Partyflock

Forumonderwerp · 685954
Waarschuw beheerder
Probeer allemaal de laatste tijd weer meer water te gaan drinken omdat ze zeggen dat 't
goed(y) is en dat je er van afvalt, maar ik krijg dus echt geen 1,5 a 2 liter per dag weg!!:no:

Wie heeft daar nog meer moeite mee??:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou dat gaat er bij mij wel in. Drink elke dag minstens 2 liter water. Maar vind het gewoon lekker.

Waarschuw beheerder
ik kan helemaal geen water drinken, is de hele dag afgesloten ! best vervelend !

Waarschuw beheerder
ik probeer het wel, lukt niet altijd, met warm weer wel!
naast water vink ijsthee en cola ook lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
Lukt me prima :)

Waarschuw beheerder
4-6 liter

Waarschuw beheerder
Ik drink ook wel 2 tot 3 liter water op een dag, lekker doorspoelen. Als ik het niet doe heb ik erg dorst de hele dag...
Waarschuw beheerder
donateur
geen probleem,

Als je er problemen mee hebt moet je het gewoon drinken tijdens iets. Als je tv kijkt ofzo want dan drink je automatisch door.

Moet je wel de chips en andere vette troep ver van je vandaan zetten als je het voor het afvallen doet. Anders vreet je ook nog een zak chips erbij leeg. Wat geen goed uitwerking heeft op je afvallen :p

Waarschuw beheerder
ik weet niet hoeveel liter ik drink, maar ik denk een litertje of 5 no problemo

Waarschuw beheerder
donateur
ik drink gemiddeld 2,5 liter per dag
Waarschuw beheerder
Heb gister 2 liter water op en vandaag weer, dus ben al best trots op mezelf:d:d

Maar ik moet er niet aan denken om 5 a 6 liter op te drinken zoals sommige mensen hierboven doen:(

Denk dat ik dan beter heel de dag op de wc kan blijven zitten:s
Waarschuw beheerder
donateur
Drink meestal 2liter per dag..probeer wel meer te drinken maar heb er vaak geen tijd voor dus vergeet ik t..
Kan ook moeilijk in de winkel heel de dag met een flesje rondlopen:D

Waarschuw beheerder
2 liter minimaal, voordeel van een kantoorbaan, gewoon een flesje op mijn bureau :D

Waarschuw beheerder
Idd op me werk gaat het in ene moeite door, flesje leeg, gelijk weer vullen en het is warm bij mij op kantoor dus lukt wel

Waarschuw beheerder
Makkelijk zat. Alleen al op mijn werk 2 liter water en 3 bakken koffie!

Waarschuw beheerder
ik drink per dag ongeveer 3 liter water en vruchtensap, en eens in de zoveel tijd heb ik een soort "spoeldag" waarop ik ineens heel veel behoefte heb aan water, dan drink ik wel 5 liter water buiten mijn andere drankjes. ;)

Waarschuw beheerder
ik drink nog geen liter vocht per dag
ik krijg het ook nie makkelijk weg

ik weet dat het slecht is
maar kan der niets aan doen

Waarschuw beheerder
Kwestie van aanwennen Lady Xenon!

Hier op kantoor leer je wel drinken aangezien we geen airco hebben en de verwarming meestal aanstaat :D
Waarschuw beheerder
donateur
4 a 5 Liter
Waarschuw beheerder
ow ik heb vorige zomer op mijn werk meer dan
6 liter water gedronken en dat ook nog eens in een paar uur...
later las ik dat je daar van kunt gaan hallucineren
(dus ik ging meteen nog meer drinken whehe)
nee hor.
Je moet gewoon een literfles neerzetten en die vullen met water en dan jezelf dwingen er elke keer een paar slokken van te nemen dan lukt het wel hor!

Waarschuw beheerder
no problem
Waarschuw beheerder
Water is vies :p vissen n%#ken erin
Waarschuw beheerder
donateur
een koe miskien...
Waarschuw beheerder
donateur
ik red dat wel makkelijk
eerst verafschuwde ik water, maar nou drink ik alleen nog maar water. voor bij het eten is het ook het lekkerst, want het spoelt je eten weg en het geeft geen vieze bijsmaak.
ik heb wel eens 4 liter gedonken, maar dan moet je heel vaak naar de wc :S
Waarschuw beheerder
makkelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Makkie :yes:
Je zet een fles met water, naast de computer neer....
Voor je et weet is de fles op, vervolgens moet je vaak naar de wc...om de zooi te legen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
nou én of dat lukt :D:D :yes: thee doet ook wonderen :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
pff ik moe echt na elk glas water naar de plee lopuh:[ :( maar k zit al op 1 liter:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
*Hup Hup* je kan et (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Drink 2 liter per dag :)! Moest 't ook opbouwen hoor maar 't gaat nu redelijk, deed altijd 1,5 liter op m'n werk en een halve liter thuis. Aangezien ik nu standaard thuis ben schiet 't er een beetje bij in moet ik zeggen :$

Waarschuw beheerder
donateur
Meestal houd het op bij 2 glazen per dag
Waarschuw beheerder
donateur
eerder dronk ik nie eens 2 glazen water op een dag:no: helemaal niks alleen 1 glaasie melk ofzo en glas cola ookniet goed:no:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben laats van mijn stoel gevallen

Waarschuw beheerder
donateur
was echt zo :(

Waarschuw beheerder
Ik kom wel aan de 1,5l water p/d. Ik heb op mijn werk altijd een fles water naast mn bureau staan (0,75l) en daar drink ik er op een dag 3 van leeg :jaja:
Waarschuw beheerder
ik krijg het wel weg...maar met moeite....op me werk doen me collega eerst een theetje dan weer glas water en zo heel de dag door (Y) gaat ons nu al 2 weken goed af....!
Waarschuw beheerder
donateur
pff hehe:/ heb bijn a2 liter water gedronken vandaag wat een strijd hey:P morguh weer een dag:( maaaaaarja
Waarschuw beheerder
donateur
Pff krijg ik van me leven niet weg, drink zoiezo al te weinig. 3 glazen thee op een dag en 1 glas jus d'orange meer nie :S

Waarschuw beheerder
Met gemak twee liter water per dag, en dan ook nog een fles water naast mijn bed.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, makkie :p
Waarschuw beheerder
drink met gemak 3/4 liter weg, maar laat de cola liever niet staan :)

Waarschuw beheerder
Ik heb op ieder hoekje van iedere tafel, op het aanrecht, in de douche enz. wel water staan. Overal waar ik kijk zie ik flesjes. Dus dan krijg je wel je 3 liter weg hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
zucht; en nog anderhalve liter vandaag:/ tis elke dag weer een strijd :(
Waarschuw beheerder
1,5 liter and counting :P

Waarschuw beheerder
Nou, ikke wel. Ik heb daar ook wel moeite mee.
Maar flink koud met een klein beetje ranja in de zomer... Dan wil het wel.
Dikke kuzzzz, vriendinnetje.. x

Waarschuw beheerder
piece of cake zit makkelijk boven de 2 liter per dag
Waarschuw beheerder
Nou ik krijg nog niet eens 1 glas weg..vind ut nie te zuipen maja
Waarschuw beheerder
donateur
6 glazen die wij thuis hebben is een liter:P heb er eindelijk 7 op:yes: hehe