Partyflock

Forumonderwerp · 652095
1 volger · 6275x bekeken
Betreft: evenement: Nature One, vrijdag 30 juli 2004 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img]http://party.snt.utwente.nl/images/upload/FORMAT/original/UPIMGID/2690.jpeg[/img]

Mensen, nog even geduld en het gruwelijkste Technofeest Nature One komt er weer aan.
Ik ben erg benieuwd wat deze editie ons gaat brengen, en vele met mij.

Veel vragen spoken er door mn hoofd. Worden er nog meer grote dj's geboekt en welke? Wordt de aankleding nog vetter dan in 2003? Wordt het nog mooier weer als vorig jaar? Is Nature One te commercieel geworden, en ga zo nog maar ff door!
Sommige vragen kan je beantwoorden maar enkele blijven een raadsel totdat het zover is.

Gelukkig kunnen we er over discusseren en dat is dus ook de bedoeling van deze thread.

Okay, ik ben iig al een BEETJE aan het voorbereiden want ga het veel anders aanpakken dan vorig jaar. Ik heb er nu al bizar veel zin in maar helaas duurt het nog ff? :(

Wie heeft er net zoveel zin in als ik? :P
Barst maar los hier :D
Waarschuw beheerder
Als Mysteryland en Dance Valley een vergunning krijgen voor een meerdaags festival dan weet ik niet wat ik in Duitsland moet zoeken.

N1 is wel f*cking bruut. Aangezien ML en DV al jaren lang geen vergunning krijgen zal het er wel van komen dat ik van de zomer naar Kastellaun afreis :)
Waarschuw beheerder
hmmz twijfels, vond de voorgaande 2 jaar wel bruut maar de laatste wel errug commercieel. ik zie het nog wel is nog ver weg gelukkig! Enne ML wordt zeker geen meerdaags festival!:( wel uitgebreider!

Waarschuw beheerder
jaja, ben van de partij!!! :D
Waarschuw beheerder
Ich bin wieder dabei!! :bounce:

Hoop wel dat mauro picotto weer komt. In 2002 draaide hij echt meesterlijk!

Ook wel relaxed trouwens dat Dance Valley een week erna valt. Misschien daar ook wel eff kijken dan (mits gratis)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook wel relaxed trouwens dat Dance Valley een week erna valt. Misschien daar ook wel eff kijken dan (mits gratis)

Week erna is ook SonneMondSterne, ook in DL dus ik denk dat ik die ook maar ff mee pak dan :9

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaa !! ik ga voor het eerst me met me maatjes.. elk jaar kon ik door omstandigheden niet en moet dan weer aanhoren hoe bruut het wel niet was.

NOU IK GA MEEE !!!!!!!!!!!!!!!!! ;P
Artiest {SHOWLIST artist 27290, 1868}
Waarschuw beheerder
donateur
Nature One 2002 was TE GEK!!!
Nature One 2003 was nog beter (afgezien van die nazi-praktijken in de thunderdome-tent)
Thunderdome op Nature One 2004 magwat mij betreft wel weer in die bunker. Maar dan wel het podium erachter, zodat t geluid door ALLE 3 DE GANGEN BEUKT.. dit jaar gaan we op maandag al weg.. Vorig jaar was dat dinsdagavond 00.00uur We waren op 2 tentjes na de eersten.. Super daaro!! 6 dgn 10 uurtjes slaap!!! tis maar dat je t weet!!!
De 10e editie zie ik hoor ik met open oren tegemoed.. NATURE ONE HERE WE COME!!!!!

GREETZ

VREE$TYLE...

Waarschuw beheerder
ben zeker van de partij !!
ga dit jaar al de 4e keer..whoehoe :D
verw88 wel iets speciaals,omdat het nou al de 10. editie is :D ! :p

ritititiuw..FEEST :bounce:
Waarschuw beheerder
=Thias= 8 januari 2004 18:27
Week erna is ook SonneMondSterne, ook in DL dus ik denk dat ik die ook maar ff mee pak dan

duidelijk! :yes:

Thunderdome op Nature One 2004 magwat mij betreft wel weer in die bunker.

als het maar groter is als vorig jaar, want dat sloeg nergens op! :(
Waarschuw beheerder
Dit jaar ga ik eindelijk dan voor het eerst!!
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Afterdark 8 januari 2004 17:25
dan weet ik niet wat ik in Duitsland moet zoeken.

betere sfeer
minder verwend publiek
een unieke lokatie
geweldige camping
96 uur continue feest

Nee als ik jou was zou ik lekker in NL blijven ;) maar ik heb ook dit jaar weer mijn vakantie aangepast op N1 :jaja:

Worden er nog meer grote dj's geboekt en welke?
zijn er al namen bekend? Maar in ieder geval zullen meerdere techno- en trance grootheden aantreden net als elk jaar :D

Wordt de aankleding nog vetter dan in 2003?
Aankleding is qua open dance area al 2 jaar hetzelfde, dus dat denk ik niet. Misschien dat ze de century circus weer veranderen..

Wordt het nog mooier weer als vorig jaar?
Als je voor de 2de keer gaat dan zal het verrassingseffect van de lokatie en sfeer weg zijn.. tenminste dat had ik. Maar dan nog blijft het een feest waar niemand over heen kan. :respect:

Is Nature One te commercieel geworden
Dat maakt niet uit.. het zal altijd nog minder commercieel zijn dan welk groot feest in NL dan ook. Vergelijk 50,- voor een avondje maar eens met 49,- voor 2 dagen en 11 euro voor 4 dagen camping..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cocoon.. (l)

Hopen dat die Duitse partymensjes dit jaar niet zeuren voor meer trance en het gewoon bij techno houden. Wil techno setjes op die main. Zo'n mooie main, en wat een feestbeesten die Duitsers..

Wordt helemaal geweldig..

Week erop Sonne Mond Sterne ook nog meepikken, zomer kan niet meer stuk.. (l)
Waarschuw beheerder
bruut,vet,wreed! Nou nou overdrijven is ook een vak apart
Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­AAAAAAAHhhhhhhhh super veeeeeeeel zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!! zullen die Duitsers is ff laten zien wat beuken is :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook weeer heen! en heb er al vet zin n! weet nu wat me te wachten staat! en wat er mee moet!!:d
Waarschuw beheerder
joepie!!! Neetjur Wan. 96 uur feest whahaaa

Waarschuw beheerder
donateur
M'n voornemen is dit jaar zeker weer te gaan:D:D
Waarschuw beheerder
Wordt het nog mooier weer als vorig jaar?
Als je voor de 2de keer gaat dan zal het verrassingseffect van de lokatie en sfeer weg zijn.. tenminste dat had ik. Maar dan nog blijft het een feest waar niemand over heen kan

Bedoelde eigenlijk het WEER, je weet wel zon en regen enzo ;)
Maar eigenlijk domme vraag want mooier weer als in 2003 kan het niet worden, jah op zn minst iets koeler :)

Maaruh, het verrassingseffect is er denk k alleen van de lokatie af (voor zover dat kan) en niet van sfeer want die blijft uniek :yes:
Waarschuw beheerder
zeker weer van de partij dit jaar :yes:

wordt 3e keer op rij!!

niks is vergelijkbaar, tis gewoon top!
Waarschuw beheerder
jazeker...ik ga er ook maar eens kijken hoe het me bevalt daar. maar beslist niet voor de techno :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ook 100% aanwezig! :9
Waarschuw beheerder
Here we go again :D
Verwacht eerlijk gezegd met het jublieum toch wel iets extras, zowel qua line-up als qua aankleding als qua vuurwerk :o

;)

Waarschuw beheerder
ik ben oook 100% cker aanwezig! :bounce:

Waarschuw beheerder
Aanwezig..
Artiest Magic
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er zeker 200% aanwezig weer lekker op de camping lekker bbq en stampen en daarna lekker stampen op het terrein:bounce:
Waarschuw beheerder
Zeg aub niet stampen :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat thunderdome er niet is en gewoon brute techno voor in de plaats!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Word absoluut HET feest van het jaar.....kriebels loeien alweer door het lichaam.....

Het zal tevens het feest van de Eastside worden, een hele vette en grote groep zullen vormen :yes:

Hopen dat het geluid rond gaat komen dit jaar, dan kan het helemaal niet meer stuk...... Een hele Eastside hoek met 96 uur beukende Hardcore :yes:

HELL YEAH!!!! Is het al 30 Juli??:p
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
van het begin to het eind aanwezig :yes: lekker technoen!!

Waarschuw beheerder
ben zeker weer aanwezig.
is egt het vetste feest wat er is 3daagen feesten.
vooral de camping was egt super leip

Artiest Angulo
Waarschuw beheerder
donateur
De nummer 1 van de zomer. Stukje niemandsland met beukende techno van donderdag t/m maandag. Zekers van de partij.
Waarschuw beheerder
Een ding is ckur :d ik ben weer van de partij!! Heb vorig jaar zo'n gruwlijk feest gehad dat ik het dit jaar echt niet meer wil missen!!!

Het is echt een unieke locatie, zoiets kunnen ze (naar mijn idee) niet in NL organiseren, de sfeer is er stukken beter :d, Om over het geluid maar niet te spreken!!! 4 dagen lang feest en dat voor maar 50 euro...
Artiest {SHOWLIST artist 12785, 66066}
Waarschuw beheerder
Ik ga denk wel!! Ja en of vorig jaar nou slechter was het gaat er ook om met wat voor een spirit je gaat ;) als je alleen om je heen ga kijken naar nazi's vind je ze vanzelf wel ;) Maar je moet je feest ook zelf maken!! Als je er kan hakkuh ben ik er bij!!
Waarschuw beheerder
:BOUNCE::YES: NATURE ONE :yes::bounce:

OPCKAH weer van de partij !!!!

word weer een GEKKUH HOUSE :BIER:

Waarschuw beheerder
als ik me rijbewijs heb ben ik 200% aanwezig!
vorig jaar nie gweest wordt me eerste keer:)
donateur
=Thias= 8 januari 2004 21:40

Bedoelde eigenlijk het WEER, je weet wel zon en regen enzo

:$ how.. lezen is ook een kunst :P
Waarschuw beheerder
betere sfeer
minder verwend publiek
een unieke lokatie
geweldige camping
96 uur continue feest

- Op ML was de sfeer ook goed dit jaar
- Minder verwend? Stoor ik me niet aan.
- Floriade vond ik ook wel een bijzonder mooie lokatie
- Geweldige camping? (nu gaat het in jouw ogen verwende publiek spreken) Je bedoelt die luxe campingwinkel waar je van alles en nog wat kon kopen om te overleven, of bedoelde je die mooie douches om je op te frissen. Oh nee, jij bedoelt natuurlijk dat als je je auto verkeerd had geparkeert je 4 dagen verplicht op de camping moest vertoeven.
- 96 uur feesten is idd vet.

Ze zijn ook zo goed in logistiek die Duitsers. ML stak wat dat betreft 10 x beter in elkaar.

Ik heb het daar ook prima naar mijn zin gehad maar als ik moet kiezen tussen 96 uur feesten in DL of in NL dan doe ik dat liever hier.
Waarschuw beheerder
nou.. als je voor hardstyle komt, dan kun je thuis blijven. Want dat kennen ze niet in DE

Jammer genoeg kennen ze dat daar wel. Afgelopen jaar hoorden we de hele tijd baggerstyle dus we gingen weer zeiken over nederlanders moeten hun vertiefte muziek weer meenemen, bleken het een paar duitsers te zijn :S Maar goed, de 1e keer was mijn tofste, maar vorig jaar was het ook geslaagd. Het hangt er bij mij een beetje vanaf of Marcus D met ze Warchild truck der kan staan. Anders ga ik liever een week later naar sms om es te kijken hoe dat is :D
donateur
- Geweldige camping? (nu gaat het in jouw ogen verwende publiek spreken) Je bedoelt die luxe campingwinkel waar je van alles en nog wat kon kopen om te overleven, of bedoelde je die mooie douches om je op te frissen. Oh nee, jij bedoelt natuurlijk dat als je je auto verkeerd had geparkeert je 4 dagen verplicht op de camping moest vertoeven.

Zo bedoelde ik die opmerking over de camping niet. Wat het is eigenlijk gewoon een beetje smerige zooi daar.
Maar de camping is gewoon een feest op zich al! En dat maakt het zo gaaf. Perfect sfeertje hangt er, overal party-minded people, relaxte muziek overal..

En wat betreft hardstyle, het is er geen hoofd stroming. Je zult ongetwijfeld wel af en toe een hardstyle plaatje tussen een andere stroming door horen.
Waarschuw beheerder
Camping is zooooo ongelooflijk bruut, vind ik!!
Overal muziek, vette sfeer, vreemde mensen enzo

:D
Waarschuw beheerder
Zo bedoelde ik die opmerking over de camping niet. Wat het is eigenlijk gewoon een beetje smerige zooi daar.
Maar de camping is gewoon een feest op zich al! En dat maakt het zo gaaf. Perfect sfeertje hangt er, overal party-minded people, relaxte muziek overal..

relaxte muziek! Ik zat 150 meter van underground hardcore dudes uit Frankfurt verwijdert die niet eens naar het feest zelf gingen. Ze draaiden daar 24/7 hardcore! Ze hadden 9 kilowatt aan vermogen meegenomen om de campinggasten te vermaken. Best vermoeiend dus af en toe...

Maar ja, dat hoort ook wel weer bij N1
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Relaxte muziek? Tering, wij stonden naast een of andere duitse tent met een mega schel kut geluid, die 1 cd'tje bij zich hadden met de meest waardelose, eentonige en simpele techno die er bestaat....... :s:s

Drie dagen lang die cd aanhoren, werk er helemaal knettergek van....... we stonden op het punt om suiker in hun aggregaat te gooien want wat een tering kut herrie

Neemt niet weg dat het al met al het vetste feest van het jaar is...... ben nu 2x geweest maar zal er geen enkele meer missen, dat staat vast :yes:
donateur
eigen installatie meenemen ;)

Ook komend jaar gaan we weer een installatie van 3000 watt+ meenemen :D

En volgens mij zaten wij ongeveer 50m van die muur boxen af. Van die UGF gasten.... en inderdaad continue hardcore, maar dat vind ik nie erg ;)
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Nature One 2003 was nog beter (afgezien van die nazi-praktijken in de thunderdome-tent)

een paar wazis...meer niet...

enne:
Ik zat 150 meter van underground hardcore dudes uit Frankfurt verwijdert die niet eens naar het feest zelf gingen. Ze draaiden daar 24/7 hardcore! Ze hadden 9 kilowatt aan vermogen meegenomen

die gasten moet ik spreken!!!!

wij gaan ook voor 3e jaar..Nature1 here we come..

enne duitse politie...werk nu even mee aub!

Waarschuw beheerder
ik hoop dat ik me dit jaar mee kan herinneren

was vorig jaar zo van de wereld he
was wel lache maar ja

nature one here we come

!!!!!
Waarschuw beheerder
Steeds loopt de planning weer in de soep.
Tsja Lindaaatje en planningen, nogal logisch...

Als ik gewoon in Nederland ben zorg ik dat ik er zeker bij ben, als ik er speciaal voor terug moet komen uit een vakantieland wordt het wat moeilijker...

Maar wil het al zo lang een keertje meemaken, ken toch niet altijd mis blijven lopen :S
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: ik ga er als het goed is voor de eerste x bij zijn!! Heb er nu al zin in!! En ben ook nog es jarig op 31 juli dus dat belooft een leuke verjaardag te worden :D
Waarschuw beheerder
Daar heb ik echt wel weer zin in! Misschien dat ik dit jaar wel in hotelletje ga ofzo. Dan kan ik tenminste toch nog even slapen, opzich vind ik de muziek nog niet zo erg, maar vorig jaar was het ook nog eens zo warm. Heb toen gewoon niet van het feest kunnen genieten.
Waarschuw beheerder
donateur
Double T "HARD GAAN" 9 januari 2004 20:49
gaan we vieren!!!

(Y) plan Toby!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop niet dat die wazi's van vorig jaar ook weer zijn.
links vooraan als je de camping op kwam met die wp vlaggen aan hun wagens :-s echt ziek!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er nog nooit geweest maar ben van plan om deze zomer te gaan....
Waarschuw beheerder
donateur
Wij zijn nu ook al bezig met de voorbereiding:D
Dit jaar moet nog beter worden als vorig jaar..

Waarschuw beheerder
we willen dit jaar voor het eerst er heen gaan!
heb al zoveel botte verhalen gehoordt en wil het nou wel een keertje meemaken!

Waarschuw beheerder
Hardstyle kennen ze idd niet in Duitsland nee. Moet toch zeggen dat ik het opzich best wel heb gemist omdat het wel muziek is waar je even lekker op warm kan draaien.

Maargoed, Dit jaar bijna zeker weer heen. Ben benieuwd wat de lineup gaat worden dit x :)

2 djmagic, ja ik weet welke mensen je bedoeld. Zielige stakkers idd. We waren zelfs nog even van plan om die gasten met een grote Groep Nederlanders aan te pakken maar toen hadden ze die vlaggen inmiddels al weggehaald.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Anok.nl (Y)

Vorig jaar was mijn eerste keer,
maar werd GEK van al die Techno!
(weet dat 't eigenlijk een Techno feest is,
maar toch!)

Ff kan ik er wel na luisteren,
maar 's nachts... :vaag:

En we hadden alleen maar een autoradio bij ons dus daar kon je absoluut NIET mee concureren tegen de naast bij gelegen Techno kampen!

Dit jaar caravan mee en een dikke vette agreaad om m'n draaitafels op aan te sluiten (en de koelkast voor KOUD bier)
en dan gewoon vet met onze muziek concureren... :D

*** voor gabbers die speciaal voor de Th-dome tent komen, NIET doen gewoon thuius blijven, want die tent is om te janken ***

Maar al met al... Nature 1 (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
ik zal der ook aanwezug zijn!

lekker kampere :D:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jhajajajajajajjaaj me doel vor 2004

moet alleen nog ff hebben, (maar ben aan het sparen ervoor)

- videocamera om duitsers enz te interviewe, en op film vast te leggen

- vouwfiets of gemotoriseerde step

- en een autotje om der heen te rijden,

jajajajajajajaj gaat helemaal goedkomen, lekker van donderdag tot maandagmiddag doorfeesten,

en dan gruwelijk stinkend in nederland terugkeren, wij iig wel, alles mufte ergens naar,
Waarschuw beheerder
Ik heb hier ook superveel zin in.
Ik kijk hier echt naar uit.
Waarschuw beheerder
voorig jaar was het echt bruut dit jaar gaan we er zeker heen maar nu met eigen installatie:D:D
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ID-T dit jaar Thuisblijft. Ik vind dat zij de Super underground sfeer die er altijd heerste met de komst van hun in 1999 hebben verpest. Nu gaat al het popi-jopi volk dat gaat omdat andere ook gaan.
Waarschuw beheerder
Ja ik ga dit jaar zeeeeeeeker weer!!!! 8)
Waarschuw beheerder
Gister weer ff de video van nature one van vorig jaar gezien die vrienden van me gemaakt hebben

en nu MOET ik erheen gewoon zag er echt heel VET uit
Waarschuw beheerder
donateur
Ben zeker van de partij, dit jaar met een zelfgemaakte douche en een flike zonnescherm!!!
Waarschuw beheerder
gewoon een paar party tenten mee die dingen kosten tegen woordig ook niet veel meer en is altijd handig
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik zeker als vette tip meegeven zo'n party tent....... je zit daar op een open vlakte waar geen spatje schaduw te vinden is :s........ het afgelopen jaar was het fucking warm, nou als je dan 3 dagen zonder fatsoenlijke schaduw zit, word je helemaal gek :s

Wij hadden ook van die douchezakken bij ons (y), echt ideaal die dingen........
laatste aanpassing

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Ga dit jaar ook zowiezo, heb er nu al zin in.Mischien die week erna ook nog naar sonne mond sterne. Lijkt me ook super ook veel goeie dingen over geghoord
Waarschuw beheerder
dit jaar met een zelfgemaakte douche

Ja kan ook gewoon de gieter van je ma jatten en die meenemen, ideaal om als douche te gebruiken. Je bent wel een helpende hand nodig :D maar dan is het ook echt genieten. Vooral vorig jaar toen het zow FOKKKKKING warm was. Gelukkig was het water afgelopen keer beter geregeld als die keer daarvoor. Toen was alles zaterdag ochtend al op in een straal van 1 km rondom ons kampie :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik ben dus ook zeker aanwezig he dit jaar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Tobi Wan Kenobi 10 januari 2004 13:01
dit jaar met een zelfgemaakte douche

Waarom een douche zelfmaken? Zo'n zak hang je op en werkt perfect....... vouw je zo op en past zowat in je jaszak ;)

Waarschuw beheerder
Als ik er het geld voor heb ga ik er zeker naar toe.. Dus ik ga nu alvast sparen!! ;)
Waarschuw beheerder
Schñjoep 10 januari 2004 12:24
Gister weer ff de video van nature one van vorig jaar gezien die vrienden van me gemaakt hebben

en nu MOET ik erheen gewoon zag er echt heel VET uit

Ja die video wil ik eigenlijk nog steeds wel zien :D
Waarschuw beheerder
Ja ga er ook voor het eerst heen dit jaar!!!
Neem alleen wel een week extra vrij daarna om bij te komen, dat is wel nodig als ik die verhalen hoor.
Waarschuw beheerder
Super dat Nature One kan niet wachten tot de 10e editie.

Die camping gewoon super, ergens pitten in een parkie in Kastellaun, 2 euro voor een ijskoude douche, ff rustig zwemmen met een leuk achtergrond muziekje. Het Nature One feest zelf alles was super. :)

Waarschuw beheerder
rustig zwemmen met een leuk achtergrond muziekje

Dan zat ik in 't spitsuur met nog 200 Duitsers!
(dat binnezwembad toch?)

Het Nature One feest zelf alles was super

Vond de camping feesten die we zelf hielden mooier als Nature 1 zelf...
Kwam eigenlijk speciaal voor de Hardcore dus was voor mij echt een tegenvaller!
De tent waar we in sliepen was ongeveer net zo groot als die TH-tent!

Heb 't al wel gezien,
Nature 1 is een techno feest geen hakke feesje!

*** en toch ga ik weer *** :P :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben van nature ook een voorstander van Hardcore, maar op Nature One ben ik gewoon in de Techno tent te vinden...... sfeer is er veeeel beter

Hele jaar Hardcore, alleen met Nature One ff van me geloof afstappen ghehe....... goeie Techno is ook cool (y)...... en het hele gebeuren daar is voor mij al reden genoeg om erheen te gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :jaja:

Waarschuw beheerder
Vorig jaar voor het 1st geweest met zo'n busreis --> never again.

Dit jaar met de auto, vroeg erheen en laat terug :D Zo lang mogelijk dus !! hehe, tenten mee en niet de partytenten vergeten voor de schaduw. Muziek word geregeld en niet 1 cd zxoals die gasten naast ons maar veeeeeeeel cd'z :D

Douchezakken zijn wel handig idd, gaan we ook maar doen :D

Had ik al gezegt da ik er zin in heb ?? :d

Het verrassingseffect van de lokatie is helaas weg maar het blijft een top lokatie !

Waarschuw beheerder
het hele gebeuren daar is voor mij al reden genoeg om erheen te gaan

Dat bedoel ik!
Is ook mooi om mee te maken hoor,
gewoon al die lui en 4/5 dagen lang gewoon 'loos' gaan.... :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ook goed werkt is een ouwe vouwwagen kopen....... voor 100 - 150 euri heb je er al een

Hebben we vorig jaar ook gedaan, en is echt superhandig.......to­en we weg gingen hebben we met 10 man dat ding in mekaar getrashed, zodat we alleen de bak overhielden :D, alle bagage in de bak en hoppa terug naar huis (y)
Waarschuw beheerder
ben dan op vakantie:(:( wil er zo graag heen nou jah dan maar 2005 :D

Waarschuw beheerder
Gewoon ff met iedereen bij die supermarkt voor in Kastellaun afspreken en dan met een hele stoet Nederlanders achter elkaar de camping oprijden,
sta je zo met een paar 100 Ned. bij elkaar... :D

Al hoe wel een Nature 1 zonder die gekke Duitsers is ook niet wat... :P
Waarschuw beheerder
Ik heb er nu al zin in, vorig jaar was echt tegek al vond ik het het jaar daarvoor op het feest zelf beter. De camping vond ik in 2003 leuker maar dat komt waarschijnlijk omdat we zelf geluid en biertap hadden meegenomen en met een vrij grote groep waren.

Maar....

Voor al die kutgabbers die alleen maar over die thunderdometent lopen te janken. Blijf lekker in Nederland en zoek daar lekker een hardcore feest!Kennelijk is dat thunderdome gebeuren toch het enige waar jullie voor komen en vonden jullie er vorig jaar niets aan in die tent.

De organisatie zou eigenlijk helemaal geen tent of bunker moeten reserveren voor thuderdome met NatureOne 2004. Hebben we ook geen last van zielige 'sich-heil' gabbertjes die altijd eeuwig de sfeer verpesten. En ik wil echt geen WP vlag zien anders sta ik niet voor mijzelf in.

Be prepared!
Waarschuw beheerder
donateur
public void 10 januari 2004 19:24
Ik heb er nu al zin in, vorig jaar was echt tegek al vond ik het het jaar daarvoor op het feest zelf beter. De camping vond ik in 2003 leuker maar dat komt waarschijnlijk omdat we zelf geluid en biertap hadden meegenomen en met een vrij grote groep waren.

Maar....

Voor al die kutgabbers die alleen maar over die thunderdometent lopen te janken. Blijf lekker in Nederland en zoek daar lekker een hardcore feest!Kennelijk is dat thunderdome gebeuren toch het enige waar jullie voor komen en vonden jullie er vorig jaar niets aan in die tent.

De organisatie zou eigenlijk helemaal geen tent of bunker moeten reserveren voor thuderdome met NatureOne 2004. Hebben we ook geen last van zielige 'sich-heil' gabbertjes die altijd eeuwig de sfeer verpesten. En ik wil echt geen WP vlag zien anders sta ik niet voor mijzelf in.

Be prepared!

Nou nou vriend, een beetje anders kan dat ook wel he...... je lult alsof elke gabber een nazi is en alsof elke gabber een sfeer verneuker is...... menig gabber zal niet voor zichzelf instaan als hij een WP vlag ziet hangen, denk toch eens na...... tering
Waarschuw beheerder
denk toch eens na......

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tlijkt mij een puik plan om er heen te gaan :jaja:
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
we gaan dit jaar er alles voor in het werk stellen dat wij eindelijke rheen kunnen :S

al 2 jaar op rij steeds mislukt :'(

Waarschuw beheerder
De organisatie zou eigenlijk helemaal geen tent of bunker moeten reserveren voor thuderdome met NatureOne 2004. Hebben we ook geen last van zielige 'sich-heil' gabbertjes die altijd eeuwig de sfeer verpesten. En ik wil echt geen WP vlag zien anders sta ik niet voor mijzelf in

Bertuz wat kan ik nog aan je toevoegen!
Als je (wat mij lijkt uit z'n hersenloze opmerking) zulke domme opmerkingen plaatst,
dan kan je beter je mond houwe....

Sjonge sjonge sjonge, triest figuur of niet!?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben dr nog nooit geweest :p....maar ga 100% dit jaar wel...tmoet mijn paradijsje zijn als ik het zo hoor van vrienden!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ff kijken of ik weer gaat ,

er schijnt ook een feest aan een meer te zijn in duistland :P

Lijkt me ook wel chill :yes:
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ik deze Nature One mee kan maken!?

Heb zoveel goede dingen gehoord van de vorige(y)
Waarschuw beheerder
Hersendode wazige Hoofd zegt:
In ben aardig en ben aandachtsgeil mode, " O ja joepi jeeey Nature 1. Neuken?"

In normal mode: Mij nu al lekker maken voor Nature One. Jij bent gemeen!!

Waarschuw beheerder
Mij nu al lekker maken voor Nature One. Jij bent gemeen!!

Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met de voorbereidingen!
Toen ik daar vorig jaar weg reed wist ik wat er dit jaar anders moest...
We zijn gisterenavond al met z'n alleen bij elkaar gekomen om te kijken wat we moeten regelen...

Tijd zat,
maar toch....
donateur
Dr.Bob 10 januari 2004 18:16

Heb 't al wel gezien,
Nature 1 is een techno feest geen hakke feesje!

volgens mij heb je vorig jaar dan niet goed opgelet..

Het is namelijk een house feest met allerlei stromingen: Deephouse, Club, Trance, Hardtrance, Techno, nog meer Techno en Hardcore.. tenminste op al die stromingen heb ik me de afgelopen 2 jaar al zeer goed vermaakt :jaja:

2 Hoofd: jij wilt komend jaar toch niet weer met ons mee hè ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als het goed is ben ik er ook bij, voor het eerst :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als het goed gaat gaan wij er ook heen.......voor het eerst!! moet onwijs zijn naar wat ik allemaal gehoord heb!! :yes:
Waarschuw beheerder
Waarom een douche zelfmaken? Zo'n zak hang je op en werkt perfect....... vouw je zo op en past zowat in je jaszak

Haha ik ben toch een nederlander, dus gierig (die zakken kosten wel een paar euri en zown gieter jat je gewoon bijv op het kerkhof ;) ) en daardoor inventief :P

Alleen gvddegvd ik KAN NIET HEEN VAN DE BAAS DIT JAAR :S Omdat het in ons &*%dorp dan feestweek is en het nog wel es druk kan worden. Was het vorig jaar ook en dat jaar dervoor ook en toen kon het wel godverdomme!!!!
Waarschuw beheerder
jah dan ben je wel genaaid jah :S:S

anders neem je eerst ontslag en ga je daarna daar weer werken als die baas van je nog een plekkie vrij heefd
Waarschuw beheerder
donateur
Tobi wan>> Zo, tering zeg dat is mooi kut....... voor geen goud dat ik het nog ga missen, ik zou er werkelijk alles voor over hebben om het niet te missen........ ik zou echt wel wat op verzinnen, fuck die baas :s ;p

Waarschuw beheerder
nature one rules!

Waarschuw beheerder
2 Thom ass >>

da's waar,
maar op die camping hoorde ik toch alleen maar techno uit de grote techno kampen die daar waren op gezet...

Als je 't terein op komt stonden wij rechts van die weg (als je weet wat ik bedoel)

Vergeet nooit meer dat ik daar de eerste nacht serieus wou gaan slapen...

1 tip voor degene wie dit jaar naast ons komt te staan,
neem oordoppen mee... :9
we gaan raggen, ghe ghe ghe
Waarschuw beheerder
Nature One ........ :D

ongelofelijk verrot van 3 dagen zonder slaap maar wat een sfeer en wat een feest vorig jaar!

Dit jaar misschien een hotel maar gaan doen ik zeker weer !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hotel moet je zeker nu al bespreken, want die zitten al zowat vol :s.......
Waarschuw beheerder
Als je in een Hotel gaat dan mis je toch wat vind ik.
Die camping enzo doe je het toch ook voor lijkt me :)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar kon ik door omstandigheden niet, dit jaar ben ik wel vanplan ff te gaan buurten
Waarschuw beheerder
jaaa ik ben dit jaar ook 100% van de partij.. wil dit cker niet missen! :yes:
Waarschuw beheerder
Ben zeker weer van de partij!!! :yes:

Waarschuw beheerder
van de partij ja maar niemand eerst naar
WINTERWORLD?!?!?!?!? :D
donateur
2 Dr. Bob: daar heb je wel gelijk in.. de camping is ongeveer alleen techno(en een beetje hardcore).

Wij stonden op veld 7 geloof ik. Tegen de bossen aan 50m. achter die Wazi's. En ongeveer 50m. van die muur boxen af. In 4 dagen toch een riante 5 uur in totaal kunnen slapen :P

Waarschuw beheerder
Ja heb wel wat van die gasten zien staan met hun vlaggen versiering!
Diep triest maar goed!

Hun muziek was wel (Y)
maar dat composeerde niet met rest!

Wij hadden ook wel Ned. vlaggen bij ons,
maar niet met die bedoeling erachter...

In 4 dagen toch een riante 5 uur in totaal kunnen slapen

Wij stonden gewoon naaste een vette legertent waar 24u per dag muziek werd gedraaid!
De eerste nacht was ik echt aan 't wachten totdat de camping stil werd,
maar tot mijn verbazing moest ik daarop wachten tot dinsdag! :D

Toch kriebelt 't al wel weer als ik 't er zo over heb!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kriebelen doet het zekersssssssssss....­.....

Waarschuw beheerder
hoop er dit jaar bij te zijn, lijkt me echt vet :P
Waarschuw beheerder
Wij stonden gewoon naaste een vette legertent waar 24u per dag muziek werd gedraaid!
De eerste nacht was ik echt aan 't wachten totdat de camping stil werd,
maar tot mijn verbazing moest ik daarop wachten tot dinsdag!

Daar stonden wij ook wel redelijk dichtbij jah :D

Toch kriebelt 't al wel weer als ik 't er zo over heb!

Zeker weten jah :yes:
Helaas duurt het nog wel ff :(

Waarschuw beheerder
Wij waren met een of mannetje of 20 en hadden een ronde kring gemaakt van onze tenten,
met daar 2 Ned. vlaggen eraan geknupt (zonder bijbedoelingen)

Paal 13 ofzo als ik 't me goed herinner!
Waarschuw beheerder
donateur
heb verleden jaar moeten missen maar ben zeker weer van de partij
Waarschuw beheerder
donateur
dr.Bob>> Haha paal 13 stonden wij ook vlak bij.... met een man of 30, paar vouwwagens derbie (y)

Waarschuw beheerder
Dat ik je niet ken dan,
zag al wel dat we hier op PF veel dezelfde vrienden hebben...

Was nog wel ff bij 't Eastside kamp
van Styx en Madness!
Dan was je met hun mee of niet?!
Met zo'n speelgoed piknicktafel of niet?

Toen ging John Do toch nog out van de alcoholica of nie...?!
Waarschuw beheerder
donateur
Bob>> Haha juist, bij die groep zat ik idd ook ;p........ die picknick tafel heeft het nog geen dag uitgehouden voordat Madness hem afbrook hehe....... John Do bleek achteraf een erfelijke evenwichts stoornis te hebben, waarbij die aanvallen kan krijgen, wat hij dus ook op N1 kreeg :s, de arme jonge......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook zeker weer.. alleen moet het nie zo warm zijn als vorig jaar.. en de Hardcore tent MOET groter en de vloer erin waterpas ;)
Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar ook ZEKER weer naar Nature One!!
Vorig jaar was helemaal top! De camping op zich is al een hele belevenis en dan het feest zelf nog...
Nature One is qua feesten 1 van de gekste dingen die ik heb meegemaakt:respect: :lief:

Weekend erna Sonne Mond Sterne erachteraan plakken, lijkt me ook zeker de moeite waard:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Na 't lezen van alle verhalen ben ik over de streep... IK GA! heb er enorm veel zin in!
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand op Nature One maakte vorig jaar een opmerking, en ik vind het de perfecte verwoording voor het festival.....hij zei: Nature One is LOMP!!!! :D:D:D

Waarschuw beheerder
L.O.M.P.???
Ja dat is 't zeker!

4 dagen lekker house'n en lekker stinken, ghe ghe ghe!

(wel allemaal toevallig of niet?)

Waarschuw beheerder
OWHH! Daar wil ik ook heen! Hoop dat er nu wel mensen mee willen!

Waarschuw beheerder
ben wel van de partij jah! heb er nu al dikke zin in...heb er veel goeie dingen over gehoord!
Waarschuw beheerder
Ja dit is het feest waar ik me echt zo op verheug :P.....geen ander feest heeft deze nog overtroffen :d ik had echt heimwee naar N1 gelijk dat ik terug was.......echt kan niet wachten tot het zover is!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ik ben er ook weer bij dit jaar!!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar heb ik dit feest moeten missen door vakantie maar dit jaar ben ik er zeker bij :)
Waarschuw beheerder
nee wa dan??

snoeiharde techno..... :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Verplicht nummertje he...
Werkzaam bij Houselovers Events
Artiest Ray Fox
Waarschuw beheerder
Thias ga dit jaar zeker met je mee!!!
Kan dit jaar gewoon niet missen ben er ook zeker te weten bij gewoon een te gek feest!!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
Ben ook van de party(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Technofeest? Techno is en blijft maar een onderdeel van het evenement.

Waarschuw beheerder
Dabei! Vooral op de camping!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Wordt me 2e x alleen ga ik nu wel alle dagen :D
Heb er nu al zin in, heb vorig jaar maar 1 dag mee gemaakt en nu lekker 3 dagen feesten :bounce:

Waarschuw beheerder
jippieeeeee heb er nu alweer zin in :9 maar t is geen technofeest hoor :9 ALL STYLES (zo'n beetje).... ik ga iig dit jaar niet voor t feest zelf maar voor de camping :jaja:

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Aanwezig ;P

Wordt de 1e x en we staan te trappelen ;)

Waarschuw beheerder
Nu alweer zin in :bounce:.
Vorig jaar was echt supertof en gezellig.
Met een stuk of 12 man 3 dagen op de camping.
Helemaal naar de klote whehehe.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cocoon tent was super, Remus vergeet ik nooit meer...
Waarschuw beheerder
Remus toen gemist :@

Trok het ff niet meer toen :(

Waarschuw beheerder
Is het met het OV goed te bereiken eventueel?

Weet ik niet zeker...
Beste is met de auto ;)
donateur
met OV:
trein tot aan Koblenz geloof ik en vanaf daar rijden pendelbussen elk uur. Dus ja goed bereikbaar met OV
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, tanks(Y) Altijd handig om te weten dat het met het OV goed te bereiken is...:)

Waarschuw beheerder
Weet iemand wanneer er iets bekend zal worden gemaakt over de line-up ?

Ben eigenlijk wel erg benieuwd ! ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nog wat filmpjes van vorig jaar:

[img cacheid=0002429b000553bdf7e19cd11a00378a3c]http://www.winter-world.com/fileadmin/review/Media/2003/NO/tanzende_menschen.jpg[/img]
Dancin' people

[img cacheid=0002429c000553be7aa68c3c1a00378a3c]http://www.winter-world.com/fileadmin/review/Media/2003/NO/rundflug_2.jpg[/img]
Heli vlucht over het N1 terrein
Waarschuw beheerder
donateur
foutje, 'k had de tekst hier dubbel neergezet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zet dan gelijk de link naar alle filmpjes van vorig jaar erbij ;).....

http://www.nature-one.de/index.php?id=100

echt te geil om terug te zien allemaal :)
Waarschuw beheerder
ziet er cker wel gek uit :yes:

Waarschuw beheerder
Line-up ?!

Helmaal niemand..... :(
Waarschuw beheerder
Danael

Is nog niet bekend he. Tis Januari :/
Begint 30 juli

Waarschuw beheerder
Was ook meer een vraag of iemand weet wanneer de line-up bekend wordt gemaakt ;)
donateur
Bertuz 15 januari 2004 12:11
Zet dan gelijk de link naar alle filmpjes van vorig jaar erbij .....

http://www.nature-on­e.de/index.php?id=10­0

echt te geil om terug te zien allemaal

GEILLL!! :kwijl: :kwijl:

Wat heerlijk om terug te zien. Ik krijg spontaan kippevel als ik dat moment van dat vuurwerk terug zie :D

Waarschuw beheerder
Toen lag ik K.O. op de camping,
maar ben later nog wel gegaan... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe ik heb de hele zaterdagnacht moeten missen........ was te ral om ook nog maar iets te doen die avond :kots:

Wel erg spijt van achteraf....... maar goed, komend jaar weer een kans
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een vette filmpies zeg en het leuke is ik was er allemaal bij :)
behalve bij sven vath dan
kruse,liebing en rush waren gewoon te geil :bounce:
Waarschuw beheerder
Rush gemist :(
Liebing vond ik te druk dus ook nie alles van meegekregen helaas....

Maarrrr zeker ubervette filmpjes jah :D
Sommige zelfs kippevel :/ :P
Waarschuw beheerder
donateur
Bibberrrrrrrrrr.....­.... bij ieder filmpje weer

word hoog tijd dat het weer zover is :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Bibberrrrrrrrrr.....­.... bij ieder filmpje weer

word hoog tijd dat het weer zover is :yes:

Waarschuw beheerder
Kunnen wel vast een pre party houden!

Iemand een grote achtertuin...? :p

Waarschuw beheerder
Kunnen wel vast een pre party houden!

Iemand een grote achtertuin...? :p
Waarschuw beheerder
donateur
2x ???..........:p
Waarschuw beheerder
donateur
2x ???..........:p
Waarschuw beheerder
donateur
Hm, vaag hij post dingen 2x.........:s

Waarschuw beheerder
2x...?
Geen last van :P

De volgende dingen zijn hier al bekend die mee gaan na N1;

* 2x een 3 zits bankstel
* versterker
* draaitafels en mengpaneel
* gote speakers
* aggreaat
* 2 koelkasten
* veel hardcore muziek! :devil:
* 2 fietsen :P
* veeeeeeeeeel GROLSCH bier
* windmolens
* een grote bus om onze spullen in te pakken :D
* en heel misschien een frituurpan... :9

Iemand nog verdere tips??!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weheheheh dat zowiezo en die douche dinges enzo
magnetron:P zonnebank(voor slechte weer)
zwembad

voor de vip area airco gekoeld bier relaxte banken jah dames met druifjes en ga zo maar door wehehheheeh i love it :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dr. Bob>> Je bent een aggregaat vergeten :p
Waarschuw beheerder
donateur
windmolens

Die waren het vorige keer wel nodig....beetje erg hot....zaterdag overdag gewoon 33 graden en geen schaduw te bekennen....

Een handgebouwde douche is ook geen verkeerde hoor....gewoon een grote gieter met dochekop erop :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bertuz echt niet :P:P:P:P

Waarschuw beheerder
Wel goed opletten he

:P:P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker man,zo warm als het vorig jaar was :D :P
Beter dan regen iig!

Ja bobby,waar wil je dat allemaal in meenemen dan?
In die ralle renault van jou moehahaha :devil:

Waarschuw beheerder
*edit* pf was weer vaag dus sta ik hier nog maar weer een keer

neh kleine vrachtwagen kimmie

*edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Echt wel Dr. Bob.......
aggreaat

???? :p

Waarschuw beheerder
Ja kijk maar

:p

Waarschuw beheerder
In die ralle renault van jou moehahaha

Nee Kimmie daar is dus die bus voor om onze spullen in te doen...

DUH! :p

Waarschuw beheerder
word een hele caravaan vanuit groenlo

:devil: beware!!!
Waarschuw beheerder
Beter dan regen iig!

Waarschuw beheerder
Beter dan regen iig!

Waarschuw beheerder
jah jah nu weten we dat wel kimmie :devil:
Waarschuw beheerder
óeeps,pf is beetje :vaag: geloof ik whaha!!

Waarschuw beheerder
ik was er allemaal bij

[img cacheid=00008c92000dd2663e7a9d5a1a0037b162]http://technoforum.dyndns.org/public_html/ubb/graemlins/peitsche.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ik was er allemaal bij

[img cacheid=00008c92000dd2663e7a9d5a1a0037b164]http://technoforum.dyndns.org/public_html/ubb/graemlins/peitsche.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Was ook meer een vraag of iemand weet wanneer de line-up bekend wordt gemaakt

Als je je inschrijft op de mailinglist op natureone.de dan wordt je goed en snel op de hoogte gehouden...
Waarschuw beheerder
Kben er nog nooit geweest.. :(

Dit jaar moet het er toch eens van komen ;)

Lijkt me tof!! :D

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
wil er heel graag heen heel veel goede dingen over gehoord,3 dagen non-stop feesten,extreem goede sfeer, erg relaxte camping en qua kosten schijnt het ook heel erg mee te vallen!(als je het met nl vergelijkt)!!:)

Weet iemand waar kaarten te koop zijn?en waar je reseveringen voor de camping kan maken?en hoe zit het met de controle op verdovende middelen?alle tips zijn welkom(Y)

Waarschuw beheerder
Camping kan je niet voor reseveren,
maar er kunnen wel zoveel lui op dat als je donderdag aankomt er zat plek is om nog eens zo'n houseparty te bouwen!
Zelfs zaterdags komen daar nog lui aan,
maar voor 't echte werk moet je donderdag present zijn ;)

Drugs & andere geestveruimende middelen...
Ja blijft een moeilijk verhaal daar in DU,
maar vorig jaar wouden we wat meenemen en toch maar niet gedaan.
Maar toen we daar reden waren ze de controle posten net aan 't op bouwen!
't Is en blijft een gok,
maar daar is genoeg voor iedereen!

Een kerel naast ons had een halve ons wiet bij zich en 100 tabletten :vaag:
(die nam de gok dus wel)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kaarten bij ticketbox, camping oprijden en voor zon 7 euro sta je daar 3 dagen. controles zijn er wel veel dus pas daar mee op.

Waarschuw beheerder
Of kaarten bij dance Drugs Store in Arnhem

(ligt er aan waar je woont he) ;)
donateur
Drugs & andere geestveruimende middelen...
Ja blijft een moeilijk verhaal daar in DU,
maar vorig jaar wouden we wat meenemen en toch maar niet gedaan.
Maar toen we daar reden waren ze de controle posten net aan 't op bouwen!
't Is en blijft een gok,
maar daar is genoeg voor iedereen!

zou ik toch niet doen

afgelopen jaar zijn wij door de douane aan de kant gezet. Gelukkig kregen wij een matte controle, omdat de helft half bezopen ons busje uitstapte.
Maar die duitsers die voor ons waren met de controle daar werd de auto echt binnenstebuiten gekeerd. Alles werd er uit gehaald wat los kon, hondjes en al aanwezig. Dus ik zou er niet aan beginnen, tenzij je het heel goed wegkunt stoppen(ook luchtdicht)
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon vroeg gaan natuurlijk
Wij kwamen donderdagnacht aan en hebben niks gezien qua controles etc! (nog niet echt supervroeg ofzo maar goed)

Als je spul mee wilt nemen dan moet je gewoon donderdag overdag aankomen.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wanneer kwam je aan?
Waarschuw beheerder
oeps
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oeps
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aha....dan hebben wij geluk gehad ;)
Artiest {SHOWLIST artist 27861, 53869}
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er cker weer bij, maar uhhhh Dat weer, nog beter dan vorig jaar, liever niet, vond het toen al niet te harden, al mochten we niet klagen

Waarschuw beheerder
Daarom windmolens ;)

Drugs,
ja zoals ik al zei,
blijft moeilijk!

Ik waag m'n kont daar ook niet hoor :vaag:
Waarschuw beheerder
ik ben ook zeker aanwezig dit jaar vorig jaar was vettttttt!!!!!! :P :bounce: vooral de camping whoeiiiiiii
veel drank mee :P
Waarschuw beheerder
donateur
drugs meenemen geen goed plan dus?heb geen zin om in duitsland vast te komen te zitten:)
denk dat daar wel wat te regelen valt:)

ben op 1auguatus jarig, kan me geen beter verjaardagsfeestje bedenken:D :bounce:
Waarschuw beheerder
T kan makkelijk....

Maar als je ze je controleren moet je het gewoon heel goed weggestopt hebben ;)

Waarschuw beheerder
En dan komt er een hond in je auto en kan je mee naar 't jutte bureau om je daar eventjes uit te kleden!

*resultaat*

N1 op 't politie bureau vieren :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het risico zeker niet nemen.......ze komen met honden al al je auto 'strippen' :s

En op de terug weg staan ze met zweet stripjes te controleren of de bestuurder dope heeft gehad :s...... ook leuk;)
Waarschuw beheerder
je moet het gewoon goed wegstoppen.....

Hadden wij vorig jaar ook gedaan. Ik weet zeker dat als ze ons hadden gecontroleerd ze niks gevonden zouden hebben ;)
Waarschuw beheerder
Haha ik en me vriendin hadden het gewoon in onze rugtas zitten, best vaag hah.......maar we werden niet gecontroleerd mochten zo door rijden, we kwamen rond een uur of 4 aan donderdagmiddag en ik had niet echt contoles gezien toen.....verder helemaal geen problemen gehad met drugs.....hadden alleen veel over op einde en moesten dat weggooien toen we vertrokken, want onze buren die zo aardig waren ons een stuk terug te rijden, wilden geen problemen & wij ook niet natuurlijk!!! maar ook toen we terug gingen werden we niet gecontroleerd :d

alleen dit jaar gaan we het toch wel op betere plek stoppen :)
Waarschuw beheerder
2Thias---> Mag ik vragen waar je dit had verstopt en hoe?denk dat de douane doggies t wel hadden gevonden.....

Waarschuw beheerder
Dacht ik ook zo, behalve je drukt het in een volle pot honing of nutella of zoiets...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd, ik had het in een pot pasta gedaan en een shampoo fles....

Alleen kut om het eruit te halen maar is allemaal goedgekomen

Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat (als jullie 't risico al nemen) jullie dan zo weinig meenemen!
Ik bedoel in een shampoo fles gaat echt niet veel in ofzo!

Ga dan 's woensdags al weg,
neem een ons wiet mee en ga dat daar verkopen!
De klanten kloppen zo wel bij je aan,
daar hoef je niks voor te doen ;)

Je kunt dan alleen de camping nog niet op,
maar met het geld dat je daar verdiend kan een dagje hotel of in de auto slapen er ook wel af.
En 's woensdags heb je zowiezo nog geen controle :D

Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar met de trein gegaan .. Geen politie gezien .. Ik heb trouwens helemaal geen politie gezien die dagen ..!!!!????
Waarschuw beheerder
Dr Bob.....

Wie heeft gezegd dat we weinig mee hebben genomen dan? ;)
We gingen met 6 man heen....allemaal minimaal 1 shampoo fles en een pot pasta ofzo....

Gaat wel genoeg in hoor, moet je wel ff zorgvuldig je shampoo fles uitzoeken ;)

Waarschuw beheerder
Dan nog is 't te weinig om daar je kont te wagen!

Volg m'n plannetje maar op,
kan je rijk worden daar ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Allemaal leuk en aardig maar hoe wou je dat allemaal gaan meenemen dan?

Jah, en dan wanneer ze je controleren niks vinden? :)

Waarschuw beheerder
Dat zeg ik,
gewoon woensdag gaan!
Op woensdag is de kans dat ze je cecken ongeveer 0%
Dus maakt 't niet uit waar je 't verstopt!

Een politie hond kan 't trouwens wel ruiken als je 't in een shampoo fles of honingpot doet
(een kameraad van mij is jut);)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
=Thias= 21 januari 2004 18:46
Dr Bob.....

Wie heeft gezegd dat we weinig mee hebben genomen dan?
We gingen met 6 man heen....allemaal minimaal 1 shampoo fles en een pot pasta ofzo....

Gaat wel genoeg in hoor, moet je wel ff zorgvuldig je shampoo fles uitzoeken

Ja, zo'n doorzichtige fles o nie whehehe :p

Waarschuw beheerder
ach ja iedereen suc6 met smokkelen mocht het gelukt zijn kom dan kamp groenlo ff opzoeken weheheheh

ik betaal wel wat meer

Waarschuw beheerder
Een politie hond kan 't trouwens wel ruiken als je 't in een shampoo fles of honingpot doet

Had ik niet verwacht... Ben je zeker dat ie niet de buitenkant van de fles ruikt waar je bijvoorbeeld met je vingers aan gezeten hebt die naar dat spul stonken toen je het erin propte of zo?

Waarschuw beheerder
Nee weet 't zeker,
heb me er al eens vaker mee bezig gehouden en heb 't ook al eens op tv gezien!

En info van binnenuit he ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb er weer zin in....dit jaar ben ik ook weer van de partij!!
donateur
Väthischist 22 januari 2004 15:16

Had ik niet verwacht... Ben je zeker dat ie niet de buitenkant van de fles ruikt waar je bijvoorbeeld met je vingers aan gezeten hebt die naar dat spul stonken toen je het erin propte of zo?

ik denk wel dat dat het geval is. Want ik heb smokkel tactieken van een Engelsman geleerd die maandelijks een flinke buil wiet mee terug nam. En die vertelde me dat het belangrijkste is wat je moet doen is de buitenkant wassen waar je het indoet, want meestal blijft daar de geur aan hangen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga der ook zeker heen ik vraag me alleen nog af hoe ik alles mee ga krijge.. in me kleine autotje.. hehe als we na een feestje hier in nederland gaan zit me auto al vol..
denk dat ik ma een busje moet hure ofsow:S
Waarschuw beheerder
ik denk wel dat dat het geval is. Want ik heb smokkel tactieken van een Engelsman geleerd die maandelijks een flinke buil wiet mee terug nam. En die vertelde me dat het belangrijkste is wat je moet doen is de buitenkant wassen waar je het indoet, want meestal blijft daar de geur aan hangen

Ik heb het nie over wiet he ;)

Waarschuw beheerder
Ja ik ga, heb zin, en vergeet mn oordopjes niet:) Vind het ook wel relaxed dat het dit keer niet gelijk is met DV

Waarschuw beheerder
:yes:, vooral ruikt wiet sterker (iig veel sterker dan bijv. pillen)...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ma als je het luchtdicht inpakt dan kunne ze het nooit ruike lijkt mij
Waarschuw beheerder
donateur
Wij zijn dit jaar ook van plan om met een grote groep af te reizen naar dit feest!! Als ik de verhalen moet geloven is het echt gruwelijk daar :d Dus ik ben zeer benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Na afgelopen weekend op 'Raketenbasis Pydna' ben ik helemaal overtuigd! :D (Y) ondanks dat het feest werd stopgezet vanwege de weersomstandigheden was 't op de 'parkplatz' uitermate gezellig, en in de zomer keren we dan ook weer zeker terug naar Kastellaun! (Verslag)
Waarschuw beheerder
Ik denk wel dat ik van de partij ben!!!!!!:BOUNCE:
Waarschuw beheerder
Hier ben ik zeker bij !

Industrieele locatie i.c.m. landelijk buiten hangen in de bergen is het helemaal. En dan ook nog eens overmoeibaar rammende en pompende techno die door je lijf giert tot je op een gegeven moment 1 bent met alle partyfreaks daar en de verwarring hoogtij viert. Stilletjes sterven de receptoren in de grijze massa een euforische heldendood. Ze zijn immers voor N1 gegaan.

Waarschuw beheerder
:devil:
Waarschuw beheerder
dit word vier dagen lang :bounce: en vier dagen lang :xtc: .... het hoe ligt eraan hoe graag je wilt, tog?
Waarschuw beheerder
Pet Boys en The Advent zijn al geboekt..
Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar denk ik ook voor het eerst een kijkje nemen, als ik de verhalen moet geloven is het te gruwelijk :)

ben op 1auguatus jarig, kan me geen beter verjaardagsfeestje bedenken

ik ben 31 juli jarig, is ook een hele goeie :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2oo3 was het super dit jaar zeker weer maar dan minder loesoe

Waarschuw beheerder
96 uur continue feest

Zo, en dat hebben we geweten ook whehehe(Y):bounce:.

Heeft iemand het adres van de organisatie?
Kan ik vast vragen of ze wat meer watertanks neerzetten :S hahaha.

Mag van mij snel zomer zijn.

2 Franzelare
vorig jaar kon ik door omstandigheden niet, dit jaar ben ik wel vanplan ff te gaan buurten

Whahaha, effe buurten zegt ie. Je komt daar niet meer weg:D.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand het adres van de organisatie?

I-Motion GmbH, Mayer-Alberti-Str. 11, 56070 Koblenz :p

Is er de vorige keren echt een watertekort geweest dan?

Waarschuw beheerder
Nou ik mag toch aannemen dat ze leren van hun fouten. Of er watertekort was?

We hebben 2 of 3 keer 4,5 uur lang geen water gehad en dat met 33-35 graden. En dan praat ik echt over de hele camping. Ik heb echt alles afgelopen whehehe.

Nee, dat gaan we dit jaar toch iets anders doen hahaha.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan ik vast vragen of ze wat meer watertanks neerzetten hahaha.

Indd ja,was vorig jaar echt niet te houden.
Waren ook veel mensen van hun stokkie gegaan,beetje jammer.
Waarschuw beheerder
ToberZ 12 februari 2004 13:00
Indd ja,was vorig jaar echt niet te houden.
Waren ook veel mensen van hun stokkie gegaan,beetje jammer

Beetje dom van die mensen dan. Alsof er alleen maar water te drinken is??
Ze hadden net zogoed 7-up o.i.d. kunnen nemen

Waarschuw beheerder
GHB wagen :9

:P

Lekker opwarmen tot 30C

Hahaha
Waarschuw beheerder
Jah lekker joh om 9 uur smorgen 7-up drinken als je je tent wordt uitgebrand door de zon ;)
Waarschuw beheerder
"Jah lekker joh om 9 uur smorgen 7-up drinken als je je tent wordt uitgebrand door de zon"

Ja, maar dan met bier !
Artiest {SHOWLIST artist 38809, 46880}
Waarschuw beheerder
donateur
whoei whoei zon zin...!! Jah drugs doen we niet aan dus..!! Wordt 1 groot feest...
Waarschuw beheerder
donateur
Jah drugs doen we niet aan dus..!!

Drugs are bad :p
Waarschuw beheerder
donateur
Irreversible en HOT Events zullen voor een vette geluidsinstallatie en party area gaan zorgen op de camping "B-There"!

Waarschuw beheerder
Cool,
count me in as DJ! :P

Groenlo gaat N1 ook een kamp bezorgen,
maar alleen Hakke...

HOT zal ook de techno kan t wel op gaan of nie?

Binnenkort eerst nog ff hemelrave'n :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ik ook wel ga....

lijkt mij echt een werelds festival:D
Waarschuw beheerder
donateur
Dr. Bob>> Reken maar dat er ook veel gehakt zal worden in onze area (y)..........

Waarschuw beheerder
beter kome wel ff langs hakke

Waarschuw beheerder
Alleen jammer dat die lui uut Ol'nzaal er bekent om staan dat ze niet kunne feesten :P

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig kom ik eigenlijk uit Losser, dus dat scheelt weer hehe.......

Reken er maar op dat we de vetste area van de camping gaan fixen ghehe:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
We zullen niet de vetste hebben,
maar we raggen daar wel 't hardst!
(kwa muziek style)

Dat weet ik zeker... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Die uitdaging durf ik wel met je aan te gaan Bob :p.........

Waarschuw beheerder
Staat vast... (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga dr wel heen..weet nie hoe
weet nie met wie
maar ik ben dit jaar op N1!
Waarschuw beheerder
je ga met mij mee lief :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja baas...als jij t zegt ;)

Maar dan ook wel echt aan de afspraak houden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wordt weer een super vet feest dit jaar!
Kijk er echt naar uit!

Ook ff uitkijken met uit je tent terugrijden op zondagmiddag. Hadden vorig jaar flinke controle met bloed samples afnemen en de hele flikkerse zooi.

Zitten er dit jaar aan te denken om een grote legertent mee te nemen etc. Zijn er nog andere mensen die van plan zijn om dit jaar op de camping het e.a. op te gaan zetten?

Waarschuw beheerder
EONE >>>

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Dat dacht ik wel!
Zie terug in dit topic ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb zeker weer zin in mijn 2e keer Nature One, supergoede techno, top sfeertje en erg veel gelachen op de camping, als ik het echt ff niet meer trek ga ik naar me hotelkamertje op een kleine 10 minuutjes afstand. FF liggen, douchen en als ik honger heb ff eten en dan weer lekker verder op de campingof op het feest(hangt van de tijd af :)
Waarschuw beheerder
Fr@nkie ...mietje!!!!!!!! hehe.....was cker vet vorig jaar...dit jaar ook cker weer maar met me eigen fotocamera....want wil het echt wel weer vast leggen allemaal. En deze keer niet zo snurken he:D
Waarschuw beheerder
Ja ik ben er ook te vinden net als vorig jaar!!!

WOW wat een feest is dat zeg!!
Waarschuw beheerder
Heb er niets te zoeken dit jaar. Ga lekker naar het groooootste hardcore feest ooit.
Waarschuw beheerder
En deze keer niet zo snurken he

Niet te bijdehand he Japie!
Waarschuw beheerder
donateur
Bang voor controles? Woensdagavond of donderdagochtend al aanrijden, is er niks aan de hand. Tot nu toe beginnen de controles in Kastellaun al jaren op donderdagavond.

Ik hoor hier mensen spreken over de "camping". Voor wie er nog niet is geweest: de "camping" is een groot stuk weiland met een hoop dixie-toiletten, een enkel eettentje en dat was het dan wel zo'n beetje dus zorg dat je voorbereid van huis gaat.

De lol is dat er heel veel mensen een eigen soudsystem mee nemen en er overal op het terrein spontaan feesten ontstaan. Dit is iets unieks en niet te vergelijken met welk feest dan ook in Nederland. Qua sfeer is de camping misschien nog wel heftiger als het echte Nature-One feest.

Als je gaat, ga dan ZEKER op de camping staan!

PS. Er zijn opvallend veel Duitser, maar da's vaker in Duitsland. Ga woensdagavond al dan ben je er tegen vrijdag een beetje aan gewend.
Waarschuw beheerder
donateur
reken op een super vette Eastside party area, met veeeeeeel geluid en veeeeel Hardcore (y)
Waarschuw beheerder
Als je gaat, ga dan ZEKER op de camping staan!

anders heb je cker niet alles gezien, als je alleen het festival zou meemaken dan weet je echt niet wat N1 nou is :yes:
Waarschuw beheerder
Welke Muziekstijlen worden er allemaal vertegenwoordigd?

Ik las bovenin Techno das niet egt mijn smaak MAAR
ik las ook een tijd terug dat Thunderdome er ook is enz.. Welke muziekstromingen zijn der?
Waarschuw beheerder
[IMG]http://www.ravingplanet.de/images/News/Paraden/NatureOne/Camping_Village.jpg[/IMG]

en hier is een filmpje

Das Festival - Part II Rundflug

Das Festival - part I rundflug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
reken op een super vette Eastside party area, met veeeeeeel geluid en veeeeel Hardcore (Y)

:yes: :9
Waarschuw beheerder
donateur
hardcore Lover>> Zo'n beetje elke house stroming die je je kunt bedenken is er wel, ook Hardcore......... maar Techno voert wel de boventoon daar....... maar ach, alleen voor de beleving is het um al te doen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En aangezien Bertuz bij de Eastside clubkut possé hoort is er voor hem ook zat te beleven... :bloos: :flower:

Eastside against Eastside battle! :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Groenlo valt nie onder de Eastside Bob...... Groenlo is gewoon Groenlo, op de rand van Gelderlang/Overijsel en hoort nergens bij :p

Waarschuw beheerder
Globaal gezien zijn wij meer Eastside als jullie.
Wij wonen net in die oost punt van Nederland!!! :9

Steenworp afstand van onze nog meer oosterse buren.... :D

Waarschuw beheerder
en zo is dat maar net:yes:
donateur
misschien gaan we komend jaar met een party-organisator hier uit de buurt :D

Dat houd dus in dat we mega veel geluid meenemen :devil:

Waarschuw beheerder
Na aperd! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Thom-ass>> Das mooi, aangezien wij ook party's organiseren, en we het samen gaan aanpakken met HOT (Hemelrave luitjes, jeweetwel) :p..........wij zijn toch beter :p

Waarschuw beheerder
Oho battle against Thom-ass :P

Je krijgt het nog druk Bertuz!

Waarschuw beheerder
betjen knappen:P
donateur
vorig jaar hadden we al 3000 watt bij. En dat moet komend jaar toch zeker wel met factortje 5 vermenigvuldigd worden :devil: Kijken hoe ver je dan komt Bertuz ;)

Of gewoon combineren.. Stereo! :9

Waarschuw beheerder
Oehhhhhhhh :kwijl: wat hebben we alweer zin in Nature One !!!

Wanneer zou de line-up bekend worden gemaakt ?

Waarschuw beheerder
nahh ja als ik dit zo hoor...pfff dat belooft wat...fuck nederlandse parties dan maa....en dan ben ik dr nog niet eens geweest 8)

ben niet iemand die langer dan 2 nachtjes doortrekt....maar hihi denk dat dr maar s voor de verandering wat het neusje ingaat ;) gheghe en 4 dagen doorgaan staat nu al vast voor me.....ken mezelf :yes: gheghe

kan niet wachten YEAH
Waarschuw beheerder
donateur
Thomm-ass>> 15000 watt is niet verkeerd, 'operatie 3 vrachtwagens mee' zekers:p...... we zullen toch zowieso de 10.000 meenemen, maar het gaat niet alleen om het geluid he ;).....
Waarschuw beheerder
donateur
Nature one ja was erg goed tedoen..
niet slapen, steeds die verschillende basse om je camping tent heen, dit 24 uurs! gewoon lekkah!enie dusie dit jaars maars weer heen!
Waarschuw beheerder
wist je dat????

Je flink veel pillen/wiet moet meenemen want die duitsers zitten op ons te wachten. Als ze in de gaten hebben dat je NLer bent, willen ze meteen alles kaufen.
Wij als Nederlanders moeten toch voor de zielige nuchtere duitsertjes zorgen dat ze ook een beetje van de plaat raken.

Dus denk aan de medemens en geniet.
Waarschuw beheerder
donateur
wist je als je gepakt wordt met drugs door de duitse politie ze je niet als duitser behandelen maar als nederlander dus je bent nog effe meer de lul dan normaal....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Knallen in de Duitse bajes ja :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
100% gegarandeerd aanwezig

word het feest van 2004 :yes:
donateur
dekx 14 maart 2004 13:16
wist je dat????

Je flink veel pillen/wiet moet meenemen want die duitsers zitten op ons te wachten. Als ze in de gaten hebben dat je NLer bent, willen ze meteen alles kaufen.

Wist je dat de douanne het veel sneller ziet, als je met zo'n mooie NL nummerplaat aan komt rijden, dan mag je gegarandeerd de auto langs de kant zetten voor een controle.... Enja ik praat uit ervaring ;)
Waarschuw beheerder
je hebt een behoorlijk bos weggezaagd daar frankie....kunnen ze de camping mee uitbreiden:D hehe

Waarschuw beheerder
mwa wel relaxed zoon feesst ja !!!ma laat me raden 18+.... niet voor mij dus ma volgend jaar ga je me horen...
Waarschuw beheerder
donateur
skitzo>> Ze controleren je ID daar echt niet hoor...... fouileren doen ze al amper om het een beetje te laten doorstromen dus........ en dan nog, de camping is al1 groot feest, je kunt je daar alleen al makkelijk 4 dagen vermaken ;)

Waarschuw beheerder
vraagje, dit jaar wordt voor mij ook nature one (De 1ste keer) hoe zit dat met 't ticket voor het feest en hoe zit het met het regelen voor de camping, wordt dat allemaal via de site bekend gemaakt ofzo... want begreep van dees en geen dat je optijd erbij moest zijn voor de camping.. :)
donateur
afgelopen jaren was het zo dat je een festival kaartje kunt kopen voor 2 dagen(49,-) of voor een van de 2 dagen(35,-). Voor de camping kun je bij binnenkomst betalen. Vanaf Donderdag 11,-, vrijdag 9,- en zaterdag 7,-.. geloof ik. Je hoeft dus niets te reserveren maar de camping zit niet bij het kaartje inbegrepen.

Waarschuw beheerder
ahh ok dan :), en uit de verhalen hier te lezen kon je een ticketbox kaart halen ofzo?? want waren zo veel people die niet wisten dat ze hem om moesten wisselen :D:D
Waarschuw beheerder
Klopt...kwist het zelf ook niet dat je het moest omwisselen.....stond gelukkig ook niet een heel groot bord met omwisselen vlak naast de ingang....stom
Maareh met fouilleren moet je wel oppassen want als je er uitgepikt wordt ga je naakt...helemaal...

Waarschuw beheerder
Ik weet ook nog niet precies met wie en hoe! maar reken maar dat ik aanwezig ben :bounce: :kwijl: Ik wacht op de zomer :)

Waarschuw beheerder
De zomer's die ze daar kennen die zijn echt warm!!!
Ik en mijn biertje zaten vorig jaar te kooken in de stoel!

Dit jaar koelkast(en) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pfff enof we aan het koken waren pfff
Waarschuw beheerder
Ja nature dit jaar dus echt ff wat meer vaten bier meenemen en ijskasten voor lekr koud water
hoef je niet dat smerige water joe te drinken.
meer coke
meer pillen
meer bier
meer wiet
meer ghb
meer popers
Dan kan het aleen maar leuker worden dan vorig jaar.
Waarschuw beheerder
2 Ijsmeester: meer GHB had je vorig jaar niet genoeg dan???
Waarschuw beheerder
wat weet jij er nou van?
je was er niet eens bij
Waarschuw beheerder
eppo....nog meer g je liep er vorig jaar al zwaar verlept bij:P....je was niet de enige;) maar idd het kan alleen nog maar leuker worden nog :vaag:er
Waarschuw beheerder
donateur
Dit jaar gewoon de tap weer mee....... op elk moment van de dag een ijs koud Grolschje (y)
Waarschuw beheerder
heb hier zin in????
laat het nu maar vast komen.

Waarschuw beheerder
ghe ghe la pussy's ook present op n1 (Y)
Waarschuw beheerder
Amstel uit de TAP tot je erbij neervalt:bier:!!!!

Waarschuw beheerder
Amstel uit je tap??? :bah:

Wordt dus na 1 biertje neer vallen :P

Waarschuw beheerder
ghe ghe:devil:

Waarschuw beheerder
goh stil hierzo zeg:(
Waarschuw beheerder
donateur
Check de Veronica gids van deze week, op bladzijde 24 ;).......... de tekst op dat zwarte apparaatje hehe......

Verder ben ik helemaal niet geobserdeerd door Nature One hoor :frusty:
Waarschuw beheerder
zal eens kijken of er hier bij ons nog een paar voor te porren zijn.
Ben in 2002 geweest met een paar duitsers, was wel lache.

Kijken of ik een campertje kan regelen
Waarschuw beheerder
donateur
Kamper moet je nie doen....... veel te duur om te huren

Wat wij vorig jaar hebben gedaan is een oude vouwwagen kopen, daar kun je zo met 8-10 man relaxed in liggen....... gewoon op marktplaats kijken, kun je die dingen kopen voor 125 euri's :p

Na het weekend sloop je dat hele ding op de camping, en laat je hem gewoon staan......ideaal
Waarschuw beheerder
ja weet ik maar ga hem ook niet huren
Waarschuw beheerder
zit r zwaar over te denken om te gaan dit jaar :P
alsk vervoer kan rgeelen ga'k er zeker heen
massaal bruut
Waarschuw beheerder
donateur
wordt een absolute puinhoop!!

Waarschuw beheerder
wordt kuttfeest ben nu 2 jaren al van de party maar laatste keer was toch echt de minste.
Er waren gewoonweg teveel gabbers.
En niet alleen maar vriendelijke maar ook een heel stel van die whitepower gasjes die de sfeer verneuken niet mijn feestje meer dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Pff je laat je feest toch niet verpesten door een paar wazi's??....... ga je toch lekker ergens anders staan........ en ze waren er echt niet veel

Waarschuw beheerder
Ja idd.
Heb die gasten vorig jaar ook wel zien staan ja...

Aah zolang ze mij niet lastig vallen mogen ze daar wel zielig staan te doen! ;)

Party on!

Waarschuw beheerder
wou net zegge daar heb ik ook geen last van gehad waren er echt niet zoveel
en kon eerlijk gezecht wel lekker genieten van hun muziek s'ochtend bij me ontbijtje

voor de rest mogen ze van mij ook zeker wegblijven
wazige gasten
Waarschuw beheerder
Denk dat ik maar op donderdag ochtend heen ga :jaja:

vraag me alleen af hoe mijn lichaam gaat reageren na 72 uur geen slaap... tot nu toe ben ik niet verder gegaan dan 48 uur... :S

CU
Waarschuw beheerder
donateur
Als we het geluid kunnen waarmaken, gaan we woensdag al weg :frusty:

Waarschuw beheerder
Aha meneer krabbeld al terug :P
Waarschuw beheerder
donateur
Haha beware Dr. Doolittle :p........
heb geen zin om dit hele topic door te spitten, maar weet iemand iets over de aanwezigheid van de thunderdome tent/bunker ?? omdat net dat hardcore festival in Nederland dan is :S wel jammer als er niks van hardcore zou zijn, maar ook weer niet essentieel ;) das de gezelligheid
Waarschuw beheerder
donateur
maak je geen zorgen, ID&T staat er met hardcore, das zeker!
da's goed nieuws dan :D en anders was er volgens mij nog wel ergens wat hardcore te horen heb ik t vermoeden ;)

Waarschuw beheerder
Te horen zeker,
maar verwacht niks van de te kleine tent op N1!

Als je echte voor de hardcore komt is dat een zware tegenvaller...

Op de camping....

daar is het hakke :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Geluid in de hardcore is altijd wel mega bruut, alleen de sfeer is er vaak ver te zoeken op N1...........

Waarschuw beheerder
De sfeer wel, maar de warmte niet :S :(

Vind de Thunderdome tent daar maar zwaar bagger al kom ik daar wel voor kwa muziek...

De camping rules,
maar dat hoef ik denk ik niet meer uit te leggen toch?! :D
donateur
de sfeer had ik vorige jaar en het jaar daarvoor wel gevonden, maar nie in de Thunderdome. Toch meer in de Century circus. :jaja:

Was overigens wel lache in de T'dome aan van die vage mensen vragen hoelaat Johan Gielen en Jean daar moesten draaien. Zegt er een 'ff in mijn boekje kijken' :P
dan maar hakkuh op de camping dus :D kom niet alleen voor de hardcore anders had ik net zo goed in nederland kunnen blijven ;)
Waarschuw beheerder
ZIN!!

Te lang w8ten :(
Waarschuw beheerder
donateur
Een paar dingen:

1. De "camping" is geen echte camping.
2. Nature-One is geen hardcore/hardstyle.
3. De Duistse politie is geen Nederlandse politie (als je begrijpt wat ik bedoel!)

Verder alles heftig daar!

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Waarschuw beheerder
2. Nature-One is geen hardcore/hardstyle.

Hmmz weet niet welke Nature One jij heen gaat, hoor er toch al een aantal jaar hardcore....
Waarschuw beheerder
Tsjah vorig jaar heengeweest, was wel apart. Oordoppen mee iig. En ja, Hardcore... haha in de flyer stond iets over het feit dat id&t zn beste dj's ging sturen... HAHHAA wat een fokking blamage. Ik heb nog nooit zoveel middelvingers de lucht in zien gaan in zo'n klein tentje :-D Toen deed ie de ros-knal-beuk aanpak, blinde snoeiharde beats door de tent en zonder enig nadenken de volgende snoeiharde beats erin, koptelefoon lag ergens ver weg volgens mij, was wel grappig om te zien en geen duitser die het langer dan 5 minuten uithield, tenzij een Nederlander enig pilletje had verschaft ;-)

Naja anyway, dit jaar weer !!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ricdelange is duidelijk niet op de hoogte van het Nature One gebeuren :s.....

Waarschuw beheerder
Maar dat brengen wij 'm wel bij ;)

Waarschuw beheerder
als het goed is gaan we weer naar nature one!!!

paaaaartyyyyyy!:D
Waarschuw beheerder
[img width=600 cacheid=0004deaf000c56b41f6c4a741a00470e96]http://www.nature-one.de/fileadmin/no2004/no_plakat.jpg[/img]

Vrijdag onder andere:
Paul van dijk
Chris Liebing,
Dave Clarke
Sasha
Adam Beyer
Moquai
Ferry Corsten
Tom Novy vs. Sander kleineberg
Three Black

Zaterdag onder andere:
Westbam
Sven vath
Rush
Tomcraft
Bad Boy Bill
Gayle San
Taucher
Cari Lekebusch
Miss Djax

Thunderdome AREA:
The Viper
Endymion
Angerfist (live)
DJ Justino
DJ Bionic
DJ Cremator
Dr Z-Vago
Panic
Beast Boy & Da Vinci
DJ Sceletor
DJ Falk
2-Hard & MC Double-T
Mr. Sinister
DJ Wizard
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind de Thunderdome maar matig tot slecht! :(

Hoe kom je aan die info?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wordt de 1e N1...:kwijl:

Er staat nog niets in de agenda trouwens...O:)
Waarschuw beheerder
Td is ook géén hoofdzaak daar ;)
Kowalski
Beyer
Pet Duo
Advent
Lekebusch
Gayle San
Villalobos
Acid Junkies
Heil
Berkovi
Vigorito
Osuna
Obi

genoeg namen die mij aanspreken :D

Waarschuw beheerder
Td is ook géén hoofdzaak daar

Duh, dat was me al wel bekend,
maar iets betere namen mog ook wel... :(
Waarschuw beheerder
ach komt vast goed :yes:

anders kan je altijd nog in NL blijven voor dat HC-Festival, helaas ga ik dat missen :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het bijzonder jammer dat Thunderdome op Nature One is, het doet gewoon af van de overige huizenhoge kwaliteit van dat festival..Laat TD maar lekker thuis...!

2004 wordt mn 2e Nature One en k heb er zeker zin in :D!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben het met !ack eens, Thunderdome voegt niet echt iets toe aan de Nature-One sfeer!

Waarschuw beheerder
Zeur niet man!!!
Er is voor iedereen wat dus waarom geen Thunderdome?!?
Had van mij alleen wel een ander naam mogen hebben!
Geen Thunderdome :S

Heb van die duitste dj's nog nooit iets gehoord
en zoweizo nog nooit op een Thunderdome gezien dus hoefen ook daar niet onder die naam!

Ieder beleeft zo zijn eigen N1 de één met wat hardcore en de ander zonder...

anders kan je altijd nog in NL blijven voor dat HC-Festival

Maar die hebben niet 3 dagen een camping :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vrijdag:

Paul Van Dyk
Chris Liebing
Dave Clark
Adam Beyer
Moguai
blank & Jones
Ferry Corsten
Tom Novy vs Sander Kleinenberg
Three Black Pimps aka Afrika Islam
Kai Tracid
Pet Duo
Boogie Pimps
A Sides
Roberto Fuoge
Shee-La
Tomi di Roy
Bengston
Dr. Schmidt
Kommander Keen
Live:
The Advent
SONO
Alexander Kowalski
Milk & Sugar vs Damien J. Carter
Northern Lite
Matt Flores
Nautre One inc

Zaterdag:
Westbam
Sven Vath
Bad Boy Bill
Rush
Tomcraft
Cari Lekebusch
Hooligan
Gayle San
DJ Koze
Ricardo Villalbos
Bassface Sascha feat. MC Killa B
Joey Beltram
Taucher
Dj Toicadisco
Tobe Neumann
Tillmann Uhrmacher
Angelo Mike
Loco Dice
Tamia Vulcano
Aphrodite
Lucca
Babor
Umberto
DJ Gid
Lee Bass
Lightwood
Dahler Dub Convention feat. Oldcut & Degobert Dub
Live:
Anthony Rother
Nu NRG
Johannes Heil
Funk d'Void
Kid Alex
EGOEXPRESS
Thomas P. Heckmann
Acid Juinkies
Tube Tech
DJ Tash & Circuit Breaker
Golden Allstars

GOLDEN TEN FLOOR
Marusha
Dag
Tanith
Miss Djax
Mark Spoon
Andy Dux
James MD
Charly
Ilsa Gold
RMB
Mijk van Dijk

Toni Rios
Pascal F.E.O.S.
Andre Galuzzi
Oliver Bondzio
Justin Berkovi
Frank Lorber
Cess
Magda
Jocek Sienkiewicz
Chris Tietjen
Meat
D. Diggler
Paco Osuna
Danilo Vigorito
Pauli Steinbach

Thunderdome AREA:
The Viper
Endymion
Angerfist (live)
DJ Justino
DJ Bionic
DJ Cremator
Dr Z-Vago
Panic
Beast Boy & Da Vinci
DJ Sceletor
DJ Falk
2-Hard & MC Double-T
Mr. Sinister
DJ Wizard

Zoiets wordt het.
Bron?
Download de digiflyer op de site (de poster) staat de volledige line-up op inclusief club dj's.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gaat weer goedkomen daar twijfel ik niet aan
Waarschuw beheerder
donateur
2004 wordt mn 2e Nature One en k heb er zeker zin in

me to
Chris Liebing
Dave Clark
Adam Beyer
Moguai
Pet Duo
The Advent
Alexander Kowalski
Northern Lite
Marusha
Acid Juinkies
Tube Tech
Bad Boy Bill
Rush
Tomcraft
Cari Lekebusch
Hooligan
Gayle San
DJ Koze
Ricardo Villalbos
Tillmann Uhrmacher
Johannes Heil
Funk d'Void
Mijk van Dijk
Toni Rios
Pascal F.E.O.S.
Andre Galuzzi
Oliver Bondzio
Justin Berkovi
Paco Osuna

en
met deze namen gaat dat zeker goed komen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wordt weer un zwaaaaaar vage bende!!!!! :p

dit jaar wel ff wat beter voorbereid er heen....

weet ook nog niet hoe ik er ga komen, maar ik ga SWS!!!!

EN HARDCORE VOEGT WEL DEGELIJK IETS TOE AAN NEETJUR WAN!!!! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Oei oei oei!

Wat een dik festival wordt dit!

Maarre, zijn er helemaal geen toiletgebouwen enzo? Vind het toch wel fijn als ik iig mn face en bovenlijf kan wassen :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja een stuk of 10 douches,ieder geval 2 jaar geleden.
Met elk een wachttijd van 2 uur of zo:s:-s
Waarschuw beheerder
gewoon jerrycans mee nemen en die over je hoofd heen mieteren wil ook best verfrissen hoor! :)
Waarschuw beheerder
Of je gaat naar dat turn gebouw, waar je een uur wacht.

2 euro betaald.

en met zo'n 20 man + vrouw onder een ijs koude douche stapt.
Waarschuw beheerder
of lekker met je eigen auto op zoek gaat naar een zwembad

heb ik vorig jaar gedaan, lekker toeren en op een gegeven moment kom je wel weer een dorp tegen, trek je zo`n adolf aan z`n strik en vraagt of er een hallenbad is, komt altijd wel goed
Waarschuw beheerder
donateur
Tjsa, zwembad is een goeie optie denk ik, en verder gewoon lekker veel water meenemen!
Waarschuw beheerder
ja ok maar wc`s dat is en blijft een probleem

vrijdag gaat het nog wel maar zaterdag en zondag is het echt een knijper op je neus en een mondkapje voor
Waarschuw beheerder
donateur
Heb op mn werk nog wel een gasmasker liggen, lekker meenemen denk ik! ;P

Waarschuw beheerder
wc's werken wel schoongemaakt dus als die wagen langs was geweest was het weer een paar uur vol te houden ghe ghe

verder echt een bende ja die wc's pff kan altijd net nie lang genoeg me adem in houden :P
Waarschuw beheerder
je ken ook in het dorp daar douchen
gewoon bij mensen thuis

en als je wat wil eten moet je kastellaun in gaan heb je speciale nature one menu's voor 7 euro heb je veel te eten en echt lekker kwamen we voorige jaar een beetje te laat achter helaas

Waarschuw beheerder
TIP!!

Neem een douche-zak mee die je aan een paal kan bevestigen en die in de zon opwarmt...
Vorig jaar voor het eerst mee genomen naar N1 en ontzettend veel plezier van gehad!! (y)

[img]http://www.allerlei.nl/fotos/103938.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
jepz das ook een must
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe zeker een must Beukmanz....... maar dit keer gaan we er bier uit sjikkeren o nie :p

Waarschuw beheerder
Aaaah gewoon ff met je kop onder die tankwagen toch :D

Toen we vorig jaar weg reden zagen we idd. een huis in een dichtbij gelegen dorpje waar ze gewoon de achterdeur los hadden gezet en een bord erbij met douchen €2!

BBQ zuigt!

De maden hadden vorig jaar mijn vlees ontvoerd :P

Waarschuw beheerder
ja en dan nog losgeld vragen ook

gekke duitse maden :vaag:

Waarschuw beheerder
Dit jaar fuck the BBQ!

Gewoon lekker daar een dorpje in ;)

Kan er meer drank mee i.p.v. vlees :P
Waarschuw beheerder
Gewoon niet die plee's in gaan.....simpel zat :P

Vorig jaar alleen eerste avond naar de plee gegaan. Verder kon je me echt voor geen goud die hokkies in krijgen :/

Waarschuw beheerder
Die wc's daar zijn een hel!
Elke keer als ik daar binnen kwam kon ik wel kotsen!
Na 3 keer vond ik het wel genoeg.
We zaten aan de rand van de 'camping' dus gewoon met een pleerol op pad toch :P

Kan me voorstellen dat er nu mensen zijn die zich bedanken na het horen van al die luxe :P

En toch is de camping een groot feest :D
Waarschuw beheerder
Nou ik moet wel zeggen dat ik me nog nooit ZO smerig heb gevoeld als toen, na drie/vier dagen :P

Echt te erg, maar was het wel waard :yes:

Waarschuw beheerder
enof dat het waard was pff en die lekkere warme douche toen ik weer thuis was mmmm heerlijk
en die koude halve litter pfff daar deed ik een moord voor

daarom gaan we het dit jaar anders aanpakken
Waarschuw beheerder
Jah pcies....zeker anders aanpakken. Vorig jaar echt te makkelijk over gedacht, viel dus wel ff tegen.

Maar dat maakte het wel weer zo geweldig :D
Waarschuw beheerder
donateur
KAMPEREN op Nature-One!!

Wat neem je mee??

ID-kaart / paspoort

Reisverzekering / routebeschrijving / wegenkaart

Tent / grondzeil / extra haringen / hamer

Slaapzak / kussen / luchtbed / matje / oordoppen

Stoeltjes / tafel / parasol / partytent / windscherm / autozeil

Barbeque / houtskool / aanmaakblokjes / wasbenzine / lucifers / aanstekers / gasstelletje / pan

Mes / vork / lepel / bord / beker / theedoek

Tandenborstel / tandpasta / kam / gel / aftershave / scheerspullen / batterijen + oplader

Handdoeken / washandjes

Toiletpapier / keukenrol / vuilniszakken

Fotocamera / fotorolletjes / wegwerpcamera

GSM-telefoon / oplader GSM / auto-oplader GSM

Koelkast stroom+gas / koelbox stroom+gas / gas

Douchezak / Nederlandse vlag / kaarten / aspirine / zonnebrandolie

Zaklamp / batterijen + oplader

Pen / papier / tape / touw / wasknijpers / schep / emmer / blikopener / kurkentrekker

Kleding / schoenen / jas / regenjack

Zonnebril / petje / paraplu

Water / frisdrank / bier / wijn / drank

Broodjes / knakworst / barbecue-vlees

Chips / nootjes / snoep / kauwgom
Waarschuw beheerder
donateur
En je neemt nog niet de helft mee terug!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Wat neem ik zowiezo mee....

[img cacheid=00007f16000fc131ff954e5b1a0047918b]http://images.google.nl/images?q=tbn:HVr15RHMKxkJ:www.jonkmp.nl/images/koelkast.jpg[/img]

Gevuld met véééééél >>

[img cacheid=00007f16000fc14ccf66f7aa1a0047918b]http://images.google.nl/images?q=tbn:nqVzcYa_N1EJ:www.grolsch.com/content/downloads/1024-02.jpg[/img]

De rest van de bovenennoemde spullen is bijzaak :P

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dom hoor Bob....... bij ons gaat gewoon de tap weer mee

Niks lekkerder als een koud biertje van de tap hmmm
Waarschuw beheerder
donateur
Jah, maar een tap is wel een hoop gesleep!
Waarschuw beheerder
line up..
FRIDAY:
Paul van dyk, Chris liebing, Dave Clarke, Adam Beyer, Moguai, Farry Corsten, Tom Novy vs Sander Kleinberg,Three Black pimps aka Afrika Islam/Eric D.Clark/Thyree Cooper, Pet Duo , Boogie Pimps , A Sides, Roberto Fuego, Shee-La, Timo di Roy, Bengston, Dr Schmidt, Kommander Keen, M-Pire

Live: The advent, SONO, Alexander Kowalski, Milk&Sugar vs.Damien j. Carter Feat.Ayak & 2kHz, Nothern Lite, Matt Flares, Nature One Inc

SATURDAY:
Westbam, Sven Väth, Bad Boy Bill, Rush, Tomcraft, Kai Tracid, Cari Lekebusch, Hooligan, Gayle san, Dj Kotze, Ricardo Villalobos, bassforce Sascha feat mc.Killa B, Joey Beltram, Taucher, Dj Topadisco, Tobi neuman Tilmann Uhrmacher, Angelo mike, Loco Dice, Tamia Vulcano, Aphrodite, Lucca, Babor, Umberto, Cativo, Dj Gid, Lee bass, Lightwood, Dähler Dub Comvemtion feat.Oldcut &Dagobert Dub

Live:Anthamy Rother, Nu NRG.Johannes Heil feat.Marcellus Nealy Funk D´Void Kid Alex & Band, EGOEXPRESS, Thomas P.Heckmann, Acid Junkies, Tube Tech, Dj Tash & Circuit Breacker Golden Allstars MCsubLN und My-T

Golden 10 Floor:
Marusha, Dag, Tanith, Miss Djax Mark spoon, Andy Düx james Md, Charly,
LIVE:
Ilsa Gold, RMB, Mijk van Dijk

Club DJs:
Toni Rios,
Pascal F.E.O.S,
Andre Gallezzi,
Justin Barkovi(Live),
Funk d´Void,
Tobi Neuman,
Frank Lorber,
Cess,Magda,J
acek Sienkiewikz (Live),
Chris Tietjen,
Meat,
D.Diggler,
Pasco Oscana,
Dnailo Vigarita,
Paul Steinbach, [
Nosferatu,
The Viper,
Endymion
Angefist(Live),
Dj Justino,
Dj Bionic,
Dj Cremator,
Dr Z-vago,
Panic
Beasty Boy & Da Vinci,
Dj Sceletor,
Dj Falk,
2Hard&Mc Duble-T
Mr. Sinester,
Dj Wizard,
Johnny Flash,
Stereo Jack,
Boogie Army,
Dj Nexsone,
MaPot(live),
Anon,
Ekkotroopers &Heide hoffman,
Chrash House Brothers aka aDj Nexsone & Drawat137,
Jan Liefhebber,
Sorgenkint (Live),
Man at Arms,
Frank Sonic,
York T. Seemann,
Boom Base Gardon,
Dennis Siemion,
Keon Sanders,
Sia Max, Noah,
DNox,Stefan Waldschmidt,
T.Ruschimzik,
Björn Pergande,
Rubicon,
Barbaros,
Eigecart,
Mode 1,
Green Bengalow,
Ravline Chillstarz,
Milk & sugar,
Damien J. Carter,
Pumpmaster,
Hubee Held,
Royal Two,
Jochen Pesh,
Mak Cordes,
Tune Brothers,
Pi,
Semod,
Harry Raschel,
TT Hacky,
Stomo Spacecase,
Virus,
Xsaid,
Timo Di Roy,
Luna,
Rowven Seven,
Mimo,
Obi,
Kay Paul,
Andy B Jones,
Dj Dean,
Dj Shoko,
Dj Yanny,
Dj Neil,
Dj Marc Arcardipane,
Dj Shome,
Dj Krid Kid,
Dj Merlin,
Dj TrackHackers,
Dj Patrick Bunten,
Dj Apollo,
Dijane D-JeanD,
Fräggel,
Suphi,
Dr Disco,
Miss Carry,
Sebastian Gnewkow,
Markus Klein,
Tash,
Catoma,
Noggy,
Sonic,
Sebbo,
Marc Miroir,
Daniel R.,
DaLaDope,
Hubraum,
Dash,
Dry,
Beaks ,
Trias,
Mad Max,
Kriek,
Mathew Janson,
Birne,
Chi,
Piere,
Marky,
Stefan Küchenmeister ,
Dj greenhead,
Dj Goldfinger,
Major Tom,
Dj Infinety,
Dj Floordancerm,
Marc Jarome,
Dave Joy,
Dj uniqwe,
Dj Toxic,
Dj Hypnotic,
Dj Phremetic,
Dj Nuke,
Dj Spooke,
Mj Majesty,
Andric,
Amgo,
Afri,
Bormer,
Mike Litt,
Ziel100,
Hypnotix,
Dan G.,
Arkus P.,
Marco Reveller,
P.Stylez,
Monchich,
Mathias Caspari,
ChrissVoss,
Francesco Samma,
Robin Junker

what add?????
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het in 2002 en 2003 echt super! Mijn beste feest van beide jaren, maar om er nou een derde keer heen te gaan? Ik twijfel nog!

Line-up is wel weer super natuurlijk :yes:

Waarschuw beheerder
Phhffff... nog 99 dagen :kwijl:

*ja, ja, ik heb de screensaver ;)*
Waarschuw beheerder
Ik ga denk ik ook wel maar wil toch ff dat grote Hardcore festival afwachten.

Waarschuw beheerder
Ik ga denk ik ook wel maar wil toch ff dat grote Hardcore festival afwachten

Hoezo afwachten ?! De kaartverkoop voor NJOY is toch allang al begonnen ?

On-topic:

Waarom staat de line-up trouwens nog niet in de agenda 8)
Waarschuw beheerder
Njoy is niet dat grote hardcore festival waar al maanden "geruchten" over gaan, Njoy is een muziek/cultureel-festival

maar voorlopig is er nog helemaal NIKS zeker van dat hardcorefestival dus ga er maar niet vanuit dat het nog doorgaat
Waarschuw beheerder
donateur
Jogan 22 april 2004 09:56

donateur! Jah, maar een tap is wel een hoop gesleep!

Nee, maar een koelkast en handig hehe :p

Waarschuw beheerder
Dom hoor Bob....... bij ons gaat gewoon de tap weer mee

Niks lekkerder als een koud biertje van de tap hmmm

:no:

Een ijskoude halve ltr.
waar de druppels die van je ijsblokjes afkomen vanaf rollen :yes: :kwijl:

Daar kan niks tegen op ;)

Dat Hardcore festival ben ik ook wel héééél nieuwschierig naar! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
halve leppers roeleren :yes:

Waarschuw beheerder
Chris weet hoe het hoort b)

Bertuz >>

Moeten we nou ook nog battlen om wie het best bier gaat schenken?!
Vergeet niet dat wij uit Groenlo komen en weten hoe je een lekker Grolsch biertje moet brengen ;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Waarschuw beheerder
Een tap is een noodzaak op Nature one

Waarschuw beheerder
ik hoor het alweer allemaal tapmietjes:P
die zijn niet groot gebracht met de fles :no:

Waarschuw beheerder
Komen uut Twente :P
Denken veel van bier te weten
en ze worden graag zat van evenementen bier :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hallo, wij hebben hier de neue GROLSCHfabriek. :yes:
Daar in de achterhoek is het nog wel een keer afgelopen.

Ik nodig jullie dan ook uit voor een rondleiding in Boekelo :P

Waarschuw beheerder
Chris (kaliman) z'n pa
is een Grolsch insider B)

Maar bij deze,
ik kom wel ff kijken ;)

Grolsch hoort in Groenlo :D
Boekelo zuigt :yes:

Waarschuw beheerder
ookal zit het in boekelo het blijft grolle(grolsch) bier heten

maarja wij zijn de lulligste niet om onze trots ergens anders te vestigen zodat we trots kunnen blijven ghe ghe
gaat tenslotte allemaal om de centen

Waarschuw beheerder
Idd. B)

Dus geniet maar fijntjes van het bier uit Groenlo :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ging dit nou over Nature-One of is dit een bier forum? PS. ik ga voor de koelkast, tap is te veel gedoe.
Waarschuw beheerder
donateur
Oja, dit is heel belangrijk!!! Ze verkopen daar op Nature-One "Mixery". Dat is bier gemengt met cola. Al die Duitsers drinken het en proberen je wijs te maken dat het lekker is. Trap er niet in. Op dat spul zou een waarschuwing in het Nederlands moeten staan met de tekst NIET VOOR HOLLANDERS!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit is een belangrijk onderwerp voor a.s. N1!!!

Drank b) :kwijl:
Waarschuw beheerder
Dat water daar is ook niet te zuipen.....

Eten en drinken meenemen is echt wel belangrijk dus :yes:

Waarschuw beheerder
jepz en grolsch bier :P

ok ik hou op

ja zeker weten eten en drinken menemen

Waarschuw beheerder
Eten koop ik daar wel,
alleen wat te bikken voor onderweg neem ik mee!

De rest koop ik daar wel,
heb ik het tenminste vers en koel :D

En als ik dan zie dat je daar in dat dichtbij gelegen dorpje heel goed kan eten voor een (Y) prijsje,
dan ga ik niet overbodig lopen slepen met een BBQ en onzin!
Aangezien BBQen bij ons toch nooit goed gaat :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vorig jaar alleen maar op die camping blijven hangen....

dit jaar ook maar eens de omgeving verkennen daar B)

Waarschuw beheerder
Weet nou al wel dat ik de camping niet af hoef!

100% lam :P

Ff met de fiets op en neer om wat lekkers te halen misschien!

Bult op pffff... :no:
Waarschuw beheerder
whehehe ja idd niet an de WASSER JOE!! met einen kick, want das dus cafeine! water met cafeine, hoe komen ze er op??? :vaag:

Waarschuw beheerder
Ja wat ze in Duitsland allemaal we niet bedenken :P
donateur
Cobuzz666™ waddizzielaffeh!!!! 25 april 2004 23:23
whehehe ja idd niet an de WASSER JOE!! met einen kick, want das dus cafeine! water met cafeine, hoe komen ze er op???

daar ben ik het eerste jaar wel dik ingetrapt zeg! En het maar vreemd vinden dat je niet kun slapen.... totdat je de dag erna op de verpakking leest dat er in zo'n flesje een dikke lading caffeine zit :o
Waarschuw beheerder
lalalalala de kalekutjanus gaat ook weer dit jaar... dus thom-ass, dat wordt weer feest... overigens hebben wij 0 drugscontrole gehad en das maar goed ook.. de hele auto stonk naar weed... (we hebben de afslag te vroeg gepakt.. reden met de groep van thom-ass mee)......

oja misschien iets om met een hoop partyflockers af te spreken om ergens bij elkaar te gaan zitten? das namelijk errug gezellig... hebben we vorig jaar gemerkt..

dit jaar probeer ik wat meer lui enthousiast te krijgen... ben benieuwd wie er gek genoeg te krijgen is om in een tentje te gaan zitten... en een auto ergens buiten het terrein parkeren kan ook nogal relexerend zijn.... eigen vervoer ownz.. vorig jaar zaten we helemaal tering vast ergens aan de bos rand..

dit jaar zeker naar het zwembad en daar douchen etc... voorbereiding beter en een nog beter feest dan het te gekke feest van vorig jaar :D
Waarschuw beheerder
Tjah als er HARDCORE is ( heb verhalen??? gehoord dat er er geen hardcore is......)

Maar VAASSEN is er ook dit jaar weer bij, en dat zal IEDEREEN weten ook!!!!!! (geloof me)

Waarschuw beheerder
Ik heb verhalen gehoord!(klinkt super!) ik geloof dat het in de planning ligt, maar kan iemand mij vertellen of die camping wat is!!!!:S of raad je een hotel aan:D

Waarschuw beheerder
Lees maar terug over de camping hoe of wat ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gheheh als ze dat allemaal terug lezen hebben ze er gelijk geen zin meer in denk k ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nature One zonder camping, is geen Nature One........ de camping is eigenlijk niet meer als 86 voetbalvelden, zonder enige accomodatie, gewoon een giga stuk weiland....... maar de sfeer, de muziek, en alles erheen is onvergetelijk :p

Waarschuw beheerder
Hotel is voor pussy's die niet weten wat feesten is :devil:
Waarschuw beheerder
Nog nooit geweest maar lijkt me dit jaar wel goed om `s te kijken hoe `t is daar :P

Waarschuw beheerder
Heb alleen maar goede verhalen gehoord over Nature One

Het schijnt een happening te zijn die je beslist niet wilt missen :bounce:

Waarschuw beheerder
ahah! klink wel knetter :D:D
Waarschuw beheerder
N1 zónder camping is géén N1 :)

Waarschuw beheerder
Heb net gereageerd op een 4 pers. vouw wagen B)

En dan ook nog koud bier :9
N1 gaat goed komen... :D

Oja en oordoppen,
dat wc papier van vorig jaar was ook niet wat :P
Waarschuw beheerder
Haha oordoppen :P
Die heb ik nie nodig, mn gehoor is toch al verneukt dus ;P

Wij stonden vorig jaar toch wel aardig relaxt moet ik zeggen. Niet echt kneiterharde muziek vlakbij bij ons kampf :)
Waarschuw beheerder
nah bij ons hadden zelfs oordoppen geen zin....

je lag gewoon te stuiteren op je luchtbed :P

volgend jaar ander plekkie!
Waarschuw beheerder
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/674670.html

Waarschuw beheerder
Wij stonden vlak naast een vette grote groene legertent!

Die beukte 24 uur door! :)
(EN HARD OOK)

Niet tot wienig slaap gehad...
Waarschuw beheerder
Ik heb verhalen gehoord!(klinkt super!) ik geloof dat het in de planning ligt, maar kan iemand mij vertellen of die camping wat is!!!! of raad je een hotel aan

Hotel is voor mietjes, Dan mis je 99% van het feest.

Waarschuw beheerder
ja die groene tent was raggen for life en op een steenworp afstand van ons kamp geen slaap wel feest :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
IDD! Als je in een hotel gaat liggen pitten kan je net zo goed niet komen. Dan mis je in essentie het hele feest.

Waarschuw beheerder
Ik wel :D

Was vorig jaar de eerste nacht :vaag:
maar N1 wordt voor mij only alcohol...

Vanaf januari alwer...
Waarschuw beheerder
Ik heb ook niet geslapen :S

Tsjah, wie kan er nu slapen als het 40 graden is :|

Waarschuw beheerder
Nou ik weet niet welk deel jij van de camping stond,
maar 's nachts vond ik het alles behalve warm!

Ga zaterdag kijken naar een 4 pers. vouwwagen B)
Heb al gereageerd via marktplaats!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
?

Waarschuw beheerder
om oe te naaien
Waarschuw beheerder
Nou ik weet niet welk deel jij van de camping stond,
maar 's nachts vond ik het alles behalve warm!

Donderdag: Campingparty
Vrijdag: 1e festivalnacht
Zaterdag: 2e festivalnacht
Zondag: Naar huis (ofzo)

Wanneer slaap jij dan snachts?
Elke nacht is er feest, nou dan slaap je toch niet?

Kan wel natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
Ging er wel zo hard op daar bij ons,
dat ik vanzelf wel moest slapen...

Gezien de dagen die er nog aankwamen :P

Eenmaal wakker dan ging het wel zo weer loos ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vouwwagen heb ik zaterdag opgehaald,
busje is ook half geregeld! :)
Waarschuw beheerder
Hmmz.....wij gaan met 10 personen

Moeten nog bus(jes) huren....

iemand ideeen voor iets voor 10 man?
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben een bakwagen (vrachtwagen) met laadklep nodig, of een hele grote bestelbus........ iemand (goedkope) tips???

Waarschuw beheerder
ik ga ook

Waarschuw beheerder
Dit jaar word eerste x. 2 tenten en vervoer is al geregeld. Kaartje word zaterdag gehaald en vanaf dan aftellen

Waarschuw beheerder
iemand ideeen voor iets voor 10 man

Wij gaan met ongeveer alles bij elkaar met een mannetje of 20.
Voor onze eigen groep gaan we een grote bus huren waar alle rotzooi in kan en we rijden gewoon zelf met auto's er achter aan...

Wij hebben een bakwagen (vrachtwagen) met laadklep nodig, of een hele grote bestelbus........ iemand (goedkope) tips???

Wij huren ons busje gewoon hier in Groenlo en de prijs daarvan valt volgens mij nog wel mee,
maar hij heeft naar één zo'n grote bus maar die is dan al weg! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik hoop van harte dat ik dit jaar weer van de partij kan zijn :respect: de rest is allemaal op vakantie dan :S

Waarschuw beheerder
Nou mense, ik ga dit jaar voor het eerst, heb wel goede geluiden er over gehoord dat er wrede techno word gedraaid. Dus gaan we met z'n alle effe een weekendje narure one doen, ben benieuwd!!!
donateur
2 Bertuz & Thias: http://www.detelefoongids.nl/ tik in bij de bedrijven 'autoverhuur' en je woonplaats. ;) Maar zo ver was je zelf denk ik ook wel. Check of er bedrijven in de buurt zijn die in die periode op bouwvak vakantie zijn. En stel voor om tegen een vergoeding de busjes van hun te huren!
Of check je omgeving(vrienden, familie etc.) op dergelijk vervoer..
Waarschuw beheerder
Wij gaan met ongeveer alles bij elkaar met een mannetje of 20.
Voor onze eigen groep gaan we een grote bus huren waar alle rotzooi in kan en we rijden gewoon zelf met auto's er achter aan...

Het kutte is dat of mensen geen rijbewijs hebben en/of niet willen rijden.....dus het makkelijkst is één bus....maar dan wel voor 10 man....

Ff goed zoeken dus

Thom-ass.....zover waren wij ook al idd ;P
Het is gewoon ff goed zoeken, moet wel goedkomen lijkt me
Waarschuw beheerder
donateur
wie kan mij vertellen hoe of wat met die camping?

gewoon buiten het feets om boeken ofzo? of losse kaartjes voor kopen of...?

heb er idg erug veeeel zin in..:d

Waarschuw beheerder
Zie terug in het topic ;)

Camping staat los van N1 is is niet van te voren te boeken.

Kaarten koop je hier in NL en wissel je daar in voor een bandje zodat je 2 dagen lang zo vaak in en uit kan lopen als je wilt! ;)

Waarschuw beheerder
Vind het niet erg om naar N1 te rijden.
eenmaal daar zet ik me auto er neer en die gaat pas weer 3 dagen later aan ;)

Moet alleen ff zó'n grote auto hoes voor mijn liefje halen :$

Alleen de dag zelf ff geen drank :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dr. Bob > Was al aarig wat aan het lezen maar stond zo veel leuks..:P

Enne kan waar kan je die camping pasjes halen dan?

Waarschuw beheerder
Die haal je gewoon daar.
Als je daar donderdags aankomt (tip) dan kan je kijken voor hoe lang je blijft...

Alle dagen is volgens mij €11 ofzo
en als je wilt kan je dan maandags ook nog blijven,
maar dan begint het wel uit te sterfen!
Waarschuw beheerder
vorig jaar gingen wij op zondagmiddag rond 16 uur terug, toen was de meerderheid al vertrokken...

zorg gewoon dat je woensdagavond/donderdag ochtend al aankomt, dna heb je echt een lekker weekend :D

denk dat ik dit jaar niet eens een festival ticket koop, en gewoon het hele weekend op de camping blijf feesten. vorig jaar een wat duitsers tegengekomen die dat ook deden :P

wil ik wel mn eigen setje draaitafles mee kunnen nemen... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel vet hoor, om gewoon ook naar het feest te gaan..:d

Maarre kan je niks reserveren? Straks is het uitverkocht als je daar donderdag ochtend aankomt...:o

Waarschuw beheerder
We nemen wel een vette sound system mee om onze eigen muziek te draaien,
maar ben 's avonds gewoon op het feest!
Dat hoort er gewoon bij!

Donderdagochtend weg gaan is het beste anders kom je voor een dichte camping!

Gio neem van mij aan als jij daar donderdags rond een uurtje of 12 in de middag bent,
dat er dan nog zat plaats is...
Dan komen er ongeveer nog 4000 lui na jou ;)
(zie terug in dit topic filmpje N1 camping)

Zelfs op zaterdags komen daar nog mensen aan!
donateur
in 2002 waren we er pas op vrijdag.. en toen konnen we nog gewoon de camping op hoor. En mocht het vol zijn, dan trekken ze er gewoon een extra weilandje bij!
Waarschuw beheerder
donateur
Dr. Bob>> Hoe ga jij dat geluid realiseren dan?? Financieel gezien?? Ik bedoel, kost best wat dat geluid, aggregaat, en alle bijkomstigheden??...... wij doen het waarschijnlijk met een vet grote groep lui

Waarschuw beheerder
Uuuh kosten delen misschien???

We zijn in totaal met een manetje of 20!

Wordt ook niet zo'n hele houseparty.
Wou eerst mijn draaitafels ook meenemen,
maar dat doe ik toch maar niet.
Aangezien het overdag al te warm is om ook maar te bewegen,
dan heb ik toch geen zin om te draaien!

Aangezien ik de enigste ben van ons die kan draaien :)

Wel boxen versterker en onze eigen muziek! ;)

(wil wel wat platen meenemen dat ik bij HOT ff een showtje geef B))
Waarschuw beheerder
donateur
Topic moet gesloten worden!!

Krijg er te veel zin in..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Topic moet gesloten worden!!

Krijg er te veel zin in..:)

Waarschuw beheerder
Gio moet verbannen worden :P

Ga zaterdag met mijn vouwwagen aan de gang ;)
Verlichting maken,
slaapplaats vergroten &
overspuiten in N1 look b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha idd.
Zal een foto plaatsen als ie klaar is ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd....

gio moeten wij niet zo'n vouwwagen kopen?

Waarschuw beheerder
:yes:

Vet gunstig hoor.
Beter dan zo'n klote tent!

1x nooit meer weer...

Waarschuw beheerder
wij gaan ook, maar dit keer beter georganiseerd als vorig jaar!
waren namelijk de buitentent vergeten!
is best vochtig!

Waarschuw beheerder
(wil wel wat platen meenemen dat ik bij HOT ff een showtje geef )

Hee BoB> boek mij eerst maar op een feessie van jou dan praten we dan verder over jou "showtje" :p

Waarschuw beheerder
Maar ik draai 4 free,
jij niet bij mij of wel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maarten> Zorg eerst maar dat je een kaatje snel koopt... ;p

Draaien er veel lui nog op de camping?, als je je platen mee neemt, moet je rweer 4 dagen op letten, en das nou niet waar ik voor kom om me ergens zorgen om te maken..:P

Waarschuw beheerder
Zou niet zomaar op de gok wat platen meenemen.
Er zijn veeeel dj's daar op de camping,
maar iedereen draait bijna in een door hem/haar mee gebracht kamp met speakers en draaitafels :)
Waarschuw beheerder
donateur
Was ook niet echt van plan om iets mee te nemen...:)

Wel erug vet, op de camping lekker door beuken..:d

Waarschuw beheerder
:yes: Party genoeg
Waarschuw beheerder
donateur
Wij nemen echt wel draaitafels mee :yes:...... non stop DJ's aan de band :p
Waarschuw beheerder
donateur
Is het trouwens goed te bereiken met het OV?

Hoop dat ik me rijbewijs heb tegen die tijd, maar das geen garantie..:P

Waarschuw beheerder
Dat is volgens mij het enige waar ik geen antwoord op heb... :)
Waarschuw beheerder
HOTEL???? TENT????

Wat de fuck... gewoon in de buitenlucht, als je het echt niet meer trekt dan laat je je gewoon vallen op de plek waar je dan staat...

NATURE ONE --> NATUUR EEN --> EEN met de NATUUR

vertaling is toch niet nodig?? ( altijd weer uitzonderingen)

Waarschuw beheerder
op die graspollen daarzo pfff die voelde ik nog door me luchtbed heen:P
Waarschuw beheerder
en daarbij snachts is het een graad of 4 en over dag kan het wel oplopen tot 30 a 35 graden
zo was het vorig jaar wel

dus dat is geen optie

Waarschuw beheerder
Dr.Bob 14 mei 2004 17:38
Maar ik draai 4 free,
jij niet bij mij of wel laatste aanpassing: 14 mei 2004 17:48

We kunne vast wel tot een overeenstemming komen lijkt me;)

Waarschuw beheerder
(Y) PB me ;)
Waarschuw beheerder
Duurt niet lang meer (6)

Waarschuw beheerder
:bounce:
Waarschuw beheerder
Nog nooit geweest mar dit jaar zeker wel!
Wanneer is t eik precies?
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 63 dagen, en dan vertrekken we........:p
Waarschuw beheerder
Moet nog steeds busje huren enzo
Waarschuw beheerder
'vandaag presies over 2 maand... :yes:
donateur
Thias, ik zou maar opschieten.. want vaak worden busjes ook gehuurd voor vakanties e.d. En toevallig valt het hoogseizoen weer tegelijker tijd met N1 ;)
Waarschuw beheerder
Gisteren kaartje gekocht, hij kan maar alvast binnen zijn :)

Waarschuw beheerder
Nou gezien je profiel foto veel loop plezier gewenst :)
Waarschuw beheerder
To Dr.Bob

Dank je!!

Tegen die tijd kan ik tenminste de "schade" inhalen :)

Waarschuw beheerder
Zo te zien heb je nu al schade :P
Waarschuw beheerder
Kan je nagaan wat er nog gaat komen :)
Waarschuw beheerder
jajaja ik heb er zeker zin in.. Knallen tussen de raketbases en non-stop gaaan..
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat de camping nog veel meer knallen wordt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een vraagje....
Is er bij Nature One in de buurt nog iets anders als alleen die camping om te 'overnachten'?
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker je kan een hotelletje of appartementje boeken :)
Maar dat is in kastellaun en niet op loopafstand! Verder kan je uiteraard in één van de bunkers slapen, maar dat raad ik je niet aan!

Het meest leuke en complete feest heb je als je de camping meepakt dat weekend! :Bounce:

Waarschuw beheerder
Hotel is voor mietjes!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hotels zijn voor nep-Nature One gangers........ en trouwens die hotels zijn al minstens een half jaar geleden vol geboekt voor dat weekend.........
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon lekker op de camping en als mijn tent het overleeft gaat ie ook weer mee naar lowlands :)
Waarschuw beheerder
donateur
Oke nou ja dan word het toch maar lekker op de camping denk ik dan!
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon doen! dat is JUIST het leuke wat er is een camping
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat wij Donderdag al daar zijn, en dan zondag pas vertrekken, althans dat is me aangeraden, zowel voor de sfeer op de camping als voor de controle's :D
Waarschuw beheerder
Wij zijn vanplan woensdag s'nachts al te vertrekken
Waarschuw beheerder
ik wil als het ff kan donderdag om een uur of 10 gaan rijden, en maandagochtend weer terug naar huis

lekker relaxed allemaal

Waarschuw beheerder
Sid waarom zo vroeg weg?

Donderdag ochtend gaat de camping pas los...
Waarschuw beheerder
Omdat er dan nog geen controles zijn. Dat risico wil ik niet lopen.
We rijden gewoon tegen 2uur s'nachts weg ofzo. Dan zijn we daar rond een uurtje of 6.

Wachten we daar een paar uurtjes op een parkeerplaats en rijden we daarheen.
Waarschuw beheerder
lekker relaxed allemaal

Zullen we dat daar ook gaan doen? :nee:

:bier: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat er dan nog geen controles zijn

Let's hope so.... kunnen we niet aan inside info van de Deutsche Polizei komen? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij kun je Woensdag al op de camping terrecht........ vorig jaar waren we er op donderdag, rond 14.00 en toen stond het al behoorlijk vol....... lijkt me sterk dat dat in een paar uur tijd zo vol is geraakt ;)
Waarschuw beheerder
Volgens mij kun je Woensdag al op de camping terrecht........

je kan er idd al gaan staan :yes:
kaartje is binnen, tenten ook, alleen nog partytenten aanschaffen :yes: en indd zo vroeg mogelijk vertrekken...
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit met 20 man in hotel...dik feest hoor, we zitten veel op de camping, daar niet van...maar ff douchen zo nu en dan is best ok hoor!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoorde dat er in Kastellaun een zwembad was... als alternatief voor de douches op de camping? :D

Hoe zit 't eigenlijk met de voorzieningen op de camping; douches, toiletten etc?

Waarschuw beheerder
donateur
wie kan me hier vertellen hoe het precies werkt op die camping!

wij willen dit jaar met een grote trailer op de camping gaan staan!
ook gewoon met geluids/ licht installatie en draaitafels!
maare zijn daar extra kosten aan verbonden of zijn daar veel regels en voorwaarden voor!???
Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat er in Kastellaun een zwembad was... als alternatief voor de douches op de camping?

Alleen hebben dat er nog meer gehoord, zodat je in de rij kan staan om het zwembad in te gaan. 1 uit 1 in :s

Toiletten zijn allemaal dixies en die stonken vorig jaar, toen was het ook nog eens verschrikkelijk warm. Douches eh, welke... Zijn grote van die tanken, die met een trekker gebracht worden, met 1 soort kraan aan de achterkant en dan kan je in de rij gaan staan en als het tegen zit, is die tank leeg als je aan de beurt bent :)

Maar het heeft wel wat zo'n camping :jaja:

Hou echt niet van kramperen, maar dit is iets heel aparts.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kampeer al zowat mijn hele leven maar deze camping is echt te gruwelijk! :yes: Maar wel o zo VET!:yes:
Vorige jaar voor het eerst geweest en dit jaar ga ik weer! 4 dagen ranzig feeste! :vaag: :p :D:D :kwijl:
Waarschuw beheerder
wie kan me hier vertellen hoe het precies werkt op die camping!

Jij bent toch zo anti techno en zo into hardhuis??
Wordt geen hardstyle gedraaid hoor op n1.....
Waarschuw beheerder
To Thias

De Thunderdome tent was vorig jaar goed bevallen, ga zelf ook absoluut niet voor de techno.

Waarschuw beheerder
Ik ook niet,
maar weet nou al wel dat ik het wel veel aan zal moeten horen :(
Waarschuw beheerder
2 knallen

Geen extra kosten je betaald gewoon p/persoon :D

2 Pretbek

Ik moest vorig jaar nogal huilen om het wat dom uitgevallen 🇳🇱 volk in de Thunderdome tent. WTF doet Thunderdome daar?

Waarschuw beheerder
Hardcore of Thunderdome???
Waarschuw beheerder
To Thias

De Thunderdome tent was vorig jaar goed bevallen, ga zelf ook absoluut niet voor de techno.

I know :)

Maar omdat ie altijd loopt te zeiken over techno enzo....
Waarschuw beheerder
To Thias

(y)

WTF doet Thunderdome daar?

Tja, wat deed jij daar? :)

Ik moest vorig jaar nogal huilen om het wat dom uitgevallen 🇳🇱 volk in de Thunderdome tent.

En bedankt hè.

Wie pas dom waren, nou ja zijn, die Duitse Wazi's, echt nare ventjes.

Waarschuw beheerder
tja nare ventjes heb je overal wel

gewoon feesten laat die ventjes maar naar zijn:P
lelijk zijn ze in iedergeval wel

Waarschuw beheerder
donateur
heb er zin in :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest {SHOWLIST artist 65572, 30089}
Waarschuw beheerder
ikke moet ook nog een busje hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Hoezo dan, je hebt toch geen rijbewijs?
Waarschuw beheerder
Kriebelt al weder!!!
Word weer dolle pret daar en weinig slaap!!
immer toll !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben dit jaar dan ook maar eens van de partij
ben me al lichtelijk aan het voorbereiden :$
Waarschuw beheerder
Ik heb me koffers al gepakt, Gaan weer even een feest van maken net als vorig jaar.

:bounce: :xtc:
Waarschuw beheerder
spannend!!! nog maar 51 dagen.... alles is geregeld, behalve de mensen die mee gaan, dat wisselt nog al....

Ik kan niet wachten!!!
Waarschuw beheerder
hier kijk ik cker naar uit :)

zin
Waarschuw beheerder
donateur
Moet m'n boodschappen lijstje nog klaarmaken....
't is misschien al voorbij gekomen... maar dan heb ik 't gemist.. wat moet ik NIET vergeten, vooral een vraag voor de mensen die eerder zijn geweest denk 'k :)
Waarschuw beheerder
donateur
hier kijk ik cker naar uit

Hier nog 1 ! :jaja:

Waarschuw beheerder
wat moet ik NIET vergeten, vooral een vraag voor de mensen die eerder zijn geweest denk 'k

Dit wil ik nou ook wel weten ;)
Waarschuw beheerder
Hier nog 1 !

heb jij ff geluk dat het hc festival niet doorgaat (6)

je moet gewoon al je campingspullen meenemen; van handdoek tot slippers!

-partytent/windscherm/bbq etc ook altijd handig
-veel handdoeken
-jerrycan van 5 ltr die je in een boom kan hangen
-extra haringen (waren wij dus vergeten vorig jaar :S)
-koelbox

en :bier:

Waarschuw beheerder
(Y)

Hoe doen de mensen hier het eigenlijk met kaartjes ? Al gehaald ? Of heeft het nog niet zoveel haast ?
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen is welkom op de Eastside area die wij gaan creeeren....... partytent met een vet geluidssyteem staat er 4 dagen lang te knallen......... voornamelijk Hardcore/Oldschool maar Techno/Schranz zal ook zeker de revu passeren :p:p........

Het is dan eindelijk bijna zover, het feest waar we alweer een jaar naar uit hebben gekeken (y)........

Waarschuw beheerder
N1 ticket in the house!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
kaartjes zijn binnen

net als de tent
lekkere opvouwstoelen
BBQ
koelboxen

alleen nog ff goedkope partytenten kopen, voor de broodnodige schaduw
Waarschuw beheerder
Ik zal deze week ook us kaarten gaan bestellen. Haal ze gewoon op Nature-one.de want dan hoef je ze niet eerst te ruilen op het feest zelf.

De nieuwe Nature-one 2004 Anthem is ook uit:

http://www.vanderlingen.nl/download/Nature_One_Inc-The_Golden_10.mp3
Waarschuw beheerder
we hebben er zin in :yes: :bounce:

Bijna alles al in huis gehaald, we kunnen niet w8ten :bounce:

Nu maar hopen op net zulk goed weer als vorig jaar!!!
Waarschuw beheerder
heb er ook heel erg zin in is de eerste keer dat ik ga en hoop op mooi weer :D en gezelligheid
Waarschuw beheerder
niet té mooi net als vorig jaar dat was me net iets te! :(

zin in :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon wisselend bewolkt met een graad of 24........ das het beste :yes:

Vorig jaar was echt te warm....... kater klapte er 3x harder door in, en je werd zo slap als een kameel........desondanks een super weekend gehad hoor daar niet van :p
Waarschuw beheerder
het mag van mij net als vorig jaar zijn (y)
Waarschuw beheerder
donateur
DAMN! Nog 35 daagjes, en dan vertrekken we...........

Een heel jaar naar uitkijken, en dan is het toch eindelijk bijna zover.........:yes:
Waarschuw beheerder
en gezelligheid

Dat komt goed denk ik zo(y)

Ik moest vorig jaar nogal huilen om het wat dom uitgevallen 🇳🇱 volk in de Thunderdome tent. WTF doet Thunderdome daar?

Idd die duitse wazi figuren zijn nog triester, enne tis tch een gruwlijke locatie voor thunderdome dus voor hardcore?? Was alleen btje jammer dat het veelste heet was in die tent vorig jaar :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er steeds meer zin in...:d

Die camping kan je daar ter plekke boeken en betalen he? :)
Waarschuw beheerder
boeken?

je komt aanrijden en betaald, je zoekt je plek en klaar

klaar om te zuipen/feesten/beesten

nog 5 weken :) :) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Camping??...... gewoon een giga stuk weiland :yes:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000692140011627999c8e62f1a00538e1d]http://www.nature-one.de/typo3temp/6bc9725f19.jpg[/img]

Oftewel een gezellig zooitje ongeregeld :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Brrrrrr, doe die foto´s weg, want word helemaal gek hier........:p
Waarschuw beheerder
donateur
4 bass, en 4 topps bij elkaar 8 Kw staan klaar....... samen met 2x 8Kw aggregaat, legertenten, legernetten, lichten, tap, vate bier....:yes:

Waarschuw beheerder
is dit jaar ook aanwezig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Niet ziek zijn he, Suusje ;)

Waarschuw beheerder
nou ben zwaar met onderzoeken bezig
dus hoop dat ik tegen die tijd van me klachtjes af ben

maar ben ook maar 2 dagen in kastellaun :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zware onderzoeken joh??....... :( niet leuk, succes

2 daagjes overleef je zeker wel ;)
donateur
leuke installatie Bertuz (y)

wij moeten nog maar eens kijken of de gewenste installatie wel mee kan :( In ieder geval 3000 watt wederom.
Waarschuw beheerder
donateur
Anders haak bij ons in, Thom ass....... 15 euro, en je bent verzekerd van 4 dagen grof knalwerk :yes:...... plaats je er nog wat boxen van jullie bij, en hoppa
Waarschuw beheerder
donateur

Nou als die Thunderdome tent daar niet stond was ik er waarschijnlijk ook niet.
Waarschuw beheerder
2002 geweest was echt SUPERTOF!!!!

2003 was ook SUPERTOF waar ERG warm!!!

2004 wordt nog TOFFER!!!!
NATUTE ONE RULES!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga normaal altijd voor de hardcore, maar niet op Nature One........ sfeer in de TD is altijd ver te zoeken, plus dat de techno tent het daar altijd super goed doet (y)

Hardcore hebben we wel in onze eiegn party area
Waarschuw beheerder
vanaf wanneer kun je eigelijk terecht op die camping?

volgens mij kan je de woensdag al de camping op, donderdag ochtend weet ik het zeker van.

ik vraag me af hoelaat ik mijn hotel in kan (y) :D
donateur
Leuk voorstel Bertuz! Maar ik ben bang dat mijn mede reisgenoten niet nog eens 15,- erbij willen dokken.. we zitten nu al op een aardig prijsje. Misschien fixen we nog wat met een party organisatie bij ons uit de buurt.

Waarschuw beheerder
maar is er nou een thunderdome of niet? ik kan er namelijk nog heen als ik wil met tent en bbq :D. Maarja beetje kut want ik heb net nieuw werk dan...
Waarschuw beheerder
donateur
Thom ass>> Ok ;)...... groot gelijk hoor daar niet van

like a Splinter....>> Ja er is een Thunderdome, check anders eens www.nature-one.de ........is vaak makkelijk zo´n site voor info, snap je wel?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
PIE>> hotel???......... MIETJUHHHHHH :p

Wij willen ook zeker weten dat we vanaf woensdag terecht kunnen ivm party tent opbouwen en shit....... iemand vorig jaar op woensdag geweest, die dit kan bevestigen??, want op internet staat vanaf donderdag

Waarschuw beheerder
Ik weet niet beter dan dat het vanaf donderdagochtend los is...
Waarschuw beheerder
PIE>> hotel???......... MIETJUHHHHHH

:D jah dat zei ik vorig jaar ook (y) dit jaar wil ik wel kunnen slapen, misschien de week erop nog naar SMS dus een beetje energie sparen mag wel

vorig jaar hoorde ik van mensen dat ze er al vanaf woensdag zaten, ik zou me god niet weten wat je daar dan te zoeken heb, maar je bent dan in iedergeval wel zeker van een plek naast een watertank (y)
Waarschuw beheerder
wij zijn van donderdag middag tot maandagmiddag present,

jajajajaj nog maar een maandje

Waarschuw beheerder
Niet weten wat je daar te zoeken hebt? :S

Al zou de camping op dinsdag open gaan dan waren er al wel lui...

Tenzij je met 2 man gaat,
ja dan kan ik me voorstellen dat het niet zo tof is :P

Waarschuw beheerder
idd gelijk feestje bouwen toch

Waarschuw beheerder
Wie wal jea Kaliban...

Waarschuw beheerder
lekker camperen :yes:

Waarschuw beheerder
lekker feesten :p
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Komt het grootste gedeelte donderdag of vrijdag aan?

:)
Waarschuw beheerder
staat op de N1 site:

We don't know where will be placed by our host this year but tent or bunker

tent of bunker? 2 jaar geleden was de bunker, vorig jaar de tent

wat was beter? (ik ben alleen vorig jaar geweest)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben bunker en tent geweest, bunker is absoluut beter!!!!!

maar er is al een plattegrond waar ze id-t in een tent hebben geplaatst...:|
Waarschuw beheerder
ja, lijkt me dus dat er weer een tent is

heb me daar ook wel vermaakt hoor
Waarschuw beheerder
donateur
als die mongolen met die nederlandse vlaggen bij de ingang van de hardcore tent maar ff wegblijven...

nep-stoere-wazieeez...:no:
Waarschuw beheerder
net als die tering mongolen op de camping met die white p. vlag :S

oprotten en snel een beetje
Waarschuw beheerder
donateur
(y)

ik mc daar ook nog, als ik ze zie in de tent/bunker, dan vraag ik ze even het podium op!

Mogen ze met de mic in hun hand even hun zegje doen ;)
Waarschuw beheerder
Nog een maandje :D

Echt super veel zin an :D
Waarschuw beheerder
ik ook super veel!!!

wie gaan er allemaal voor de Golden 10 Floor??:D
Waarschuw beheerder
Floor at LOVE MOTION
Next week (Love Week), on Saturday, 11th of July 2004, LOVE MOTION will see its second edition.
This year there will be a NATURE ONE / LIBERTY ONE Floor, too, in the Arena in Berlin-Treptow for the first time, which will prepare your for the coming events already. Aboard there will be:

the MACHOMOVERS
Pulque
Mystics
Sebastian Gnewkow & AllanFort –live-.
Marusha
Stereo Jack
DJ Emerson
Holgi Star
Johnny Flash
Pet Duo
DJ Kraft
DJ Tonio
DJ Pisces
DJ Macnificent

will turn the wheels of steel for you – for not more that EUR 5,-. Have fun!

wie weet er hier meer van of gaat hier heen?? ziet er goed uit!! :D
laatste aanpassing
donateur
2 Jeffry, bunker is het beste!! Maar ondanks dat ik helemaal gek op hardcore ben zal ik er toch niet al te veel aanwezig zijn. Vond het afgelopen jaar toch echt de area met de minste sfeer. En bovendien zijn er voor een house-allrounder als ik super veel alternatieven :D
Waarschuw beheerder
donateur
Thom-ass 2 juli 2004 22:42

donateur! 2 Jeffry, bunker is het beste!! Maar ondanks dat ik helemaal gek op hardcore ben zal ik er toch niet al te veel aanwezig zijn. Vond het afgelopen jaar toch echt de area met de minste sfeer. En bovendien zijn er voor een house-allrounder als ik super veel alternatieven

Helemaal mee eens....... precies hetzelfde geval als jij
Waarschuw beheerder
ik heb me juist kostelijk vermaakt linksvoorin naast de bar in de thunderdome tent

kwam ook mischien omdat we daar met 20 bekenden stonden

nog 24 dagen :kwijl:
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Waarschuw beheerder
donateur
Jef ik tel met je mee

Waarschuw beheerder
vorig jaar kon ik er niet bij zijn omdat iedereen zo nodig naar dancevalley wou :frusty:
nu iedereen weet dat dancevalley geen moer voorsteld gaan we naar nature one:D:D:D:D
nog goedkoper als DV en 2 dagen langer:D
beter tog?!!
Waarschuw beheerder
nog goedkoper als DV en 2 dagen langer

dat zegt al genoeg over de fesivals in nederland
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jeffrey 5 juli 2004 09:34
ik heb me juist kostelijk vermaakt linksvoorin naast de bar in de thunderdome tent

kwam ook mischien omdat we daar met 20 bekenden stonden

én met constant 60 statiegeld-bekers binnen handbereik ;)
Waarschuw beheerder
juist,

gewoon schone glazen inleveren :D

kijken of dat dit jaar weer zo makkelijk gaat ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ze zullen de indeling wel weer anders gemaakt hebben denk ik, maar wie weet! Mag jij 'n paar biertjes voor me halen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals het hoort... bij jou dan zeker! Past niet bij mij. ;) Ik heb daar andere dingen voor 8)

Waarschuw beheerder
Gratis bier? (L)

Ik meld me aan....

Voor een lekker potje raggen op de camping zal er dit jaar een vergroot Eastside kamp zijn ;)

Wat wordt TH-dome nou?
Een tent of bunker???

Dit jaar igg. in korte broek naar het feest!
Vorig jaar niet te houden daar in die tent :S
Waarschuw beheerder
ik dacht vorig jaar: Ik ga ook even in de thunderdome tent kijke..kom ik daar aan, ben nog niet binnen...hoor ik stereo murder is het dan gek dat ik me gelijk omkeer??

Waarschuw beheerder
Uuuh ja?

Is op zich wel een leuk nr.
maar niet als de opvolger daarvan door boeren wordt meegezongen :P

Er moet gewoon geragt worden :devil:
Vorig jaar E-Noid, Negative A
Waarschuw beheerder
zeker een coole plaat hoor

ik luisterde best aardig wat hardcore vroegen, en doe nu regelmatig licht op hardcore feesten in nighttown rotterdam vind het nog steeds wel leuk...dan ben je in duitsland op nature one en dan hoef ik dat niet te horen. ik ben misschien wel iets te vroeg weggegaan, maarja dan ga ik liever een techno tentje opzoeken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Normaal ga ik altijd voor de Hardcore, op Nature One echter zoek ik de techno tent op vanwege de jammere sfeer in de Hardcore....... Hardcore genoeg in onze Eastside corner :p:p

Waarschuw beheerder
Hardcore genoeg in onze Eastside corner

Zeg maar Industriel Overdose :P
Waarschuw beheerder
Ja geldt voor mij ook, normaal hardcore/hardstyle, Maar die kleine hardcore tent is toch vrij zonde om daar je uurtjes te slijten op zo'n megafeest als nature one?? Andere tenten enzo zijn VEEL groter en mooier, met name gewoon buiten lekker swingen tussen die gekke duitsers haha, die sporen soms niet.............mooi is dat!
Waarschuw beheerder
jep gaat ook maar ben zaterdag al dood want heb me slaap nodig dus jammer dan, ken je ook drugs meenemen en hoe, iemand tips uit ervaring...

Waarschuw beheerder
donateur
Voor de Nederlandse Hardcore- liefhebbers:

NATURE ONE WEEKEND 2004
Donderdag 29 juli t/m Zondag 1 augustus of Maandag 2 augustus 2004

[img]http://party.snt.utwente.nl/images/upload/FORMAT/original/UPIMGID/4597.jpeg[/img]

Omdat de camping in Kastellaun nabij de Raketbasis Phydna erg groot is willen we een vertrekpunt afspreken vanuit Nederland zodat we daar gezamenlijk aankomen en achter elkaar de camping op kunnen rijden. Dan staan we uiteindelijk met een groep Nederlanders bij mekaar, wat dus veel gezelliger is!!!
De auto’s staan gewoon tussen de tenten dus niet op een aparte parkeerplaats.
(Of zorgen dat je eventueel daar op elkaar wacht zodat
we allemaal samen de camping op kunnen rijden)

Vertrekplaats: Venlo (CS)
Verblijfplaats: Kastellaun
Aantal Kilometers: 210
Reistijd: 2 uur, als we de routebeschrijving begrijpen en onderweg niet stoppen :)
Zorg natuurlijk voor eigen vervoer!

FEESTEN
Donderdag = Campingparty
Vrijdag 20:00 uur tot 06:00 uur = Nature One Party (Raketbasis Phydna)
Zaterdag 18:00 uur tot 10:00 uur = Nature One Party (Raketbasis Phydna)

KOSTEN
Camping: Ongeveer € 11,- voor het hele weekend (daar verkrijgbaar)
Nature One: Combikaart € 55,25 excl. Fee (via Ticketbox)
Eten, drinken en sigaretten zijn er volop verkrijgbaar.
Shuttebussen naar Kastellaun en naar het zwembad/douches zijn overdag gratis.

BAGAGE
Tent, eventueel luchtbed, slaapzak, oordoppen (voor mensen die willen slapen)
Geld, Drank e.d., kaartje Nature One, Kleding, pinpas, Pleepapier, Goeie zin etc…
Om te zorgen dat je niks vergeet, ga naar: http://www.meenemen.nl/

Tegen die tijd volgt er nog een bericht met de vertrektijden vanuit Venlo…
Geef even door of je meegaat door één van ons een PB-tje te sturen..

Groeten!!

zubke
KaleClim
!FAPK! DIEDELTJUH©

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
He beter dat zwembad, ff plonsen kan geen kwaad, vorig jaar heb ik alleen maar zitten bakken in die zon op de camping...
is dat ver rijden naar dat zwembad ???
Waarschuw beheerder
nee 10 min met de bus en daarachter is een veldje waar je in de schaduw ken pitten soort para-dijs hh (:p)
Waarschuw beheerder
zwembad?

eerst 2 uur in de rij voor de bus, als je met de auto gaat scheelt dat weer, dan 2 uur in de rij bij dat zwembad om vervolgens hutjemutje in dat bad te staan
Waarschuw beheerder
hmmm klinkt maar matig dan ja....
dan maar eigen zwembadje meenemen ;)
Waarschuw beheerder
Kaartje vandaag gehaald!!

Busje ook deze week regelen!

Nu hopen dat het weer ook een beetje mee zit

Dan kan het niet meer mis gaan :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me kaartje al een tijdje.. nu hopen dat ik het busje van thuis mee mag nemen en dat het lekker weer gaat worden :jaja:
HEB ER ZIN IN :P
Waarschuw beheerder
kosten nog geen 10,- bij de campingwinkel

heb er gister 3 gehaald bij bristol, 3,50 per stuk

:9
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00016cd20003335c31ca9be31a0056c2ea]http://www.nature-one.de/fileadmin/no2004/images/gelaende_map_01.jpg[/img]
[img cacheid=00016cd30003335d766ae1331a0056c2ea]http://www.nature-one.de/fileadmin/no2004/images/gelaende_map_02.jpg[/img]
[img cacheid=00016cd40003335e4b0ac8831a0056c2ea]http://www.nature-one.de/fileadmin/no2004/images/gelaende_map_03.jpg[/img]
[img cacheid=00016cd50003335ff92a14931a0056c2ea]http://www.nature-one.de/fileadmin/no2004/images/gelaende_map_04.jpg[/img]
[img cacheid=00016cd600033360c44a3d231a0056c2ea]http://www.nature-one.de/fileadmin/no2004/images/gelaende_map_05.jpg[/img]
[img cacheid=00016cd70003336183ea47f31a0056c2ea]http://www.nature-one.de/fileadmin/no2004/images/gelaende_map_06.jpg[/img]

het blijft één van de best lokatie's :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja mensen, het gaat opschieten. Heb superveel zin, mar ik weet dus echt niet wat me allemaal te wachten staat daar want ik mag met van de mensen met wie ik ga niet vergelijken met een NL fetival. het is namelijk zoveel beter!!!

Daarom ben ik op zoek naar handige tips...

Die van de douchezak vind ik (Y). Heeft iemand nog meer van deze briljante ideeën???

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm.. De TD-tent ziet er niet echt groot uit... :(

Dan maar voornamelijk techno'en dit jaar :D
Waarschuw beheerder
ziet er niet groot uit idd, zal wel hetzelfde als vorig jaar zijn

TIPS:
campingspullen, bristol (vet goedkoop)

flesjes bronwater 6 stuks voor 0,80 cent (aldi, vomar)

partytenten, bristol

voor de BBQ, vlees vacuum verpakt (sate, braadworst, hamburgers en schnitzel) Vomar

van die visstoelen (met armleuning), opvouwbaar. bristol

en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, laat je fantasie de vrije loop en alles komt goed
Waarschuw beheerder
nature one wordt gezellig :) !!!
Waarschuw beheerder
Over 3 weken ben ik op dit tijdstip al helemaal bruin/verbrand door de hete zon!!

Een van de absolute must-sees is toch wel weer Sven Vath! De sfeer is het hele festival geweldig, maar met Vath aan het roer bereikt de sfeer het ongekende toppunt! Beter kan ECHT niet.

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmmzz die TD tent is idd wel weer ernstig klein.. hopelijk is het geluid er wel netzogoed als vorig jaar :jaja: *PIEIEIEIEIEPPPP* :P
Waarschuw beheerder
BELANGRIJKE VRAAG is het beter om met de auto of met een bus te gaan?? ik heb namelijk gehoord dat ze erg streng controleren op de grens en als ze ook maar een sspoor van drugs zien of ruiken, scheuren ze je hele auto uit elkaar.

kan iemand me er wat over vertelle?
Waarschuw beheerder
vorig jaar waren ze er wel....maar ik heb niets gezien...maar dan ook helemaal niets...ik reed zo het terrein op :D
Waarschuw beheerder
Ze zijn er zeker.....maar jah waar en vanaf wanneer weet je nooit van te voren.....

Vorig jaar niks gezien, heen en terugweg niet
Waarschuw beheerder
ben er ook bij heb alleen nog geen vervoer

Waarschuw beheerder
donateur
Gabriellebos 8 juli 2004 22:28
ben er ook bij heb alleen nog geen vervoer

Dan ben je er dus nog niet bij 8)
Waarschuw beheerder
wanneer word de time-table bekend gemaakt 8)...kan niet wachten...zolang RMB en PET DUO maar niet tegelijk staan is het best
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog eventjes en we mogen weer :D
Waarschuw beheerder
de TD-tent: Klein + Hitte + Drukte = ongezelligheid.
'N'atty ik swing mee op de beats van de heer Vath!
Waarschuw beheerder
RMB

MARUSHA

nog maar...hmm 3 weken ofzo :D...dit word denk weer exclusief vet!! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
TD tent is idd wel weer ernstig klein

Pff ja klopt maar we hadden daar vorig jaar DE oplossing voor... buiten achter de tent vol gas staan stampen, heb je ook gelijk monder last van de hitte ;p

Waarschuw beheerder
donateur
nog 2 weekies :P :P :P

buiten achter de tent vol gas staan stampen, heb je ook gelijk monder last van de hitte

JA idd nu je het zegt, dat is wel een oplossing, het geluid staat toch hard (Y) dus gaat helemaal goedkomen :P

2 Thom-ass: komen jullie ook naar Venlo toe?

Omdat de camping in Kastellaun nabij de Raketbasis Phydna erg groot is willen we een vertrekpunt afspreken vanuit Nederland zodat we daar gezamenlijk aankomen en achter elkaar de camping op kunnen rijden. Dan staan we uiteindelijk met een groep Nederlanders bij mekaar, wat dus veel gezelliger is!!!
De auto’s staan gewoon tussen de tenten dus niet op een aparte parkeerplaats.
(Of zorgen dat je eventueel daar op elkaar wacht zodat
we allemaal samen de camping op kunnen rijden)

Vertrekplaats: Venlo (CS)
Vertrektijd: 12:00 uur
Verblijfplaats: Kastellaun
Aantal Kilometers: 210
Reistijd: 2 uur, als we de routebeschrijving begrijpen en onderweg niet stoppen
Zorg natuurlijk voor eigen vervoer!
Waarschuw beheerder
donateur
wordt wel geinig

Waarschuw beheerder
donateur
Haben sie teile oder gras? bitte :vaag:

nog 15 dagen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
begrijpen ze 't ook als je zegt: "snoepie??"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haben sie stickers vroeg r een toen ik er mss net 2 minuten was....

die duitsers willen gewoon te graag trippen :P

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Opblaasbaar zwembad..Gewoon meenemen :yes:
Waarschuw beheerder
en dan zeg je ja en vervolgens lig je met je handen op je rug in een busje met blauwe zwaailichten

altijd nee zeggen dus
Waarschuw beheerder
Zoals ik het hier begrijp is de camping dus een redelijk zooitje ongeregeld..:P

Kun je dan wel met je auto van de camping op en af om ergens wat te gaan eten ofzo? Of is dat een onmogelijke opgave en kun je de auto beter ergens anders parkeren??
Waarschuw beheerder
De camping is een mooie stad met een goede infrastructuur.

Gewoon op woensdag komen : dan heb je alle plek!
Waarschuw beheerder
donateur
het maaakt echt geen reet uit, wanneer je komt er is ruimte genoeg en je kunt idd met een beetje geluk met je auto van de camping.
Waarschuw beheerder
gewoon een beetje dichtbij het pad gaan staan, dan is de kans groter dat je weg kan komen
Waarschuw beheerder
'jaja het komt steeds dichterbij
en heb er echt mega veel zin in.. :yes: !!!

N1 here we come !!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hm nou vorig jaar konden wij de auto echt nie gebruiken hoor........ stond muurvast tussen 300 tenten in
Waarschuw beheerder
Vertrek : Woensdagochtend om 01:00.
Plek : Zoetermeer

Aankomst : Woensdagochtend om 08:00.
Plek : De camping

Lekker rustig beginnen, mooi plekje uitzoeken. De eerste soundsystem bezoeken om vervolgens pas weer maandag daarop met beide benen in the real world te staan.

CU @ NO4

Waarschuw beheerder
Op woensdag geld er nog een geluidsverbod....

Waarschuw beheerder
Wanneer gaat de camping nou los dan?

Volgens de site denk ik gewoon op donderdag hoor...
Waarschuw beheerder
mmmm vreemd; afgelopen 3 jaar stond er toch al iemand met aggegraat geluid te produceren..was wel niet hard en niet 's-nachts maar wel gezellig.

CU @ NO04
Waarschuw beheerder
volgends mij donderdag 12.00 :S
(teminste d8 dat ergens te lezen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Of donderdag....

's ochtens 6 uur weg rijden en je bent 100% één van de eerste daar!
Waarschuw beheerder
Sssst bob ;p niet zegge anders zijn we niet meer
als eerste ... :Devil:

Waarschuw beheerder
Da's waar ook :P

Waarschuw beheerder
plek genoeg \
alleen hoe eerder des te beter je het zelf uit kunt zoeken

maarja
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens insiders kun je woensdag al op de camping terecht....... op donderdag is de officiele opening van de camping, goed lezen mensen
donateur
met een beetje geluk zijn we op donderdag rond 16.00 uur op de camping. Iets daarvoor verzamelen we nog ff bij tankstation Mosel. Zodat we met een club van ongeveer 50 man bij elkaar staan op de camping :P Met geluidsinstallatie en al :D Er is toch nog een installatie gefixt die dienst deed in een kleine techno zaal. :bounce:

Waarschuw beheerder
Thom-Ass je zit niet bij het Eastside kamp toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Kun je met z'n weekend ticket gewoon in en uit lopen? of hoe werkt dat?

Ik zit namelijk in een hotel vlakbij maar wil er wel in en uit wanneer ik dat wil :D

Hoe deden ze dat vorig jaar?
Waarschuw beheerder
donateur
je krijgt een bandje om je pols
Waarschuw beheerder
waarom in een hotel slapen als er zo'n camping bij is?????

:s is toch tof lekker doorgaan op de camping :p hoort er juist bij
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, het begint toch aardig te kriebelen in mijn onderbuik als ik denk aan het feit, dat over ruim een week mijn N1 avontuur gaat beginnen!!!

Dat wilde ik ff kwijt...

XXX
Waarschuw beheerder
donateur
yeah, woensdag nacht gaat 't beginnen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Is ook leuk en ik ben ook voornamelijk op het feest / camping te vinden. Alleen heeft een vriend die meegaat een ziekte (rug) waardoor hij een 'goed' bed nodig heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, nog 8 dagen en dan vertrekt de Eastside met 75 man richting Nature One :):):)........ legertent opzetten, 8Kw erin donderen en vervolgens 4 dagen los gaan...........:p
Waarschuw beheerder
Tuulk, eastside helemoal wild.
4 daagn deurdondern!!!
Waarschuw beheerder
Nog dik een week....

Was het maar al zover (L)
Waarschuw beheerder
donateur
=Thias= ga je mij meenemen in je tas??? (kijkt lief) ahhhh :$
Waarschuw beheerder
donateur
Je mag wel bij mij op de trekhaak whehehe ;p;).........
Waarschuw beheerder
Bie mie ok wah :D

Ik denk dat Jorg en ik vrijdag wel komen!

Waarschuw beheerder
kheb er echt vette zin in :P me 1e Nature One...ben vooral benieuwd naar die camping, heb er zoveel gekke verhalen over gehoord :D

en natuurlijk het feest zelf met een dikke line up gewoon....nog een dikke week indd..
Waarschuw beheerder
ANTHONY ROTHER -LIVE- staat op de Open Air Floor..zijn nieuwe album is zo goed!! toch wel aardig vernieuwend, ik zeker even hier kijken, vorig jaar stond hij in de Century Circus en dat was ook zo ernstig mooi :D...ja nog maar ander halve week ofzo...8)

Waarschuw beheerder
donateur
;)
Waarschuw beheerder
donateur
Morky, je volgt me ook naar elk feest he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
We vertrekken ook woensdag nacht... maar de camping is pas open vanaf 12u, tenminste dat staat op de site... en valt er die Donderdag ook al wat te feesten daar? lijkt me van wel.. maar 't is mijn eerste N1 so... ? :D

Waarschuw beheerder
donateur
Haha xantrex ik zag het straks ook al :D Misschien ook naar DV nog.. dus t/m 28 augustus dan ;)
donateur
en valt er die Donderdag ook al wat te feesten daar?

Dan is de Basstours camping pre-party :D Maar er zijn genoeg groepen die met een eigen muziek installatie een extra feestje regelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Okeey dan... had ik eigenlijk wel verwacht.. hoe meer feest.. hoe beter!.. :D
Waarschuw beheerder
De EASTSIDE heeft een HARDCORE feest (y)

Waarschuw beheerder
:yes: 100% Raggen :devil:

En een beetje terror :$

Waarschuw beheerder
donateur
Relaxt en als je niet op de camping staat mag je er dan wel op? of moet je dan over een hek heen? ;)

Of kun je daar ook kaarten voor halen? :)
ik ga er ook heen echt wel vorig jaar ook
wat ik gezien heb op plattegrond is thunderdome weer in een tent en volgens mij ook op dezelfde plaats.vorig jaar ben ik die tent niet meer uitgeweest was zeker wel vet en weer was toen ook geweldig
Waarschuw beheerder
Thias= ga je mij meenemen in je tas??? (kijkt lief) ahhhh

Heb nog wel een plekkie in de skibox?
Wat een comfort he! :9

Waarschuw beheerder
Ja wordt gezellig, veel lui van de east aight!

Waarschuw beheerder
100% Raggen

En een beetje terror

Er gaat zeker ook andere shit worden gedraait dan alleen maar hardcore...
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nog wel een plekkie in de skibox?
Wat een comfort he! :9

Moet te doen zijn ;p
Waarschuw beheerder
donateur
zoek zelf ook nog plekje eigenlijk.....

dan maar zelf rijden :)

Waarschuw beheerder
Ok was techno vergeten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Relaxt en als je niet op de camping staat mag je er dan wel op? of moet je dan over een hek heen?

Of kun je daar ook kaarten voor halen

Morky, je kan er gewoon op hoor!!!
Waarschuw beheerder
HAHA ID&T-radio rules (voor nu ff)
Heb gister gewoon 2 kaartjes gewonnen voor 2dagen Nature1.
Ben vollop in mn nieuwe huisje bezig dus geen geld voor kaartjes.... ff n sms en zo in de uitzending en zo naar Pydna... whoehaa...
See you all there .... :bounce:
donateur
Dr. Bob, kun je anders even doorfaxen waar jullie ergens staan op de camping? Wat op donderdag wil ik dan ook wel even komen raggen bij jullie ;) En natuurlijk ben je ook van harte uitgenodigd bij ons..
Waarschuw beheerder
Hey Troebels, heb jou inderdaad gister op ID&T-radio gehoord. Ze vonden je zo zielig dat ze je maar kaartjes hebben gegeven. Veel plezier!
Waarschuw beheerder
Kom ongeveer om 02.00uur op donderdagavond. Weet iemand of er dan vette files staan voor de camping of kan je dan redelijk doorrijden.
Waarschuw beheerder
donateur
2 jaar terug kwam ik op vrijdag avond aan..........toen heb ik 7 uur(!!!) voor de deur in de file gestaan :s, was echt zuur....... maar op donderdag valt het allemaal wel mee

Waarschuw beheerder
Ja komt goed Thom-ass (Y)

Denk dat je ons niet kan missen daar.
Die lui van HOT events zullen wel weer van die grote doeken enz bij zich hebben... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
kwam vorig jaar 's middags rond een uur of 4 aan op vrijdag en kon er zo oprijden in een treintje :)
Waarschuw beheerder
Time Table Thunderdome Area :

Vrijdag :

20:00 – 21:30 Dj Falk
21:30 – 23:00 2-Hard & Mc Double-T
23:00 – 00:00 Mr.Sinister
00:00 – 01:00 Dj Justino
01:00 – 02:30 Nosferatu
02.30 - 04.00 Endymion
04.00 – 05:00 Dj Bionic
05:00 – 06:00 Dj Cremator

Zaterdag :

18.00 - 19.30 Dj Manga (Mangamitri Forces)
19.30 - 21.00 2-Hard
21.00 - 22.30 Dj Sceletor
22.30 - 00.30 Beasty Boy & Da Vinci
00.30 - 02.15 The Viper
02.15 - 04.00 Panic
04.00 - 05.30 Dr. Z-vago
05.30 - 08.00 Dj Wizard & Mc Double-T
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kwam vorig jaar om 02.00 uur donderdags aan.....denk 10 minuten in de file gestaan :)

Waarschuw beheerder
Heb er echt zin in!!!!!!!!!!!!!!! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Yeahhh nog 1 weekje en dan gaan we al bijna weer onderweg!!! :D:D
Waarschuw beheerder
ik weet niet of het al op het forum staat...
GOED NIEUWS!!! :

3. Showering on the campsite
This year you'll be able to have a shower in a large shower tent on the NatureOne campsite for a small fee of 2 euros.

Opening times of the showers:

Friday: 8.00am - midnight
Saturday: 8.00am - midnight
Sunday: 8.00am – 2.00pm

There will of course still be free shuttle buses to the swimming pool in Kastellaun, where you can also have a shower.

Friday 30 July from 9.00am – 6.00pm.
Saturday 31 July from 9.00am - 6.00pm.

Dit jaar dus zonder gezeik douchen!!

(k)
Waarschuw beheerder
zit in een hotel o:)
Waarschuw beheerder
1ste nacht op de Camping en 2de in n hotel ... Heb dr zin in.... :bounce:
Waarschuw beheerder
Ja en hotels zijn voor mietjes... Veel plezier op je dorre hotelkamer...

Waarom ga je trouwens niet in een hutje op de veluwe zitten met je discman ofzo?? Toch veel beter dan tussen al die vieze bezwete mensen??

Lalalalala... :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ok nog 1 keer!!!!!!:

HELEMOAL WILD!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Mensen met tips of plaatsen vrij in de auto (evt tegen vergoeding) zijn welkom :)
Waarschuw beheerder
ik heb vorig jaar op de camping gezeten, en toen heb ik dus 4 dagen geen oog dicht gedaan. ik heb nog meer te doen deze vakantie, en anders ben ik zo brak. en nu heb een lekkere rustige kamer waar ik vorig jaar een moord voor zou doen, en genoeg water!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het nieuws van de douches is volgens mij het beste nieuws wat ik in tijden gehoord heb gekregen!!!

Er is nog maar 1 bericht wat dat kan overtreffen:

Zon! Zon! Zon! Zon!

Waarschuw beheerder
donateur
Sooo idd!

Dat douchen is idd wel érg relaxed nieuws!! (Y)
Waarschuw beheerder
YES!!!!!!
Dus niet meer met 1000 lijken in dat muffe zwembadje staan
Waarschuw beheerder
donateur
komt goed :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zin Zin Zin!!!! :BOUNCE:
donateur
2 Dr. Bob, dan kom jij maar een :bier: pakken bij ons. Zoeken naar een grote vrachtwagen met een grote banner van 'Double you events'

Waarschuw beheerder
donateur
Oh dus nu zijn er douches!? das wel beter maar als het warm is (zoals vorig jaar) dan ga ik wel weer onder de kouwe douche bij mijn TENT! hehehe

Camping rulez! :vaag:

NOG 7 dagen en dan zit ik er waarschijnlijk al :D:D
Waarschuw beheerder
wheheh heb er echt keihard zin in :D!!!

NEETJORR WANNNN HEEEERRRRR WIE KOMMM!!!!!!!! :9
Waarschuw beheerder
donateur
nog maar 6 dagen
Waarschuw beheerder
donateur
waarom moet ik dan werken:s

had er graag weer bij willen zijn :yes:
Waarschuw beheerder
waarom neem je dan ook geen ontslag!?!? :S

dat ga je toch echt niet missen :vaag: ????
Waarschuw beheerder
waarom zijn ze zo laat met die TIME-TABLE!! ik ben echt erg benieuwd..

hoelaat begint de echt pre-party op de camping??
Waarschuw beheerder
...het zou wel vet zijn als we dit jaar minstens één fesival wel mooi weer hebben :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
vooral, omdat ik er dit jaar niet zoveel ga meemaken ;)
Waarschuw beheerder
ik wou nog even de nadruk leggen, speciaal op deze filmpjes:

-Open Air

-Rush 'Condens'

-Century Circus

en

-lekker uitrusten op de camping..NOT

filmpjes van de nature one site, voor de mensen die ze nog niet gezien hadden of er niet genoeg van kunnen krijgen :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mmmm net besloten toch maar weer te gaan :bounce:
Waarschuw beheerder
Vrijdag:

21:00-22:30 Lexy & K-Paul / Afrika Islam
23:00 – 00:00 Uhr Jacek Sienkiewicz live
00:00 – 01:30 Uhr Toni Rios
01:30 – 03:00 Uhr Pascal F.E.O.S.
03:00 – 04:00 Uhr André Galluzzi
04:00 - 04:30 Northern Lite
04:30 – 06:00 Uhr Frank Lorber

Zaterdag:

19:30-21:00 Agoria
21:00-22:30 ???? (zal er wel op uitdraaien dat ik pas naar binnen ga om 22:30)
22:30-23:15 Acid Junkies
23:15-1:15 Sven vath
1:15-2:00 Johannes Heil
2:00-3:15 Koze
3:15-3:45 Anthony Rother
3:30-4:15 Thomas P. Heckmann (wordt afwegen wie het kwartier krijgt)
4:15-5:00 RMB
5:00-06:30 ????
06:30-08:00 Oliver Bondzio
08:00-10:00 Tobi Neumann

Mijn voorlopige planning dan maar..
Waarschuw beheerder
waar heb je die time-table vandaan!!!!!!?
woow tot nu toe komen de tijden goed uit :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Tobi Neumann in de ochtend...

leuk :D

maar Remus is de ochtend was vorig jaar ook heerlijk doelloos springen :bounce:

[img]http://dance.phono.nl/albums/album33/normal_N1_2003_121.jpg[/img]

zo dus :P
Waarschuw beheerder
Fuckerdefuck....weersvoorspellingen zien er (tot nu toe) goed uit.
IK HEB ZIIIIIIN :D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
time-table?? waarom kan ik hem niet vinden :/
Waarschuw beheerder
Johannes Heil feat Marcellus N. - The World...en Changes eigelijk ook

dit is toch zo ongeloofelijk goed :lief: dit is echte kwaliteit muziek, een vorm van perfectie...woowowoooow
Waarschuw beheerder
ken iemand mij PLEASE hier vertellen waar ik de time-table vandaan haal :/

Waarschuw beheerder
TimeTable word een paar dagen van te voren bekend gemaakt las ik ergens op een duitse site..
Dit ivm boekingen van Dj's ed.
Waarschuw beheerder
hoe komen mensen hier dan aan de time-table??

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.weeronline.nl/karten/DL/0000000006.gif?2004072515[/img]

Relaxed!!

Dit is de weersverwachting voor donderdag... en de dagen daarna wordt het nog warmer! :D
Waarschuw beheerder
ziet er goed uit (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zooo dat wordt echt weer beter :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeft van mij echt nie warmer als 26 graden te worden hoor......... en bewolking zou ik ook zeker nie erg vinden........ vorig jaar was het gewoon nie leuk meer op zo'n open veld met 33 graden op je bol terwijl je een kater hebt ghehe
Waarschuw beheerder
Whooooooooo hoe beter :D

Nog ff 3 dagen werken en dan is het zover :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Jaa vorig jaar was echt super warm .

Vrienden hadden zelfs een zonnesteek :/
Waarschuw beheerder
vrijdag

Golden 10 Floor
Freitag / Friday / Vendredi
20.00 Uhr – 21.30 Uhr The Diggerman
21.30 Uhr – 23.00 Uhr Afrika Islam
23.00 Uhr – 00.30 Uhr Marusha
00.30 Uhr – 02.00 Uhr Mark Spoon
02.00 Uhr – 02.30 Uhr Ilsa Gold live
02.30 Uhr – 04.00 Uhr Miss Djax
04.00 Uhr – 06.00 Uhr Andi Düx

Open Air Floor
20.00 Uhr – 21.00 Uhr Roberto Fuego
21.00 Uhr – 22.30 Uhr Lexy&K-Paul
22.30 Uhr – 23.50 Uhr Blank&Jones
23.50 Uhr – 00.10 Uhr NatureOne Inc live
00.10 Uhr – 02.10 Uhr Paul van Dyk
02.10 Uhr – 02.40 Uhr SONO live
02.40 Uhr – 04.00 Uhr Moguai
04.00 Uhr - 04.30 Uhr Northern Lite live
04.30 Uhr – 06.00 Uhr Ferry Corsten

Century Circus
20.00 Uhr – 21.00 Uhr Shee-La
21.00 Uhr – 22.30 Uhr PET Duo
22.30 Uhr – 23.15 Uhr The Advent live
23.15 Uhr – 01.15 Uhr Chris Liebing
01.15 Uhr – 02.00 Uhr Alexander Kowalski live
02.00 Uhr – 04.00 Uhr Dave Clarke
04.00 Uhr – 06.00 Uhr Adam Beyer

Red Bull House
20.00 Uhr – 21.30 Uhr Timo di Roy
21.30 Uhr – 23.00 Uhr Boogie Pimps
23.00 Uhr – 01.00 Uhr Milk&Sugar vs. Damien J. Carter feat. 2kHz & Ayak
01.00 Uhr – 04.30 Uhr Tom Novy vs. Sander Kleinenberg
04.30 Uhr – 06.00 Uhr Three Black Pimps

Groovalistic Garden
20.00 – 21.30 Uhr Dr. Schmidt
21.30 – 23.00 Uhr Kommander Keen
23.00 – 23.45 Uhr Matt Flores live
23.45 – 01.15 Uhr A-Sides
01.15 – 02.45 Uhr Marusha
02.45 – 04.30 Uhr Bengston
04.30 – 06.00 Uhr M-Pire
MCs: DubLN und MyT

Cocoon Floor
20:00 – 21:30 Uhr Cess
21:30 – 23:00 Uhr Magda
03:00 – 04:30 Uhr André Galluzzi

zaterdag
Golden 10 Floor
18.00 Uhr – 23.00 Uhr James MD
23.00 Uhr – 01.00 Uhr Taucher
01.00 Uhr – 02.00 Uhr Mijk v. Dijk live
02.00 Uhr – 04.00 Uhr Hooligan
04.00 Uhr – 05.00 Uhr RMB live
05.00 Uhr – 06.30 Uhr Dag
06.30 Uhr – 10.00 Uhr Tanith

Open Air Floor
18.00 Uhr - 20.00 Uhr Angelo Mike
20.00 Uhr - 21.30 Uhr DJ Tocadisco
21.30 Uhr - 23.00 Uhr Tillmann Uhrmacher
23.00 Uhr - 23.30 Uhr Tube Tech
23.30 Uhr - 01.00 Uhr Kai Tracid
01.00 Uhr - 01.30 Uhr Nu NRG
01.30 Uhr - 01.40 Uhr Golden Allstars
01.40 Uhr - 03.15 Uhr Tomcraft
03.15 Uhr - 03.45 Uhr Anthony Rother
03.45 Uhr - 05.30 Uhr Bad Boy Bill
05.30 Uhr - 07.00 Uhr Hooligan
07.00 Uhr - 10.00 Uhr Dag

Century Circus
18.00 Uhr – 19.30 Uhr Lucca
19.30 Uhr – 21.00 Uhr Agoria
21.00 Uhr – 22.30 Uhr Rush
22.30 Uhr – 23.15 Uhr Acid Junkies live
23.15 Uhr – 01.15 Uhr Sven Väth
01.15 Uhr – 02.00 Uhr Johannes Heil live
02.00 Uhr – 03.30 Uhr Cari Lekebusch
03.30 Uhr – 04.15 Uhr Thomas P. Heckmann live
04.15 Uhr – 05.45 Uhr Joey Beltram
05.45 Uhr – 06.30 Uhr Funk D'Void live
06.30 Uhr – 08.00 Uhr Gayle San
08.00 Uhr – 10.00 Uhr Babor

Red Bull House
18.00 Uhr – 20.00 Uhr Umberto
20.00 Uhr – 21.30 Uhr Tania Vulcano
21:30 Uhr - 23:00 Uhr Loco Dice
23:00 Uhr - 01:00 Uhr Ricardo Villalobos
01:00 Uhr - 01:45 Uhr Kid Alex & Band live
01:45 Uhr - 03:45 Uhr Koze
03:45 Uhr - 04:30 Uhr EGOEXPRESS live
04:30 Uhr - 07:00 Uhr Tobi Neumann
07:00 Uhr - 10:00 Uhr Taucher

Groovalistic Garden
18.00 – 20.00 Uhr Oldcut
20.00 – 21.30 Uhr DJ Gid
21.30 – 23.30 Uhr Lightwood
23.30 – 01.30 Uhr Cativo
01.30 – 03.30 Uhr Aphrodite
03.30 – 05.30 Uhr Bassface Sascha feat. MC Killa B
05.30 – 08.30 Uhr DJ Tosh & Circuit Breaker live
08.30 – 10.00 Uhr Lee Bass

Cocoon Floor
18:00 – 20:00 Uhr Chris Tietjen
20:00 – 22:00 Uhr Meat
22:00 – 23:30 Uhr Funk d´ Void
23:30 – 00:30 Uhr Justin Berkovi live
00:30 – 02:00 Uhr D.Diggler
02:00 – 03:30 Uhr Paco Osuna
03:30 – 05:00 Uhr Danilo Vigorito
05:00 – 06:30 Uhr Pauli Steinbach
06:30 – 08:00 Uhr Oliver Bondzio
08:00 – 10:00 Uhr Tobi Neumann
Waarschuw beheerder
verlost :respect: dank u !!
Waarschuw beheerder
vrijdag tot 6 uur......dacht dat het vorig jaar later was toch ?

Waarschuw beheerder
donateur
ja... staat mij ook iets van bij dat het iig tot 07.00 uur duurde de eerste nacht. :/

Enne, is de TD-timetable al bekend?

Waarschuw beheerder
donateur
Oeps... 8)

Thnx! (Y)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was Lorber ook maar tot 6 uur, de zaterdag gaat alleen langer door! ;)
Waarschuw beheerder
Ow ik zie net dat FunkDvoid ook nog live gaat zaterdag, die pik ik dan ook nog even lekker mee!
Waarschuw beheerder
vrijdag

20.00 Uhr – 21.00 Uhr rondwandelen
21.00 Uhr – 22.30 Uhr PET Duo (een beetje te vroeg :/ )
22.30 Uhr – 23.00 Uhr The Advent live
00.30 Uhr – 01.15 Uhr Chris Liebing
01.15 Uhr – 02.45 Uhr Marusha
02.45 Uhr – 04.00 Uhr Dave Clarke

zaterdag

18.00 Uhr – 19.30 Uhr rondwandelen
01.15 Uhr – 02.00 Uhr JOHANNES HEIL FEAT. MARCELLUS NEALY live
02.00 Uhr – 03.15 Uhr Cari Lekebusch
03.15 Uhr – 03.45 Uhr Anthony Rother
03.45 Uhr - 04.00 Uhr Hooligan
05.00 Uhr - 05.30 Uhr bijkomen van RMB eventjes tot me door laten dringen, op adem komen, uit mijn roes komen...
05.30 Uhr – tot het niet meer leuk is Uhr DJ Tosh & Circuit Breaker live
08:00 Uhr – 10:00 Uhr Tobi Neumann

dit word het zo ongeweer denk ik, zodra iets tegenvalt ben ik er ook gelijk weg en ga ik denk richting The Golden Ten Floor maar we zien het allemaal wel, dit gaat erg bruut worden :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat Rush ook veeeeeeel te vroeg staat :/

Waarschuw beheerder
Echt zuur dat Pet Duo zo vroeg draaien :(

Hopelijk draaien de dj's die na hun komen een beetje in dezelfde style door...
Waarschuw beheerder
the advent was vorig jaar ook aardig rammen hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
DAMN! Nog een paar daagjes........... heb nog nooit zo lang naar een feest uitgekeken ghehe, een vol jaar .............
Waarschuw beheerder
zin! :yes:
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Waarschuw beheerder
donateur
vroeg of laat draaien, what the fuck maakt 't uit..
tijd is een relatief begrip, zeker op N1...
Alsof je een regelmatig en correct slaapritme zal hebben die dagen... laat me niet lachen hahaha. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe, ja daar zit wat in Mindsynth :yes:.......... vanaf aankomst is tijd geen concreet iets meer
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft het er over dat de camping om 12h00 open is, maar volgens de origanisatie is het 08h00am. Wij gaan dus mooi wat eerder rijden dan kunnen we in alle rust onze basis opzetten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals..........OFFICIELE OPENING is donderdag 12h00.........

Wij zijn er woensdag al
Waarschuw beheerder
Ome Bertuz, nogmaals.. Hij gaat om 08h00am open :P

Jullie gaan woensdag al het terrein op? Hoezo dan al?
Waarschuw beheerder
vroeg of laat draaien, what the fuck maakt 't uit

nou, bijv. Pet Duo is voor mij iets waar ik echt naar uitkijk, dus vind ik het een beetje jammer dat ze de eerste dag als één van de eerste artiesten zijn..maarja we moeten het er maar mee doen toch (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zaterdag

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Mensen, kijk nou eens:

Het weer in Kastellaun

Okee, het is maar een trend maar toch :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als het maar zonnig is geen regen en lekker temparutuur zodat het bier goed mag lopen
Waarschuw beheerder
donateur
.>> Wij gaan woensdag al het terrein op omdat we een goeie plek willen hebben voor onze legertent.......zodat we maximaal kunnen knallen met onze 8Kw aan boxen (y):p.......

Iedereen is welkom in de HOT vs. Irreversible tent....... kom gerust ff een potje beuken mit den Hollander :p
Waarschuw beheerder
donateur
Check gewoon de bosrand af, en je zult een grote Irreversible en een grote HOT vlag in de bomen zien hangen........en hoppa je hebt de tent te pakken :p
Waarschuw beheerder
donateur
over 2 dagen begint me reis
Waarschuw beheerder
donateur
En dat kleine tentje ernaast is van mij ;) Dus als u mij zoekt.... :D

Waarschuw beheerder
Gezien Bertuz en ik in één kamp zitten en je al een uitnodiging had.... ;)
Waarschuw beheerder
Nog 2,5 dag .... heb dr zin in!!!!!!!

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
nog 2 dagen :yes:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00132121001206228132fa531a005a512d]http://test.natureone.de/webcam.jpg[/img]

kijk ze eens hard bezig zijn (y) ben nieuwd naar het eindresultaat.

(hij veranderd trouwens om de zoveel minuten :yes: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Toch blij dat we vorig weekend maar weer besloten hebben te gaan :)

Heb toch weer zin ondanks die kut camping :[
Waarschuw beheerder
Wegen einer Verletzung kann Westbam leider nicht kommen. Wir wünschen gute Besserung

tja..:/
Waarschuw beheerder
+ alle club timetables

Golden10-Floor

20.00 Uhr – 21.30 Uhr The Diggerman
21.30 Uhr – 23.00 Uhr Afrika Islam
00.30 Uhr – 02.00 Uhr Mark Spoon
02.00 Uhr – 02.30 Uhr Ilsa Gold live
02.30 Uhr – 04.00 Uhr Miss Djax
04.00 Uhr – 06.00 Uhr Andi Düx

Samstag / Saturday / Samedi
18.00 Uhr – 23.00 Uhr James MD
23.00 Uhr – 01.00 Uhr Taucher
01.00 Uhr – 02.00 Uhr Mijk v. Dijk live
02.00 Uhr – 04.00 Uhr Hooligan
05.00 Uhr – 06.30 Uhr Dag
06.30 Uhr – 10.00 Uhr Tanith

Open-Air-Floor

20.00 Uhr – 21.00 Uhr Roberto Fuego
21.00 Uhr – 22.30 Uhr Lexy&K-Paul
22.30 Uhr – 23.50 Uhr Blank&Jones
23.50 Uhr – 00.10 Uhr NatureOne Inc live
00.10 Uhr – 02.10 Uhr Paul van Dyk
02.10 Uhr – 02.40 Uhr SONO live
02.40 Uhr – 04.00 Uhr Moguai
04.00 Uhr - 04.30 Uhr Northern Lite live
04.30 Uhr – 06.00 Uhr Ferry Corsten

Wegen einer Verletzung kann Westbam leider nicht kommen. Wir wünschen gute Besserung
18.00 Uhr – 20.00 Uhr Angelo Mike
20.00 Uhr – 21.30 Uhr DJ Tocadisco
21.30 Uhr – 23.00 Uhr Tillmann Uhrmacher
23.00 Uhr – 23.30 Uhr Tube Tech live
23.30 Uhr – 01.00 Uhr Kai Tracid
01.00 Uhr – 01.30 Uhr Nu NRG live
01.30 Uhr – 01.40 Uhr Golden Allstars live
01.40 Uhr – 03.15 Uhr Tomcraft
03.15 Uhr – 03.45 Uhr Anthony Rother live
03.45 Uhr – 05.30 Uhr Bad Boy Bill
05.30 Uhr – 07.00 Uhr Hooligan
07.00 Uhr – 10.00 Uhr Dag

Century Circus

20.00 Uhr – 21.00 Uhr Shee-La
21.00 Uhr – 22.30 Uhr PET Duo
22.30 Uhr – 23.15 Uhr The Advent live
23.15 Uhr – 01.15 Uhr Chris Liebing
01.15 Uhr – 02.00 Uhr Alexander Kowalski live
02.00 Uhr – 04.00 Uhr Dave Clarke

18.00 Uhr – 19.30 Uhr Lucca
01.15 Uhr – 02.00 Uhr Johannes Heil live
02.00 Uhr – 03.30 Uhr Cari Lekebusch
03.30 Uhr – 04.15 Uhr Thomas P. Heckmann live
04.15 Uhr – 05.45 Uhr Joey Beltram
05.45 Uhr – 06.30 Uhr Funk D'Void live
08.00 Uhr – 10.00 Uhr Babor

Red Bull House

20.00 Uhr – 21.30 Uhr Timo di Roy
21.30 Uhr – 23.00 Uhr Boogie Pimps
23.00 Uhr – 01.00 Uhr Milk&Sugar vs. Damien J. Carter feat. 2kHz & Ayak
01.00 Uhr – 04.30 Uhr Tom Novy vs. Sander Kleinenberg
04.30 Uhr – 06.00 Uhr Three Black Pimps

18.00 Uhr – 20.00 Uhr Umberto
20.00 Uhr – 21.30 Uhr Tania Vulcano
21:30 Uhr - 23:00 Uhr Loco Dice
23:00 Uhr - 01:00 Uhr Ricardo Villalobos
01:00 Uhr - 01:45 Uhr Kid Alex & Band live
01:45 Uhr - 03:45 Uhr Koze
03:45 Uhr - 04:30 Uhr EGOEXPRESS live
04:30 Uhr - 07:00 Uhr Tobi Neumann
07:00 Uhr - 10:00 Uhr Taucher

Groovalistic Garden Circus

20.00 – 21.30 Uhr Dr. Schmidt
21.30 – 23.00 Uhr Kommander Keen
23.00 – 23.45 Uhr Matt Flores live
23.45 – 01.15 Uhr A-Sides
01.15 – 02.45 Uhr Marusha
02.45 – 04.30 Uhr Bengston
04.30 – 06.00 Uhr M-Pire

18.00 – 20.00 Uhr Oldcut
20.00 – 21.30 Uhr DJ Gid
21.30 – 23.30 Uhr Lightwood
23.30 – 01.30 Uhr Cativo
01.30 – 03.30 Uhr Aphrodite
03.30 – 05.30 Uhr Bassface Sascha feat. MC Killa B
05.30 – 08.30 Uhr DJ Tosh & Circuit Breaker live
08.30 – 10.00 Uhr Lee Bass

Cocoon Floor

20:00 – 21:30 Uhr Cess
21:30 – 23:00 Uhr Magda
03:00 – 04:30 Uhr André Galluzzi

18:00 – 20:00 Uhr Chris Tietjen
20:00 – 22:00 Uhr Meat
22:00 – 23:30 Uhr Funk d´ Void
23:30 – 00:30 Uhr Justin Berkovi live
00:30 – 02:00 Uhr D.Diggler
02:00 – 03:30 Uhr Paco Osuna
05:00 – 06:30 Uhr Pauli Steinbach
06:30 – 08:00 Uhr Oliver Bondzio
08:00 – 10:00 Uhr Tobi Neumann

TRESOR (Berlin)
Freitag
20:00 h Baeks
23:00 h Trias
01:00 h Mad Max
02:00 h Dry
03:30 h Dash
05:00 h Kriek

Samstag
18:00 h Mad Max
23:00 h Kriek
01:00 h Baeks
02:30 h Dash
04:00 h Dry
05:30 h Trias

THUNDERDOME (Niederlande)
Freitag
20:00 h DJ Manga
21:30 h 2-Hard & Mc Double-T
23:00 h Mr.Sinister
24:00 h DJ Justino
01:00 h Nosferatu
02:30 h Endymion
04:00 h DJ Bionic
05:00 h DJ Cremator clubworld

Samstag
18:00 h DJ Manga
19:30 h 2-Hard
21:00 h DJ Falk
22:30 h Beasty Boy & Da Vinci
00:30 h The Viper
02:00 h Panic
03:30 h Angerfist – live
04:00 h Dr. Z-vago
06:30 h DJ Wizard & Mc Double-T

VOGUE CLUB (Koblenz) “GAY&LESBIAN”
Freitag
20:00 h Markus Klein
22:30 h Sebastian Gnewkow
01:00 h DJ Fräggel
03:00 h Djane Simoné
05:00 h Golden 10 Simoné vs. Fräggel

Samstag
18:00 h DJ Catoma
20:00 h DJ Tosh
22:00 h Miss Corry
00:00 h Sebastian Gnewkow + Markus Klein
03:00 h Djane Simoné
05:00 h DJ Suphi
07:00 h DJ Noggy

TIEFENRAUSCH (Köln) / HIT-RADIO RPR Eins
Freitag
20:00 h Residents Klaus Spiller + Burner
00:00 h André Wallukat
03:00 h Gianni di Niro + Residents

Samstag
18:00 h Plastic Funk
23:00 h DJ KIKI
02:00 h André Wallukat
05:00 h Residents Klaus Spiller + Burner
07:00 h Andric

TUNNEL TRANCE FORCE (Hamburg)
Freitag
20:00 h DJ Trackhackers
22:00 h DJ Merlin
00:00 h DJ Marc Acardipane
02:00 h DJ Yanny
04:00 h DJ Patric Bunton
05:00 h DJ Krid Kid

Samstag
18:00 h DJ Trackhackers
20:00 h DJ Merlin
22:00 h DJane D-Jean-D
00:00 h DJ Shoko
02:00 h DJ Dean
04:00 h DJ Neil
06:00 h DJ Krid Kid
08:00 h DJ Apollo

TIMING RECORDINGS / BASH RECORDS (Berlin)
Freitag
20:00 h Johnny Flash
23:00 h STEREO JACK - IS BACK (longest set on NatureOne - 7h)

Samstag
18:00 h Marten Hörger
20:00 h DJ NEXSONE
23:00 h Boogie Army
01:00 h MoPot – live
02:30 h ANON
03:30 h Ekkotrooperz & Heide Hoffmann – live
05:00 h Crash House Brothers aka DJ Nexsone & Drawat137

MOTOROLA Lounge powered by RAVELINE
Freitag
20:00 h Doctor Cuba
21:00 h Daniel
22:00 h node1
23:00 h Lexy and K-Paul
00:00 h Moguai
01:00 h Barbaros
02:30 h Kean Sanders
04:00 h Pascal F.E.O.S.

Samstag
18:00 h Doctor Cuba
19:30 h Kean Sanders
21:00 h Tomcraft
22:30 h Hooligan
00:00 h Eigenart – live
01:00 h Tillmann Uhrmacher
03:00 h Taucher
04:30 h node1
06:00 h ron.dharma

STAMMHEIM FLYING CIRCUS 2004
Freitag
20:00 h Bine
23:00 h Chi
01:30 h Mathew Jonson

Samstag
18:00 h Paradoid
24:00 h Bine
03:00 h Marky
06:00 h Stefan Küchenmeister + Surprise

KUFA / FLASH (Saar-Area) / PALAZZO (Bingen)
Pi – Senad – Harry – tt Hacky – Raschel – Stone – Spacecase – Virus – Xsaid
Timo Di Roy – Luna – Rouven – Seven – Mimo – Obi – Kay Paul – Andy B Jones

BUTAN / TOR 3 (Wuppertal/Düsseldorf)
Freitag
20:00 h Stefan Waldschmidt
21:30 h Thomas Ruschinzik
23:00 h Noah
00:15 h Rubicon
01:30 h D-Nox
02:45 h Sia Mac

Samstag
18:00 h Kean Sanders
19:30 h Boom Base Gordon
20:45 h Seemann
22:00 h Dennis Siemion
23:30 h Sorgenkint – live
00:30 h Jan Liefhebber
02:30 h Man at Arms
04:30 h Frank Sonic
06:30 h Sonic & Moton – live
07:30 h Yark T.
09:30 h Allstars

AIRPORT (Würzburg)
Freitag
20:00 h Hubraum
23:00 h Daniel R.
00:00 h Marc Miroir
04:15 h Frank Sonic
03:00 h Pierre
05:00 h Tom Novy

Samstag
18:00 h DeLaDope + Agent Orange
22:00 h Daniel R.
00:00 h Sonic
02:30 h SEBBO

M1 / MILK & SUGAR RECORDINGS (Stuttgart / München)
Freitag
20:00 h Pumpmaster
23:45 h Hubee Held
01:30 h Milk & Sugar

Samstag
18:00 h Sean Finn
23:00 h Jochen Pash
02:00 h Royal Two
06:00 h Patrick Zigon

PARTY.DE HOSTED BY LIQUID-AFFAIRS
Freitag
20:00 h DJ Contest Winner Kat. HOUSE
21:30 h Blondie&Flight
23:00 h Hypnotix
00:30 h ChrisLeGroove vs. DJ Rallec
02:00 h DanG.
03:30 h Ziel100

Samstag
18:00 h DJ Contest Winner Kat. TECHNO
19:30 h Matthias Caspari
21:00 h Frank Sonic
22:30 h DJ Wanja – live
23:15 h DJ Fabian
00:45 h Marco Reveller
03:15 h Bommersheim&Keller – live
04:00 h Monchich
05:30 h P.Stylez
07:00 h Arkus P.
08:30 h ChrisVoss

ENERGY (Zürich)
Freitag
20:00 h DJ Spoke
21:30 h DJ Chilli
23:00 h DJ Nuke
00:30 h DJ Unique
02:00 h DJ Toxic
03:30 h DJ Hypnotic
04:30 h Infinity vs. Floordancer
04:30 h Damien J. Carter

Samstag
18:00 h DJ Majesty
20:00 h Major Tom
22:00 h DJ Goldfinger
00:30 h DJ Marc Jerome
02:00 h DJ greenhead
03:30 h Dave Joy
05:30 h DJ Dean
07:30 h DJ Phrenetic

FORUM (Trier)
Freitag
20:00 h Andy B. Jones
23:00 h Oliver Garcia
00:00 h Maxwell George
02:00 h Elektro
04:00 h Milk & Sugar
05:00 h Francesco Sanna & Robin Junker

Samstag
18:00 h Francesco Sanna & Robin Junker
22:00 h Sebastian Gnewkow
00:00 h Francesco Sanna & Robin Junker
05:00 h Pascall Ballas
08:00 h Francesco Sanna & Robin Junker
Waarschuw beheerder
donateur
kijk ze eens hard bezig zijn ben nieuwd naar het eindresultaat.

Open Air Floor lijkt er toch exact hetzelfde uit te gaan zien als vorig jaar? :/

Niet dat daar iets mis mee is,
maar wel apart aangezien ze er elk jaar iets heel anders van maakten.

Denk dat Golden 10 Floor wel het paradepaardje van Nature One qua versiering en effecten gaat worden,
maar daar richten ze natuurlijk weer geen cam op,
dat moet een verrassing blijven ;)

Waarschuw beheerder
Kzie Angerfist staan bij de Thunderdome maar die komt dus niet...
Waarschuw beheerder
de golden 10 floor is toch boven op de achterste bunker? is het nou groot op zo een bunker of valt dat een beetje tegen?? ik ben vorig jaar niet op de Groovalistic Garden geweest, dus ik heb geen idee.

Open Air Floor lijkt er toch exact hetzelfde uit te gaan zien als vorig jaar?

ja lijkt er verdacht veel op :/...iets vernieuwends zou wel leuk zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geen idee...ik ken die jongens namelijk en ze zeiden dat het optreden gecancelled was.
Waarschuw beheerder
donateur
:| beetje jammer, ik wacht ook nog steeds op een telefoontje van ID-T, maarja...

we komen trouwens wel even kijken op de camping bij jullie!!! :D

Waarschuw beheerder
Das ok!..ff biertje doen :bier:

Mic is aanwezig dus kun je mooi ff de camping hallo zeggen :p
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe...lol....komt zeker goed!!!

heb er zin in....over 48 uur zijn wij al in Deutschland gearriveerd !! beter!!!
Waarschuw beheerder
Heb er ook zeker zin in. Donderdagochtend rond 11.00 die kant op en dan hopen we er eind van de middag te zijn.

Weet iemand of ik m'n digitale camera mee naar binnen mag nemen?
Waarschuw beheerder
over 48 uur zijn wij al in Deutschland gearriveerd

nou je het zegt jah!! :D

Weet iemand of ik m'n digitale camera mee naar binnen mag nemen?

volgens mij zijn ze daar niet zo moeilijk me...maar toen ik naar Mayday 2004 was kreeg ik hem met geen mogelijkheid binnen..:(
Waarschuw beheerder
Hmmm altijd weer een gok die je moet nemen. Bij Awakenings doen ze er totaal niet moeilijk over maar id&t is er wel weer heel moeilijk in.

Wil natuurlijk niet het risico lopen dat ze m innemen of dat ik m mag terugbrengen naar de camping ofzo. Maar goed ik denk dat ik gewoon de gok maar ga nemen. Als iemand anders nog ervaringen heeft met het meenemen van digitale camera's naar N1 dan hoor ik t graag.

Groet Iba
Waarschuw beheerder
als je hem in moet leveren plakken ze er een nummertje op en graag jij ook een nummertje en kan je hem bij de uitgang altijd weer ophalen..vorig jaar waren ze bij de ingang echt super makkelijk hoor (y)

weg werp camera

neem ik ook mee :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Eastside Area @ Camping:

HOT vs. Irreversible

Dj's:

Beukmanz
Bakker
Styx
Brutus Terroristicus
C Kaos
Holly
Rude Boy
Rebel
Malfunction
Vreestyle
Dr. Bob
........... and more

Check voor de grote Irreversible en HOT vlaggen, en kom een potje beuken (y)

Waarschuw beheerder
Guest>> Mc Double T. :bier: :)

Waarschuw beheerder
ghe ghe word wel ragge

Waarschuw beheerder
Iemand een beetje een goede routebeschrijving vanuit amsterdam?? Of iemand een idee vanaf welke U-bahn Nature One al wordt aangegeven??
Waarschuw beheerder
Weet zeker dat het bij de tent bij hot events v.s. irreversible t drukste wordt. Het bier zal vrijdagmiddag helaas op zijn Bart! En dan? :(

Waarschuw beheerder
op de fiets de bult af om bij de plaatselijke suppermarkt gelijk weer een nieuwe voorraad aan te leggen

wat dach oe dan

hoeveel namen jullie ook alweer mee?
500 liter?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand een beetje een goede routebeschrijving vanuit amsterdam?? Of iemand een idee vanaf welke U-bahn Nature One al wordt aangegeven??

Routebeschrijving

Artiest LanZ^
Waarschuw beheerder
Nature one documenten

Ik heb ff een pakketje samengesteld voor mezelf en vrienden, misschien dat jullie er ook wat aan hebben. Zip bestand bestaat uit een excel sheet met de komplete timetable en een word doc met daarin plattegrond van camping, plattegrond van festival terrein, meeneem lijst voor camping en route beschrijving vanaf utrecht met kaarten erbij.

Rechts klikken op link en dan "Opslaan als"

http://monet.bestweb.net/~guinness/nature_one.zip
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben 400 liter bier Jorg....... alleen is dat bier jammergenoeg niet voor jou, maar voor de mensen die er aan mee betaald hebben .......
Waarschuw beheerder
Open Air Floor lijkt er toch exact hetzelfde uit te gaan zien als vorig jaar?

[img cacheid=00132121001206228132fa531a005a6bfd]http://test.natureone.de/webcam.jpg[/img] [img width=390 cacheid=0006c23f0012072cf39fedda1a005a6bfd]http://www.nature-one.de/fileadmin/review/2003/NO/1%20Der%20Aufbau/IMG_5184.jpg[/img]

Nou die lange trussen diagonaal zijn anders, en qua licht-plan op dit moment ook, de stage lijkt me wel hetzelfde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Boeit me geen reet of het hetzelfde is ingedeelt........ tegen de tijd dat ik er vrijdagavond heen ga zijn dat soort dingen totaal nie meer belangerijk........hehe

Waarschuw beheerder
Ik heb zin. Nog één daggie werken en dan kunnen ze allemaal de kolere krijgen!!!
Waarschuw beheerder
Preciessss nog 1 daggie !!!
en dan gaan we losssss !!!

Waarschuw beheerder
En dan weer werken :D

(dat dan weer wel)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou leute, bis morgen..........(y)

Ome Bertuz gaat slapen, en word morgen heel vrolijk wakker :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ome Brutus kan slecht slapen vanavond

dat weet ik al wel :jaja:

Waarschuw beheerder
Nog welgeteld 14 uur voordat wij abreisen zu Nature One. Met een mooie gehuurde blikken bus met houten stuur neem ik het voortouw. Walkie talkies mee voor als het misgaat met de achtervolgers...

Mwaah heb er zin an!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 25 uur en ik ben op weg :D
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: baal echt wel dat ik niet kan gaan.

krijg gvd geen vrij van mijn baas:[ en heb daarbij ook nog eens mijn voet gekneusd dus had t zowieso al niet getrokken dan.

So for the people who's going to party there,
have fun :yes:,:bounce:,:xtc:,:)

Waarschuw beheerder
Geen :xtc:,
maar veeeeeeeeeeel :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
oh ja,ff vergeten :yes:,:bounce:,:xtc:,:bier:,:)
zo beter:D

en drink er eentje voor mij dan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
...vertrokken....Ach....
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand trouwens of t nog ergens live uitgezonden word?

Op viva ofzo? Zodat ik toch nog een klein beetje kan mee genieten:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zal genoeg drinken daar
dus denk dat er wel 1 voor je af kan :9

Ik ga voor de laatste keer deze week
maar ff een nachtje goed slapen O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga voor de laatste keer deze week

Naar de wc of wat;)?
Waarschuw beheerder
weet iemand trouwens of t nog ergens live uitgezonden word?

[img]http://www.nature-one.nl/animationsunshinelive.gif[/img]

ja dus :)

www.nature-one.nl
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er geen gekken die zaterdag avond er nog ff heen willen rijden

sorry in verkeerd topic geplaatst
Waarschuw beheerder
donateur
Met de 400 liter in vaten bier, gaat Bertuz zich wel vermaken :p......... 2 uurtjes, rijden we weg
Waarschuw beheerder
Ome Bertuz,

Gaan jullie meteen de N1 camping op of eerst ergens anders?

Waarschuw beheerder
Ze proberen meteen de camping op de komen en gelijk hun kamp op te bouwen en plaats voor ons vrij te houden ;)

Naar de wc of wat

Bedoelde dus uitslapen en dat staat er ook wel onder,
maar dan moet die kankerhond van de buren wel z'n kop dicht houden :@:@:@ GVD!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bedoelde dus uitslapen en dat staat er ook wel onder,
maar dan moet die kankerhond van de buren wel z'n kop dicht houden GVD

:bloos:...maar ik heb ook een erge zin hoor :yes: (y)

Waarschuw beheerder
Huh?

Ik wel,
maar dan moet ik niet wakker worden beblaft door dat kut ding van de buurman :@

Gelijk ochtend humeur

Waarschuw beheerder
ghe ghe
donateur
tot de donderdag (y)

onze groep is herkenbaar aan een behoorlijke vrachtwagen met daaraan een 'double you events' vlag en de vlag dat je moet gaan stemmen :P "stemmen, u komt toch ook?" :D
Waarschuw beheerder
Woei!!!! nog efkes maar!!!! :yes: :bounce: :bier:
Werkzaam bij SoundKings
Artiest Yoon!
Waarschuw beheerder
controle aan de deur was vorig jaar niks aan, liep zo door.

zelfs mensen met voetbaltassen en rugzakken hoefden zowat niks te laten zien dus digitale camera gaat zeker lukken. bij mij wel vorig jaar. dit jaar zelfs een videocamera mee denk.

(dit jaar kun je op de camping douchen! voor 2,-)

(of het zwembad in t dorp :D)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zelfs mensen met voetbaltassen en rugzakken hoefden zowat niks te laten zien dus digitale camera gaat zeker lukken. bij mij wel vorig jaar. dit jaar zelfs een videocamera mee denk.

Vorige feesten van I-Motion (Winterworld) waren digitale camera's officieel toegestaan (heb daar met hun over gemaild), dus met N1 moet dat geen probleem zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0006c40200120df48585f1f61a005a9942]http://www.natureone.de/typo3temp/8a9d1efc00.jpg[/img]
[img cacheid=0006c40300120df874b9c9ec1a005a9942]http://www.natureone.de/typo3temp/b34f4e8ad9.jpg[/img]

Century Circus staat in ieder geval al (y) hier zal ik vaak aanwezig zijn :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Morgen rond 10 uur vertrekken we :D
Waarschuw beheerder
donateur
:@ moet vrijdag nog werken tot 15.30 :@

Dus wordt vrijdag in het donker de tent opzetten :/
Waarschuw beheerder
Vorig jaar ook in het donker mn tentje op gezet :)
Is best te doen op zich

Hier vertrekken we rond een uur of 12.00 :D
Moet nog wel alles inpakken en wat dingen regelen enzo.....gaat wel goedkomen :)

Waarschuw beheerder
donateur
eerst nog ff een nachtdienst vannacht
morgen om half 11 in Eindhoven op t station zijn , heb voldoende rotzooi bij me :D
dus word een geweldig feest
jammer dat ik de griep heb
maar dat komt wel goed !
we vertrekken over een uurtje, konden niet wachten tot morgenvroeg :D nu maar hopen dat we niet in de auto moeten slapen vannacht :P

Er zijn al mensen daar he?

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 3,5 uur... :D

Heb echt nog nooit zo naar 'n feest toegeleefd!! :D

Waarschuw beheerder
Wij zijn helaas genoodzaakt vrijdag te vertrekken, maar beter laat als nooit 'k heb d'r zin in :bounce:. Maar weet iemand of het dan veel erger is met controle's etc. Ik hoorde dat sommige zelfs hun boxershorts uit moesten trekken!:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Oe dan ga ik er een gezichtje op tekenen voor ze :yes:

Waarschuw beheerder
Ff slapen en dan om 5 uur rijden we hier weg :)

Allemaal tot morgen en de groeten...

Is dit ook het einde van dit topic? :(
Hahahaha mzzl....

Thom-ass >
Vraag bij Hot maar ff rond wie Dr.bob is ;) (Y)
Groeten.....

Er zijn al mensen daar he?

Je zei dat je over een uur weg ging dus antwoorden heeft denk ik geen zin meer,
maar er zijn al mensen daar ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog 7 uurtjes en dan gaan we langzaam eens richting Kastelaun gelukkig is het niet zo ver voor ons.... Zal vannacht wel slecht slapen want heb zin om helemaal uit me dak te gaan daar... :bounce:
Waarschuw beheerder
wij hebben de BX met aanhanger al volgeladen, morgen nog ff het aggregaat huren, en dan vertrekken we om 9 uur! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wij komen ook met een BX B)
Waarschuw beheerder
donateur
kom net achter een heel groot probleem....

geen energie leverantie :(

Waarschuw beheerder
sonde :(

Waarschuw beheerder
donateur
Zo, alles ingepakt.. Ik ben er klaar voor !!!
Word over 4 uurtjes opgehaald, zo nog even proberen te slapen.. Zin innn !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Met wie ga jij Carlos?
Waarschuw beheerder
donateur
onze groep is herkenbaar aan een behoorlijke vrachtwagen met daaraan een 'double you events' vlag en de vlag dat je moet gaan stemmen "stemmen, u komt toch ook?"

Geweldig idee, als ik weer eens verdwaald raak volg ik gewoon de stemmetjes (y) :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
nog 4 uurtjes en dan vertrekken wij ook
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
GEZOCHT :

lift vanuit arnhem of omstreken (van mij part den bosch) naar Nature1...

het plan was dat ik met een goede vriend samen met de trein zou gaan maar hij heeft net af laten weten..

ik heb mn kaartje al... en om nou helemaal in mn uppie met de trein te gaan...
dat gaat wel erg ver:S...

laat et me via mail maar ff weten als je nog uberhaupt plaats nodig hebt..

(als het kan technominded ppl:D)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er zin in.. nu ff nog snel wat slaap pakken, zal het nodig hebben dit weekend :D

Waarschuw beheerder
donateur
Jon: Ik rij met J maar we meeten de rest om 4 om gezamenlijk die kant op te rijden..
donateur
whahahah.. dit moet ik ff kwijt, terwijl ik eigenlijk mijn spullen zou moeten pakken.

Vanmiddag de hele dag spullen opgehaald om mee naar Nature one te nemen. En net zijn die opgehaald met de vrachtwagen waar we met mee rijden. Liet ie ff zien wat hij aan licht en geluid had geregeld.. hehehehe... een volledige installatie en een aggregaat van 12.000 watt :D :D Verder zijn we riant voorzien in banken, bbq's, tafels, bier, koelkasten, diepvries, stroom, vlaggen...

Dus als iemand zin heeft om te komen beuken bij ons. Hou de 'Ignition' en 'Double you events' vlaggen in de gaten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:cry:

maak me gek
kan er niet bij zijn:s

Waarschuw beheerder
omfg kom wel ff een biertje bij je halen Thom-ass :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er klaar voor (H)
ga nu ff slapen :Z:
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00132121001206228132fa531a005aaed8]http://test.natureone.de/webcam.jpg[/img]

:D lampje worden getest! heb er zin in, morgen 9:30 weg hier :yes:
Waarschuw beheerder
Nog snel ff 9 uurtjes pitten en dan ga ik onderweg!!!!!! WHOAH!!! NATURE ONE here i come :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoopte nog even te kunnen slapen maar zit r niet meer in :( Gelukkig vandaag overdag nog even paar uurtjes gepakt..
Het aftellen is begonnen ! Over n uurtje word ik opgehaald :D

Nature One, here we come !
Waarschuw beheerder
11 uur gaan we vertrekken :D en 4 dagen losssssss
Waarschuw beheerder
Okay, we rijden nu weg. See ya at Nature 1 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Sommigen gaan echt vroeg :O
Waarschuw beheerder
vroeg? moet gewoon een goede plek op de camping hebben :) liefst vak 13 :D
Waarschuw beheerder
Nog ff een paar uurtjes werken en dan klaar voor vetrek. Het is nu aftellen geblazen...
Waarschuw beheerder
ok, de groeten!! :D see you all @ NATURE ONE - The GOLDEN 10 8)
Waarschuw beheerder
donateur
liefst vak 13 :/

ik ben niet vies van een stukje lopen hoor ;)
Waarschuw beheerder
gaat mij niet om het lopen, gaat erom dat dat het gezelligste vak is ;)

veel bekenden altijd in dat vak. :)
Waarschuw beheerder
donateur
haha.. bij ons is het ook gezellig, maar dat weet je niet omdat je je isoleert in vak 13 ;)

Waarschuw beheerder
sommige gaan echt vroeg indd :) wel beter, heb je iig een goed plekkie...

wij gaan pas vanavond, maar gelukkig gaan er smiddags al mensen die wij goed kennen dus die houden een plekkie vrij voor ons :P

Waarschuw beheerder
Oh ik heb er zo'n zin in :bounce: nog 1 nachie slapen helaas. Wij gaan de eerste nacht in een hotelletje en de tweede nacht komen we ff het campingsfeertje proeve.
Waarschuw beheerder
Ben ook weg :D

See ya!!

Laterzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
Net even de weersverwachtingen bekeken voor omgeving N1...

verwachtingen: vrijdag 29graden, zaterdag 30graden en zondag weer 29graden.

GEEN bewolking. GEEN kans op regen!

In het grafiekje zie ik vooral veel zonnig en zonnig en zonnig en zonnig..staan...

:-)

Waarschuw beheerder
OOOOOOOOOOW ik kan niet meer wachten...ga morgenochtend pas!
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken morgen ochtend om 6.00. Als er nog mensen geintresserd zijn in Nederlands visuals op Nature One kom eens een kijkje nemen in de Cocoon tent ;)
Waarschuw beheerder
nature one was goed :D
laatste aanpassing