Partyflock

Forumonderwerp · 655525
Waarschuw beheerder
Wie weet er leuke originele manieren om de mensen die bij de Mac werken helemaal gestoord te maken?

Gooien met hamburgers is al oud. Wat leuk is is die rode dienbladen voor de ingang allemaal op de grond te gooien, iedereen die binnenkomt en niet oppast glijd weg daarom, je lacht je dood.

Waarschuw beheerder
donateur
^
l
l

hehe 8)

rox d'r mc.Sars = (y)

Het grappigst vind ik nog die bloedserieuze kop van die gast die je helpt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Die keek ook echt alsof het de normaalste zaak van de wereld was :/
Waarschuw beheerder
een hoop eten bestellen en dan met 1 2 en 5 centjes betalen en dat met vijf mensen achter elkaar. Da meisje raakte na twee mensen helemaal de tel kwijt was echt lache

Waarschuw beheerder
Augurken tegen het plafond gooien...

Met de fiets door de mcdrive..

En heb een keer moeten schoonmaken daarzo, was echt een rommel! Groep van 10 man, 1 iemand gaat wat gooien alle dienbladen vliegen vervolgens door de mac :D
Kwam de politie eraan :s
Waarschuw beheerder
trug gaan met je doosje omdat de houdbaarheidsdatum is verstreken :D

Waarschuw beheerder
4 euro patat en 5 frikandellen met majo bestellen,
als je bij loket 2 komt, vragen om een extra zak,
als ze vraagt waarom, zeggen dat ze die dan over haar hoofd kan trekken.

Vragen als ze danoontje stiks ook per 25 verkopen. :D

Tip: Let op dat ze niet op je hamburger spugen!:kots:
Artiest Magic
Waarschuw beheerder
donateur
op zondag middag rond 6 uur als het drukste dag en tijd is zeggen dat je een bigmac met mcchicken saus wilt,als ze dan zeggen,dat kan niet! gewoon door blijven zeueren dat je dat hier en overal krijgt en na 15 min te hebben door zitten zeiken,terwijl er al meer dan 25 gasten achter jou staan om te bestellen,dan gewoon zeggen dat je dan niks meet wilt en dan gewoon wegloopt!

of voor 50 euro bestellen,dan gewoon weer terug naar huis rijden zonder iets te betalen of te krijgen!of bij de raam alles weer verranderen!

Waarschuw beheerder
achterstevoren de Mc drive in rijden

Waarschuw beheerder
een zak vol bestellen. naar de wc toe lopen.
maak een grote prop van de zak en de patat.
druk die in het gat van de wc met de wc borstel tot je de zak net niet meer ziet. druk er een los stuk hamburger vlees op. spoel net zo lang door totdat de wc overstroomt...
en dat pukkelige mc mannetje maar denken wat dat bruine ding onderin is..

Waarschuw beheerder
ook leuk . ga aan de andere kant van de mclulmaarraakpaal staan en ga net als een klant gaat bestellen keihard toeteren. (werkt heel goed bij mac heerenveen)
Waarschuw beheerder
een magnum (mcnum) bestellen en dan blijven volhouden dat ze het bij een andere vesteging wel hebben.

of in 3 min, 12 asbakken stelen, en dan zeuren dat er geen asbakken zijn,

Waarschuw beheerder
stap 1: Bestel een big mac
stap 2: Eet hem voor de helft op
stap 3: Leg een groene roggel in de halve hamburger
stap 4: Ga naar het personeel en zeg dat je een nieuwe wil...
stap 5: Doe dit zo vaak mogleijk 8ter elkaar!

Waarschuw beheerder
donateur
uhm wij hebben een tijdje terug personeel van de burger king gek gemaakt! heb daar echt een top avond gehad ;)

dit hadden we zo'n beetje gedaan...
- vragen waar de dichtsbijzijnde mc donalds is
- bij elk menu als ze vragen wat wil je drinken
'cassis'. hun 'hebben we niet' jij 'wat hebben jullie wel?' zij die hele lijst opnoemen.
jij 'doe maar cassis'
- lege bekers als kaarsen zien. rietjes aansteken, voor het romantische kaars licht.
- alle doosjes, bekers, asbakkken, mayobakjes opstapelen totdat het omvalt en gewoon laten liggen op de grond.
- luidruchtig andere mensen afkraken en aandachtig kijken hoe zij eten.
- uiteraard het nodige eten naar elkaar toe gooien.

owja ook leuk! met je fiets door de mc drive of achterste voren met je auto ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bij de mc drive zeggen dat je het graag wilt meenemen :D
achteruit door de mc drive rijden
op je fiets door de mc drive :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Altijd ff vragen om een Mcdildo. (y)

Nooit je rotzooi in de prullenbak gooien. :devil:

Zorgen dat je 2 minuten voor tijd nog met zoveel mogelijk personen wat gaat bestellen. (y) :d

Tja en achteruit door de McDrive blijft leuk. ;p

Waarschuw beheerder
Door de Mc Drive gaan en frank de boer na doen en dan vragen aan die knakker van de mc Drive of ie zijn broer Ronald heeft gezien,dan hangen ze snel allemaal uit t raam :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeggen dat je van de politie bent :devil: whehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:devil:
Waarschuw beheerder
persoonlijk ben ik er nog nooit echt gek gemaakt maar je mag het proberen :P kom maar langs ;)

Waarschuw beheerder
mij kan je ook niet gek maken ;P
Waarschuw beheerder
Eerst stond ik in de drive met een collega van me hij zo heel aardig telkens bestellingen opnemen komt er politiewagen aanrijden... het normale: welkom bij mcdonalds mag ik uw bestelling alstublieft werd meteen: bestelling!! hahaha

Waarschuw beheerder
Door een cheesburger te bestellen zonder kaas...

:respect: 8)
Waarschuw beheerder
of een groenteburger zonder vlees

Waarschuw beheerder
daar lach ik juust om :9

Waarschuw beheerder
hehe

Waarschuw beheerder
ik wil nog altijd in een mac een vette foodfight gaan houden. maar dan wel in een waar we zeker weten nooit meer komen. laatst al een voorproefje in leeuwarden gedaan... was wel lache. :D
vooral het gooien met augurken is leuk.
heel dom, maar we lagen echt dubbel :D:D:D

Waarschuw beheerder
Bigmeg menu waarvan de bigmeg zonder augurk, friet zonder zout en cola zonder ijs...
Vinden ze bij ons erg leuk als je dat dan ook nog eens om 5 voor half 12 besteld......
Waarschuw beheerder
O:)
als het druk is en je bent aan de beurt... kijken wat er niet op de warmhoudschap ligt...
juist dat bestellen wat er niet is... en als ze zeggen we brengen het zo... die knuppel of knuppelientje de hele mac af laten struinen naar jou:P
als hij/zij jou dan niet vind... razend naar de balie lopen... iedereen aan de kant duwen en schreeuwen waar je bestelling blijft...O:)
geen ervaring mee hoor... ook niet dat een manager me probeert te kalmerenO:)
ook niet dat ik dan mijn geld terug kreeg:devil:
I'm lovin' it
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
door MsBitch haar bestelling te laten doen :)

en geven ... da's denk ik nog het lastigste van alles :[
Waarschuw beheerder
hoi

doe mij maar een cheesburger met frites, o nee,... maak van die cheeseburger maar een mc baccon. en kunt u me extra fritesaus erbij geven? ik ben namelijk alleen :D heeft u ook nog van die lekkere donuts? niet meer,.... oke,... doe dan maar een mc deluxe erbij en dan laat je die frites maar weg. en heeft u ook nog kipnuggets? wel,... aah,... gelukkig. of weet u wat,... laat die cheesburger weg,... vervang je die door een big mac, zonder augurken!!! :P en dan doe je me nog een happy meal erbij,.. want m'n vrouw komt ook zo. of weet je wat,... omdat 't pasen is,... doe toch maar gewoon een cheeseburger met frite en extra saus!,. wat zegt u? happymeal? ja,... die ook nog jah,.... wat ik wil drinken?,.... oah,... doe maar een colatje

Waarschuw beheerder
donateur
vega burgers bestellen met een groep en dan bij hoog en laag volhouden dat het cheeseburgers zijn.;)
Waarschuw beheerder
hahaha cool jah ;):frusty:
Waarschuw beheerder
afrekenen met met muntjes van 1 cent,,,
en 25 happy meals bestellen,,,
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Waarschuw beheerder
Achteruit door de McDrive heen crossen.... Werkt ook goed bij de Burger King trouwens! :P

Waarschuw beheerder
met zn 5en naar binnen gaan alle 5 wat bestellen dit afrekenen met zo veel mogelijk kleingeld en elk aan een andere tafel zitten het eten opeten (van alles op de grond tiefen) en dan uiteindelijk de dienbladen laten liggen naar buitenlopen en "per ongeluk" de clown die daaro staat om duwen :kwijl: :D
Waarschuw beheerder
donateur
aan komen lopen en vragen waar nu eindelijk die laatste quarter pounders blijft, weinig spectaculair voor het slaafje in kwestie maar des te relaxter voor jezelf....
Waarschuw beheerder
tegen 't personeel zeggen; kijk,... voetstappuh op 't plafond O:)

Waarschuw beheerder
donateur
iets bestellen wat niet bestaat . bijv. mc Bier. Dan als ze melden dat ze het niet hebben. "Ga de manager maar halen. Dit pik ik niet."

Heeft ons ook menig hilarisch moment bezorgt. En dan een klachten formulier invullen ook nog :D

Waarschuw beheerder
hahah masterlijk vind ik die :D :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn trouwens wel geweigerd bij de mc-drive tijdens spits, toen we om mc-bier zeurden. Toen werden we verder niet geholpen. Wij naar binnen, en nogmaals niet verder geholpen....
wij ook allemaal klachtenbriefjes invullen dat we tegoedertrouw mc-bier wilden bestellen :D

ja, lekker dagje mc-pesten. nix mis mee (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
harde mentaliteit ;) :D (Y) maar goed ik vond dat met zn 5en naar binnen gaan errug leuk vooral dat ieder apart ging zitten hilarish die gezichten... :D
Waarschuw beheerder
Laatst bestelden we met D.O.T.P een MC pepje en dat hadden ze wel!
Ik verwacht ok niets anders van een fastfood gebeuren.
Waarschuw beheerder
vertikke bij hokje 2 je radio zachter te zetten "he wat, wees eens duidelijk" ;D

(vier van die vage randendebielen achterin en hardcore op 10:P)
Waarschuw beheerder
met een groep van mensen tussen de 18 & 31 kinderfeesje vieren in de MC. echt lache,... hebben wij ooit eens gedaan met een vrijgezellen feest. wij allemaal gesmienkt door de keuken van mc lopen en dan hand op de broodjes houden, net doen of je blind bent en zeggen; sow,... da's een leuk verhaaltje.

Waarschuw beheerder
ok dat wordt dus dit weekend de medewerker(s) van de Mac fokke ;D;D

Waarschuw beheerder
donateur
enne.....stotteren tijdens de spits (Y)(Y)als het enorm druk is. En als ze je dan aanvullen, eerst uitleggen dat het niet pedagogisch verantwoord is, om je aan te vullen. Dat kan namelijk een trauma veroorzaken. Dan weer vervolgens van voor af aan beginnen met bestellen :D
Waarschuw beheerder
w8en totdat het smoor druk is en dan met 3 man ofz in de rij gaan staan met je eendspaarpotjuh vol kleingeld en dan gaan bestelln!!! die kopppen zijn dan niet fijn:D!!!
Waarschuw beheerder
via de drive vragen of ze nummer 62, 81 & nummer 133 willen klaarmaken

Waarschuw beheerder
donateur
wanneer spreken we de PF MC-Terror meeting af (6)