3100x bekeken
een mooie spannende wedstrijd met een nipte overwinning voor nederland 
ja idd klote......vooral als het schijt weer wordt zaterdag...dan blijfk liever binnen om ff een potje voetbal te kijken ipv defqon...
ligt er aan of advocaat eindelijk een keer naar me luistert , gewoon 3 man achterin en dan komt het wel goed
van tsjechie ben ik helemaal niet onder de indruk geraakt
, dus ik heb nog wel redelijk goeie hoop , ik geef nog ff geen voorspelling
ligt er aan of advocaat eindelijk een keer naar me luistert , gewoon 3 man achterin en dan komt het wel goed van tsjechie ben ik helemaal niet onder de indruk geraakt , dus ik heb nog wel redelijk goeie hoop , ik geef nog ff geen voorspelling
idd. als hun met twee spitsen spelen, wij met drie verdedigers..
dan moet bouma maar opgeofferd worden!! en gwoon sneijder in de basis
Tsjechie is niet meer de oude en gelukkig maar.
Tegen Japan in de oefencampagne verloren en een oefenwedstrijd van ze gevolgt tegen Estland die ze zeer moeizaam wonnen.Nederland wint volgens mijn poule(waar ik trouwens dik bovenaan sta bestaande uit 450 man)met 2-1.
Letland mag verliezen van de duitsers zodat letland open huis gaat spelen tegen oranje en ze rijp zijn om afgeslacht te worden zodat nederland gewoon groepswinnaar wordt!
Ook als NL gelijk speelt tegen de Tsjechen hebben ze alles nog alles in eigen hand.
Tegen Japan in de oefencampagne verloren en een oefenwedstrijd van ze gevolgt tegen Estland die ze zeer moeizaam wonnen.Nederland wint volgens mijn poule(waar ik trouwens dik bovenaan sta bestaande uit 450 man)met 2-1.
Letland mag verliezen van de duitsers zodat letland open huis gaat spelen tegen oranje en ze rijp zijn om afgeslacht te worden zodat nederland gewoon groepswinnaar wordt!
Ook als NL gelijk speelt tegen de Tsjechen hebben ze alles nog alles in eigen hand.
dan moet bouma maar opgeofferd worden!!
dacht eerder aan bronkhorst
dan heb je gwoon heitinga , stam en bouma achterin
3-1 nederland