Partyflock

Forumonderwerp · 685559

Waarschuw beheerder
ik zelf denk dat het 2-1 word

0-1 koller
1-1 v nistelrooij
2-1 v hooijdonck
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dick Advocaat heeft zijn laatste tournooi als bondscoach gehad en de scheids heeft zijn laatste internationale wedstrijd gefloten.
Waarschuw beheerder
JA helaas is mn topic gesloten maar
WAT EEN KUT SCHEIDS!!!!!!!!
klote zooi!
en slecht dat ie robben wisselde

wanneer word advocaat gewisseld?

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat dit zijn laatste tournooi is geweest.
Waarschuw beheerder
ja t lag ook aan de scheids! wat een eikel! v. nistelrooi had een pennel moeten hebben!

Waarschuw beheerder
Helemaal gelijk, maar zonder dat stond Nederland nog steeds voor met 2 - 1
Waarschuw beheerder
Dan had het 3-1 geweest!
beter voor nederland maar ja
ik ben gefrustreerd ga mn bed in....

Waarschuw beheerder
niet dat ik weet!
Waarschuw beheerder
Ja! Nederland speelde vet goed, noodlottig verlies alleen, m.b.v een slechte scheids die de D1 moet gaan fluiten!
Waarschuw beheerder
Oh, je bedoelt dat samengestelde zootje waar ze zelfs de grootste voetballosers (Bosvelt red.) laten "ballen" en 2 van Nederlands' beste voetballers niet in de basis zetten? Had dat dan gezegd... :)

Waarschuw beheerder
Nu al dé wedstrijd van dit toernooi. Dit wordt echt niet meer overtroffen. Een sterk Nederland en ook een sterk Tsjechië, open voetbal. Fantastisch voetbal! Zelfs een mongolenscheids kon deze wedstrijd niet doodfluiten...Helaas verloren, dankzij een moment van totale uberzwakzinnigheid. Nu kunnen we nog slechts hopen op de goede afloop.....En anders kunnen we weer genieten van dingen die van het niveau zijn van de actie van advocaat: de competitie...

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
idd erg jammer die wissel!!!!!

Maar...

Ik (als nummer 1.896.98e bondscoach van nederland ;) )had toen het 2-2 was.....Van Hooijdonk erin gezet. Ze hadden gewoon voor de winst moeten gaan en Advocaat had geen safe moeten spelen toen het 2-2 was en hij Robben wisselde voor een verdedigende middenvelder(Bosvelt)

Maar goed....

(f)
Waarschuw beheerder
donateur
nederland letland is eerder op de avond, als nederland daar gewoon verliest, zorgen de tjechen wel dat letland doorgaat...

Waarschuw beheerder
de wedstrijden zijn tegelijk hoor.
Waarschuw beheerder
Die schieds is een befhoer :[ Maar wat een verdomd goede wedstijd.....

was minimaal gelijkspel cq winst voor NL verdiend geweest....

Tjechie verliest van Duitsland, omdat ze zeker niet hun beste mannetjes zullen inzetten, vanwege de 100 % dat hun door zijn....

DUS oranje..... pak de koffers maar in .... lummels :( Vanaaf was zo goed vrdmme
Waarschuw beheerder
Afknallen die schiedsrechter wat een MF.

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen is er zo zeker van dat de Tsjechen van Duitsland zullen verliezen...Ik geloof dat helemaal niet...Ten eerste moeten de Duitsers winnen, dus moeten ze aanvallen..Datzelfde moesten ze tegen Letland en dat konden ze ook al niet...ten tweede - als Duitsland op de aanval gaat, geeft het ons de kans om op de counter te spelen, en dat kunnen we heel goed...Ten derde - De groep is in de breedte best wel sterk, dus het maakt niet zo veel uit als de vedettes rust nemen..de jongens die er achter staan kunnen ook heel fatsoenlijk ballen en zijn stanleymes scherp. ten vierde hebben wij in tegenstelling tot Nederland en Duitsland wel een supercoach...En om Dick een beetje te steunen..de Tsjechische spelers zeiden dat de omslag kwam nadat Grygera werd vervangen door Smicer...
[img cacheid=00068cfd00115217a0c0872c1a00532f3f]http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/EURO/196772_BIGLANDSCAPE.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Tsjechie speelt Duitsland eruit en Letland en Tsjechie gaan door naar de kwartfinales...mark my words for just a little while! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:o Bizz ik hoop toch wel dat, Die Verdomde Egotrippende Nederlanders naar de kwartfinales gaan hoor :/

En tsjechie word 1ste :o had ik nooit gedacht ik dacht 3de ofzow :)

Waarschuw beheerder
Nederland ligt er dik uit, Frankrijk, Italie en Spanje gaan er ook aan.

In de finale komt Zweden tegen Tsjechie uit! De twee nieuwe sterlanden! :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat de Tjechen nog kunnen herrineren wat er in 1996 gebeurde en dus zorgen dat Duitsland niet verder gaan. Zou voor hun alleen maar beter zijn. Als die klotecoach advocaad dan Robben wel laat staan tegen Letland maken we misschien nog een kansjuh.......
Waarschuw beheerder
De Tsjechen gaan hun werk doen en dat is die :@Moffen :@ naar huis sturen :D

en dan mogen die ellendelingen van ons wel heel goed gaan samenwerken en voetballen!!!

ROBBEN moet in de basis ja :[
Waarschuw beheerder
Het is nu gewoon eindeverhaal!

En ja, dat ie robben eruit haalt tot daaraan toe, maar zet dan gewoon een aanvaller erbij. Nu met bosveld werd oranje veel verder terug gedrongen op eigen helft, en heb bosveld alleen maar om zich heen zien kijken en geen bal zien raken! En dan haalt ie zelfs vd meijde er nog uit, weer een verdediger erbij, daar gaat het altijd fout. WIJ KUNNEN NIET VERDEDIGEND SPELEN! (behalve cocu, die speelt het liefste alleen maar op de keeper)
Waarschuw beheerder
donateur
behalve cocu, die speelt het liefste alleen maar op de keeper

Inderdaad domme fout, maar normaal speelt hij zo slecht nog niet, het zou natuurlijk niet mogen gebeuren op dat niveau. Nederland had het gewoon direct af moeten straffen, ik moet wel zeggen dat ze de scheids enigszins tegen zich hadden.

Qua verdedigen is Zenden een irritante speler, hij speelt in één helft minimaal 10 keer terug op de keeper :frusty:
Waarschuw beheerder
Nou ik vind cocu er ook goed in. Toen waar dat doelpunt uitkwam stond ie met zijn neus naar voren, draait zich gvd 180 graden om om die bal terug te spelen. En dat heb van bronckhorst ook, verschikkelijk voetbal. En daar word je nu goed op afgestraft. Nederland moet op de helft van de anders spelen, anders gaat het niet goed!

Waarschuw beheerder
We hebben het nog niet over die actie van VD Vaart gehad in een van de laatste minuten...echt nét te laat bij de bal en de graspollen vlogen zelfs het doel nog in! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Vanaf de 2-2 heb ik niet meer gekeken, volgens mij heb ik zelfs de gelijkmaker niet meer meegekregen...

Waarschuw beheerder
Bosveld dat sloeg echt nergens op. Als hij in het veld staat bemerk je em niet eens. Altijd slecht....

NEVER change a winning team!

Waarschuw beheerder
en dan zijn er NOG mensen die Dick het voordeel van de twijfel geven...

hoe blind kan je zijn...
Waarschuw beheerder
Stekeblind blijkbaar :|

Waarschuw beheerder
weet iemand het adres van Dick Advocaat?

Waarschuw beheerder
beetje erg jammer....:cry:

stonden op defqon.. 1-0....2-0... ging eg lekker:d

staan bij de auto om half 12 .. hoorden ned verloren met 2-3:(

maare dat die wissels van die aap raar zijn is bekent... tegen schotland toen ook, loopt het eindelijk... sta je 6-0 voor met nog een half uur te spelen... wat doet tie mongool.......wisselen:s

Waarschuw beheerder
aanstaande woensdag welkomstcomite op schiphol voor Dick.

een knuppel met spijkers...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toen Advocaat, dinsdag juist wisselde hoorde je niemand.

Waarschuw beheerder
hahahaha
meer heb ik er niet over te zeggen :D

Waarschuw beheerder
Toen Advocaat, dinsdag juist wisselde hoorde je niemand.

toen had hij die al in de basis moeten zetten, dat was zijn fout toen.
Feit blijft dat die sukkel al 2 jaar verkeerd bezig is maar toch klasse dat sommige mensen in hem blijven geloven.

Waarschuw beheerder
wat altijd wel frappant is is dat er altijd naar momentsituaties wordt gekeken, vorige match speelde ruud als een vaatdoek en was t kutruud hier en kutruud daar en moest die gsiteren niet opgesteld worden en t volgende moment is die na een par goede acties weer een held..maar ja, dat is voetbal he

vind wel dat al die spelers te veel worden doodgegooid met tactiekjes waardoor ze geen idee hebben wat ze moeten doen en niet vrijuit kunnen spelen, iets waar andere landen volgens mij minder last van hebben en daar pakt t vaak goed uit

vind Bouma ook altijd niet zeker spelen achterin, begin al in mn handjes te zweten op t moment dat hij de bal krijgt en dan hoeft er geen eens een tegenstander in de buurt te zijn

We hebben het nog niet over die actie van VD Vaart gehad in een van de laatste minuten

jammer dat die idd niet n versnellinkje hoger ging, dan had die m wel gehad denk ik

Nou ik vind cocu er ook goed in. Toen waar dat doelpunt uitkwam stond ie met zijn neus naar voren, draait zich gvd 180 graden om om die bal terug te spelen

als cocu zich 180 graden omdraait is zn neus > alweer 180 graden verder dus daar zal t wel aan liggen ja:p

en nu is t idd te hopen dat de tsjechen zich willen revancheren voor 96 ja en dat de wisselspelers hun beste beentje voor willen zetten

en dat Bosvelt dan in de basis start tegen Letland ipv Robben

ohnee:x:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoef nix meer te zeggen, nu heeft het massa publiek het een keer goed, wij weten het nu en de bondscoach zat er flink naast!

Het begon zo mooi en werd zo spannend, ik ben geen voetbal diehard, maar dit was smullen. Dat een scheids fouten maakt weten we allemaal, maar nu wat veel.

Maar dat Dick de fout in ging, snapte niemand. Dick ga naar huis, want mochten de jongens toch nog door gaan (kleine kans: hoop dus), dan redden ze het alleen wel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Feit blijft dat die sukkel al 2 jaar verkeerd bezig is maar toch klasse dat sommige mensen in hem blijven geloven.

Ik denk dat er maar weinigen zijn die nog in hem geloven, behalve Kesler misschien, maar ja die heeft wel vaker een wat vreemde mening.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik neutraal sta als het om het NL11 gaat. Ik kijk wel, ben niet voor de tegenstander, maar het doet me allemaal niets.

In tegenstelling tot mensen die zich nooit voor voetbal interresseren, alleen als het om het NL11 gaat. Van die mensen die niet weten dat Robben twee keer geblesseerd is geweest en dat die tweede keer kwam omdat hij te vroeg weer met voetballen begon. Dan is het logisch dat je die jongen niet gelijk een hele wedstrijd laat spelen.

Ik zelf, had er geen extra verdedigende middenvelder ingezet, maar opzich is die keuze ook nog wel te motiveren, want al voor dat Bosvelt erin kwam had Nederland erg veel moeite met Nedved. Zowel Heitinga, als Seedorf (die overigens een goede wedstrijd speelde) konden Nedved niet afstoppen, beide waren ook al tegen een gele kaart aangelopen. Daarnaast kwam Koller vaak dwars door het midden van de Oranje verdediging.

Waar ik me eigenlijk het meest over verbaasde was de wissel na de rode kaart van Heitinga, op dat moment bracht hij Reiziger in, terwijl hij Bosvelt naar de rechtsback had kunnen schuiven. Op dat moment leverde hij z'n tweede vleugel, waardoor alle pressie weg was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja die wissel van advocaat begreep ik ook niet, bosvelt hoort helemaal niet thuis in oranje! Hij moest alles op het middenveld dichtlopen en zorgen dat ze niet op de 16 vrij stonden... Nou ik heb in die hele wedstrijd nog niet zoveel man vrij op de 16 zien staan als toen bosvelt erin kwam! Wat een drama die gast!
Voor de rest was die scheids echt een drama, zeker 1000% penalty en onterechte rode kaart (wat een vuile hufter die natnek van een nedved). Dit was idd ook weer de wedstrijd van de gemiste kansen; vd meijde had 4x (!) af moeten leggen en gaat voor de eigen goal! :S (kijk de tjechen doen dat wel vlak voor tijd, en toen was er de goal) Ook omdat meneer van bronckhorst dacht nog wel ff 2 man te passeren. Al met al, een wereldwedstrijd maar jammer dat we (onterecht) verloren hebben...

Waarschuw beheerder
Wat een domper!!!! Heel jammer dat we het niet gered hebben, maar ben trots op onze jongens.

De rooie kaart voor Johnny is echt belachelijk, ik vond sowieso dat hij echt TE veel affloot van oranje..

maar goed, inmiddels heb ik mezelf weer moed ingepraat en heb ik stiekem nog wel goede hoop. De tjechen zullen zeker niet zomaar verliezen van de duitsers en wij gaan gewoon hard over die Letten heen. En dan komt alles goed en hebben we in de finale de droomrevanche tegen de tjechen!

Heel Holland Hoopt! :D
Waarschuw beheerder
Ben ik ff blij dat ik op Defqon stond te [img]http://www.xs4all.nl/~rutgrrr/smilegabber.gif[/img] en me niet ergens in de kroeg heb zitten doodergeren aan dat klote elftal :[

Waarschuw beheerder
Finale NL - Tjechie zou vet zijn ja.
Hopen dat we dan een andere scheids hebben, maar ik geloof dat Nielsen aangewezen is al dus dat is iig al beter.

En ergeren aan het klote elftal hoefde niet want ze speelde goed hoor gisteren.
Alleen op dat moment grijpt ons Dickie meteen in want we moesten maar eens winnen dat zou niet kunnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Op Defqon had Ruffian doorgekregen dat Nederland met 2-0 had gewonnen.. en heel de zooi maar roepen holland holland!! :no:

Waarschuw beheerder
Op zulke momenten vind ik het wel jammer dat we niet in een Zuid-Amerikaans land wonen ofzo.
Daar hadden Dick... (je naam zegt het al.. lul!) en de scheids allang een kogel door hun hoofd gehad.
Waarschuw beheerder
Op Defqon had Ruffian doorgekregen dat Nederland met 2-0 had gewonnen.. en heel de zooi maar roepen holland holland!!

Hahahah ja man, en dan hoor je later van uuhhh 3-2 voor de tjechen:( echt gierig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig was ik op Defqon, kzou me ontzettend hebben geïrriteerd als ik zou hebben gekeken!! :@

Nou in de HC tent hoorde ik zelfs 3-0 voor NL!!! Gelukkig werd ik door me partyvriend, die thuis was, per sms op de hoogte gehouwe!! Net ff 10 minuten herhaling gezien!! Wat een kolere wedstrijd moet dat zijn geweest!! Arme Heitinga, rood om niets!! Khoorde al dat die Spaanse scheids slecht floot!! En wat een ontzettende stomme wissel van Dikky!!! Maar goed, hij zou zijn reden er wel voor hebben!!! :(

Tja nu gaat Tjechië ckers zijn "B-elftal" inzetten omdat Nedved rust wil voor de spelers, bullshitt!!!! En als ze dan ook nog als een "B-elftal" gaan spelen, kunnen we ut wel vergeten!! Winnen van Letland moet kunnen, maar de Tjechen moeten niet als een slappe vaatdoek gaan spelen en Duitsland laten winnen!! :S

Maar goed, we gaan ut wel zien woensdag!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat zo een apekool om te roepen over een B-elftal van Tsjechie..Het zijn de 22 beste spelers van ons land en met uitzondering van Pavel zijn ze allemaal ongeveer even sterk...En als die Duitsers al niet van een B-elftal asl Letland kunnen winnen, dan is waarschijnlijk het D-elftal van de Tsjechen nog goed genoeg voor een gelijk spel...Bij ons gaat het niet zo om de poppetjes maar meer om de motivatie, en reken maar dat die tegen onze grote buurman toppie is...

Waarschuw beheerder
donateur
Er zit me trouwens nog wel een dingetje dwars..In verschillende postings proef ik dat de schuld straks bij de Tsjechen gelegd kan worden als de Nederlanders vroegtijdig naar huis gaan...WIJ hebben op eigen kracht zes punten gepakt en WIJ zijn zeker van de volgende ronde...JULLIE hebben 2 wedstrijden verziekt en maar eent puntje...Als Nederland na Woensdag de koffers moet pakken dan is dat jammer, maar wel de schuld van de oranje mannen die in het veld hebben gestaan....