Partyflock

Forumonderwerp · 655525
Waarschuw beheerder
Wie weet er leuke originele manieren om de mensen die bij de Mac werken helemaal gestoord te maken?

Gooien met hamburgers is al oud. Wat leuk is is die rode dienbladen voor de ingang allemaal op de grond te gooien, iedereen die binnenkomt en niet oppast glijd weg daarom, je lacht je dood.
Waarschuw beheerder
donateur
Pepperspray in hun ogen spuiten.
Waarschuw beheerder
naakt een hamburger komen bestellen
Waarschuw beheerder
donateur
Schat je moest eens weten wat de mensen bij de Mac allemaal doen om ons (klanten) te bezeiken... ;)

Dat wil je niet weten! :D
Waarschuw beheerder
Met de ballen uit de ballen bak gooien....

Je hamburger voor drie kwart op eten en vervolgens terug gaan om te zeggen dat die koud is.....en een nieuwe wilt :D:D:D

Waarschuw beheerder
Is dat stoer dan om mensen die aan het werk zijn te zieken? Hopelijk kom je dan nog bij ons langs :) (niet de Mac,negersweten)
Waarschuw beheerder
donateur
steeds hele lange pauzes inlassen bij elk dingetje wat je bestelt.

ik wil graag een hamburger

en een portie friet

etc.
Waarschuw beheerder
iKsZ_rated, weet je, ik heb je nu al in heel veel onzintopics heel serieus zien reageren. Als jij een serieuze kijk op het leven hebt vind ik dat prima (al denk ik niet dat dat zo is aan je forumpic te zien), maar ga dan lekker naar het forum van het CDA ofzo. Als je daarentegen denkt dat je grappig bent door heel serieus te reageren in een dergelijk topic kan ik je uit de droom helpen, dat ben je niet.

Dus...

Waarschuw beheerder
Elk keer weer vragen wat voor smaken milkshake ze hebben (echt elke keer als je er komt!) en dan gewoon toch maar geen milkshake nemen. ofnie jur????

Waarschuw beheerder
(K)Nielzepiels, ps CDAforum ben ik gebanned.
Waarschuw beheerder
donateur
"Mag ik 1 frikandel?"

Waarschuw beheerder
Whopper o.i.d. bestellen, bij de drive per besteld product vragen of je het mee kan nemen, en als ze vragen of je bijvoorbeeld sauce wilt, vragen of het gratis is.
Waarschuw beheerder
ghehehe...

't is al goed iKsZ, moest 't effe kwijt

Ze zijn trouwens ook makkelijk op te lichten: als het heel druk is tussen de mensen gaan staan en na vijf minuten roepen: Waar blijft mijn McChicken menu nou ik sta al een kwartyier te wachten... gheheh

maar die is al oud en bekend inmiddels toch?
Waarschuw beheerder
donateur
200 kipnuggets bestellen en als er 1 koud is trug aan en nieuwe eisen
Waarschuw beheerder
2 minuten voor sluitingstijd binnenkomen en van alles bestellen. Als ze met hun chagerijnige smoelwerk je bestelling gaan klaarmaken zeggen dat het je dan te lang duurt en weer weg gaan.
Waarschuw beheerder
hoe je mensen bij de mcdonalds gek krijgt ??

niet

ben je al, als je er gaat werken :-p

Waarschuw beheerder
het verdient wel goed vergeleken met andere banen in de detailhandel en er valt ook wel wat te verduisteren
Waarschuw beheerder
donateur
of vragen wat ze allemaal hebben, wat er precies op/in zit en of het lekker is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja! hamburgers! :rolleyes:

Al gingen er vroeger op het scootertje altijds zakken vol mee vanuit het raampje bij de mcdrive :D

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vriendinnetje heeft er gewerkt en die vind het heerlijk om de boel te fucken..

zij kan dus aan die 'bim-kaarten' (ofzo) zien hoelang de big macs er al liggen.. Dus ze begint standaard met '2 big macs... maar niet die :) ' Dan proeft ze de patat of ie niet te zout is en niet te koud..anders gaat die ook terug:) Laatste keer heeft ze 2x een vanille milkshake teruggegeven omdat ie niet naar vanille zou smaken :devil: en met nog meer van dit soort gezeik maakt ze elke mac-er helemaal :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
persoonlijk hou ik de mac-medewerkers liever te vriend.. :lief:

Waarschuw beheerder
Maar die lui bij de MCdrive die fucken zelf ook behoorlijk, je krijgt bijna nooit waar je voor betaald en wat je besteld had. Op de snelweg keren is op zich wel grappig maar niet elke keer.
Waarschuw beheerder
heel omslachtig gaan omschrijven wat je wilt hebben.

bijv. mag ik zo'n broodje met sla ertussen en zo'n witte saus en zo'n stuk vlees ertussen wat krokant is van de buitenkant en een beetje naar kip smaakt :-p
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Alles wat je besteld met Mc ervoor zeggen.... mag ik een McRietje, en een McBeker , Ik moet ff McSchijten in de McToilet, ben zo terug, heb je voor mij een McDienblad met een McPlacemat en een McMayonaise, en hoeveel McEuro's is dat? kan ik hier McPinnen?
hoe heet je? Fatima, nee nee je heet McFatima...

Ik bestel ook altijd als eerste een McKutje.... maar die hebben ze 9 van de 10 keer niet... :-(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
allemaal met losse centen gaan betalen
Waarschuw beheerder
dan sta je voor lul vind ik
Waarschuw beheerder
neem voor mij effe wat mee van de mac:

Cheeseburger zonder kaas
bannaan milkshake met nootjes
Waarschuw beheerder
En een happy meal

ik ben er nooit echt happy van geworden trouwens
Waarschuw beheerder
Hehehe... vroeger ook een x gedaan: die plastice clown die grote zat om een bankje voor de deur bij de ingang hier in amersfoort, we hadden zijn hoofd afgebroken en meegenomen ghehehe.. gingen we mee voetballen enzo was lache.

Waarschuw beheerder
Als je met meerdere in de auto zit, door de drive gaan, vraagt ze/hij je order, en dan allemaal door elkaar gaan bleren wat je wilt hebben... :D
Waarschuw beheerder
Nielzepiels, hoe zou je het vinden als ik met jou hoofd ging voetballen ? :-p
Waarschuw beheerder
Ghehehe, dat ligt eraan, kan je hard schieten? :P

Waarschuw beheerder
Mij Maak Je niet gek!! hehe :devil:
Waarschuw beheerder
Werk jij dan bij de McDonalds?????

Waarschuw beheerder
ja
als lui gaan ouwehoeren vind ik dat alleen maar lachen:) alleen niet met mij!:devil:
managers worden lekker pist:p
das pas leuk om te zien;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze roepen een hamburger code rood

Moet je em lekker oppeuzelen ;D

Waarschuw beheerder
eerst een mcbier bestellen dan een mcvodka en als ze dat niet hebben een mcwhisky
ik kijk ook altijd naar hun naamkaaryjes en dan heel vervelend vaak bij de naam noemen...

en in vraag altijd in het CENTRUM waarom de mcdrive niet open is

Waarschuw beheerder
donateur
een hele waslijst bestellen

5 menu's
3 mega size burgers
2 kip 6

etc etc

dan als laatst vragen om frikadel met pinda saus
als ze zeggen dat ze dat niet hebben..

Boos worden en zeggen: LAAT DE REST DAN OOK MAAR :@
Waarschuw beheerder
kauwgom in hun frituur pan gooien :d
Waarschuw beheerder
Wat gebeurt er dan met kauwgom in een frituurpan?

Waarschuw beheerder
weetnie zal ff proberen..;)

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Mac is goor :yes:
Waarschuw beheerder
Een aarbeien milkshake bestellen en vervolgens zeggen dat je chocolade had besteld en em net naast de prullebak gooien! Of alles egt 6 herhalen alsof ze doof zijn!
Waarschuw beheerder
Je wacht geduldig op een auto die komt bestellen bij de mcdrive, vervolgens wacht je tot de auto bij raampje 2 is om zijn bestelling aan te nemen op dat moment ren je als een mongool door de mcdrive tussen auto en raam in rukt vervolgens de bestelling uit de handen van het personeel en rent daarna heel hard door.....

Het personeel word helemaal gek en jij hebt gratis eten....:D
Waarschuw beheerder
donateur
vinnie heb je er ervaring mee? ;)
Waarschuw beheerder
Ja heb het zelfs op film staan ik laat het je wel een keertje zien :D
Waarschuw beheerder
doe mij een mc-whopper aub
Waarschuw beheerder
eerst heel lang gaan kijken naar wat je kan bestellen, dan iets bestellen wat totaal niet bestaat> ehmzzz eeeh ff wachte nou eh doe mij maar een viandell met kipkerrie saus

Waarschuw beheerder
donateur
kben een paar keer met een MCshit T-shirt gaan eten bij MCdonalds. moet je die koppies eens zien :D

of ook leuk: vragen om een grote cola in een kleine beker.

Waarschuw beheerder
donateur
zo:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgANA8MYKgv3bzgb2*ywNOaD7mWbi80FEHEW*WXWpTG07OOzQi8IjEEs!A!gPUBv4mPUocpcJwQU6*rUVCHlOP1fd48OzHpDaTOBN8Wq756mt6yQ1L35c66dZGvEdiZ1/rox%20opweg%20naar%20mac.jpg?dc=4675423150335382614[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UwD**xsZNCP3bzgb2*ywNNJDe1SpBjb4BJx7cVLpB0xvCneDh3CgpZ46HswdkOz!6kWmPYDumHlt41RGNcLpZcBjhStk7q7NKAw3cMV*yCjBIDKHdQGvukUY*2gJP8Oe/rox%20naar%20mac%20binnen.jpg?dc=4675423150300831988[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SAAAAE8VvgH3bzgb2*ywNLb6S0zb5Np5*9S1WjJwbzTr*GMv5gtxiaHBxvaRYIZ47sO!7vBmHXkZ0jWe4EZfkodxQ!KxRnddHbPPAG!qXCAlAAAAAgAAAA/rox%20in%20mac.jpg?dc=4675423150266955832[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UgDOAswY1Aj3bzgb2*ywNNfUu5Y3vNRDSXDPiS3PrnBBjktIwxZHCZjA8JzzX0DtSvHRNytOi0mUEqFokgYb!Vm1m882nn2X8Hc*FnVTmxGcW!J7qz5DIIQ8NmglMzZ4/rox%20met%20mac%20buiten.jpg?dc=4675423150285747109[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
^
l
l

hehe 8)

rox d'r mc.Sars = (y)

Het grappigst vind ik nog die bloedserieuze kop van die gast die je helpt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Die keek ook echt alsof het de normaalste zaak van de wereld was :/
Waarschuw beheerder
een hoop eten bestellen en dan met 1 2 en 5 centjes betalen en dat met vijf mensen achter elkaar. Da meisje raakte na twee mensen helemaal de tel kwijt was echt lache

Waarschuw beheerder
Augurken tegen het plafond gooien...

Met de fiets door de mcdrive..

En heb een keer moeten schoonmaken daarzo, was echt een rommel! Groep van 10 man, 1 iemand gaat wat gooien alle dienbladen vliegen vervolgens door de mac :D
Kwam de politie eraan :s
Waarschuw beheerder
trug gaan met je doosje omdat de houdbaarheidsdatum is verstreken :D

Waarschuw beheerder
4 euro patat en 5 frikandellen met majo bestellen,
als je bij loket 2 komt, vragen om een extra zak,
als ze vraagt waarom, zeggen dat ze die dan over haar hoofd kan trekken.

Vragen als ze danoontje stiks ook per 25 verkopen. :D

Tip: Let op dat ze niet op je hamburger spugen!:kots:
Artiest Magic
Waarschuw beheerder
donateur
op zondag middag rond 6 uur als het drukste dag en tijd is zeggen dat je een bigmac met mcchicken saus wilt,als ze dan zeggen,dat kan niet! gewoon door blijven zeueren dat je dat hier en overal krijgt en na 15 min te hebben door zitten zeiken,terwijl er al meer dan 25 gasten achter jou staan om te bestellen,dan gewoon zeggen dat je dan niks meet wilt en dan gewoon wegloopt!

of voor 50 euro bestellen,dan gewoon weer terug naar huis rijden zonder iets te betalen of te krijgen!of bij de raam alles weer verranderen!

Waarschuw beheerder
achterstevoren de Mc drive in rijden

Waarschuw beheerder
een zak vol bestellen. naar de wc toe lopen.
maak een grote prop van de zak en de patat.
druk die in het gat van de wc met de wc borstel tot je de zak net niet meer ziet. druk er een los stuk hamburger vlees op. spoel net zo lang door totdat de wc overstroomt...
en dat pukkelige mc mannetje maar denken wat dat bruine ding onderin is..

Waarschuw beheerder
ook leuk . ga aan de andere kant van de mclulmaarraakpaal staan en ga net als een klant gaat bestellen keihard toeteren. (werkt heel goed bij mac heerenveen)
Waarschuw beheerder
een magnum (mcnum) bestellen en dan blijven volhouden dat ze het bij een andere vesteging wel hebben.

of in 3 min, 12 asbakken stelen, en dan zeuren dat er geen asbakken zijn,

Waarschuw beheerder
stap 1: Bestel een big mac
stap 2: Eet hem voor de helft op
stap 3: Leg een groene roggel in de halve hamburger
stap 4: Ga naar het personeel en zeg dat je een nieuwe wil...
stap 5: Doe dit zo vaak mogleijk 8ter elkaar!

Waarschuw beheerder
donateur
uhm wij hebben een tijdje terug personeel van de burger king gek gemaakt! heb daar echt een top avond gehad ;)

dit hadden we zo'n beetje gedaan...
- vragen waar de dichtsbijzijnde mc donalds is
- bij elk menu als ze vragen wat wil je drinken
'cassis'. hun 'hebben we niet' jij 'wat hebben jullie wel?' zij die hele lijst opnoemen.
jij 'doe maar cassis'
- lege bekers als kaarsen zien. rietjes aansteken, voor het romantische kaars licht.
- alle doosjes, bekers, asbakkken, mayobakjes opstapelen totdat het omvalt en gewoon laten liggen op de grond.
- luidruchtig andere mensen afkraken en aandachtig kijken hoe zij eten.
- uiteraard het nodige eten naar elkaar toe gooien.

owja ook leuk! met je fiets door de mc drive of achterste voren met je auto ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bij de mc drive zeggen dat je het graag wilt meenemen :D
achteruit door de mc drive rijden
op je fiets door de mc drive :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Altijd ff vragen om een Mcdildo. (y)

Nooit je rotzooi in de prullenbak gooien. :devil:

Zorgen dat je 2 minuten voor tijd nog met zoveel mogelijk personen wat gaat bestellen. (y) :d

Tja en achteruit door de McDrive blijft leuk. ;p

Waarschuw beheerder
Door de Mc Drive gaan en frank de boer na doen en dan vragen aan die knakker van de mc Drive of ie zijn broer Ronald heeft gezien,dan hangen ze snel allemaal uit t raam :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeggen dat je van de politie bent :devil: whehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:devil:
Waarschuw beheerder
persoonlijk ben ik er nog nooit echt gek gemaakt maar je mag het proberen :P kom maar langs ;)

Waarschuw beheerder
mij kan je ook niet gek maken ;P
Waarschuw beheerder
Eerst stond ik in de drive met een collega van me hij zo heel aardig telkens bestellingen opnemen komt er politiewagen aanrijden... het normale: welkom bij mcdonalds mag ik uw bestelling alstublieft werd meteen: bestelling!! hahaha

Waarschuw beheerder
Door een cheesburger te bestellen zonder kaas...

:respect: 8)
Waarschuw beheerder
of een groenteburger zonder vlees

Waarschuw beheerder
daar lach ik juust om :9

Waarschuw beheerder
hehe

Waarschuw beheerder
ik wil nog altijd in een mac een vette foodfight gaan houden. maar dan wel in een waar we zeker weten nooit meer komen. laatst al een voorproefje in leeuwarden gedaan... was wel lache. :D
vooral het gooien met augurken is leuk.
heel dom, maar we lagen echt dubbel :D:D:D

Waarschuw beheerder
Bigmeg menu waarvan de bigmeg zonder augurk, friet zonder zout en cola zonder ijs...
Vinden ze bij ons erg leuk als je dat dan ook nog eens om 5 voor half 12 besteld......
Waarschuw beheerder
O:)
als het druk is en je bent aan de beurt... kijken wat er niet op de warmhoudschap ligt...
juist dat bestellen wat er niet is... en als ze zeggen we brengen het zo... die knuppel of knuppelientje de hele mac af laten struinen naar jou:P
als hij/zij jou dan niet vind... razend naar de balie lopen... iedereen aan de kant duwen en schreeuwen waar je bestelling blijft...O:)
geen ervaring mee hoor... ook niet dat een manager me probeert te kalmerenO:)
ook niet dat ik dan mijn geld terug kreeg:devil:
I'm lovin' it
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
door MsBitch haar bestelling te laten doen :)

en geven ... da's denk ik nog het lastigste van alles :[
Waarschuw beheerder
hoi

doe mij maar een cheesburger met frites, o nee,... maak van die cheeseburger maar een mc baccon. en kunt u me extra fritesaus erbij geven? ik ben namelijk alleen :D heeft u ook nog van die lekkere donuts? niet meer,.... oke,... doe dan maar een mc deluxe erbij en dan laat je die frites maar weg. en heeft u ook nog kipnuggets? wel,... aah,... gelukkig. of weet u wat,... laat die cheesburger weg,... vervang je die door een big mac, zonder augurken!!! :P en dan doe je me nog een happy meal erbij,.. want m'n vrouw komt ook zo. of weet je wat,... omdat 't pasen is,... doe toch maar gewoon een cheeseburger met frite en extra saus!,. wat zegt u? happymeal? ja,... die ook nog jah,.... wat ik wil drinken?,.... oah,... doe maar een colatje

Waarschuw beheerder
donateur
vega burgers bestellen met een groep en dan bij hoog en laag volhouden dat het cheeseburgers zijn.;)
Waarschuw beheerder
hahaha cool jah ;):frusty:
Waarschuw beheerder
afrekenen met met muntjes van 1 cent,,,
en 25 happy meals bestellen,,,
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Waarschuw beheerder
Achteruit door de McDrive heen crossen.... Werkt ook goed bij de Burger King trouwens! :P

Waarschuw beheerder
met zn 5en naar binnen gaan alle 5 wat bestellen dit afrekenen met zo veel mogelijk kleingeld en elk aan een andere tafel zitten het eten opeten (van alles op de grond tiefen) en dan uiteindelijk de dienbladen laten liggen naar buitenlopen en "per ongeluk" de clown die daaro staat om duwen :kwijl: :D
Waarschuw beheerder
donateur
aan komen lopen en vragen waar nu eindelijk die laatste quarter pounders blijft, weinig spectaculair voor het slaafje in kwestie maar des te relaxter voor jezelf....
Waarschuw beheerder
tegen 't personeel zeggen; kijk,... voetstappuh op 't plafond O:)

Waarschuw beheerder
donateur
iets bestellen wat niet bestaat . bijv. mc Bier. Dan als ze melden dat ze het niet hebben. "Ga de manager maar halen. Dit pik ik niet."

Heeft ons ook menig hilarisch moment bezorgt. En dan een klachten formulier invullen ook nog :D

Waarschuw beheerder
hahah masterlijk vind ik die :D :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn trouwens wel geweigerd bij de mc-drive tijdens spits, toen we om mc-bier zeurden. Toen werden we verder niet geholpen. Wij naar binnen, en nogmaals niet verder geholpen....
wij ook allemaal klachtenbriefjes invullen dat we tegoedertrouw mc-bier wilden bestellen :D

ja, lekker dagje mc-pesten. nix mis mee (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
harde mentaliteit ;) :D (Y) maar goed ik vond dat met zn 5en naar binnen gaan errug leuk vooral dat ieder apart ging zitten hilarish die gezichten... :D
Waarschuw beheerder
Laatst bestelden we met D.O.T.P een MC pepje en dat hadden ze wel!
Ik verwacht ok niets anders van een fastfood gebeuren.
Waarschuw beheerder
vertikke bij hokje 2 je radio zachter te zetten "he wat, wees eens duidelijk" ;D

(vier van die vage randendebielen achterin en hardcore op 10:P)
Waarschuw beheerder
met een groep van mensen tussen de 18 & 31 kinderfeesje vieren in de MC. echt lache,... hebben wij ooit eens gedaan met een vrijgezellen feest. wij allemaal gesmienkt door de keuken van mc lopen en dan hand op de broodjes houden, net doen of je blind bent en zeggen; sow,... da's een leuk verhaaltje.

Waarschuw beheerder
ok dat wordt dus dit weekend de medewerker(s) van de Mac fokke ;D;D

Waarschuw beheerder
donateur
enne.....stotteren tijdens de spits (Y)(Y)als het enorm druk is. En als ze je dan aanvullen, eerst uitleggen dat het niet pedagogisch verantwoord is, om je aan te vullen. Dat kan namelijk een trauma veroorzaken. Dan weer vervolgens van voor af aan beginnen met bestellen :D
Waarschuw beheerder
w8en totdat het smoor druk is en dan met 3 man ofz in de rij gaan staan met je eendspaarpotjuh vol kleingeld en dan gaan bestelln!!! die kopppen zijn dan niet fijn:D!!!
Waarschuw beheerder
via de drive vragen of ze nummer 62, 81 & nummer 133 willen klaarmaken

Waarschuw beheerder
donateur
wanneer spreken we de PF MC-Terror meeting af (6)

Waarschuw beheerder
donateur
je bestelling doen bij de drive. en als ze die aan je proberen te geven gewoon recht je uit blijven kijken. en als ze na 4x tegen je beginnen te schreeuwen van meneer u bestelling ze boos aankijkne en klagen dat het zo lang duurde.

en vervolgens met dikkke burn wegrijden.

deze werkt ook altijd wel leuk.

Waarschuw beheerder
donateur
en niet vergeten je raam dicht te laten :D

Waarschuw beheerder
donateur
dat spreekt voor zich ja.

ook leuk is om bij je bestelling het telefoon nummer van het grietje te vragen die je bestelling opneemt.

geeft ook altijd wel leuke reacties bij het afhalen

Waarschuw beheerder
donateur
of met een auto met aanhanger of camper door de mc drive te gaan. ja, lang leve mc disdag :D

Waarschuw beheerder
donateur
bij het betalen van je eten vragen of ze ook airmailes en zegeltjes accepteren

Waarschuw beheerder
ik lig echt helemaal gevouwen 8) en ga zekers komende weekend het mac personeel goed gek maken

Waarschuw beheerder
donateur
k ga er ook cker nog een paar uitproberen deze week. zitten leuke tussen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
wat heb je in gedachte??

Waarschuw beheerder
donateur
een mooie combo. denk dat ik die actie ook maar ff ga filmen :jaja:
Waarschuw beheerder
debby:ik wil een bigmac menu met de bigmac
zonder kaas en zonder augurk.
ik wil de friet vers en zakje zout apart!!!
in plaats van de cola wil ik een
medium milkshake chocola en 2 frietsaus.
MAC: Wilt u anders nog iets?
Debby:Trouwens doe toch maar een uhm mc chicken
menu met de Mcchicken zonder sla de friet
met extra zout en een grote sinas of
misschien
toch...
etc....:D always helps en het ergste is zo doe ik normaal ook haha

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahah :jaja:
Waarschuw beheerder
en graag een een mcflurry maar dan zonder de rooie M&M's want ik ben allergisch voor die kleurstof :D :P
Waarschuw beheerder
Deze werkt het best in groepjes van vier:

Neem allemaal twee McKroketten, loop samen richting uitgang, eenmaal daar gooi je alle vier beide McKroketten (wel eerst uit de verpakking halen)richting kassa's (mik op het personeel natuurlijk).

Even lachen en dan wegwezen!

Waarschuw beheerder
donateur
haha ja die is ook wel leuk.
maar dan kan je beter je friet gooien. geeft meer zooi.
Waarschuw beheerder
hahaha...
of met je drinken(6)
Waarschuw beheerder
Onlangs nog meegemaakt:
-Achteruit de drive-in inrijden. Dat vrouwtje aan het luikje flipte helemaal!!
-Vragen of ze de mais uit de saladshaker willen halen. :devil:

Waarschuw beheerder
:D whahahaha!!!

voetballen met een tot bal gemaakte MacKroket.
gooien met open fritesausbakjes (wel zorgen dat je het niet over je jas heen krijgt zoals ik...)

hehehe, ik heb nu al zin om naar de Mac te gaan, aangezien hier hele aantrekkelijke 'voorstellen' staan... :devil:

Waarschuw beheerder
De ballen uit het ballenbad jatten...
Waarschuw beheerder
jullie zijn slecht :(

Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn niet slecht. wij houden van een lolletje in het leven :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
inderdaad, goede inifiatieven hier he he eh he

goed dat ik straks voor 50 euro vlees ga bestellen om vervolgens met een knettere glimlach te vermelden dat ik vegetarier ben..
Waarschuw beheerder
Jullie zijn wel slecht.... :O

--------------------------------------------
ik ook :devil:
--------------------------------------------

Gewoon zorgen dat je al flinke gegeten heb.
Dan neem je een hapje van je hamburger.

Vinger in je strot en KOTS alles over de vloer.

En dan zeggen dat die burger niet goed is :Devil:
Waarschuw beheerder
donateur
*BigMac driekwart opeten, een haar (van jezelf) erussen doen, ermee terug gaan ---> nieuwe vragen

*20 KipNuggets halen, meteen 4 opeten en teruggaan. "hey, het zijn er maar 16" ---> nieuwe vragen

*Je eigen bier meenemen en daar lekker met wat vrienden een feestje bouwen (mijn favoriet) :D

*Bestelling doen in een taal wat niet bestaat: "gdfhohdfj dgammelafhdgdj eefdudf"

*Doen alsof je een tik hebt, bijvoorbeeld steeds met je hoofd tegen de kassa aanslaan

*etc... (als je in een zatte bui bent verzin je heus nog wel betere dingen) :P

Waarschuw beheerder
donateur
N mac salad naturel vragen maar of ze dan wel ff de olijven eruit willen vissen voor je..dan kijken ze vet raar aan..snap niet wrom :-/ O:) is tog niej zoveel werk?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JE HAMBURGERS OF JE LEVEN DIT IS EEN OVERVAL.. EN het personeel bedreigen met zo'n goor, slap, frans frietje

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alsjeblieft hou je mond dicht.. ik ruik paling :S

Waarschuw beheerder
..bijna goed, ruik nog maar eens :gaap: :devil:

Waarschuw beheerder
hahaha;D;D
Waarschuw beheerder
doen alsof je de moord stikt in een patatje, als je een beetje kan acteren is dit erg leuk, met name omdat de gemiddelde Mc-donalds medewerker EHBO nog niet eens kan spellen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bak bokkinggggg

Waarschuw beheerder
E H B O :jaja:
Waarschuw beheerder
mc flurry likken in de boeli bak
... ik weet beter!
Waarschuw beheerder
Heey MissMyBigBrother, een bovengemiddelde Macmedewerker :D
Waarschuw beheerder
zeggen dat je een wopper wil.
en vol blijve houde dat er al een keer 1 heb gehaald

Waarschuw beheerder
donateur
met een grote groep de ballenbak in duiken.
[img]http://seekme.nl/upload/images/3819.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is trouwens ook wel een klassieke mcmedewerker :)
[img]http://seekme.nl/upload/images/3810.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
haha ballebak blijft leuk :D

Waarschuw beheerder
bovengemiddelde Macmedewerker :jaja: sank u :respect:

Waarschuw beheerder
een cheeseburger zonder kaas bestellen ;)
:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
of een hamburger zonder vlees bestellen

Waarschuw beheerder
Met je videocamera naar binnen lopen en zeggen dat je van "in de keuken bent"
En als ze beginnen te zeiken(zoals bij mij)
nog een snapshot van ze maken ook.
Waarschuw beheerder
vragen wat er verkeerd is aan een koffie verkeerd:P

of

eerst je hele bestelling doen en dan vragen ze wat je erbij wil drinken zeg je doe maar een BIERTJE :D vinden ze ook altijd leuk :P

Waarschuw beheerder
Me neef had is met zijn rock band (echte slechte band gewoon) een optreden in de mac donalds haarlem (bij de snelweg).

Opzich heel normaal maar MC Donalds wist niet hoe slecht zij waren....
Het enigste wat zij konden spelen was het deuntje
van battman en het deuntje van the a-team.
Meer niet gewoon

Hahahahahaha wat een lullo's niet?:D
Waarschuw beheerder
Bij de mac een hele grote toren bouwen op tafel van dienbladen met lege frisdrankbekers en hamburger dozen, een paar ballen van het ballenbad ertussen en de rest van het eten bovenop en als je op het punt staat weg te gaan per ongeluk tegen de tafel stoten :D, en dan snel weg wezen.
(dit werkt het beste in groepen, omdat de toren hoger is :d)
Waarschuw beheerder
Hey doe mij ff een dubbele Wopper met kaas, en
een portie kip vleugeltjes :p

Waarschuw beheerder
Zo'n teringzooi maken, dat ze je een verbod geven. Met 10 man straalbezopen in de ballenbak gaan zitten eten en als je wegloopt alle medewerkers die achter de kassa's staan een bal tegen hun hoofd gooien.

Waarschuw beheerder
ik vind het altijd wel leuk om die meisjes die het eten rond brengen te plagen,

egt ruzie gaan maken met 2 tafels van wie die Mc Chicken DeLuxe was :) :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
tijdens het bestellen om een rietje vragen om lijnt je weg te snuiven :jaja: ____________//
Waarschuw beheerder
1 grote cola in een klein bekertje alstublieft:jaja:

Waarschuw beheerder
in de ballebak blijven als ze je vragen te vertrekken en ze dan bekogelen,

rare dingen vragen aan de kassa :D
Waarschuw beheerder
Jakkes wat flauw allemaal, ga lekker iemand van de Burger King pesten 8)

Waarschuw beheerder
donateur
werk jij bij de mac, Crush??
Waarschuw beheerder
de makkelijkste manier is vragen om een milkshake aardbei/banaan. staat niet in de compu worden ze naar je moet het wel vol blijven houden hier in veenendaal werkt het!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
gisteren met ruim 90km/h door de mc heen gescheurd, langs die kassa. dit, nadat ik besteld had, maar door de gladheid gleed ik over de drempeltjes die de bocht vormen (N).
2e keer ging beter :D
Waarschuw beheerder
whahah dit forum gaat echt nergens meer over nu :D...

ik hoor wel een hele hoop dubbele enne kom es met een originelere dan een cheeseburger zonder kaas.....;-)

jullie kunnen meer ik weet het zeker :P
Waarschuw beheerder
De gele M blauw schilderen :yes:
Waarschuw beheerder
okej kaas zonder cheesburger dan;)
Waarschuw beheerder
een groep bewapend met waterpistolen en bivakmutsen op de kop. allemaal aan een verschillende kassa staan en gewoon heel droog een bestelling doen.

Waarschuw beheerder
ik kan het weten...mensen die gewoon al een afwijkende bestelling doen daar irriteren we ons helemaal kapot aan...werk namelijk zelf bij dat geweldige bedrijf...:P :P
en wat ook irriterend wordt gevonden is als je met een grote groep met veel geluid in het restaurant gaat zitten...
kan zo nog wel doorgaan,maar moet jullie ook niet te veel helpen... :P

Waarschuw beheerder
donateur
zwitsal, als ik jou ga terroriseren, ga jij dan in me hamburger rochelen ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2173, 2503}
Artiest Ozymandias
Waarschuw beheerder
donateur
bestel een whopper met extra kaas!!!
Waarschuw beheerder
donateur
een groep bewapend met waterpistolen en bivakmutsen op de kop. allemaal aan een verschillende kassa staan en gewoon heel droog een bestelling doen.

zal wel niet een droge bestelling worden denk ik :P
Waarschuw beheerder
hmmmm kennen jullie deze??

* MEt 3 man in de Mc Drive, 3 keer door de Mc drive en elke X 1 milkshake banaan bestellen

* Lopen door de Mc drive, en lekker alle auto's "inhalen" die staan te wachten.. T meisje bij t raam die vervolgens vertelt dat het niet is toegestaan.. Net doen of je t niet hoort, je "radio" zachter zetten en je "raampje" opendraaien,... vervolgens vragen wat ze zei... en stug je bestelling doen, betalen en meekrijgen, terwijl een hele rij auto;s achter je staat te toeteren...

* Na een feestje 988 bellen in de rij (easy connect van KPN) de (in dit geval ) burgerking aan de lijn krijgen.. Zeggen dat je marcel bent, die R ook werk, en of ze niet FF t naar de tafel kunnen brengen omdat t zo druk is... nouw.... dat was goed.... Stug je eten krijgen, een praatje maken, en oprotten naar huis zonder te betalen...

* Na een feestje bij Burger King schiphol de microfoon pakken en álle reizigers de groeten doen en zeggen dat ze toch vooral niet hier hamburgers moeten gaan eten, omdat de rij véééeel te lang is en t krijgen van hamburgers veeeeel te lang duurt.... hehehe :yes: ...;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eerst die Mac-pop bij de deur meenemen en dan de volgende dag teruggaan en roepen dat je hem ontvoerd hebt en hem terug zal brengen in ruil voor 100.000 hamburgers.
Waarschuw beheerder
jah,... da's een goeie!!! :yes: :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaaaaaaaa doen (k)

Waarschuw beheerder
donateur
Bijna in een vechtpartij terechtgekomen met de mc-manager, nadat ik die zware mc-klotepop naar buiten probeerde te slepen.
Ik zei dat ik bezig was die pop te ontvoeren en dat ze dus in ruil voor 100.000 hamburgers deze weer ongedeerd terug zouden zien.
Maar ja,voordat ik de deur uitwas hing de manager om me nek en ben ik de mac uitgetiefd :@
Nou mag ik voorlopig niet meer in de Mac op overvecht komen..... :'(
Waarschuw beheerder
cool,.... had ik wel willen zien. lache :D :yes:
Waarschuw beheerder
ja had ik ook wel mee willen maken en dan d8 ik dat ik vervelend was hehe :devil:

Waarschuw beheerder
die papiertjes die op de frietsaus zitten op iemand zijn rugplakken hahaha.... kheb er wel een keer bijna ruzie door gehad :D

Waarschuw beheerder
donateur
volgende keer charter ik een fotograaf die het vastlegt ;)

met dank aan Mastyle voor het goeie idee (Y)(Y)

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
You're welcome!!!
Waarschuw beheerder
Net als die reclame met die 3 koffie....dat ie niet weet wat ie wil en ineens vraagt ze waar die gaat zitten en zegt ie, daar bij het raam of nee, toch maar daar...ofzoiets :vaag: daar worden ze helemaal gek van!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alleen het vleesje/visje/dingetje bestellen, zonder de rest. deed een vriendin een keertje: mag ik wel een macFish (of hoe dat MacDing ook maar mag heten) en dan wil ik alleen het stukje fishfilet, want ik lust die gore, kleffe broodjes van jullie niet...
deden ze toch wel een beetje moelijk over... :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000402470009f03db46f839d1a003f1fb2]http://www.aftonbladet.se/nyheter/0012/15/mcdonalds-12191-0.jpg[/img]

wat naar (6)

Waarschuw beheerder
donateur
mus: 1 chicken mc nuggets 14.

mac: we hebben 6, 9 en 20.

mus: *zoekend in portomonee* wat? Sorry, 14 ja.

mac: Dat hebben we niet.. we hebben 6, 9 en 20.

mus: jaja.. 14!

mac: hebben we niet!

mus: MAN, doe dan een hamburger!

mac: :vaag: ok...

mus: MET KAAS!

mac: :@ *omwisselen*

mus: Zo'n dubbele!

mac: :@ :@

mus: en dat alleen omdat je die 14 mcnuggets niet wilt geven..

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
O:) en met z'n 15en door de politie uit de ballenbak gekicked worden:D hahahaha (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
Panty over je muil heen trekken, bruut in de mcdrive rijden, mt een zwaar agressieve toon je bestelling doen, accentueren dt t wel snel moet, verbaast dt ze zijn ;p !

Waarschuw beheerder
donateur
of gewoon als een chocoprins op de foto :S
[img cacheid=00130956000ec9f7a55dfc211a003f2589]http://www.christiancooper.com/photos/spain/madrid/mcdonalds.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013098a000ecb9cf66d2b0e1a003f423c]http://www.funnytimes.com/cartoons/content/20030507----McDonalds.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Tja bij de MacDrive vragen of je t eten mee mag nemen is natuurlijk een classic..
Soms zijn ze zo dom om als je koffie bestelt te vragen: Lepeltje? Ik reageer altijd met: Nee dank je ik roer altijd met mn lul.
Verder is het ongevraagd tussen de kids va een kinderfeestje gaan zitten erg leuk, netals je eigen foto op het bord met jarige mensen hangen. (weet niet of er al iets van deze dingen eerder gepost is heb nl niet alles gelezen).
Waarschuw beheerder
wat ook erg vermakelijk is is kleine propjes maken van een servetje, natmaken in je mond en vervolgens met het rietje wegschieten. Kun je hele ramen mee volschieten, lachen man

Waarschuw beheerder
donateur
waarom op de ramen schieten als er ook mac personeel rondloopt das veel leuker :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
stug "hallo" tegen de bestelintercom, totdat uiteindelijk de manager komt om je op te halen.
en dan tegen hem je bestelling geven en in je auto blijven zitten.

Mc MAarssen vind mij ook niet liev meer O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ey die gaan we morgne ff testen bij de mac :D
Waarschuw beheerder
verkleed als ronald mc donald (moet je wel een pak weten uit te halen natuurlijk), de mc drek in lopen. gewoon naar een kassa lopen & beginnen te kankeren dat ze te weinig geld hebben ontvangen van deze vestiging, voor de ronald mc donald kinderhuis donaties. vragen of ze iets meer reclame kunnen maken, want dit kan echt niet. en dan heel kwaad weg lopen :O

Waarschuw beheerder
donateur
maar ondertussen hoop eten bestellen en zonder te betalen weglopen :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een keer zo'n erge ruzie gehad bij de mac in doetinchem, dat ik die manager half uit et macdrive loket trok... Volgens mij was onze bestelling niet compleet afgegeven, en hadden we wel betaald.
Toen gaf zo'n turks meisje ons een grote bek, dat we het wel hadden gehad, en dat we kanker nazi's waren... (ik een nazi? :vaag: ) toen die manager me toen ook nog een grote bek gaf ging het mis...

we zijn door de politie weg begeleidt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Steeds van gedachten veranderen nadat het klaar is gemaakt en dan na een paar keer herhaald... zeggen dat je toch gewoon die eerste wil!! :D

Waarschuw beheerder
De hele tijd je bestelling aanpassen bij de Mc Drive vervolgens 30 min wachten zodat niemand door kan rijden en dan gaan klagen dat je eten koud is geworden.

Die balk van maximale doorrijhoogte demonteren en met een 5 vrachtwagens erdoor heenrijden is ook leuk :9
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahhahaha

Waarschuw beheerder
donateur
met waterpistolen het personeel van de macdrive natspuiten (6)

Waarschuw beheerder
donateur
O:) ik heb me supersoaker al uit de kast gehaald(6) mcdrek "every time a good time"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Of eten bestellen, dazz pas :vaag:

Waarschuw beheerder
in de ballebak blijven als ze je vragen te vertrekken en ze dan bekogelen

De gele M blauw schilderen :jaja:

Eerst die Mac-pop bij de deur meenemen en dan de volgende dag teruggaan en roepen dat je hem ontvoerd hebt en hem terug zal brengen in ruil voor 100.000 hamburgers

stug "hallo" tegen de bestelintercom, totdat uiteindelijk de manager komt om je op te halen.
en dan tegen hem je bestelling geven en in je auto blijven zitten.

:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
we zijn door de politie weg begeleidt

Met of zonder het ontbrekende eten??
Waarschuw beheerder
andersom met je auto door de mac drive.
Vonden ze in Groningen niet echt leuk, maar wed vriendelijk verzocht om de volgende keer "normaal" erdoor te gaan.

Waarschuw beheerder
met een Smart door de McDrive en dan bij het betaal raampje naar binnen spuiten met ruitewisser :jaja:

Waarschuw beheerder
Ze vragen er ook om :P

Waarschuw beheerder
Eerst naar de burger king gaan.Daar je eten bestelen en dat dan in de mac gaan op eten ..

Burger King is toch veel beter dan de mac !!
Waarschuw beheerder
Even door de macdrive gaan, eten bestellen en dan vragen ze wat je er bij wilt drinken... en dan roep je "Hebben jullie ook CASSIS, want CASSIS is goed voor je HARSES"

Moet je die gezichten eens zien al kom je bij het loket..... echt lache is dat.
Waarschuw beheerder
MAC in Irak!
[img cacheid=0005aabc000ed4824f8917dc1a003f9aec]http://politicalhumor.about.com/library/graphics/iraq_goldenarches.jpg[/img]

10. Put a "Mac" in front of everything you say. Example: "Excuse me, Mac-sir but could I get some Mac-salt with my Mac-fries? And could you give me Mac-directions to the Mac-grocery store? Mac-Thanks."

9. When going thru the drive through window, change your order each time the order taker repeats it.

8. Order a burger with no bun but extra ketchup.

7. Bring in a dead cockroach. Put it in your drink and sue.

6. Ask your server to stop intentionally insulting your ethnic group.

5. Order a Whopper.

4. Park just far enough away from the drive through window so the server can't quite reach you.

3. At the drive-through place your order in an exaggerated garbled voice just like the one you hear from the speaker. When you pull up to the window continue to speak that way.

2. Bring food in from a different fast food chain. Sit at a table, eating it with great gusto. Lip-smacking is a particularly effective attention-getter.

1. Ask to see the manager and introduce yourself as an inspector with the State Board of Health.

Food Ideas Rejected By MacDonalds

Chicken McBobbitts
Salmon McNella
Tom & Roseanne "Together Forever" Value Meal
Shirley McLean Burger
McMenudo
Filet o' Gefilte Fish
Way Too Damn Happy Meal
Lion King Hairball Happy Meal
Them Ain't Nuggets!
McKitty Sandwich
Boutrous Boutrous Burger
Rocky Mountain McOysters
McSpleen
The Depressed Meal
Filet O' Flesh
McShrooms
Bob Barker's Happy Pants Meal
McTonya Club Sandwich
Grumpy Meal, Dopey Meal, and Sneezy Meal
McGristle

Waarschuw beheerder
Deze topic is echt te grappig hihihi

Waarschuw beheerder
donateur
een happy meal bestellen en dan gaan zeuren dat de augurk en saus eraf moet omdat je dat niet lust. Deden een paar maten van mij in Hongarije bij de MAC, en ze lustten het dus echt niet. Personeel snapte er geen zak van, maar werden op een gegeven moment wel een beetje geirriteerd haha
Waarschuw beheerder
een milkshake tomaat vragen, en als ze zeggen dat ze die niet hebben om kiwi vragen..
en vervolgens nog vragen of ze die MC clitoris nog hebben..
vinden ze nie zo leuk :P

Waarschuw beheerder
Medewerkers bij de mac zijn niet gek te krijgen!

Bijna alle antwoorden hier maar ik wekelijks mee...het word een beetje eentonig mensen!

frikandel speciaal, portie nasi ect. allemaal al gehoord!

Lachuh is er de laatste tijd niet meer bij!
kom met iets nieuws!!

Waarschuw beheerder
wat wel een beetje vaag was dat iemand in de drive zei:

"geef me maar een beker kutvocht"

En ondertussen als ie eenmaal bij je raam komt je niet durft aan te kijken, ZWAK!

Waarschuw beheerder
Ik spring gewoon gezellig in de ballenbak O:)

Waarschuw beheerder
Masterlijke topic!
Waarschuw beheerder
Vragen aan het personeel of ze de clearasil in liters samen bestellen, Over wapens lullen als je moet afrekenen, Vragen of de geheime saus ingredient clearasil is.

En leukste wat we wel eens doen bij de mcdrive is wijzen naar het personeel en keihard lachen.
Waarschuw beheerder
als je bij de macdrive wat gaat bestellen,vragen of ze nou EINDELIJK de pappegaaien soep hebben!!:d
laatste aanpassing
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
gewoon met rietjes en opgekauwde servetjes op elkaar gaan schieten dus ook op de medewerkers ghehe :D

Waarschuw beheerder
Hehehe na MOH vs Hellraiser stopten we met de bus bij een Mc Donalds...het was een uur of 9 in de ochtend en we kwamen met 50 mensen binnenlopen , het meisje dat ons moest helpen had het echt niet meer , ze was onwijs chagrijnig en alles ging fout ...we hebben helemaal niet gekloot daar, maar ze waren wel blij toen we weggingen :D
Waarschuw beheerder
Laatst stond er zo'n jochie met allemaal puisten en herpes en gekke dingen achter de kassa.
Dan gaan vragen om een Mac Pus of iets dergelijks :)
Zijn ze ook blij mee :jaja:
Waarschuw beheerder
vragen of ze de nieuwe MAC MOSLIM al hebben zonder varkensvlees

:vaag:

Waarschuw beheerder
doe een mongool na die geen keuze kan maken....
slis een beetje en spuug erbij. laat dan vervolgens je geld uit je handen vallen en tik met je hoofd heen en weer en druk op de claxon...
en laat de auto's achter je wachten.

geloof me het is uitgeprobeerd het werkt...

je krijgt ze pisnijdig stuk voor stuk! en dan niet alleen het personeel.

ze geven je zelfs milkshakes gratis om maar van je af te zijn.

Waarschuw beheerder
Een deel van je friet, hamburger of wat je besteld opeten en dan laten afkoelen en terug gaan om een nieuwe te vragen. En dat iedere keer opnieuw doen. Klinkt misschien vraag maar me broertjuh doet het vaak na het stappen en het lukt um iedere keer weer.

Waarschuw beheerder
heel onduidelijk praten bij de McDrive en telkens nee antwoorden als ze vragen of je bestelling compleet is:P

Waarschuw beheerder
Bij je neef achterin de auto zitten, dan vet hard bij het afreken-loket roepen: "Sletjes". Daarna gaan liggen, zodat je neef zich ontieglijk voor lul voelt staan en het personeel niet weet wat ze moeten zeggen! :p

Waarschuw beheerder
haha die ga ik zeker onthouden:P
Waarschuw beheerder
wanneer je bestelt hebt bij de mc drive, iets naar voren rijden, en wanneer de persoon na jouw gaat bestellen, de heletijd gas gaan geven. dat werkt goed! zeker wanneer je zo'n sportuitlaadje heb!:D:yes::d
Waarschuw beheerder
donateur
Wat natuurlijk ook nog gewoon oldschool is, gewoon een engelse auto ergens op de kop tikken en dan door de macdrive rijden

Waarschuw beheerder
Les 1 in hoe maak ik de MCDonalds gek...

1. Je rijdt de Mcdrive in zoals altijd
2. Je plaats een redelijke bestelling
3. Je haalt het op en betaald zoals het hoort.
4. NU KOMT IE
5. Je rijdt weer de McDrive in
6. Je zegt bij de speaker dat ze bv. de McKroket zijn vergeten
7. Er wordt dan gezegd: rij maar naar de parkeer(wacht)plaats en wacht daar op je bestelling
8. DIT DOE JE DUS NIET!!!!
9. Je rijdt door naar het TWEEDE loket waar je normaal je bestelling zou halen.
10. Hier krijg je dus de bestelling van degene die achter je rijdt....
11. Diegene achter jou krijgt de bestelling van diegene die daar weer achter zit...
12. ETC. ETC. ETC.

Wanneer je dit doet..
zorg dan wel dat het HEEEEEEEEEL erg druk is...
Want dan kan het zo een uur duren voordat ze alles weer op regel hebben... Ze moeten dan de alle bestelling afblazen en iedereen opnieuw de McDrive laten gaan.... LOL

En wanneer je in een andere stad/dorp bent dan waar je normaal naar de MAC gaat!!!

Veel plezier ermee.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Deze laatste twee zijn meesterlijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb deze ook nog niet gelezen en nog echt een keer meegemaakt ook. Een vrouwtje van rond de 60 voor mij, hamburger en koffie bestellen. Nix aant handje... Krijgt koffie en hamburger, vraagt ze mes en vork erbij.

Mac: Sorry mevrouw, hebben we niet.
zij: hou kan ik me hamburger dan eten
mac (probeert lach in te houden): met uw handen
zij: doe normaal! ik wil bestek
mac: hebbben we echt niet mevrouw
zij: zorg er toch maar voor, kan me niet schelen hoe
mac: hmm een momentje
3 min later...
mac: ik heb alleen een vork voor u (van mc salad)
zij: ik wil ook een mes
mac: sorry mevrouw, kan ik u echt niet aan helpen
zij: ik eis dat de manager komt
mac: ok
manager: wat is probleem
zij: ik wil bestek
manager: sorry mevrouw, hebben we niet
zij (inmiddels rood aangelopen, schuimbekkend en vuurspugend): ik hoef m'n eten al niet meer, ga wel ergens anders heen. Tot ziens!

en de rij was inmiddels behoorlijk lang...
Waarschuw beheerder
Door de McDrive rijden, een paar Milkshakes bestellen en als je ze hebt gehad, weer door het raampje naar binnen knikkeren...

Wat ook werkt; is op het moment dat de medewerk(st)er je drinken aan wil geven, het niet goed beetpakken zodat hij/zij op het moment het aan jou denkt te geven het laat vallen. Uiteraard krijg je dan weer nieuwe drankjes, en daar doe je gewoon weer hetzelfde trucje mee...

Tot slot nog mijn favo grap voor in de mac, Menu-tje bestellen, plekje zoeken in een druk gedeelte... Rustig je patatjes opeten en een paar happen van je burger nemen, vervolgens stop je een condoom tussen je burger, doe je alsof je een hapje neemt en je roept op redelijk volume een vertwijfeld "HUH???"
Vervolgens open je je burger en roep je verschrikt; "Gadverdamme, wat is dit nou weer?", en je pulkt met je rietje de condoom eruit zodat iedereen het goed kan zien...
En dan natuurlijk een nieuwe burger claimen...
Effect; Jij staat voor lul, maar moet je eens kijken hoeveel mensen hun burger niet meer opeten...

Eindeloos plezier voor het hele gezin!

Waarschuw beheerder
donateur
1. Bij het bestelloket van de MacDrive een niet hele grote opvallende bestelling doen (bv. 1 cheeseburger en een medium cola)
2. naar het ophaalloket rijden, daar je bestelling ophalen en wegrijden
3. achteruit terugrijden de MacDrive in, en als je een beetje geluk hebt krijg je de bestelling van degene die achter je staat mee
4. Eet smakelijk!

Wat ik laatst voor me zag gebeuren, dat een McMedewerker aan zijn stropdas door het loket heen een auto in werd getrokken en een eind verder er weer uit werd gegooid...
Ja, echt een respectvol beroep
laatste aanpassing

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
wij hadden pas geleden het hele mac personeel aan het lachen gekregen met een lompe spontane actie:

ik vraag om een bigmac menu, denkt zon onwijs lelijk mac mannetje grappig te zijn 'die hebben we niet meer zegt ie'

vervolgens zegt een andere medewerker: 'goh je bent zeker de leukste thuis' tegen die gast.

Automatische spontane reactie van ons was: 'hij is in ieder geval de lelijkste thuis!'

gevolg: heel het personeel lag dubbel van het lachen, inclusief de mensen in de wachtrij

kereltje zelf heeft het gelukkig niet gehoord

ontopic: flirten met een parttime mac vrouwtje, vervolgens 3x teruglopen omdat zogenaamd je bestelling niet klopt.

Op die manier hebben we al aardig wat gratis eten weten te krijgen bij mac roosendaal :P
Waarschuw beheerder
woper met kaas bestellen
Artiest {SHOWLIST artist 173935, 14131}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 januari 2004 om 21:23:
achterstevoren de Mc drive in rijden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nielzepiels op maandag 26 januari 2004 om 15:53:
niet oppast glijd weg daarom, je lacht je dood.

:gaap:

Totdat iemand zijn/haar been breekt?
Of moet je dan juist "harder" lachen? :/
Waarschuw beheerder
Haha wij gooiden vroeger altijd alle ramen onder met die smerige augurken die op die burgers zitten.

Ze blijven zelfs aan t plafond plakken als je goed gooit schitterend.

Uhm met eensecondenlijm die plateaus aan de tafel plakken + die bekers op die plateaus plakken etc etc....en dan ergens anders gaan zitten en gaan kijken..

Wel weer genoeg zo toch

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Melis :cheer: op donderdag 15 april 2004 om 19:37:
Laatst stond er zo'n jochie met allemaal puisten en herpes en gekke dingen achter de kassa.
Dan gaan vragen om een Mac Pus of iets dergelijks :)
Zijn ze ook blij mee :jaja:

Herpes kan je niet eens zien vanuit dat oogpunt.
Of wil je me gaan vertellen dat je naar z'n lul en rectum hebt gekeken :/
Waarschuw beheerder
werken er ook nog blanken hier?

Waarschuw beheerder
donateur
:/
Waarschuw beheerder
als je een "oudere" bent met een groep de hele ochtend koffie drinken in de mac, vinden ze ook niet leuk, de zgn "hangouderen" :P
Waarschuw beheerder
Als je een week bij de mac donalds werkt dan ben je gelijk afdelingshoofd volgens mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 18:29:
Herpes kan je niet eens zien vanuit dat oogpunt.

Een koorts-lip is ook een herpes infectie...dus dat kun je zeker wel zien.

Ontopic; Het personeel jennen bij de Mac zal ik niet zomaar doen. Het is me 1x gebeurt bij Mac (schiphol aan de landings-/startbaan) dat ze in onze bestelling 3x de fout zijn ingegaan...dat ik het beu was en daar even het restaurant binnen ging om verhaal te halen bij de bedrijfsleider. Ze mochten hun vreten houden en vroeg me geld terug, toen ie heel snugger vroeg of hij de bestelling persoonlijk goed zou mogen maken, smeet ik m t voer in zijn porem en eiste mijn geld voor de laatste keer terug...waarop hij snel de centjes teruggaf. :gaap: 8)
Waarschuw beheerder
dienblad en alles in de prullebak gooie:S
of as bij de mac drive "ijsthee zonder ijs" bestelt snappe ze t vaak ni:S:P