Partyflock

Forumonderwerp · 655525
Waarschuw beheerder
Wie weet er leuke originele manieren om de mensen die bij de Mac werken helemaal gestoord te maken?

Gooien met hamburgers is al oud. Wat leuk is is die rode dienbladen voor de ingang allemaal op de grond te gooien, iedereen die binnenkomt en niet oppast glijd weg daarom, je lacht je dood.

Waarschuw beheerder
in de ballebak blijven als ze je vragen te vertrekken en ze dan bekogelen,

rare dingen vragen aan de kassa :D
Waarschuw beheerder
Jakkes wat flauw allemaal, ga lekker iemand van de Burger King pesten 8)

Waarschuw beheerder
donateur
werk jij bij de mac, Crush??
Waarschuw beheerder
de makkelijkste manier is vragen om een milkshake aardbei/banaan. staat niet in de compu worden ze naar je moet het wel vol blijven houden hier in veenendaal werkt het!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
gisteren met ruim 90km/h door de mc heen gescheurd, langs die kassa. dit, nadat ik besteld had, maar door de gladheid gleed ik over de drempeltjes die de bocht vormen (N).
2e keer ging beter :D
Waarschuw beheerder
whahah dit forum gaat echt nergens meer over nu :D...

ik hoor wel een hele hoop dubbele enne kom es met een originelere dan een cheeseburger zonder kaas.....;-)

jullie kunnen meer ik weet het zeker :P
Waarschuw beheerder
De gele M blauw schilderen :yes:
Waarschuw beheerder
okej kaas zonder cheesburger dan;)
Waarschuw beheerder
een groep bewapend met waterpistolen en bivakmutsen op de kop. allemaal aan een verschillende kassa staan en gewoon heel droog een bestelling doen.

Waarschuw beheerder
ik kan het weten...mensen die gewoon al een afwijkende bestelling doen daar irriteren we ons helemaal kapot aan...werk namelijk zelf bij dat geweldige bedrijf...:P :P
en wat ook irriterend wordt gevonden is als je met een grote groep met veel geluid in het restaurant gaat zitten...
kan zo nog wel doorgaan,maar moet jullie ook niet te veel helpen... :P

Waarschuw beheerder
donateur
zwitsal, als ik jou ga terroriseren, ga jij dan in me hamburger rochelen ;)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2173, 2503}
Artiest Ozymandias
Waarschuw beheerder
donateur
bestel een whopper met extra kaas!!!
Waarschuw beheerder
donateur
een groep bewapend met waterpistolen en bivakmutsen op de kop. allemaal aan een verschillende kassa staan en gewoon heel droog een bestelling doen.

zal wel niet een droge bestelling worden denk ik :P
Waarschuw beheerder
hmmmm kennen jullie deze??

* MEt 3 man in de Mc Drive, 3 keer door de Mc drive en elke X 1 milkshake banaan bestellen

* Lopen door de Mc drive, en lekker alle auto's "inhalen" die staan te wachten.. T meisje bij t raam die vervolgens vertelt dat het niet is toegestaan.. Net doen of je t niet hoort, je "radio" zachter zetten en je "raampje" opendraaien,... vervolgens vragen wat ze zei... en stug je bestelling doen, betalen en meekrijgen, terwijl een hele rij auto;s achter je staat te toeteren...

* Na een feestje 988 bellen in de rij (easy connect van KPN) de (in dit geval ) burgerking aan de lijn krijgen.. Zeggen dat je marcel bent, die R ook werk, en of ze niet FF t naar de tafel kunnen brengen omdat t zo druk is... nouw.... dat was goed.... Stug je eten krijgen, een praatje maken, en oprotten naar huis zonder te betalen...

* Na een feestje bij Burger King schiphol de microfoon pakken en álle reizigers de groeten doen en zeggen dat ze toch vooral niet hier hamburgers moeten gaan eten, omdat de rij véééeel te lang is en t krijgen van hamburgers veeeeel te lang duurt.... hehehe :yes: ...;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eerst die Mac-pop bij de deur meenemen en dan de volgende dag teruggaan en roepen dat je hem ontvoerd hebt en hem terug zal brengen in ruil voor 100.000 hamburgers.
Waarschuw beheerder
jah,... da's een goeie!!! :yes: :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaaaaaaaa doen (k)

Waarschuw beheerder
donateur
Bijna in een vechtpartij terechtgekomen met de mc-manager, nadat ik die zware mc-klotepop naar buiten probeerde te slepen.
Ik zei dat ik bezig was die pop te ontvoeren en dat ze dus in ruil voor 100.000 hamburgers deze weer ongedeerd terug zouden zien.
Maar ja,voordat ik de deur uitwas hing de manager om me nek en ben ik de mac uitgetiefd :@
Nou mag ik voorlopig niet meer in de Mac op overvecht komen..... :'(
Waarschuw beheerder
cool,.... had ik wel willen zien. lache :D :yes:
Waarschuw beheerder
ja had ik ook wel mee willen maken en dan d8 ik dat ik vervelend was hehe :devil:

Waarschuw beheerder
die papiertjes die op de frietsaus zitten op iemand zijn rugplakken hahaha.... kheb er wel een keer bijna ruzie door gehad :D

Waarschuw beheerder
donateur
volgende keer charter ik een fotograaf die het vastlegt ;)

met dank aan Mastyle voor het goeie idee (Y)(Y)

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
You're welcome!!!
Waarschuw beheerder
Net als die reclame met die 3 koffie....dat ie niet weet wat ie wil en ineens vraagt ze waar die gaat zitten en zegt ie, daar bij het raam of nee, toch maar daar...ofzoiets :vaag: daar worden ze helemaal gek van!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alleen het vleesje/visje/dingetje bestellen, zonder de rest. deed een vriendin een keertje: mag ik wel een macFish (of hoe dat MacDing ook maar mag heten) en dan wil ik alleen het stukje fishfilet, want ik lust die gore, kleffe broodjes van jullie niet...
deden ze toch wel een beetje moelijk over... :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000402470009f03db46f839d1a003f1fb2]http://www.aftonbladet.se/nyheter/0012/15/mcdonalds-12191-0.jpg[/img]

wat naar (6)

Waarschuw beheerder
donateur
mus: 1 chicken mc nuggets 14.

mac: we hebben 6, 9 en 20.

mus: *zoekend in portomonee* wat? Sorry, 14 ja.

mac: Dat hebben we niet.. we hebben 6, 9 en 20.

mus: jaja.. 14!

mac: hebben we niet!

mus: MAN, doe dan een hamburger!

mac: :vaag: ok...

mus: MET KAAS!

mac: :@ *omwisselen*

mus: Zo'n dubbele!

mac: :@ :@

mus: en dat alleen omdat je die 14 mcnuggets niet wilt geven..

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
O:) en met z'n 15en door de politie uit de ballenbak gekicked worden:D hahahaha (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
Panty over je muil heen trekken, bruut in de mcdrive rijden, mt een zwaar agressieve toon je bestelling doen, accentueren dt t wel snel moet, verbaast dt ze zijn ;p !

Waarschuw beheerder
donateur
of gewoon als een chocoprins op de foto :S
[img cacheid=00130956000ec9f7a55dfc211a003f2589]http://www.christiancooper.com/photos/spain/madrid/mcdonalds.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013098a000ecb9cf66d2b0e1a003f423c]http://www.funnytimes.com/cartoons/content/20030507----McDonalds.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Tja bij de MacDrive vragen of je t eten mee mag nemen is natuurlijk een classic..
Soms zijn ze zo dom om als je koffie bestelt te vragen: Lepeltje? Ik reageer altijd met: Nee dank je ik roer altijd met mn lul.
Verder is het ongevraagd tussen de kids va een kinderfeestje gaan zitten erg leuk, netals je eigen foto op het bord met jarige mensen hangen. (weet niet of er al iets van deze dingen eerder gepost is heb nl niet alles gelezen).
Waarschuw beheerder
wat ook erg vermakelijk is is kleine propjes maken van een servetje, natmaken in je mond en vervolgens met het rietje wegschieten. Kun je hele ramen mee volschieten, lachen man

Waarschuw beheerder
donateur
waarom op de ramen schieten als er ook mac personeel rondloopt das veel leuker :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
stug "hallo" tegen de bestelintercom, totdat uiteindelijk de manager komt om je op te halen.
en dan tegen hem je bestelling geven en in je auto blijven zitten.

Mc MAarssen vind mij ook niet liev meer O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ey die gaan we morgne ff testen bij de mac :D
Waarschuw beheerder
verkleed als ronald mc donald (moet je wel een pak weten uit te halen natuurlijk), de mc drek in lopen. gewoon naar een kassa lopen & beginnen te kankeren dat ze te weinig geld hebben ontvangen van deze vestiging, voor de ronald mc donald kinderhuis donaties. vragen of ze iets meer reclame kunnen maken, want dit kan echt niet. en dan heel kwaad weg lopen :O

Waarschuw beheerder
donateur
maar ondertussen hoop eten bestellen en zonder te betalen weglopen :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een keer zo'n erge ruzie gehad bij de mac in doetinchem, dat ik die manager half uit et macdrive loket trok... Volgens mij was onze bestelling niet compleet afgegeven, en hadden we wel betaald.
Toen gaf zo'n turks meisje ons een grote bek, dat we het wel hadden gehad, en dat we kanker nazi's waren... (ik een nazi? :vaag: ) toen die manager me toen ook nog een grote bek gaf ging het mis...

we zijn door de politie weg begeleidt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Steeds van gedachten veranderen nadat het klaar is gemaakt en dan na een paar keer herhaald... zeggen dat je toch gewoon die eerste wil!! :D

Waarschuw beheerder
De hele tijd je bestelling aanpassen bij de Mc Drive vervolgens 30 min wachten zodat niemand door kan rijden en dan gaan klagen dat je eten koud is geworden.

Die balk van maximale doorrijhoogte demonteren en met een 5 vrachtwagens erdoor heenrijden is ook leuk :9
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahhahaha

Waarschuw beheerder
donateur
met waterpistolen het personeel van de macdrive natspuiten (6)

Waarschuw beheerder
donateur
O:) ik heb me supersoaker al uit de kast gehaald(6) mcdrek "every time a good time"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Of eten bestellen, dazz pas :vaag: