Feit blijft dat die sukkel al 2 jaar verkeerd bezig is maar toch klasse dat sommige mensen in hem blijven geloven.
Ik denk dat er maar weinigen zijn die nog in hem geloven, behalve Kesler misschien, maar ja die heeft wel vaker een wat vreemde mening.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik neutraal sta als het om het NL11 gaat. Ik kijk wel, ben niet voor de tegenstander, maar het doet me allemaal niets.
In tegenstelling tot mensen die zich nooit voor voetbal interresseren, alleen als het om het NL11 gaat. Van die mensen die niet weten dat Robben twee keer geblesseerd is geweest en dat die tweede keer kwam omdat hij te vroeg weer met voetballen begon. Dan is het logisch dat je die jongen niet gelijk een hele wedstrijd laat spelen.
Ik zelf, had er geen extra verdedigende middenvelder ingezet, maar opzich is die keuze ook nog wel te motiveren, want al voor dat Bosvelt erin kwam had Nederland erg veel moeite met Nedved. Zowel Heitinga, als Seedorf (die overigens een goede wedstrijd speelde) konden Nedved niet afstoppen, beide waren ook al tegen een gele kaart aangelopen. Daarnaast kwam Koller vaak dwars door het midden van de Oranje verdediging.
Waar ik me eigenlijk het meest over verbaasde was de wissel na de rode kaart van Heitinga, op dat moment bracht hij Reiziger in, terwijl hij Bosvelt naar de rechtsback had kunnen schuiven. Op dat moment leverde hij z'n tweede vleugel, waardoor alle pressie weg was.