1 volger · 3761x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
das wel vet idee
speedcore in zaal 1
death metal in zaal 2
speedcore in zaal 1
death metal in zaal 2
hmm dat een zwaar kk feest worden
wat is speedcore..... koop 5000000000000000 patronen voor een mitrailleur(hoe je dat ook schrijft) en begin maar te schieten
zelfde geluid
tis zulke kk herrie
terror is supergoed want dat is bij te houden
maar speedcore is egt onzin
meer voor mensen die denken: ik zeg dat ik van speedcore hou dan ben ik stoer
(mijn mening)
wat is speedcore..... koop 5000000000000000 patronen voor een mitrailleur(hoe je dat ook schrijft) en begin maar te schieten
tis zulke kk herrie
(mijn mening)
tjah smake verschille tog???
speedcore is voor mij gwoon vet kan het niet beschrijve..
ma iig niet van die half speedcore half terror plaatjes ik bedoel dan ook egt met sneller dan 400bpm ...
to hardcore champion no1: meer voor mensen die denken: ik zeg dat ik van speedcore hou dan ben ik stoer...
da volk is idd ook ni waar ik dit forum onderwerp op richt... alleen voor de egte fans...
speedcore is voor mij gwoon vet kan het niet beschrijve..
ma iig niet van die half speedcore half terror plaatjes ik bedoel dan ook egt met sneller dan 400bpm ...
to hardcore champion no1: meer voor mensen die denken: ik zeg dat ik van speedcore hou dan ben ik stoer...
da volk is idd ook ni waar ik dit forum onderwerp op richt... alleen voor de egte fans...
Lkkr hoor 
wie kan mij uitleggen hoe je moet "dansen" op speedcore, zonder dat iedereen denkt dat je een aanval krijgt???
k vind t maar teringherrie voor nazi's.

hardcore is leuk. terror op zijn tijd is ook wel leuk (oude terror dan)
maar speedcore zie ik gewoon als geintje. Alleen snap ik dan niet dat mensen het nog leuk vinden ook
t zal wel wat met hun IQ te maken hebben
maar speedcore zie ik gewoon als geintje. Alleen snap ik dan niet dat mensen het nog leuk vinden ook
t zal wel wat met hun IQ te maken hebben
idee van brokkenpiloot vind ik zeker ook goed
to: clarissa: k vind t maar teringherrie voor nazi's.
kben geen nazi ma vin dit tog vet... verklaar es...
oja en ik dans niet op speedcore, pogo af en toe... mja tis gwoon renne door de zaal en beetje zitte spacen op het
want bij deze muZIEK heb je geen drugs nodig
mja me forum gaat goed
to: clarissa: k vind t maar teringherrie voor nazi's.
kben geen nazi ma vin dit tog vet... verklaar es...
oja en ik dans niet op speedcore, pogo af en toe... mja tis gwoon renne door de zaal en beetje zitte spacen op het
mja me forum gaat goed
laatste aanpassing
Moet wel eerst ff wat langzamers om op gang te komen. Hoogstens de laatste 3 uurtjes speedcore vind ik best, maar langer hou je toch niet vol, dan staan er veel te veel mensen stil en is er alsnog geen hol aan.
Ik vind het gruwelijk lekkere muziek, maar als ik het de hele nacht hoor gaat het bijzondere ervan af... Normaal weet je dat het de laatste paar uurtjes zijn en wil je nog ff alles eruit gooien, maar zonder drugs hou je dat gevoel niet 10 uur achter elkaar vast.
Icm een ander zaaltje schiet ook niet op, want ik ken echt niet meer rustig dansen als ik net een uur lang hard door ben gegaan op speedcore.
Maar als je zoiets organiseert zou ik toch zeker wel ff langskomen!
herrie 
Inderdaad
Ik vind het gruwelijk lekkere muziek, maar als ik het de hele nacht hoor gaat het bijzondere ervan af... Normaal weet je dat het de laatste paar uurtjes zijn en wil je nog ff alles eruit gooien, maar zonder drugs hou je dat gevoel niet 10 uur achter elkaar vast.
Icm een ander zaaltje schiet ook niet op, want ik ken echt niet meer rustig dansen als ik net een uur lang hard door ben gegaan op speedcore.
Maar als je zoiets organiseert zou ik toch zeker wel ff langskomen!
herrie 
speedcore is zwaar kikke
maar et verliest zn kracht als je et te lang achter elkaar hoort..
maar et verliest zn kracht als je et te lang achter elkaar hoort..
Inderdaad
hmm dat een zwaar kk feest worden
wat is speedcore..... koop 5000000000000000 patronen voor een mitrailleur(hoe je dat ook schrijft) en begin maar te schieten zelfde geluid
tis zulke kk herrie
(mijn mening)
whahahahaha idd en wat voor 1
speedcore is het gevoel van totale chaos in je hoofd
Amphetamine ruleert!!!
als je je niet in kan verdiepen en in kan vinden dan raad ik aan om die mitrailleur idd maar te pakken en op jezelf te legen 
wat is speedcore..... koop 5000000000000000 patronen voor een mitrailleur(hoe je dat ook schrijft) en begin maar te schieten zelfde geluid
tis zulke kk herrie
(mijn mening)
jezus man wat is dit voor knkrplaat..homo's...zeggen ze dat ut speedcore is...speedcore...speedcore...
hehe vetttt
ja dat lijkt me wel wat
hehe vetttt
ja dat lijkt me wel wat
Mmm Speedcore sorry hoor moet je het toch maar in Duitsland zoeken ...zijn hier niet veel nederlanders diedat mooi vinden
de hele avond
maar hele avond speedcore dan ben je ook niet 100% meer hoor
ik ben ook terror/speedcore freak maar hele avond nee dankje bouw de avond langzaam van terror naar speedcore op dan heb ik wel een
avond maar hele avond nee 
maar hele avond speedcore dan ben je ook niet 100% meer hoor
ik ben ook terror/speedcore freak maar hele avond nee dankje bouw de avond langzaam van terror naar speedcore op dan heb ik wel een
Pcs jah beginnen met een lekker deathchantplaatje(tuurlijk mag op gepitcht) en lekkere terreur en dan over op speedcore!
donateur
anders geef je wel een feest met tietso 
ik ben voor 
Dat lijkt me helemaal niks!
1 terror of speedcore plaat op een feest vind ik nog wel lachuh maar dan houdt het wel op!
1 terror of speedcore plaat op een feest vind ik nog wel lachuh maar dan houdt het wel op!
to W-holte irri: ik denk da het feest wel richting het zuiden moet... want ik ga ni vanuit venray (noord limburg) een feest in bijvoorbeeld groninge ofzo regele
enne vanuit het zuide moete wij al altijd naar het noorde kome dus ni zeure voor 1 x
toevallig nog meer dj's interesse voor illegaal speedcore feest?
enne vanuit het zuide moete wij al altijd naar het noorde kome dus ni zeure voor 1 x
toevallig nog meer dj's interesse voor illegaal speedcore feest?
donateur
ben daar ook wel bij dan 
donateur
Ik snap niet dat je dat mooi kan vinden. Doe mij maar gewone hardcore waar je nog een beetje het ritme op kan voelen zeg maar 
bij die speedcore set van noizefucker stond bijna iedereen stil
Daarom is het ook de bedoeling dat alleen liefhebbers komen. Zijn er echt nog wel veel, maar die hebben vaak geen zin om naar zo'n groot feest te gaan, alleen voor de set van Noizefucker...
Ik sta ook vaak genoeg stil hoor, maar als je genoeg andere mensen in beweging ziet, ken je toch niet te lang volhouden
donateur
ik sta ook zo vaak stil te genieten als ik terror/speedcore hoor
donateur
hehe terrorzaal is wel vol te houden hoor 
terror en speedcore kan je juist beter volhouden zonder drugs 
donateur
dan gaan er goed wat lui gestrekt!
donateur
je kan aardig je agressie kwijt idd 
Een feest met alleen maar speedcore??Daar zou ik echt totaal gek van worden.
donateur
Hard4ever > je zegt het verkeerd
dat zou ik HELEMAAL te gek vinden
(permanent verbannen)
speedcore is echt wel vet
ff lekker je brains op een rijtje rammen
geef gewoon een industrial strength label party ofzo kluister vaak zat een hele dag keihard terror/speedcore (vinden de buren leuk, en de wouten ) ik luister trouwens altijd terror
maar moet wel veel afwisseling in zitten anders schiet t ook niet op
er is ook veel kutspeedcore en ik haat kutmuziek dus
ff lekker je brains op een rijtje rammen
geef gewoon een industrial strength label party ofzo kluister vaak zat een hele dag keihard terror/speedcore (vinden de buren leuk, en de wouten ) ik luister trouwens altijd terror
maar moet wel veel afwisseling in zitten anders schiet t ook niet op
er is ook veel kutspeedcore en ik haat kutmuziek dus
dat is redelijk dodelijk!!!!!!!
Vreemd dat ik dit topic nog niet gezien had 
Iig, mij lijkt een feest met alleen maar Speedcore prima. I Hate Trance kwam daar praktisch op neer en vond de muziek helemaal top.
Ik vind trouwens niet dat je perse moet hakken op speedcore (als ik filmpjes uit de internationale scene zie gebeurt dat gelukkig ook niet). Ik sta gewoon wild met mn armen te zwaaien
Iig, mij lijkt een feest met alleen maar Speedcore prima. I Hate Trance kwam daar praktisch op neer en vond de muziek helemaal top.
Ik vind trouwens niet dat je perse moet hakken op speedcore (als ik filmpjes uit de internationale scene zie gebeurt dat gelukkig ook niet). Ik sta gewoon wild met mn armen te zwaaien
donateur
had je dit weekend in dresden moeten wezen 
4 jahre saxony speedcore force party
iedereen draaide vet hard en snel
ik heb ook 2 uur 400+ gedraaid

4 jahre saxony speedcore force party
iedereen draaide vet hard en snel
ik heb ook 2 uur 400+ gedraaid
donateur
was ook echt een stalcon feest want er werdt ook veel live breakcore gemaakt

donateur
stalcon> watren diverse gasten die breakcore deden hehe maar de enige namen die ik nog weet waren : ampakill en anc de rest weet ik niet 
screamcore> alles kan
screamcore> alles kan
donateur
narotic heb wel een punt!
luister die tracks van nihil fist maar eens dat gaat nergens meer over eigenlijk
tot de 1000/1500 bpm draai ik meestal
luister die tracks van nihil fist maar eens dat gaat nergens meer over eigenlijk
tot de 1000/1500 bpm draai ik meestal
wanneer gaat ut gebeuren? 
enne beetje jammer dat er ook van die ego mensen weer posten.... de overtreffende trap weet je wel, namen en artiesten noemen en dan horen ze ut, staan ze stil en vinden ze ut takkeherrie en trekke ze ut echt nie.
zo zat k laatst in de trein, pure 1000% kwaliteits speedcore er op, geen crap, k zag bekenden ze roepen altijd Terror Uber alles, ze zeiden laat us luistere Speedje, dus k doe me oordoppies, hahaha.... aan de koppies en reacties te zien vonden ze ut toch ma niks. haha afhakers!!!!!
enne beetje jammer dat er ook van die ego mensen weer posten.... de overtreffende trap weet je wel, namen en artiesten noemen en dan horen ze ut, staan ze stil en vinden ze ut takkeherrie en trekke ze ut echt nie.
zo zat k laatst in de trein, pure 1000% kwaliteits speedcore er op, geen crap, k zag bekenden ze roepen altijd Terror Uber alles, ze zeiden laat us luistere Speedje, dus k doe me oordoppies, hahaha.... aan de koppies en reacties te zien vonden ze ut toch ma niks. haha afhakers!!!!!
donateur
maybe
maybe not
maybe not
I hate trance - the terror edition cerebral destruction shit and noize party ligt net achter ons en de volgende datum is alweer bekend van de volgende I hate trance - the terror edition. Deze zal op 11 september 2004 worden gehouden in de Waakzaamheid in Koog a/d zaan.
Op deze editie zal veel terror en frenchcore gedraaid worden en in iets mindere mate speedcore (al wordt het uiteraard wel gedraaid). Hiervoor is gekozen, aangezien de vorige terror editie te hard en te snel was voor veel bezoekers. Tevens zal er op deze avond zelfs death-metal ten gehore worden gebracht.
De line up zal eind juni bekend gemaakt worden. Het enige wat we er nu over kwijt willen is dat we weer 2 live acts hebben geboekt die voor het eerst in Nederland zullen optreden. Zoals eerder gezegd zal er dus ook een deathmetal live act optreden.
Ook zullen er verscheidende dj’s uit het buitenland komen. Van sommige is het meer dan 5 jaar geleden dat ze voor het laatst in Nederland draaiden.
Kaarten zijn te koop bij ticket service voor € 17,50 in de voorverkoop en € 20 aan de deur.
Op deze editie zal veel terror en frenchcore gedraaid worden en in iets mindere mate speedcore (al wordt het uiteraard wel gedraaid). Hiervoor is gekozen, aangezien de vorige terror editie te hard en te snel was voor veel bezoekers. Tevens zal er op deze avond zelfs death-metal ten gehore worden gebracht.
De line up zal eind juni bekend gemaakt worden. Het enige wat we er nu over kwijt willen is dat we weer 2 live acts hebben geboekt die voor het eerst in Nederland zullen optreden. Zoals eerder gezegd zal er dus ook een deathmetal live act optreden.
Ook zullen er verscheidende dj’s uit het buitenland komen. Van sommige is het meer dan 5 jaar geleden dat ze voor het laatst in Nederland draaiden.
Kaarten zijn te koop bij ticket service voor € 17,50 in de voorverkoop en € 20 aan de deur.
donateur
je kan er lekker je agressie op kwijt op een positieve manier 
heerlijk avondje snelcore
heerlijk avondje snelcore
pure onzin speedcore is voor mensen die andere mensen willen laten denken dat zei de echte "die-hards" zijn terwijl ik echt niet kan indenke dat je dit echt goed vind zoals iemand hardcore goed vind.
Na ja, je mening mag je uiteraard hebben en bij een deel zal het ook wel zo zijn. Maar ik weet zeker dat dit voor lang niet iedereen geldt.
Persoonlijk luister ik nou al vanaf een jaartje of '99 speedcore, toen het nog veel minder bekend was dan nu. Ook zet ik het serieus vaak op als ik alleen ben, wat ik toch echt niet zou doen als ik het niet goed zou vinden.
Maar zoals je ook op mijn profielpic kunt zien ben ik geen diehard
I hate trance - the terror edition cerebral destruction shit and noize party ligt net achter ons en de volgende datum is alweer bekend van de volgende I hate trance - the terror edition. Deze zal op 11 september 2004 worden gehouden in de Waakzaamheid in Koog a/d zaan.
Kaarten zijn te koop bij ticket service voor € 17,50 in de voorverkoop en € 20 aan de deur
Kaarten zijn te koop bij ticket service voor € 17,50 in de voorverkoop en € 20 aan de deur
hehe was vorige keer echt een geluidjoh.. oohh.. mn oren deden pijn toen ik thuis kwam
Maar goed bezig gozer!!
Dolluf-160bpm 26 juni 2004 00:04
pure onzin speedcore is voor mensen die andere mensen willen laten denken dat zei de echte "die-hards" zijn terwijl ik echt niet kan indenke dat je dit echt goed vind zoals iemand hardcore goed vind.
Er is een hoop speedcore die ik ook waardeloos vind. Maar terror met af en toe een lading speedcore er doorheen is wel erg lekker hoor!
Dat lijkt me dus absoluut niets hè.
Dan krijg je waarschijnlijk zo'n feest waar de meeste mensen stil staan of onwijs strak staan want anders is die muziek niet te doen etc...
Hoeft niet natuurlijk, kan natuurlijk een leuk feestje worden, maar zo'n gevoel krijg ik er op dit moment niet bij.
Nee, terror is voor mij de limiet
Dan krijg je waarschijnlijk zo'n feest waar de meeste mensen stil staan of onwijs strak staan want anders is die muziek niet te doen etc...
Hoeft niet natuurlijk, kan natuurlijk een leuk feestje worden, maar zo'n gevoel krijg ik er op dit moment niet bij.
Nee, terror is voor mij de limiet
de hele nacht zou ik niks vinden, terror weer wel dat vindt ik nu echt geweldig! luister thuis niet anders meer
moest er in het begin een soort in komen in de snellere muziek stromingen maar nu repecteer ik het zwaar
maar een hele nacht speedcore is denk ik ook weer niks, ik zou het meer gecombineerd houden!!
moest er in het begin een soort in komen in de snellere muziek stromingen maar nu repecteer ik het zwaar
maar een hele nacht speedcore is denk ik ook weer niks, ik zou het meer gecombineerd houden!!
Weet miet wat voor mensen er op af zullen komen maar na 2 uurtjes is echt wel iedereen vertrokken goedkope kutherrie je ken nog beter iemand uit vogelezang achter de draaitafels zetten (als ze die wel gebruiken bij speedcore, want ik heb zo mijn vermoedens) niets voor mij!!!
Wat een onzin zeg ik had met I hate trance the terror edition 3e bijna alleen maar speedcore er is denk zo,n 2 uur terror gedraaid.
Maar de bezoekers bleven gewoon tot het eind.
Vind het vreselijke "muziek". Als je het tenminste muziek kunt noemen. Je kunt je er totaal niet op bewegen, sowieso niet op de maat. Dus dansen/hakken is onmogelijk en wat krijg je dan..... POGO!! Wat ik persoonlijk erg vervelend vind op een feest.
Het laatste uurtje op een hardcore feest terror draaien kan wel eens leuk zijn. Maar dan moet je niet van die vage terror hebben,.. Gewoon hardcore, alleen met een versnelde en vooral duidelijke bass, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het laatste uurtje op een hardcore feest terror draaien kan wel eens leuk zijn. Maar dan moet je niet van die vage terror hebben,.. Gewoon hardcore, alleen met een versnelde en vooral duidelijke bass, als je begrijpt wat ik bedoel.
donateur
Ik ga in Canada wonen!
Ja leuk plan en dan in een helemaal donkere zaal met maar 1 fucking felle stroboscoop. naar binnen om 2200 en pas naar buiten om 0900. geluiddichte tent en dan iets van 120 dB de hele nacht door, verwarming aan en alleen maar speedcore... en dan met z'n allen via t kerkhof naar een psychiatrisch ziekenhuis..... LACHE man
SPEEDCORE UBER ALLES!!!!!!! geweldig heel de nacht speedcore!! iets mooiers kan ik me niet wensen!!!!
maarre volgens mij is mevrouw lonsdale_danique_hardcore niet echt up to date in de terreur scene, want anders had ze de tekst "potverdorie wat een herrie" wel herkend van de nu al bekende en nog niet uitgebrachte terreur klassieker van Drokz, sjonge jonge zeg dan niks
maarre ik ben dus ook wel extreem in voor zo'n feest, liefst zo snel mogelijk maar als het pas eind november is of later, dan weet ik ook nog wel een dj die heel erg graag mee zou doen!!!
maarre volgens mij is mevrouw lonsdale_danique_hardcore niet echt up to date in de terreur scene, want anders had ze de tekst "potverdorie wat een herrie" wel herkend van de nu al bekende en nog niet uitgebrachte terreur klassieker van Drokz, sjonge jonge zeg dan niks
maarre ik ben dus ook wel extreem in voor zo'n feest, liefst zo snel mogelijk maar als het pas eind november is of later, dan weet ik ook nog wel een dj die heel erg graag mee zou doen!!!
to stk streamcore: neen niet ik, ik sta liever aan de andere kant van de draaitafels lekker te zuipen en als het effe kan en toegelaten word: TRASHEN heheh geweldig, maarja de meeste mietjes vinden pogo-en al te extreem dus die zullen bij trashen wel helemaal gaan huilen!!!
maar ik bedoel een maat van mij, dj naam is: RdZ aka Sinner, maar die zit nu in Irak en komt geloof ik pas eind november of begin december terug, maar dat zou wel gelijk een aardige verrassing zijn voor als hij terugkomt, dus ik organiseer graag mee!!!!
maar ik bedoel een maat van mij, dj naam is: RdZ aka Sinner, maar die zit nu in Irak en komt geloof ik pas eind november of begin december terug, maar dat zou wel gelijk een aardige verrassing zijn voor als hij terugkomt, dus ik organiseer graag mee!!!!
ik ga met Jetje mee: ragge is lekker, maar speedcore de hele avond, dat trek ik écht niet...
nou alleen speedcore.. zou je denk ik niet eens kunnen doen van 9 tot 7 zeg maar..
ik denk dat je ook wat afwisseling moet doen.. en dan wel boven de 280 bpm.. bijvoorbeeld.. Breakcore .. Uptempo Terror ... raggacore .. en goeie herrie ... dan zou het een zeer uitmuntend feest zijn.. en een vet feesie om je ooren mee af te kraken
dan benk zekers wel aanwezig
ik denk dat je ook wat afwisseling moet doen.. en dan wel boven de 280 bpm.. bijvoorbeeld.. Breakcore .. Uptempo Terror ... raggacore .. en goeie herrie ... dan zou het een zeer uitmuntend feest zijn.. en een vet feesie om je ooren mee af te kraken
dan benk zekers wel aanwezig
ik vind het idee super: donkere ruimte helemaal vol met rook en enkelt stroboscopen!!!!! en speedcore op minimaal 130 db!!! Geil!!! alleen dat doolhof mag je van mij weg laten, weet je hoe lang het dan duurt voordat je bij de bar ben om bier te halen!?!?! dat schiet natuurlijk niet op, want dan is het ook alweer op voordat je weer vooraan ben!!! en mijn motto is: ER MOET MEER GEZOPEN WORDEN!!!!! en dat gaat dan niet lukken!!?!??! dus die naam mag je wat mij betreft veranderen in bijvoorbeeld:
Just Speedcore
of vertaald:
Enkelt Speedcore
of
Speedcore&Bier
beter als 't trouwens in een Kraakpand is ofzo, dus geen regels en flessen Heineken voor een euro ofzo (en genoeg koelkasten, want vaak is op kraakfeesten het bier lauw en dat is kut!!!) en als iedereen dan gewoon relaxed is en 't gezellig houd en z'n voetbal gevoelens thuislaat dan is er niks aan de hand en komt het helemaal goed!!!
alleen nog een vraag aan Silver shadow: vanwaar die gedrevenheid om dit feest te organiseren terwijl je zelf niet eens Speedcore als favoriete muziekgenre heb??? (ik vind het alleen maar ok hoor, dus dit is niet aanvallend, maar ik vroeg het me gewoon af?!)
Just Speedcore
of vertaald:
Enkelt Speedcore
of
Speedcore&Bier
beter als 't trouwens in een Kraakpand is ofzo, dus geen regels en flessen Heineken voor een euro ofzo (en genoeg koelkasten, want vaak is op kraakfeesten het bier lauw en dat is kut!!!) en als iedereen dan gewoon relaxed is en 't gezellig houd en z'n voetbal gevoelens thuislaat dan is er niks aan de hand en komt het helemaal goed!!!
alleen nog een vraag aan Silver shadow: vanwaar die gedrevenheid om dit feest te organiseren terwijl je zelf niet eens Speedcore als favoriete muziekgenre heb??? (ik vind het alleen maar ok hoor, dus dit is niet aanvallend, maar ik vroeg het me gewoon af?!)
Hoe wil jij een hele n8 op speedcore staan gek te doen, dat hou jij niet vol, wat je ook neemt, gebruikt, het lukt je hoe dan ook niet, en zowieso speedcore is even mooi, maar een half uur begint al te vervelen, shit man!
organiseer jij een feest met hele nacht speedcore en dan zal ik het laten zien
(en ik denk dat meerdere mensen kunnen laten zien )
ik vind het idee super: donkere ruimte helemaal vol met rook en enkelt stroboscopen!!!!! en speedcore op minimaal 130 db!!! Geil!!! alleen dat doolhof mag je van mij weg laten, weet je hoe lang het dan duurt voordat je bij de bar ben om bier te halen!?!?! dat schiet natuurlijk niet op, want dan is het ook alweer op voordat je weer vooraan ben!!!
ik vind het idee super: donkere ruimte helemaal vol met rook en enkelt stroboscopen!!!
Is dit de aktie 'hoe krijg ik de zaal leeg en de EHBO kamer vol'?
Jij weet cker nog niet wat de reactie is van een groep vage mensen en dan voortdurend die strobo's aan.
Moet je is met de mensen van Awakenings gaan praten!
Moet je is met de mensen van Awakenings gaan praten!
Een feest met alleen maar terror zou ok zijn. Nummers zoals angerfist - loser, maar speedcore klik klik trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoe wil je daar op gaan dansen heel de aaf?
Moet je dan heel de avond dansen al wordt er de hele avond speedcore gedraaid ga ik ook niet de hele tijd los maar ik sta gewoon stil te genieten.
Is dit de aktie 'hoe krijg ik de zaal leeg en de EHBO kamer vol'?
een paar jaar geleden was er in paard op hol, den haag ook een terreur feest (volgens mij van 9 tot 6 ofzo) met ook alleen maar stroboscoop en veel rook heel de avond en daar was nog niet eens een ehbo aanwezig (naar mijn weten, ik heb alvast niemand gezien die het nodig gehad zou hebben, dus wat zit je nou te janken????
een paar jaar geleden was er in paard op hol, den haag ook een terreur feest (volgens mij van 9 tot 6 ofzo) met ook alleen maar stroboscoop en veel rook heel de avond en daar was nog niet eens een ehbo aanwezig (naar mijn weten, ik heb alvast niemand gezien die het nodig gehad zou hebben, dus wat zit je nou te janken????
ik hou het waarschijnlijk ook niet heel de nacht vol om gek te doen, want dan zijn me voetjes en kuiten helemaal kapot, maar ik ken zowieso wel heel de nacht genieten!!! en ik vind trouwens dat je zo'n feest beter volhoud zonder dope, want juist mensen die volaan aan de pep zitten worden juist para!!! (niet allemaal natuurlijk, maar wel eerder)
en ik vind trouwens dat je zo'n feest beter volhoud zonder dope, want juist mensen die volaan aan de pep zitten worden juist para!!! (niet allemaal natuurlijk, maar wel eerder)
Het is gewoon zo dat speedcore te snel is voor speed. Het helpt gewoon geen flikker meer. Je houdt het bij of je houdt het niet bij.
terror/speedcore hou ik alleen maar nuchter vol. Als ik daarop gebruik, val ik gewoon om.
dan kan me hoofd het tempo niet bij houden
dan kan me hoofd het tempo niet bij houden
donateur
kan idd wel vet zijn voor een Xtje, maar dan wel streng controleren op drugs,anders ligt de hele zaal straks plat van de oververhitting

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)

![[S.E.T.] RAMBO](/images/user/46683_648678.jpg)