3091x bekeken
het blijkt wel weer dat die DICKE lul een wisselend gedrag heeft
Marnix 21 juni 2004 09:39
Sprak gister een Duitser die vond het ook erg jammer dat Nederland had verloren. Die vent zag liever Nederland door dan Duitsland..... (tja... wat moet ik daar van zeggen )
En die wissel.... Weet iemand eigenlijk bij welke club Bosvelt speeld????
Sprak gister een Duitser die vond het ook erg jammer dat Nederland had verloren. Die vent zag liever Nederland door dan Duitsland..... (tja... wat moet ik daar van zeggen )
En die wissel.... Weet iemand eigenlijk bij welke club Bosvelt speeld????
Bosvelt speelt bij Manchester City.
En wat betreft de wedstrijd: Dick A. die weer gigantisch faalde met z'n defensieve gedachte- en de belabberd fluitende scheidsrechter hebben de wedstijd bepaald.
tsjechie zal een b-elftal inzetten dat weet ik zeker
overigens hebben wesley sneijder en rafael vd vaart galasek opgebeld of ze (en nou komt het)
alsjeblieft hun best willen doen tegen de duitsers
of het zal helpen geen idee , tsjechie heeft wel een grotere hekel aan duitsland , dan nederland aan duitsland heeft , dus ik verwacht niet dat tsjechie het wel even weg geeft
in letland zie ik een lastige tegenstander , die overrompelt word door nederland
gewonden dieren zijn tenslotte het gevaarlijkst , maar ik ben helaas geen waarzegger
overigens hebben wesley sneijder en rafael vd vaart galasek opgebeld of ze (en nou komt het)
alsjeblieft hun best willen doen tegen de duitsers
of het zal helpen geen idee , tsjechie heeft wel een grotere hekel aan duitsland , dan nederland aan duitsland heeft , dus ik verwacht niet dat tsjechie het wel even weg geeft
in letland zie ik een lastige tegenstander , die overrompelt word door nederland
gewonden dieren zijn tenslotte het gevaarlijkst , maar ik ben helaas geen waarzegger
dat b elftal zal bestaan uit spelers die in de kwartfinale niet aan de bak zullen komen.. en willen zich dus gaan bewijzen....... en gaan er eg wel tegen aan tegen die Duitsers..
Duitsland speelt eg niet goed op het moment.
en nederland gaat gewoon winnen..
kwart finale gaat gewoon Zweden -Nederland worden
(HOOP IK)
Duitsland speelt eg niet goed op het moment.
en nederland gaat gewoon winnen..
kwart finale gaat gewoon Zweden -Nederland worden
Tsjechië zal niet 11 spelers vervangen. Dus een B-elftal is het niet te noemen!! 
De spelers die normaal wel tot de 1e keus horen van de trainer zullen risico's vermijden. Eerder tikkie terug dan een actie maken om te scoren. Gewoon om kans op een overtreding door de Duitsers te voorkomen! Zullen dus zeker gematigd spelen.
Die 2 of 3 vervangers zullen hun best wel doen, maar als de rest dat niet doet...
Vrees het ergste dus
De spelers die normaal wel tot de 1e keus horen van de trainer zullen risico's vermijden. Eerder tikkie terug dan een actie maken om te scoren. Gewoon om kans op een overtreding door de Duitsers te voorkomen! Zullen dus zeker gematigd spelen.
Die 2 of 3 vervangers zullen hun best wel doen, maar als de rest dat niet doet...
Vrees het ergste dus
Dicke pik! Dick!
v. Hanigem was het trouwens helemaal niet eens met de beslissing van gAdvercaat!
Maargoed,..........................waarschijnlijk woensdag weer met de hakken over de sloot!
Laten we het nog maar voor 1 x positief bekijken!
Als we doorgaan woensdag, worden we zéker kampioen!
donateur
nou ben net terug
wat een feest gehadt voor de wedstrijd .
en door 1 man verpest echt waar ...
zat in het stadion na de 2-0 met gevoel echt super .
maarjah ben er nog steeds ziek van hoop echt dat we eruit vliegen
zodat die dick weg is laat letland dan maar na de kwartfinale gaan ...................
wat een feest gehadt voor de wedstrijd .
zat in het stadion na de 2-0 met gevoel echt super .
zodat die dick weg is laat letland dan maar na de kwartfinale gaan ...................
donateur
je kent mij niet vertellen dat je nog met een goed gevoel naar die wedstrijd gaat ................
Nog zo'n naïef persoon. Als de spelers die fouten niet hadden gemaakt, de kansen hadden benut....
Profvoetballers moeten de wissel van één speler toch kunnen opvangen man! Overdrijf niet zo!!!
Gefrustreerd typje!
Tss jullie noemen jullie je zelf oranje supporters!Schaam jullie diep!Hier raak ik dus zo
van!Loop allemaal maar met de kudde mee.
Oranje heeft een dijk van een wedsrtijd gespeelt en jullie geven weer een man de schuld.Ja die wissel was dom,maar absoluut niet de oorzaak van het verlies.Het lag gewoon aan de gemiste kansen en aan de vele ruimte die men weg gaf aan de Tsjechen.Ja de Tsjechen zijn sterk,maar wacht maar als ze tegen de italianen spelen ofzo die ze opvreet in de verdediging.De tsjechen kan je alleen sterk maken door ze ruimte te geven zoals ned.dat deed en ze moesten wel want het was alles of niets.Het resulteerde in veel kansen,maar ze vallen aan de andere kant als je ze niet afmaakt.
En de nederlandse pers
Hoe durven die*piep*
ADVOCAAT:Ik ben nooit fan geweest van m,maar juist nu steun ik hem.Ik bid zo dat ze gewoon kampioen worden zoadat dickie iedereen de mond snoert.Ik weet gewoon dat ze de kwartfinale zullen halen.En als jullie je dan toch willen afreageren jullie gefrusteerde types zoals chrizz al zei:
http://www.giava.com/sputott/
Oranje heeft een dijk van een wedsrtijd gespeelt en jullie geven weer een man de schuld.Ja die wissel was dom,maar absoluut niet de oorzaak van het verlies.Het lag gewoon aan de gemiste kansen en aan de vele ruimte die men weg gaf aan de Tsjechen.Ja de Tsjechen zijn sterk,maar wacht maar als ze tegen de italianen spelen ofzo die ze opvreet in de verdediging.De tsjechen kan je alleen sterk maken door ze ruimte te geven zoals ned.dat deed en ze moesten wel want het was alles of niets.Het resulteerde in veel kansen,maar ze vallen aan de andere kant als je ze niet afmaakt.
En de nederlandse pers
Hoe durven die*piep*
ADVOCAAT:Ik ben nooit fan geweest van m,maar juist nu steun ik hem.Ik bid zo dat ze gewoon kampioen worden zoadat dickie iedereen de mond snoert.Ik weet gewoon dat ze de kwartfinale zullen halen.En als jullie je dan toch willen afreageren jullie gefrusteerde types zoals chrizz al zei:
http://www.giava.com/sputott/
door die wissel is het hele team ontwricht.
Als je dat ontkent, ga dan tennis kijken.
Het ligt zeker ook aan de andere spelers maar hoe zou jij voetballen als het hele spelsysteem in duigen valt door een mongool die het spel niet snapt?
Nu hopen dat NEDERLAND eens mazzel heeft ipv altijd die duitsers....
en ik geloof dat elke voetbaldeskundige dit beaamt, zij die anders zeggen zullen er wel meer verstand van hebben?
Als je dat ontkent, ga dan tennis kijken.
Het ligt zeker ook aan de andere spelers maar hoe zou jij voetballen als het hele spelsysteem in duigen valt door een mongool die het spel niet snapt?
Nu hopen dat NEDERLAND eens mazzel heeft ipv altijd die duitsers....
en ik geloof dat elke voetbaldeskundige dit beaamt, zij die anders zeggen zullen er wel meer verstand van hebben?

![[img]http://members.home.nl/gtsttheclown/Plaatjes/Advocaat_wisselt.jpg[/img]](http://members.home.nl/gtsttheclown/Plaatjes/Advocaat_wisselt.jpg)

![[img]http://www.pix8.net/files/dickdom.jpg[/img]](http://www.pix8.net/files/dickdom.jpg)