Partyflock

Forumonderwerp · 630093
1 volger · 7366x bekeken
Waarschuw beheerder
ik ben de echte vage paul en dat kan niemand van mijn meer af kunnen neemen.

ik hoor de laatste tijd veel over mij op pf en er gaan geruchte dat ik veel de zelfte mailtje,s stuur ja natuurlijk anders moet ik ze steets op nieuwe schrijven daar heb ik ook niet al tijd zin in.
en ik ben wel echt dislectie,s ook al gelooft niemand mij ik weet het toch veel better wees maar gelukig dat je het niet hebt want het is echt kloote af en toe.
ik heb het niet aleen met lezen en schrijven ik heb het ook met rekenen en cijfers om draaien.

maar ik weet wie ik echt ben en weet jij wie ik ben ik ben VAGE PAUL.

ik ben die geene ja die soms helle maal kort op de pf zit ja dat geef ik toe.
maar ik schrijve net zo goed met jullie mee.
en ik vind het leuke en daarom doe ik het nog steets.
en zo leer je veel sneller mensen kennen.
ja ik ben die gast die veel briefen ver stuurt heeft en waarom..?
ja om hier echt vet veel mensen te leren kennen.
omdat ik ook van veel mensen om me heen hou.
want het is toch gaaf als je naar een feest gaat en je kompt daar de mensen techen die ook op de pf zitten dat geeft je toch een goed gevoel.
{bij wel}

ik ben ik en jij bent jij ik weet wie ik ben maar ik kan jou nog niet ik ben VAGE PAUL aangenaam.

je gaat toch ook niet in je eentje feesten in een lege hal.
je feest toch met iedereen om je heen.
en kun je die mensen dan al van pf dst is toch
gaaf ik vind van wel.
want hoe meer zielen hoe meer vreucht.
ik wil aleen maar meer nieuwe mensen leren kennen
waarom..?
omdat ik van veel mensenb om me heen hou en ik wil aleen maar vrinden of vrindinnen heben voor aleen maar VRIND SCHAP.

wie is nou eigelijk wie ik weet nu wie ik ben ik ben die gast die weet wie hij nou eigelijk echt is weet jij wie die gast is ik weet wie hij is hij is de een echte VAGE PAUL die er is.

waarom.? ik feest omdat ik nog steets me eigen jong voel en om dat ik van veel lol in mijn leven hou.
ik geniet nog steets van feesten ik feest nu nog steets elk wiekend weer!!!
ik feest ook al van af mijn 14 de mijn eerste feeste was central studio,s mad max,s 1994 2 maart.
ook dat zou ik niet meer ver geeten.

weet jij hoe ik ok al weer hoe heet ik al weer ik weet hoe ik heet ik ben VAGE PAUL.

ik geniet nog steets van mijn XTC en dat houte mij gewoon in leven.
ik ben die gast die er nog steets van geniet.
ja ik ben ook meest van tijd helle maal de weg kweit is.
maar zo lang je het zelf in je hand kan houden dan is er ook veder niets aan de hand.

ik hoop dat ik nu weer wat mensen heb blij gemaakt maar dat hoor ik nog wel..?
veder ik heb nog steets de smaak te pakken!!
feesten en nog is feresten!

WANT VAGE IS RIELAX,S RIELAX,S IS EXSTEREEM EXSTEREEN IS VAAGE EN IK BEN DUS VAGE PAUL
Waarschuw beheerder
donateur
:D

Waarschuw beheerder
"ik geniet nog steets van mijn XTC en dat houte mij gewoon in leven.
ik ben die gast die er nog steets van geniet.
ja ik ben ook meest van tijd helle maal de weg kweit is.
maar zo lang je het zelf in je hand kan houden dan is er ook veder niets aan de hand."

Misschien moet je eens gaan minderen, gaat het schrijven misschien ook wat beter? ;)

Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dyslexie heeft NIX maar dan ook NIX met omstandigheden te maken...

Waarschuw beheerder
donateur
Maar wie ben jij nou??

Waarschuw beheerder
Nee maar wel met de grijze massa, en waar heeft XTC invloed op: op deze substantie

Waarschuw beheerder
donateur

:respect: vage paul :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, geweldig! :D :respect:
Waarschuw beheerder
uuuuuuuuuuuuuuuuuh

ok
Waarschuw beheerder
de disclectie,s die ik heb kompt niet door de XTC dat heb ik al mijn helle leven hoor.
en better schrijven leer ik aleen als ik het vakker doe.

maar ik maak me daar ook helle maal niet druk om.
jullie kunnen het toch lezen en het word ook gelezen want anders zou de jullie niet trug schrijven.

ik ben aleen maar die geene die voor het feesten
kiest en er lol op maakt en die geniet van zij leven zo hoe hij is.
en daar heb ik geen pro bleemen mee...
want ik ben ik en jij bent jij en we leven alle maal onze eigen leven op onze eigen manier..

en dat doe ik ook echt en dan kunnen er veel andere mensen zich er mee gaan bemoeien daar trek ik mij weinig van aan.
ik leef gewoon hoe ik leef en tot nu toe leef ik ook echt.
ik heb weer lol in mijn leven ik heb weer veel zin om te feesten en gek te gaan doen en dat doe ik dan ook zekker!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!:]

Waarschuw beheerder
goed zo (Y)
Waarschuw beheerder
Weetje pistolen paultje...ik denk dat we maar vrienden moeten worden. Dan hebben we het er even over

Waarschuw beheerder
whoehahaha (y)
Waarschuw beheerder
hahahah paul is vaag ohjaaaa :P

Waarschuw beheerder
Paul is stoer!

(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:

goed moment om mijn bedje in te gaan ;)

(K)

Waarschuw beheerder
juist
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor vage Paul!!

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) :respect: voor vage paul... :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou paul, in ruigoord afgelopen zaterdag deed je je naam weer alle eer aan!
ik ook trouwens!
komend weekend weer robodock en earthdance!!

Waarschuw beheerder
donateur
:D :respect:

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Topper (Y)

Waarschuw beheerder
maf Kees :p

Waarschuw beheerder
donateur
je lijkt me een toffe gozer, maar ben het wel met FJ eens. Beetje minderen kan vast geen kwaad om je schrijfkunsten te verbeteren:)

(en voor de critici: nee ik kraak hem verder niet af, ik kan ook aardig zijn)
Waarschuw beheerder
donateur
(y)
Waarschuw beheerder
Oke ik heb een topic geopend om te kijken wie vage paul is, maar NIET om hem af te kraken!!

En ik kan veel respect voor paul opbrengen dat hij dit topic opent.. Zullen er weinig zijn hier op partyflock die dit zouden kunnen..

En mensen laat die dyslexie nou een los.... als het echt met drugs te maken heeft, dan zouden er hier veel en veel meer mensen moeten zijn die hier last van hebben...

Maar Paul, als jij pb'tjes stuurt en mensen sturen wat terug dan is het toch normaal dat jij ook het verhaal van hen leest? Als jij niet reageert op pb'tjes die jou worden gestuurd hoef je niet te verwachten dat zij dan nog pb'tjes sturen en/of jouw pb'tjes lezen.

Maar nogmaals :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
repelsteeltje>> heb jij de kwaliteit van de replys hier op PF weleens goed bekeken? ik denk daarom dat drugs wel degelijk invloed heeft. Achterlijke replys en extreem domme spelfouten, die die mensen veilig toeschrijven aan dyslectie.

1 verschil met paul>> bij hem zijn de fouten zo apart van 'de rest' dat ik hem wel geloof, en de anderen niet....
Waarschuw beheerder
en dat doe ik ook echt en dan kunnen er veel andere mensen zich er mee gaan bemoeien daar trek ik mij weinig van aan.

:respect: vagepaul !

Waarschuw beheerder
Vagepaul is oke, oleee oleeeeeeeeeeeeee!!!

(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
een uitstekende stap maat!
kan niet beter
gaat ook altijd tot het allerlaatst door
loopt nooit te zeuren "ik wil naar huis"

Waarschuw beheerder
Dat zijn inderdaad de beste stapmaatjes !!!

VagePaulisvaag
Waarschuw beheerder
jij bent de man die stampen kan! (y)

Waarschuw beheerder
Paulus roels :jaja:
Waarschuw beheerder
misschien is wat minderen met de drugs wel beter voor je oogspieren ;) verders (Y) hoor :D
Waarschuw beheerder
mijn oogen daar is niets mis mee!!!
en er is veder eigelijk helle maal niets mis met mij!!

aleen dislectie,s maar dat is niet lichaamelijk.
en dat kompt zekker echt ook niet door de DRUG!!
want ik heb het mijn helle leven al.
ik ben er mee op gegroeit.
en heb ook specaale schoolen gehad daar voor!!!
en ik heb net als iedere andere mens mijn diploma gehaald!!

veder weet ik niet wat waar jij mijn oogen van daan haald maar die zitten gewoon in mijn hoofd hoor.
en ze doen het nog heel erg goed ik ken nog steets veel zien en weing ook.
en als ik ze dicht doe zie ik niets!
vaag he......
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
nu snap ik eindelijk waarom je vage paul heet :)

Waarschuw beheerder
Paultje, lekker jezelf blijven man :)
Meesterlijk gewoon!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken je niet maar ik vind je wel een toffe gozer!

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar Paul, als jij pb'tjes stuurt en mensen sturen wat terug dan is het toch normaal dat jij ook het verhaal van hen leest? Als jij niet reageert op pb'tjes die jou worden gestuurd hoef je niet te verwachten dat zij dan nog pb'tjes sturen en/of jouw pb'tjes lezen.

Ik heb ook weleens mailtjes van 'm gehad over dingen die me niks aangaan. Weet ook niet wat ik ermee aanmoest.

2 Paul: Weet dat niet iedereen het op prijst stelt om dergelijke mailtjes te ontvangen. Mensen zullen soms rare dingen gaan denken.

Overigens stuur je mij altijd wel wat terug als ik je reply.

Voor de rest ben je wel ok :P

Totale Vaagheid!! {GnIfFeL}
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 F-J:
Misschien moet je eens gaan minderen, gaat het schrijven misschien ook wat beter? ;)

Nee maar wel met de grijze massa, en waar heeft XTC invloed op: op deze substantiep

2 miech:
je lijkt me een toffe gozer, maar ben het wel met FJ eens. Beetje minderen kan vast geen kwaad om je schrijfkunsten te verbeteren :)

en 2 *~nienie~*:
misschien is wat minderen met de drugs wel beter voor je oogspieren ;)...

mensen please!! verdiep je alsjeblieft eerst eens in bepaalde zaken voordat je zulke uitspraken doet!!

2 vagepaul: ik vind het jammer dat je je nu nog moet 'verdedigen' wat betreft de dyslectie...
verder toppie wat je vertelt over jezelf!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Paul wanneer gaan we is een keer een biertje drinken? Volgens mij ken je met jou heel erg lachen!!! :D

Paul rulessssssssssss!!!!­!!

(Y)
Waarschuw beheerder
~wen~> weet nie maar was nie zo seri bedoeld als jij het nu opvat hoor!!! was eerder een grapje...en als je dat nie snap..jammer dan...

k vind paul vet lachuh!! lekker jezelf blijven..vele kunnen van je leren :D (y)
Waarschuw beheerder
ooooo maar ben ook zekker niet boos ik kan goed zien dus..

en mij zelf ben ik al jaaren!!

Waarschuw beheerder
jullie kunnen het toch lezen en het word ook gelezen want anders zou de jullie niet trug schrijven.

veder weet ik niet wat waar jij mijn oogen van daan haald maar die zitten gewoon in mijn hoofd hoor.

:-D :-D :-D GENIAAL!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je nou nog naar dat Goafeest in Woerden of niet? Laat ff weten, ik heb geen zin om alleen te gaan

Waarschuw beheerder
Wederom...

:respect: Paul :respect:

doorgaan kerel!! die topics van je zijn top!!

Waarschuw beheerder
donateur
Vaag ben je zeker ja.
Waarschuw beheerder

:D :D :respect:

Waarschuw beheerder
:respect:Vage Paul Schopt Aarschen:respect:

Waarschuw beheerder
MASTERLIJK die tekst over zijn ogen :D
Eenvoud siert de mens :9

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
so cool !!
Waarschuw beheerder
in een woord VAAG.

Waarschuw beheerder
:respect: Vage Paul :respect:
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Vagepaul roeleert :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Paul je bent gewoon vaaginaal:D
Waarschuw beheerder
hahahahah vaaginaal :D :9
Waarschuw beheerder
hahahahah vaaginaal :D :9
Waarschuw beheerder
Whehe (y)
*go Paul, go Paul*

Waarschuw beheerder
ik hou niet van sukkels
Waarschuw beheerder
een sukkel he...

een sukkel is iemand die een sukkel is ik ben geen sukkel.
ik ben ook geen mat zo man ik ben ook geen held ik ben ook geen mietje ik ben ook geen dwaas ik ben ook geen jan of piet ik ben de geene die zich vage paul noemt.

ik ben niet die gozer die denkt dat jhij als is ik ben in weze ook maar mens net zo als jij en al die andere.
maar somege dingen kun je niet stuuren en zijn zo hoe ze zijn.
ik word het door iedereen genoempt dus is het niet anders dan hoe het nu is dus!! vage paul blijft..
ik heb er geen pro bleemen mee.
er is nix,s mis mee het is maar een naam.
en het klopt eigelijk wel wat de naam dan toe valleg betekkend.
vaag ja dat ben ik zekker!!
maar een sukkel meschien als jij dat zo vind dan vind jij dat toch zo daar heb ik nix,s over te zegen wat jij vind.
maar ik geef alleen nu mijn meen ing.
dat ik geen sukkel ben ik heb teminste genoeg in mijn leven berijkt en daar ben ik trots op en dat laat ik door niemand af neemen.
want ik ben ik en jij bent jij en wij kiesen alle bij ons eigen levents weg door het leven heen.
en zo botsje een keer voor je helle leven tegen iemand aan die je eigelijk nog nooit heb gezien.
nog nooit mee hebt gepraat,die je helle maal niet eens kent.
en dan trek je gelijk een konklusie want het zal wel een zukkel zijn.....
stel je voor dat die gene meschien een dokter is of brand weerman of iemand anders..
die je meschien nog ooit is in je leven zou kunnen teggen komen om meschien jou leven zal kunnen redden of zo iets..
wat zal die genne dan doen als ie jou dan herkent....???

NEE,wees een beetje voor zichtig wil ik alleen maar even zegen want je weet maar nooit wie je voor je hebt.
Nee,ik ben niet zo ik blijve gewoon die vage jonge die zich zelf vage paul moempt en die door jou als sukkel uit gemaakt word.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ferme taal!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja dan ben je in 1 klap uitgelult... :)
Waarschuw beheerder
Check net ff een aantal van je forum onderwerpen, maar moet toch zeggen dat er weinig mensen zoveel bijdragen aan PF als jij. Af en toe wat vaag gelul tussen door met een kern van waarheid is altijd lachen. Jammer dat mijn collega "de gluurbuur" hier anders over denkt.
Waarschuw beheerder
jeetje paul!

als jij nou in het echt iemand tegen komt he?
hoelang lul jij dan met diegene?

en je telefoonrekening hee! hoe hoog is die?

je blijft doorkletsen!

Waarschuw beheerder
donateur
maar ehm paul, wie ben je?

Waarschuw beheerder
donateur
zullen wij lekker neuQen in vagepaul's bed, smurfin (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Oke weet je wie ik ben :bounce:

Ik ben niet jij ik ben niet hij nee ik ben ook niet gek dat zeggen ze allemaal maarja der klopt niets van :( Ik ben gewoon terrorsmurf jajaja...En ik hou van kletsen vooral met me lievurd hooglandertje en ik hou ook nog van feesten en ik slik niet me pilletjes.. want dan word ik hyper en word ik gek maar ik ben niet gek ookal zegt iedereendat ik ben gewoon terrorsmurf..En tja ik hou ook van lange brieven maar ben altijd te lui om ze te schrijven..Maarja daarom kan ik ze nog wel typen maar daar ben ik ook al te lui voor..Dus doe ik het maar niet ja nu wel maarja dat komt omdat ik me verveel! maarja..Ik ben een beetje lui dat zeggen ze soms dat ook wel maar dat klopt wel want ik ben gewoon lui i k hou van feesten en van gek doen maar ik ben niet gek ik doe alsof..Ik vind toneelspelen leuk maarja..dat weten sommige mensen niet..maar ik wel want ik ben ik en ik = terrorsmurfin Maargoed..Om een lang verhaal kort te maken..Ik ben terrorsmurfin :D

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: (Y) :lief: smurfin (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Owja nu ik toch aan het typen ben vind ik vage paul maar heel erg vaag.
Ennuh vage paul je moet is wat minder snoepen, Misschien word je dan wat helderder.
want ik snap der eigenlijk weinig van.
Je wilt dat we weten wie je bent maar nu weet ik het nog niet.
Dus als je het me nog een keer rustig wil vertellen graag
Ik ben der best wel benieuwt naar eigenlijk wie vage paul is maar volgens mij ben je wel vet vaag alleen alle vaagheden op een stokje ik snap je vaagheden niet maarja dat kan gebeuren toch.
Maar je mag je hart wel luchten bij me hoor,
Want ik ben een en al luisterd oor,
Maar zoals ik al eerder zei ik snap je vaag de vaagheden niet,
Dus ik kan je moeilijk begrijpen en dat is wel nodig in een goed gesprek dat je elkaar begrijpt,
Maar ik vind het een beetje jammer dat je er nu niet bent,
Had wel een vaag der vaagheden gesprek met je willen hebben.
Maarjah dan is het voor mij net een puzzel om je vaagheid der vaagheden te snappen.
Maar ik zal dan wel hulp aan me moeder vragen want die leeft immers wat langer op deze aarde dus die snapt er misschien meer van als mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Owjah ik ben nog wat vergeten..

Ik heb honger :$

Waarschuw beheerder
donateur
geweldig (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Waarschuw beheerder
vag:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn tante had een aap he..Die aap was echt een aap man! hij ging in de gordijnen! Dat doen alleen apen toch? Owjah sjit vergeten..Hij was een aap! maar die aap was een beetje apig jah logish het was een aap..En zn ogen die waren zo groooot als een apenoog! Best gek toch? die aap at ook bananen Jaja.. echt bijzonder een aap die bananen eet! Mja zoveel bijzonders is het niet doen apen altijd.. Maar die aap had ook een apen vriendinnetje neee nee het was geen cavia vriendinnetje..Nee een echte aaapvriendin! maarja ze gingen apen sex doen..Nahjah op zn hondjes doen apen altijd heb ik op apen televisie gezien..Jaja die bestaat ook..Maar vond het best wel raar ze deden op zn hondjes apensex en der kwam een aap uit..Dat kan toch niet..Op zn hondjes apensex zou je toch denken dat der een hondje uitkwam..Maargoed dat aapje leek op een aap en niet op een hondje dan is het een aap..Maar dat aapje die had rooie billen net als een aap...Was best aapig..Maargoed..Om ff verder te gaan op de aap..Welke aap..Weet ik niet meer maar waarom doet een aap niet een aap geluid maken want het is een aap een aap moet eigen aap aap roepen en niet een ander geluid dus alle apen zijn nep want ze namen geen aap geluid..Waarom heet dat aap nou een aap..Maarja boeiend..Weet je wat dat kleine aapie doet die gooit met apenpoep mja best wel apig vies vieze apen..Maarjah misschien smaakt apen poep naar apenbananen..Maar wrom eet een aap apenbananen wrom geen apenpoep als het toch naar bananensmaakt..Waarom eet 1 aap geen 1 banaan en eet die ander apenpoep op? Is toch vaag of niet?
Maargoed dit is wel weer apig genoeg geweest. want aapen moeten ook slapen.

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: (Y)

Waarschuw beheerder
jantje wie wint de beker denk je ik denk 1 van ons 2e net zoals vorig WK toen heb je hem op het nippertje gewonnen van me en die op de 3e plaats was geeindigt kon er niks van met ze roze shirtje weet je nog wat een mannetje was dat joh ging hij nog op ze bek ook in de halve finale dan sta je pas voor lul maar je weet dat 1 van ons 2 het gaat doen gewoon want 2 jaar geleden deden we nog geeneens mee en toen we op de wereldranglijst kwamen en een paar dinge deden stonde we zo in de top 10 dus de kans is wel groot je hoeft je iig niet druk te maken erover want we fikse het wel we moete gewoon onszelf zijn weet jij nog hoe het ging trouwens tijdje trug toen we met ze 3e wat aan het drinke waren in die tent tegen over die snackbar bij die chinees?? daarnaast zit geloof ik een slager ofzow toen was het pas waus toen heb ik me doodgelache om die stumpah hoe hij zat te doen joh echt te para voor woorde, en die wilde gewoon meedoen aan het WK nah prettige wedstrijd
hij kon er geen klote van en toen die vriendin van hem binnekwam moest ik helemaal lache wat een grobbekuike was dat zeg maar we zien wel wie die beker krijgt

Waarschuw beheerder
kut verkeerde forum!:@
Waarschuw beheerder
Paulus je bent gewoon hartstikke cool!

Tuurlijk ben je een beetje een mafkees hehe, maar dat zijn we allemaal!

En jij bent een leuke mafkees!

Hoop je nog eens tegen te komen op een feestje, dan krijg je en biertje van me want je hebt wel de ware partyspirit!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
(f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dankje..

maar een maf-kees ik weet niet of kees maf is..?
maar kees heet ik niet en maf ben ik niet.
maar vaag wel ik ben gewoon me zelf meer ben ik niet meer wil ik ook niet zijn.
ik ben geen groote super helt ik ben geen gespeert iemand ik ben geen breed iemand ik ben gewoon vage paul ik ben iemand die gwoon vaag is en altijd zich zelf is.
ik ver wacht niets van niemand ik vraag niets van niemand ik ben gewoon ik en jullie zijn gewoon wie jullie zijn en veder is er niets aan de hand.

ik ben soms wat vaag nou en iemand anders is meschien soms wat lollig maar ik niet ik ben ik en ik ben nou een maal vaag vager dan vaag maar dat ben ik Vage Paul
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lang leve paulus :d
Waarschuw beheerder
donateur
vage paulus pietsma
Waarschuw beheerder
paulus nee alleen vage paul want paulus loopt ergens in het bos waar weet ik niet.
en ik wil het ook niet wetten ik ben die oude gek zat.
en ik heb ook geen zin in pietsma..? wat dat dan ook is ik ben gewoon die gozer die vge paul word genoempt en veder ben ik iemand die gewoon vaag is door van als en nog wat.
ik ben geen groot super helt ik ben geen groote hero ik ben niet het manetje van de radio ik ben niet de gene die het vlees kompt snijden ik ben gewoon vage paul die net als iedereen zijn eiche meening geeft net als iedereen.

ik ben de genne die laat zien dat het leven ook anders kan.
ik leef gewoon mij eige leven en daar heb ik veder niemand anders voor nodig.
ver loopig ik geniet alleen over al en nergens.
en dat is er maar een Vage Paul..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(y) :D

Jij bent misschien de enige hier die ik niet zal afzeiken op taalgebruik...mijn nicht is net zo dyslectisch als jij en ik geniet altijd van haar brieven!

Maar minder aspirientjes kauwen zou weleens kunnen helpen! :D
Waarschuw beheerder
ik ben de genne die jou altijd voelt in mij genne.
ik vaag elke dag en nacht gewoon door.
ik ben nou een maal die genne die vaag is.
iets of iemand weet wat het is ik weet wat het doet.
het doet mij goed.
ik heb te veel genoomen ik heb te veel gesnoofen ik heb te veel gehad en vaag dat ik me helle leven ben en toch voel ik me zo heerlijk!!
ik ben die genne die word uit gelachen ik ben die genne die op de grond word gesmeete ik ben die genne die altijd vaag is ik ben die genne die niet goed kan schrijven ja ik ben vage paul en ik ben de genne die daar durft voor uit te komen!!

laat ze maar lachen en gieren ik lach nog veel
hadder!!

ik ben het, het zit in mij,het zit in ons alle maal alleen ik ben het echt Vage Paul..

Waarschuw beheerder
volgens mij ben je ....

Steven Paul!
Waarschuw beheerder
volgens mij wordt je helemaal niet uitgelachen, maar ben je gewoon goed in gekke bekken trekken, en ouwehoeren,

en vindt je het fijn om op die manier aandacht te krijgen...
Waarschuw beheerder
ten eerste ben ik geen steven paul!
maar vage paul de een echte!!

ten tweede ik hoef niet pers zee aandacht want als ik dat zou willen dan zou ik dat niet op deze manier doen.
zo zet ik meer mij zelf voor gek maar ik ben niet gek ik ben vage paul of je dat nou leuke vind of niet.

ten derde ik ben gewoon al tijd mij zelf en veder ben ik niets...
Waarschuw beheerder
:D whahahahaaaa... Ik geloof dat er nou minstens vier mensen heel stoer in dit topic reageerden over taalfouten en vervolgens vrolijk over dyslectie spreken. Het is DYSLEXIE. Als je zelf geen Nederlands kan, let dan ook niet op de taalfouten van anderen.

PS mij boeit het niet als iemand taalfoutjes maakt (tenzij ze het echt te bont maken, dat komt gewoon dom over)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
prachtig al 4 jaar kom ik paultje her en der tegen...machtig mooie kerel.....zn broertje ook trouwens..

zoveel mogelijk naar de kjlote en lekker feesten....zou het ook graag willen doen...maar zit met school en werk...

en ja paultje gaat volgens mij de hele week door..8)
dat zou ik noooooit trekken joh...

tot op het volgende feestje jonge!!:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fatima leevt erch med jau may

Waarschuw beheerder
donateur
Echt vaag!! (Y)
Waarschuw beheerder
hey VAGE PAUL jij doet de naam eer en vaagheid aan :D kijk en zo hoort het natuurlijk want paul zijn doe je niet zomaar en ik kan t weten want ik ben paul alleen wat minder vaag als vage paul maar die is t vaagst van allenmaal en moet wat dat betreft nog een beetjuh door komen :x ken ik anders niet bij je op les komen :D vaagheidskurses
Waarschuw beheerder
donateur
:D:respect:fantastisch vagepaul:respect::D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Paulus!! :D

ben ej wel paar keer tegengekomen op bijvoorbeeld awakenings en shockers enzo en is altijd flink :bounce:

en fok dat gezeik over je dyslectie, maar dat doe je toch al! (y) keep on partying!! :d
Waarschuw beheerder
dank jullie wel eindelijk er zijn nog mensen die me zo neemen hoe ik nou een maal ben!!

nog maal,s dank jullie wel..
Waarschuw beheerder
paul ken je nou al een jaar of 10 en zie je regelmatig op feesten heb geen problemen met hoe je bent ik weet niet beter blijf wie je bent en heb schijt aan de rest.

je komt hard aan en hebt schijt aan de rest vagepaul versprijd zich sneller dan paardenpest :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niet veel mensen weten het maar Paul is Fulltime boskabouter.
Waarschuw beheerder
Eej Vago, het was grappig om jou nou eens tegen te komen vorige week op Psy-Fi, blijf lekker vaag en doe je ding laat ze maar lullen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://users.telenet.be/eforum/emoticons4u/love/243.gif[/img] voor VagePaul
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Paul is vaag, maar cker niet traag!
Zo'n gozer als hij zie ik wel graag (Y)

Waarschuw beheerder
veel van julie heel erg bedankt voor als!!!
ik sta ge woon met een mont val tanden..

de ander ze kunnen me noemen wat dan ook hoe dan ook maar er blijft hier maar een echte vage paul en dat ben ik natuurlijk zelf!!
ik weet het better wie ik zelf ben ik ben vage paul natuurlijk wie anders...?

nee ik zeg helle maal niet dat ik better als de rest ben ,nee ik zeg niet dat ik jullie alle maal ken,nee ik ben gewoon net als iedereen een mens van vlees en bloed.en ja ik heb ook gevoelen,s net als elk mens op aarde. en ja ik ben wel de enechte vage paul op dit forem.
maar ik zeg er wel bij dat ik niet de enechte vaag zijnner ben.
want iedeen is wel is vaag maar ik heb alleen de naam en vaak ook het gevoel.
en ja ik ben die jonge die nou een maal vage paul heet en ja ik ben er gerg trot,s op!!

en natuurlijk blijf ik dat ook Vage Paul!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk dat iedereen eens in de gelegenheid moet komen om eens met vage paul op pad te gaan!
dit is gewoon iemand die echt feest viert, en niet om het gezien worden, of het versieren ed
maar puur om de muziek en het gevoel daarbij versterkt door die chemievaagheden......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het met The Pothead Pixie eens!!

Grandioos, iemand die echt alleen voor het feesten leeft met alles er op en eraan!!
Klasse Paultje!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: vage paul :respect:

:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ik en jij bent jij ik weet wie ik ben maar ik kan jou nog niet ik ben VAGE PAUL

Dit is het refrein ofzo :vaag:
Waarschuw beheerder
nee dit ben ik zelf vage paul en ik weet wie ik ben en waar ik voor ga.
en dit is geen ver haal dit ben ik zelf.
dit ver zin je niet dit ben ik vage paul !!
iemand die laat zien aan al die andere wie hij is en niet iemand is die ergens op uit is nee gewoon iemand die vaag is en vaag uit.
en die iemand is natuurlijk vage paul.
en ja ik ben trots op mij zelf wat ik doe en hoe ik er mee om ga!!

daar kunnen nog velle veel van kunnen leeren!!!
Waarschuw beheerder
donateur
precies!! (Y)

Waarschuw beheerder
dat ben ik,ikben vage paul wie anders!!!
Waarschuw beheerder
:respect: VAGEpaul denk dat de NORMALEpaul lang niet zo kick is al deze :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
grappig, ik kom in deze topic nog 2 gebande ex accounts tegen!!
Waarschuw beheerder
ik ben wel vaag maar ik ben niet gek!!
ik hou van feesten en dat is wat ik doe en wat ik heb!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vagepaul! :D kzie je vast wel weer op Awakenings Festival, net als vorig jaar! Lekker stom ouwehoeren, gek doen en flink feesten, of niet dan?!?! :D
Waarschuw beheerder
Toch jammer dat ik vagepaul niet persoonlijk ken. Volgens mij is het een goude gozer!

vagepaul mijn respect heb je! :respect:
Waarschuw beheerder
partyanimal to the bone
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vagepaul

lekker he , om te weten wie je bent, :yes:
geen enkel mens op aarde die jou zo goed kent. :no:

het party-bloed zit in je lichaam,
en dat geeft jou geen enkel schaam. :bounce:

om te doen waar voor jij wilt leven,
en dat moois is je gegeven. (y)

feesten tot in de vroege uurtjes,
after party'en in boeren schuurtjes. :bounce:

nix is hem te dol,
vagepaul wil gewoon uit zijn bol. :respect:

laat hem lekker doen wat ie wil,
want tussen vagepaul en jou zit wel degelijk verschil. :yes:

hij is vagepaul en jij niet,
en vergeten mag je dat zekers niet. :no:

vooroordelen zijn gauw gegeven,
van mij mag ie als vagepaul door het leven. :respect:

:respect: vagepaul :respect:

beter hard geleefd en goed gegaan,

dan nooit geleefd en nix gedaan (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stroopie 4 life is echt een dichtwonder:yes:...achterelkaar gooit die ze uit zn pen...computer;)

paultje! woensdag solid grooves...ik neem aan dat je andries ook meeneemt? latuuurs

Waarschuw beheerder
Dat hele circus is gewoon een versiertruc!

Chris
Waarschuw beheerder
Dat hele circus is gewoon een versiertruc!!

tuurlijk een ver versiertruc..
nou iedereen die dit leest.

ik geniet van mij vrije leventje..
elk dag weer een nieuwe dag.

ik heb mij hande vol aan mij drug.
Waarschuw beheerder
whahaha (Y)
Waarschuw beheerder
een ver zier truck ten eerste ik ben geen
tover-naar,en ten tweede ik rij geen truck.

wat ik wel ben is een paul en die af en toe is wat vaag uit de hoek kan komen!!
daarom noemen ze hem ook vaak Vage Paul!!
en ik voel me niet ver lieft maar vaag.
en een voorsier heb ik ook niet.

laat mij nou lekker vaag zijn..
Waarschuw beheerder
jo vage paul ik vind al je topics wel lachuh om te lezen, maar volgens mijn ben je toch de weg kwijt en dat is mijn mening want je kunt wel steeds herhalen dat je vagepaul bent maar als ik vaag ben en ga denken dat er geen vage paul bestaat dan bestaat er ook geen vage paul en dan bedoel ik ermee dat jij teveel bent gaan geloven dat je vaag bent en niet anders meer doet als vaag!

en zeg nou maar een gewoon hoe je bent behalve dat je dan vage paul bent want dat weten de mensen nou al wel!!

moeilijkheidsfactor 10 voor jou omdat te zeggen zeker?? omdat je hersens zijn ingesteld op vaag!!

Waarschuw beheerder
Wie Vage Paul ook is, hij doet zijn naam zeker eer aan :yes:

Waarschuw beheerder
de dermate vage toestand van paultje zal inderdaad ten oorzake zijn gedeeltelijk door drugs:yes:.....maarja als paul daar een godganse goeie tijd door beleeft en zelf vind dat hij dat perfect kan combineren met zn sociale leven.....ach..

laat vage paul dan gewoon lekker vage paul zijn (y)

daarbij de mensen die paul kennen weten dattie geen toneel speelt;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil Paul wel eens meeten :jaja:
Ben echt wel benieuwd naar de persoon achter al die spannende verhalen :D

NJOY misschien?

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Paul, je bent mijn held hoor!! :P

Waarschuw beheerder
hahaha arank(y)
stel ik je voor aan vage paul op njoy;)

al herkend paulus je niet altijd:p
duurt altijd minuut of 5 :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ben jij er ook dan? :O
Waarschuw beheerder
ik laat vage paul ook lekker vage paul zijn!!

(Y) heb er geen problemen mee

maar op sommige momenten in je leven moet je toch wel duidelijk overkomen en niet vaag zoals bij werkgevers, scholen, etc. etc.

en ik wil wel eens weten hoe vaag vage paul dan werkelijk is!

of hij dan ook zo doet of niet??
Waarschuw beheerder
soms broer van vage nico :vaag:

is vaagstijl niet wat voor je?

Kwak
Waarschuw beheerder
ik kreeg voor het eerst een PB bericht een heel verhaal ik dacht jezus volgens mij heeft ie naar de verkeerde gestuurd... ik las dat verhaal over hoe zijn weekend was echt gewoon vet dat je dat aan iedereen wilt vertellen...
Ennuh over je dyslexie.. mijn broertje heeft het ook... en zo makkelijk heeft hij het er niet meej.. en dit is echt iets voor jou vage paul

0veraL Schijt aan..
De HeLe Wereld Lacht Me Uit..?
rot Maar 0p..
Het Maakt Me Nix Meer Uit..
Ik Ben..Wie ik Ben
Ik Ben Misschien Een BeEtJe Raar..
Ik Ben Misschien Anders
Maar ik Ben MezeLf..
Daar Heb ik vo0r Gek0zen HeeL BewuSt..
Ik WiSt Dat Het Ging k0men..
MinachTenDe bLikke GefLuisTer 0ver Mij..
Net Te Zacht 0m er ieTs 0ver te Kunne Zeggen..
Net te Hard 0m het te Negeren..
ik Ga do0r Met Zijn..
Wie ik EigenLijk wiL Zijn..
En Daar Ben ik tr0ts 0p..!

Go Paul Go... :respect:
Ennuh vooral door gaan met PB's Sturen...
ik geniet er echt van als ik het lees :D

Waarschuw beheerder
arank je weet van niks:@

:frusty:
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Paul is ok (Y)

Niks mis mee, doet geen vlieg kwaad en heeft een hart van goud (Y)

Waarschuw beheerder
en ik dacht ik dat ik teveel praat...
nouhe
Waarschuw beheerder
Volgens mij kom ik per feest gemidddeld zo'n 1000 vage Paultjes tegen. Niks mis mee, lachuh toch!?

Waarschuw beheerder
this one is one of a kind;)

zo kom je vage paul ook doordeweeks tegen;)
Waarschuw beheerder
Volgens mij kom ik per feest gemidddeld zo'n 1000 vage Paultjes tegen. Niks mis mee, lachuh toch!?

nee, zekker!!

maar ik kan je nu al vast ver tellen er is maar een Vage Paul en dat ben ik Vage Paul!!

ook geluckig maar..

en wees maar, maar niet bang als je ooit weer gaat feesten en je loopt ergens een hal binnen en iedereen kijkt om en heeft mijn gezicht en lijkt op mij, Vage Paul !!
dan is het geluckig een boose droom..

want er is er maar een en dat ben ik.
zelf Vage Paul!!

maar ik zeg niet dat niemand anders vaag kan zijn!
hoe vager hoe better...

over al waar ik kom en ga feesten de mensen met mij mee..
over al waar we feesten maaken we lol en pret..
over al genieten we van ons leven..
over al en nergens kom je Vage Paul tegen!!

Waarschuw beheerder
hey vage paul
haha
je doet je naam cker eer aan
want je bent ckers extreem vaag
houe zo!(Y)

ken je veders ni ma kheb hele lijst geleze
en weet cker dat je een kei van een vent ben

der konde heel wat mense voorbeeld aan je nemen met al di verhale

echt zwaar meesterlijk gwoon:D:P(Y)

ennuh

vage paul jij bent echt MASTER

:respect::respect::respect: VOOR VAGE PAUL :respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor vage paul idd :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y­)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y) hahahahahaha

Vage Paul zo orgineel als JIJ bent is niemand hier tot nu toe nog.. en zo open die zo veel duft te zeggen in 1 stuk text!!!!

Geweldig man!! hahaha

slaap lekker voor de rest ik ga effe dromen :D
Waarschuw beheerder
wie niet wacht wie niet wint!!

ik ben vaag en vaag ben ik en als ik vaag ben dan ben ik vaag en waneer jij vaag ben zijn we samen vaag en als er nog een paar vaag zijn we met ze alle vaag en als iedereen vaag is dan zijn we
dus VAAG!!!

ik ben dus Vage Paul!!
en ik voel me echt ver eerD!!

Waarschuw beheerder
:respect: vage paul!

Waarschuw beheerder
donateur
vageshit

Waarschuw beheerder
:respect: voor de moeite die je ff neemt om dit te schrijven! ;) Dat drugsgebruik, ach sluit aan in de rij op PF die net zo gek zijn. Ieder zo zijn keuze, als je later maar niet gaat zeiken dat je niet wist dat er rare gevolgen aan kunnen zitten. ;) Je bent oud en wijs genoeg neem ik aan om dat zelf te bepalen. (f)
Waarschuw beheerder
Zeker Vage Paul

Ben jezelf dat is iets wat niet veel mensen durven doe lekker je ding als je gelukkig bent is er tog niets aan de hand ??

Heb nu ongeveer al je forum berichten gelezen ben er echt lang mnee bezig geweest maar was zeker de moeite waard !

Machtige verhalen !!

Waarschuw beheerder
Paultje :respect: (Y)
Waarschuw beheerder
dankje wel...

nee,ik sluit nergens bij aan.
ik ben een levens genieter
en trouwe,s je ver gist je eigen ik ben NIET gek!
een gek is iemand die gek is!!
ik ben niet gek ik ben alleen een beetje VAAG!!

heb je mij ooit hoore suren dat dat na de drug het met mij meschien ver keert zou kunnen af loope,nee,mocht het ooit ver keert gaan!!
dan kan ik te minste nog altijd zeggen dat ik het mooi,ste leven heb gehad wat mij ooit is over komen,dat ik in het lichgaam van Vage Paul!!
heb mogen rond loope!!

ik weet wat ik doe
ik weet waar ik voor sta
ik weet wie ik ben ik ben Vage Paul!!
ik weet hoe ik zelf leef..

Waarschuw beheerder
ik weet wat ik doe
ik weet waar ik voor sta
ik weet wie ik ben ik ben Vage Paul!!
ik weet hoe ik zelf leef..

[img cacheid=001318eb000fac15cd1bcba11a0051bf8c]https://photo.partyflock.nl/images/7284/main/49199.jpg[/img]
koele dude! ;) (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha :respect:kerel
Waarschuw beheerder
hoe lang ik ook leef!!
hoe lang ik ook slick!!
hoe lang ik ook ben!!

ik ben Vage Paul en dat neempt niemand van mij af!

ik doe wat ik doe!!
ik leef waar ik leef!!
ik feest waar ik feest!!

ik doe als waar ik zelf goed in ben!
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Paul is onlijn ! :-D

Leef om te feesten en feest om te leven kerel !

Waarschuw beheerder
(Y) en gelijk heb je!

Hou van t leven, en van jezelf.
en dat is precies wat jij doet. :)

Niet geheel onbelangrijk:
maar wel goed op jezelf passen hè!!?! ;)

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder

:/

Ik heb bewondering voor je doorzetingsvermogen wat betreft je dislectie. (Y) :yes: Maar ik vind je maar droevig omdat je ¨je handen vol hebt aan drugs¨. ?! :/

Get a life man kerel! je kan toch nog wel wat anders dan slikken en suiven of niet dan?

hoe lang wil je nog doorgaan?

succes ermee paulus! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik Vage Paul weet best wat ik doe!!

ik geniet van de dingen die ik zie....
ik hoor en ruik en adem en leef van als en niets...
ik raak het aan ik pluk het af het leeft echt maar raar dat gebaar..
ik raak ik neem ik eet ik drink ik slick en het word ver sprijt...
waar ik kom waar ik ga waar ik ook naar toe ga...
ik feest hier ik feest daar het maakt niet uit waar ik na toe ga....
Waarschuw beheerder
donateur
Man, ik wou dat ik zo'n leven had!

Waarschuw beheerder
is toneel niets voor jou?
mischien kick je het daar nog ver!

Waarschuw beheerder
ik geniet van de dingen die ik zie....
ik hoor en ruik en adem en leef van als en niets...
ik raak het aan ik pluk het af het leeft echt maar raar dat gebaar..
ik raak ik neem ik eet ik drink ik slick en het word ver sprijt...
waar ik kom waar ik ga waar ik ook naar toe ga...
ik feest hier ik feest daar het maakt niet uit waar ik na toe ga.

paul je lijkt wel een dichter :D
Waarschuw beheerder
nee, geen dichter..

op toneel, nee dankje!!

gewoon Vage Paul is genoeg!!

Waarschuw beheerder
Paul kerel waar heb ik dit aan te danken?

dankje gozer..

ga jij nog feesten van het wiekend!!??

ja ik natuurlijk ook weer...

ha..

dat jij een vriendje heb moet je helle maal zelf wetten.
ik zelf geniet nog liever van mijn vrije leventje..
nee,voor mij ver loopig geen relatie of zo iets..
laat mij maar lekker vrije zijn dat bevalt mij veel better..

en ga je nog wat leuks doen van het wiekend!!!??

ik natuurlijk weer wel zo als elk wiekend!!
want elk wiekend moet ik het toch vieren dat het weer wiekend is!!

en dan elke vrijdag zo als altijd..

elke vrijdag avond geef ik voor de mensen die willen komen meestal thuis feestje,s en aan gezien ik ook draai en dus ook draai tafel,s heb staan.
komen er ook nog twee andere DJ,s vaak lang,s en dan gaan we vaak tot de volgende dag door!!

zaterdag 19/20 june

!!goa trance!!

TWEE DAGEN FESTIVAL
--TRANCE ORIENT EXSPRESS--
""SOLSTICE""

OP RUIGOORD!!

dus dat weer bruut feesten!!

een pretig wiekend al vast toe gewenst!!

doei.

:vaag:

Übervage kerel :vaag: :vaag: :vaag:
Waarschuw beheerder
wat maakt het jou nou, uit hoe vaag ik ben!
ik geniet te minste van mij leven!!
er zijn genoeg mensen die drug gebruike om iets weg te stoppen of hun pro_bleemen te ont loope!
maar ik hoef niet of niemand te ont loopen!!
ik heb geen pro_bleeme ik voel me hard sticke lekker en ik durf te minste toe te geefen dat ik te minste geniet van mijn drug!!!

ik als Vage Paul

geniet van het leven om mij heen..
ik hou van de mensen om mij heen..
ik feest waar ik ga en sta..
ik maak lol en pret..
ik gebruik zo lang ik er persier in heb...

ja dit is mijn echte leven!! als Vage Paul!!

Waarschuw beheerder
Voor mij ben je nog altijd helemaal top! (y)

Zie ik je langstrippen tijdens Awakenings Festival binnenkort? ;)
Waarschuw beheerder
rekken er maar op dat ik op awakening,s er bij ben!

IS GOED!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vaag? :yes:
Waarschuw beheerder
als het rood is dan is het geel maar als het geel is dan is het niet rood........

ik snap daar geen zak van en van jou verhaal nog minder paul :P:P
Waarschuw beheerder
Hij stuurt mij ook wel eens PBtjes waar ik geen touw aan kan vast knopen :no:
wahaha, maar ik ken er wel om lachen
Waarschuw beheerder
Wie vage paul is??

volges mij iemand die goed van zn leven geniet, geweldige verhalen schrijft en lekker vaag kan zijn...

Waarschuw beheerder
hoe vager hoe beter des te minder ik hoef te zweete!!

ik heb ook het af geloope wiekend me bruut ge feest 4 dagen was maandag,s s,ochtent,s thuis gekomen rond een menuur of 6 maar wel weer echt naar me zin gehad!!
ook dit wiekend weer mij eigen over troffen!!
maar op naar het volgende Wiekend en dan ga ik ook weer Vage Paul het wiekend vieren!!!!!

het maakt niet uit waar het is.
het maak niet uit wat het is.
het maakt niet uit tot hoe laat het is.
als het maar een gezelig feest is.
en daar zorg ik wel voor.......
Waarschuw beheerder
whaha:P ik heb alweer een grijns op me kop:D dus dat lukt wel mense blij maken paul(y)
Waarschuw beheerder
blij dat zijn we dan alle bij..

ik en bij zijn dat ben ik toch altijd!!
het leven bestaat toch uit genieten en blij zijn!!
blij dat hoor er toch bij..
iedereen hoort blij te zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JAAaaa Vaag dat ben ik,Vage Paul !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: voor vage paul!!

Je ken het mooi vertellen :P

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Forum onderwerpen: 134

Begin je het nou niet zat te worden?

Waarschuw beheerder
Kweet niet wat ik hiervan moet denken :P

Aandacht trekkerij?
Of is die paul echt zo vaag :P

Waarschuw beheerder
:respect: Paultjee :respect:
Waarschuw beheerder
aan dacht trekkerij..?? nee,dat niet!!

als ik aan dacht zal wilen dan zou ik er wel om vraagen niet waar!!

ik ben alleen ik ben niet met een helle boel.
dus ik het is geen plaag.

je kon better zegen Vaag is een vraag...???
waar op geen iedeee..

ik ben Vaag om dat ik me zo voel!
ik ben Vaag om dat ik er van geniet!!
ik ben Vaag om dat ik Vage Paul ben!!!
Waarschuw beheerder
ik ben Vaag omdat ik net een lijn in me neus heb zitten!!

een wel de helle nacht tot nu...

en door die lijn voel ik me wel wakker en fijn!!

wat heb ik toch een hulp lijn hij hout me nog wakker en ik voel me nog fijn!!

maar door die hulp lijn word ik maar zo Vaag als het maar kan!!
en hoe Vaag,er hoe beet,er..

ik als Vage Paul laat ze wel zweete!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Of is die paul echt zo vaag

:yes: :)
Waarschuw beheerder
hahaaaha
die kerel is echt...
sjah.
vaag!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
respect voor weirdo Ome Paul :yes:
Ditsoort onderwerpen kom je niet elke dag tegen :P
Waarschuw beheerder
is het nou zo moeilijk om gewoon mij Vage Paul te noemen!!

weirdo..? nee dat ben ik ook zekker niet!!

en ome dat ben ik niet ik ken me niet herineren dat mijn broertje al kindere heeft..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je wat doet, moet je het goed doen.
en je leeft maar een keer.

:P

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
hoe vager hoe better Vage Paul zal het wel wette!!

het leven is een groot feest maar we moeten het wel zelf naar onze zin maaken!!

en rekken maar dat ik dat doe!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind Vage Paul eigenlijk best wel grappig... hij is tenminste iemand die eens wat andere dingen post dan die eeuwige afzeik- en bepaalde-merken-kledingtopics! :D
Waarschuw beheerder

Jij heb tennmiste een vrolijke kijk op t leven :D Beter dan al die mensen die lopen te griepen op alles wat los en vast zit :D
Waarschuw beheerder
:respect: voor Vage Paul :yes: Goeie shit man! Ga vooral zo door met veel plezier hebben.
Ben wie je ben en leef je leven.
Paultje is de man :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een en al :respect:

Laat je niet fucken door mensen die je niet kennen!
enne stuur mij maar van die vage feest veslagen hoor blijft leuk om te lezen hoe mensen een feest ervaren!!

Ben wie je ben en leef je leven.
Paultje is de man:jaja:

(y):jaja:
Waarschuw beheerder
ik als Vage Paul geniet gewoon van mij leven!!

ik maak musick en lol!!

zo hoe het leven hoort te zijn!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hee vague ! gaan we nog wat doen dit weekend??
Waarschuw beheerder
als het aan mij licht wel!!

dan gaan we weer op pad!!

en we zien wel waar de wint ons heen blaast!!
Waarschuw beheerder
...naar de klote
Waarschuw beheerder
ik heet niet voor niets Vage Paul!

ik heb wel kloote maar ik ben het niet!!

nee,hoor ik ga natuurlijk bruut feesten!!!

Waarschuw beheerder
laat iedereen in zijn waarde :)

go Vage Paul (y)

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar toch met of zonder venclub blijfe ik toch de zelfte Vage Paul!!

maar ik vind het wel erg grapig bedacht!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb bewondering voor je doorzetingsvermogen wat betreft je dislectie.

dislectie

Voud, ut is Dyslectie O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar toch, een fanclub heeft hij wel verdiend! B) :D

Waarschuw beheerder
Ja dat op zeker....

Waarschuw beheerder
kut eh ik dacht echt dat ik dat was
Waarschuw beheerder
donateur
Vage Paul... fake profiel???
Waarschuw beheerder
ZIE IK ER FEEK UIT DAN!!

nee, ik ben zekker niet feek!!

ik ben gewoon Vage Paul!!

die hier gewoon net als iedeen geniet van zijn leven en geniet met als en feest met iedereen!

IK BEN ECHT IK LEEF ECHT EN BEWEEG ECHT!
IK FEEST ECHT IK GEBRUIK MIJ DRUG,s ECHT!
IK GENIET VAN HET LEVEN ECHT!
IK KOM VEEL IN DE NATUUR ECHT!
Waarschuw beheerder
dus ja ik ben Vage Paul!!

en daar kan en wil ik niets aan ver randeren!

Waarschuw beheerder
Vage Paul is volgesn mij gewoon iemand met veeeeel te veel vrije tijd ;)

Waarschuw beheerder
iedereen heeft vrij tijd..tis maar hoe je em wil besteden;)

Waarschuw beheerder
hahah precies ;)
Waarschuw beheerder
ik geniet gewoon van mij vrije tijd!!
Waarschuw beheerder
Hey Vage Paul, alles goed met je?
Waarschuw beheerder
Hij is echt een uniek exemplaar :D

:respect: vagepaul :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind Vage Paul eigenlijk best wel grappig... hij is tenminste iemand die eens wat andere dingen post dan die eeuwige afzeik- en bepaalde-merken-kledingtopics!

ben ik t volledig mee eens. heerlijk die vage topics en verhalen..!

Waarschuw beheerder
In het begin was ie grappig ja.. Nu opent ie teveel achterlijke topics met maar 1 doel : drugs
Waarschuw beheerder
Naamgenoot!!

dr is maar 1 vage paul en dat ben jij

heheee :respect:
Waarschuw beheerder
ook al ben ik soms wat vaag!!
ook al krijg ik alle aan dacht van de wireld!!
ook al geloofe niet alle mensen!!

maar ik blijfe maar een iemand en dat ben ik zelf!ook al spring je hoog of laag ik ben mij zelf!
ok al ben je boos of vroolijk ik blijf mij zelf!

er is hier niemand die mij zal verranderen ik ben de een echte Vage Paul
Waarschuw beheerder
geef niet gozer je heb mij :respect: al
hoop dat je oud mag worden met zo,n spirit:)
Waarschuw beheerder
vage paul jou uitspraken zijn wel echt te tof voor woorden!

maar als ik die foto vanje zie moet ik je toch echt aanraden iets minder te snoepen...;):xtc:
Waarschuw beheerder
vage paul is 3 meter link, ode aan vage paul...hij loopt in 2039 nog steeds op party's rond :D
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon Vage Paul en ik geniet van de Vage dingen in het leven!!

en als ik nou gewoon af en toe is van een snoepje of een koekje hou!!
den geniet ik daar toch toch van en daar heb jij niets over te zegen!!

ik ben ook een mens ik weet ook wel wat wel en niet mag!
ik ben ook een mens als ik van mijn drug geniet dan doe ik dat toch lekker!
ik ben ook een mens als ik ga feesten dan doe ik het toch en dan ga ik het toch ook niet eerst vraagen!!

laat mij nou gewoon doen en laate waar ik zelf zin in heb dat ga ik echt niet aan JULIE vraagen!!

Waarschuw beheerder
Paul :respect: echt he!
Waarschuw beheerder
vagepaul 17 januari 2004 03:43
een sukkel he...

een sukkel is iemand die een sukkel is ik ben geen sukkel.
ik ben ook geen mat zo man ik ben ook geen held ik ben ook geen mietje ik ben ook geen dwaas ik ben ook geen jan of piet ik ben de geene die zich vage paul noemt.

jongen jonguh...
denk toch eens na man :gaap:
Waarschuw beheerder
ja en!! ik bij Vage Paul of je dat nou leuke vind of niet!
zit toch niet zo op andere te lette ga toch het gas maaie man!

echt weer zo iemand die niets te doen heeft en maar op andere aan het lette is!

laat mij niou gewoon genieten van het leven waar ik zelf voor kies!!!
en daar heb ik jou echt niet voor noodig!!
Waarschuw beheerder
ik kan er toch ook niets aan doen!!
dat ik Vage Paul ben en dat ik veel meer Vage stapen durf te neemen te gelijk!!!

al zal ik jan of piet heete dat maakt het toch niet uit ik ben iemand die gewoon zich zelf anders dan andeere uit!!
Waarschuw beheerder
Sjezus wat een kontlikkerij hier....

Het is tof van hem dat hij ondanks zijn dyslectie toch een forum op durft, maar iemand die bijna alleen maar over pillen kan praten en bij elke post vermeld dat hij zo fantastisch zich zelf is kan ik niet tof vinden...
Waarschuw beheerder
ik vind mij zelf van tastie,s JA!!

na alle,s wat ik van veel mensen naar mijn hooft kreeg geslingert om dat ik dislectie,s ben/heb!
en vaak genoeg op het punt heb gestaan om hier weg te gaan en dat door dat andere me helpte en tegen hielden dat nooit gedaan!

door de mensen hier om mij heen zijn er gelukig nog vele met een echt hard om je te helpen en je er niets van aan te laate treken!

door die mensen ben ik geworden wie ik nou ben ik ben Vage Paul en daar ben ik nog trots op ook!!
Waarschuw beheerder
en paul heeft gesproken.

Laat hem lekker, hij vind het rielext om zijn verhaal te doen.

Als je het irritant/vervelend of wat dan ook vind, lees het dan niet en geef dan vooral geen reply, totaal nutteloos.
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder

Want jij bent VAGE PAUL ;)
Waarschuw beheerder
donateur
vagepaul 14 juli 2004 14:43
ja en!! ik bij Vage Paul of je dat nou leuke vind of niet!
zit toch niet zo op andere te lette ga toch het gas maaie man

ghe ghe

het is toch niet zo gek dat mensen op je gaan letten als je een topic opent op partyflock Vaag Paultje

Dat jij vaag wil zijn en dyslectisch bent wil nog niet zeggen dat mensen geen negatief oordeel over je mogen hebben.
Zeker niet op een forum.
Waarschuw beheerder
he vage paul als je jezelf nou gewoon vaag noemt en niet vagepaul :vaag:

dan kom de naam niet ten schande :p
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Het verschil moet er zijn he.. :vaag:

Vage Paul :respect:

Waarschuw beheerder
vagepaul, je bent gewoon leuk! maare hoe krijg ik die emoticons bij m'n tekstje????
Dat wil ik ook!

Waarschuw beheerder
o nee laat maar k weet t al :)
Vagepaul voor jou: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou dank iedereen wel..
ik ben ook maar gewoon mij zelf op het net gewoon een jonge die wat achter zijn pc hankt en als ie dan ergens op kompt het gewoon op zijn pc dan schrijft en veder doet ie niet veel!!

ja,de tekste die hij van julie krijgt daar geef ik antwoord op of ik bedenk wat trug maar veder vind ik het wel erg grapig........

ik als Vage Paul bedank julie erg graag voor als wat julie hie ook voor mij doen!
en zo maaken wij er een in norm groot en gezelig web van!!
Waarschuw beheerder
Dus dyslectie en dyscalculatie..... Nou lijkt me vrij moeilijk...

Artiest {SHOWLIST artist 86012, 41528}
Waarschuw beheerder
hey paul volgens mij zit er soep in je oog
Waarschuw beheerder
in mijn oogen zit niet,s!!!

laat me nou gewoon!!

ik doe gewoon de dingen zo op mijn manier..
ik leef mijn leven hoe ik dat zelf wil!!

daar heb ik jullie niet bij nodig..

en zo wel dan vraag ik dar wel om maar heb ik dat gedaan NEE!! dus!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ej Paul, laat ze gewoon man. Ze zitten je gewoon op de kast te jagen. Je weet toch dat je het respect hebt van het meerendeel van alle PF-ers!
Waarschuw beheerder
Waheey Dubieuze Paul alles gjil?
Waarschuw beheerder
Waheey Dubieuze Paul alles gjil?

ik weet wat gjil betenken maar als je j en i om daart dan ben ik het niet van geen van twee,e!
dan zal je tyoch even iemand anders moete zoeke!!

ik ben gewoon vaag en ik heb genoeg vriendinnen als ik er een neem maakt zij maai zo vaag!!
nou dat is toch zo lekker!!

he,wat hoe ze er uit ziet nou ze is ront en er staat af en toe een ver schilende stempel op.
ze smaake vies maar je hoeft er geluckig niet op te zuigen!!
waar ze geeft je zo lekker vaag gevoel dat is toch genoeg!!

Waarschuw beheerder
ik ben ik

ja meestal wel he.. tenzij je schizo ben..

Waarschuw beheerder
paul is een vieze vuile LSD junk :yes:
Waarschuw beheerder
o,ja volgens mij weet jij nog niet eens wat LSD betenkent of dat je weet wat het is.

maar dat hoeft ook niet en een junk is iemand die ver slaaft is aan drug,aan gezien ik niet ver slaaft ben aan drug ben ik geen junk en junk,s zijn vaak mensen die er wel van af willen blijfen maar niet kunnen om dat ze ver slaaft zijn.

ik ben niet ver slaaft want ik gebruik het nu toch niet ik heb het nu al een maand niet meer gedaan!! LSD dan!!

maar als je te vaak LSD gebruikt op een duur werkt het niet meer want als je het gebruikt word er ook altijd bij gezegt,als je LSD die dag zal neemen en je neempt de volgende dag weer LSD is het eveckt weg want dan werkt het niet want je moet ongeveer er een maant tussen laaten en dan kun je als je zal wilen het nog maal,s gebruiken
maar voor mij is het aleen leuke op on ver wachte momente en plaat,sen!!

een lsd ver slaafte dat ben ik niet ik kan van de drug makelijk af blijfen!!
ik gebruik drug wel maar niet om dat ik ver slaaft ben maar om dat ik dat leuk vind voor op een feest!!

en een LSD junk ben ik niet ik ben Vage Paul!!
Waarschuw beheerder
Paul is lief !! (L)
en laat hem gewoon!
vage paul is gewoon vage paul! (F)

Waarschuw beheerder
ik ben ik
jij ben jij
en samen zijn we

iemand anders :[

Waarschuw beheerder
ik ben ook paul, maar niet vaag, wel verrot! maar dat komt dan weer van die vage drugs enzo.
dan moet ik op maandagochtend weer vaag doen omdat het allemaal weer uitgewerkt is, nou ja het lijkt me geweldig als je altijd vaag bent, dan maakt het toch allemaal nie meer uit!

KUNNEN WE PLEASE EEN FANCLUB VOOR DEZE MAN OPRICHTEN, HIJ VERDIEND HET!!!!! ECHT VAAAAAAAAAG

Waarschuw beheerder
je bent een gnoe paul! dat ben je!

ja niet het dier een gnoe, maar je hebt hetzelfde IQ als een gnoe! -10000000000 dus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
egelelgelegel ik voel de even iets in mijn strot ziten sorry!!
nou ik spug het wel even uit eeeGELegel spug hee het is een groen embrie jo oog hij lijkt wel op iemand.
a nouw ja zo lang die daar buite op die straat tegel licht heb ik er geen last van pas als ie mij de god gan,ze dag aan gaat zite kijken dan heeft ie een dan steek ik met een taky in zijn oog!
en voor dat we het weten is ie weg geregent door de regen en rolt ie het putje in..

Waarschuw beheerder
Wat een held !!! :D
Waarschuw beheerder
heelaas somige mensen zijn nou een maal heel erg jaloer,s en dan word je voor alle,s uit gemaakt en uit gescholde zo als deze knaker egel of zo iets maar daar moet je maar gewoon niets van aan treken het is ook maar gewoon een levent iets!!

maar ik blijf gewoon de zelfte die ik al jaaren ben en veder blkijf ik natuurlijk de Vage Paul die natuurlijk door de meeste hier hekent word als iemand die aardig vaag over kompt!!!

maar ik ben natuurlijk ook maar een mens van vlees en boeld en die gewoon doet waar hij zelf zin in heeft en geniet van zijn eigen leven als natuurlijk Vage Paul en het luckt mij nog steet,s!

te genieten van ons leventje..
Waarschuw beheerder
en een LSD junk ben ik niet ik ben Vage Paul!!

heee wil je mij er aub niet bij betrekken:P
lol

Waarschuw beheerder
donateur
vagepaul>>>> laat die egel lekker dom lullen, dat pikkie komt uit Oosterhout waar de veldwachter nog op een ezel rijd.
Laat staan dat het kind weet wat LSD is of doet.
Blijf je zelf Paul :respect:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
vage paul, zo u zou vriendelijk willen zijn om u onzin verhalen niet meer op deze feest site te willen plaatsen!STERF!:@

in oosterhout hebben we geen veldwachter's jojo :no:

verrekte appetjuuuk!
Waarschuw beheerder
egel, zou je zo vriendelijk willen zijn om je gezeik niet meer op deze feest site te willen plaatsen? Misschien is het verstander om agrarier te worden en de rest van je leven binnen Oosterhout te blijven :yes:

Waarschuw beheerder
Alles wat hij doet is toch wel vaag :P

Waarschuw beheerder
donateur
Egel is op zijn pikkie getrapt en stuurt een pb :)

egel :9 7 september 2004 17:15
wat voor verloren junk ben jij!

40 en dan nog naar feesten gaan
==================================================­===
Problemen mee dat je moeder niet verder dan Oosterhout komt om een nieuwe sloggie te kopen??
Waarschuw beheerder
Jojo.. :respect: :p
Waarschuw beheerder
dank julie wel!!

ik blijf gewoon wie ik ben en of daar nu andere wel of niet trots op zijn dat zijn hun zaaken maar ik geniet gewoon van het leven met de mensen om mij heen en of ze dat nou wel of niet leuk vinden hier of daar dat zijn hun zaaken maar ja..

wat heb ik daar over te zegen niets toch dus geniet ik van het leven met julie alle maal of julie het nou leuk vinden of niet!!

maar ik ben ook niet voor niets Vage Paul toch!!

Waarschuw beheerder
donateur
zei hij precies een jaar nadat hij dit topic opende

Waarschuw beheerder
want hoe meer zielen hoe meer vreucht

Helemaal mee eens (y)
Waarschuw beheerder
Yes indead ;)

Vage Paul (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vage paul ownt
Waarschuw beheerder
ach wat ook mensen zegen er is hier maar een en dat ben ik Vage Paul en ik heb er geen eens spijt van dat ik soms zo Vaag ben want ik denk dat iedewreen wel is vaag in zijn leventje is is het niet van de drug is het wel van het bier of de andere alcahol wat men drinkt of slickt!!

en als je niet rookt of drinkt of drug gebruikt dan ben je wel stoont van je vegatarie,ze ham burger of lappie wat je ook maar eet of drinkt..

mocht dat echt niet het geval zijn dan zul je meschiien ooit is hard naar bennede kleteren dat je wel even van de wireld af zal zijn..
dan voel je gelijk wat wij al tijd voelen als we naar bennede kleteren een zirige pijn "AUW" he!!
ja wie doet dat dan ik klim er niet op.

want ik ga niet met mijn vage hooft over die dunne draat loopen ik kijk wel uit ik hou het wel bij me drug!!

nou ik ben dus Vage Paul aan genaam maar dat wist je nu al!!

Waarschuw beheerder
donateur
Eeeh vagepaul (K)

Alles oke?
Lang nix gehoord :(
Waarschuw beheerder
donateur
ja meestal wel he.. tenzij je schizo ben..

Laat me raden: ik ben hem, wij zijn ons en jullie zijn hunnie?

8)
Waarschuw beheerder
en ik ,ik ben ik wie anders!!
maar als ik niet ik was was ik hem en als ik niet hem was ,was ik ,ik natuurlijk..

en zo zijn we samen ik en hij of zij of hem en hij en ik kijk naar hier..

Waarschuw beheerder
juist ja...:vaag:

Waarschuw beheerder
vage paul, is vaag, en vaag dat is paul...

als je die 2 dingen samen doet, krijg je vage paul..

paul roelt!!!

misschien moeten we een vage paul fan club oprichten, als die al nog niet bestaat..

in dat geval : IK MELD ME AAN!!

Waarschuw beheerder
:respect:vagepaul:respect:

Waarschuw beheerder
Vage Paul :flower: lees altijd met plezier zn weekendverslagen..
Waarschuw beheerder
Het is misschien weer een beetje vaag Paul maar je eerste feessie in 1994 was je volgens mij 17 en geen 14!

Maar je zal wel weer 3 jaartjes vaag zijn geweest dus dat zal het verklaren...

Waarschuw beheerder
donateur
Want Vage Is Rielax,S Rielax,S Is Exstereem Extereen Is Vaage En Ik Ben Dus VAGE PAUL

UBER vaagheid heerst hier haha! ;p
Waarschuw beheerder
Lekker vaag allemaal.

Kun je zien wat :Xtc: met je doet.

Slik ze :XTC:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whaha vage paul..roeleert.. kreeg ook altijd zijn verhalen op pf te lezen..pfff.. wel errug lang
Waarschuw beheerder
dank jullie wel!!

hoe vager oe beter toch..
en ik was toch vaag van daag en de rest van het jaar whoo
en nu nog steet,s..

Waarschuw beheerder
Heeh paultje is zeker rielext!
Bij deze schrijf ik me in voor de fanclub van vagepaultje :bounce:

Waarschuw beheerder
[img]http://stud.hro.nl/0758064/images/tshirtvagepaul.jpg[/img]

:respect::respect::respect::respect:

He vago :bounce:
Lekker voor me kaar he,
een fanclub :respect:
Lang zal die vaagzijn :yes: [img]http://eene.web1000.com/smileys/40.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Wil graag 7 t-shirts bestellen voor elke dag van de week 1.
Nog bestuursleden voor de fanclub nodig?
Bij deze meld ik mezelf aan.
Waarschuw beheerder
1 ding wil ik zeggen... je hebt een mooie voornaam !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Wahahahahaha!! Een eigen shirt!! HOE vet wahaha ik lach me dood hier! VAAAAAAAAAAAAAG! :vaag:

;p
Waarschuw beheerder
Ik ben vage paul weleens tegen gekomen op feesten. Toen zei die nog dat ik m vage paul moest noemen. Maar hij verdiend idd wel de vaagheidsprijs.
Waarschuw beheerder
ik ben vaag oke maar ik weet waar ik mee bezig ben anders zal ik niet
Vage Paul zijn!!

en julie maaken mij echt trot,s als een klein kint die weet waar hij mee bezig is!!

dank julie wel alle maal..

en aan genaam voor de mensen die me niet kennen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij is hij Vage Paul!!
Waarschuw beheerder
He paul!

Kansloze tyfesjunk!

Waarschuw beheerder
heeee broertje ;)
Waarschuw beheerder
doe je een klein beetje rustig aan dit weekend?
Waarschuw beheerder
ja zus ik zal deze keer voor zichtig zijn..
en dit keer geen raare dingen meer doen om heel huit,s thuis aan te komen..

wees maar niet ban ik ben niet voor niets Paul en ik ben af en toe Vaag dus ja!!
Waarschuw beheerder
dan ist goed :kusje:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Waarschuw beheerder
k heb nu op de webcam, hij loopt n partij gekke bekke te trekken joh haha.
Waarschuw beheerder
het lijkt net beloe..
Waarschuw beheerder
da ist ook..
Waarschuw beheerder
dat zeg ik toch.. boe..

Waarschuw beheerder
donateur

voor 'onze' Paul! :hug:
Waarschuw beheerder
haha en zo is dat metalslet!
Waarschuw beheerder
nee,hoor gewoon Vage Paul veder niets!

en ik ben gewoon mij zelf en veder niets!!
Waarschuw beheerder
donateur
En zo is 't maar net...en degen die dat niet aanstaat kan maar beter opzouten :yes:

:lief:

(k)
Waarschuw beheerder
kijk ik heet Vage Paul de naam is maar een naam!

dat ik vaag ben is mooi mee genoomen.

dat ik soms vaag over kom ja ik blijf toch een mens!

dat andere jaloers zijn op mij ja daar kan ik helaas niets aan doen!

ik ga ik neem ik kom en ik schrijf!

Waarschuw beheerder
vage paul is volgens mij fake

Waarschuw beheerder
dat zeker niet;)

kom em maar es tegen dan weet je genoeg;)
Waarschuw beheerder
fake........??

ik FAKE...?! ik niet echt! ik besta toch ECHT!!

ik ben hier!
ik besta!
ik leve!

ik ben gewoon niet echt zegt hij daar boven...
ik voel aan mij ik besta ik knijp mij auw..
ik heb gevoel in mij ik prik me met een spelt auw er kompt een drupel rode water uit mijn vinger.
toch zou ik dan wel leven toch adem ik nog steet,s.
toch schrijf ik en kijk ik wat ik schrijf!!!
ik voel me meschien niet fake om dat ik niet fake ben!
ik ben net als jij een mens van vlees en bloed!!!
aleen ik heb een naam,Vage Paul iets waar ik trot,s op ben jah!

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
tjh het leven zit wel mee..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens mij gaat zijn taalgebruik serieus vooruit :)

Waarschuw beheerder
ik ben wel echt dislectie,s ook al gelooft niemand mij

Als dat zo is heb je er bar slecht mee leren omgaan :S
Vind het meer achterlijk, als dyslectisch...
Iemand met dyslectische kenmerken zou naar mijn idee echt andere fouten maken..Maar waar maak ik me ook eigenlijk druk om.

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Paul,nog ge-expirementeerd??
Waarschuw beheerder
gheghe... relaxte kerel man
Waarschuw beheerder
Vage Paul weet echt wat vaag is :D, heerlijk die fase :bounce: :yes:
Waarschuw beheerder
ik zou niet weten waar om dat ik niet vaag zou zijn.

het gevoel dat ik vaag ben is het gevoel dat het zo is.

en als het niet zo zou zijn waarom heet ik dan zo.

en als ik niet zo zou heeten en het wel zou zijn wat dan

dus vaag zijn is niet zo erg dus ben ik gewoon af en toe

meestal een beetje vaag dus dat maakt mij Vage Paul !!!
Waarschuw beheerder
tsja soms heb je dat he...
shit happends

Waarschuw beheerder
het gevoel dat ik vaag ben is het gevoel dat het zo is.

(Y)

en als het niet zo zou zijn waarom heet ik dan zo.

Dr zijn mensen die kunnen liegen paulus

en als ik niet zo zou heeten en het wel zou zijn wat dan

Dan had niemand op partyflock je vage paul genoemt

Paul ik ben et met je eens, je heb een goede naam gekozen (Y)

Waarschuw beheerder
De maaltijd van vandaag was een rampenplan...! Werkelijk alles wat mis kon gaan ging mis...! We zouden poffertjes eten, zelfgemaakte poffertjes en dat gaat eigenlijk altijd goed...Vandaag dus niet! Het beslag was te dun, nog geprobeerd met wat pannekoekenmix de boel te redden....Dat lukte aardig; er waren genoeg poffertjes om Noa een volwaardige maaltijd te geven en husband een halve maaltijd...Zelf schoot ik er bij in (maar dat is wel mijn eigen schuld!) Vervolgens had ik het lumineuze idee om dan maar even snel een boerenommelet te bakken...Beetje bieslook uit de tuin gehaal, uitje gesnipperd, beetje kruiden erdoor en bakken maar.....! En ook dat liep uit op een drama....De ommelet kleefde vast aan de anti-aanbak pan. Vraag niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, dat zou ik dus echt neit weten!! Tja, uiteindelijk toch de ommelet nog uit de pan gekregen en op een boterham gelegd. Wat zal ik eens zeggen...: het was niet vies, maar lekker is ook heel wat anders...Het was eetbaar, dat wel...Na een boterham had ik er in ieder geval geen trek meer in...En het was inmiddels al over zevenen, dus ook geen zin meer om nog iets anders te gaan koken... Tja, op een boterhammetje kun je niet leven, dus noodgedwongen nog maar een crackertje met kaas genomen....

Waarschuw beheerder
Dat zou ik best willen doen, maar hij neemt zijn telefoon niet op :s
Waarschuw beheerder
ik ben natuurlijk Vage Paul wie anders!!

ik ben gewoon iemant die zijn zelf pro beert te zijn..

en die niets anders is als zich zelf en ik ben normaal maar ik gedraag me vaag om dat ik af en toe is vaag ben of om dat ik al tijd vaag ben om dat ik anders mijn gedraag naar julie toe is dat in mij oogen normaal en iets wat normaal is is vreempt voor julie dus noemen julie het gek of vaag of vreempt of raar maar waar ik ben gewoon Vage Paul niet meer en niet minder veder hoef ik niets wil ik niets krijg ik niet en toch geniet ik met julie....
Waarschuw beheerder
JIJ bent de enige ECHTE vage paul!!! :respect:
En de echte 'kenners' weten dat!!!

Ondanks je dislectie (wat geen fuck uitmaakt) het je onweis veel TALENT!!! (y)
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon iemant die zijn zelf pro beert te zijn..

Vooral mee doorgaan Paul... :yes:

Be yourself!!!
that's the spirit
Waarschuw beheerder
Vage Paul is echt gek volgens mij...
Wat denken jullie?
Waarschuw beheerder
Neej paul is nie gek, paul is paul, die soms vaag is en dat normaal vind, omdat vaag zijn roeleert, en vager dan vaag is ook wazig. Maar toch is paul>>> VagePaul

Waarschuw beheerder
VagePaul is vaag.Ik moet er altijd erg om lachen.
Hij is gewoon altijd VAAG.
Waarschuw beheerder
donateur
leuk
Waarschuw beheerder
Wordt je niet moe van jezelf.
Je bent ook niet eens leuk ofzo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
achja zolang jij maar vaag bent, is alles goed.. toch
Waarschuw beheerder
nou nee als ik moe wor dan ga ik naar bed..

en als ik uit mij bed kom ben ik meestal uit geslaapen dus dat zit wel goed!!

dus mijn antwoord op je vraag is nee,vaag zijn is toch iets normaals wie is er tegen woordig nou nog niet vaag!!??

en als je het niet bent dan word je het wel ooit...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ooit :yes: wordt iedereen vaag!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja paul maar zie niet echt waarom vaag 'zijn' iets is om trots op te zijn , volgens mij DOE je meer vaag dan dat je het bent, en zo niet vind ik het dom.. je zegt je wilt geen aandacht.. waarom maak je deze topic dan, helemaal over jezelf en over hoe vaag je wel niet bent, je bent misschien vagepaul en iedereen mag misschien je kont likken. maar de wereld draait niet om jou dat is volgens mij wel wat jij denkt... en ja ik weet nu wel dat je vagepaul bent dus hou daar maar over op.
Waarschuw beheerder
weetiknieth 14 januari 2005 17:54

Wow......

Hoe zie jij de wereld???? tering, hahaha, echt te triest

Leer leven ofzo, Have Fun, en doe eens een onzinnige uitspatting
Of neem je alles zo zereneus??? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ik zelf ben vrij serieus, maar ik vind meer sommige 'feestgangers' triest, mensen die leven om te feesten & plezier.. om vaag te zijn.. dwars door hun problemen. Ja je kan wel stellen dat ik een beetje een hekel heb gekregen aan dat arrogante verwende kutfeestvolk, aan die kwallerige kuthouding, en mensen als vagepaul en stoeipoes spannen hier de kroon.
Waarschuw beheerder
wil de echt Vage Paul nu op staan nou jah oke dan!

Waarschuw beheerder
:z
Waarschuw beheerder
tjah het leven draait in het rond zo ben jer zo ben jer niet meer zo ben je vaag zo ben je er zo ben je daar zo ben je hier zo ben je over ral zo voel je kloote zo voel je goed zo ben je daar zo zijn ze weer hier zo kijk je ling,s zo kijk je recht,s zo kijk je niet meer..
maar je leve tik tak je werkt je werkt niet meer zo wint je eige op over van alle,s en nog wat en zo wandel je door het leven het is net een tik tak klok die ik je geen wijzer,s hebt en toch wel wijs je ling,s aan recyhts wijs om hoog..
en je benne wijsen al tijd ergens naar beneden dus wat ben je nu eigelijk mee bezig ik weet het niet zo ben je er zo ga je weer zo is de tijd net zo ,hoe laat is het eigelijk je wijs de tijd niet aan je zit of je staat maar jij wijst toch ook niet de helle tijd iets aan wat is het vaag of hoe voel je nou ik weet het zoms ook niet meer maar toch weet je dat je niet gek ben je hoopt het maar je weet nooit zekker jij en ik wij doen ook wel is geken dingen dat doet iedereen maar ben je gek dan als ik gek was zat ik nou niet hier denk ik ik denk niet zo veel maar doen wat je wil tik tak de helle dag net als de klok als je niets doet gaat de tijd lang,zaam en voor dat je het weet is de dag om weer niets gedaan dat gaat snel de tijd vlieg voor bij zonder dat hij naar benede valt dat is vaag tijd dat naar benede valt ik heb nog nooit de tijd naar bede zien valle wel is de klok van de muur zien valle maar de klok is geen tijd de klok is iets waar de tijd in zit als je tijd rijst kom je dat in de tijd vast te ziten staat dan de tijd stil of staat de tijd stil als je de klok niet meer tikt of is de aarde een groote tijds klok waar we op staan en zijn wij dan de meganisem,s om de klok te laate tiken wie zou mij dat nou is kunnen ver tellen zijn wij mensen of wat zijn wij nou echt hooren en zien wij echt dingen of is alle,s gewoon fanta zie wie kan zegen dat wij geen kloken zijn of bestaat er geen tijd als er geen tijd zal zijn wat zou het dan uit maaken hoe je leeft al tijd feest dag en nacht nooit geen ruzie meer alle maal het zelfte geen pro bleemen als mag en mensen waar zijn we mee bezig vraag ik me altijd af ik pro beer dingen maar dingen zijn ook maar dingen meschien trug de tijd zijn de dingen weer anders geweest of toch ook het zelfte wie o wie zegt dat nou je zal het nooit weten dus maar wie weet ver randert de toekomst en rijsen we door de tijd heen in een groot ruimpte schiep nu spelle we er nog speletje,s maar stel je voor je bent kapietijn op een groot ruimpte schip elke week een groot feest in de bal saal of in de kom buis wie zouw het zegen ik niet ik niet trug in de tijd ik zie geen toekomst ik heb geen maagieze bol waar ik in ken kijken ik laat al tijd alle,s maar over me heen komen ik weet ook niet veel maar toch ver zin je soms dingen dus jah wie zal het zegen ik zal het natuur lijk ook niet kunnen weten ik ben ook maar gewoon iemant met leuke dingen in mijn hooft die denk t dat ie iets weet te weten maar als een gedat zal zegen dan zal hij wel gek zijn maar ik ben niet gek dus geniet ik gewoon van een kleur rijke van ta zie met bloemen en dingen die ront vliegen met van die blouwe vleugel,s je ziet ze wel veel in je tuin soms vaak elfen heet ze of zijn het vlindert,s..
of zijn we het zelf stel je voor je zal kunnen vliegen je met vleugetje,s elfe vroutje,s met van die mooie door zichtige vleugel,s of manen met van die vleugel,s met mooie tekeningen er op dat zal toch geweldig kunnen zijn wie zou het zegen ik niet ik ben iemant ie af en toe nog is een speletje speelt op me pc dat doen we toch alle maal en we kijken veel film sprookje,s lezen we voor aan onze kindere dus ja een gek hoeft toch ook niet zo gek te zijn als zijn vader of moeder 24 perdag hem vol propt met sprokje,s en voor ze vier jaardag een pc of spel kompter krijg met nog meer van dit zord dingen mij lijkt wel geweldig zulke ouders maar ik weet zeker in de tijd meschien spelle alle maal wel ons eige ver guur in een of andere strip of avontuur ik zal het niet wete of de klok tik tak doet want mijn is stuk hij viel van de muur ik dacht hij kon vliegen net als de tijd mijn tijd die staat nu stil hij licht op de gront maar hij tikt niet meer...
maar mijn eige klok binnen in mij die tik takt nog steet,s ik hoor en voel hem klopen anders deet mijn uur werk het ook niet meer en stont ik nu ook stil of lach ik stil wie zou dat kunnen zeg of dat zo is of is alle,s toch anders en zie ik dingen die er niet zijn ja h zou het niet weten ik ben ook maar Vage Paul ik kijk ook aleen maar flim,s en speel af en toe en speltje of liuster na musick en maak iets leuks van dingen met musick en hoor en dance maak musick en lol met de mensen met elkaar liever te veel als te weinig en iedereen over de helle wireld is natuurlijk welkom maar pas als het zo ver is geef ik wel een gil onder tussen ga ik naar feesten en bl;ijf ik met de mensen en lekaar zo veel lol maaken en mensen leeren kennen waar ik ook kom al mensen wil ik al tijd leeren kenen en met hen echt feesten met elkaar zo tik tak mijn hard bonkt geef ik liefte aan elkaar en blijf ik feesten en pro beeren mijn leven te ver betere okal lukt het zoms niet geeft niet ik kan het toch al tijd blijfen pro beeren tot mijn klok ooit stopt wie zou het zegen wie zou het weten ik niet ik kan niet in de tijd kijken en als ik kijk hij kijkt niet trug...
maar ik kan wel mijn eige tijd ver randere als ik dat zelf echt wil de dingen beter voor mij zelf maaken..
en daarom gaan dingen ook steets beter ik stop met de dingen die niet goed voor mij zijn ik begin een nieuw leven als wat ik deet ben ik ver geeten ik begin nu weer te leven ik merk het aan mij zelf ik weet wat ik ben en waarom ik het doe geeft mij een beter gevoel dan als zombie door het leven te gaan nooit meer brak gaar of moe ik voel me beter vroolijk en op ge klaart ik heb me in tijde nog nooit zo goed gevoelt het voelt goed om met de tijd nu gelijk te loope en dan gaan veel dingen van zelf merk ik voor mij..
meschien is dat ook wel iets voor jou als je het niet pro beert weet je het nooit natuurlijk!!
maar mij maakt het niet uit ik kan geluckig niet voelen en denken wath jij wil het is je eige klok waar je zelf de wijs op gelijk moet zeten of je dat wil of niet anders blijf je mischien wel al tijd achter loope en klopt hij steets lang,s zaamer tot de tijd echt stil kompt te staan en dan stopt de klok echt in jou maar die van mij klopt nog steet,s en ik ook weer in op de tijd want het is nu tijd om mijn af was de doen en ik moet nog eete dus ik loop ook een beetje achter dus maar dat kompt wel goed ik voel mij veder oke en dat is al een goede stap voor uit voor dat de klok stopt ben ik meschien wel 100 veder wie zou het zegen ik weet het toch niet ik ben er ook maar iemant die af en toe iets ver zint of iemant die wel te veel speltje,s speelt op pc of gewoon bij moeder thuis of bij vriende of vriendinen of gewoon aleen te veel musick luistert tjah ik weet het wel ja wat ik doe maar toch voelt het nu goed ik ga nu beginen met mij was af en dan eete en dan nog even zite vroeg naar bet en morgen,is het weer een vroege ochtent en een nieuwe dag en dan begint mijn tijd weer te loope en de dingen weer te doen om weer veder in mijn leven te komen..

en wat jij doet moet jij weten of je de klok gelijk ze tik tak en of je wil blijfen klopen en geven aan je zelf een nieuwe leven als licht aan jou niet aan iemant anders als doe je toch al tijd zelf je hebt je eige sleutel al tijd bij je om je eigen op te winde dat je door bijft tiken taken en hoe moeilijk het soms is blijfen pro beeren dat doe ik ook nog steets en ik kan zegen vroeg of laat maar het gaat mij ooit wel lucken mij gevoel zeg t ja en ik zeg oke en veder zie ik wel wat ik wil en ik blijf me zelf meer ben ik niet meer wil ik ook niet zijn hoe moeilijk dat is ik kan het weten maar toch klopt het nog en werkt het steets beter waarom om dat ik iets wil......

nu jij zelf nog ga je gang de tijd staat nog niet stil je kan je eige al tijd ver randere hoe moeilijk iets kleins of groot,s kan zijn het maakt mij niet uit het is jou leven niet de mijnen en niet de zijne kijk jij zelf maar watje doet als je pro bleeme hebt kun je ze al tijd delle met andere hoe moeilijkt het soms lijkt erzijn al tijd wel mensen die je wilen steune of helpen ik kan het weten maar ik pro beer nog steets alle,s aleen mensen biede aan natuurlijk liuster ik ook wel anders was het mij nu ook niet geluckt maar toch pro beer ik het wel zelf aleen wat ik wil echt iets berijke voor dt mijn hard stopt en dat stopt de klok voor mij zo ben ik nou een maal een harde als ik iets wil dan luckt het vaak dus rekken daar maar op!!!

en wat wil jij wat ga jij dus doen of meschien wel niet als moet je zelf weten ik ben niet de gene die over jou spreekt dat doe je al tijd zelf maar ik geef je gewoon een iedee meer niet....
dus wat je doet ik liuster maar aleen als je vraagt geef ik je meschien een antwoor en als ik het niet weet vraag ik het gewoon aan een ader net zo lang dat ik het antwoord voor je weet maar ook dat kun je zelf doen ook dat licht in jou hande dus mij maakt het niet uit welke weg je kiest of je eige er over op wint of wat dan ook.
ik ben gewoon iemant die toe kijkt en mee leeft hoe jij leeft en mij zelf het beste er pro beert van te maaken meer doe ik niet feest maaken lol geven en veder niet wat wil je nog meer jah er goed leven en daar ben ik druk mee bezig..

en jij wat ga je doen mij maakt het niet uit het is jou leven..
Waarschuw beheerder
en ik dacht dat ik diep kon gaan met mijn studie psychologie
Waarschuw beheerder
heej vage paul,
no hard feelings, maar ok heb de massa tekst hierboven zo;n beetje doorgelezen,
en mja t klinken meer als drugs gedachten, ok dat gebruik je dat weten we dan.. maar t zijn gedachten, niet zinloos, maar t is chaos..
over tijd nadenken etc.. ja heb ik ook gedaan wat is tijd?? wij interpreteren t maar met onze hersentjes..
t is leuk hoor, dat je dr lol in hebt om je gedachten hier neer te zetten, heb ook zelf vage teksten geschreven,
maar nu k weer clean ben om t zo maar even te noemen, begrijp ik mn woorden nog steeds even veel, maar heb er geen uren meer voor nodig, heb nog meer in mn leven waar k mn aandacht in stop..
en je zegt dat je zoveel mogelijk vrienden en gezelligheid om je heen wilt, dat kan ook op een andere manier, en wat heb je dr op lange termijn aan aan die wazige kenissen??
zij gaan hun leven weer verder, zij staan nog in jou gedachten ok.. cool, gezellig :) tuurlijk drugs geeft je leuke herinneringen..
maar k vraag me af of je op deze manier echt van t leven geniet, t is allemaal maar chemisch, je zou t zelf ook moeten kunnen en zonder drugs.. t houd n keer ergens op..
k vraag me echt af of je op deze manier wel gelukkig bent..
t xtc gevoel ik hou van iedereen en hou met zn alle ook van mij, geloof me zo kan je ook zelf in t leven staan,
zo sta ik dat iig..
maar pas gewoon n beetje goed op jezelf ok
:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
wow wat een verhaal :O

Mijn godd.. Paul ik zou een andere titel nemen:

Paul's Dagboek :)

En noem je nu jezelf es een keer niet vaag! Alles wat negatief is is niet goed.. dus jezelf Vaag noemen ook niet.. wei weet ben je wel helemaal niet zo vaag als je denkt :)
Waarschuw beheerder
ik ben wel Vage tjah ik vin de naam helle maal goed bij mij passen ik ben al tijd al Vage Paul geweest dus de naam blijf en ik ben trot op die naam!!

en binnen kort snap je wel waarom..
Waarschuw beheerder
Bla bla bla...

Waarschuw beheerder
vage paul gewoon lekker doorgaan hoor, moet er altijd wel om lachen wat je allemaal schrijft...
Waarschuw beheerder
dat klopt als je zelf maar in de hand hou dan doe ik dat ook

Waarschuw beheerder
vage paul gewoon lekker doorgaan hoor, moet er altijd wel om lachen wat je allemaal schrijft...

jaaa hoooooooooor :S(Y)

Bla bla bla...:gaap:

Waarschuw beheerder
PAUL SIERT PARTYFLOCK......[img cacheid=000344110007ce528bdf138f1a009319b8]http://smilies.sofrayt.com/%5E/w/thumbs.gif[/img]

Waarschuw beheerder
PAUL SIERT PARTYFLOCK......

vind ik niet.

Waarschuw beheerder
donateur
vind ik niet

je bent gewoon jaloers :O
Waarschuw beheerder
:respect: vage Paul :respect:

Vage Paul is lekker zichzelf :) en absoluut niet fake :)

Vage Paul is gewoon (Y)(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
:gaap: (Y)
Waarschuw beheerder
o,dank je liefe mensen ik ben nu ook veder gestopt met drug,s er komen nu alle maal leuke dingen aan hihihi..

iedereen maar denke dat ik niets doe hahaha..
kompt wel goed hoor alle,s op ze tijd.
ik hou het nog even stil maar het kompt van zelf goed.

ik denk niet dat iedereen het had gedacht maar geeft niet!
somig weeten het maar kompt goed!!

en voor nu wens ik iedereen geniet van me ver haalen.
en mensen die het niet leuk vinde waarom lees je het dan.
heb je zelf wel iets te doen..??

veder geniet doe ook..
Waarschuw beheerder
JEZUS!

en pattrick... en die staatsmongool uit Groningen en paul!

het moet niet gekker worden!!
Waarschuw beheerder
niet gekker wel vager..
Waarschuw beheerder
deze man is te minste gestopt en wat ik daar voor dee dat doen iedereen nog maar dat moet iedereen weten ik stop uit me zelf ik laat zin dat ik nog steets erg bruut feest!
ondanks dat ik gestopt ben geniet ik nog steets dag en nacht van me feest!

want je begind uit je zelf dus stop ik ook uit me zelf!

veder ben ik wie ik ben en zij zijn wie zij zijn.
en jij bent jij en ik ben ik ,ik doe wat ik doe jij wat jij wilt zo wille we alle maal iets anders of het zelfte nou ik niet want ik ben anders dan andere denken..

ik doe wat ik zelf wil ik ben wat ik ben en meer ben ik NIET!

Waarschuw beheerder
hoopt dat het je lukt paultje..

tzal me nog een zware dobber zijn naar wat ik meen8)
;)
Waarschuw beheerder
ik ben Vage Paul!!

Waarschuw beheerder
ik ben Kanus..en nu :/ ?
Waarschuw beheerder
ik vage en ik heet paul!

en ik voel me ik en dat voelt goed!!

Waarschuw beheerder
wanneer stopt deze fucking onzin :vaag:

Waarschuw beheerder
logisch,als je superstrak in je naam heb staan :vaag:
Waarschuw beheerder
mijn o zijn naam.. jah kan hoeft toch niet..?

ik ben toch ook niet bedrugt,s,st nu he..

maar jah maakt toch niet uit ik ben toch me zelf meer niet!
ik ben geen super man of hero of bad man of wat dan ook ik ben gewoon ik me zelf Vage Paul meer niet..
en iedereen kan toch lezen en schrijfen en somige heben er pro bleemen mee en somige niet nou en ik ben gewoon zo..
en daar kan ik niet aan doen en julie ook niet!

maar jah ik ben wel blij met wie ik ben en dat is belang rijkste van alle,s!!
Waarschuw beheerder
ik wie anders..?

Waarschuw beheerder
bel ik de Dokter of doet iemand anders `t??

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand koffie?.. Met een rietje?
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand? :|
Waarschuw beheerder
bah koffie..!!

Waarschuw beheerder
paul is lief
Waarschuw beheerder
en tevens kneus (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een mietje is die paul hij is gewoon vercrackt ik stem voor oprotten met die gozer

Waarschuw beheerder
Vooral doorgaan Paul.
Wanneer jij je er goed bij voelt moet je blijven doen waar je mee bezig bent!
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nou echt, het gaat helemaal nergens over hier...
Waarschuw beheerder
jawel hoor over mij!!

Maar rekken maar dat ik me niet uit het velt laat slaan of in dit geval van internet af of weg zal zijn.
ik heb het nog best naar me zin en heb veel nieuwe en leuke mensen leeren kennen.
en het zijn al tijd de zelft die jaloer,s zijn en loope te zijke over dat ze zelf niet popilaar zijn.
ja kijk daarn kan ik natuurlijk niets aan doen zoek een leven en als je er een heb gebruik hem dan op de juiste manier..
ik leef mijn leven toch opok gewoon ik ben niet zo veel ik ben gewoon me zelf en meer niet!
jah ik ben die Vage Paul die hier de lol kompt brengen die voor zich zelf op kompt en die andere blij maakt..
die graag nieuwe en gezeligen en rilax,ste mensen wil leeren kennen en meer niet..

dus door ga ik zo ie zo of men nou zeurt of niet ik ben er gewoon..

Waarschuw beheerder
geweldig:respect:
Waarschuw beheerder
Shit wat een baggerforum is dit.
1 of andere verslaafde die zun dagboek online zet.
Neem een therapie ofzo man. Big Brother op tv vergt al veel van een mens maar vage paul online is wel het ultieme dieptepunt
Waarschuw beheerder
ik ben me zelf meer ben ik niet..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Kaydee op dinsdag 12 juli 2005 om 01:02:
Shit wat een baggerforum is dit.
1 of andere verslaafde die zun dagboek online zet.
Neem een therapie ofzo man. Big Brother op tv vergt al veel van een mens maar vage paul online is wel het ultieme dieptepunt

kmoet zeggen dat k iemand die zo snel oordeelt en alleen zo'n post plaatst om "grappig" en "stoer" te zijn ook eigenijnlijk wel diep triest vind :no: ... beetje sneu van je...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LovesChocolate op woensdag 13 juli 2005 om 23:57:
kmoet zeggen dat k iemand die zo snel oordeelt en alleen zo'n post plaatst om "grappig" en "stoer" te zijn ook eigenijnlijk wel diep triest vind ... beetje sneu van je...

haha en dat zeg jij. Jij oordeelt nu al dat ik het doe omdat ik stoer of grappig wil zijn. Waar basseer je dat op, beetje voorbarig. Dus verwijt mensen geen dingen als je nergens van weet, dus beetje sneu van je..... :no:
en btw, ik weet nie of je verder kijkt op de forums, maar deze gozer opent de ene na de andere, met telkens de meest domme onderwerpen en is gewoon een neppe gozer. beetje vaag komen lullen. dan bijna geen spelfouten...en dan opeens als een wilde typen...maarja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Kaydee op donderdag 14 juli 2005 om 00:12:
maar deze gozer opent de ene na de andere, met telkens de meest domme onderwerpen en is gewoon een neppe gozer

Zeuren als iemand zegt dat je te snel oordeelt...en t zelf vervolgens wéér doen .. :frusty: dus beetje sneu van je ..... :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LovesChocolate op donderdag 14 juli 2005 om 00:26:
Zeuren als iemand zegt dat je te snel oordeelt...en t zelf vervolgens wéér doen .. dus beetje sneu van je .....

je leest ook niet echt goed he?!
maarja maybe zeur ik. maarja net oordeelde ik te snel. das dus iets heeeel anders, dus doe het niet weer....dis de eerste keer pas. kun je um volgen??? hope so
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon me zelf meer ben ik niet meer hoef ik niet te zijn ik kan er ook niets aan doen dat er mensen zijn die klachen over mij..

maar elke mens is ver schilent en anders en iedereen heeft zijn en haar ding waar ze goed in zijn..

iedereen is anders maar toch het zelfte aleen iedereen stelt zich weer anders op en doet zelf anders zo hoe hij of zij zich voelt in zijn of haar waarde!!

ik ver schil ook niets met de rest ik doe dat hoe ik dat wil of je er nou belang bij heb of wat je er ook van vind!?
ik blijf toch die genne met een eige zin een eige waarde een eige wil en blijf toch een Vage Paul op mijn manier..
Waarschuw beheerder
ja joh wat jij wil. alleen ik denk dat je dat punt nou wel duidelijk gemaakt hebt. er zijn zo'n duizenden forums die gaan over jouw en waar je hetzelfde zegt, dus je valt beetje in herhaling
Waarschuw beheerder
jah ik word oude iedereen toch..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet iedereen wordt oud hoor!
Waarschuw beheerder
onze nee van me zelf en beetje van julie..
en las nog ergens Vage Paul is onzin waar heb jke het ovedr ik voel me toch echt vaag en ik heet toch echt paul!!
en volgens mij schrijf ik geen onzin en zo wel dan heb je pech dan lees je het maar NIET!!

ik ben toch niet veel ik ben toch dat genne wat jij ook ben een gewoon mens die er uit ziet als Vage Paul en meer ben ik niet ben geen hero of een of andere super man ik ben gewoon ik meer ben ik NIET!!

wat kan het jou nou scheelen wat ik zeg als je me niet wil leeze het dan niet ik schrijf dat dan toch niet voor jou!!
ik schijf voor die genne die het wel wil leesen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vagepaul op donderdag 11 augustus 2005 om 21:56:
onze nee van me zelf en beetje van julie..
en las nog ergens Vage Paul is onzin waar heb jke het ovedr ik voel me toch echt vaag en ik heet toch echt paul!!
en volgens mij schrijf ik geen onzin en zo wel dan heb je pech dan lees je het maar NIET!!

ik ben toch niet veel ik ben toch dat genne wat jij ook ben een gewoon mens die er uit ziet als Vage Paul en meer ben ik niet ben geen hero of een of andere super man ik ben gewoon ik meer ben ik NIET!!

wat kan het jou nou scheelen wat ik zeg als je me niet wil leeze het dan niet ik schrijf dat dan toch niet voor jou!!
ik schijf voor die genne die het wel wil leesen..

wel raar dat als je kritiek krijgt,dat je dan ineens ''normaal' typt/doet..wat ik trouwens wel vaker opmerk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 06:00:
wel raar dat als je kritiek krijgt,dat je dan ineens ''normaal' typt/doet..wat ik trouwens wel vaker opmerk.

noem je dat normaal typen??

haha vagepaul is een lachen gozer ik vind zn berichten wel komisch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Pepsident op zondag 21 augustus 2005 om 13:01:
noem je dat normaal typen

Staat toch tussen haakies eppo! (Y)

Waarschuw beheerder
Ik vind het maar vaag
Waarschuw beheerder
please.. je zeurt zoals een verwende bitch, dan krijg je dat soort dingen he?
Waarschuw beheerder
haha vagepaul is een lachen gozer ik vind zn berichten wel komisch

Eerder inhoudloos, dom en bovenal kansloos!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op zaterdag 27 augustus 2005 om 13:34:
Eerder inhoudloos, dom en bovenal kansloos!

haha vagepaul is een lachen gozer

:yes: (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Pepsident op zondag 21 augustus 2005 om 13:01:
haha vagepaul is een lachen gozer

Misschien is stichting correlatie iets voor jullie beiden?? just a thought....
Waarschuw beheerder
wat ik leuk vind is je ziet al tiojd de mensen de kloote op merkingen geven waar om geen dee...?

meschien zijn ze jaloers of ze denken dat ze het beter kunne ga je gang ik hou je niet tegen!!
ik ben ook niets ik wil ook niets zijn!
ik ben juist dat geene dat julie niet zijn ik doe waar ik zelf zin in heb ik geniet van mij eige foute maar foute zijn er om ze te maaken..

maar denken jullie nou echt dat ik ook maar iets van jullie aan trek!!
NEE meschien dat jullie wel gelijk hebe maar nou en ik ben ook maar gewoon een mens en meer ben ik ook niet.
maar ik geniet er wel van hou van schrijfen ze doe mijn ding en julie julie ding en de meeste vinde het leuk om andere af te zijken.

ik NIET ik heb liever andere en geniet liever met elkaar en leer graag andere mensen kennen of kunnen gewoon voor de gezelig heid!!
want je staat toch ook met elkaar te feesten op een dance vloer of zo iets wat er op lijk.
dus vind ik fijn om elkaar al beetje te kunne..

en wat ik ook schrijf en leest het toch wel het maakt niet uit of ik dislectie,s ben of heb men vind leuk om het te leezen en zo niet lees het dan niet zo simpel is dat toch niet!!

het leven is zo makelijk aleen somige zijn de gebruiksa aan wijsing kweit en als je beet je loogie,s na denkt.
als je dat te minste kan..??????
dan heb je gebruik,s aan wijsing niet eens nodig en gaan de dingen om je heen van zelf en word je leven stuk gemakelijk!
aleen je moet er wel zelf wat voor doen..

Waarschuw beheerder
:s
Waarschuw beheerder
Het enige wat ik uit die shit opmaak is dat naarmate de dag vordert je schrijven steeds minder wordt. Volgens mij loopt het synchroom met de toenemende hoeveelheid alcohol in je bloed....
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon ik en ik heb wel die dislectie,s of zo iets maar ik ver geet het meestal.

pas als mensen weer kome met van die op merkinge o,jah ik heb/ben dat maar ik leef er ook maar mee..
het lief,st had ik het ook niet was me leve meschien stuk makelijker maar toch meschien ook niet.
dan heb je dus een ander iets.

dus laat mij gewoon mijn dislectie dan maar behoude ik leef er mee ik weet wat het is en ik kom er welk uit..
het maakt niet uit ik ben het gewoon Vage Paul..

en ik hebt een plaatje gegeven en schrijfen is een leuke hobby ondank,s dat ik het meschien niet goed kan maar het luckt me wel aardig goed..
en mensen zijn helle maal onder de in druk van mijn ver haalen en dat geeft een goed gevoel!

een kracht een uit houding,s ver mogen door de tofe en rielax,ste op meringe van de leuke mensen van pf dat zeg ik je heel eerlijk..!!
Waarschuw beheerder
Rielecxt is Goa-paul.

Waarschuw beheerder
:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vagepaul op vrijdag 30 september 2005 om 03:05:
en mensen zijn helle maal onder de in druk van mijn ver haalen en dat geeft een goed gevoel!

Ik weet niet of "onder de indruk" wel het gene is wat de meeste mensen zijn. Naja ze zijn maybe onder de indruk van het feit dat 1 persoon zoveel bullshit kan uitkramen. Maar je denkt toch niet serieus dat ze je interessant vinden?? kijk iedereen vind je een aparte verschijning en lachen zich de ziekte om je, dus je hebt idd een maatschappelijke functie (good 4 you), maar verder ben je gewoon een zatlap met een te grote fantasie
Waarschuw beheerder
ach jah wie weet heb je gelijk maar jah ik vind het leuk..
het gaat me er niet om wat je er van vind.
als ik heb zelf maar leuk toch heb ik echt wel lol en weet ik zekker een helle boel mensen OOK!

daar doe ik het voor en niet voor de steet maar weer de zelfte mensen die aleen maar loopen te zeure op andere..
open je oogen en zier een keer de lol van in.

ik hou van fantazie tegen woordig is alle,s maar zo echt..
mensen kijk niet meer op of om ze zijn alle maal te zirieu,s met dinge bezig..

en ik niet nou en ik ben meschien niet zirieu,s bezig maar ik geniet wel met wat ik doe en ik heb er lol in..
en daar gaat het mij om het kan mij niet schele wat je vind..
want je bent gewoon te zirieu,s..

geniet van dat wat je niet kent..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vagepaul op zaterdag 1 oktober 2005 om 10:53:
geniet van dat wat je niet kent..

:/

Waarschuw beheerder
zit niet zo te zeuren op paul! je schrijft steeds beter paul :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 17:54:
zit niet zo te zeuren op paul

bepaal jij niet! :no:

Waarschuw beheerder
doe nou maar niet stoer.. je gaat toch niet de hele tijd vagepaul afzeiken hij is een goeie jongen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 18:21:
doe nou maar niet stoer

luister ff pannekoek..zelfs DAT bepaal jij ook niet,ik maak zelf wel uit wat ik hier neerzet.

en in een forum heb je de kans om ''geprezen'' te worden en ook de kans om ''afgezeken'' te worden,dus ga jij hem maar ff beschermen tegen de negatieve opmerkingen over je idiote vriend,dan hou ik me wel bezig met andere dingen....

en nog iets..als jij het een goeie jongen vind,dan hoef ik dat nog niet te vinden,Capice?

Waarschuw beheerder
Tis gewoon duidelijk een lijp figuur :/

Moet ik eens zo'n kansloze topic openen,krijg ik meteen een ban en hij word gesloten.

Maar zit je aan de crack 8) en ben je maf dan is het goed :respect: aan kansloosheid :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 18:37:
Moet ik eens zo'n kansloze topic openen,krijg ik meteen een ban en hij word gesloten.

precies! :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jouw toon bevalt me niet

Waarschuw beheerder
wat wil je eraan doen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 18:37:
Tis gewoon duidelijk een lijp figuur

Maar zit je aan de crack en ben je maf dan is het goed aan kansloosheid

Prachtig gesproken. Kon het niet anders verwoorden :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 oktober 2005 om 19:32:
jouw toon bevalt me niet

Soulmate van die andere junk??
Waarschuw beheerder
vaag hmmm..

ik vraaag me af wie niet..

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
paul je bent een topper
(k)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat stichting correlatie nog wel het nodige te doen heeft als ik dit forum zo zie...