Probeer allemaal de laatste tijd weer meer water te gaan drinken omdat ze zeggen dat 't
goed is en dat je er van afvalt, maar ik krijg dus echt geen 1,5 a 2 liter per dag weg!!
Wie heeft daar nog meer moeite mee??
laatste aanpassing
Nou dat gaat er bij mij wel in. Drink elke dag minstens 2 liter water. Maar vind het gewoon lekker.
ik kan helemaal geen water drinken, is de hele dag afgesloten ! best vervelend !
ik probeer het wel, lukt niet altijd, met warm weer wel!
naast water vink ijsthee en cola ook lekker!
Als je er problemen mee hebt moet je het gewoon drinken tijdens iets. Als je tv kijkt ofzo want dan drink je automatisch door.
Moet je wel de chips en andere vette troep ver van je vandaan zetten als je het voor het afvallen doet. Anders vreet je ook nog een zak chips erbij leeg. Wat geen goed uitwerking heeft op je afvallen
ik weet niet hoeveel liter ik drink, maar ik denk een litertje of 5 no problemo
Drink meestal 2liter per dag..probeer wel meer te drinken maar heb er vaak geen tijd voor dus vergeet ik t..
Kan ook moeilijk in de winkel heel de dag met een flesje rondlopen
2 liter minimaal, voordeel van een kantoorbaan, gewoon een flesje op mijn bureau
Idd op me werk gaat het in ene moeite door, flesje leeg, gelijk weer vullen en het is warm bij mij op kantoor dus lukt wel
Makkelijk zat. Alleen al op mijn werk 2 liter water en 3 bakken koffie!
ik drink per dag ongeveer 3 liter water en vruchtensap, en eens in de zoveel tijd heb ik een soort "spoeldag" waarop ik ineens heel veel behoefte heb aan water, dan drink ik wel 5 liter water buiten mijn andere drankjes.
ik drink nog geen liter vocht per dag
ik krijg het ook nie makkelijk weg
ik weet dat het slecht is
maar kan der niets aan doen
Kwestie van aanwennen Lady Xenon!
Hier op kantoor leer je wel drinken aangezien we geen airco hebben en de verwarming meestal aanstaat
ow ik heb vorige zomer op mijn werk meer dan
6 liter water gedronken en dat ook nog eens in een paar uur...
later las ik dat je daar van kunt gaan hallucineren
(dus ik ging meteen nog meer drinken whehe)
nee hor.
Je moet gewoon een literfles neerzetten en die vullen met water en dan jezelf dwingen er elke keer een paar slokken van te nemen dan lukt het wel hor!
ik red dat wel makkelijk
eerst verafschuwde ik water, maar nou drink ik alleen nog maar water. voor bij het eten is het ook het lekkerst, want het spoelt je eten weg en het geeft geen vieze bijsmaak.
ik heb wel eens 4 liter gedonken, maar dan moet je heel vaak naar de wc
Drink 2 liter per dag ! Moest 't ook opbouwen hoor maar 't gaat nu redelijk, deed altijd 1,5 liter op m'n werk en een halve liter thuis. Aangezien ik nu standaard thuis ben schiet 't er een beetje bij in moet ik zeggen
ik krijg het wel weg...maar met moeite....op me werk doen me collega eerst een theetje dan weer glas water en zo heel de dag door gaat ons nu al 2 weken goed af....!
drink met gemak 3/4 liter weg, maar laat de cola liever niet staan
Ik heb op ieder hoekje van iedere tafel, op het aanrecht, in de douche enz. wel water staan. Overal waar ik kijk zie ik flesjes. Dus dan krijg je wel je 3 liter weg hoor.
Nou, ikke wel. Ik heb daar ook wel moeite mee.
Maar flink koud met een klein beetje ranja in de zomer... Dan wil het wel.
Dikke kuzzzz, vriendinnetje.. x
piece of cake zit makkelijk boven de 2 liter per dag