Partyflock

Forumonderwerp · 685954
Waarschuw beheerder
Probeer allemaal de laatste tijd weer meer water te gaan drinken omdat ze zeggen dat 't
goed(y) is en dat je er van afvalt, maar ik krijg dus echt geen 1,5 a 2 liter per dag weg!!:no:

Wie heeft daar nog meer moeite mee??:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik echt serieus aan het dieeten ben,drink ik zo 3 liter water weg,gewoon doordrinken
Waarschuw beheerder
ik drink ook een hoop water .. doe het in combinatie met siroop das helemaal niet zo erg ..
als je echt afwil vallen

eet sochtends 250 mg kwark das dus een halve pot
neem wel naturel want daar zitten weer de meeste eiwitten in .
het is niet lekker maar ook dit mag je mengen met siroop of een banaan door de mixer ofsow
Waarschuw beheerder
Ik drink niet anders dan water, krijg makkelijk 3 liter weg :d
Nog gezond ook indd!

Waarschuw beheerder
donateur
Neej ikke niet krijg amper een liter weg!!
Tja moet ik toch maar s wat aan gaan doen..

Waarschuw beheerder
Dat lukt mij ook zeker niet, ik drink van mezelf al helemaal niet veel ongeveer 3 glazen per dag best weinig dus. Maar als ik geen dorst heb dan hoef ik gewoon ook niet te drinken en je moet er toch alleen maar van naar het toilet:-D

Waarschuw beheerder
Mij lukt het ook niet altijd! Als ik het echt MOET van mezelf zet ik gewoon een pak bar le duc neer zodat ik die wel helemaal leeg moet drinken.. Als het water je echt je oren uit komt moet je er gewoon een druppel limonade siroop in doen.. Heb je wat variatie!

Waarschuw beheerder
Laatste tijd minstens 4 liter water per dag :)
Vandaag ook al weer zoiets :)

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen als ik blaasontsteking heb drink ik makkelijk 3a 4 liter water weg.
Maar bij mij ligt dat aan me nieren ofzo dus dat is dan logisch, maar als ik er geen last van heb krijg ik met moeite 2 liter water weg.
op een gegeven moment heb je het wel gehad :)
Waarschuw beheerder
ik drink niets anders!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe meer je drinkt, hoe meer behoefte je lichaam er ook aan krijgt.
Je krijgt, naar mijn idee, ook sneller dorst omdat je lichaam er dus aan gewend is. Of je geest.....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zo'n miep die de hele dag met een spa-flesje loopt.

Yep, ik ook... Jeroen met z'n eeuwige flesje spa whahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Standaard flesje vullen op het werk en zuipen maar :) Nadeel is wel het vele toiletbezoek, maargoed het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Ik neem ook altijd water mee op de fiets, flink doortrappen, krijg je vanzelf wel dorst :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik drink zeker twee liter water op een dag!!!
Waarschuw beheerder
donateur
1,5 liter? Makkelijk.. Zelf drink ik wel meer dan 1,5 liter water per dag! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Lukt me zeker wel.. Denk dat ik wel 3 liter drink op een dag.. Alleen dat heen en weer lopen naar de wc daar wordt je gek van...
Waarschuw beheerder
donateur
De laatste tijd wil het niet meer zo lukken, maar ik kan makkelijk 1.5 liter water drinken.
Met siroop zal het wel beter gaan, maar dat drink ik niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
zelfs op mn eerste foto op Pf... ja hoor, wéér dat flesje :P

Waarschuw beheerder
Ik krijg wel meer dan dat weg hoor!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik drink zelfs 3 liter water per dag.... :yes:

Waarschuw beheerder
ik drink eigelijk wel veel..maar geen liter water..meer dubbelfris en sinasappelsap :)
Waarschuw beheerder
makkie man.... ik tank het zo weg hoor :)

Waarschuw beheerder
Als je er gerstemout en hop bij doet wil wat wel lukken!
Waarschuw beheerder
Dat is toch niet zo moeilijk om weg te krijgen.
Waarschuw beheerder
als je wil krijg je dat echt wel weg... hoor moet je gewoon ff na denken en dan komt ut goed :)
Waarschuw beheerder
No problem...... die 2 liter :P
Waarschuw beheerder
Had niet verwacht dat iedereen er zo weinig moeite mee zou hebben:no:

Heb zelf net een pak bar le duc van 2 liter meegenomen naar m'n werk en probeer 'm vanavond om 17.30 uur leeg te hebben!!:d:D

Hoop dat 't me gaat lukken:(
Waarschuw beheerder
ik lus geen water :bloos:

klinkt echt raar maar drink het niet

dus zal der wel moeite mee hebben ja ;)
Waarschuw beheerder
water? als je koffie zet van water is t dan nog water? In bier zit ook vooral water :P
Nee, maar vroeger dronk ik wel veel water, en toen ging makkelijk 2 liter per dag weg, zeker in de zomer :)

Waarschuw beheerder
Is 1,5 liter bier ook goed??
Waarschuw beheerder
Ik heb nu al meer dan 1 liter op. :)
Waarschuw beheerder
Bij mijn op m'n werk is het de "sport" om die waterbottle van 19,8 liter zo snel mogelijk leeg te hebben... en als het weer een beetje meezit is dat niet zo'n probleem :P
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook maar moeilijk om zoveel water op 1 dag te drinken.
Probeer het best vaak, maar meestal kom ik niet verder dan 1 liter :S

Waarschuw beheerder
k vind water nou niet echt lekker, drink liever limonade:yes:

Waarschuw beheerder
ik drink het wel maar dan in thee vorm is dat ook goed voor je?
Waarschuw beheerder
Lukt makkelijk zat, drink alleen al iedere dag 2 flessen water tijdens het sporten. :)
Waarschuw beheerder
donateur
makkelijk ja. ik heb bijna altijd een flesje water bij me. die vul ik als ie op is weer met water (y)

Waarschuw beheerder
Ik probeer minstens twee liter water xtra te drinken op een dag. Heb nl steeds ontstoken nieren en nierbekkenontsteking. :(

Waarschuw beheerder
donateur
zeker 3 liter op een dag en er zijn dagen dat ik het dubbele drink....Water is lekker....
Waarschuw beheerder
Gewoon BIER.. Das ook vocht :D ze zeggen altijd minimaal 2 liter vocht naar binnen werken op een dag.. dus een paar biertjes is al genoeg.:D
en in de ochtend een paar glazen melk :) kom er makkelijk overheen hoor :D
Waarschuw beheerder
ik drink de hele dag thee op mijn werk,maar dat werkt stoppend dus dat is ook niet goed..met het warme weer had ik een fles spa rood gehaald en die staat nu nog in mijn koelkast...limonade is toch wel lekkerder..maar puur water lukt me niet alleen als ik ga feesten
Waarschuw beheerder
donateur
dat krijg ik echt makkelijk weg!
op school bijvoorbeeld, een spaflesje mee en dan hele tijd bijvullen. water is goed voor de dorst, dus dat drink ik in plaats van die zoete troep

Waarschuw beheerder
Water drink ik ongeveer 4 a 5 liter:)
Makkelijk weg te krijgen hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dr ook wel veel moeit emeej ja:/ nu ik ff thuiszit loop ik de hele dag met een glas water te slepen. als die leeg is vul ik m maar weer.... op werk heb ik gewoon een flessie bij me van een halve liter. drink ook vaak een halve liter van dat vitamiedrank uitzo'n flessie erbij:Pmaar moet wel bekenne dak vandaag nog maar 1 slok water heb gezopuh:(

Waarschuw beheerder
jah ik krijg het ook niet weg, ik probeer ook wat meer te drinken, ik vind water lekkerder als het ijskoud is. ik heb nu van die spa blauw flesjes en die vul ik elke keer bij. sochtends 1 zo'n ding, smiddags ook weer en savonds ook weer. en dan gewoon normaal koffie of thee of wat dan ook ertussen door.alleeen water is toch ook niet lekker

Waarschuw beheerder
ik moet helaas wel,want zo lekker vind ik t nie!maar ben indd ook aan t afvalle,en ben toch mede dankzij t water al 10 kilo kwijt!!op naar de volgende 10 kilo
Waarschuw beheerder
donateur
Water :bah: zit geen smaak aan...
Waarschuw beheerder
als je echt 2 liter vocht op een dag wil drinken,dan kan je limonade zonder suiker nemen voor de smaak,verdun het want die limonade is erg zoet.
ik neem een flesje van een halve liter mee,je drinkt er 4 leeg en je hebt de 2 liter al te pakken.maar ik drink gewoon water heb daar geen moeite mee.
Waarschuw beheerder
donateur
ja met gemak!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wie krijgt er minimaal 1,5 liter water per dag weg

Samen met mijn wietplantjes op het balkon kom ik er net op :P