Partyflock

Forumonderwerp · 685559

Waarschuw beheerder
ik zelf denk dat het 2-1 word

0-1 koller
1-1 v nistelrooij
2-1 v hooijdonck
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sjees hey.... Wat een verstand hebben sommigen ervan... :S

NL voebalde echt Super (y) Zo moeten ze ook voetballen.... het was echt een super wedstrijd... Als je het niet gezien hebt, heb je ECHT wat gemist ! Wat een actie en sensatie !

Verder: Duitsland gaat er helemaal voor ! En tsjechie.... Die zijn toch door !!! Dan ga je niet je beste mannetjes inzetten voor een "oefen partijtje" :S Tis altijd theoretisch, maar ik ben er zeker van !

Waarschuw beheerder
Echt wel een KUTSCHEIDS:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het begin van de wedstrijd ging nog best goed alleen op een begeven moment ging de scheids klote fluite en de wedstrijd was ook ineens naar de klote geholpe
Waarschuw beheerder
Advocaat is een schande voor het Nederlandse voetbal, ongelooflijk.:bah: Robben is mijn held:respect:
Een ding, ik ben er kapot van.....

Artiest William
Waarschuw beheerder
In tijden niet zo'n pot voetbal gezien, echt een heel hoog niveau! Dat het voor Nederland zo afliep is in mijn ogen alleen maar de schuld van Advocaat en van die scheidsrechter.

Maar goed laten we woensdag maar afwachten, die Tsjechen gaan er volgens mij wel voor. De spelers die zullen gaan spelen voor bijvoorbeeld Nedved en Galasek, zullen zich natuurlijk gewoon willen bewijzen en laten zien dat hun een optie zijn voor in de kwartfinale"...
Waarschuw beheerder
Op zulke momenten vind ik het wel jammer dat we niet in een Zuid-Amerikaans land wonen ofzo.
Daar hadden Dick... (je naam zegt het al.. lul!) en de scheids allang een kogel door hun hoofd gehad.

Volgende keer als jij een onvoldoende haalt op je VWO kom ik je ook wel ff door je kop schieten :S Flikker toch snel op....het is en blijft maar een spelletje hoor en mensen maken nou eenmaal fouten.

Waarschuw beheerder
Wel een beetje selectieve verontwaardiging over de scheids. Hij maakte niet alleen een blunder in ons nadeel. Ook een blunder in ons voordeel. De goal van Van Nistelrooij was echt meters buitenspel.
En verder was het gewoon een geweldige pot voetbal. 90 minuten lang voetbal van de bovenste plank met alles er op en er aan (behalve een mooie uitslag)....Maar Dickie toch. Manmanman, wil hij wel winnen? Wat een kutmongool! Echt pure onkunde. Gewogen en véél te licht bevonden...
Waarschuw beheerder
Buitenspel? Bij de pass op Robben kan v Nistelrooy geen buitenspel staan, hij neemt dan geen deel aan het spel! Bij de pass van Robben op hem stond hij achter de bal!

Waarschuw beheerder
n.a.v Nederland - Tjechie!

[img]http://www.mijnvoornaam.mijnachternaam.nl/advocaat.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerste helft super om naar te kijken!!! Veel actie en spanning. 2e helft na die wissel Nederland van zn stuk gebracht... goeie actie van Advocaat :nee:

En zonder die Gonzales had de wedstrijd er heeeeeeeeel anders uitgezien, partijdige flikker :@

Maja ondanks al het negatieve vond ik het wel een vette wedstrijd om naar te kijken!!!

Waarschuw beheerder
Buitenspel? Bij de pass op Robben kan v Nistelrooy geen buitenspel staan, hij neemt dan geen deel aan het spel! Bij de pass van Robben op hem stond hij achter de bal!

Bij de pass van Davids op Robben stond Van Nistelrooij wel hinderlijk buiten spel. 2 tellen later kreeg hij de bal van Robben en stond uiteraard helemaal vrij voor de goal, omdat hij 10 meter achter de Tsjechische verdediging stond bij de pass op Robben en daardoor nooit verdedigd kon worden...
Waarschuw beheerder
Op zulke momenten vind ik het wel jammer dat we niet in een Zuid-Amerikaans land wonen ofzo.
Daar hadden Dick... (je naam zegt het al.. lul!) en de scheids allang een kogel door hun hoofd gehad.

Doe toch normaal muts! :X

Voor iedereen die Dick dood, opgehangen of wat dan ook wil hebben > :bah:

Als het goed gaat is de bondscoach geweldig en gaat het slecht dan krijg je zulke taferelen. best zielig.. maar wel begrijpelijk..

De spelers maken er zelf ook weinig van..

Waarschuw beheerder
Dick moet dood!!!

De spelers maakten er wel wat van. Speelden een fantastische wedstrijd tegen een sterker geachte tegenstander. Een mongolenwissel van Dickie haalde de angel uit ons spel. Het is dus terecht dat Dickie nu wordt afgebrand. Oranje onwaardig die man!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit is echt heel erg zuur, kon de haren wel uit me kop trekken....

Ik was op Defqon, waar de wedstrijd bij ID&T-radio op een klein schermpje te volgen was...
Had net de goal van Bouma gemist (een plaatje van een goal, naar horen zeggen...)
Wat ik zag heb ik al jaren niet meer gezien... een opportunistisch Nederlands elftal, vechtlust als bloeddorstige leeuwen en alles was qua spel tot in de puntjes verzorgd!!!! Een Nederlands elftal waar leven in zat!!!

De 2-0, van van Nistelrooij, op aangeven van de enrgieke en vooral uitblinkende Arjen Robben: het water kwam met bakken uit de lucht (in Almere dan ;) ) maar iedereen stond te springen bij die 2e goal, was laaiend enthousiast, haha, het leek wel een soort regendans :P
Het deed me denken aan de wedstrijd Nederland-Joegoslavië (6-1 op het WK van 1998) waar dit een soort deja-vu op leek!!!

Maarja, toen die 2-1 werd gescoord (door een behoorlijke misser van Cocu) voelde ik de bui al hangen :( (de spreekwoordelijke bui dan, want op Defqon was het inmiddels droog ;) )

Schoten op lat, paal en keeper gaven het Hollandse machtsvertoon goed weer, Nederland was velen malen beter dan de tot moment wat weerloze Tsjechen...
Maarja... onze chronisch eigenwijs denkende (of authistische) Dick Advocaat a.k.a. Vleespet vond het nodig om de problemen op te zoeken, en haalde ROBBEN ERUIT VOOR BOSVELT :frusty: :@

Daar was dus inderdaad de ommekeer van de wedstrijd, de wissel die Oranje uit zn spel haalde, en het hele nederlandse volk (inclusief mij) met een brok frustratie van hier tot Portugal achterliet...

2-2, het was te verwachten, nadat Paul Bosvelt (onwennig in dit elftal), tegen iedere logica in, ingebracht werd voor de spelmaker Robben...
Tsja, en ik vond ook dat de Spaanse arbiter niet echt mee wilde helpen... de rode kaart van Heitinga deed de koppies nog meer zakken, en als Tsjechië zoveel meevallers in de schoot krijgt geworpen, dan is de winst uiteindelijk een logisch gevolg!!!!

In de laatste minuut van de reguliere speeltijd... VD Vaart die in de laatste minuut nog naasttikte, GVD!!!! Maargoed, dat passte een beetje in het patroon van de 2e helft, niets zat nog mee, en dat Advocaat ineens op 'safe' :S wil gaan spelen... tsja, dan roept Nederland de problemen op zichzelf af :[

En daarmee was de wedstrijd, inclusief Defqon, afgelopen...
Een zinderend feest werd afgesloten door een geweldige wedstrijd (voor de neutrale toeschouwer was dit een 10 om naar te kijken), maar helaas in ons nadeel...
En ik hoop dat Advocaat zijn contract bij deze in de vuilnisbak zal slingeren, een nieuwe bondscoach zal hem op gaan volgen, maar de vraag is alleen wie.....

Jammer, jammer, jammer!!!!

Waarschuw beheerder
En mocht Dickie niet de eer aan zichzelf laten, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat de spelers het vertrouwen in hem opzeggen. Met deze overspannen man valt niet meer samen te werken...

Waarschuw beheerder
Als het goed gaat is de bondscoach geweldig en gaat het slecht dan krijg je zulke taferelen. best zielig.. maar wel begrijpelijk..

De spelers maken er zelf ook weinig van..

haal je kop uit het zand en wees eens objectief.
Die vent snapt het niet en ZOUDEN ze zelf nog europees kampioen worden is het ZEKER NIET dankzij hem, onze grote twijfelaar en elftalafbreker wat een kneus zeg.

Waarschuw beheerder
Bij de pass van Davids op Robben stond Van Nistelrooij wel hinderlijk buiten spel. 2 tellen later kreeg hij de bal van Robben en stond uiteraard helemaal vrij voor de goal, omdat hij 10 meter achter de Tsjechische verdediging stond bij de pass op Robben en daardoor nooit verdedigd kon worden...

Er is toch zo'n nieuwe regel????Omdat ie 'terug' speelde stond ie niet buitenspel...zo iets toch?:/

Waarschuw beheerder
De 'nieuwe' buitenspelregel bestaat al 10 jaar. Het gaat er om of Van Nistelrooij bij de pass van Davids op Robben actief deel nam aan het spel. Aangezien Van Nistelrooij zich bij die pass direct weer met het spel ging bemoeien door naar de goal te lopen, vond ik dat hij dus wel actief deel nam aan het spel en dus buitenspel stond.
Waarschuw beheerder

De eerste keer deed hij op het moment van spelen niet mee aan het spel dus hoezo hinderlijk buitenspel bij de pass van Davids??? De bal ging naar de hele andere kant. Volgens jou mag je dan dus niet meer meedoen. Wie bepaalt dan wanneer hij geen voordeel meer heeft van die voorsprong? Of moet van Nistelrooij net zolang wachten totdat de bal ergens over de lijn gaat?? Het gaat toch om het moment van spelen? Dus hij staat geen buitenspel.

Waarschuw beheerder
Aangezien Van Nistelrooij zich bij die pass direct weer met het spel ging bemoeien door naar de goal te lopen, vond ik dat hij dus wel actief deel nam aan het spel en dus buitenspel stond.

nou dan ben k blij dat jij niet de scheidsrechter was :S

Waarschuw beheerder
Ik had de pingel anders wel gegeven ;)

Van Nistelrooij kreeg door zijn buitenspelpositie een cruciale voorsprong op de verdedigers waardoor hij vrij eenvoudig kon scoren. Hij nam deel aan het spel, anders had hij een paar tellen na die pass natuurlijk nooit kunnen scoren....Gelukkig waren ze bij VillaBVD het wel met mij eens :)
Waarschuw beheerder
Regel 11 - Buitenspel
Een speler bevindt zich in buitenspelpositie als hij dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan de bal, tenzij:

a. hij zich op zijn eigen speelhelft bevindt; of
b. hij niet dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan minstens twee tegenstanders.

Buitenspel zijn als zodanig is geen overtreding.
Een speler zal alleen wegens buitenspel worden gestraft, als hij, naar het oordeel van de scheidsrechter, op het moment dat één van zijn medespelers door de bal wordt geraakt of deze speelt, actief bij het spel is betrokken door:
a. in te grijpen in het spel; of
b. een tegenstander in diens spel te beïnvloeden; of
c. voordeel te trekken uit de buitenspelpositie.

Tja hij trok er denk ik wel voordeel uit ja!
Waarschuw beheerder
Delibasic, ik weet niet of je bbc hebt gezien. Maar daar laten lieten ze een instructie filmpje van de FIFA zien voor de scheidsrechters. Met exact dezelfde aanval alleen over rechts. Spits stond meters buitenspel en scoort.
Aangezien de vleugelspeler niet buitenspel stond, moeten de scheidsrechters geen buitenspel aangeven.
Waarschuw beheerder
hij nam geen deel aan het spel toen die pass op robben werd gespeeld geen buitenspel dus

Waarschuw beheerder
BBC niet gezien nee. Vreemd dat dat tegenwoordig geen buitenspel meer zou zijn, want zoals de regels zijn (zie post Lutz) is het gewoon buitenspel.
Waarschuw beheerder
donateur
Het moge duidelijk zijn, dat het een mongole actie was door Robben eruit te halen. De gevaarlijkste man van 't veld.

En Seedorf moet een keer oefenen RECHT te schieten. Niet met zn kromme Jan Wouters poten naast 't doel, dat zou een stuk schelen (speelde voor de rest wel een redelijke wedstrijd).

Het is jammer. Voor 't eerst in tijden een goed oranje gezien, tot "de wissel" !!
even mijn visie :)

al had robben 0% fit geweest , dan is hij nog de beste van NL11tal :jaja: en dat hij daarna naar chelsea gaat , who gives a fuck , dat is chelsea's probleem en niet de onze , hij had koste wat het kost gewoon de volle 90 minuten moeten spelen :jaja: want je spaart hem niet voor de terugreis tenslotte

het zoeken naar een nieuwe bondscoach mag van mij ook onderhand wel , ik heb genoeg van die verschrikkelijk wijzigingen hier en daar en wissels die nergens op slaan :)

volgende coach moet gewoon partij krediet krijgen :jaja: en rustig met een vast elftal + systeem naar wk 2006 werken :jaja:

of hij dit EK nou wint of niet , advocaat heeft bij mij na gister afgedaan :jaja:

net als spelers als cocu en bronkhorst voor het nl-elftal weer een drama waren , om maar niet de naam bosvelt in de mond te leggen , heb respect voor de man zn carriere , maar stop op je hoogtepunt alsjeblieft :(

hopelijk krijgen we na dit schandalige EK een vernieuwde ploeg met alleen maar jonkies , die uiteindelijk een keer een toernooi moeten kunnen winnen :)

vraag me trouwens af , hoe scherp de messen geslepen zijn bij borst en adriaanse :) (kijken dus vanavond:P )

Waarschuw beheerder
Met alleen maar jonkies gaan we het WK alleen zeker weten mislopen. Jongens als Van Nistelrooij, Seedorf, Davids zullen we heel hard nodig moeten hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://home.tiscali.nl/koekwaus/oetlul.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
whehe lachuh die plaatjes
Was zeker een klote scheidsrechter :@:
En dan die stomme actie van Advocaat om Robben eruit te halen :@: had dan overmars ingezet plaats van Bosveld :S
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
kansloos :S
nederland kan voortaan beter een bier ek houden
eerst da met duitschland bakken ze der helemaal niks van
en da met tjechie
eerst maken ze 2 goals achter elkaar aan
en daarnaar halen ze de beste er uit op het laatst moest van Nistelrooij der snel nog even uit gehaald :S
dam hoe dom kan je zijn,hij kon makkelijk nog door spelen,ik vin dat hij dat aan moet geven dat hij vermoeid is en niet zomaar mensen der uit gaan halen die goed zijn..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
een bier ek, nou dat verlies je ook jongen, je hebt ook nog de duitsers en de engelsen pik

Waarschuw beheerder
ha wat een gezeur allemaal...

ik zeg laten we het er niet meer over hebben en vooruitkijken naar woensdag, het is echt nog niet over hoor..

Als de moffen verliezen mogen wij zelfs nog gelijkspelen, dan zijn er heel veel regeltjes en uiteindelijk gaat nederland toch door.

Maar ja wij winnen gewoon en de tsjechen maken er gewoon 1. Ik zie de geweldige duitse aanval :s namelijk geen 2 keer scoren.

Hup Holland Hup! Komop man koppie omhoog
Waarschuw beheerder
donateur
Nederland winnen van de Letten?? Hmm.. Ik weet niet hoor, maar die letten zullen er ook nog wel voor gaan. De duitsers hadden het ook zwaar tegen ze :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
K*t Advocaat ook he.. O:) Grr!

Robben is een schatje (L)

Waarschuw beheerder
duitsers hadden het zeker zwaar..

maar nu wil ik duitsland toch niet vergelijken met onze jongens......
Waarschuw beheerder
godverdomme advocunt!!!
had ie t eindelijk geleerd met bijna de ideale opstelling, maar dat zal wel toeval zijn geweest..hoe kun je godnondekankerju je allerbeste speler naar de kant halen en steevast volhouden dat je vindt dat je nog steeds gelijk hebt er mee..zeg op zijn minste sorry ofzo, en beloof dat je het nooit meer zult doen!
:respect:ARJEN ROBBEN:respect:
het echte allergrootste nederlandse talent :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00068d8c0011546f23fe1d141a00534dce]http://www.patrick.fm/nieuw/images/vlucht.gif[/img]
Waarschuw beheerder
en nou hopen dat hij het ziet als een serieus aanbod en oprot ver weg van oranje.

Waarschuw beheerder
wat kan je ervan zeggen....

die k*tduitsers gaan door terwijl ze het niet verdienen. Nederland is veel beter dan duitsland maarre jammer dat tsjechie nergens meer om hoeft te voetballen.

wissel=:x

Waarschuw beheerder
Sprak gister een Duitser die vond het ook erg jammer dat Nederland had verloren. Die vent zag liever Nederland door dan Duitsland..... (tja... wat moet ik daar van zeggen :-p)

En die wissel.... Weet iemand eigenlijk bij welke club Bosvelt speeld????
Waarschuw beheerder
ik zie Duitsland ook nog niet zo snel winnen van Tsjechie....ook al zullen die zelfs zonder Nedved en enkele anderen gaan spelen.

Dus Nederland hoeft "alleen maar" te winnen van Letland....maar daar zullen ze het vast wel moeilijk mee krijgen, aangezien Letland idd veeeel minder ruimte geeft om te ballen dan Tsjechie. :|

Waarschuw beheerder
ja dat laatste is absoluut waar, maar vergeet niet dat Letland in principe nog evenveel kans maakt als Nederland...

Dus ik verwacht dat zij ook wel ietsje aanvallender zullen spelen. Althans proberen:d

Nog 2 dagen.... ik wordt nu al gek
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik over die wissel man!

Als de overige 10 spelers radeloos achter blijven als één speler wordt gewisseld, dan mogen ze zich wel eens achter de oren krabben! Sukkels!

Waarschuw beheerder
Tuurlijk zakt daar de moraal wel van. Nederland speelde voor het eerst sinds wedstrijden weer eens goed en als je dan een nieuweling eruit haalt die verdomd goed speelt dan vinden zowel Robben als de rest het kut. Niemand kon het geloven...

Maargoed, De letten hebben net zoveel kans ja.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tuurlijk is dat klote, maar dat moet je met de 10 overgebleven spelers en de invaller wel kunnen oplossen. Ben je nou prof of niet???

Lijken wel amateurs die jankerds.
:cry: 'We hebben verloren want Robben ging eruit. Zonder Robben waren we verloren.' :cry:
Hou toch op!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk dat de grootste fout in de wedstrijd toch echt het TIKKIE BREED van onze vriend COCU geweest is..
met dat mooie pasie gaf ie tsjechie kans om terug in de wedstrijd te komen! (dat deden ze ook)
als je gwoon met 2-0 de rust in gegaan was, was het een stuk makkelijker geweest :yes:

Waarschuw beheerder
idd clubber. Zeer goed punt.

Waarschuw beheerder
Zoals Frank de Boer vanochtend zei bij Evers, Advocaat kon beter ff een schoon overhemd "wisselen" :D
laatste aanpassing