Partyflock

Forumonderwerp · 630093
ik ben de echte vage paul en dat kan niemand van mijn meer af kunnen neemen.

ik hoor de laatste tijd veel over mij op pf en er gaan geruchte dat ik veel de zelfte mailtje,s stuur ja natuurlijk anders moet ik ze steets op nieuwe schrijven daar heb ik ook niet al tijd zin in.
en ik ben wel echt dislectie,s ook al gelooft niemand mij ik weet het toch veel better wees maar gelukig dat je het niet hebt want het is echt kloote af en toe.
ik heb het niet aleen met lezen en schrijven ik heb het ook met rekenen en cijfers om draaien.

maar ik weet wie ik echt ben en weet jij wie ik ben ik ben VAGE PAUL.

ik ben die geene ja die soms helle maal kort op de pf zit ja dat geef ik toe.
maar ik schrijve net zo goed met jullie mee.
en ik vind het leuke en daarom doe ik het nog steets.
en zo leer je veel sneller mensen kennen.
ja ik ben die gast die veel briefen ver stuurt heeft en waarom..?
ja om hier echt vet veel mensen te leren kennen.
omdat ik ook van veel mensen om me heen hou.
want het is toch gaaf als je naar een feest gaat en je kompt daar de mensen techen die ook op de pf zitten dat geeft je toch een goed gevoel.
{bij wel}

ik ben ik en jij bent jij ik weet wie ik ben maar ik kan jou nog niet ik ben VAGE PAUL aangenaam.

je gaat toch ook niet in je eentje feesten in een lege hal.
je feest toch met iedereen om je heen.
en kun je die mensen dan al van pf dst is toch
gaaf ik vind van wel.
want hoe meer zielen hoe meer vreucht.
ik wil aleen maar meer nieuwe mensen leren kennen
waarom..?
omdat ik van veel mensenb om me heen hou en ik wil aleen maar vrinden of vrindinnen heben voor aleen maar VRIND SCHAP.

wie is nou eigelijk wie ik weet nu wie ik ben ik ben die gast die weet wie hij nou eigelijk echt is weet jij wie die gast is ik weet wie hij is hij is de een echte VAGE PAUL die er is.

waarom.? ik feest omdat ik nog steets me eigen jong voel en om dat ik van veel lol in mijn leven hou.
ik geniet nog steets van feesten ik feest nu nog steets elk wiekend weer!!!
ik feest ook al van af mijn 14 de mijn eerste feeste was central studio,s mad max,s 1994 2 maart.
ook dat zou ik niet meer ver geeten.

weet jij hoe ik ok al weer hoe heet ik al weer ik weet hoe ik heet ik ben VAGE PAUL.

ik geniet nog steets van mijn XTC en dat houte mij gewoon in leven.
ik ben die gast die er nog steets van geniet.
ja ik ben ook meest van tijd helle maal de weg kweit is.
maar zo lang je het zelf in je hand kan houden dan is er ook veder niets aan de hand.

ik hoop dat ik nu weer wat mensen heb blij gemaakt maar dat hoor ik nog wel..?
veder ik heb nog steets de smaak te pakken!!
feesten en nog is feresten!

WANT VAGE IS RIELAX,S RIELAX,S IS EXSTEREEM EXSTEREEN IS VAAGE EN IK BEN DUS VAGE PAUL

volgens mij ben je ....

Steven Paul!
volgens mij wordt je helemaal niet uitgelachen, maar ben je gewoon goed in gekke bekken trekken, en ouwehoeren,

en vindt je het fijn om op die manier aandacht te krijgen...
ten eerste ben ik geen steven paul!
maar vage paul de een echte!!

ten tweede ik hoef niet pers zee aandacht want als ik dat zou willen dan zou ik dat niet op deze manier doen.
zo zet ik meer mij zelf voor gek maar ik ben niet gek ik ben vage paul of je dat nou leuke vind of niet.

ten derde ik ben gewoon al tijd mij zelf en veder ben ik niets...
:D whahahahaaaa... Ik geloof dat er nou minstens vier mensen heel stoer in dit topic reageerden over taalfouten en vervolgens vrolijk over dyslectie spreken. Het is DYSLEXIE. Als je zelf geen Nederlands kan, let dan ook niet op de taalfouten van anderen.

PS mij boeit het niet als iemand taalfoutjes maakt (tenzij ze het echt te bont maken, dat komt gewoon dom over)
laatste aanpassing

prachtig al 4 jaar kom ik paultje her en der tegen...machtig mooie kerel.....zn broertje ook trouwens..

zoveel mogelijk naar de kjlote en lekker feesten....zou het ook graag willen doen...maar zit met school en werk...

en ja paultje gaat volgens mij de hele week door..8)
dat zou ik noooooit trekken joh...

tot op het volgende feestje jonge!!:D

fatima leevt erch med jau may

Echt vaag!! (Y)
hey VAGE PAUL jij doet de naam eer en vaagheid aan :D kijk en zo hoort het natuurlijk want paul zijn doe je niet zomaar en ik kan t weten want ik ben paul alleen wat minder vaag als vage paul maar die is t vaagst van allenmaal en moet wat dat betreft nog een beetjuh door komen :x ken ik anders niet bij je op les komen :D vaagheidskurses
:D:respect:fantastisch vagepaul:respect::D
laatste aanpassing
Paulus!! :D

ben ej wel paar keer tegengekomen op bijvoorbeeld awakenings en shockers enzo en is altijd flink :bounce:

en fok dat gezeik over je dyslectie, maar dat doe je toch al! (y) keep on partying!! :d
dank jullie wel eindelijk er zijn nog mensen die me zo neemen hoe ik nou een maal ben!!

nog maal,s dank jullie wel..
paul ken je nou al een jaar of 10 en zie je regelmatig op feesten heb geen problemen met hoe je bent ik weet niet beter blijf wie je bent en heb schijt aan de rest.

je komt hard aan en hebt schijt aan de rest vagepaul versprijd zich sneller dan paardenpest :respect:
laatste aanpassing

Niet veel mensen weten het maar Paul is Fulltime boskabouter.
Eej Vago, het was grappig om jou nou eens tegen te komen vorige week op Psy-Fi, blijf lekker vaag en doe je ding laat ze maar lullen!!!
voor VagePaul
laatste aanpassing
Paul is vaag, maar cker niet traag!
Zo'n gozer als hij zie ik wel graag (Y)

:respect:
veel van julie heel erg bedankt voor als!!!
ik sta ge woon met een mont val tanden..

de ander ze kunnen me noemen wat dan ook hoe dan ook maar er blijft hier maar een echte vage paul en dat ben ik natuurlijk zelf!!
ik weet het better wie ik zelf ben ik ben vage paul natuurlijk wie anders...?

nee ik zeg helle maal niet dat ik better als de rest ben ,nee ik zeg niet dat ik jullie alle maal ken,nee ik ben gewoon net als iedereen een mens van vlees en bloed.en ja ik heb ook gevoelen,s net als elk mens op aarde. en ja ik ben wel de enechte vage paul op dit forem.
maar ik zeg er wel bij dat ik niet de enechte vaag zijnner ben.
want iedeen is wel is vaag maar ik heb alleen de naam en vaak ook het gevoel.
en ja ik ben die jonge die nou een maal vage paul heet en ja ik ben er gerg trot,s op!!

en natuurlijk blijf ik dat ook Vage Paul!!
laatste aanpassing

ik denk dat iedereen eens in de gelegenheid moet komen om eens met vage paul op pad te gaan!
dit is gewoon iemand die echt feest viert, en niet om het gezien worden, of het versieren ed
maar puur om de muziek en het gevoel daarbij versterkt door die chemievaagheden......

Ik ben het met The Pothead Pixie eens!!

Grandioos, iemand die echt alleen voor het feesten leeft met alles er op en eraan!!
Klasse Paultje!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
:respect: vage paul :respect:

:flower:

ik ben ik en jij bent jij ik weet wie ik ben maar ik kan jou nog niet ik ben VAGE PAUL

Dit is het refrein ofzo :vaag:
nee dit ben ik zelf vage paul en ik weet wie ik ben en waar ik voor ga.
en dit is geen ver haal dit ben ik zelf.
dit ver zin je niet dit ben ik vage paul !!
iemand die laat zien aan al die andere wie hij is en niet iemand is die ergens op uit is nee gewoon iemand die vaag is en vaag uit.
en die iemand is natuurlijk vage paul.
en ja ik ben trots op mij zelf wat ik doe en hoe ik er mee om ga!!

daar kunnen nog velle veel van kunnen leeren!!!
dat ben ik,ikben vage paul wie anders!!!
:respect: VAGEpaul denk dat de NORMALEpaul lang niet zo kick is al deze :D

grappig, ik kom in deze topic nog 2 gebande ex accounts tegen!!
ik ben wel vaag maar ik ben niet gek!!
ik hou van feesten en dat is wat ik doe en wat ik heb!!
Vagepaul! :D kzie je vast wel weer op Awakenings Festival, net als vorig jaar! Lekker stom ouwehoeren, gek doen en flink feesten, of niet dan?!?! :D
Toch jammer dat ik vagepaul niet persoonlijk ken. Volgens mij is het een goude gozer!

vagepaul mijn respect heb je! :respect:
partyanimal to the bone
laatste aanpassing

vagepaul

lekker he , om te weten wie je bent, :yes:
geen enkel mens op aarde die jou zo goed kent. :no:

het party-bloed zit in je lichaam,
en dat geeft jou geen enkel schaam. :bounce:

om te doen waar voor jij wilt leven,
en dat moois is je gegeven. (y)

feesten tot in de vroege uurtjes,
after party'en in boeren schuurtjes. :bounce:

nix is hem te dol,
vagepaul wil gewoon uit zijn bol. :respect:

laat hem lekker doen wat ie wil,
want tussen vagepaul en jou zit wel degelijk verschil. :yes:

hij is vagepaul en jij niet,
en vergeten mag je dat zekers niet. :no:

vooroordelen zijn gauw gegeven,
van mij mag ie als vagepaul door het leven. :respect:

:respect: vagepaul :respect:

beter hard geleefd en goed gegaan,

dan nooit geleefd en nix gedaan (y)
laatste aanpassing

stroopie 4 life is echt een dichtwonder:yes:...achterelkaar gooit die ze uit zn pen...computer;)

paultje! woensdag solid grooves...ik neem aan dat je andries ook meeneemt? latuuurs

Dat hele circus is gewoon een versiertruc!

Chris
Dat hele circus is gewoon een versiertruc!!

tuurlijk een ver versiertruc..
nou iedereen die dit leest.

ik geniet van mij vrije leventje..
elk dag weer een nieuwe dag.

ik heb mij hande vol aan mij drug.
ik heb mij hande vol aan mij drug.
whahaha (Y)
een ver zier truck ten eerste ik ben geen
tover-naar,en ten tweede ik rij geen truck.

wat ik wel ben is een paul en die af en toe is wat vaag uit de hoek kan komen!!
daarom noemen ze hem ook vaak Vage Paul!!
en ik voel me niet ver lieft maar vaag.
en een voorsier heb ik ook niet.

laat mij nou lekker vaag zijn..
jo vage paul ik vind al je topics wel lachuh om te lezen, maar volgens mijn ben je toch de weg kwijt en dat is mijn mening want je kunt wel steeds herhalen dat je vagepaul bent maar als ik vaag ben en ga denken dat er geen vage paul bestaat dan bestaat er ook geen vage paul en dan bedoel ik ermee dat jij teveel bent gaan geloven dat je vaag bent en niet anders meer doet als vaag!

en zeg nou maar een gewoon hoe je bent behalve dat je dan vage paul bent want dat weten de mensen nou al wel!!

moeilijkheidsfactor 10 voor jou omdat te zeggen zeker?? omdat je hersens zijn ingesteld op vaag!!

Wie Vage Paul ook is, hij doet zijn naam zeker eer aan :yes:

de dermate vage toestand van paultje zal inderdaad ten oorzake zijn gedeeltelijk door drugs:yes:.....maarja als paul daar een godganse goeie tijd door beleeft en zelf vind dat hij dat perfect kan combineren met zn sociale leven.....ach..

laat vage paul dan gewoon lekker vage paul zijn (y)

daarbij de mensen die paul kennen weten dattie geen toneel speelt;)
laatste aanpassing
Ik wil Paul wel eens meeten :jaja:
Ben echt wel benieuwd naar de persoon achter al die spannende verhalen :D

NJOY misschien?

:respect: Paul, je bent mijn held hoor!! :P

hahaha arank(y)
stel ik je voor aan vage paul op njoy;)

al herkend paulus je niet altijd:p
duurt altijd minuut of 5 :D
Ben jij er ook dan? :O