Partyflock

Forumonderwerp · 652095
Betreft: evenement: Nature One, vrijdag 30 juli 2004 om 20:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Mensen, nog even geduld en het gruwelijkste Technofeest Nature One komt er weer aan.
Ik ben erg benieuwd wat deze editie ons gaat brengen, en vele met mij.

Veel vragen spoken er door mn hoofd. Worden er nog meer grote dj's geboekt en welke? Wordt de aankleding nog vetter dan in 2003? Wordt het nog mooier weer als vorig jaar? Is Nature One te commercieel geworden, en ga zo nog maar ff door!
Sommige vragen kan je beantwoorden maar enkele blijven een raadsel totdat het zover is.

Gelukkig kunnen we er over discusseren en dat is dus ook de bedoeling van deze thread.

Okay, ik ben iig al een BEETJE aan het voorbereiden want ga het veel anders aanpakken dan vorig jaar. Ik heb er nu al bizar veel zin in maar helaas duurt het nog ff? :(

Wie heeft er net zoveel zin in als ik? :P
Barst maar los hier :D

Ik ben er klaar voor (H)
ga nu ff slapen :Z:
Artiest Pie

:D lampje worden getest! heb er zin in, morgen 9:30 weg hier :yes:
Nog snel ff 9 uurtjes pitten en dan ga ik onderweg!!!!!! WHOAH!!! NATURE ONE here i come :p
laatste aanpassing

Hoopte nog even te kunnen slapen maar zit r niet meer in :( Gelukkig vandaag overdag nog even paar uurtjes gepakt..
Het aftellen is begonnen ! Over n uurtje word ik opgehaald :D

Nature One, here we come !
11 uur gaan we vertrekken :D en 4 dagen losssssss
Okay, we rijden nu weg. See ya at Nature 1 :)
Sommigen gaan echt vroeg :O
vroeg? moet gewoon een goede plek op de camping hebben :) liefst vak 13 :D
Nog ff een paar uurtjes werken en dan klaar voor vetrek. Het is nu aftellen geblazen...
ok, de groeten!! :D see you all @ NATURE ONE - The GOLDEN 10 8)
liefst vak 13 :/

ik ben niet vies van een stukje lopen hoor ;)
gaat mij niet om het lopen, gaat erom dat dat het gezelligste vak is ;)

veel bekenden altijd in dat vak. :)
haha.. bij ons is het ook gezellig, maar dat weet je niet omdat je je isoleert in vak 13 ;)

sommige gaan echt vroeg indd :) wel beter, heb je iig een goed plekkie...

wij gaan pas vanavond, maar gelukkig gaan er smiddags al mensen die wij goed kennen dus die houden een plekkie vrij voor ons :P

Oh ik heb er zo'n zin in :bounce: nog 1 nachie slapen helaas. Wij gaan de eerste nacht in een hotelletje en de tweede nacht komen we ff het campingsfeertje proeve.
Ben ook weg :D

See ya!!

Laterzzzzzzzz
Net even de weersverwachtingen bekeken voor omgeving N1...

verwachtingen: vrijdag 29graden, zaterdag 30graden en zondag weer 29graden.

GEEN bewolking. GEEN kans op regen!

In het grafiekje zie ik vooral veel zonnig en zonnig en zonnig en zonnig..staan...

:-)

OOOOOOOOOOW ik kan niet meer wachten...ga morgenochtend pas!
Wij vertrekken morgen ochtend om 6.00. Als er nog mensen geintresserd zijn in Nederlands visuals op Nature One kom eens een kijkje nemen in de Cocoon tent ;)
nature one was goed :D
laatste aanpassing