strak rond de voet binden goede sokken aan doen..
en voor de rest gewoon soepel hakkuh nie da gestamp..
scheelt ook zekerzz..

maar twas wel bruut zekrzz.. kheb hele nacht staan hakkuh links achterin de zaal..
(met petjuh, blote buikjuh..hehehe)
veel mensen leren kennen..
er was een goede sfeer..

see you next time HMH..

Waarschuw beheerder
donateur
En Art of Fighters mogen ook echt wegblijven van mij! :/

Weet je wat ik nou zo jammer vond?!

Op de flyer staat "Mainstage (Improved Technology)"...

En aangezien de grens tussen techno en hardcore overbrugt wordt door Industrial ging ik(en niet alleen ik) er van uit dat er voornamelijk Industrial gedraaid zou worden.

Maar ik heb toch voornamelijk populaire hitjes langs horen komen daar.

Dat vind ik echt jammer! Het tempo lag wel lekker hoog! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
uhhhm hoe zat dat nouh met die shirtjes met die spinnewebben op de schouders???nieuwe wazimoede ofzow??:/
of was dat zo'n extrweem rechtse groep ofzow:s
wel belachelijk dat sommige dr echt bijliepen en ik me mini rood wit blauwe knipje gewoon bijna moest inleveren:s
Waarschuw beheerder
Vond het wel grappig feest...

Alleen ik vond er een vage sfeer hangen, en dat gepogo werd mij iets te veel.

Helemaal omdat ze geld van me gejat hadden.

Maar de laatste paar uur vond ik het wel relaxd ;)
Waarschuw beheerder
Vond het weer een bruut feestje!!
En wordt ook strontziek van dat kutgepogo
Vind het diep triest van die steekpartij.
Veel sterkte!!
Waarschuw beheerder
Hopen op pogo verbod voor volgende ResurreQtion :yes:
Waarschuw beheerder
Hopen op pogo verbod voor volgende ResurreQtion

Niet alleen op volgende resurreqtion maar op elk hardcore feest! Of ze moeten alle normale mensen die willen feesten een knuppel geven zodat wij die idioten allemaal neer kunnen knuppelen!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is dus de reden dat ik nooit meer naar een hardcore feest zal gaan, al dat verneukte en mislukte lonsdale volk.
Altijd zijn er ruzie's en opstootjes op dit soort feesten...En ondertussen wel afgeven op de zogenoemde "clubkutten" en technobilly's.
Gelukkig weten "clubkutten" en technobilly's wel hoe je met elkaar moet omgaan op feesten.

Waarschuw beheerder
Echt onwijs goed! af en toe beetje minder met muziek/geluid maar het feest werd er niet minder op. en glad is het in alle zalen :vaag: echt super vermaakt! :D volgende x zeeeker weer! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is dus de reden dat ik nooit meer naar een hardcore feest zal gaan, al dat verneukte en mislukte lonsdale volk.

je scheert iedereen wel lekker over 1 kam ofniej:s net of op een hardcorefeest alleen maar van dat wazivolk rondloopt:no::X heb een hele hoop mensen gezien die zich normaal kleedden en superrelaxt waren(Y) en ook met veel mensen gesproke die wel slonsdale droegen maar die zijn echt nie minder relaxt hoor:/ misschien een paar kneuzen dr tusse jah maar de sfeer was er verder wel goed:yes:
als je daar nie meer om naar ene hardcorefeest gaat:/ beetjuh vreemd dan misshcien is hardcore toch niet helmaal jouw ding dan;) :p
Waarschuw beheerder
donateur
over kleding...
daar wordt k ook altijd schijt ziek van.. :[

ik draag de ene keer een early rave shirt. de andere keer een slonsdale shirt. en de volgende keer weer een saai shirt met niks er op.

maar welk shirt k ook aan heb. k blijf dezelfde persoon. :) gewoon om te feesten, om te hakkuh en gezellig doen..

maar k had vannacht t idee dat je uitgekozen werdt om een tik te krijgen.. toen k binnen kwam al. tenminste zo voelde t.. vage sfeer daar.. erg jammer.

Waarschuw beheerder
donateur
Een paar kneuzen??Was dat maar zo dan zou ik er misschien nog wel komen.

Eerder een paar honderd van dat mislukte volk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar k had vannacht t idee dat je uitgekozen werdt om een tik te krijgen.. toen k binnen kwam al. tenminste zo voelde t.. vage sfeer daar.. erg jammer.

Dat had ik nou ook, en ja aangezien ik al beetje para was, dan ga je extra op je hoede letten :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Boven werd er niet meer gepogo'd!! :) In een keer waren ze weg :respect: hoe kwam dat nou?? :)
Waarschuw beheerder
donateur
was een lekker feestje, had alleen hoofdpijn.. :S

heb gelukkig niks mee gekregen van die steek/schietpartij... Dat zuig wel.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kwam dat nou??

t ws te snel voor ze.. 8)
whehe
Waarschuw beheerder
Weeeeeet je wat ook zo leuk was?!?!?!

Zodra het eindelijk een beetje errug hard begon te worden, liep de dansvloer zowat leeg :D :D (denk aan einde Vince en Jappo vooraan) Ja hoor, waar zijn nou ineens al die die-hard "terror gabbers"?! Lekker lame weer! Maar wel errug fijn die extra ruimte, om te hakken als een gek :)
Waarschuw beheerder
donateur
Eerder een paar honderd van dat mislukte volklaatste aanpassing: 25 juli 2004 19:38

tjah dan nog zijn daar ook weer een aantal van die gewoon wel relaxt zijn(Y) ik heb er noooit problemen meej maargoed ik ga ze ook niej aan kijke met zon blik van:[ omdak weet dat dr echt wel goeie gasten tusse zittuh...
ik lag dr wel om hoor al die houthakkerbloesjes:D maargoed ik vond de sfeer beter hier dan op sensation black:yes: minder arrogante mensen enzo(Y)
Waarschuw beheerder
to Alleskanvliegen: haha, ja zkr was die terugreis in de bus wel dull hahah. ja schrek 3, bah bah.... echt goor, maar ja. alles is nu wel weer in orde met hem:)gelukkig.

alleen kwas wel echt moe in de bus... en had t koud:| niet normaal. dus was wel fijn dat k een jas van iemand mocht lenen, hè Joost:D thnx(K)
Waarschuw beheerder
donateur

Kom eens gezellig een avondje bij mij staan :P Mijn witte Aus was bijna zwart toen ik thuiskwam en mijn zwarte/witte voetbalshirt van ID en T kon niet meer vocht opnemen ;)

Dit volk is ook de reden dat ik geen zin meer heb ik NO dit jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmmm krijg je die Aus nog wel schoon dan met al die bagger daaro.

Maarja er moet gewoon een manier worden uitgevonden om het kaf van het koren te scheiden. Tot die tijd zitten we met ze alle in hetzelfde schuitje :/

Waarschuw beheerder
hmm vond het zeer vet feessie..

jammer dat er hooguit 20 zitplekken waren:(

Art of fighters zetten een meesterlijke act neer!!!:respect:

ongelooflijk hoe vet dat was!!

nah ik zelf heb niet egt last gehad van pogokleuters.. vond het nog wel meevallen opzich

t was spekglad.. heb veel mensen op hun bek zien gaan:D

en jah..het geluid zeer vet!!!

kortom een goed feest!

Waarschuw beheerder
volop schijt hebben aan al die wannabe gabbers met lonsdale enzo!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat vond ik echt minder, je kon gewoon echt geen zitplek vinden. Ik wilde op een gegeven moment effe zitten (had geen voeten meer over) maar kon gewoon niets vinden. :( De grond was onwijs nat dus daar kon je ook niet zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
jawel joh:D gewoon ff posters van de muur aftrekke en voila genoeg zitplek en schoon ook:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
k zie nu net me nikes weer.. :S die zijn helemaal hard.. :bah: moeten maar es de wasmachine in 8) haha

dat ze nog heel zijn [img]http://members.lycos.nl/para4life/smilegabbersnel.gif[/img]
:D:D

in dat internet zaaltje, kon je wel aardig op de grond zitten.. haha daar was zoon kraantje.. je flesje steeds vullen B) :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmmm morgen toch vrij, was ze dan wel ff :)

Waarschuw beheerder
nah ik had ook geen poot meer om op te staan dus heb een half uurtje gew8 bij die ''zitplekken'' bij dat internet gebeuren en uiteindelijk stonden er mensen op!!!

dus meteen anderhalf uur in moeten leveren om nog een beetje uit te rusten:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja morgen om 8 u al weer bezig :S

:Z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb vakantie en daarna verloopt mijn contract en ben ik dus werkeloos :$ Zou me ervoor moeten schamen maar ben blij dat ik bij dat K.U.T. bedrijf weg ben :yes: Alleen jammer dat ik me collega's niet meer zo vaak zie :/

Waarschuw beheerder
ik half 8:)

Waarschuw beheerder
donateur
minder arrogante mensen enzo

Liever arrogante technobilly's dan dat opgefokte hersenloze lonsdale volk.
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het echt wel een lekker feest. Kwam om 12 binnen en endymion fokte de boel al lekker op met evolution theory :respect: daarna catscan ook lekker qua platenkeus alleen da mixen is helemaal niks, majah ik stoor me daar nie aan eigenlijk.

Stunned guys boven nog gezie, ook lekker, daarna art of fighters, heel vette set, ook al was het misschien nie echt live, het knalde en ze brachten sfeer. Scott brown draaide ook lekker, wat mainstream platen, alles kapot!

Tussendoor nog 5 min van noise suppressor gezien, das altijd lekker, daarna vince, die kt begon en heerlijk opbouwde. Vervolgens bij jappo gaan kijken die heel wisselend draaide naar mn zin. Eerst wat industrial, toen meer promo :) en mainstream en toen echt bot rammen, op zich wel ok maar de sfeer werd toen wa minder, niemand mocht naar buiten en zo, majah een feest duurt ook tot 7 uur he :d

Vervolgens leviathan gezien waarvan ik soms kippenvel kreeg van die platen, echte hellraisershit en nog wat oude ruffneckplaten en oh ja go fuck your ass off -> lang geleden dat k die plaat heb gehoord :d Publiek waardeerde dat ook.

De laatste set van outblast was lekker, met veel hitjes en ik dacht een hellfish plaat te horen :), en zijn afsluiten met 'defqon' was briljant, ja mensen het was een topfeessie, alleen veel vage lui, maar gelukkig niet veel vechtpartijen
Waarschuw beheerder
donateur
Liever arrogante technobilly's dan dat opgefokte hersenloze lonsdale volk.

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
jah??? nouhjaa niet al het lonsdale volk is hersenloos en opgefokt:) sta ik toch liever tusse gezellige lonsdale mensen te stampuh dan arrogante haha hoe noem je dat toch steeds:P technobilly's:D
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn maxies liggen ergens in de achtertuin en die Aus is verrassend schoon :P

Ik moet er soms ook om lachen.

Zal ff een voorbeeld geven. Laatst stond zo'n figuur druk te duwen in een volle zaal etc en toen vroeg ik wat zijn kaartje kosstte. Gaf hij gewoon antwoordt en vroeg ik waarom dan recht dacht te hebben op 5 keer zoveel ruimte als ik. Liep hij door.

Paar weken zag ik hem weer en sprak hij mij aan. Deze vond hij het rustig. Heeft hij eindelijk die extra ruimte om met de punt van z'n kisten te proberen het plafond te raken, hoeft er niet eens wat voor te doen en gaat ie zitten :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hopen op pogo verbod voor volgende ResurreQtion

dat was togh ook bij hellbound
dr stond no pogo op de flyer
heb daar ook idd weinig pogoende mafkeese gezien
Waarschuw beheerder
donateur
k draag ook wel s lonsdale.. t zit gewoon lekker. maar hersenloos :no: k hak gewoon tot k nie meer kan. en lach gewoon :D
en btw.. kisten met witte veters.. hoe kwam dat binnen :frusty:

Waarschuw beheerder
dat staat bijna standaart op flyers tegenwoordig

er is egt niemand die je eruit trapt als je dan tog staat te pogo'en

maja t blijft een zielig gzicht dat pogo'en:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Technobilly's zijn wel arrogant maar hebben geen drang om te vechten en te rellen wat veel lonsdale binken wel hebben.Zal het komen door het iq verschil?:p
Waarschuw beheerder
donateur
Erger als de feesten voor Hellbound afgelopen tijd. Op Hellbound liep alles door elkaar.

Leuk feessie trouwens maar ouwe naam het de kast halen en paar uur eerder open en je hebt opeens weer een Hellbound :P
Waarschuw beheerder
Er is altijd wel een oplossing voor pogoende debielen,, afgelopen nacht wel gezien!! :) :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Er is altijd wel een oplossing voor pogoende debielen,, afgelopen nacht wel gezien!!

8) ja haha snellere muziek.. en een gladde vloer whehe..

k moest lache.. deed t maar binnensmonds :D
Waarschuw beheerder
Mauzz begeeft zich op dun ijs of ben je un rel aan het plannen ?? Laten we het IQ er maar buiten houden want dan kunnen we nog wel ff doorlullen.

dat was togh ook bij hellbound
dr stond no pogo op de flyer
heb daar ook idd weinig pogoende mafkeese gezien

Daar was het te warm ;) Heb nix tegen mensen die pogo'en. Ik doe het soms ook wel is O:) maar andere mensen erbij betrekken dat is een duidelijke :no:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het wel meevallen met dat gepogo, ik heb het wel eens erger gezien, ik heb in ieder geval geen last van ze gehad
Waarschuw beheerder
donateur
Die dresscode moet toch GODVERDOMME na te leven zijn. Maar je ontzegd natuurlijk ook niet een groot deel van je doelgroep de toegang :S

:P

Ik was er ook doorheen geglipt trouwens.

Had stiekum witte veters in mijn Maxies gedaan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
remco je bent een vieze racist :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wazi!:P
Waarschuw beheerder
Onmeunig vet gewoonweg!!!

Helemaal uit mijn dak:P

Waarschuw beheerder
donateur
Mauzz begeeft zich op dun ijs of ben je un rel aan het plannen ?? Laten we het IQ er maar buiten houden want dan kunnen we nog wel ff doorlullen

Dus je geeft het toe?En ik geef je gelijk want het is een keihard feit en dat weet je.
Waarschuw beheerder
Ik heb echt gewoon de avond van me leven gehad :jaja:
Geweldig met julie :lief: Roel, Mati & Elo :lief: Echt F*cking Gezellig zoals het hoort!
Veel lekkere sets gehoord:
Vooral: Stunned Guys, Leviathan, Art of Fighters & Jappo aka Unexist!!!!
Tempratuur in BLACK was (Y) Blue wat minder maar hier was het geluid weer wat bruter B)
Geluid nie super hard maar von't wel goed zo!
Wel glad soms, maar als je op een plek staat te HAKKÛH had je er nie veel last van :D
VIP stelde nie veel voor, maar had het toch nie willen missen voor die 10,-, lekkere stoel met een prachtig uitzicht (Y)
Aankleding/belichting :kwijl: Stond vanaf het vip balkon helemaal afwezig die zaal in te staren :P
Geen pogo, rel, vechtparty of andere onzin gezien! Nog veel RLXDE mensen gesproken!!!
In een woord: GEWELDIG!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij snapt hem Ratje :P Ik ben undercover in mijn Aus en op Maxies.

Trouwens het zal nooit erger worden als bij Hardcore Overdrive in Antwerpen. Dat was hun hoogtepunt zoals voor normale mensen dat misschien een Thunderdome in de Rai was :P
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Waarschuw beheerder
Man neergestoken bij sussen ruzie

Bij de Heineken Music Hall is zaterdagnacht een man lichtgewond geraakt, nadat hij met een mes werd gestoken.
De man wilde omstreeks vier uur een ruzie tussen twee mensen bij de uitgang sussen. Eén van hen keerde zich tegen hem en stak hem neer met een mes.
Het slachtoffer kon ter plekke worden behandeld en besloot geen aangifte te doen tegen de dader.

Bron: AT5

Als je dit zo leest dan ga je toch denken dat het een bekende van hem moet zijn geweest.
Niet te geloven dat je op een party met een mes gaat rondlopen, in mijn ogen ben je dan maar een laf mannetje...
Waarschuw beheerder
donateur
k hoorde(let op dikke letters) iets van dat het voorwerp in kwestie een paar dagen eerder in een plantenbak was gestopt :S

dus voorbedachte rade :vaag: ziek in je hoofd dan toch :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij snapt hem Ratje Ik ben undercover in mijn Aus en op Maxies.

mooi man, jij loopt altijd daarin, schitterend kerel (y)

Waarschuw beheerder
Was echt een vet feestje. Veel mooie meisjes, alleen jammer dat ze bijna allemaal een vriend bij hadden :'(

Ik kon wel gewoon zo naar buiten lopen, dat was iets voor 7. Toen was het allemaal al opgelost denk ik.
Waarschuw beheerder
Mensen lul eens de waarheid ipv die domme geruchten en lulverhalen!! T word steeds spannender hiero
Waarschuw beheerder
donateur
mooi he :d
Waarschuw beheerder
donateur
De oplossing voor vannacht bedacht ik pas net :P Gewoon van 0:00 tot 01:00 vrij pogoen boven. Zijn ze allemaal wel binnen en komen ze allemaal daarheen.

Ondertussen die trap insmeren met een laag groene zeep en vanaf 01:00 een gegarandeerde pogo vrije dansvloer beneden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
dat klinkt goed ja :D
Waarschuw beheerder
donateur
haha :D
maar erhm.. die trap was al glad :S

of had je t toch gedaan :o :devil:

Waarschuw beheerder
ik heb me cker goed vermaakt:D
vorig jaar vond ik het wel vetter...
maar dit jaar was ook ckers geslaagd!!
alleen was er een dj....kweet zijn naam niet es
die was egt irritant aan het draaien:S
de hele tijd met die plaat aant krassen! egt kut!!
Waarschuw beheerder
donateur
dat was jappo en zn holmaat en in de bierhal is het altijd glad :s

Waarschuw beheerder
jah unexist dacht leuk te zijn ofzow:/

vond er zeer weinig aan maja

cker franse humor:O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee vannacht was ik het niet :P De ultieme test of het werkt hou ik bij Qontact :P.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het begin beter dan het einde. Maar ja, om 4 uur was ik al moe :S

Noize Suppressor en Vince :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
pfff Wremdull Mennn ben nog maar wat pils aant nutigen want anders word 't niks vannacht... :S
Waarschuw beheerder
heeeeel vet feest,

In die Internet Ruimte zat bijna iedereen op partyflock hehehe
was wel grappig om te zien :D
Waarschuw beheerder
Kicke feest,lekker hard!! :bounce:

Hehehe,toch nog binnen gekomen nadat ze me eruit hadden gezet na het "borstonderzoek" bij de ingang.
Flauw hoor...dat beetje drugs wat ik bij had voor eigen gebruik!
Of ik werd aangegeven of het kaartje inleveren en t terrein verlaten...

Tja,er toen was er altijd nog een VIP ingang....:devil:

Ghehehe....;p
Waarschuw beheerder
Dus je geeft het toe?En ik geef je gelijk want het is een keihard feit en dat weet je.

Ik geef nix toe, maar jij zit nu gewoon de apen uit de mouw te lokken. En stilletjes te wachten tot een van de desbetreffende doelgroep het opneemt. Aka rel plannen.

Je scheert ze allemaal over 1 kam, misschien zijn er veel zo, maar toch echt niet allemaal. Rotte appel verhaal je kent het wel..

na het "borstonderzoek" bij de ingang.

Vonden ze je 3de tepel een beetje te ver uitsteken ??

dat beetje drugs

/me grijnst "defineer beetje" ? :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
das ook een beetje verkeerde plek.. 8)
weet een veel betere.. en daar mogen ze niet komen... :p (dacht k)

Waarschuw beheerder
Was wel een geslaagt feestje!!! alleen sonde van die mensen die op ruzie uit waren .....
maar ja kunnen zij ook niks aan doen dat ze zo zielig zijn ....
!!!!!!!!
Maar ja de mooie vrouwkes die aanwezig waren maakte een hoop goed ..........

Waarschuw beheerder
al dat gedoe hier over mensen die lonsdale dragen
of zogenaamde techno billy's zijn :P
als je naar zon feest gaat mogen we er tog vanuit gaan dat we allemaal van dezelfde muziek houden?
Waarschuw beheerder
donateur
Endymion daarna vondt ik ook zeer vet, ook een topsetje! Vooral als laatste nummer Optjenkere draaien heerst

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

die hebben ze dus voor mij gedraaid en mn roomy,

[img cacheid=000000230005f54835a6a2ad1a005a13ec]http://pic15.picturetrail.com/VOL615/2360320/4645672/59498064.jpg[/img]

ze zaten eerst van :no: te schudden ... maar toch als verassing draaien .. maar ik was toen net weg

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

bart en basz :respect: thx iig
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor Leviathan & Outblast

gezelschap & vrienden (y)
muziek :s
geluid (y)
lasers :kwijL:

gast neergestoken (n)

all in all een leuk feestje
Waarschuw beheerder
donateur
ohja,

sfeer, :nee: (was er gewoon niet)

Waarschuw beheerder
Vond het een goed feessie :)
niet te warm zoals de hemkade!

en beetje jammer van dat nazi figuur die ruzie kwam schoppen omdat ze bier uit ze handen getrapt zou zijn :S
Waarschuw beheerder
was een top feessie!!
miste alleen het sfeertje van hellbound!!!

verder heeft mijn persoontje zich prima vermaakt!!
Waarschuw beheerder
Topp!!!
Waarschuw beheerder
leuk opgezet feestje
maar line up naar mijn mening niet echt lekker in elkaar
geluid lekker zuiver maar had wel harder gemogen

sfeer hing er niet echt , wel een aantal leuke mensen weer gesproken

maar een hoop kut volk zeg bah bah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kippevel!

Wat is Hardcore tog eigenlijk Heerlijk!

Waarschuw beheerder
Komt er van als je geen tasjes controleert. Vriend van mij en ik werden goed geconttroleert maar me vriendin kon zo doorlopen met der tasje
goed bezig daar!!!!

Beetje erg kut en jammer was dat ja GVD!:frusty:

Waarschuw beheerder
maar een hoop kut volk zeg bah bahlaatste aanpassing: 26 juli 2004 10:58

dit is echt nog geen schrijn van wat je op andere hardcore feesten tegenkomt:O, zal mede komen omdat q-dance et georganiseerd heeft....

mja mensen leer daar nou doorheen kijken en bouw je eigen feest met de mensen met wie je bent, je gaat je feest toch niet laten verpesten door een stel nikswetende arrogante eikels:S

ik heb over het publiek nix te klagen, op de plekken waar ik stond heb ik alleen maar vriendelijk en uit hun dakgande mensen gezien.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jammer van dat ongeval :no:

vond het ook maar een kut feest :S
Waarschuw beheerder
jappo art of fighters Nosferatu :respect: echt heeel erg vet feest ruzies niks van meegekregen dat scheelde weer volgend jaar maar ff overdoen d8 k zo :d
Waarschuw beheerder
ik ga nogal regelmatig naar een hc feestje
vaak heb je eem gemengde sfeer maar van deze had een ik betere sfeer veracht, vergissing
en op de meeste van die feesten grote of kleine was de sfeer een heel stuk beter
Waarschuw beheerder
ik vond een leuk verjaardags feessie van me! :D
heb me prima vermaakt!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Zou eigenlijk niet gaan, maar besloot om 8 uur toch maar wel een kijkje te nemen! :D:D en blij dat ik dat gedaan heb zeg! Wat een super feest! Ik was met een hele gezellige groep, en de muziek was helemaal top!! ;)

Waarschuw beheerder
vaak heb je eem gemengde sfeer maar van deze had een ik betere sfeer veracht

ik ook, viel me ook tegen....

Waarschuw beheerder
ik heb over het publiek nix te klagen, op de plekken waar ik stond heb ik alleen maar vriendelijk en uit hun dakgande mensen gezien.....

Me 2 :yes:
Waarschuw beheerder
Jammer dat ik er niet was :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ze zullen je niet gemist hebben :P
Waarschuw beheerder
die wazi s zeker niet nee :no:

als ik de verhalen van een paar vrienden moet geloven, dan had het nog gezelliger kunnen worden :P
Waarschuw beheerder
heb er weinig over te zegge alleen het geluid was top :D:D en ben wel kankerhard op me bek gegaan helaas

Waarschuw beheerder
(y) :D

Waarschuw beheerder
donateur
en ben wel kankerhard op me bek gegaan helaas

(y) :D

Waarschuw beheerder
Top feest, mooie sfeer en heb niks gezien (aan het eind in de parkeer garage dan). Vooraan veel lachende gezichten en veel mensen uit hun dak!
Geluid was goed en heb verder veel bekenden gezien , het was gezellig!

En veel wazi´s!?! Die mensen moeten eens in het noorden naar een feest gaan daar heb je veel wazi´s!
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, in het noorden is het wazi-gehalte NOG erger... :/ Neemt niet weg dat er nu veel te veel van die idioten rondliepen op resurrection...
Waarschuw beheerder
Tja 1 is al teveel.

Moeten gewoon grote schoonmaak acties gehouden worden :P

Waarschuw beheerder
D8 dat ze daar gisterochtend al redelijk mee bezig waren in de parkeergarage!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoewel ik er eigenlijk meer van had verwacht was het zeker een topfeest!
Heb zelf geen last gehad van kutvolk, maar idd wel jammer dat een paar mensen het weer zonodig moesten verzieken :/
Verder was de sfeer wel goed, veel gezellige mensen tegengekomen en natuurlijk lekkere muziek :D

2 Alleskanvliegen >>
Shrek 3? Voor zover ik weet is die nog niet uit, regel preview pics ;)
Waarschuw beheerder
donateur
In het noorden is het erger omdat ze dat kunnen maken in kleine plaatsjes met over het algemeen weinig tot geen allochtonen.

Maar zodra ze zoals zaterdag naar een stad als Amsterdam komen liggen de verhoudingen anders en zijn de mensen niet blij met je lompe gedrag op dansvloer in kleding die uitstraalt dat je alles behalve PVDA heb gestemd.

Sommige mensen vinden Amsterdam en omstreken kut om naar een feest te gaan. Hoor ik steeds vaker. Die mensen moeten maar eens in de spiegel voor ze de deur uitgaan :P Zo ga je namelijk niet gekleed naar een Hardcorefeest :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
niks aan toe te voegen pagan, je hebt helemaal gelijk
Waarschuw beheerder
Ik Vond Dit Toch 1 Van De Betere Feesies...Heb Me Goed Vermaakt Daar:d En Over de Sfeer Tsja Je Heb Er Altijd Ruziezoekers Bij Dat Hou Je Toch:@ Maar Ondanks Dat Goed Feesie:P
Waarschuw beheerder
Pagan heb je gelijk in

Ach leren ze meteen de grote stad kennen als ze hier komen feesten, maar ze gaan wel gehavend weer terug :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ey Ðante | OPTJENKERE

die hebben ze dus voor mij gedraaid en mn roomy,
ze zaten eerst van te schudden ... maar toch als verassing draaien .. maar ik was toen net weg

Hehe ik hoorde jullie het ook nog roepen, heb je ook nog zien rondlopen met dat shirt :respect:
Wel jammer dat je em gemist heb... ging gruwlijk los :D Nouja thanks voor het vragen!

Waarschuw beheerder
Was een leuk feestje,alleen wel erg warm en glad

Waarschuw beheerder
Zeker leuk feestje :jaja:
Beetje jammer van dat irritante pogo-en af en toe :[ maja doe je niks an!
Zeker weer lekker glijden dit keer in HMH maja we gaan gewoon door :d
Vond de muziek zeker (y) toppie alleen af en toe beetje vage troep er door heen maja..
Lekker veel bekenden gezien
Kortom heb me goed vermaakt:d
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha er zat aan ut einde ook nog een meisje op de grond in de grote zaal:D die had me een lol daar beneden.....:P
Waarschuw beheerder
Vond 2002 en 2003 beter, kon je een beetje afwisselen omdat er in het kleine zaaltje oldscool was.
De tribunes waren helaas dicht.
Teveel wazi's
Maar een vet feest maak je zelf gelukkig

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
jah unexist dacht leuk te zijn ofzow

vond er zeer weinig aan maja

cker franse humor

Jappo aka Unexist is Italiaans hoor;) Heb weer genoten van zijn set, bij Attack zoals altijd echt VOL los gegaan, en ook dat scratchen was leuk gedaan...zag ik trouwens 2 dj;s op het podium bij Jappo? Wie was n'r 2 dan?

Helden voor mij die avond waren Nosferatu (bij binnenkomst gelijk hard), Endymion (me loves partycore/ draaiorgelcore) en Jappo aka Unexist, maar dat is sowieso een held van mij, samen met Simon Underground:D Vizitor vond ik tegenvallen, vond dat die erg aant kutten was, en ook lekker vaag dat hij om 6 uur al stopte. Outblast minder dan anders, maar toch weer super. Veel nummers te vaak gehoord, Pain till I Die 2 keer, Bitch Sexuality 3 keer, Psychiatric Ass 4 keer...en Prednison Attack maar 1 keer:O

HMH zeker goede lokatie, misschien iets te groot (lees: hoog, waardoor niet echt intieme sfeer), wel genoeg dansruimte, mooi ingericht, garderobe en barren heel goed. Sfeer idd stukken minder dan anders, maar gelukkig toch nog genoeg relaxte mensen tegengekomen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Feesten als MOH hadden glans omdat dat soort figuren hier niet getolereerd werden. Nu met andere locaties willen de mensen graag MOH terug in de Hemkade, maar mede door die sluiting etc zal dat helaas nooit meer gebeuren.

Maar Art of Dance leert er niks van. Mindcontroller moet voor de centen ook naar een 'hoger level' getild worden om, denk ik uiteindelijk te eindigen over 2 jaar in Thialf. Dat zitten we dus gezellig in het noorden en zie je net als in Zuidlaren afgelopen keer mensen lopen waarvan je gehoopt had ze nooit te hoeven tegenkomen.

Dat bijvoorbeeld de City Hall in Utrecht zo'n waziverzameling aantrekt komt mede omdat de mensen het daar schijnbaar wel goed vinden.

Laat al die gasten maar schelden op feesten in Amsterdam en omstreken, maar diep van binnen weet je dat je een zielige zwabber bent als je dat zegt. Als ze altijd gezeik hebben zoals ze zeggen, moet je bij jezelf maar eens te rade gaan of je voor altijd zo wil blijven of nog wat wat van je leven wil maken.

Als ik in De Fun loop zie ik meteen wie gezeik krijgt en dat zijn precies de figuren die ik ook liever zie verdwijnen omdat ze niks toevoegen aan een Hardcorefeest.

Kortom ik ben blij dat ik onder de rook van Amsterdam ben opgegroeid.
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik hoorde jullie het ook nog roepen, heb je ook nog zien rondlopen met dat shirt
Wel jammer dat je em gemist heb... ging gruwlijk los Nouja thanks voor het vragen!

:D hahaha, you're welcome man (Y) :)

Waarschuw beheerder
waar komen er zoal foto's ? :bloos:

was een fotograaf die foto's nam voor Fok.nl ofzo ? kan dat ? :s
wist niet dat die ook partyfoto's namen want ik zie daar nergens wat staan :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb me erg super vermaakt 8) :devil:

Ja hoorde ook van dat steek gedoe :( erg jammer maar weer :/

Waarschuw beheerder
het feest was wel LEUK,nie meer nie minder...heb me prima vermaakt,maar vond het in die gangen gewoonweg TE gevaarlijk op n gegeven moment.Gladde vloeren en volle gangen..heb flink wat mensen onderuit zien gaan :S t was wel lekker dat t niet zo heel volgepropt was in de grote zaal,maar al die ruimte werd weer ingenomen door die lompe pogo gasten,en waar slaat al dat spinneweb gedoe op? maja al met al was t mn geld wel waard,toch weer n lekker feestje gehad.
Waarschuw beheerder
Nee, ik zie ook niks op Fok staan, ben door hem ook gefotografeerd...
Was trouwens wel een "#$%& fotograaf, weet niet van welke site..toen ik vroeg of ie een foto wou maken zei ie..nee ben bezig voor een overzicht...en 2 sec. later stond ie gewoon andere meiden te fotograferen!! en toen `moest` ie weer door voor z´n overzicht...YEAH RIGHT...
Dikke LOSER!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jah waar sloeg dat spinneweb gedoe op??????????????????????????????:s niemadn weet ut blijkbaar hier wan tik had ut ook al eerder gevraagd:/ had utr eigenlijk ff moeten vragen daar:D
Waarschuw beheerder
Was idd een te gladde vloer :( kon niet echt uit me dak gaan, dus was ik meer boven...
Maar daar was het weer te heet :/
Maar ik had een mooie plek gevonden waar je lekker uit je dak kon gaan, maar helaas na een uur was het daar ook weer druk en kon ik weer niet lekker uit me dak gaan :/
Waarschuw beheerder
donateur
Sommigen mensen snappen het helaas nooit, maar ze slepen haat en politiek mee naar de dansvloer en gabber betekend vriend.

Overal zie je ze tegenwoordig en een paar dingen zijn overal hetzelfde.

Ze dansen ( pogoen) op plaatjes die door mensen zijn gemaakt die ze eigenlijk zouden moeten haten.

Lopen in kleding rond die ze alleen 'mooi' vinden maar precies bij hun gedachten past.

Kunnen niet hakkuh. Vaak alleen al omdat kisten daar niet voor zijn gemaakt. Kijken boos en houden zich met van alles bezig behalve bij te dragen aan de gezelligheid van het feest.

Slaan zulke taal uit omdat ze gesnoven hebben uit een pakkie wat via een Antiliaan het land in is gekomen.

Houden van Terror, maar kennnen alleen Akira en Drokz.

Vinden alles met een Q kut en willen het liefst geen mensen binnen die zich niet hetzelfde kleden.

Hebben geen respect voor het verleden en de oorlog want als hun mochten kiezen hadden we door hun nu Duits gesproken en waren we een deelstaat van Duitsland geworden :P
Ieder mag zijn eigen dingen denken maar draag extreme dingen niet uit op een dansvloer in kleding of lomp gedrag want je hebt altijd baas boven baas.

Gelukkig heb je nog Oldstyle waar ik me veel meer vermaak.

Op negatief commentaar reageer ik toch niet, want als dit niet snapt ben je gewoon dom. Denken dat je het snapt omdat je ouder bent en langer meeloopt heeft hier mee te maken, want
dit zie je, of je ziet het niet.

want als je vraagt aan zo'n leeghoofd,

Hoe zou jij je voelen als je gekleurd was en je net zo graag naar Hardcorefeesten als nu?

Hebben ze geen antwoord :bah:

Trots op iets waar ze toevallig zijn geboren :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en homo's dan:/ goeie vriend van mij is dr 1 en hij wilzooo graag naar een hardcorefeessie maar dat laat hij ook maar:( alleen hier in de buurt gaat ie wel eens meej want daar doen ze wel relaxt tegen um:[ en ik durf te wedee dat hij het meerendeel eruit stampt/hakt(Y)

Waarschuw beheerder
leuk feesie:

-goeie harde sets in de main
-noizesurpressor ook boven (Y) alleen te warm daar
-geen topsfeer
-veel stilstaand volk, mischien moeten ze met dansles voor de jeugd de dans "hakkuh" invoeren. :P
-teveel wazi billy's die blij deden(maar hebben het wel geweten)
-rare zooi in de parkeergarage, dikke vechtpartij en sowieso ook mensen van een ander feest volgens mij.

ps. kunnen mensen niet on-topic blijven? Zie veel mensen die een keer een feestje hebben meegemaakt alles moeten weten en uitleggen on-topic :S (doe je eigen ding en blijf gewoon on-topic) of dat amsterdam zo mooi en goed is, of zo slecht is.

who cares? just have fun and do your own thing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je openlijk laat blijken dat je op mensen van hetzelfde geslacht valt weet je dat je zulke reacties zult krijgen. Ik heb er niks tegen en het is wettelijk en algemeen geaccepteerd, maar je moet natuurlijk niet denken dat iedereen zo is omdat jij zo bent.

Kijk als een gozer bij mij iets zou proberen ben ik ook niet lief meer. Daar werk ik voor geen goud uit 'respect' aan mee :P

Maar als hij gewoon normaal doet en niet extra lief is voor jongens :P is er helemaal niks aan de hand.

Een fotograaf van een hele bekende Hardcoresite op Internet kan je dit wel beamen....

Mijn laatste reply want baxter heeft gelijk :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een top feest! Ben de hele nacht goed uit m'n naat gegaan. Vond alle dj's wel goed draaien, boven en beneden.
Heb nix meegekregen over een steekpartij, vond de sfeer eigenlijk super! Heb alleen maar relaxte gesprekken gehad met onbekenden.

Ik vond trouwens dat er juist weinig wazi's waren vergeleken met andere hardcore feesten of jullie vinden iedereen met een lonsdale shirt aan een wazi?
Ik sprak aan het einde ook nog met jongen (ik geloof dat ie marokkaans was), dit was z'n eerste hardcore feest en hij was eigenlijk wel bang voor vechten enzo, maar hij had het prima naar z'n zin gehad. En zo hoort het ook!

hahaha er zat aan ut einde ook nog een meisje op de grond in de grote zaal die had me een lol daar beneden.....

Ik heb ook een meid zien zitten aan het einde, midden op de dansvloer. Ze was goed van de kaart en ik ben toen maar even gaan checken of alles nog goed ging. Heb even zitten ouwenhoeren met t'r, maar d'r was niet meer te praten (ik was trouwens zelf ook goed vaag). Ik probeerde d'r duidelijk te maken dat ze beter aan de kant kon gaan zitten, maar ze snapte het niet helemaal geloof ik.
Uiteindelijk heb ik t'r om hoog geholpen en ging ze richting de zijkant van de zaal.
Ha ha... aardig vaag.

Alleen jammer dat m'n hasj joint werd afgepakt door de security (n)

Verder echt een super geslaagd feest!

Waarschuw beheerder
Sommigen mensen snappen het helaas nooit, maar ze slepen haat en politiek mee naar de dansvloer en gabber betekend vriend.

Overal zie je ze tegenwoordig en een paar dingen zijn overal hetzelfde.

Ze dansen ( pogoen) op plaatjes die door mensen zijn gemaakt die ze eigenlijk zouden moeten haten.

Lopen in kleding rond die ze alleen 'mooi' vinden maar precies bij hun gedachten past.

Kunnen niet hakkuh. Vaak alleen al omdat kisten daar niet voor zijn gemaakt. Kijken boos en houden zich met van alles bezig behalve bij te dragen aan de gezelligheid van het feest.

Slaan zulke taal uit omdat ze gesnoven hebben uit een pakkie wat via een Antiliaan het land in is gekomen.

Houden van Terror, maar kennnen alleen Akira en Drokz.

Vinden alles met een Q kut en willen het liefst geen mensen binnen die zich niet hetzelfde kleden.

Hebben geen respect voor het verleden en de oorlog want als hun mochten kiezen hadden we door hun nu Duits gesproken en waren we een deelstaat van Duitsland geworden
Ieder mag zijn eigen dingen denken maar draag extreme dingen niet uit op een dansvloer in kleding of lomp gedrag want je hebt altijd baas boven baas.

Jij snapt het :yes: (y)

Alleen jammer dat m'n hasj joint werd afgepakt door de security

Was zeker een voorgedraaide of niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah waar sloeg dat spinneweb gedoe op?????????????????????????????? niemadn weet ut blijkbaar hier wan tik had ut ook al eerder gevraagd had utr eigenlijk ff moeten vragen daar

Er is zo'n gozer met spinnewebtattooages op z'n schouders en een vest met op dezelfde plek spinnewebben. Hij had al op een ander feest ruzie (volgens mij Ghosttown, buiten na afloop bij, was ik bij, zit je lekker uit te spacen, zie je ineens bakstenen vliegen) en dat groepje wat toen ruzie met hem had kwam hem op Resurreqtion tegen, ik hoorde ze in de gang over hem praten. Weet verder het volledige verhaal niet, maar zover kom ik nog wel...

Waarschuw beheerder

Ja, klopt. Normaal krijg ik die ook gewoon mee naar binnen. Mijn maatjes kregen ze nu ook gewoon mee naar binnen, alleen bij mij werd ie afgepakt, maar gelukkig had ik nog snoepjes ergens anders bij me dus het is allemaal wel goed gekomen :)

Oh ja en die vloer was idd fucking glad!

Thanx nog aan die meid de me opving toen ik bijna onderuit ging! (f) voor jouw.

Waarschuw beheerder
donateur

Het was idd een voorgedraaide.

Maar het vage was dat een maat van mij voor baziz ezel stond en door dezelfde kerel werd gefouilleerd en hij mog de knetter wel mee naar binnen nemen.
Maar ja voor de rest vond ik het een super bruut feest! Het geluid was echt super. Het enige nadeel was de belachelijke temperatuur in de plees en boven. Ik heb gewoon voor €50 aan water opgedronken. Als je gaat vergelijken dat ik op Sensation maar €30 heb opgemaakt vind ik wel dat ze iets aan de ventilatie mogen doen.

Ik weet dus nu voor de volgende keer dat ik geen vip kaartje meer ga halen voor in de hmh. Tering wat een afzetters. Alleen een balkon en een apparte ingang die pas om 21.20 open ging. Konden we nog in de rij (van 10 man) gaan staan wachten. We kregen niet eens een muntje om drinken te halen. Beetje triest maar ja. Weer een wijze les voor de volgende keer.

Verder nog relaxte mensen van pf gezien! jezus wat gaan Pilspimp en Evileel hard uit hun naat zeg. Poepoe ik snap niet hoe ze het de hele nacht kunnen volhouden op alleen bier... Geweldig meiden (y).
Miepske relaxed om je ontmoet te hebben :)
Waarschuw beheerder
donateur
1 gozer met een spinneweb:vaag: neeej dr was echt een hele groep die er zo rondliep:s vond ut wel moie shirtjes(Y) daarnie van maar dr zal wel weer een vage betekenis achter zittuh... verbaasde me dak geen meisjes zag met zo'n truitje eigenlijk:/

Waarschuw beheerder
Ik was dus ook vip en bij mij zijn er ook 5 voorgedraaide afgepakt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zo'n grote groep in Amsterdam was viel me gewoon op. Alleen als iedereen in het land dezelfde houding aanneemt zou Partyflock ook veel sneller zijn omdat er veel minder topics werden geopend die geladen moeten worden omdat er simelweg niet meer van die figuren rond hadden gelopen.

Iedereen blij.
Waarschuw beheerder
donateur
jah super feestje gehad goed en hard geluid niet beter dan op hardcore gladiators maar goed genoeg!!, Noize Suppressor waren weer lekker bezig gonna break your fuckin fingers JAAA!!
flink veel pasjes getrokken wc en gadarobe gratis goed zow (Y) JAPPO ging ook weer flink loos vond hem vorige week beter op hellbound trouwens!
See Ya'll next year
Grtz

*edit* GONNA BREAK your fuckin fingers!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mongolensecurity bij de vip, parfum afgepakt en mijn fototoestel moest ik terugbrengen. Nooit gebeurd nog in de HMH. En dan kom ik binnen en dan verkopen ze gewoon fototoestellen. Fuckin...
Waarschuw beheerder
donateur
die een keer een feestje hebben meegemaakt

Verbaasd me niet dat je langer meeloopt met zo'n opmerking. Leeftijd is een getal en jou vader wilde eerder met kinderen beginnen als de mijne. Dit is on topic maar vraag je een beetje om.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t echt geweldig!!
Alleen maar gezellige mensen gezien, muziek super,vooral Jappo :respect:
Topfeest wat mij betreft!!! :D
Waarschuw beheerder
COME ON WITH YOUR FUCKING FINGERS

Het is GONNA BREAK your fuckin fingers

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
dat spinneweb gedoe was weer wat nieuws onder de (n)wazie's ofzo!!liepen er wel veel ja!!de vloer op de gangen waren omeunig glad ja!het geluid was wel zachter dan vorig jaar!maar dat drukt de pret niet!het koelste plekje was toch wel voor in de mainstage!lekker beuken bij de boxen!:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sow wat een heerlijk feessie zeg :D ... egt super goed vermaakt .. volgens mij had ik nog nooit zoveel alchohol gezopen op een avond.. halve fles wodka en iets van 6 liter bier haha (B)

ik vond de sfeer egt top... geen gevechten of agressieve mongolen gezien ...weinig wazi's ... mooie lokatie .. goed geluid

ghehe .... ik heb wel nog ff tegen de arena aan gepist... ik kon het gewoon niet laten :P

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel tegenvallen
Van de drie keer vond ik deze de slechtste
Ten eerste omdat het dus niet uitverkocht was
we dus niet relaxed konden zitteuh :(
vind dat juist een + punt van juist de hmh :D
2de Vond dat het op het eind nog wel wat harder mocht
Vond ook wel op sommige momenten dat je gewoon met elkaar praten kon :(
De kabels die er lagen met een mat :(
Die mat bleef ook niet op z'n plek zitteuh dus echt gevaarlijk :(
En tsja weet wel dat het bij de hmh hoort maar de gladheid minder
Heb wel wat mensjes zien glijden weer van de trap :D
Maar vond wel gezellige mensen weer de sfeer ook
Heb verder nix van de rottigheid gemerkt dus vet relaxed :)
Tot hq dan mensjes ;):)
Waarschuw beheerder
donateur
Ey Ðante | OPTJENKERE

Ik heb met jou gekletst! Herken het verhaal van het plaatje dat niet gedraaid ging worden! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mongolensecurity bij de vip, parfum afgepakt en mijn fototoestel moest ik terugbrengen. Nooit gebeurd nog in de HMH. En dan kom ik binnen en dan verkopen ze gewoon fototoestellen. Fuckin...

Zo verdien je nou makkelijk geld. Slaat nergens op hoor in jou geval, maar als je toch foto's wilde maken ben je verplicht nog meer geld aan Hardstyleafdeling van ID en T af te staan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
afgepakt jah?? je fototoestel mmm wij mochten gewoon een echte meejnemen en wegwerp ook:D
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig is het beleid altijd duidelijk :P

daarnie van maar dr zal wel weer een vage betekenis achter zittuh... verbaasde me dak geen meisjes zag met zo'n truitje eigenlijk

Volgende week worden ze geleverd. Net ff contact opgenomen :P :9

Bullshit > Dat je muntjes zou krijgen stond ook nergens hoor.

VIP in de HMH is niet veel.

Voor 10 Euro meer zit je in een luxe stoel, met eventueel drinken, waar je zelf muntjes voor moest halen en waar je zit te KIJKEN :P hoe leuk het was als je gewoon in de zaal was :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zijn er nog mensen die ook die twee kleuters (een meisje en een jongen)die bij een tankstation met een bootje een harkje en een gietertje aan het spelen waren gezien!!!gewoon te wazig!!!
Waarschuw beheerder
donateur
heeft wel indruk op je gemaakt he????;P

Waarschuw beheerder
donateur
of was jij dat?

Waarschuw beheerder
ramdulle boel :d :|

kvond et zkr vett..wel jmmr dat et toch zo glad was..vooral boven. en dat je bijna nergens kon zitten behalve op de grond dan.
geluid was wel hard maar mocht wel harder :p

maar toch een vett feestje !(y)

vooral unexist :respect: goeie shit gekk :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
T was gewoon een vet beter feest, met een goeie sfeer en lekkere muziek!!!

Je moet ook gewoon op de goeie plek staan he :P

Zitten moet je niet, gewoon hakkuh/stampuh... zitten doen we thuis ;)

[off topic] even tegen de lonsdale haters: een stempel drukken op iemand die je niet ken zuiver en alleen om de uiterlijke kenmerken is net zo zielig als discriminatie oop huidskleur of geloof! [/off topic]
Waarschuw beheerder
donateur
of was jij dat?

neej:no: ik was dat lijk wat op station duivendrecht zat mensen uit te lachen omdat ze d r nie niet uitzagen:devil:
maar bij thuiskomst ontdenkte ik dak er toch wel het ergst uitzag:(

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe thanks :D

Waarschuw beheerder
fotos staan nu toch op Fok.nl ;)
ik had het weldegelijk goed verstaan :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaaa jij ook al?
Ik ging ook ff kijken op fok,
en kon er weinig over vinden etc.
Dacht ook al, haha was het weer zo ver dat ik
iets heel anders verstond..
Valt weer mee dus :)

Maar ot: Leuk feesie, niets meer, niets minder..
Waarschuw beheerder
donateur
hee sannie:D

k zag jou nog.. (geloof k) :bloos:
whehe.. k was ver... :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker feest! :vaag: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Pagan 26 juli 2004 15:02
Hebben geen respect voor het verleden en de oorlog want als hun mochten kiezen hadden we door hun nu Duits gesproken en waren we een deelstaat van Duitsland geworden

als dat zo geweest zou zijn, dan hadden we nu hier dikke party's gehad zonder sound-limit en betaalde je slechts 20eur entree ;) :D
Waarschuw beheerder
en vrouwen die er niet uitzien!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dan was je toch wel duits en had je 't niet eens erg gevonden
dus wat zeur je dan

ressureqtion was gewoon weer eens een feest
Waarschuw beheerder
dat spinnewebben en 88 zijn allemaal tekens om aan te geven dat je een wazi bent net als de bloods rood dragen en de cribs blauw

zo dom :S

ik hoop dat je spinnewebben&lonsdale niet meer aan mag naar feesten dan komen die sukkels hoop ik ook niet meer
Waarschuw beheerder
anders trek je die shirtjes toch van ze uit o:)
Waarschuw beheerder
Wazi's moeten sterven en uitgeroeid worden!! Ik wil wel meehelpen, feestverneukers in de maatschappij, let maar op over een tijdje worden er gewoon geen hardcorefeesten meer gegeven, ben blij dat het in amsterdam nog wel meevalt, ga maar eens buiten de regio amsterdam naar hardcore feesten lopen alleen maar wazi's,, val je op met je normale kleding!! Beeeetje jammer
Waarschuw beheerder
Dat lukt nogal aardig he ouwehoeren :) :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat die shirtjes zon betekenis hebben:( ik vind ze dr wel stoer uitzien:yes:
Waarschuw beheerder
als dat zo geweest zou zijn, dan hadden we nu hier dikke party's gehad zonder sound-limit en betaalde je slechts 20eur entree

Touché :D
Waarschuw beheerder
Kheb me PRIMA vermaakt :D echt een TOP feestje vonnik.. Alleen jammer dat die vloer zo glad was :(

Waarschuw beheerder
Het was inderdaad net een schaatsbaan; heel wat mensen onderuit zien gaan :no:

Waarschuw beheerder
Vond het een gruwlijk feestje
Alleen relaxte mensen gezien
En een top sfeertje (rechtsvooraan dan)
Waarschuw beheerder
Boven was zeker de betere zaal!!!

Tha noise supressor !!! , dodelijk en VINCE the scratchmaster was de bom.
Waarschuw beheerder
donateur
wat gooide the visitor nou op de grond 8) actie (Y)

whehe.. en die trance plaat aan gort :D :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Laat wel even heel duidelijk zijn dat een spinneweb-tattoo 'n heel andere betekenis heeft!

Ik hoorde trouwens afgelopen zaterdag voor het eerst dat 'n spinneweb-blouse/shirt rascistisch is. Vraag me of hoe men hierbij komt en hoe dat zo is gekomen... iemand die dat kan vertellen?
Waarschuw beheerder
donateur
lonsdale had ook ooit een andere betekenis;) dit word allmeaal ook weer over 1 kam gescheerd over een half jaar heb je zelfs spinneweb truitjes en rokjews ofzow:P
Waarschuw beheerder
Lonsdale heeft ook geen rascistische betekenis maar ze misbruiken het er wel voor!! Dus het zal wel hetzelfde verhaaltje zijn! Ik draag lonsdale omdat ik het mooi vind, ik ben geen nazi! (natuurlijk!!) Maar ondertussen wel een grote bek met zn vriendjes en kisten dragen met de te strakke broek opgerold!! Mooi hoor,,
Waarschuw beheerder
helemaal zwaar uit mn kanarie..heb me echt zwaar goed verm,aakt daar....1264590687 rondjes gelopen en alleen maar gezellige mensen gezien en gesproken:yes:.....is weer een feest om met goede herrinneringen op trug te kijekn:yes:

enneh...ohjah....hou tochy eens op met t gezeik over mensen met lonsdale aan...let er gewoon lekker niet op op een feest...wat boeit t nou dat iemand dat aan heeft...moet ie toch lekker zelf weten...tis een uitgeputte discussie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je...

Als er nou dus op Ghosttown één malloot met 'n spinneweb-blouse aan, heeft lopen verkondigen dat hij rascistisch is, denken er nu mensen dat dat alweer 'n leuk, nieuw rascistisch modekenmerk is...

We creeeren het eigenlijk gewoon met z'n allen... :/

Waarschuw beheerder
Zo weinig rondjes maar? :P
Waarschuw beheerder
ja:s:9 gingen al om kwart voor 7 weg anders waren t er een stuk of 17463548 meer geweest :D
Waarschuw beheerder
We creeeren het zeker niet met zn allen, de mensen die t dragen en de mensen die eromheen lopen,, die doen dat!!!

Waarschuw beheerder
Had je maar niet eerder weg moeten gaan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb tot nu toe maar één goed realistisch voorbeeld gelezen waaruit blijkt dat één persoon één keer rascistische uitingen heeft gedaan.

En toch blijken hier veel mensen te zijn die zeggen dat spinnenwebben-kledij 'n rascistisch mode-kenmerk is.

Dus als 'n wazi hier leest dat wij dat als rascistisch zien, zal hij het misschien gaan dragen, aangezien het provocerend werkt, en provoceren is in hun ogen cool... kijk maar naar alle foto's met middelvingers als voorbeeld.

Wie creeert het dan? Wij toch zeker?
Waarschuw beheerder
Ok,, doe ik het anders:

WAZI'S let OP, Spinneweb is niet voor Rascisten!!!! Het is voor liefhebbende mensen in de maatschappij bedoeld :) zo goed!! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja!

Ik ga morgen ook gelijk 'n Spinneweb-blouse halen... die trek ik aan naar dancevalley en dan ga ik de hele dag staan clubkutten bij Roog en Rivaro :D

Waarschuw beheerder
Ja dat was mij ook opgevallen die spinneweb troep de laatste tijd :S
Weet niet wat het betekend, maar het ziet er niet uit. Maar ja de figuren die het droegen zeggen alweer genoeg. Wat een bende zoooo lelijk gewoon :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee man! Je loopt vet achter!

Spinneweb is helemaal in... is net zoals de bloemetjes op Woodstock in waren!

Spinneweb is voor mensen met puntschoenen die van club houden! Zoals ik :D

Waarschuw beheerder
Ooow kut man, sja ik heb ook een week in me hol gezeten :bier:

Morgen meteen een halen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jon, ik doe mee

krijg je leuke reacties van mensen

Waarschuw beheerder
donateur
sja ik heb ook een week in me hol gezeten

Ben jij zó lenig? :o

Precies... kijk, hoe positiever wij zijn over dat soort dingen, hoe minder leuk het is voor hen om het te dragen met die betekenis :D

Waarschuw beheerder
donateur
Noem 't "reverse psychology" (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
niet verklapen :[

Waarschuw beheerder
donateur
Snappen ze toch niet :D

Zal ik er even 'n topicje in Kleding over openen?

Kunnen we mooi met alle clubkutten blaten hoe geweldig we het wel niet vinden... de nieuwste mode...

:lief: spinneweb-blousjes :lief:
Waarschuw beheerder
Dit gesprek krijgt een gave wending, doorgaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Spinneweb-blousjes zijn gewoon voor Spiderman-fans (Y)

Daar is niets mis mee... :)
Waarschuw beheerder
donateur
spiderman is idd cool

nieuw item vor me collectie :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Spiderman is tha bomb :D

Ik hoorde ook dat Spidie van urban houdt! Nog meer positiefs voor mensen met Spinneweb-blousjes!

Waarschuw beheerder
Kijk mensen Spiderman kan ook dansen..
[img cacheid=0013210d0003c0c4e6e7d3c61a005a43bb]http://damien.selwerd.nl/boomselection/dance.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Aha nu is het me duidelijk.
Dan ga ik ook een spinneweb t shirt kopen. Kan ik ook op het strand laten zien dat ik spiderman fan ben :yes:

Hop met die spinnenwebben. Denk dat ik ze zelf ga importeren, dan doe ik ze goedkoop weg en kunnen ook de minder bedeelden er een kopen. SOCIAAL he??

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben hier echt serieus in!

Ik ga echt kijken voor spinneweb-kleding!

gewoon om alle mensen die denken dat het rascistisch is het tegendeel te bewijzen én om te laten zien dat clubkutten ook die shirts dragen... dan is de lol er snel vanaf voor de wazi's :jaja:

Waarschuw beheerder
*voelt aan jon's voorhoofd en brandt zijn hand*

Trouwens ik zag flamman er ook in lopen, dus het is ook voor homo's :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ooh... dan trek ik het helemaal aan!

Als ik iets leuk vind, is het wel mensen laten discussieren over mijn geaardheid :D (Y)

Waarschuw beheerder
whehehe
Ben je er zelf al achter?
Anders kan je lekker mee discussieren :D :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er zelf helemaal achter, maar of ik dat eerlijk verkondig aan mensen is 'n tweede... laat ze maar lekker denken en lullen over mij... heerlijk al die aandacht 8)

Waarschuw beheerder
Whehe
Waarschuw beheerder
donateur
Spiderman is tha bomb :D

Ik hoorde ook dat Spidie van urban houdt! Nog meer positiefs voor mensen met Spinneweb-blousjes!

Whahaha!!
Waarschuw beheerder
sja ik heb ook een week in me hol gezeten

Ben jij zó lenig?

Haha(Y)

Waarschuw beheerder
Ging weer verrekte skoNn, daaro...H.M.H.=ALTIJD V.E.T.:respect: net als KET.:vaag:!!!! Maare wel weer jammer dak er weer een eind aan moet maaken;
Van weer zo'n superV,E,T, weekeinde3!!!!
Ennuhhh, Lullers_______// Zijn Kistevullers:yes:!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dend..deng...deng...deng..tich....tich..tich..tich tich..........

**ENZYME** RECORDS...
Waarschuw beheerder
donateur
Tink, ik sta er niet op :/
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn privepix gaan vanmiddag naar de ontwikkelservice en ik hoop ze vrijdag online te hebben.... Ik heb idd n foto van jouw voetjes en die van Dennis gemaakt toen jullie achteruit aan t hakken waren.... :D
Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
donateur
En die mag levensgroot ergens gepost worden, jullie waren 1 van de weinigen die uberhaupt nog oldskool stonden te hakken! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zoals 't hoort :p

Waarschuw beheerder
Hier staan ook foto's:

http://www.dj-triplem.com/urpicshere/resurreqtion/

Iemand nog meer foto's?
Waarschuw beheerder
donateur
ja, mn privepix dus, maar die komen eraan... zal t hier posten als ze online zijn! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ow ja nog iets moois wat dat bass d er ook was. ik liep boven tijdens Noiz Supressor naar de plee toe. ik kom binnen zie ik daar bass d staan :). relaxed lopen ouwehoeren met die kerel. die gozert is zo relaxed he! Hij was wel zo stoned als een aap haha.
Waarschuw beheerder
donateur
en bass-d zei dat ie daar kwam om te zuipen

Waarschuw beheerder
donateur
misschien ook. maar zijn ogen zaten aardig dicht en lachen dat die moest in de wc. mooie gast hoor.

een verhaal over masters 2004 int beursgebouw. dat de p[olitie het geluid kwam opmeten. 120 decibel was het. en de politie zei dat dat niet mocht maar dat ze toch gewoon door zijn gegaan. hij vond deze masters ook de vetste en de hardste ooit. toen was die ook zo relaxed he. op de dvd zie je hem ook ineens in beeld. tsjonge jonge jonge hoor je dan. en dan die kop van hem

:respect: bass d :respect:
Waarschuw beheerder
Heb vakantie en daarna verloopt mijn contract en ben ik dus werkeloos Zou me ervoor moeten schamen maar ben blij dat ik bij dat K.U.T. bedrijf weg ben Alleen jammer dat ik me collega's niet meer zo vaak zie

IDD, jammer dat je pleitte moet, maar maakt niet uit k zie je nog even vaak op feeste met je kale harsus en je wazige blik

gr. ARIE

Waarschuw beheerder
Op de site van q-dance staan de foto's nu ook online:

http://www.q-dance.nl/index.php?SECTION=gallery;ACTION=single;PARTYID=6357;PUSERID=0
Waarschuw beheerder
Wow er zijn mensen die spinneweb shirtjes van HOOLIGAN hebben gezien, heeft nix met nazis te maken, k ken genoeg mensen die er in lopen en die niet racistisch zijn.

Niet alles wat wordt gedragen op een hardcore feesie is vaag of heeft meteen een racistische betekenis en als jullie al die nazis zo haten waarom geven jullie ze nu dan aandacht DOM!!!!!!!

met vriendelijke groet ARIE
Waarschuw beheerder
donateur
nou, mijn foto op q-dance site is ook weer lekker :/

Waarschuw beheerder
ow dus bass d was er dus wel, d8 dat ik weer te link ging maar dat was dus niet zo...

Waarschuw beheerder
donateur
jezus worden wij een keer op de foto gezet door een q-dance kerel staat die gvd neit op de site. lekker kut weer.

Waarschuw beheerder
...jullie waren 1 van de weinigen die uberhaupt nog oldskool stonden te hakken!

Alleen ERG jammer dat het zo'n schaatsbaan was :-s
Waarschuw beheerder
donateur
welnee, das n kwestie van wennen, en ach, t was toch best leuk om iedereen onder de blubber te schoppen?! ;) :p

Waarschuw beheerder
Wie, ik? O:)

Hopelijk vind je je fotorolletje nog. Ik heb mn auto al doorgespit, maar nix kunnen vinden :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja jij ja :devil:

Volgens mij heb je m gewoon verstopt uit angst dat er chanteerbaar materiaal uit komt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heb geen angst
Waarschuw beheerder
donateur
jij hebt mn rolletje ook niet ;)

Waarschuw beheerder
jezus worden wij een keer op de foto gezet door een q-dance kerel staat die gvd neit op de site. lekker kut weer.

Was die kerel van q-dance zelf dan?
Waarschuw beheerder
denk je dat je een x niet op de foto wordt gezet, sta je der wel op! :bier:
Waarschuw beheerder

Heb ik ook last van :(
Waarschuw beheerder
donateur
Van de drie HR die ik in de HmH heb mee gemaakt was dit de slechste.
Waarschuw beheerder
Nou, dit was wel het slechtste feest wat ik in tijden heb meegemaakt. Aan de DJ's lag het niet... aan het overgrote deel van het publiek wel. Bijna geen feestgangers van vroeger tijden... alleen jong grut wat ook nog eens te kansloos voor woorden was. Gezelligheid was afwezig.

Dit publiek heeft nooit van feestvieren gehoord. Laat ze maar weer snel de bollenschuur van hun vader opzoeken maar blijf weg van de feesten.

Waarschuw beheerder
donateur
pff is hooligan nu ook al ineens voor wazi's.. ik vind die spinnewebshirtjes nie mooi maar volgens mij zijn ze van hooligan..

Godverdomme zeg, dit gaat toch over het feest... hou toch eens op met zeuren over andermans kleren... ik zie telkens dezelfde gefrustreerde mensen posten hier..hebben jullie verder geen sociaal leven ofzo??

Ressureqtion was vet.. ik hoorde gelukkig pas achteraf dat een bekende van me is neergestoken.. :@..dat alleen al had mijn feest kunnen verneuken.. verder rellende ajaxieden/amsterdammers na het feest..weer hetzelfde liedje..binnen trouwens ook..bah.. :@... jullie verpesten het voor de rest zoek een hobbie ofzo..

vond het geluid echt heerlijk muziek heerlijk mensen heerlijk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
#PNBB# *paraholic the legend* wat een hoopje ellende ben je toch :D Rellende ajacieden alweer? Staat eltijd op hun hoofd. Mensen als jij zoeken gewoon een excuus voor de shit terwijl jij denk ik naar je eigen vriendjes moet kijken :yes:
Waarschuw beheerder
Ja precies, bijna geen Ajacied aanwezig geweest. Was een trippie Londen namelijk achterlijke muts.
Waarschuw beheerder
Tja mensen weten altijd makkelijk de vinger naar anderen te wijzen, terwijl het komt door die hoopjes ellende die er rond lopen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja lonsdale londen zeker :P

iedereen die relt zijn hoopjes ellende ;)
En ik rel niet dus ben best lief :P

Punt 1: ze roepen ajax of ajaxleuzen
punt 2: sommigen geven zelfs te kennen dat ze uit a-dam komen
Punt 3 : je hoort het aan de accenten

Tsja... toch gek. Maar goed mijn feestje was leuk.. niemand van onze vriendengroep heeft klappen gehad..dusse ik hoef niet tussen mijn vriendjes te kijken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja ze waren in Londen ja en ik niet en was ook helaas niet in de HMH. Dus ga nou niet de vinger weer wijzen naar mensen die er niet waren, maar doe dat lekker naar die wazi mongooltjes

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg toch ook niet dat ik naar jullie wijs
jullie beschuldigen iedereen met lonsdale/fred perry/ben sherman/hooligan toch ook van nazi zijn.. dat mag dan zeker wel of niet..terwijl dat ook helemaal niet in alle gevallen gerechtvaardigt is!
Waarschuw beheerder
verder rellende ajaxieden/amsterdammers na het feest..weer hetzelfde liedje..binnen trouwens ook..bah.. ... jullie verpesten het voor de rest zoek een hobbie ofzo

wat is dit dan?????????????

En mij heb je nooit horen zeggen dat iedereen in die rommel een nazi is :no: het wordt er wel soms mee geasocieerd en dat komt door de nazis. En trouwens zeg nou zelf het ziet er toch niet uit zo n pep ventje in een strakke broek, opgerolde pijpen tot aan zijn knieen, en dan een geruit overhemd erop? Ik vind het er erg nazi uitzien zeg niet dat ze het meteen zijn, maar nazis kleden zich precies hetzelfde
Waarschuw beheerder
Als je durft te beweren dat je niet naar Ajacieden wijst dan ben je niet helemaal goed snik.

Er zijn bijna geen Ajacieden binnen geweest, heel simpel. Heb er hooguit 5 gezien ofzo en weet 100% zeker dat zij het meest gezellig waren van iedereen. Overigens is het ook niet vreemd dat de beste feesten JUIST in Amsterdam e.o. zijn geweest.

En normaliter wordt nazi-gedrag (en dat is in mijn ogen ook het kleden als nazi) niet getollereerd in Amsterdam. En dat is in mijn ogen volkomen terecht! Soms worden "mensen" daar dus ook even corrigerend op gewezen, maar dit keer is dat helaas dus niet gebeurd. Je hebt de verkeerden voor je so face it.

Waarschuw beheerder
donateur
Euh ik heb het dus ook over jullie niet persoonlijk maar wel een aantal andere ajaxieden/amsterdammers.. neem toch niet aan dat jullie heel amsterdam van binnen en van buiten kennen of wel??

Dus jullie hoeven je persoonlijk niet aangevallen te voelen..wat ik zeg iedereen die relt is fout of dit nou Amsterdammers zijn of wazi volk.. Een beter deurbeleid zou voor iedereen denk ik wel een heleboel schelen..ik vind het niet erg dat men geen geruite bloesjes aan broekspijpen oprollen niet mag..

Strakke broek is zoiezo nie handig..heb me eens laten vertellen dat dat de zaadproductie niet bevordert ;) ..geruite bloesjes draagt die van mij niet :P..

Kijk mensen die het boekje echt te buiten gaan.. wie dit dan ook zijn moeten ook gewoon s opzouten..maar ja ben het gerel meer dan zat!
Waarschuw beheerder
Als je durft te beweren dat je niet naar Ajacieden wijst dan ben je niet helemaal goed snik.

Ook jullie hebben last van wannabee's...

En zodra een normaal gekleed persoon ruzie maakt is het in de ogen van de rest van het publiek een ajacied/ajaxhooli in veel gevallen.

Vooroordelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en het gaat weer nergens over.
Tuurlijk het waren weet ajacieden want het was in amsterdam en blaaaa die blaaaa blaaaa
:gaap:
Ik ga slapen word er moe van

Waarschuw beheerder
donateur
weltrusten ;)

Waarschuw beheerder
toch maar niet
Waarschuw beheerder
Wijs besluit...slapen kan volgende week ook nog.

Waarschuw beheerder
nee dan is Nature one...

Ow nee dat is deze week al GELUKKIG :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2 nachtjes slapen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Houden we het wel ONTOPIC en verdrink niet in nutteloze discussies over wie nou wie sloeg?? praat over t feest en de dj's ofzo en hou t gezellig oke?
Waarschuw beheerder
donateur
Er is wel veel geOUWEHOER bijgekomen sinds mijn reactie :P

De link met Ajax kon ntuurlijk niet uitblijven. Maar wat er ook gebeurd rondom die wedstrijden, niks heeft invloed of Pipo de Clown in Freddy's Hakpaleis :bier: mag rondlopen in zijn clownspak of niet.

Ze maken de Hardcore kapot, maar dat zien ze niet. Het boeit ze ook weinig al die afgelastingen en extra regels. Dat is juist stoer :vaag: omdat hun dat voor elkaar hebben gekregen.

Hoe kun je nou meegaan in een denkwijze van mensen die langzaam je eigen muziek kapot maken :S

Hier wordt een voorbeeld gesteld wat de rest van het land ook zou kunnen overwegen, Praten met die gasten werkt toch niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ooow dus daarom ga je ze maar slaan :S
klinkt logisch
alsof de zogenaamde wazi dan niet zijn zin krijgt en kan zeggen zie je nou wel.. dat doen ze steeds...

Maar goed over het feest:

sinds lang niet meer zo lekker gefeest!
Waarschuw beheerder
donateur

Heb je nog meer van die onzin???? Ja, ik kom uit Amsterdam en ja, dat hoor je ook best als ik praat, maar ik kots op ajax :bah:

:X

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het ook over een aantal relschoppers..neem aan dat jij daar niet een van was ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en dan nog blijft t onzin wat je zegt

Waarschuw beheerder
donateur
Mag je best vinden..
Vindt het gezeur over wazi's ook een beetje onzin worden..
Waarschuw beheerder
donateur
wat je vind moet je naar de politie brengen.

en nu ff on topic:

was wel een geinig feest met gezellige mensen

Waarschuw beheerder
donateur
Dat vond ik nou ook :D..
Een van de betere feesies :)
Waarschuw beheerder
donateur
een van de betere feesten ALS je de helft van de publiek weg haalt en vervangt door mensen die sfeer met zich meebrangen.

Waarschuw beheerder
donateur
Of je ze gewoon wegdenkt.. en zelf gewoon gaat feesten ;) in plaats van altijd maar op anderen te letten..
Waarschuw beheerder
donateur
juist, lekker met z'n kisten op me voeten stampen en dan prberen weg te denken :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
nou k stamp niemand op zijn voeten hoor
ben een heel lief onschuldig meisje ;)
Waarschuw beheerder
Nou t was op ressureqtion juist ten goede van de sfeer!! De personen die in elkaar gebeukt werden waren pogoende nazi's die irritant waren met hun hitlerjugendgedrag!!

En terrecht dat die de trap afgeslagen zijn, maakt geen fuck uit of het ajacieden zijn of een andere groepering!! Die gasten moeten gewoon oprotten!!! Die lui verneuken de sfeer volkomen, daarom kregen die gasten ook schouderklopjes na afloop omdat hierna de sfeer weer terugwas dus lig allemaal niet te zeiken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit hoor :P
Ik was al opgehouden...

Zeg toch dat ik het ondanks het gezeik reuze gezellig vond
Waarschuw beheerder
donateur
ik had 't ook niet over jou
maar over anderen die wel irritant waren

Waarschuw beheerder
donateur
oke dan ;)
Ben net in een zeer bijzonder liefelijke bui :D
Na hr.. ben ik de dagen helemaal gaan aftellen tot nature one :D

Kijken of het daar weer zo gezellig is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nature One vorig jaar. Gelukkig stond ik bij die muur van boxen met mijn vrienden, want wat verderop aan die doorgang stond :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ooow gaan we nu bij voorhand alweer zeuren over wat er allemaal niet goed is..

fijn al die positieve mensen...
Waarschuw beheerder
donateur
Neeee :S

Ik ga niet omdat ik geen vrij kan krijgen, maar als je me zou tegenkomen op feest sta ik van begin tot eind te Hakkuh. Hier klaag en zeur ik maar je moet toch 5 dagen vullen doodeweeks. ;P

Vond je het goed dan wat daar gebeurde. :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee maar goed... denk dan aan die andere zoveel duizend mensen die wel kwamen om te feesten..:)

Helaas zijn er overal galbakken die het voor de rest verpesten.. heb daar geen zin meer in om dat te laten gebeuren..ondanks het feit dat ik natuurlijk nie alles maar zomaar goedkeur!!!

Zeuren is soms best fijn ;).. doe ik ook hoor hier.. op een feest ga ik ook gewoon feesten ;).. en gek doen:D.. zo hoort het :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou t was op ressureqtion juist ten goede van de sfeer!! De personen die in elkaar gebeukt werden waren pogoende nazi's die irritant waren met hun hitlerjugendgedrag!!

En terrecht dat die de trap afgeslagen zijn, maakt geen fuck uit of het ajacieden zijn of een andere groepering!! Die gasten moeten gewoon oprotten!!! Die lui verneuken de sfeer volkomen, daarom kregen die gasten ook schouderklopjes na afloop omdat hierna de sfeer weer terugwas dus lig allemaal niet te zeiken!!!

Dit is het uitvoeren van waar topics vol mee staan en keur ik niet af. Je hebt zinloos en ZINVOL geweld in dit geval.

Net als jij stond stond ik toen vooraan denk ik in de hoofdzaal, of vloog je van de trap naar beneden :P

Als hun zich volgende keer anders kleden hebben ze gewoon een leuke avond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb niets gezien op de trappen :P
Ik was te druk met feesten denk ik :P :D:D:D

Waarschuw beheerder
zaterdag was echt weer een top feesje net als de jaren er voor die waren ook super (oen t nog hardocre resurection was)

de sveer was naar mijn idee wel goed
alleen altijd jammer dat er weer vechtpartijen en steekpartijen moeten zijn echt jammer. maar daar laat ik mijn feestje niet door verkloten zulke idioten zijn dr altijd weer bij

ik hoorde ook van een hele boel mensen die hun foto camera moesten inleveren ike niet :) :) bij de vip ingang had ike geluk :)

en het was zeker warmmaar dat is elk jaar weer dus dat wist ik maar in de vip gang was het echt lekker koel heeerlijk!!

volgent jaar weer....
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is mijn mening trouwens als gabber want ik ga bijna nooit (meer) naar een voetbalwedstrijd.

Het begon als een nabespreking hier, maar sommigen mensen zetten hier domme dingen neer die reacties uitlokken.

Voor die 40 Euro mag je best wat kritiek geven hoor :P We leven in een klaagland en altijd is wel iets wat kut is.

Maar was het maar kut dan had je er nog wat aan :P :9
Waarschuw beheerder
donateur
Volgend jaar ben ik er ook weer gewoon bij.

Let op het kan ook beter als Q Dance mijn idee nou eens in behandeling neemt :P

Gewoon van 0:00 tot 01:00 vrij pogoen boven. Zijn ze allemaal wel binnen en komen ze allemaal daarheen.

Ondertussen die trap insmeren met een laag groene zeep en vanaf 01:00 een gegarandeerde pogo vrije dansvloer beneden

AMC is vlakbij :P

Is om de mensen die ze anders gooien, een beetje tegemoet te komen.

Soort compensatie want IEMAND doet , wat IEDEREEN dacht, maar NIEMAND deed. :P

Nou, ik ga een biertje drinken want het na twaalfen....:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vechtpartijen...steekpartijen...schietpartijen.....waar gaat dat heen in godsnaam??????????????????????

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat vroeg ik me ook af...

Maar goed ik heb dr gelukkig niets van meegekregen en het is niet voor het eerst hoor dat er wordt gestoken op een feest :S
Waarschuw beheerder
Pfffff ii vond vroeger hardcorefeesten echt super...Maar nu, ik ga er nog niet eens heen..Altijd wel iets aan de hand..Geef maar Lekker een hardstyle feest, sfeer tenminste tien keer beter als op zo'n hardcorefeest..En de nieuwere hardcore is ook geen ruk meer aan.
Waarschuw beheerder
hahahahahaha, in amsterdam de beste feesten, laat me niet lachen. Mijn vraag is dan kom je wel is buiten amsterdam!?!?

Waarschuw beheerder
donateur
Pfffff ii vond vroeger hardcorefeesten echt super...Maar nu, ik ga er nog niet eens heen..Altijd wel iets aan de hand..Geef maar Lekker een hardstyle feest, sfeer tenminste tien keer beter als op zo'n hardcorefeest..En de nieuwere hardcore is ook geen ruk meer aan.

Daar wordt net zo goed gerelt..ik vind hardstyle dan weer helemaal neits maar goed dat is mijn persoonlijke mening ieder zijn ding..
Waarschuw beheerder
donateur
>The Emporor

Je dikt het wel aan partijen

Alleen 29 mei bij Hellraiser is ONLANGS gestoken.

Die kerel van zaterdag heeft ook geen aangifte gedaan. Ik denk dat er dan wel meer aan de hand is en dat het bijvoorbeeld een ruzie was, die hier BEWUST tot uitbarsting kwam. Het mes was binnen verstopt volgens AT5. Dat is dus met voorbedachte rade en net als die liquidatie in Hoorn is dit feest maar de plaats waar het zich afspeeld. Stel dat kerel met verlof naar Resurrection ging hadden we de eerste liquidaties gehad zeker? Heeft niks met de Hardcore te maken.

Sorry, maar heel kortzinnige reactie.

Vindt het gezeur over wazi's ook een beetje onzin worden..

Ik vroeg niet of je wilde reageren hoor. Scheelt mij typen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Joh...was het mes verstopt? Joh! Je moet voor de gein eens een keer een parkeerplaats afstruinen terwijl er een feest aan de gang is. Wedden dat je je de tyfus schrikt hoeveel (steek)wapens je tegenkomt. Ik wil er alleen maar mee zeggen hoe triest het wel niet is dat er zoveel gevochten word en nu zelfs weer een steek- en schietpartij. Das toch niet normaal meer?

En jouw opmerking dat het niets met Hardcore te maken heeft....wellicht deze schietpartij net, maar je kunt volgens mij niet ontkennen dat het er erg aggressief aan toegaat zodra er Hardcore in het spel is. Je hoort, ziet, leest het altijd als er een hardcore feest is geweest. Doodzonde als je het mij vraagt.
Waarschuw beheerder
En daarom word er altijd gevochten op Urban feesten! Op mysteryland, dancevalley, gewone uitgaansgelegenheden!! Denk toch eens na voordat iedereen begint te lullen, het is overal!!!! Niet alleen bij Hardcore,,
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou ook meer van Oldstyle over het algemeen, maar

En de nieuwere hardcore is ook geen ruk meer aan.

Dat is jou mening. Die slappe trance wat Hardstyle tegenwoordig is, krijg ik ook tranen van in mijn ogen.

Hardstyle is tegenwoordig alle ouwe plaatjes voorzien van een bass die algemeen geaccepteerd is.

Meer Qlup dan tempo. Q Dance is een kopie van ID en T en flikken hetzelfde kunstje hun met Gabber midden jaren '90

Maar, het is mijn mening en zit nog meer waarheid in als jou stukje.
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk gebeuren er dingen die het daglicht niet kunnen verdragen, maar dat heb je altijd rotte appels.

De parkeerplaats is niet binnen hoor :P

Das toch niet normaal meer?

Het is toch een maatschappelijk probleem en ook de Hardcore heeft er last van. Het is zoals jorg 1900 al zei OVERAL, maar deze doelgroep is makkelijk herkenbaar aan uiterlijk en kleding en makkelijk aan te wijzen omdat ze zich onderscheiden.

Je hoort, ziet, leest het altijd als er een hardcore feest is geweest

Constateer eens zelf maar eens wat, want je kunt niet iets veroordelen waar je nooit of laatste jaren niet meer bent geweest aan je profiel te zien ;)

Zal een aardige NIGHTMARE worden dan 11 december :P

Niveau ligt hoger zeker als je had gedacht :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En het zal 'thunderen' op Thunderdome....grrrrrrrrrr :D

Ach...tis gewoon zonde al dat vechten....waar gaat dat over he? Zo jammer....en hier op partyflock wordt elk klein dingetje al helemaal opgeflockt tot een oorlog....beetje jammer......is ook voor de organisatoren jammer. Q-dance kan er ook nx aan doen.
Waarschuw beheerder
Dit feest krijgt van mij een 8
De temperatuur in de grote zaal was zeer goed.
En dat maak je niet vaak mee.
De lichtshow was bruter dan bruut. Petje af!
Beetje jammer van die ondergescheten w.c. ik snap niet hoe sommige mensen dat voor elkaar krijgen.
Maar dat mocht de pret niet drukken.
Scott Brown draaide zeer goed, Art of Fighters mag volgende keer thuisblijven. Ik hou niet van live-acts en mc's!!!!
Leviathan bracht een lekker Hellraiser zweertje.
Catscan draaide heerlijke platen! Outblast, ook goed en alle andere die in de grote zaal draaiden.
De pilsen smaakte opperbest en de tieten waren talrijk! Jammer dat ik niet een pak speed meer had!! Maar misschien maar goed ook want ik moest nog rijden. En we willen natuurlijk geen snelheidsovertredingen. Kortom goed feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik reageer misschien gefrusteerd maar JIJ komt aan met reacties die nergens op gebasseerd zijn. Dat is geen 'oorlog' maar gewoon een felle reactie op dingen waar je niet over na hebt nagedacht.

Jij leest dan bijvoorbeeld ook in dezelfde krant, het artikel ernaast :P Dat er iets in de Bijlmer is gebeurd en bent blij dat de HMH aan de andere kant van het station ligt.

Je kop in het zand steken en uitgaan van vooroordelen. Die heb ik ook, maar je moet altijd van het positieve uitgaan.

Op Thunderdome loopt Satan rond, dus wees gewaarschuwd :P

Waarschuw beheerder
Whaha wat een gezeik weer :D
We hebben allemaal vooroordelen
En weet niet meer zo goed of je wel van het goede moet uitgaan
Als je daar van uitgaat Ken het wel eens tegenvallen ;)
Waarschuw beheerder
ARIE19 >>>EXTREME TERROR ALPHEN<<< 28 juli 2004 12:59
hahahahahaha, in amsterdam de beste feesten, laat me niet lachen. Mijn vraag is dan kom je wel is buiten amsterdam!?!?

Ik denk dat ik in mijn leven sowieso wel 100x meer feesten heb bezocht buiten Amsterdam dan jij en dat is nogal minimaal geschat. De laatste jaren is dat duidelijk het geval en ontkennende mensen hebben dan des te minder redenen om te lachen.
Waarschuw beheerder
donateur
Joh...was het mes verstopt? Joh!

ff laten zien dat je ouder bent :S 8 jaar :P

Nog ff over onze 'oorlog' :P, voer jij maar gewoon net als ik af en toe de eendjes dan doen we nog wat nuttigs :P

Maar klopt wel een beetje. Maar bij de 'supergabbers' die tegenovergesteld reageren en pogoen stoer vinden struikel je in 1 zin al over 10 taalfouten :P

Gratis tip als je topics volgt :P

Het ontbreken van het respect en verdraagzaamheid voor alles buiten zichzelf omtbreekt. Daar zit het probleem en dat is NIET een probleem van de Hardcore maar een maatschappelijk probleem.

Een gezeik is het zeker, maar je hebt wat te lezen en het slaat ergens op wat ik typ. Met ctrl c en v ben ik iedere topic na een feest zo klaar :P

Ga maar negatief van dingen uit, dan zal je niet oud worden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Een paar mensen hebben volgens sommigen altijd een grote bek, maar die snappen het wel :p.

Valt me toch wel op als je door verschillende onderwerpen en onderwerpen heenbladert.

Waarschuw beheerder
ik stem voor pagan:)
Waarschuw beheerder
donateur
for president :S

Komen er schoonveegacties zoals op stations en deze borden op de deur bij iedere locatie.

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/djnero/ja-nee.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
jah dat moet ook jah:D
Waarschuw beheerder
donateur
Doneer je ook voor de campange? want zonder geld lukt het niet.

Ga ik eerst ff 3 weken zuipen eeeehhh orienteren in Lloret :P :9

Bij twijfel kiezen we trouwens voor Nee bij het nieuwe beleid
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm

hoeveel dagen ga je?

dan ken ik daar me bedrag op afstemmen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ga ff on topic wil je :P

Dit heeft niks met Resurrection te maken.

Nouuuuuu :P

1500 Euro en dan lullen we nergens meer over. Wordt je ook mijn persoonlijke bolletjesslikker dan?

:P :9

Waarschuw beheerder
donateur
>The Emporor

Je dikt het wel aan partijen

Alleen 29 mei bij Hellraiser is ONLANGS gestoken.

Die kerel van zaterdag heeft ook geen aangifte gedaan. Ik denk dat er dan wel meer aan de hand is en dat het bijvoorbeeld een ruzie was, die hier BEWUST tot uitbarsting kwam. Het mes was binnen verstopt volgens AT5. Dat is dus met voorbedachte rade en net als die liquidatie in Hoorn is dit feest maar de plaats waar het zich afspeeld. Stel dat kerel met verlof naar Resurrection ging hadden we de eerste liquidaties gehad zeker? Heeft niks met de Hardcore te maken.

Goh... ken je die jongen ofzo :S... beetje jammer.. jij denkt..jij denkt mischien moet jij maar s ophouden met zoveel na te denken!!
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer AT5 te vinden op de schotel OUWE

Bovendien werk ik 100 meter bij de HMH vandaan en hoor de verhalen uit de omgeving.

Frusterend als je 2 jaar ouder bent en dingen pas begrijpt als ik ze uitleg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goh.....ken je mij ofzo...

beetje jammer.. jij dacht..jij dacht mischien moet jij maar s ophouden met zoveel na te denken!!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het IQ in Deventer is niet zo hoog.

Als enige club waagde Go Ahead Eagels het door te zingen tijdens de 1 minuut stilte voor het cafe waar ik vroeger altijd zat in onze gemeente waardoor ik voor het eerst in mijn leven ben uitgeflipt.

Voetbal en Ajaxieden betrok jij bij het onderwerp, dus.........

Maar heb ik een hekel aan Deventer....

NEE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
F*ck jullie

Resurreqtion was egt superdik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb zoals gewoonlijk in de HMH weer goed vermaakt! Vond het in de main totaal niet warm. De rest van de HMH was knetters heet.. maarja.. gewoon in de main blijven dus

Alleen jammer van alle lonsdale mongolen die er weer waren... Ik had gehoopt dat het mee zou vallen deze keer omdat het een q-dance feest was en omdat het feest in Amsterdam werd gehouden... Maar helaas...

Ook een minpuntje was dat je nergens kon zitten..:| Super irritant. Doe dan iig het balkon open!

Van die steekpartij heb ik niks mee gekregen.. Hoorde op het feest zelf dat Wazi's elkaar hadden geprikt.. Dus heb me daar absoluut niet druk over gemaakt.

Na het feest liepen we rustig naar de arena waar we de auto hadden geparkeerd. Wij rustig in de auto nog ff chilln.. jointje roken enzoo.. Toen ineens een dikke groep wazi's de arena binnen kwamen gestormd. Helemaal door het lint aan het gaan.., schoppen op alles wat los en vast zat...schreeuwen...Tja... dikke chappies duzz Nog geen 10 seconden later kwam er een andere groep binnen gewandeld die het op die wazi's hadden gemund, wij dachten natuulk hools.. maar als ik - Arrogant ja, dat dan weer wel! - moet geloven was dat dus niet zo. Deze lui waren vet in de minderheid.. maar die wazi's scheten alle kleuren van de regenboog!! Prachtig! Na een tijdje liepen ze verder de garage in en is het volgens mij nog wel op rellen uit gekomen... Want na een kwartiertje liepen er een stuk of 8 agenten met veeels te lange stokken de garage in.
Hoop dat die wazi's een flink portie klappen hebben gekregen. Zowel van de jutten als van die "Hools"... KUT volk is het!!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat heeft eagles hier nou weer mee te maken sjappie niets dus...zeg toch nie da ajax nie ken voetballen of wel

Enne ja die jongen die is neergestoken ken ik toevallig wel... at5 is niet even betrouwbaar he!!

Ik heb geen hekel aan Amsterdam op zich..anders zou ik dr nie komen feesten... ik heb een hekel aan alle relschoppers en feestverpesters maar ja lezen is lastig ik weet het...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik heb ook een hekel aan feestverpesters aka wazi´s want van andere lui heb ik nooit last, daar komt nog eens bij dat ze zieke ideeen hebben!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van niemand last.
Feest liever..
Waarschuw beheerder
Was super feest... sfeer beter dan bij Hellraiser..Al hoewel ik dat niet had verwacht!

Geluid was helemaal VET..

Mensen die ruzie hadden/hebben, trekken het aan of veroorzaken het PUNT

C U @ Masters

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk die laatste reply klinkt dan alweer redelijk :)

Zit zeker een hele grote kern van waarheid in!
Waarschuw beheerder
echt een super feest heb geen last gehad van warmte en het geluid en de dj waren super

Waarschuw beheerder
Ik vond het tegenvallen, vorig jaar was een stuk beter !!
Waarschuw beheerder
Partypics:
http://www.q-dance.nl/index.php?SECTION=gallery;ACTION=single;PARTYID=6357;PUSERID=0

Waarschuw beheerder

Dit vind ik echt het lompste wat er tot nu toe is gezecht in dit topic!

Leef jij op een andere planeet ofzo?
Waarschuw beheerder
oprotten met de hitler jugend figuren, meer wil ik niet zeggen. Dan wordt het weer ouderwets
Waarschuw beheerder
sorry ouwe praat geen boers

Waarschuw beheerder
donateur

idd een heel erge belachelijk opmerking.

op defqon:

ik liep met een maat van mij langs de blue tent. ik wordt gebeld dus ik neem op. na 10 sec hang ik weer op zie ik ineens men maat voorbij rennen met zijn hand op zijn hoofd. blijkt dat die door 3 gasten van achter is aangepakt zomaar ineens. hij had geen fuck gedaan en wordt zomaar neergemept. dus ga mij nou niet vertellen dat als je ruzie hebt je er altijd zelf iets aan kan doen. dat is dus zeer grote bullshit!
Waarschuw beheerder
donateur
ben k t ook niet mee eens.
iemand keek naar me bij res.. deed ineens boos..
zn hoofd ontplofte bijna :S

k ga dat soort dingen altijd uit de weg.. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
sorry ouwe praat geen boers

:/

is industrial hardcore, maar geeft niet :no:

Waarschuw beheerder
tja was niet echt nuchter vannacht ;)

Waarschuw beheerder
hahaha wat heb ik gelache op die 2 gasten in die optjenkere shirts:D(y)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik in mijn leven sowieso wel 100x meer feesten heb bezocht buiten Amsterdam dan jij en dat is nogal minimaal geschat. De laatste jaren is dat duidelijk het geval en ontkennende mensen hebben dan des te minder redenen om te lachen.
-------------------------------------------------

Je bent dan wel naar 100x meer feesten geweest en dat is heel stoer van je, maar daar ging het niet om, het gaat er om dat k de sfeer in amsterdam en omstreken gewoon kut vind, misschien ruiken ze wel dat k 1000000% feyenoorder ben! Het is gewoon het volk ofzo!

De HMH is wel relaxte locatie, maar weet niet of k vakr resurreqtion ga bezoeken, bond het niet echt speciaal ofzo. Daarom heb k de Arena maar ff ondergezeken, als waardig afscheid van die teringzooi daaro
Waarschuw beheerder
jij bent echt stoer

kon je hem wel zelf vasthouden? stoere man?

Waarschuw beheerder
heb je ook een flessie bier stuk gegooid tegen de arena?
Waarschuw beheerder
ben meteen weer bang voor rotterdam arie

Waarschuw beheerder
donateur
Nou arie je bent echt een stoere jongen om de arena onder te pissen :kots:

Ik denk dat er in amsterdam 1 vd betere sfeeren hangt om te feesten. Er zijn tenminste weinig wazi's en minder motherfuckers die de boel proberen te verzieken.

Dus als je eht kut vind blijf dan lekker in dat kenker rotterdam van je. volgens mij ist daar 10x erger. fucked up kakkerlakken.
Waarschuw beheerder
zijn alleen veel vervelende ajax supporters die zich op feesten een btje storend opstellen. maar ik probeer er niet op te letten en heb er ook nog niet echt problemen mee gehad. viel me trouwens dit keer wel mee qua voetbal gezeik.
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand nog Pandemonium stickers gezien?

Waarschuw beheerder
Ik vind de sfeer bij feesten in Amsterdam vaak ook heel goed, en als jood zijnde is het natuurlijk altijd leuk om vlak bij je stadion te feesten (of er zelfs in).

Wat ik dan weer wel triest vind is dat mensen met bijv, Neophyte shirtjes aan aangevallen worden zonder dat ze daar verder om vragen. Dat degenen die dit doen zich Ajax supporters noemen vind ik dan ook gewoon kut. Net zoals ik het kut vind dat er in de f-side onderlingen gevechten zijn die echt helemaal nergens over gaan. :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Baziz Ezel dat van die shirtjes tja dat wete je doe het dan gewoon niet aan, vind het zelf ook triest dat het gebeurd maar je weet het.
En vechten in de f side? onderling? tja gebeurd wel is.
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand nog Pandemonium stickers gezien?
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha wat heb ik gelache op die 2 gasten in die optjenkere shirts

O:)

weet je ook wie dat waren dan? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Godverdomme zeg, dit gaat toch over het feest... hou toch eens op met zeuren over andermans kleren...

verder rellende ajaxieden/amsterdammers na het feest..weer hetzelfde liedje..binnen trouwens ook..bah.. ...

Punt 1: ze roepen ajax of ajaxleuzen

Dit zijn jou eigen stukjes, maar dan in een logische volgorde. Ik roep geen leuzen, kom niet uit Amsterdam en heb wel het accent. Toch maak ik me hier niet druk om als het afgelopen is :S

Wat heeft eagles hier nou weer mee te maken sjappie niets dus

Niks net als Ajax :P Maar die heb je gelukkig ook niet genoemd :P :9

We hoorden het allebei achteraf van die steekpartij. Wat denk ik dan beter te weten? :P Ik constateer alleen de feiten meer niet.
Het wapen was binnen verstopt, er is gestoken en het is een probleem van de hele maatschappij.

Hoe wil je goedpraten dat er geen aangifte is gedaan? Lijkt op hand in eigen boezem steken. Als je wel meer weet, belemmer je het onderzoek.

Mensen zullen je betrouwbaarder vinden als Shownieuws, maar niet als AT5 na deze topic

Dit is onzin, maar wie vond er wel een kern van waarheid inzitten?

Krijg je nog het laatste woord ook van me :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha wat heb ik gelache op die 2 gasten in die optjenkere shirts

ja wie waren dat dan:P

weet jij het dante o:)

en waarom heb je dan om die gasten gelachen????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
was het niet toevallig zo'n shirtje?

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/jg.feenstra/images/gallery/px4/images/S2400053.JPG[/img]

of zo'n 1 ?

[img cacheid=001321800012103842af85981a005accb3]http://home.quicknet.nl/qn/prive/jg.feenstra/images/gallery/px4/images/S2400055.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
Weer helemaal uit mn dak gegaan en Leviathan.... blijft mijn held!

Waarschuw beheerder
#PNBB# *paraholic the legend* 28 juli 2004 19:54

Ik heb van niemand last.
Feest liever..

En zo hoort het ook! :yes:

Waarschuw beheerder
jaja wist dat jullie t ware hoor:P

en waarom heb je dan om die gasten gelachen????

omdat jullie de hele boel bij elkaar liepen te schreeuwen daar boven bij die internet gelegenheid:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whehehehe viel wel mee toch:P

wij scheeuwen nooit o:)

Waarschuw beheerder
nee dat dacht ik al toen ik jullie daar zo bezig zag haha:P
Waarschuw beheerder
donateur
whehehehe
:bier::bier::bier:

maar ja elke keer als wij eens onthouden(nou ja dante)dat er een meeting is en we gaan er heen(niet vaak)dan vinden we hem nooit snap dat echt niet:(

Waarschuw beheerder
wie zoek je dan
Waarschuw beheerder
donateur
nou gewoon de meeting:s
elke keer zegt dante kom we gaan naar de meeting even kijken of er bekende zijn maar steeds niks vinden:(

Waarschuw beheerder
hahaha

vergeet het ook altyd en soms ben ik er en dan heb ik geen zin om der te gaan staan dus dan ga ik meestal weer

ma soms is een groepsfototje wel leuk op de meeting
Waarschuw beheerder
donateur
tja ik denk er echt nooit aan weet ook niet eens waar en wanneer ze zijn maar daar is dante voor:P

maar ja moet je ze wel vinden:(
Waarschuw beheerder
donateur
weet jij al of het geld onderweg is :P?

Sta nu al 2 dagen een beetje vliegtuigen te spotten op schiphol omdat het niet gestort is.

Onze doelgroep ligt in bikini op het strand en zijn strak(s) :P vervangen door bejaarden. Hebben we niks aan, want bij de Oldstyle zit het wel goed qua sfeer.

Waarschuw beheerder
donateur
ja Dante...jammer dat ik je niet gezien heb:(

is alweer tijd geleden:/

snel weer :hug:??:P
Waarschuw beheerder
Vind de sfeer trouwens in Amsterdam altijd beter als andere steden..Veel "normale" luitjes en niet van die lompe tering houthakkers

Waarschuw beheerder
donateur
die lompe tering houthakkers

heb er toch genoeg gezien hoor;)

met hun mooie klompendans;)
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk..heb er ook veel gezien, maar dat komt omdat iedereen vanuit heel NL naar Resurreqtion gaat. Maar normaal gesproken met koninginnedag op Kolkplein, en T-time toen in Almere heb ik er vrijwel geen gezien hoor!!! En die ene wat ik wel zag, is met politiebegeleiding naar buiten gebracht...dus bedoelde meer de kleinere feestjes in Amsterdam

Waarschuw beheerder
donateur
komt goed pik;)

:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ouwe pik, ouwe pijp :P :9

Waarschuw beheerder
ey ik ben wel op resurreqtion geweest
maareuh ressurQtion euhhhh neej nix van gehoord
en heb ook niet in de gaten gehad dat r 2 feesten in de hmh waren ma ja ik was messchien een beetje :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
2 feesten was er toch maar 1 alleen 2 zalen:P
Waarschuw beheerder
[quote]
Ik denk dat er in amsterdam 1 vd betere sfeeren hangt om te feesten. Er zijn tenminste weinig wazi's en minder motherfuckers die de boel proberen te verzieken.
[/cite]

Dream on....

Waarschuw beheerder
2 feesten was er toch maar 1 alleen 2 zalen:9

ow ok :D ;D

Artiest Retaliator
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand mij te vertellen of de hardcore mafia flyer van club x in de flyerbags werd mee gegeven? ik kon er zelf helaas niet bij zijn maar wil wel weten of dat met die tasjes goed is gegaan deze keer (anders hebben we weer duizenden flyers voor jan lul naar Amsterdam gebracht de week er voor)

Mzzl's
Waarschuw beheerder
donateur
pfff zou het echt niet meer weten is ook alweer even geleden he:P
Waarschuw beheerder
donateur
Had tasje nog liggen, was meteen door op vakantie gegaan, maar die flyer zit erin hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
ja die flyer zit in het tasje :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ok, Thanks guys!