Partyflock

Forumonderwerp · 685954
Waarschuw beheerder
Probeer allemaal de laatste tijd weer meer water te gaan drinken omdat ze zeggen dat 't
goed(y) is en dat je er van afvalt, maar ik krijg dus echt geen 1,5 a 2 liter per dag weg!!:no:

Wie heeft daar nog meer moeite mee??:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ikke niet. Ik drink veel water. Drink zo in één keer zo'n halve liter flesje leeg. (y)

Waarschuw beheerder
makkie, 2 keer zoveelnog wel..
Tip: moet je uit een flesje drinken van 75 cl ipv 50 cl.

Waarschuw beheerder
donateur
Lukt makkelijk, als jij gewoon lekker glaasje voor glaasje drinkt, zit je op een hele dag al gauw aan 1,5 liter. Maar als je thee of koffie drinkt dan telt dat ook mee! Ik drink zelf héél véél water!

Waarschuw beheerder
donateur
Heel makkelijk drink ik dat wel weg!
het is wel belangrijk dat je echt veel water drinkt anders val je echt niet af..maar ik krijg dat ook neit weg.. gewoon al beginnen zodra je opstaat
Waarschuw beheerder
donateur
Ehm, op bovenstaande vraag zou ik eigenlijk niet moeten reageren, maar op de vraag in de naam van je topic weer wel.

Anyway, ik drink (meestal) zonder problemen 1,5 liter water per dag.
Soms wel eens minder, maar vaak ook meer :yes:

Tip: neem altijd een flesje water mee, wat je ook doet.
Neem je 4 keer per uur een paar fikse slokken en het flesje is alweer leeg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer het wel is, maar het kost mij ook moeite. Vind het ook niet echt lekker. Geef mij maar cola. :9 :9

Tip: neem altijd een flesje water mee, wat je ook doet.

Dat durf ik niet want ik moet altijd onwijs vaak naar de wc. Dus drink het alleen op mijn werk en dan stop ik 1 uur voor ik wegga. Anders zit ik weer in de bus zenuwachtig te wezen omdat ik zo nodig moet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kost me geen moeite hoor. Ik drink 's nachts 1/2 liter en als ik ga sporten rond de 2liter.

daarbij drink ik thuis vaak ranja of iets dergelijks en dat is in mijn geval ook bijna alleen water
Waarschuw beheerder
donateur
Maar als je thee of koffie drinkt dan telt dat ook mee!

Thee en koffie onttrekken juist vocht aan je lichaam, dus het helpt niet om je vochtpeil om hoog te brengen.
Drink je echter om je maag te vullen zodat je minder honger hebt (en dus minder eet, en afvalt) dan werkt het wel.
Waarschuw beheerder
Geef mij maar cola.

Gatverredamme. Ik begrijp dus echt niet dat er mensen zijn die de hele dag door cola of andere frisdrank kunnen drinken. Als ik één glas drink, voel ik gelijk al dat mijn tanden aangetast zijn. :/ Doe mij maar water of thee.
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar water of thee.

en thee geeft geen aanslag?
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: water of thee.
En af en toe een glas melk en een biertje lust ik ook wel af en toe.
Maar in het dagelijks leven: WATER!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
elke dag 30 graden , dus 3 liter moet wel lukken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik nierbekkenontsteking had moest ik ook minimaal zo'n 1,5 liter water drinken :S

Als je erbij na denkt dan lukt het niet echt... Tenminste niet bij mij... Heb op een gegeven moment idd. een flesje gevuld met water en toen ging het voor mij al een stuk makkelijker...

Op me werk doe ik het juist weer niet omdat ik dan ook ontiegelijk vaak naar de wc moet wat ik erg onhandig vind
Waarschuw beheerder
2 Plons:

Het gaat om het gevoel dat je dan op je tanden hebt. Brrr.. krijg er kippevel van als ik eraan denk. En zo zoet dat je er snel misselijk van wordt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gatverredamme. Ik begrijp dus echt niet dat er mensen zijn die de hele dag door cola of andere frisdrank kunnen drinken. Als ik één glas drink, voel ik gelijk al dat mijn tanden aangetast zijn. Doe mij maar water of thee.

Cola is lekker! :jaja: :jaja:

Gelukkig verschillen smaken. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en thee geeft geen aanslag?

Aanslag is bij mijn weten wat anders dan een aangetast tandglazuur.

Waarschuw beheerder
donateur
Ikke wel hoor! op mijn werk hebben we zo'n koudwater machine , zeg maar :P
Waarschuw beheerder
donateur
alleen echt goed kan het niet zijn voor je gebit. Maar ja dat zijn appels ook niet en zo kun je wel door blijven gaan... (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, koffie is lekker. Er zitten bij mij op het werk mensen die de hele dag koffie drinken. Rond 1 uur meuren die uit hun bek. :bah: :bah: Dat heb je met cola niet. En cola is lekker! :yes: :yes:

Er stond toch ook nergens dat zij koffie drinkt?
Veel koffie is inderdaad ranzig en ook niet gezond :no:
Waarschuw beheerder
donateur
makkelijk :jaja:
je moet jezelf gewoon bepaalde gewoontes aanleren qua het drinken van water en dan luikt het makkelijk

Waarschuw beheerder
nou ik krijg ook met heel veel moeite 1,5 liter op een dag weg..ik probeer het wel altijd maar moet dan altijd zoveel naar de wc :S
Waarschuw beheerder
donateur
Er stond toch ook nergens dat zij koffie drinkt?
Veel koffie is inderdaad ranzig en ook niet gezond

Sorry verkeerd gelezen. :bloos: Had het al weggehaald hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
drink minimaal 2 liter melk per dag...maar ik wil aankomen..;-)dus als je wil afvallen ,geen melk nemen maar idd water, oid..

ik doe het zo: 's ochtends voor je werk glas vol..om 1/2 10 een glas...11 uur een glas...1/2 1 ook en dan om 1/2 3 ook nog..en dan als ik naar huis ga nog een flesje...

en dan savonds na het sporten natuurlijk ook wat te drinken, maar dan een sportdrankje.....

gewoon tijdje proberen,werkt gegarandeerd.(y).je lichaam moet gewoon ff wennen dat het nu veel vloeistof binnen krijgt
Waarschuw beheerder
ja kan ik ook wel... soms wel meer ook.. gewoon als je dorst heb water pakke... en heel de dag met een flessie water lopen dan leer je het jezelf vanzelf wel aan..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zo'n miep die de hele dag met een spa-flesje loopt. Drink gem. 3 liter water op een dag ofzo. Soms wel meer hoor.

Naja, ik drink ook niets anders dan water.
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry verkeerd gelezen. *bloos* Had het al weggehaald hoor

Geeft niks :)

Je blaas went er inderdaad ook aan, aan get vele drinken. Ik drink meestal 3 of 4 halve liters op een dag, maar vorige week met die warmte bijv was het meer. En toen moest ik ook wel vaker plassen.
En denk maar zo: elke keer als je moet piesen raak je weer wat vieze gifstoffen kwijt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Op een warme/benauwde dag als vandaag drink ik makkelijk eeen liter of 5 per dag

Maar normaal zo'n 2a 3 liter

Waarschuw beheerder
Als ik op de zaak ben dan drink ik al gouw 2 liter water weg. Niet echt een probleem.

Waarschuw beheerder
ik drink ook zo'n 3 liter water per dag! Ik heb er ook wel moeite mee, het is niet altijd lekker! Maar wel gezond! En goed voor de lijn! ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik drink ongeveeer 2 liter water per dag weg,maar het lukt alleen op mijn werk,ik loop dan gewoon de hele tijd rond met een spaflesje dat ik steeds bijvul.
Als ik thuis ben,drink ik misschien 3 glazen.

Waarschuw beheerder
donateur
2 liter makkie..:yes: :p
Waarschuw beheerder
sziep wat ben jij toch een zuiperd ;P
Waarschuw beheerder
Je drinkt snel 1,5 liter op een dag, als je gewoon regelmatig een glaasje water neemt over de hele dag. En het is vootal belangrijk om na het eten een glas water te nemen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Jeanetski:d

Maar wel gezond Zuipen:D:D
Waarschuw beheerder
Als je het over een hele dag verdeelt is het makkelijk te doen hoor...zo niet dan drink je veeeeeel en veeels te weinig :-)
Waarschuw beheerder
donateur
M'n vriendin drinkt makkelijk 2 liter water op een dag :)

Waarschuw beheerder
elke keer als je naar de wc gaat drink je ene glas water leeg...

gewoon zelf iets verzinnen waradoor je je water wel krijgt..
Waarschuw beheerder
Ik moet straks 9 tot 12 liter water naar binnen werken .

Zal kijken of het lukt in Irak
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daarbij drink ik thuis vaak ranja of iets dergelijks en dat is in mijn geval ook bijna alleen water

:worship: Ikzelf drink ook nix anders, daarbij drink ik veel water en cup a soup. Maar 1,5 ik zou het niet weten, zou ik een x het aantal bekers moeten tellen wat ik drink :)

Waarschuw beheerder
donateur
Water vind ik niet lekker, gooi er altijd een beetje limonade door... Daar drink ik zo twee liter per dag van weg!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toen ik nog werkte,was het makkelijk,maar nu is dat wel minder geworden.

:bier:

Waarschuw beheerder
ik drink zo'n 4 a 5 liter op een dag...

water en dubbelfris en bier :)
Waarschuw beheerder
ik werk in een kas dus moet minimaal 4 liter drinken als ik een hele dag werk

Waarschuw beheerder
makkelijk 2, 3 of 4 liter :)
Waarschuw beheerder
:yes:

elke keer een klein spa flesje is al 0,5 liter en dat drink ik zo op!
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
Waarschuw beheerder
donateur
makkeluk!

Waarschuw beheerder
Het lukt wel... alleen je blijft lopen naar het toilet... en dat is niet zo fijn als je het grootste gedeelte van de dag in de auto doorbrengt... en idd een flesje van 0,75 gaat makkelijker dan 0,5... Zit tussen de oren... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik echt serieus aan het dieeten ben,drink ik zo 3 liter water weg,gewoon doordrinken
Waarschuw beheerder
ik drink ook een hoop water .. doe het in combinatie met siroop das helemaal niet zo erg ..
als je echt afwil vallen

eet sochtends 250 mg kwark das dus een halve pot
neem wel naturel want daar zitten weer de meeste eiwitten in .
het is niet lekker maar ook dit mag je mengen met siroop of een banaan door de mixer ofsow
Waarschuw beheerder
Ik drink niet anders dan water, krijg makkelijk 3 liter weg :d
Nog gezond ook indd!

Waarschuw beheerder
donateur
Neej ikke niet krijg amper een liter weg!!
Tja moet ik toch maar s wat aan gaan doen..

Waarschuw beheerder
Dat lukt mij ook zeker niet, ik drink van mezelf al helemaal niet veel ongeveer 3 glazen per dag best weinig dus. Maar als ik geen dorst heb dan hoef ik gewoon ook niet te drinken en je moet er toch alleen maar van naar het toilet:-D

Waarschuw beheerder
Mij lukt het ook niet altijd! Als ik het echt MOET van mezelf zet ik gewoon een pak bar le duc neer zodat ik die wel helemaal leeg moet drinken.. Als het water je echt je oren uit komt moet je er gewoon een druppel limonade siroop in doen.. Heb je wat variatie!

Waarschuw beheerder
Laatste tijd minstens 4 liter water per dag :)
Vandaag ook al weer zoiets :)

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen als ik blaasontsteking heb drink ik makkelijk 3a 4 liter water weg.
Maar bij mij ligt dat aan me nieren ofzo dus dat is dan logisch, maar als ik er geen last van heb krijg ik met moeite 2 liter water weg.
op een gegeven moment heb je het wel gehad :)
Waarschuw beheerder
ik drink niets anders!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe meer je drinkt, hoe meer behoefte je lichaam er ook aan krijgt.
Je krijgt, naar mijn idee, ook sneller dorst omdat je lichaam er dus aan gewend is. Of je geest.....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zo'n miep die de hele dag met een spa-flesje loopt.

Yep, ik ook... Jeroen met z'n eeuwige flesje spa whahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Standaard flesje vullen op het werk en zuipen maar :) Nadeel is wel het vele toiletbezoek, maargoed het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Ik neem ook altijd water mee op de fiets, flink doortrappen, krijg je vanzelf wel dorst :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik drink zeker twee liter water op een dag!!!
Waarschuw beheerder
donateur
1,5 liter? Makkelijk.. Zelf drink ik wel meer dan 1,5 liter water per dag! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Lukt me zeker wel.. Denk dat ik wel 3 liter drink op een dag.. Alleen dat heen en weer lopen naar de wc daar wordt je gek van...
Waarschuw beheerder
donateur
De laatste tijd wil het niet meer zo lukken, maar ik kan makkelijk 1.5 liter water drinken.
Met siroop zal het wel beter gaan, maar dat drink ik niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
zelfs op mn eerste foto op Pf... ja hoor, wéér dat flesje :P

Waarschuw beheerder
Ik krijg wel meer dan dat weg hoor!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik drink zelfs 3 liter water per dag.... :yes:

Waarschuw beheerder
ik drink eigelijk wel veel..maar geen liter water..meer dubbelfris en sinasappelsap :)
Waarschuw beheerder
makkie man.... ik tank het zo weg hoor :)

Waarschuw beheerder
Als je er gerstemout en hop bij doet wil wat wel lukken!
Waarschuw beheerder
Dat is toch niet zo moeilijk om weg te krijgen.
Waarschuw beheerder
als je wil krijg je dat echt wel weg... hoor moet je gewoon ff na denken en dan komt ut goed :)
Waarschuw beheerder
No problem...... die 2 liter :P
Waarschuw beheerder
Had niet verwacht dat iedereen er zo weinig moeite mee zou hebben:no:

Heb zelf net een pak bar le duc van 2 liter meegenomen naar m'n werk en probeer 'm vanavond om 17.30 uur leeg te hebben!!:d:D

Hoop dat 't me gaat lukken:(
Waarschuw beheerder
ik lus geen water :bloos:

klinkt echt raar maar drink het niet

dus zal der wel moeite mee hebben ja ;)
Waarschuw beheerder
water? als je koffie zet van water is t dan nog water? In bier zit ook vooral water :P
Nee, maar vroeger dronk ik wel veel water, en toen ging makkelijk 2 liter per dag weg, zeker in de zomer :)

Waarschuw beheerder
Is 1,5 liter bier ook goed??
Waarschuw beheerder
Ik heb nu al meer dan 1 liter op. :)
Waarschuw beheerder
Bij mijn op m'n werk is het de "sport" om die waterbottle van 19,8 liter zo snel mogelijk leeg te hebben... en als het weer een beetje meezit is dat niet zo'n probleem :P
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook maar moeilijk om zoveel water op 1 dag te drinken.
Probeer het best vaak, maar meestal kom ik niet verder dan 1 liter :S

Waarschuw beheerder
k vind water nou niet echt lekker, drink liever limonade:yes:

Waarschuw beheerder
ik drink het wel maar dan in thee vorm is dat ook goed voor je?
Waarschuw beheerder
Lukt makkelijk zat, drink alleen al iedere dag 2 flessen water tijdens het sporten. :)
Waarschuw beheerder
donateur
makkelijk ja. ik heb bijna altijd een flesje water bij me. die vul ik als ie op is weer met water (y)

Waarschuw beheerder
Ik probeer minstens twee liter water xtra te drinken op een dag. Heb nl steeds ontstoken nieren en nierbekkenontsteking. :(

Waarschuw beheerder
donateur
zeker 3 liter op een dag en er zijn dagen dat ik het dubbele drink....Water is lekker....
Waarschuw beheerder
Gewoon BIER.. Das ook vocht :D ze zeggen altijd minimaal 2 liter vocht naar binnen werken op een dag.. dus een paar biertjes is al genoeg.:D
en in de ochtend een paar glazen melk :) kom er makkelijk overheen hoor :D
Waarschuw beheerder
ik drink de hele dag thee op mijn werk,maar dat werkt stoppend dus dat is ook niet goed..met het warme weer had ik een fles spa rood gehaald en die staat nu nog in mijn koelkast...limonade is toch wel lekkerder..maar puur water lukt me niet alleen als ik ga feesten
Waarschuw beheerder
donateur
dat krijg ik echt makkelijk weg!
op school bijvoorbeeld, een spaflesje mee en dan hele tijd bijvullen. water is goed voor de dorst, dus dat drink ik in plaats van die zoete troep

Waarschuw beheerder
Water drink ik ongeveer 4 a 5 liter:)
Makkelijk weg te krijgen hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dr ook wel veel moeit emeej ja:/ nu ik ff thuiszit loop ik de hele dag met een glas water te slepen. als die leeg is vul ik m maar weer.... op werk heb ik gewoon een flessie bij me van een halve liter. drink ook vaak een halve liter van dat vitamiedrank uitzo'n flessie erbij:Pmaar moet wel bekenne dak vandaag nog maar 1 slok water heb gezopuh:(

Waarschuw beheerder
jah ik krijg het ook niet weg, ik probeer ook wat meer te drinken, ik vind water lekkerder als het ijskoud is. ik heb nu van die spa blauw flesjes en die vul ik elke keer bij. sochtends 1 zo'n ding, smiddags ook weer en savonds ook weer. en dan gewoon normaal koffie of thee of wat dan ook ertussen door.alleeen water is toch ook niet lekker

Waarschuw beheerder
ik moet helaas wel,want zo lekker vind ik t nie!maar ben indd ook aan t afvalle,en ben toch mede dankzij t water al 10 kilo kwijt!!op naar de volgende 10 kilo
Waarschuw beheerder
donateur
Water :bah: zit geen smaak aan...
Waarschuw beheerder
als je echt 2 liter vocht op een dag wil drinken,dan kan je limonade zonder suiker nemen voor de smaak,verdun het want die limonade is erg zoet.
ik neem een flesje van een halve liter mee,je drinkt er 4 leeg en je hebt de 2 liter al te pakken.maar ik drink gewoon water heb daar geen moeite mee.
Waarschuw beheerder
donateur
ja met gemak!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wie krijgt er minimaal 1,5 liter water per dag weg

Samen met mijn wietplantjes op het balkon kom ik er net op :P

Waarschuw beheerder
Nou dat gaat er bij mij wel in. Drink elke dag minstens 2 liter water. Maar vind het gewoon lekker.

Waarschuw beheerder
ik kan helemaal geen water drinken, is de hele dag afgesloten ! best vervelend !

Waarschuw beheerder
ik probeer het wel, lukt niet altijd, met warm weer wel!
naast water vink ijsthee en cola ook lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
Lukt me prima :)

Waarschuw beheerder
4-6 liter

Waarschuw beheerder
Ik drink ook wel 2 tot 3 liter water op een dag, lekker doorspoelen. Als ik het niet doe heb ik erg dorst de hele dag...
Waarschuw beheerder
donateur
geen probleem,

Als je er problemen mee hebt moet je het gewoon drinken tijdens iets. Als je tv kijkt ofzo want dan drink je automatisch door.

Moet je wel de chips en andere vette troep ver van je vandaan zetten als je het voor het afvallen doet. Anders vreet je ook nog een zak chips erbij leeg. Wat geen goed uitwerking heeft op je afvallen :p

Waarschuw beheerder
ik weet niet hoeveel liter ik drink, maar ik denk een litertje of 5 no problemo

Waarschuw beheerder
donateur
ik drink gemiddeld 2,5 liter per dag
Waarschuw beheerder
Heb gister 2 liter water op en vandaag weer, dus ben al best trots op mezelf:d:d

Maar ik moet er niet aan denken om 5 a 6 liter op te drinken zoals sommige mensen hierboven doen:(

Denk dat ik dan beter heel de dag op de wc kan blijven zitten:s
Waarschuw beheerder
donateur
Drink meestal 2liter per dag..probeer wel meer te drinken maar heb er vaak geen tijd voor dus vergeet ik t..
Kan ook moeilijk in de winkel heel de dag met een flesje rondlopen:D

Waarschuw beheerder
2 liter minimaal, voordeel van een kantoorbaan, gewoon een flesje op mijn bureau :D

Waarschuw beheerder
Idd op me werk gaat het in ene moeite door, flesje leeg, gelijk weer vullen en het is warm bij mij op kantoor dus lukt wel

Waarschuw beheerder
Makkelijk zat. Alleen al op mijn werk 2 liter water en 3 bakken koffie!

Waarschuw beheerder
ik drink per dag ongeveer 3 liter water en vruchtensap, en eens in de zoveel tijd heb ik een soort "spoeldag" waarop ik ineens heel veel behoefte heb aan water, dan drink ik wel 5 liter water buiten mijn andere drankjes. ;)

Waarschuw beheerder
ik drink nog geen liter vocht per dag
ik krijg het ook nie makkelijk weg

ik weet dat het slecht is
maar kan der niets aan doen

Waarschuw beheerder
Kwestie van aanwennen Lady Xenon!

Hier op kantoor leer je wel drinken aangezien we geen airco hebben en de verwarming meestal aanstaat :D
Waarschuw beheerder
donateur
4 a 5 Liter
Waarschuw beheerder
ow ik heb vorige zomer op mijn werk meer dan
6 liter water gedronken en dat ook nog eens in een paar uur...
later las ik dat je daar van kunt gaan hallucineren
(dus ik ging meteen nog meer drinken whehe)
nee hor.
Je moet gewoon een literfles neerzetten en die vullen met water en dan jezelf dwingen er elke keer een paar slokken van te nemen dan lukt het wel hor!

Waarschuw beheerder
no problem
Waarschuw beheerder
Water is vies :p vissen n%#ken erin
Waarschuw beheerder
donateur
een koe miskien...
Waarschuw beheerder
donateur
ik red dat wel makkelijk
eerst verafschuwde ik water, maar nou drink ik alleen nog maar water. voor bij het eten is het ook het lekkerst, want het spoelt je eten weg en het geeft geen vieze bijsmaak.
ik heb wel eens 4 liter gedonken, maar dan moet je heel vaak naar de wc :S
Waarschuw beheerder
makkelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Makkie :yes:
Je zet een fles met water, naast de computer neer....
Voor je et weet is de fles op, vervolgens moet je vaak naar de wc...om de zooi te legen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
nou én of dat lukt :D:D :yes: thee doet ook wonderen :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
pff ik moe echt na elk glas water naar de plee lopuh:[ :( maar k zit al op 1 liter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
*Hup Hup* je kan et (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Drink 2 liter per dag :)! Moest 't ook opbouwen hoor maar 't gaat nu redelijk, deed altijd 1,5 liter op m'n werk en een halve liter thuis. Aangezien ik nu standaard thuis ben schiet 't er een beetje bij in moet ik zeggen :$

Waarschuw beheerder
donateur
Meestal houd het op bij 2 glazen per dag
Waarschuw beheerder
donateur
eerder dronk ik nie eens 2 glazen water op een dag:no: helemaal niks alleen 1 glaasie melk ofzo en glas cola ookniet goed:no:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben laats van mijn stoel gevallen

Waarschuw beheerder
donateur
was echt zo :(

Waarschuw beheerder
Ik kom wel aan de 1,5l water p/d. Ik heb op mijn werk altijd een fles water naast mn bureau staan (0,75l) en daar drink ik er op een dag 3 van leeg :jaja:
Waarschuw beheerder
ik krijg het wel weg...maar met moeite....op me werk doen me collega eerst een theetje dan weer glas water en zo heel de dag door (Y) gaat ons nu al 2 weken goed af....!
Waarschuw beheerder
donateur
pff hehe:/ heb bijn a2 liter water gedronken vandaag wat een strijd hey:P morguh weer een dag:( maaaaaarja
Waarschuw beheerder
donateur
Pff krijg ik van me leven niet weg, drink zoiezo al te weinig. 3 glazen thee op een dag en 1 glas jus d'orange meer nie :S

Waarschuw beheerder
Met gemak twee liter water per dag, en dan ook nog een fles water naast mijn bed.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, makkie :p
Waarschuw beheerder
drink met gemak 3/4 liter weg, maar laat de cola liever niet staan :)

Waarschuw beheerder
Ik heb op ieder hoekje van iedere tafel, op het aanrecht, in de douche enz. wel water staan. Overal waar ik kijk zie ik flesjes. Dus dan krijg je wel je 3 liter weg hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
zucht; en nog anderhalve liter vandaag:/ tis elke dag weer een strijd :(
Waarschuw beheerder
1,5 liter and counting :P

Waarschuw beheerder
Nou, ikke wel. Ik heb daar ook wel moeite mee.
Maar flink koud met een klein beetje ranja in de zomer... Dan wil het wel.
Dikke kuzzzz, vriendinnetje.. x

Waarschuw beheerder
piece of cake zit makkelijk boven de 2 liter per dag
Waarschuw beheerder
Nou ik krijg nog niet eens 1 glas weg..vind ut nie te zuipen maja
Waarschuw beheerder
donateur
6 glazen die wij thuis hebben is een liter:P heb er eindelijk 7 op:yes: hehe
Waarschuw beheerder
liter zeker wel

voorheen dronk ik meer water :D maar toen was ik evrstandig en sporte ik ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Lukt me meestal wel, helemaal als ik aan 't sporten ben, drink ik veel water...

Waarschuw beheerder
Easy going. Normaal 1,5 liter per dag, op n party makkelijk 2,5 liter. Zweten, zweten, zweten.

Oja en tijdens sporten ook veel drinken.

Waarschuw beheerder
Makkelijk
Waarschuw beheerder
easy 2-3liter per dag. ik vul minimaal 4x op een dag steeds mijn spa flesje met water.

Waarschuw beheerder
Ik drink op een dag 2 liter cola :-D
Waarschuw beheerder
Haha mutzz.. ik drink ook idd veel cola..maar dan light he :P
Waarschuw beheerder
ik drink op een dag zowiezo 1 liter water, hehe loop altijd mt flesje water rond!! lijkt wel verslaving vind ut gewoon eeuh lekker.... :P

Waarschuw beheerder
Zeker 3 liter, gewoon heerlijk, elke keer als je dorst hebt een halve liter wegwerken, en met sporten 1 liter..

Waarschuw beheerder
Mijn eerste liter voor vandaag zit er al weer in :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
geen moeite mee :no: drink wel meer dan 2 liter op een dag :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
tjeetjuh nu al een liter op?? pfff ben net uit bed moet nog beginne:s
Waarschuw beheerder
ik heb er geen moeite mee
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit der denk ik ver overheen :s

drink 2 flessen water van 2 iter per dag :S

Een tip voor mensen die aan de lijn zijn
en het water zat zijn
gewoon klein scheutje aanmaak limonade alleen voor de smaak er bij doen

en je krijgt het zo weg :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik neem altijd water met bubbeltjes
van dat gewone water krijg ik op een gegeven moment echt kotsneigingen.. slaat nergens op eigenlijk maar ja zit nou eenmaal raar in elkaar ;)

maar ik probeer wel anderhalve liter water te drinken..lukt me niet altijd..
Waarschuw beheerder
Vandaan weer de hele dag in de auto gezeten...dus 2 liter gaat ik vandaag niet redden.... maarja, zo weer sleutelen in de garage...dus kijken hoever ik die waterbottle leeg krijg :P
Waarschuw beheerder
Een gewoonte ervan maken dan lukt dat makkelijk. En voor de rest niks drinken alleen water.

Waarschuw beheerder
Gewoon altijd een flesje water naast je neerzetten.. drie keer vullen is al 1,5 liter water.. moet niet zo moeilijk zijn toch? En af en toe wat thee drinken ofzo is ook niet erg..
Waarschuw beheerder
donateur
Makkelijk, heb tegenwoordig altijd een flesje water bij me
Waarschuw beheerder
Ik drink bizar veel water weet niet waarom eigenlijk...:S
Maar daarbij drink ik ook weer teveel limonade en bier...:/
Dus das ook niet helemaal gezond...
Maar das roken ook niet voor je...

Waarschuw beheerder
makkelijk :)

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
water alleen lukt me ook al wel denk ik maar gewoon wat ik aan vocht heb op een dag:

s'ochtends:
- glas water
- glas vers geperste jus d'orange
- glas melk
- mok koffie
- mok thee

s'middags:
- mok thee
- glas water
- cup a soup
- mok thee

s'avonds:
- glas water
- 2 bidons water
- mok koffie
- glas water

Tjezus eigenlijk best wel heel erg veel als ik het zo bekijk :$

Waarschuw beheerder
ahahha ik denk dat ik over 9 dagen zo'n
12 liter water drinkt op een dag ;)

ahah

Waarschuw beheerder
donateur
Als het lekker koud is dan moet da toch wel lukken ??

Waarschuw beheerder
ik kan dat makkelijk hoor 2 liter
verdeeld over de hele dag

Waarschuw beheerder
donateur
mij lukt het tegenwoordig ook wel aardig.
ik doe het niet om af te vallen ofzo, maar meer om een gavere huid te krijgen. want ik leef nogal slecht zeg maar, en dat zie je als eerste aan mijn huid :(

begin 's ochtends met een glas water (das de goorste) dan 1,5 liter spa rood (vind water zo saai) op mn werk, en nog 3 glazen ofzo als ik thuis ben. moet zeggen dat ik het wel merk!
alleen dat 86 keer per dag naar de wc gaan he :/

Waarschuw beheerder
86 keer? Heb je het geteld ofzo :d?
Waarschuw beheerder
donateur
Veel water zuiverd :)

Tegen kneiter-bekkie's ..

Waarschuw beheerder
Krijg ik makkelijk weg.... Wel lekker koel water dan... Overdag alleen water, 's avonds lekker roseetje/wijntje......

Waarschuw beheerder
Dronk eerder vrijwel niets, sinds kort 1.5 tot 2 liter water.
Tis even wennen inderdaad maar gewoon een halve liter per keer dan ben je er zo.
Je huid verbetert, gifstoffen (ook alcohol, drgz) verdwijnen sneller uit je lichaam en ik heb t idee meer energie te hebben maar of dat nou door water komt..

Waarschuw beheerder
Dames, van water drinken val je niet af :gaap:

Het enige nut ervan is dat je nieren goed worden gereinigd omdat afvalstoffen simpeler worden verwijderd d.m.v. genoeg water in je lichaam...

Pas wanneer je sporten heeft je lichaam meer water nodig en PAS DAN heeft het nut om meer water te drinken i.v.m. afvalstoffen (o.a. vetstoffen) wat kan worden meegenomen door het water.

Keep on dreamin' ga gewoon sporten als je een kantoorreet krijgt :yes:

:devil:

Waarschuw beheerder
geen problemen mee, op een feest drink ik wel 3liter weg:D

Waarschuw beheerder
de ene dag wel en de andere dag weer niet..
Doe wel mn best maar als t dan ook lukt is t in 1x ..niet over de hele dag...

Limonade :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
water en melk... :yes: meestal 1 liter melk en veel water.. :yes: Melk is goed voor de tandjes..
Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg wel 1.5 liter weg ik heb altijd van die kleine halve liter flesjes spa blauw
dus das niet zo moeilijk

Waarschuw beheerder
Haal ik wel. Heb vaak dorst.

Inge

Waarschuw beheerder
drink met gemak 3 liter bij elkaar
drink ook bijna nooit frisdrank (naja thuis iig niet)
Waarschuw beheerder
Ik heb thuis sowieso altijd een flesje water, van zo'n sportdrank geweest, handig!

Waarschuw beheerder
Heb op mijn werk ook standaard een flesje water staan!En ik werk op een kinderdagverblijf en dr werken bij mij alleen maar vrouwen en die zijn standaard aan t afvallen dus elke keer als hun drinken, drink ik automatisch mee! dus dat is wel makkelijk!En op een gegeven moment leer je t jezelf gewoon aan! Overal in huis staan bij mij flesjes!
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
heb hie rop mn buro ook altijd water staan. drink gemakkelijk 3/4 liter per dag, lekker gekoelt water met toegevoegde mineralen :)

maar als je echt wilt afvallen kan ik je 10 dagen in het ziekenhuis verblijven aanraden, scheelt je zo'n 11 kilo ;P
Waarschuw beheerder
maar als je echt wilt afvallen kan ik je 10 dagen in het ziekenhuis verblijven aanraden, scheelt je zo'n 11 kilo

ik was met 10 dagen ziekenhuis iets van 5 kilo kwijt, idd wel een aanrader ja ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hmm dan hebben ze jouw toch echt beter verzorgd :)
ik heb er ook precies 10 dagen gelegen...

Maar als ik dan naar Arjan Erkel kijk, die in 16 maanden zo'n 13 kilo kwijt was..kreeg hij toch echt beter te eten ;P
Waarschuw beheerder
donateur
aan mijn vifit zal het niet gelegen hebben..;)
Waarschuw beheerder
donateur
op de aanvoer van vifit was inderdaad niets aan te merken :)
hulde! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een paar dagen geleden geopereerd aan m'n keel en drink nu zo'n 4 a 5 liter water op een dag :S Tering, wat zal ik blij zijn als ik gewoon weer een pilsje kan drinken!

Waarschuw beheerder
ik heb er moeite mee...

na 1 liter word ik helemaal naar.. probeer het dan nog ijskoud te drinken, maar dat werkt ook niet echt...

Waarschuw beheerder
donateur
wat is je vraag??

Wie krijgt er minimaal 1,5 liter water per dag weg............???

of

Wie heeft daar nog meer moeite mee??

??? :P

Ik krijg het iig gemakkelijk weg! :jaja:

ik drink sowieso 3 á 4 flesjes halve liter met water op mijn werk! En dan als ik thuis kom ook nog sowieso 1
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:

Ach, alles voor jouw gezondheid..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

ik dacht dat ik van je af was meneer...:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
als het zo rustig is op PF ontloop je me niet zo snel :9
Waarschuw beheerder
donateur
nee maar, wordt de stalker gestalkt? ;)

Waarschuw beheerder
Ik vergeet altijd te drinken, kom denk geeneens aan een liter water per dag. Het is niet goed zo weinig drinken, kon ik maar een liter drinken per dag. In m'n werk is er vaak ook geen tijd om te drinken door de drukte. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dit was tevergeefs.
Waarschuw beheerder
donateur
daan...

NIET over dingen meelullen waar je geen verstand van hebt..:gaap:

:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik stel alleen maar een vraag :)
Waarschuw beheerder
donateur
was meer een retorische vraag..:yes:
Waarschuw beheerder
Makkie!
Kom maar eens een danslesje bij me volgen!

Waarschuw beheerder
gewoon tanken :yes: ...
Waarschuw beheerder
Vanochtend heb ik wel zo'n 1,5 liter water gedronken maar had zo zijn reden denk :p

Gogogirl, daag me niet uit ;)
Waarschuw beheerder
donateur
was meer een retorische vraag..

blijkbaar niet, anders wist ik het antwoord wel.. maar dat weerleg jij weer :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Met gemak... drink tussen de 2 en 3 liter per dag :)
Waarschuw beheerder
donateur
je wist het antwoord wel..:yes:

Waarschuw beheerder
makkelijk!!!

tijdens fitnessen 1 liter!!!
en rest van dag ook wel liter ongeveer!!

gewoon zo'n halve liter spa blauw flesje vullen steeds wat drinken,ben je er zo (y)

Waarschuw beheerder
donateur
ik drink minimaal 3 liter water per dag
Waarschuw beheerder
drinken blijven..meeste mensen drinken te kort....later allemaal kwalen...aan de nieren..maag ..lever...

drink niet om slank te worden..tis hoofdzaak!

Tip aan MiRELL@ (eventueel anderen) gooi d'r een smaakkie doorheen..vb bosbessen/siroop

to gogogirl: I would love to gogo all night long
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Makkelijk:D Iig lukt t me makkelijk 1 tot 1,5 liter weg te krygen:D
Waarschuw beheerder
water = vies :bah:

Zelfs 1,5 liter thee krijg ik nog niet weg...
sowieso drink ik geen 1,5 liter per dag...

Waarschuw beheerder
Ik drink gemiddeld 2,5 liter water per dag. De flessen bronwater zijn niet aan te slepen :P
Waarschuw beheerder
makkie :yes:

gewoon altijd een flesje bij je hebben...

:9
Waarschuw beheerder
Ik drink nu zo'n 2 á 3 liter water per dag. Vraag me alleen af of dat wel zo gezond is met al die troep die er hier in Rotterdam door heen zit. :S En zoveel bronwater kopen is mij veel te veel moeite..

Waarschuw beheerder
Melk wel .. :)
Water valt wel mee ..
Waarschuw beheerder
1,5 liter water.. makkelijk hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
makkelijk 2 liter over een dag...

op m'n werk staat zo'n watermachientje en dat water is heerlijk :kwijl:

Waarschuw beheerder
krijg het met gemak weg, je drink wel veel water als je geen frisdrank enzo meer mag :/
Waarschuw beheerder
Makkie! Heb 's nachts ook een fles naast me bed staan dus dat helpt ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg makkelijk 1,5 liter weg, na een feest, flink gezweet en 2 kilo lichter...
Waarschuw beheerder
zeker twee liter! is wel te doen gewoon door zuipen whehe
Waarschuw beheerder
totaal geen moeite mee !

Waarschuw beheerder
geen probleem maar hier is het dan ook elke dag een dikke 30 graden

Waarschuw beheerder
Everyday!!!!!!!!

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:­:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Waarschuw beheerder
Oww 1,5 liter heb ik zo naar binnen leggen hoor :jaja:
Vandaag zit ik ook alweer bijna aan de 4 liter ik drink die zooi heel makkelijk weg :jaja:
Geen moeite mee

Waarschuw beheerder
jah zkr elke dag water is gezond dan ken je in het weekend wat gekkker doen
Waarschuw beheerder
ik drink 1 hooguit 2 glazen drinken per dag en dan heb k egt genoeg
1,5 liter water:S moe dr niej aan denke
met t stappe misschien ma dan heb je t owk egt gehad
wee da di niej goe is maja pech dan
dr is zoveel niej goed
en dood ga k tog wel dusja:P
Waarschuw beheerder
In het begin niet, vond het ook een behoorlijke slok.

Maar ben gewoon gaan opbouwen, iedere dag een glas extra... en nu drink ik makkelijk 2 liter weg....

maarre je plast je wel een slag in de rondte :)

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
Dat is niet zo moeilijk, drink wel meer water :)

Waarschuw beheerder
Moi :yes: probeer altijd 3 liter te drinken over de hele dag!

Waarschuw beheerder
Drink de hele dag door water..kom ook wel aan de 3 liter per dag denk k zo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik krijg met moeite 1,5 liter weg
probeer het toch elke dag weer om 1,5 liter te drinken

Waarschuw beheerder
's morgens altijd 2 glazen warm water...
Alleen tijdens het fitnessen al ruim een liter, daarnaast op mijn werk nog wel een liter en thuis meestal nog een fles cola light. Genoeg vocht om het geheel goed door te laten spoelen
Waarschuw beheerder
Ik drink elke dag ook 1,5 liter water... heb r geen moeite meer mee, alleen in t begin maar t went wel!
T is misschien handig om uit een half liter flesje te drinken, eerst dronk ik nl uit een glas en toen lukte t me ook niet en wist ik niet hoeveel ik precies dronk maar sinds ik uit een flesje drink gaat t makkelijk!

's morgens altijd 2 glazen warm water...
Waarom warm water???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon drinken, en de rest laten staan.. dan moet je wel :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ahum. Ik drink minstens 4 liter water per dag.

Ik ben verslaafd aan water.

Waarschuw beheerder
ikke:yes:
Waarschuw beheerder
Geen probleem krijg nog wel meer weg........
Waarschuw beheerder
Oooh, vaak wel...
Zowiezo bijna 1 liter met fitnessen en dan over de dag verspreid ook nog wel meer...

Ik heb altijd z'n fles van 0.75..
En als je die al 2x gevuld en leeg gedronken hebt..

Waarschuw beheerder
donateur
mijn vader ligt al de hele dag op de tuintafel :vaag: te zonnen (ligbed is kapot) en hij is nu bezig met z'n 3e 2 literfles water :S
ik snap het niet :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey sansatie hij denkt dat hij zo af kan vallen zonder zich in te spannen
Waarschuw beheerder
T is misschien handig om uit een half liter flesje te drinken

idd handig :yes:
drink zo met gemak 3 tot 4 liter weg op een dag :)
Waarschuw beheerder
easy

ik drink minimaal 2,5 liter.
Neem een 1,5 liter fles mee naar werk, en drink thuis ook nog met gemak zo een litertje weg.

En dat terwijl ik een half jaar geleden 1 glaasje drinken per dag dronk en nooit dorst had.

Ik heb het mezelf gewoon gedwongen, vond het eerst echt niet lekker en stond de boel naar binnen te dwingen.

Nu vind ik het heerlijk en drink niets liever!
Waarschuw beheerder
donateur
Zit volgens mij wel aan de 6! :S ... ik vind het ook echt lekker! :P
ik mag al blij zijn dat ik 5 glazen met wat voor een drinken ik al op heb op 1 dag ik weet het das slecht maar het is wel zo behalve als er :bier: is want dan zuip ik me klam :P

Waarschuw beheerder
hm meestal haal ik 2 liter wel:9
Waarschuw beheerder
2.5 liter en op trainingsdagen 4 of meer ... eerst had ik er ook moeite mee maar als je er mee begint dan wen je eraan.

succes

Waarschuw beheerder
momenteel zit ik aan 4-5 anderhalve liter flessen spa blauw per dag. goed voor een 6-7,5 liter :)
Waarschuw beheerder
en maar pissen en maar pissen ;)

Waarschuw beheerder
ik wel ben t gewend lust ook geen prik ofzo dus dan ist al snel makkelijker :P

Waarschuw beheerder
drink altijd veel te weinig niet alleen water maar drink niet veel.
en van water krijg ik we ram dorst
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het ook een weekje volgehouden, maar werdt gek van dat geplas :S ..
Eventjes de honden uitlaten, pffff snel naar huis, ik moet plassen.
Lekker boodschappen doen... MEN Moet wéér plassen.. Werd er helemaal gek van :no:

Hebben jullie daar geen last van dan? Of rekt je blaas op den duur uit :d

Waarschuw beheerder
Ik slik zo'n 3 tot 4 liter per dag weg.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan gerust 1,5 of 2 liter water drinken op 'n dag hoor..
Maar tis k*t dat je dan zo vaak op en neer naar de wc moet :P
Dat vind 'k dus wat minder ;)

Waarschuw beheerder
Ikke niet, moet het nu ook omdak blaasontsteking heb, maar gaat niet echt soepel.

Waarschuw beheerder
donateur
misschien als het mooi weer zou zijn he dan wel (Y) ga nu niet aan het water :D

Waarschuw beheerder
Meestal maar 1 flesje als ik eraan denk :/

Ben niet zo'n water drinker :P
Waarschuw beheerder
donateur
Op vakantie ging het als een tierelier, maar hier kom ik daar echt niet aan.. :nee:
Waarschuw beheerder
lukt makkelijk, zuip heel de dag door eigenlijk bijna alleen maar water,
drink denk wel 3liter ofzo :S
echt te erg haha
Waarschuw beheerder
donateur
ik drink eigenlijk aleen maar water.. drink soms wel 3 liter per dag :D
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
1,5 = piece of cake
Waarschuw beheerder
donateur
easy, drink min 2 liter p.d.
drink alleen maar koffie en water :D

tip voor mensen uit Rotterdam (het water is daar echt heel vies) koop een water fileter apparaat, kost je 1x 20 euro of zo, die filterd het water, zodat het ook werkelijk LEKKER wordt :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb vandaag al weer 5 keer 1 1/2 ;iter fles op

Zweet het er oom weeer uit ja

In Irak

Waarschuw beheerder
ik krijg niet eens een halve liter per dag weg :s
Waarschuw beheerder
lukt mij eigenlijk makkelijk 3 liter p.d. heb een keer 6 liter op een dag op!piste me helemaal leeg,doe ik dus ook niet meer,en dat schijnt ook weer niet goed te zijn zoveel!
Waarschuw beheerder
donateur
pfff...ik vul me fles water wel 3 keer per dag :-) dus dat zal wel lukken!

grtz

Waarschuw beheerder
2 liter per dag krijg ik gemakkelijk binnen.

Waarschuw beheerder
Dat is reuze makkelijk. Dagelijks drink ik zo'n 2 liter water, met de "normale" drankjes er nog bij natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Haal de twee liter ook nog met gemak..

En dan drink ik ook nog thee en andere dingen...

Waarschuw beheerder
donateur
Gadver nee.. :nee:
Waarschuw beheerder
Krijg ik echt niet weg....

Waarschuw beheerder
1,5 liter water per dag??? als je bier als water rekent.........

geen probleem!
Waarschuw beheerder
met gemak :)
Waarschuw beheerder
Ikke ook hoor. Lekker op het water, uit zo'n grote kan, fris water, heerlijk!!! :D
Waarschuw beheerder
het hoeft niet persee water te zijn. als het maar vocht is wat niet meteen door je lichaam word afgebroken. dus we spreken dan niet over koffie ed. maar nu het zulk warm weer is drink ik wel 6-7 liter vocht op een dag
alleen tijden m`n werk al 3 a 4 :)
Waarschuw beheerder
donateur
1,5 liter water niet, maar denk dat ik op 3/4 kom dan nog litertje melk en litertje dubbeldrank en dan niet te vergeten de dagelijks nodige Koffie :9
Waarschuw beheerder
1 liter toch wel denk ik! :)

Waarschuw beheerder
3 liter koffie per dag,ik krijg me water wel binnen(y)
Waarschuw beheerder
donateur
1,5 liter water?

das niet zo moeilijk :)

Waarschuw beheerder
Drink water uit 0,5 ltr. Spa blauw flesjes. Voor je 't weet heb je er echt wel minimaal drie op.
Waarschuw beheerder
haah makkie ik drink op me werk iedere dag 2 flessen van 2 liter weg en ik voel me er goed bijmaar ik doe t niet om af te valle hah

Waarschuw beheerder
ja elke dag ongeveer 1,5liter

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Is toch niet zo moeilijk? Spoel een cola fles om, vul hem elke dag met kraanwater, zet hem in de koelkast, elke keer als je er langs loopt ofzo flinke slok nemen, is ie zo leeg
Waarschuw beheerder
donateur
half liter flesje, liefst met zon zuigdopje :jaja:

die lurk je met 4 flinke slokken leeg ;)

Waarschuw beheerder
donateur
vanacht na City Sounds ook weer 4,5 liter water meej ranja gedronken :S

Drink minimaal 3 liter per dag

Waarschuw beheerder
donateur
Geen probleem, vooral voor, tijdens en na het sporten.En in het weekend drink ik water met een smaakje ;-)

Waarschuw beheerder
ik drink minimaal 4,5 liter per dag :jaja:
het is goed voor je nieren
Waarschuw beheerder
donateur
Makkelijk zat ik drink super veel ice tea en zowieso een bak met water per dag...

Waarschuw beheerder
wat is daar nu moeilijk aan :vaag:

6 liter is al een makkie :-s

Waarschuw beheerder
Water niet :no:

Van melk drink ik 2 a 3 liter per dag :yes:
Waarschuw beheerder
nee, geen moeite mee hoor, maar wat je ook kan doen is van die pickwick thee, fruit en kruid. Zit namelijk geen theeïne in, dus dat telt gewoon mee. Handig toch?
Waarschuw beheerder
donateur
lukt makkelijk, met 0,5l of 0,75l steeds nemen gaat het makkelijker en blijft het koel!
Waarschuw beheerder
met gemak. het dubbele nog wel.
Waarschuw beheerder
Op me werk lukt het makkelijk!
4 a 5x me 0.5L flesje vullen, geen probleem
Alleen thuis lukt het me gewoon niet
Waarschuw beheerder
Dat heb ik ook. Ik heb een kan van 1 liter op mijn bureau staan en die vul ik soms wel 3x per dag. Maar thuis lukt dat me echt niet
laatste aanpassing