Partyflock

Forumonderwerp · 685559

Waarschuw beheerder
ik zelf denk dat het 2-1 word

0-1 koller
1-1 v nistelrooij
2-1 v hooijdonck
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kk advocaat

Waarschuw beheerder
donateur
Prima spel!! dit was nu es voetbal!!

jammer dat de scheits soms niet oplette.. hmzz.. maar goed..

op naar de volgende ronden!!
Waarschuw beheerder
de spelers moeten het doen idd
maar al haalt de bondscoach de speler eraf die het het beste doet, dan ben je tog achterlijk bezig of niet

Waarschuw beheerder
donateur
WAT EEN KLOTEZOOI!! Fonk man..waar heb je het over..zit je te spacen ofzow?!?!

dikke advocaat en die idiooooote scheids moeten maar is nadenken over wtf ze doen..belachelijk
Waarschuw beheerder
juiztem helemaal met je eenz

Waarschuw beheerder
Waarom maakt Advocaat een wissel?

dat deed de wedstrijd keren.
Waarom een team weizigen wat eindelijk eens een x loopt?
Waarschuw beheerder
bij ned-let zetten we snipers op het dak van het stadion....als de scheits gaat tyfen of als advocaat weer zon KUTWISSEL uitvoert, dan krijgen de snipers van mij: "license to kill"

nekschot ofzo

wie stemt er voor?

Waarschuw beheerder
ik = VOOOR
Waarschuw beheerder
jah cker voor
Waarschuw beheerder
ik hoop dat de scheids en hele langzame pijnlijke dood beleefd vannacht, wat een pleuriswedstrijd :[
Waarschuw beheerder
ik begrijp het maar niet

de beste speler eraf halen

de enige logische wissel die ze hadde moete maken is die kankerspanjool eruit en colina erin
Waarschuw beheerder
sorry hoor, maar dit is echt de meeste mongolische wissel die ik in mn hele leven heb gezien :frusty:

Beter trappen ze advokaat gewoon van een flatgebouw af ofzo.

Waarschuw beheerder
smerige kk bende

;kasfj;asdkljklasfjk;afdsjkaf;jkljkl;afjkl;asl;fdj­k;las;jklasd;ljjk;lsajkl;askl;jafdsjkaslk;jk;jlsak­jl;dsfa;ksld;kjlsfljk;safd

Waarschuw beheerder
donateur
je gaat toch niet 's werelds beste scheids als 4e official laten kloten..wat een idioot EK...mijn avond is totaal verkloot..voor mij was er al geen defqon1..en nu dit..:(..tis maar goed dattik wel geslaagd ben..dat geeft me dan nog een btje een :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sja die wissel, zelf een idioot zou hem er niet afhalen :S

Waarschuw beheerder
gvd

die motherfucker echt
zo kut

Waarschuw beheerder
donateur
tijd voor veeeeel bier om deze ..... te vergeten

en blijkbaar zou een idioot hem er wel afhalen..dat is er nou juist gebeurd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wou vanavond uit gaan, maar mijn lust voor het uitgaan is verziekt door die KUTWISSEL en die KUTSCHEITS.....

sterf :)
Waarschuw beheerder
niemand begrijpt het

maar 1 voordeel gelukkig

advocaat is er met wk 2006 niet meer bij al blijft ie zo doorgaan
Waarschuw beheerder
jah advocaat sterf:@

vieze dikke kk mogool

Waarschuw beheerder
sterf :)

:yes:
Waarschuw beheerder
ruudje beschermt zn coach

goed van hem..anderz word ie weer wissel gezet:S

Waarschuw beheerder
donateur
van nistelrooij wat!! die goal had ik ook kunnen maken...robben is (Y)..en iedereen hier weet wie (N) is....van ons afzetten en wat sterks pakken...im out..suc6 ermee!
Waarschuw beheerder
je zag gewoon aan robben dat het onbegrijpelijk was....en voortaan moeten ze bosvelt in zijn poten schieten voordat ie het veld op komt...dan kan er tenminste nog wat BOEIENDS in zoals Van der Vaart of Sneijder
Waarschuw beheerder
....

keb er geen woorde meer voor:@

Waarschuw beheerder
fijne pass van cocu (n)
fijne pass van v bronckhorst waaruit een goal komt (n)

fijne scheids (n) penalty moeten hebben,rode kaart onterecht!!!

fijne wissel (n) robben eruit,beste man op veld...

toch nog boel kansen,v nistelrooy,vd meyde...
Waarschuw beheerder
dat is nog z8 uitgedrukt :P

Waarschuw beheerder
zeg maar dag idd, ben bang dat Tsjechie haar plicht niet zal nakomen

mede omdat nedved (en waarschijnlijk een aantal andere) al niet meespeelt as woensdag en t gros van de tsjechen zover ik weet in de bundesliga speelt.. zou dan erg triest zijn maar ja wat wil je, Tsjechie is al 1e in de poule en die ontlopen nederland liever in een evt vervolg..logisch

maar wat een prachtige wedstrijd, dat wel
maar scheids tegen, penalty en de rode kaart..belaqchelijk, plus alle kleine ovetredingen van Ruud, t zijn geen vrienden.

en onze eigen bondscoach hebben we ook nog eens tegen, wat een belachelijke wissel. snap wel dat je een evt aanvaller wilt opgeven voor een verdediger maar dan nog, bekijk ff t kwaliteitsverschil tussen een nedved en een bosvelt

ik heb me echt lopen verbijten dat die eruit moest voor iemand waarvan ik niet eens weet of die uberhaupt nog speelt ergens..bosvelt op nedved..komop man, waar zijn we dan mee bezig

vond Dick ook echt te triest bij de nabeschouwing..wat een slechte conclusies trekt ie zeg, wetende dat die fout zit de boel in t positieve draaien..pff, trek dan gelijk t boetekleed aan

zag t al aankomen op t moment van de wissel toen waarschijnlijk iedereen hier zn bek openhad van verbazing, en waarom?
om robben te sparen?
voor wat? de terugreis??? een evt looptraining?
stel m dan niet op in 1e instantie en laat overmars de verdediging moe rennen en zet m dan pas in om de boel te klaren
had je gewonnen of gelijkgespeeld dan had je hem mss niet ens nodig tegen letland

maar damn, die scheids, wat een aanfluiting zeg..belachelijk
desondanks had vd meijde gewoon t duel moeten beslissen al meerdere malen en cocu...tja, zonde dat t zon speler moet overkomen

iig was t een pracht van een wedstrijd waarbij een gelijkspel verdiend was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volkomen met chunky munky eens, zet dan overmars erin ofzo :S...maar wat maakt het uit we waren toch al genaait door de scheids en geluk hebben we ook nooit dus het boeit me niet meer lekker hopen dat die duisters niet winnen woensdag onze enige kans, gaan we naar huis dan ben ik weer 2 jaar sjago

Waarschuw beheerder
bij die tyfus scheids moet je zn fluitje in zn strot douwen!

Waarschuw beheerder
never change a winning team.

dus laat robben er gewoon instaan.

daarnaast arbitrage --> waardeloos !!!!

plus een aantal kansen die er in moesten (vd Meyde)

ja en als dan de tsjechen scooren, krijg je de wet van murphie...

dik balen dus en we kunnen gewoon gaan inpakken.

Waarschuw beheerder
:cry:

Waarschuw beheerder
weer het beste voetbal en weer verloren, net als wk '98!!

hoe durf je een bankzitter van Manchester city in te brengen inplaats van nederlands grootste talent en beste speler op het veld, wat een idioot!!!!! :(

BTW we liggen er uit, alle top spelers van tsjechien nemen zeker rust tegen duitsland, einde verhaal voor ons :(
Waarschuw beheerder
fantastische voetbalwedstrijd

maar ow wat heeft die f*cking advocaat weer z'n eigen glazen ingegooid
wat een wissel, wat een mafkees
Waarschuw beheerder
Robben kwam net trug van een blessure,dus die wissel was logisch.
Waarschuw beheerder
TUURLIJK:S................

vandaar dat hij zo teleurgesteld van het veld liep!! hij had zich dood moeten vechten.....dat wilde die ook. En als je hem dan wisselt : dan geen bosvelt maar overmars of sneijder natuurlijk:S

Waarschuw beheerder
logische wissel? Ga korfbal kijken :D
Waarschuw beheerder
Dit is godverdomme niet te geloven! wat een k*nkerzooi. En die scheidsrechter ...... wat een kerel he:S:S:S

Waarschuw beheerder
Wat slaap kan je inderdaad wel gebruiken als je dat een logische wissel vindt....Vond Dickie er ook een beetje rusteloos uit zien de laatste dagen ;)
Waarschuw beheerder
Wat slaap kan je inderdaad wel gebruiken als je dat een logische wissel vindt....Vond Dickie er ook een beetje rusteloos uit zien de laatste dagen ;)

Gelukkig is het nu voorbij en kunnen we weer aan de competitie denken :bier:
laatste aanpassing