3100x bekeken
een mooie spannende wedstrijd met een nipte overwinning voor nederland 
ja idd klote......vooral als het schijt weer wordt zaterdag...dan blijfk liever binnen om ff een potje voetbal te kijken ipv defqon...
ligt er aan of advocaat eindelijk een keer naar me luistert , gewoon 3 man achterin en dan komt het wel goed
van tsjechie ben ik helemaal niet onder de indruk geraakt
, dus ik heb nog wel redelijk goeie hoop , ik geef nog ff geen voorspelling
ligt er aan of advocaat eindelijk een keer naar me luistert , gewoon 3 man achterin en dan komt het wel goed van tsjechie ben ik helemaal niet onder de indruk geraakt , dus ik heb nog wel redelijk goeie hoop , ik geef nog ff geen voorspelling
idd. als hun met twee spitsen spelen, wij met drie verdedigers..
dan moet bouma maar opgeofferd worden!! en gwoon sneijder in de basis
Tsjechie is niet meer de oude en gelukkig maar.
Tegen Japan in de oefencampagne verloren en een oefenwedstrijd van ze gevolgt tegen Estland die ze zeer moeizaam wonnen.Nederland wint volgens mijn poule(waar ik trouwens dik bovenaan sta bestaande uit 450 man)met 2-1.
Letland mag verliezen van de duitsers zodat letland open huis gaat spelen tegen oranje en ze rijp zijn om afgeslacht te worden zodat nederland gewoon groepswinnaar wordt!
Ook als NL gelijk speelt tegen de Tsjechen hebben ze alles nog alles in eigen hand.
Tegen Japan in de oefencampagne verloren en een oefenwedstrijd van ze gevolgt tegen Estland die ze zeer moeizaam wonnen.Nederland wint volgens mijn poule(waar ik trouwens dik bovenaan sta bestaande uit 450 man)met 2-1.
Letland mag verliezen van de duitsers zodat letland open huis gaat spelen tegen oranje en ze rijp zijn om afgeslacht te worden zodat nederland gewoon groepswinnaar wordt!
Ook als NL gelijk speelt tegen de Tsjechen hebben ze alles nog alles in eigen hand.
dan moet bouma maar opgeofferd worden!!
dacht eerder aan bronkhorst
dan heb je gwoon heitinga , stam en bouma achterin
3-1 nederland
Djee spot: boeiend, ze verliezen toch, bovendien heb ik al geen vertrouwen meer in het NL elftal sinds 1998.
Andere ploegen hebben op dit momente betere kwaliteiten dan het NL elftal.
Tsjechie doet het meestal aardig goed, en zou niet weten waarom dat dit keer anders zou zijn.
In de poule gaan Duitsland en Tsjechie door, strijd om de 3e plaats zal er wel zijn uiteraard.
Maar dat gaat NL gewoon niet winnen.
Wat dat is met het NL elftal weet ik niet, maar goed. En verder niet zo zitten te blaten en te zeiken aub.
Siert je niet, bovendien komt het nogal onvolwassen over.
Prima, maar dat gezever zit ik niet op te wachten. Bovendien ben je 21 jaartjes oud en zal ik wel langer bij het voetbal aanwezig zijn dan jij, om ook ff kinderachtig mee te doen
Capice?
Andere ploegen hebben op dit momente betere kwaliteiten dan het NL elftal.
Tsjechie doet het meestal aardig goed, en zou niet weten waarom dat dit keer anders zou zijn.
In de poule gaan Duitsland en Tsjechie door, strijd om de 3e plaats zal er wel zijn uiteraard.
Maar dat gaat NL gewoon niet winnen.
Wat dat is met het NL elftal weet ik niet, maar goed. En verder niet zo zitten te blaten en te zeiken aub.
Siert je niet, bovendien komt het nogal onvolwassen over.
Prima, maar dat gezever zit ik niet op te wachten. Bovendien ben je 21 jaartjes oud en zal ik wel langer bij het voetbal aanwezig zijn dan jij, om ook ff kinderachtig mee te doen
Capice?
laatste aanpassing
En Guines: ik doe met 3 poules mee, sta er met 2 op de eerste plaats, met allemaal mannen ver achter mij latend (bij de poule in de kroeg althans, die andere poule is wel een nek aan nek)
Voorgaande jaren ook al 2 x 200 euro opgestreken
Maar goed, wat is dat voor informatie eigenlijk?
Lekker belangrijk
Voorgaande jaren ook al 2 x 200 euro opgestreken
Maar goed, wat is dat voor informatie eigenlijk?
Lekker belangrijk
Tsja, ga daar maar niet van uit dat Dickie van Hooijdonk er in zet, want Advocaat ziet alleen maar een pinchhitter in hem terwijl dat niet zo is, van Hooijdonk zorgt voor gevaar in de tegenstanders defensie en heeft een bepaalde rust over hem wat de rest van de NL spelers beinvloed en gaan ze ook beter spelen!
dickie dik kennende zal hij gwoon weer behoudend gaan voetballen, met 4 en misschien zelfs 5 man achterin!! >> cocu als voorstopper/verdedigende middenvelder 
het vorige ek gingen ze na de eerste ronde weer naar huis
kan natuurlijk ook. 1 van die twee moet er iig uit
het vorige ek gingen ze na de eerste ronde weer naar huis
dan moet bouma maar opgeofferd worden!!
kan natuurlijk ook. 1 van die twee moet er iig uit
Bloemetje is lief:Ik moet eerlijk zijn dat je het niet slecht doet.De posts die je plaatst zijn redelijk goed onderbouwd,alhoewel ik het niet overal mee eens ben
Ken wel meer meiden die er redelijk van af weten hoor.En dat je prijzen hebt gepakt is geen toeval,maar jij weet ook dat op voetbal gokken net een loterij is waar je gewoon geluk bij moet hebben.Ik heb ook een paar keer een aantal leuke prijzen gewonnen,maar natuurlijk meer geld verloren.Waarschijnlijk weet jij er gewoon net iets meer van dan de gemiddelde kijker.Met mij is t zo gesteld dat ik echt gewoon alles wil zien.Van oefenpartijen van saoedi arabie tot Frankrijk.Doordat je alle landen volgt en spelers kent waar nog nooit iemand van heeft gehoort haal je net iets meer punten dan de rest.Had bijv. voor t ek geroepen dat ik de Zweden als belangrijke outsider zag en zei hier op PF dat ik de bulgaren erg zwak vond(viel nog mee) en zwitserland liet ik winnen van de kroaten(0-0).De kwalificatie wedstrijden van kroatie vond ik erg zwak.Maar ja uiteindelijk komt het alleen maar aan op geluk,want voetbal is zo verassend.
By the way:hebben jullie de voormalige coach van kroatie tekeer zien gaan tegen de huidige coach
Ken wel meer meiden die er redelijk van af weten hoor.En dat je prijzen hebt gepakt is geen toeval,maar jij weet ook dat op voetbal gokken net een loterij is waar je gewoon geluk bij moet hebben.Ik heb ook een paar keer een aantal leuke prijzen gewonnen,maar natuurlijk meer geld verloren.Waarschijnlijk weet jij er gewoon net iets meer van dan de gemiddelde kijker.Met mij is t zo gesteld dat ik echt gewoon alles wil zien.Van oefenpartijen van saoedi arabie tot Frankrijk.Doordat je alle landen volgt en spelers kent waar nog nooit iemand van heeft gehoort haal je net iets meer punten dan de rest.Had bijv. voor t ek geroepen dat ik de Zweden als belangrijke outsider zag en zei hier op PF dat ik de bulgaren erg zwak vond(viel nog mee) en zwitserland liet ik winnen van de kroaten(0-0).De kwalificatie wedstrijden van kroatie vond ik erg zwak.Maar ja uiteindelijk komt het alleen maar aan op geluk,want voetbal is zo verassend.
By the way:hebben jullie de voormalige coach van kroatie tekeer zien gaan tegen de huidige coach
Bloemetje is lief: Wil jij ajb. voortaan mijn poule-voorspellingen invullen? Ik bak er weer eens helemaal niks van...
Verder las ik net op villabvd.nl dit bericht, niet echt in ons voordeel lijkt me:
Mejuto Gonzalez fluit Oranje
17/06/2004 13:06
LISSABON - De wedstrijd tussen Nederland en Tsjechie staat zaterdag onder leiding van de Spanjaard Manuel Enrique Mejuto Gonzalez, de man die eerder Denemarken-Italie floot.
Mejuto Gonzalez deed in die wedstrijd een zware overtreding van Francesco Totti af met geel en zag het spugen van de Italiaan al helemaal niet. De verwachting was dat hij dan ook naar huis zou worden gestuurd.
Verder las ik net op villabvd.nl dit bericht, niet echt in ons voordeel lijkt me:
Mejuto Gonzalez fluit Oranje
17/06/2004 13:06
LISSABON - De wedstrijd tussen Nederland en Tsjechie staat zaterdag onder leiding van de Spanjaard Manuel Enrique Mejuto Gonzalez, de man die eerder Denemarken-Italie floot.
Mejuto Gonzalez deed in die wedstrijd een zware overtreding van Francesco Totti af met geel en zag het spugen van de Italiaan al helemaal niet. De verwachting was dat hij dan ook naar huis zou worden gestuurd.
and back 2 Clubber
als dat het enige is? Geel voor een overtreding die wat mij betreft met zwart bestraft had mogen worden. Bij wijze van spreken dan...
En die rochel bij Poulsen in zijn gezicht.. Totti heeft drie wedstrijden schorsing gehad, waarvan dus niet een namens de scheids tijdens de wedstrijd..
als dat het enige is? Geel voor een overtreding die wat mij betreft met zwart bestraft had mogen worden. Bij wijze van spreken dan...
En die rochel bij Poulsen in zijn gezicht.. Totti heeft drie wedstrijden schorsing gehad, waarvan dus niet een namens de scheids tijdens de wedstrijd..
Dank zij die onterecht kutpenalty van dat akelige italiaans marsmannetje
In 1996 wel in de finale gestaan...
In 1996 wel in de finale gestaan...
verloren ze in die poule ook niet gwoon van frankrijk??
ik snap jou punt..
maar ja er zijn meer mensen die fouten maken en een slechte dag hebben?!? ken die naam verder niet, dus weet niet of het verder een goede scheids is?!
maar ja na 1 wedstrijd gelijk zeggen dat het een K*T scheids is, gaat misschien wat ver..
Is ook zo, dat wil ik ook niet beweren, alleen als je op het niveau van een EK, zulke dingen onbestraft laat, verwacht ik dat de UEFA ingrijpt en hem niet meer laat fluiten.. Alleen al puur om de feiten dat hij het toernooi manipuleert, wie weet, ik zeg wie weet, Denemarken - Italie 1-0; Italie met tien man verder en in de laatste minuten op zijn italiaans een goal tegen gekregen...( van een getergde Poulsen ) Allemaal puur fictief, maar het mag niet kunnen..
Is ook zo, dat wil ik ook niet beweren, alleen als je op het niveau van een EK, zulke dingen onbestraft laat, verwacht ik dat de UEFA ingrijpt en hem niet meer laat fluiten.. Alleen al puur om de feiten dat hij het toernooi manipuleert, wie weet, ik zeg wie weet, Denemarken - Italie 1-0; Italie met tien man verder en in de laatste minuten op zijn italiaans een goal tegen gekregen...( van een getergde Poulsen ) Allemaal puur fictief, maar het mag niet kunnen..
ja heb je wel een punt mee, maar wat je zegt is zeer fictief!
we zullen zine hoe hij het er zaterdag vanaf brengt!! hopen dat het beter gaat..
ik hoop op een herhaling van euro 2000
nl - tsj 1-0 85ste minuut pen f.de boer toen
toen kon die het weer wel
maar nogmaals nl begint wel vaker minder aan een toernooi , ben nog steeds niet onder de indruk van tsjechie , die in mij ogen maar zwaar overschat zijn
ik neig gewoon te zeggen dat nederland ze nog oprolt ook
nl - tsj 1-0 85ste minuut pen f.de boer toen
toen kon die het weer wel
maar nogmaals nl begint wel vaker minder aan een toernooi , ben nog steeds niet onder de indruk van tsjechie , die in mij ogen maar zwaar overschat zijn
ik neig gewoon te zeggen dat nederland ze nog oprolt ook
Met déze opstelling moet 2-0 zéker haalbaar zijn! 
......................................**Sar**.....................................
**Heitinga**...........................**Stam**......**Cocu**..................**de Boer**
**vd Meijde**............................**vd Vaart**.......................**Sneijder**
**Makaay**.........................**v Nistelrooy**..................** Pierre **
Dit lijkt me nou een mooi, Blank Nederlands Elftal voor zaterdag! (op Pierre na dan! )
GDVR 4 WERELD spitsen waarvan constant 3 op de bank!!
**Heitinga**...........................**Stam**......**Cocu**..................**de Boer**
**vd Meijde**............................**vd Vaart**.......................**Sneijder**
**Makaay**.........................**v Nistelrooy**..................** Pierre **
Dit lijkt me nou een mooi, Blank Nederlands Elftal voor zaterdag! (op Pierre na dan! )
GDVR 4 WERELD spitsen waarvan constant 3 op de bank!!
dat zeg ik toch niet hemk-aap dat was mijn reactie
aanvallen en dan achter je rug er 8 om je oren krijgen?
aanvallen en dan achter je rug er 8 om je oren krijgen?
Nee, je moet die KK-Kneus van een Seedorf en een Davids neerzetten, daar wordt je vrolijk van!
Davids heeft binnen een kwartier alweer een rode kaart op zak waarschijnlijk en Seedorf gaat jankend van het veld af, omdat ie niet ken voetballen!
Dan zou ik liever het risico nemen!
dat zeg ik toch niet hemk-aap dat was mijn reactie
Bedoelde ook niet jou hoor, maar,............................................
laatste aanpassing
Vermoedelijke opstelling
Van der Sar;
Reiziger, Stam, Bouma (De Boer), Van Bronckhorst;
Bosvelt, Cocu, Davids;
Van der Vaart;
Kluivert, Van Nistelrooy
dit is volgens voetbalzone.nl de vermoedelijke opstelling?!?
bosvelt?? voor nedved zeker?!?
toch weer kluivert en van the man..
hopen dat het goed afloopt
Van der Sar;
Reiziger, Stam, Bouma (De Boer), Van Bronckhorst;
Bosvelt, Cocu, Davids;
Van der Vaart;
Kluivert, Van Nistelrooy
dit is volgens voetbalzone.nl de vermoedelijke opstelling?!?
bosvelt?? voor nedved zeker?!?
toch weer kluivert en van the man..
hopen dat het goed afloopt
ja hij gaat nou weer met de ruit spelen in plaats van 4-3-3..
maar ja bosvelt is dan voor nedved (misschien logisch, weet niet of sneijder dat red)
de boer kan in tegenstelling tot bouma wel beter voor zijn verdediging spelen..
maar hoezo heitinga eruit en reiziger der in??? dat snap ik niet..
denk toch dat het van de vleugels moet komen, maar bijv robben vind hij fysiek nog niet goed
maar ja bosvelt is dan voor nedved (misschien logisch, weet niet of sneijder dat red)
de boer kan in tegenstelling tot bouma wel beter voor zijn verdediging spelen..
maar hoezo heitinga eruit en reiziger der in??? dat snap ik niet..
denk toch dat het van de vleugels moet komen, maar bijv robben vind hij fysiek nog niet goed
Ik vind Reiziger eigelijk wel een betere back van Heitinga. Heitinga moet je centraal zetten of anders niet opstellen.
Het terugvallen op Kluivert-Van Nistelrooij is echt onbegrijpelijk. Deze combinatie werkt gewoon niet. Op het statische middenveld loopt heel weinig creativiteit rond. Alleen Vaart bezit bovengemiddeld veel creativiteit. Hij is alleen al tijden hopeloos uit vorm. Voor de rest alleen maar lopers en werkers en dat past gewoon iet bij Oranje. Bovendien lopen en werken de Tsjechen net iets harder dan de Nederlanders. Dan ga je het gewoon zwaar afleggen tegen die gasten. Waar zijn Sneijder en Seedorf?
En De Boer? Tsjah, bij gebrek aan beter...
Het terugvallen op Kluivert-Van Nistelrooij is echt onbegrijpelijk. Deze combinatie werkt gewoon niet. Op het statische middenveld loopt heel weinig creativiteit rond. Alleen Vaart bezit bovengemiddeld veel creativiteit. Hij is alleen al tijden hopeloos uit vorm. Voor de rest alleen maar lopers en werkers en dat past gewoon iet bij Oranje. Bovendien lopen en werken de Tsjechen net iets harder dan de Nederlanders. Dan ga je het gewoon zwaar afleggen tegen die gasten. Waar zijn Sneijder en Seedorf?
En De Boer? Tsjah, bij gebrek aan beter...
Ik denk dat Nederland verassend goed gaat spelen.....Die klunzen van Kroaten hadden tegen Zwitserland ook slecht gespeeld en gisteravond verassend goed tegen Frankrijk.
Ik denk dat het 2- 1 voor Nederland wordt......
Ik denk dat het 2- 1 voor Nederland wordt......
eindelijk iemand met vertrouwen
en 2 delibasic
laten we hopen dat het zaterdag eens anders wordt dan wat iedereen verwacht! een keer echt vlammen, knallen, er overheen walsen hoe je het ook noemt..
niet dat gekloot van de laatste tijd
heb er helaas een hard hoofd in
Ik denk in iig dat Nederland wint, maar met welke stand zou ik niet kunnen zeggen.
Help mee het Duitse moraal te beschadigen
Help mee het Duitse moraal te beschadigen
laatste aanpassing
seedorf speelt, dat word winnen
Het zal me weinig boeien aangezien ik op defqon zit ik denk een kansloze 0 -2
die gast moet niet meer als een kwartier voetballen....en dan nog moet je net geluk hebben dat je een vrije trap krijgt...
tegen duitsland was het mede door aanzet van hooijdonk dat ze goal maakten.....ik heb er niet zo veel verstand van, dus zal wel.....ik kijk alleen maar naar Kroatie en Nederland....
nee dat blijkt!!hehe...
door de komst van die kakkerlak kreeg van nistelrooij meer ruimte...de motor van het team was op dat moment hoe kan het ook anders wesley snijder!!
tegen duitsland was het mede door aanzet van hooijdonk dat ze goal maakten.....ik heb er niet zo veel verstand van, dus zal wel.....ik kijk alleen maar naar Kroatie en Nederland....
dat blijkt wel weer ja
je kan der ook niks aan doen dat je een vrouw bent
die gast moet niet meer als een kwartier voetballen....en dan nog moet je net geluk hebben dat je een vrije trap krijgt...
mee eens.. hij is idd goed als pinch hitter, maar verder denk ik niet!!
hehe hap hap hap..
niet zo snel gefokt he...sjesus!
niet zo snel gefokt he...sjesus!
Ik snap gewoon echt niet dat niemand het over Robben heeft !!! die gozer moet gewoon spelen...
mijn opstelling is dan ook
................van Nistelrooy.....makaay of Hooijdonk...............
..Robben........................................................Overmars..
.....................v/d.Vaart......Cocu......Sneijder....................
..............Bouma.............Stam............Heitinga.................
....................................Sar..................................
Fijne wedstrijd en 3-1 de gekste
mijn opstelling is dan ook
................van Nistelrooy.....makaay of Hooijdonk...............
..Robben........................................................Overmars..
.....................v/d.Vaart......Cocu......Sneijder....................
..............Bouma.............Stam............Heitinga.................
....................................Sar..................................
Fijne wedstrijd en 3-1 de gekste
niet weer nistelrooy en kluivert , dat ga je toch niet menen 
echt , zoals delibasic als zei : dan maakt advocaat zich belachelijk , het gaat helemaal nergens over , bosvelt ga met pensioen alsjeblieft
met alle respect hoor , maar wanneer houd hij zich een keer ergens aan vast ipv altijd maar kluivert en nistelrooy op te stellen , het is echt een lachertje aant worden 
echt , zoals delibasic als zei : dan maakt advocaat zich belachelijk , het gaat helemaal nergens over , bosvelt ga met pensioen alsjeblieft
Maak jullie allemaal niet druk. Het wordt gewoon 2-0, of 3-1 voor Nederland.
v. Nistelrooij(2x) en vd Vaart
![Bron: http://www.smiliegenerator.de/smiley-flag/smiley-16172.png [img cacheid=00068c6900114fd614fb082a1a005310ec]http://www.smiliegenerator.de/smiley-flag/smiley-16172.png[/img]](/images/cache/00068c6900114fd614fb082a1a005310ec)
v. Nistelrooij(2x) en vd Vaart
Mensen, we hebben het over Tjechië. Die gasten zijn erg goed in aanvallen, maar daar hebben we Jaap voor........ 
donateur
1-0

kan Nederland dan toch scoren???
kan Nederland dan toch scoren???
donateur
dat kan niet meer 
2-0!!!!!!!! JEEEJ
2-0!!!!!!!! JEEEJ
donateur
zeg dat nou niet te snel 
donateur
je mag wel praten hoor

donateur
Wat een kansen!!
Die scheids mag alleen zijn bril opzetten
maar krijg steeds meer vertrouwen in een overwinning 
Die scheids mag alleen zijn bril opzetten
donateur
Toch voetballen ze goed , alleen jammer dat we weer echt Nederlands gaan voetballen na die 2-0 , ff die verslapping,alleen wie moet die nr 15 van die tsjechen dekken want die staat constant vij
....
Robben echt geweldige acties , idem voor Davids
hoop alleen dat ie Seedorf ( ondanks zijn goeie spel ) wisselt inzake zijn gele kaart.
We gaan ervoor
nog eentje erbij en dat volhouden en het komt helemaal goed 
Robben echt geweldige acties , idem voor Davids
hoop alleen dat ie Seedorf ( ondanks zijn goeie spel ) wisselt inzake zijn gele kaart.
We gaan ervoor
GVD haalt die aap Robben eruit...wat een ongelooflijke sukkel, die vent speelt geweldig man 
Seedorf had eruit gemoeten...die zie ik weinig goede dingen doen, maar Robben eruit???
Seedorf had eruit gemoeten...die zie ik weinig goede dingen doen, maar Robben eruit???
laatste aanpassing
ja echt een super slechte wissel....
donateur
gvd knkerzi
3-2
donateur
wat een sjappies!
Nou dit zal wel het einde van het Ek voor Nederland wel zijn
donateur
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama
Drama 
Ja ok nog 3 min te gaan maar heb al geen zin meer om te kijken. Waardeloos kansloosoverdreven. Ok de scheids hadden we niet mee maar ik blijf bij mijn mening dat die NLers te lui zijn en te verwend om wat tedoen.Hele tijd liggen op t veld, en dan miljoenen verdienen.
Ik verklaar, en vrmeld hierbij, dat ik mijn vertrouwen voor de rest van mn leven opzeg in het 11tal. Helaas, ik ga tegenwoordig voor de tegenstanders fluiten!!!
Maar eerst even naar de plee, ff kleien, en mijn reet afvegen met wat plaatjes uit de Voetbal International
Ik verklaar, en vrmeld hierbij, dat ik mijn vertrouwen voor de rest van mn leven opzeg in het 11tal. Helaas, ik ga tegenwoordig voor de tegenstanders fluiten!!!
Maar eerst even naar de plee, ff kleien, en mijn reet afvegen met wat plaatjes uit de Voetbal International
donateur
Die wissels gingen echt nergens over, maar denk dat de grootse oorzaak van dit verlies aan die %$#%^#$^ scheids ligt 
dick! ik eet je op, tyfus mongool
da snap ik dus ook nie hé waarom ie robben eruit heeft gehaald.
Robben was gewoon in topvorm bezig. 
en dan zet dicky dick er ook nog eens bosvelt in
waar slaat dat nu weer op
.
en die scheids die fluit echt om elke scheet, en dan ook nog eens geen penalty geven terwijl we die zeker wel verdiend hadden.
kvond alleen wel dat oranje in de eerste helft beter speelde als in de tweede helft.
Maar nu maar hopen dat duitsland woensdag verliest en wij winnen.
en dan zet dicky dick er ook nog eens bosvelt in
en die scheids die fluit echt om elke scheet, en dan ook nog eens geen penalty geven terwijl we die zeker wel verdiend hadden.
kvond alleen wel dat oranje in de eerste helft beter speelde als in de tweede helft.
Maar nu maar hopen dat duitsland woensdag verliest en wij winnen.
ik eet mn toetsenbord op
Heren/Dames het was een spannende wedstrijd (omdat we jullie een beetje een voorsprong hebben gegeven)....
Maar als jullie van Letland winnen dan zorgen wij wel dat de Duitsers naar huis gaan
Maar als jullie van Letland winnen dan zorgen wij wel dat de Duitsers naar huis gaan
Ik hoop het...maar ik denkt toch niet dat dat gaat gebeuren aangezien Tsjechie al door is en echt niet meer maximaal er voor gaat woensdag.
En duitsland kan nog door en gaat er vast wel 100% voor...is gewoon kut dat Nederland het nie tmeer in eigen hand heeft.
Aurel
*plaatje*

*plaatje*
donateur
Ik hoop het...maar ik denkt toch niet dat dat gaat gebeuren aangezien Tsjechie al door is en echt niet meer maximaal er voor gaat woensdag.
En duitsland kan nog door en gaat er vast wel 100% voor...is gewoon kut dat Nederland het niet meer in eigen hand heeft.
En duitsland kan nog door en gaat er vast wel 100% voor...is gewoon kut dat Nederland het niet meer in eigen hand heeft.
Dat laatste is waar...maar ik denk dat we liever de nederlanders in volgende ronde zien dan de duitster, die willen we in de finale liever niet meer tegenkomen...
ik ga met A.o.T mee.
hele mooie wedstrijd waarin nederland meer had verdiend maar niet kreeg omdat er teveel persoonlijke fouten (1-2 cocu, 2-2 v bronckhorst) werden gemaakt en uiteraard door advocaats wanbeleid.
iedereen zeurt over de scheids, maar ook zonder die pingel en met die rode kaart had je gewoon moeten winnen.
hele mooie wedstrijd waarin nederland meer had verdiend maar niet kreeg omdat er teveel persoonlijke fouten (1-2 cocu, 2-2 v bronckhorst) werden gemaakt en uiteraard door advocaats wanbeleid.
iedereen zeurt over de scheids, maar ook zonder die pingel en met die rode kaart had je gewoon moeten winnen.
bij ned-let zetten we snipers op het dak van het stadion....als de scheits gaat tyfen of als advocaat weer zon KUTWISSEL uitvoert, dan krijgen de snipers van mij: "license to kill"
nekschot ofzo
wie stemt er voor?
nekschot ofzo
wie stemt er voor?
Sja die wissel, zelf een idioot zou hem er niet afhalen 
ik wou vanavond uit gaan, maar mijn lust voor het uitgaan is verziekt door die KUTWISSEL en die KUTSCHEITS.....
sterf
sterf
je zag gewoon aan robben dat het onbegrijpelijk was....en voortaan moeten ze bosvelt in zijn poten schieten voordat ie het veld op komt...dan kan er tenminste nog wat BOEIENDS in zoals Van der Vaart of Sneijder
dat is nog z8 uitgedrukt 
zeg maar dag idd, ben bang dat Tsjechie haar plicht niet zal nakomen
mede omdat nedved (en waarschijnlijk een aantal andere) al niet meespeelt as woensdag en t gros van de tsjechen zover ik weet in de bundesliga speelt.. zou dan erg triest zijn maar ja wat wil je, Tsjechie is al 1e in de poule en die ontlopen nederland liever in een evt vervolg..logisch
maar wat een prachtige wedstrijd, dat wel
maar scheids tegen, penalty en de rode kaart..belaqchelijk, plus alle kleine ovetredingen van Ruud, t zijn geen vrienden.
en onze eigen bondscoach hebben we ook nog eens tegen, wat een belachelijke wissel. snap wel dat je een evt aanvaller wilt opgeven voor een verdediger maar dan nog, bekijk ff t kwaliteitsverschil tussen een nedved en een bosvelt
ik heb me echt lopen verbijten dat die eruit moest voor iemand waarvan ik niet eens weet of die uberhaupt nog speelt ergens..bosvelt op nedved..komop man, waar zijn we dan mee bezig
vond Dick ook echt te triest bij de nabeschouwing..wat een slechte conclusies trekt ie zeg, wetende dat die fout zit de boel in t positieve draaien..pff, trek dan gelijk t boetekleed aan
zag t al aankomen op t moment van de wissel toen waarschijnlijk iedereen hier zn bek openhad van verbazing, en waarom?
om robben te sparen?
voor wat? de terugreis??? een evt looptraining?
stel m dan niet op in 1e instantie en laat overmars de verdediging moe rennen en zet m dan pas in om de boel te klaren
had je gewonnen of gelijkgespeeld dan had je hem mss niet ens nodig tegen letland
maar damn, die scheids, wat een aanfluiting zeg..belachelijk
desondanks had vd meijde gewoon t duel moeten beslissen al meerdere malen en cocu...tja, zonde dat t zon speler moet overkomen
iig was t een pracht van een wedstrijd waarbij een gelijkspel verdiend was
mede omdat nedved (en waarschijnlijk een aantal andere) al niet meespeelt as woensdag en t gros van de tsjechen zover ik weet in de bundesliga speelt.. zou dan erg triest zijn maar ja wat wil je, Tsjechie is al 1e in de poule en die ontlopen nederland liever in een evt vervolg..logisch
maar wat een prachtige wedstrijd, dat wel
maar scheids tegen, penalty en de rode kaart..belaqchelijk, plus alle kleine ovetredingen van Ruud, t zijn geen vrienden.
en onze eigen bondscoach hebben we ook nog eens tegen, wat een belachelijke wissel. snap wel dat je een evt aanvaller wilt opgeven voor een verdediger maar dan nog, bekijk ff t kwaliteitsverschil tussen een nedved en een bosvelt
ik heb me echt lopen verbijten dat die eruit moest voor iemand waarvan ik niet eens weet of die uberhaupt nog speelt ergens..bosvelt op nedved..komop man, waar zijn we dan mee bezig
vond Dick ook echt te triest bij de nabeschouwing..wat een slechte conclusies trekt ie zeg, wetende dat die fout zit de boel in t positieve draaien..pff, trek dan gelijk t boetekleed aan
zag t al aankomen op t moment van de wissel toen waarschijnlijk iedereen hier zn bek openhad van verbazing, en waarom?
om robben te sparen?
voor wat? de terugreis??? een evt looptraining?
stel m dan niet op in 1e instantie en laat overmars de verdediging moe rennen en zet m dan pas in om de boel te klaren
had je gewonnen of gelijkgespeeld dan had je hem mss niet ens nodig tegen letland
maar damn, die scheids, wat een aanfluiting zeg..belachelijk
desondanks had vd meijde gewoon t duel moeten beslissen al meerdere malen en cocu...tja, zonde dat t zon speler moet overkomen
iig was t een pracht van een wedstrijd waarbij een gelijkspel verdiend was
laatste aanpassing
weer het beste voetbal en weer verloren, net als wk '98!!
hoe durf je een bankzitter van Manchester city in te brengen inplaats van nederlands grootste talent en beste speler op het veld, wat een idioot!!!!!
BTW we liggen er uit, alle top spelers van tsjechien nemen zeker rust tegen duitsland, einde verhaal voor ons
hoe durf je een bankzitter van Manchester city in te brengen inplaats van nederlands grootste talent en beste speler op het veld, wat een idioot!!!!!
BTW we liggen er uit, alle top spelers van tsjechien nemen zeker rust tegen duitsland, einde verhaal voor ons
Nu al dé wedstrijd van dit toernooi. Dit wordt echt niet meer overtroffen. Een sterk Nederland en ook een sterk Tsjechië, open voetbal. Fantastisch voetbal! Zelfs een mongolenscheids kon deze wedstrijd niet doodfluiten...Helaas verloren, dankzij een moment van totale uberzwakzinnigheid. Nu kunnen we nog slechts hopen op de goede afloop.....En anders kunnen we weer genieten van dingen die van het niveau zijn van de actie van advocaat: de competitie...
idd erg jammer die wissel!!!!!
Maar...
Ik (als nummer 1.896.98e bondscoach van nederland
)had toen het 2-2 was.....Van Hooijdonk erin gezet. Ze hadden gewoon voor de winst moeten gaan en Advocaat had geen safe moeten spelen toen het 2-2 was en hij Robben wisselde voor een verdedigende middenvelder(Bosvelt)
Maar goed....

Maar...
Ik (als nummer 1.896.98e bondscoach van nederland
Maar goed....
Die schieds is een befhoer
Maar wat een verdomd goede wedstijd.....
was minimaal gelijkspel cq winst voor NL verdiend geweest....
Tjechie verliest van Duitsland, omdat ze zeker niet hun beste mannetjes zullen inzetten, vanwege de 100 % dat hun door zijn....
DUS oranje..... pak de koffers maar in .... lummels
Vanaaf was zo goed vrdmme
was minimaal gelijkspel cq winst voor NL verdiend geweest....
Tjechie verliest van Duitsland, omdat ze zeker niet hun beste mannetjes zullen inzetten, vanwege de 100 % dat hun door zijn....
DUS oranje..... pak de koffers maar in .... lummels
donateur
Iedereen is er zo zeker van dat de Tsjechen van Duitsland zullen verliezen...Ik geloof dat helemaal niet...Ten eerste moeten de Duitsers winnen, dus moeten ze aanvallen..Datzelfde moesten ze tegen Letland en dat konden ze ook al niet...ten tweede - als Duitsland op de aanval gaat, geeft het ons de kans om op de counter te spelen, en dat kunnen we heel goed...Ten derde - De groep is in de breedte best wel sterk, dus het maakt niet zo veel uit als de vedettes rust nemen..de jongens die er achter staan kunnen ook heel fatsoenlijk ballen en zijn stanleymes scherp. ten vierde hebben wij in tegenstelling tot Nederland en Duitsland wel een supercoach...En om Dick een beetje te steunen..de Tsjechische spelers zeiden dat de omslag kwam nadat Grygera werd vervangen door Smicer...
![Bron: http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/EURO/196772_BIGLANDSCAPE.jpg [img cacheid=00068cfd00115217a0c0872c1a00532f3f]http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/EURO/196772_BIGLANDSCAPE.jpg[/img]](/images/cache/00068cfd00115217a0c0872c1a00532f3f)
Ik hoop dat de Tjechen nog kunnen herrineren wat er in 1996 gebeurde en dus zorgen dat Duitsland niet verder gaan. Zou voor hun alleen maar beter zijn. Als die klotecoach advocaad dan Robben wel laat staan tegen Letland maken we misschien nog een kansjuh.......
Het is nu gewoon eindeverhaal!
En ja, dat ie robben eruit haalt tot daaraan toe, maar zet dan gewoon een aanvaller erbij. Nu met bosveld werd oranje veel verder terug gedrongen op eigen helft, en heb bosveld alleen maar om zich heen zien kijken en geen bal zien raken! En dan haalt ie zelfs vd meijde er nog uit, weer een verdediger erbij, daar gaat het altijd fout. WIJ KUNNEN NIET VERDEDIGEND SPELEN! (behalve cocu, die speelt het liefste alleen maar op de keeper)
En ja, dat ie robben eruit haalt tot daaraan toe, maar zet dan gewoon een aanvaller erbij. Nu met bosveld werd oranje veel verder terug gedrongen op eigen helft, en heb bosveld alleen maar om zich heen zien kijken en geen bal zien raken! En dan haalt ie zelfs vd meijde er nog uit, weer een verdediger erbij, daar gaat het altijd fout. WIJ KUNNEN NIET VERDEDIGEND SPELEN! (behalve cocu, die speelt het liefste alleen maar op de keeper)
behalve cocu, die speelt het liefste alleen maar op de keeper
Inderdaad domme fout, maar normaal speelt hij zo slecht nog niet, het zou natuurlijk niet mogen gebeuren op dat niveau. Nederland had het gewoon direct af moeten straffen, ik moet wel zeggen dat ze de scheids enigszins tegen zich hadden.
Qua verdedigen is Zenden een irritante speler, hij speelt in één helft minimaal 10 keer terug op de keeper
Nou ik vind cocu er ook goed in. Toen waar dat doelpunt uitkwam stond ie met zijn neus naar voren, draait zich gvd 180 graden om om die bal terug te spelen. En dat heb van bronckhorst ook, verschikkelijk voetbal. En daar word je nu goed op afgestraft. Nederland moet op de helft van de anders spelen, anders gaat het niet goed!
beetje erg jammer....
stonden op defqon.. 1-0....2-0... ging eg lekker
staan bij de auto om half 12 .. hoorden ned verloren met 2-3
maare dat die wissels van die aap raar zijn is bekent... tegen schotland toen ook, loopt het eindelijk... sta je 6-0 voor met nog een half uur te spelen... wat doet tie mongool.......wisselen
stonden op defqon.. 1-0....2-0... ging eg lekker
staan bij de auto om half 12 .. hoorden ned verloren met 2-3
maare dat die wissels van die aap raar zijn is bekent... tegen schotland toen ook, loopt het eindelijk... sta je 6-0 voor met nog een half uur te spelen... wat doet tie mongool.......wisselen
wat altijd wel frappant is is dat er altijd naar momentsituaties wordt gekeken, vorige match speelde ruud als een vaatdoek en was t kutruud hier en kutruud daar en moest die gsiteren niet opgesteld worden en t volgende moment is die na een par goede acties weer een held..maar ja, dat is voetbal he
vind wel dat al die spelers te veel worden doodgegooid met tactiekjes waardoor ze geen idee hebben wat ze moeten doen en niet vrijuit kunnen spelen, iets waar andere landen volgens mij minder last van hebben en daar pakt t vaak goed uit
vind Bouma ook altijd niet zeker spelen achterin, begin al in mn handjes te zweten op t moment dat hij de bal krijgt en dan hoeft er geen eens een tegenstander in de buurt te zijn
jammer dat die idd niet n versnellinkje hoger ging, dan had die m wel gehad denk ik
als cocu zich 180 graden omdraait is zn neus > alweer 180 graden verder dus daar zal t wel aan liggen ja
en nu is t idd te hopen dat de tsjechen zich willen revancheren voor 96 ja en dat de wisselspelers hun beste beentje voor willen zetten
en dat Bosvelt dan in de basis start tegen Letland ipv Robben
ohnee

vind wel dat al die spelers te veel worden doodgegooid met tactiekjes waardoor ze geen idee hebben wat ze moeten doen en niet vrijuit kunnen spelen, iets waar andere landen volgens mij minder last van hebben en daar pakt t vaak goed uit
vind Bouma ook altijd niet zeker spelen achterin, begin al in mn handjes te zweten op t moment dat hij de bal krijgt en dan hoeft er geen eens een tegenstander in de buurt te zijn
We hebben het nog niet over die actie van VD Vaart gehad in een van de laatste minuten
jammer dat die idd niet n versnellinkje hoger ging, dan had die m wel gehad denk ik
Nou ik vind cocu er ook goed in. Toen waar dat doelpunt uitkwam stond ie met zijn neus naar voren, draait zich gvd 180 graden om om die bal terug te spelen
als cocu zich 180 graden omdraait is zn neus > alweer 180 graden verder dus daar zal t wel aan liggen ja
en nu is t idd te hopen dat de tsjechen zich willen revancheren voor 96 ja en dat de wisselspelers hun beste beentje voor willen zetten
en dat Bosvelt dan in de basis start tegen Letland ipv Robben
ohnee
laatste aanpassing
donateur
Hoef nix meer te zeggen, nu heeft het massa publiek het een keer goed, wij weten het nu en de bondscoach zat er flink naast!
Het begon zo mooi en werd zo spannend, ik ben geen voetbal diehard, maar dit was smullen. Dat een scheids fouten maakt weten we allemaal, maar nu wat veel.
Maar dat Dick de fout in ging, snapte niemand. Dick ga naar huis, want mochten de jongens toch nog door gaan (kleine kans: hoop dus), dan redden ze het alleen wel!
Het begon zo mooi en werd zo spannend, ik ben geen voetbal diehard, maar dit was smullen. Dat een scheids fouten maakt weten we allemaal, maar nu wat veel.
Maar dat Dick de fout in ging, snapte niemand. Dick ga naar huis, want mochten de jongens toch nog door gaan (kleine kans: hoop dus), dan redden ze het alleen wel!
(permanent verbannen)
Feit blijft dat die sukkel al 2 jaar verkeerd bezig is maar toch klasse dat sommige mensen in hem blijven geloven.
Ik denk dat er maar weinigen zijn die nog in hem geloven, behalve Kesler misschien, maar ja die heeft wel vaker een wat vreemde mening.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik neutraal sta als het om het NL11 gaat. Ik kijk wel, ben niet voor de tegenstander, maar het doet me allemaal niets.
In tegenstelling tot mensen die zich nooit voor voetbal interresseren, alleen als het om het NL11 gaat. Van die mensen die niet weten dat Robben twee keer geblesseerd is geweest en dat die tweede keer kwam omdat hij te vroeg weer met voetballen begon. Dan is het logisch dat je die jongen niet gelijk een hele wedstrijd laat spelen.
Ik zelf, had er geen extra verdedigende middenvelder ingezet, maar opzich is die keuze ook nog wel te motiveren, want al voor dat Bosvelt erin kwam had Nederland erg veel moeite met Nedved. Zowel Heitinga, als Seedorf (die overigens een goede wedstrijd speelde) konden Nedved niet afstoppen, beide waren ook al tegen een gele kaart aangelopen. Daarnaast kwam Koller vaak dwars door het midden van de Oranje verdediging.
Waar ik me eigenlijk het meest over verbaasde was de wissel na de rode kaart van Heitinga, op dat moment bracht hij Reiziger in, terwijl hij Bosvelt naar de rechtsback had kunnen schuiven. Op dat moment leverde hij z'n tweede vleugel, waardoor alle pressie weg was.
laatste aanpassing
Tja die wissel van advocaat begreep ik ook niet, bosvelt hoort helemaal niet thuis in oranje! Hij moest alles op het middenveld dichtlopen en zorgen dat ze niet op de 16 vrij stonden... Nou ik heb in die hele wedstrijd nog niet zoveel man vrij op de 16 zien staan als toen bosvelt erin kwam! Wat een drama die gast!
Voor de rest was die scheids echt een drama, zeker 1000% penalty en onterechte rode kaart (wat een vuile hufter die natnek van een nedved). Dit was idd ook weer de wedstrijd van de gemiste kansen; vd meijde had 4x (!) af moeten leggen en gaat voor de eigen goal!
(kijk de tjechen doen dat wel vlak voor tijd, en toen was er de goal) Ook omdat meneer van bronckhorst dacht nog wel ff 2 man te passeren. Al met al, een wereldwedstrijd maar jammer dat we (onterecht) verloren hebben...
Voor de rest was die scheids echt een drama, zeker 1000% penalty en onterechte rode kaart (wat een vuile hufter die natnek van een nedved). Dit was idd ook weer de wedstrijd van de gemiste kansen; vd meijde had 4x (!) af moeten leggen en gaat voor de eigen goal!
Wat een domper!!!! Heel jammer dat we het niet gered hebben, maar ben trots op onze jongens.
De rooie kaart voor Johnny is echt belachelijk, ik vond sowieso dat hij echt TE veel affloot van oranje..
maar goed, inmiddels heb ik mezelf weer moed ingepraat en heb ik stiekem nog wel goede hoop. De tjechen zullen zeker niet zomaar verliezen van de duitsers en wij gaan gewoon hard over die Letten heen. En dan komt alles goed en hebben we in de finale de droomrevanche tegen de tjechen!
Heel Holland Hoopt!
De rooie kaart voor Johnny is echt belachelijk, ik vond sowieso dat hij echt TE veel affloot van oranje..
maar goed, inmiddels heb ik mezelf weer moed ingepraat en heb ik stiekem nog wel goede hoop. De tjechen zullen zeker niet zomaar verliezen van de duitsers en wij gaan gewoon hard over die Letten heen. En dan komt alles goed en hebben we in de finale de droomrevanche tegen de tjechen!
Heel Holland Hoopt!
Finale NL - Tjechie zou vet zijn ja.
Hopen dat we dan een andere scheids hebben, maar ik geloof dat Nielsen aangewezen is al dus dat is iig al beter.
En ergeren aan het klote elftal hoefde niet want ze speelde goed hoor gisteren.
Alleen op dat moment grijpt ons Dickie meteen in want we moesten maar eens winnen dat zou niet kunnen.
Hopen dat we dan een andere scheids hebben, maar ik geloof dat Nielsen aangewezen is al dus dat is iig al beter.
En ergeren aan het klote elftal hoefde niet want ze speelde goed hoor gisteren.
Alleen op dat moment grijpt ons Dickie meteen in want we moesten maar eens winnen dat zou niet kunnen.
donateur
Op Defqon had Ruffian doorgekregen dat Nederland met 2-0 had gewonnen.. en heel de zooi maar roepen holland holland!! 
Op Defqon had Ruffian doorgekregen dat Nederland met 2-0 had gewonnen.. en heel de zooi maar roepen holland holland!!
Hahahah ja man, en dan hoor je later van uuhhh 3-2 voor de tjechen
laatste aanpassing
donateur
Gelukkig was ik op Defqon, kzou me ontzettend hebben geïrriteerd als ik zou hebben gekeken!! 
Nou in de HC tent hoorde ik zelfs 3-0 voor NL!!! Gelukkig werd ik door me partyvriend, die thuis was, per sms op de hoogte gehouwe!! Net ff 10 minuten herhaling gezien!! Wat een kolere wedstrijd moet dat zijn geweest!! Arme Heitinga, rood om niets!! Khoorde al dat die Spaanse scheids slecht floot!! En wat een ontzettende stomme wissel van Dikky!!! Maar goed, hij zou zijn reden er wel voor hebben!!!
Tja nu gaat Tjechië ckers zijn "B-elftal" inzetten omdat Nedved rust wil voor de spelers, bullshitt!!!! En als ze dan ook nog als een "B-elftal" gaan spelen, kunnen we ut wel vergeten!! Winnen van Letland moet kunnen, maar de Tjechen moeten niet als een slappe vaatdoek gaan spelen en Duitsland laten winnen!!
Maar goed, we gaan ut wel zien woensdag!!
Nou in de HC tent hoorde ik zelfs 3-0 voor NL!!! Gelukkig werd ik door me partyvriend, die thuis was, per sms op de hoogte gehouwe!! Net ff 10 minuten herhaling gezien!! Wat een kolere wedstrijd moet dat zijn geweest!! Arme Heitinga, rood om niets!! Khoorde al dat die Spaanse scheids slecht floot!! En wat een ontzettende stomme wissel van Dikky!!! Maar goed, hij zou zijn reden er wel voor hebben!!!
Tja nu gaat Tjechië ckers zijn "B-elftal" inzetten omdat Nedved rust wil voor de spelers, bullshitt!!!! En als ze dan ook nog als een "B-elftal" gaan spelen, kunnen we ut wel vergeten!! Winnen van Letland moet kunnen, maar de Tjechen moeten niet als een slappe vaatdoek gaan spelen en Duitsland laten winnen!!
Maar goed, we gaan ut wel zien woensdag!!
donateur
Ik vind dat zo een apekool om te roepen over een B-elftal van Tsjechie..Het zijn de 22 beste spelers van ons land en met uitzondering van Pavel zijn ze allemaal ongeveer even sterk...En als die Duitsers al niet van een B-elftal asl Letland kunnen winnen, dan is waarschijnlijk het D-elftal van de Tsjechen nog goed genoeg voor een gelijk spel...Bij ons gaat het niet zo om de poppetjes maar meer om de motivatie, en reken maar dat die tegen onze grote buurman toppie is...
donateur
Er zit me trouwens nog wel een dingetje dwars..In verschillende postings proef ik dat de schuld straks bij de Tsjechen gelegd kan worden als de Nederlanders vroegtijdig naar huis gaan...WIJ hebben op eigen kracht zes punten gepakt en WIJ zijn zeker van de volgende ronde...JULLIE hebben 2 wedstrijden verziekt en maar eent puntje...Als Nederland na Woensdag de koffers moet pakken dan is dat jammer, maar wel de schuld van de oranje mannen die in het veld hebben gestaan....
Sjees hey.... Wat een verstand hebben sommigen ervan... 
NL voebalde echt Super
Zo moeten ze ook voetballen.... het was echt een super wedstrijd... Als je het niet gezien hebt, heb je ECHT wat gemist ! Wat een actie en sensatie !
Verder: Duitsland gaat er helemaal voor ! En tsjechie.... Die zijn toch door !!! Dan ga je niet je beste mannetjes inzetten voor een "oefen partijtje"
Tis altijd theoretisch, maar ik ben er zeker van !
NL voebalde echt Super
Verder: Duitsland gaat er helemaal voor ! En tsjechie.... Die zijn toch door !!! Dan ga je niet je beste mannetjes inzetten voor een "oefen partijtje"
het begin van de wedstrijd ging nog best goed alleen op een begeven moment ging de scheids klote fluite en de wedstrijd was ook ineens naar de klote geholpe
In tijden niet zo'n pot voetbal gezien, echt een heel hoog niveau! Dat het voor Nederland zo afliep is in mijn ogen alleen maar de schuld van Advocaat en van die scheidsrechter.
Maar goed laten we woensdag maar afwachten, die Tsjechen gaan er volgens mij wel voor. De spelers die zullen gaan spelen voor bijvoorbeeld Nedved en Galasek, zullen zich natuurlijk gewoon willen bewijzen en laten zien dat hun een optie zijn voor in de kwartfinale"...
Maar goed laten we woensdag maar afwachten, die Tsjechen gaan er volgens mij wel voor. De spelers die zullen gaan spelen voor bijvoorbeeld Nedved en Galasek, zullen zich natuurlijk gewoon willen bewijzen en laten zien dat hun een optie zijn voor in de kwartfinale"...
Op zulke momenten vind ik het wel jammer dat we niet in een Zuid-Amerikaans land wonen ofzo.
Daar hadden Dick... (je naam zegt het al.. lul!) en de scheids allang een kogel door hun hoofd gehad.
Daar hadden Dick... (je naam zegt het al.. lul!) en de scheids allang een kogel door hun hoofd gehad.
Volgende keer als jij een onvoldoende haalt op je VWO kom ik je ook wel ff door je kop schieten
Wel een beetje selectieve verontwaardiging over de scheids. Hij maakte niet alleen een blunder in ons nadeel. Ook een blunder in ons voordeel. De goal van Van Nistelrooij was echt meters buitenspel.
En verder was het gewoon een geweldige pot voetbal. 90 minuten lang voetbal van de bovenste plank met alles er op en er aan (behalve een mooie uitslag)....Maar Dickie toch. Manmanman, wil hij wel winnen? Wat een kutmongool! Echt pure onkunde. Gewogen en véél te licht bevonden...
En verder was het gewoon een geweldige pot voetbal. 90 minuten lang voetbal van de bovenste plank met alles er op en er aan (behalve een mooie uitslag)....Maar Dickie toch. Manmanman, wil hij wel winnen? Wat een kutmongool! Echt pure onkunde. Gewogen en véél te licht bevonden...
Eerste helft super om naar te kijken!!! Veel actie en spanning. 2e helft na die wissel Nederland van zn stuk gebracht... goeie actie van Advocaat 
En zonder die Gonzales had de wedstrijd er heeeeeeeeel anders uitgezien, partijdige flikker
Maja ondanks al het negatieve vond ik het wel een vette wedstrijd om naar te kijken!!!
En zonder die Gonzales had de wedstrijd er heeeeeeeeel anders uitgezien, partijdige flikker
Maja ondanks al het negatieve vond ik het wel een vette wedstrijd om naar te kijken!!!
Buitenspel? Bij de pass op Robben kan v Nistelrooy geen buitenspel staan, hij neemt dan geen deel aan het spel! Bij de pass van Robben op hem stond hij achter de bal!
Bij de pass van Davids op Robben stond Van Nistelrooij wel hinderlijk buiten spel. 2 tellen later kreeg hij de bal van Robben en stond uiteraard helemaal vrij voor de goal, omdat hij 10 meter achter de Tsjechische verdediging stond bij de pass op Robben en daardoor nooit verdedigd kon worden...
Op zulke momenten vind ik het wel jammer dat we niet in een Zuid-Amerikaans land wonen ofzo.
Doe toch normaal muts!
Voor iedereen die Dick dood, opgehangen of wat dan ook wil hebben >
Als het goed gaat is de bondscoach geweldig en gaat het slecht dan krijg je zulke taferelen. best zielig.. maar wel begrijpelijk..
De spelers maken er zelf ook weinig van..
(permanent verbannen)
Dit is echt heel erg zuur, kon de haren wel uit me kop trekken....
Ik was op Defqon, waar de wedstrijd bij ID&T-radio op een klein schermpje te volgen was...
Had net de goal van Bouma gemist (een plaatje van een goal, naar horen zeggen...)
Wat ik zag heb ik al jaren niet meer gezien... een opportunistisch Nederlands elftal, vechtlust als bloeddorstige leeuwen en alles was qua spel tot in de puntjes verzorgd!!!! Een Nederlands elftal waar leven in zat!!!
De 2-0, van van Nistelrooij, op aangeven van de enrgieke en vooral uitblinkende Arjen Robben: het water kwam met bakken uit de lucht (in Almere dan
) maar iedereen stond te springen bij die 2e goal, was laaiend enthousiast, haha, het leek wel een soort regendans 
Het deed me denken aan de wedstrijd Nederland-Joegoslavië (6-1 op het WK van 1998) waar dit een soort deja-vu op leek!!!
Maarja, toen die 2-1 werd gescoord (door een behoorlijke misser van Cocu) voelde ik de bui al hangen
(de spreekwoordelijke bui dan, want op Defqon was het inmiddels droog
)
Schoten op lat, paal en keeper gaven het Hollandse machtsvertoon goed weer, Nederland was velen malen beter dan de tot moment wat weerloze Tsjechen...
Maarja... onze chronisch eigenwijs denkende (of authistische) Dick Advocaat a.k.a. Vleespet vond het nodig om de problemen op te zoeken, en haalde ROBBEN ERUIT VOOR BOSVELT

Daar was dus inderdaad de ommekeer van de wedstrijd, de wissel die Oranje uit zn spel haalde, en het hele nederlandse volk (inclusief mij) met een brok frustratie van hier tot Portugal achterliet...
2-2, het was te verwachten, nadat Paul Bosvelt (onwennig in dit elftal), tegen iedere logica in, ingebracht werd voor de spelmaker Robben...
Tsja, en ik vond ook dat de Spaanse arbiter niet echt mee wilde helpen... de rode kaart van Heitinga deed de koppies nog meer zakken, en als Tsjechië zoveel meevallers in de schoot krijgt geworpen, dan is de winst uiteindelijk een logisch gevolg!!!!
In de laatste minuut van de reguliere speeltijd... VD Vaart die in de laatste minuut nog naasttikte, GVD!!!! Maargoed, dat passte een beetje in het patroon van de 2e helft, niets zat nog mee, en dat Advocaat ineens op 'safe'
wil gaan spelen... tsja, dan roept Nederland de problemen op zichzelf af 
En daarmee was de wedstrijd, inclusief Defqon, afgelopen...
Een zinderend feest werd afgesloten door een geweldige wedstrijd (voor de neutrale toeschouwer was dit een 10 om naar te kijken), maar helaas in ons nadeel...
En ik hoop dat Advocaat zijn contract bij deze in de vuilnisbak zal slingeren, een nieuwe bondscoach zal hem op gaan volgen, maar de vraag is alleen wie.....
Jammer, jammer, jammer!!!!
Ik was op Defqon, waar de wedstrijd bij ID&T-radio op een klein schermpje te volgen was...
Had net de goal van Bouma gemist (een plaatje van een goal, naar horen zeggen...)
Wat ik zag heb ik al jaren niet meer gezien... een opportunistisch Nederlands elftal, vechtlust als bloeddorstige leeuwen en alles was qua spel tot in de puntjes verzorgd!!!! Een Nederlands elftal waar leven in zat!!!
De 2-0, van van Nistelrooij, op aangeven van de enrgieke en vooral uitblinkende Arjen Robben: het water kwam met bakken uit de lucht (in Almere dan
Het deed me denken aan de wedstrijd Nederland-Joegoslavië (6-1 op het WK van 1998) waar dit een soort deja-vu op leek!!!
Maarja, toen die 2-1 werd gescoord (door een behoorlijke misser van Cocu) voelde ik de bui al hangen
Schoten op lat, paal en keeper gaven het Hollandse machtsvertoon goed weer, Nederland was velen malen beter dan de tot moment wat weerloze Tsjechen...
Maarja... onze chronisch eigenwijs denkende (of authistische) Dick Advocaat a.k.a. Vleespet vond het nodig om de problemen op te zoeken, en haalde ROBBEN ERUIT VOOR BOSVELT
Daar was dus inderdaad de ommekeer van de wedstrijd, de wissel die Oranje uit zn spel haalde, en het hele nederlandse volk (inclusief mij) met een brok frustratie van hier tot Portugal achterliet...
2-2, het was te verwachten, nadat Paul Bosvelt (onwennig in dit elftal), tegen iedere logica in, ingebracht werd voor de spelmaker Robben...
Tsja, en ik vond ook dat de Spaanse arbiter niet echt mee wilde helpen... de rode kaart van Heitinga deed de koppies nog meer zakken, en als Tsjechië zoveel meevallers in de schoot krijgt geworpen, dan is de winst uiteindelijk een logisch gevolg!!!!
In de laatste minuut van de reguliere speeltijd... VD Vaart die in de laatste minuut nog naasttikte, GVD!!!! Maargoed, dat passte een beetje in het patroon van de 2e helft, niets zat nog mee, en dat Advocaat ineens op 'safe'
En daarmee was de wedstrijd, inclusief Defqon, afgelopen...
Een zinderend feest werd afgesloten door een geweldige wedstrijd (voor de neutrale toeschouwer was dit een 10 om naar te kijken), maar helaas in ons nadeel...
En ik hoop dat Advocaat zijn contract bij deze in de vuilnisbak zal slingeren, een nieuwe bondscoach zal hem op gaan volgen, maar de vraag is alleen wie.....
Jammer, jammer, jammer!!!!
Als het goed gaat is de bondscoach geweldig en gaat het slecht dan krijg je zulke taferelen. best zielig.. maar wel begrijpelijk..
haal je kop uit het zand en wees eens objectief.
Die vent snapt het niet en ZOUDEN ze zelf nog europees kampioen worden is het ZEKER NIET dankzij hem, onze grote twijfelaar en elftalafbreker wat een kneus zeg.
Bij de pass van Davids op Robben stond Van Nistelrooij wel hinderlijk buiten spel. 2 tellen later kreeg hij de bal van Robben en stond uiteraard helemaal vrij voor de goal, omdat hij 10 meter achter de Tsjechische verdediging stond bij de pass op Robben en daardoor nooit verdedigd kon worden...
Er is toch zo'n nieuwe regel????Omdat ie 'terug' speelde stond ie niet buitenspel...zo iets toch?
De 'nieuwe' buitenspelregel bestaat al 10 jaar. Het gaat er om of Van Nistelrooij bij de pass van Davids op Robben actief deel nam aan het spel. Aangezien Van Nistelrooij zich bij die pass direct weer met het spel ging bemoeien door naar de goal te lopen, vond ik dat hij dus wel actief deel nam aan het spel en dus buitenspel stond.
De eerste keer deed hij op het moment van spelen niet mee aan het spel dus hoezo hinderlijk buitenspel bij de pass van Davids??? De bal ging naar de hele andere kant. Volgens jou mag je dan dus niet meer meedoen. Wie bepaalt dan wanneer hij geen voordeel meer heeft van die voorsprong? Of moet van Nistelrooij net zolang wachten totdat de bal ergens over de lijn gaat?? Het gaat toch om het moment van spelen? Dus hij staat geen buitenspel.
Ik had de pingel anders wel gegeven 
Van Nistelrooij kreeg door zijn buitenspelpositie een cruciale voorsprong op de verdedigers waardoor hij vrij eenvoudig kon scoren. Hij nam deel aan het spel, anders had hij een paar tellen na die pass natuurlijk nooit kunnen scoren....Gelukkig waren ze bij VillaBVD het wel met mij eens
Van Nistelrooij kreeg door zijn buitenspelpositie een cruciale voorsprong op de verdedigers waardoor hij vrij eenvoudig kon scoren. Hij nam deel aan het spel, anders had hij een paar tellen na die pass natuurlijk nooit kunnen scoren....Gelukkig waren ze bij VillaBVD het wel met mij eens
Regel 11 - Buitenspel
Een speler bevindt zich in buitenspelpositie als hij dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan de bal, tenzij:
a. hij zich op zijn eigen speelhelft bevindt; of
b. hij niet dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan minstens twee tegenstanders.
Buitenspel zijn als zodanig is geen overtreding.
Een speler zal alleen wegens buitenspel worden gestraft, als hij, naar het oordeel van de scheidsrechter, op het moment dat één van zijn medespelers door de bal wordt geraakt of deze speelt, actief bij het spel is betrokken door:
a. in te grijpen in het spel; of
b. een tegenstander in diens spel te beïnvloeden; of
c. voordeel te trekken uit de buitenspelpositie.
Tja hij trok er denk ik wel voordeel uit ja!
Een speler bevindt zich in buitenspelpositie als hij dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan de bal, tenzij:
a. hij zich op zijn eigen speelhelft bevindt; of
b. hij niet dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan minstens twee tegenstanders.
Buitenspel zijn als zodanig is geen overtreding.
Een speler zal alleen wegens buitenspel worden gestraft, als hij, naar het oordeel van de scheidsrechter, op het moment dat één van zijn medespelers door de bal wordt geraakt of deze speelt, actief bij het spel is betrokken door:
a. in te grijpen in het spel; of
b. een tegenstander in diens spel te beïnvloeden; of
c. voordeel te trekken uit de buitenspelpositie.
Tja hij trok er denk ik wel voordeel uit ja!
Delibasic, ik weet niet of je bbc hebt gezien. Maar daar laten lieten ze een instructie filmpje van de FIFA zien voor de scheidsrechters. Met exact dezelfde aanval alleen over rechts. Spits stond meters buitenspel en scoort.
Aangezien de vleugelspeler niet buitenspel stond, moeten de scheidsrechters geen buitenspel aangeven.
Aangezien de vleugelspeler niet buitenspel stond, moeten de scheidsrechters geen buitenspel aangeven.
Het moge duidelijk zijn, dat het een mongole actie was door Robben eruit te halen. De gevaarlijkste man van 't veld.
En Seedorf moet een keer oefenen RECHT te schieten. Niet met zn kromme Jan Wouters poten naast 't doel, dat zou een stuk schelen (speelde voor de rest wel een redelijke wedstrijd).
Het is jammer. Voor 't eerst in tijden een goed oranje gezien, tot "de wissel" !!
En Seedorf moet een keer oefenen RECHT te schieten. Niet met zn kromme Jan Wouters poten naast 't doel, dat zou een stuk schelen (speelde voor de rest wel een redelijke wedstrijd).
Het is jammer. Voor 't eerst in tijden een goed oranje gezien, tot "de wissel" !!
even mijn visie 
al had robben 0% fit geweest , dan is hij nog de beste van NL11tal
en dat hij daarna naar chelsea gaat , who gives a fuck , dat is chelsea's probleem en niet de onze , hij had koste wat het kost gewoon de volle 90 minuten moeten spelen
want je spaart hem niet voor de terugreis tenslotte
het zoeken naar een nieuwe bondscoach mag van mij ook onderhand wel , ik heb genoeg van die verschrikkelijk wijzigingen hier en daar en wissels die nergens op slaan
volgende coach moet gewoon partij krediet krijgen
en rustig met een vast elftal + systeem naar wk 2006 werken 
of hij dit EK nou wint of niet , advocaat heeft bij mij na gister afgedaan
net als spelers als cocu en bronkhorst voor het nl-elftal weer een drama waren , om maar niet de naam bosvelt in de mond te leggen , heb respect voor de man zn carriere , maar stop op je hoogtepunt alsjeblieft
hopelijk krijgen we na dit schandalige EK een vernieuwde ploeg met alleen maar jonkies , die uiteindelijk een keer een toernooi moeten kunnen winnen
vraag me trouwens af , hoe scherp de messen geslepen zijn bij borst en adriaanse
(kijken dus vanavond
)
al had robben 0% fit geweest , dan is hij nog de beste van NL11tal
het zoeken naar een nieuwe bondscoach mag van mij ook onderhand wel , ik heb genoeg van die verschrikkelijk wijzigingen hier en daar en wissels die nergens op slaan
volgende coach moet gewoon partij krediet krijgen
of hij dit EK nou wint of niet , advocaat heeft bij mij na gister afgedaan
net als spelers als cocu en bronkhorst voor het nl-elftal weer een drama waren , om maar niet de naam bosvelt in de mond te leggen , heb respect voor de man zn carriere , maar stop op je hoogtepunt alsjeblieft
hopelijk krijgen we na dit schandalige EK een vernieuwde ploeg met alleen maar jonkies , die uiteindelijk een keer een toernooi moeten kunnen winnen
vraag me trouwens af , hoe scherp de messen geslepen zijn bij borst en adriaanse
kansloos 
nederland kan voortaan beter een bier ek houden
eerst da met duitschland bakken ze der helemaal niks van
en da met tjechie
eerst maken ze 2 goals achter elkaar aan
en daarnaar halen ze de beste er uit op het laatst moest van Nistelrooij der snel nog even uit gehaald
dam hoe dom kan je zijn,hij kon makkelijk nog door spelen,ik vin dat hij dat aan moet geven dat hij vermoeid is en niet zomaar mensen der uit gaan halen die goed zijn..
nederland kan voortaan beter een bier ek houden
eerst da met duitschland bakken ze der helemaal niks van
en da met tjechie
eerst maken ze 2 goals achter elkaar aan
en daarnaar halen ze de beste er uit op het laatst moest van Nistelrooij der snel nog even uit gehaald
dam hoe dom kan je zijn,hij kon makkelijk nog door spelen,ik vin dat hij dat aan moet geven dat hij vermoeid is en niet zomaar mensen der uit gaan halen die goed zijn..
laatste aanpassing
ha wat een gezeur allemaal...
ik zeg laten we het er niet meer over hebben en vooruitkijken naar woensdag, het is echt nog niet over hoor..
Als de moffen verliezen mogen wij zelfs nog gelijkspelen, dan zijn er heel veel regeltjes en uiteindelijk gaat nederland toch door.
Maar ja wij winnen gewoon en de tsjechen maken er gewoon 1. Ik zie de geweldige duitse aanval
namelijk geen 2 keer scoren.
Hup Holland Hup! Komop man koppie omhoog
ik zeg laten we het er niet meer over hebben en vooruitkijken naar woensdag, het is echt nog niet over hoor..
Als de moffen verliezen mogen wij zelfs nog gelijkspelen, dan zijn er heel veel regeltjes en uiteindelijk gaat nederland toch door.
Maar ja wij winnen gewoon en de tsjechen maken er gewoon 1. Ik zie de geweldige duitse aanval
Hup Holland Hup! Komop man koppie omhoog
donateur
K*t Advocaat ook he..
Grr!
Robben is een schatje
Robben is een schatje
godverdomme advocunt!!!
had ie t eindelijk geleerd met bijna de ideale opstelling, maar dat zal wel toeval zijn geweest..hoe kun je godnondekankerju je allerbeste speler naar de kant halen en steevast volhouden dat je vindt dat je nog steeds gelijk hebt er mee..zeg op zijn minste sorry ofzo, en beloof dat je het nooit meer zult doen!
ARJEN ROBBEN
het echte allergrootste nederlandse talent
had ie t eindelijk geleerd met bijna de ideale opstelling, maar dat zal wel toeval zijn geweest..hoe kun je godnondekankerju je allerbeste speler naar de kant halen en steevast volhouden dat je vindt dat je nog steeds gelijk hebt er mee..zeg op zijn minste sorry ofzo, en beloof dat je het nooit meer zult doen!
het echte allergrootste nederlandse talent
laatste aanpassing
ik zie Duitsland ook nog niet zo snel winnen van Tsjechie....ook al zullen die zelfs zonder Nedved en enkele anderen gaan spelen.
Dus Nederland hoeft "alleen maar" te winnen van Letland....maar daar zullen ze het vast wel moeilijk mee krijgen, aangezien Letland idd veeeel minder ruimte geeft om te ballen dan Tsjechie.
Dus Nederland hoeft "alleen maar" te winnen van Letland....maar daar zullen ze het vast wel moeilijk mee krijgen, aangezien Letland idd veeeel minder ruimte geeft om te ballen dan Tsjechie.
Tuurlijk zakt daar de moraal wel van. Nederland speelde voor het eerst sinds wedstrijden weer eens goed en als je dan een nieuweling eruit haalt die verdomd goed speelt dan vinden zowel Robben als de rest het kut. Niemand kon het geloven...
Maargoed, De letten hebben net zoveel kans ja.
Maargoed, De letten hebben net zoveel kans ja.
laatste aanpassing
het blijkt wel weer dat die DICKE lul een wisselend gedrag heeft
Marnix 21 juni 2004 09:39
Sprak gister een Duitser die vond het ook erg jammer dat Nederland had verloren. Die vent zag liever Nederland door dan Duitsland..... (tja... wat moet ik daar van zeggen )
En die wissel.... Weet iemand eigenlijk bij welke club Bosvelt speeld????
Sprak gister een Duitser die vond het ook erg jammer dat Nederland had verloren. Die vent zag liever Nederland door dan Duitsland..... (tja... wat moet ik daar van zeggen )
En die wissel.... Weet iemand eigenlijk bij welke club Bosvelt speeld????
Bosvelt speelt bij Manchester City.
En wat betreft de wedstrijd: Dick A. die weer gigantisch faalde met z'n defensieve gedachte- en de belabberd fluitende scheidsrechter hebben de wedstijd bepaald.
tsjechie zal een b-elftal inzetten dat weet ik zeker
overigens hebben wesley sneijder en rafael vd vaart galasek opgebeld of ze (en nou komt het)
alsjeblieft hun best willen doen tegen de duitsers
of het zal helpen geen idee , tsjechie heeft wel een grotere hekel aan duitsland , dan nederland aan duitsland heeft , dus ik verwacht niet dat tsjechie het wel even weg geeft
in letland zie ik een lastige tegenstander , die overrompelt word door nederland
gewonden dieren zijn tenslotte het gevaarlijkst , maar ik ben helaas geen waarzegger
overigens hebben wesley sneijder en rafael vd vaart galasek opgebeld of ze (en nou komt het)
alsjeblieft hun best willen doen tegen de duitsers
of het zal helpen geen idee , tsjechie heeft wel een grotere hekel aan duitsland , dan nederland aan duitsland heeft , dus ik verwacht niet dat tsjechie het wel even weg geeft
in letland zie ik een lastige tegenstander , die overrompelt word door nederland
gewonden dieren zijn tenslotte het gevaarlijkst , maar ik ben helaas geen waarzegger
dat b elftal zal bestaan uit spelers die in de kwartfinale niet aan de bak zullen komen.. en willen zich dus gaan bewijzen....... en gaan er eg wel tegen aan tegen die Duitsers..
Duitsland speelt eg niet goed op het moment.
en nederland gaat gewoon winnen..
kwart finale gaat gewoon Zweden -Nederland worden
(HOOP IK)
Duitsland speelt eg niet goed op het moment.
en nederland gaat gewoon winnen..
kwart finale gaat gewoon Zweden -Nederland worden
Tsjechië zal niet 11 spelers vervangen. Dus een B-elftal is het niet te noemen!! 
De spelers die normaal wel tot de 1e keus horen van de trainer zullen risico's vermijden. Eerder tikkie terug dan een actie maken om te scoren. Gewoon om kans op een overtreding door de Duitsers te voorkomen! Zullen dus zeker gematigd spelen.
Die 2 of 3 vervangers zullen hun best wel doen, maar als de rest dat niet doet...
Vrees het ergste dus
De spelers die normaal wel tot de 1e keus horen van de trainer zullen risico's vermijden. Eerder tikkie terug dan een actie maken om te scoren. Gewoon om kans op een overtreding door de Duitsers te voorkomen! Zullen dus zeker gematigd spelen.
Die 2 of 3 vervangers zullen hun best wel doen, maar als de rest dat niet doet...
Vrees het ergste dus
Dicke pik! Dick!
v. Hanigem was het trouwens helemaal niet eens met de beslissing van gAdvercaat!
Maargoed,..........................waarschijnlijk woensdag weer met de hakken over de sloot!
Laten we het nog maar voor 1 x positief bekijken!
Als we doorgaan woensdag, worden we zéker kampioen!
donateur
nou ben net terug
wat een feest gehadt voor de wedstrijd .
en door 1 man verpest echt waar ...
zat in het stadion na de 2-0 met gevoel echt super .
maarjah ben er nog steeds ziek van hoop echt dat we eruit vliegen
zodat die dick weg is laat letland dan maar na de kwartfinale gaan ...................
wat een feest gehadt voor de wedstrijd .
zat in het stadion na de 2-0 met gevoel echt super .
zodat die dick weg is laat letland dan maar na de kwartfinale gaan ...................
donateur
je kent mij niet vertellen dat je nog met een goed gevoel naar die wedstrijd gaat ................
Nog zo'n naïef persoon. Als de spelers die fouten niet hadden gemaakt, de kansen hadden benut....
Profvoetballers moeten de wissel van één speler toch kunnen opvangen man! Overdrijf niet zo!!!
Gefrustreerd typje!
Tss jullie noemen jullie je zelf oranje supporters!Schaam jullie diep!Hier raak ik dus zo
van!Loop allemaal maar met de kudde mee.
Oranje heeft een dijk van een wedsrtijd gespeelt en jullie geven weer een man de schuld.Ja die wissel was dom,maar absoluut niet de oorzaak van het verlies.Het lag gewoon aan de gemiste kansen en aan de vele ruimte die men weg gaf aan de Tsjechen.Ja de Tsjechen zijn sterk,maar wacht maar als ze tegen de italianen spelen ofzo die ze opvreet in de verdediging.De tsjechen kan je alleen sterk maken door ze ruimte te geven zoals ned.dat deed en ze moesten wel want het was alles of niets.Het resulteerde in veel kansen,maar ze vallen aan de andere kant als je ze niet afmaakt.
En de nederlandse pers
Hoe durven die*piep*
ADVOCAAT:Ik ben nooit fan geweest van m,maar juist nu steun ik hem.Ik bid zo dat ze gewoon kampioen worden zoadat dickie iedereen de mond snoert.Ik weet gewoon dat ze de kwartfinale zullen halen.En als jullie je dan toch willen afreageren jullie gefrusteerde types zoals chrizz al zei:
http://www.giava.com/sputott/
Oranje heeft een dijk van een wedsrtijd gespeelt en jullie geven weer een man de schuld.Ja die wissel was dom,maar absoluut niet de oorzaak van het verlies.Het lag gewoon aan de gemiste kansen en aan de vele ruimte die men weg gaf aan de Tsjechen.Ja de Tsjechen zijn sterk,maar wacht maar als ze tegen de italianen spelen ofzo die ze opvreet in de verdediging.De tsjechen kan je alleen sterk maken door ze ruimte te geven zoals ned.dat deed en ze moesten wel want het was alles of niets.Het resulteerde in veel kansen,maar ze vallen aan de andere kant als je ze niet afmaakt.
En de nederlandse pers
Hoe durven die*piep*
ADVOCAAT:Ik ben nooit fan geweest van m,maar juist nu steun ik hem.Ik bid zo dat ze gewoon kampioen worden zoadat dickie iedereen de mond snoert.Ik weet gewoon dat ze de kwartfinale zullen halen.En als jullie je dan toch willen afreageren jullie gefrusteerde types zoals chrizz al zei:
http://www.giava.com/sputott/
door die wissel is het hele team ontwricht.
Als je dat ontkent, ga dan tennis kijken.
Het ligt zeker ook aan de andere spelers maar hoe zou jij voetballen als het hele spelsysteem in duigen valt door een mongool die het spel niet snapt?
Nu hopen dat NEDERLAND eens mazzel heeft ipv altijd die duitsers....
en ik geloof dat elke voetbaldeskundige dit beaamt, zij die anders zeggen zullen er wel meer verstand van hebben?
Als je dat ontkent, ga dan tennis kijken.
Het ligt zeker ook aan de andere spelers maar hoe zou jij voetballen als het hele spelsysteem in duigen valt door een mongool die het spel niet snapt?
Nu hopen dat NEDERLAND eens mazzel heeft ipv altijd die duitsers....
en ik geloof dat elke voetbaldeskundige dit beaamt, zij die anders zeggen zullen er wel meer verstand van hebben?

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)

![Jef [KFT] Snoeihard](/images/user/3846_1583303.jpg)

![[img]http://members.home.nl/gifjes/sport/2/sport053.gif[/img]](http://members.home.nl/gifjes/sport/2/sport053.gif)

![[img]http://home.pi.be/~hl990156/apen/affe07.gif[/img]](http://home.pi.be/~hl990156/apen/affe07.gif)

![[img]http://www.pix8.net/files/antidick.gif[/img]](http://www.pix8.net/files/antidick.gif)

en me niet ergens in de kroeg heb zitten doodergeren aan dat klote elftal 

![[img]http://www.mijnvoornaam.mijnachternaam.nl/advocaat.jpg[/img]](http://www.mijnvoornaam.mijnachternaam.nl/advocaat.jpg)

![[img]http://home.tiscali.nl/koekwaus/oetlul.jpg[/img]](http://home.tiscali.nl/koekwaus/oetlul.jpg)

![[img]http://members.home.nl/gtsttheclown/Plaatjes/Advocaat_wisselt.jpg[/img]](http://members.home.nl/gtsttheclown/Plaatjes/Advocaat_wisselt.jpg)

![[img]http://www.pix8.net/files/dickdom.jpg[/img]](http://www.pix8.net/files/dickdom.jpg)