Partyflock

Forumonderwerp · 630093
ik ben de echte vage paul en dat kan niemand van mijn meer af kunnen neemen.

ik hoor de laatste tijd veel over mij op pf en er gaan geruchte dat ik veel de zelfte mailtje,s stuur ja natuurlijk anders moet ik ze steets op nieuwe schrijven daar heb ik ook niet al tijd zin in.
en ik ben wel echt dislectie,s ook al gelooft niemand mij ik weet het toch veel better wees maar gelukig dat je het niet hebt want het is echt kloote af en toe.
ik heb het niet aleen met lezen en schrijven ik heb het ook met rekenen en cijfers om draaien.

maar ik weet wie ik echt ben en weet jij wie ik ben ik ben VAGE PAUL.

ik ben die geene ja die soms helle maal kort op de pf zit ja dat geef ik toe.
maar ik schrijve net zo goed met jullie mee.
en ik vind het leuke en daarom doe ik het nog steets.
en zo leer je veel sneller mensen kennen.
ja ik ben die gast die veel briefen ver stuurt heeft en waarom..?
ja om hier echt vet veel mensen te leren kennen.
omdat ik ook van veel mensen om me heen hou.
want het is toch gaaf als je naar een feest gaat en je kompt daar de mensen techen die ook op de pf zitten dat geeft je toch een goed gevoel.
{bij wel}

ik ben ik en jij bent jij ik weet wie ik ben maar ik kan jou nog niet ik ben VAGE PAUL aangenaam.

je gaat toch ook niet in je eentje feesten in een lege hal.
je feest toch met iedereen om je heen.
en kun je die mensen dan al van pf dst is toch
gaaf ik vind van wel.
want hoe meer zielen hoe meer vreucht.
ik wil aleen maar meer nieuwe mensen leren kennen
waarom..?
omdat ik van veel mensenb om me heen hou en ik wil aleen maar vrinden of vrindinnen heben voor aleen maar VRIND SCHAP.

wie is nou eigelijk wie ik weet nu wie ik ben ik ben die gast die weet wie hij nou eigelijk echt is weet jij wie die gast is ik weet wie hij is hij is de een echte VAGE PAUL die er is.

waarom.? ik feest omdat ik nog steets me eigen jong voel en om dat ik van veel lol in mijn leven hou.
ik geniet nog steets van feesten ik feest nu nog steets elk wiekend weer!!!
ik feest ook al van af mijn 14 de mijn eerste feeste was central studio,s mad max,s 1994 2 maart.
ook dat zou ik niet meer ver geeten.

weet jij hoe ik ok al weer hoe heet ik al weer ik weet hoe ik heet ik ben VAGE PAUL.

ik geniet nog steets van mijn XTC en dat houte mij gewoon in leven.
ik ben die gast die er nog steets van geniet.
ja ik ben ook meest van tijd helle maal de weg kweit is.
maar zo lang je het zelf in je hand kan houden dan is er ook veder niets aan de hand.

ik hoop dat ik nu weer wat mensen heb blij gemaakt maar dat hoor ik nog wel..?
veder ik heb nog steets de smaak te pakken!!
feesten en nog is feresten!

WANT VAGE IS RIELAX,S RIELAX,S IS EXSTEREEM EXSTEREEN IS VAAGE EN IK BEN DUS VAGE PAUL
Naamgenoot!!

dr is maar 1 vage paul en dat ben jij

heheee :respect:
ook al ben ik soms wat vaag!!
ook al krijg ik alle aan dacht van de wireld!!
ook al geloofe niet alle mensen!!

maar ik blijfe maar een iemand en dat ben ik zelf!ook al spring je hoog of laag ik ben mij zelf!
ok al ben je boos of vroolijk ik blijf mij zelf!

er is hier niemand die mij zal verranderen ik ben de een echte Vage Paul
geef niet gozer je heb mij :respect: al
hoop dat je oud mag worden met zo,n spirit:)
vage paul jou uitspraken zijn wel echt te tof voor woorden!

maar als ik die foto vanje zie moet ik je toch echt aanraden iets minder te snoepen...;):xtc:
vage paul is 3 meter link, ode aan vage paul...hij loopt in 2039 nog steeds op party's rond :D
ik ben gewoon Vage Paul en ik geniet van de Vage dingen in het leven!!

en als ik nou gewoon af en toe is van een snoepje of een koekje hou!!
den geniet ik daar toch toch van en daar heb jij niets over te zegen!!

ik ben ook een mens ik weet ook wel wat wel en niet mag!
ik ben ook een mens als ik van mijn drug geniet dan doe ik dat toch lekker!
ik ben ook een mens als ik ga feesten dan doe ik het toch en dan ga ik het toch ook niet eerst vraagen!!

laat mij nou gewoon doen en laate waar ik zelf zin in heb dat ga ik echt niet aan JULIE vraagen!!

Paul :respect: echt he!
vagepaul 17 januari 2004 03:43
een sukkel he...

een sukkel is iemand die een sukkel is ik ben geen sukkel.
ik ben ook geen mat zo man ik ben ook geen held ik ben ook geen mietje ik ben ook geen dwaas ik ben ook geen jan of piet ik ben de geene die zich vage paul noemt.

jongen jonguh...
denk toch eens na man :gaap:
ja en!! ik bij Vage Paul of je dat nou leuke vind of niet!
zit toch niet zo op andere te lette ga toch het gas maaie man!

echt weer zo iemand die niets te doen heeft en maar op andere aan het lette is!

laat mij niou gewoon genieten van het leven waar ik zelf voor kies!!!
en daar heb ik jou echt niet voor noodig!!
ik kan er toch ook niets aan doen!!
dat ik Vage Paul ben en dat ik veel meer Vage stapen durf te neemen te gelijk!!!

al zal ik jan of piet heete dat maakt het toch niet uit ik ben iemand die gewoon zich zelf anders dan andeere uit!!
Sjezus wat een kontlikkerij hier....

Het is tof van hem dat hij ondanks zijn dyslectie toch een forum op durft, maar iemand die bijna alleen maar over pillen kan praten en bij elke post vermeld dat hij zo fantastisch zich zelf is kan ik niet tof vinden...
ik vind mij zelf van tastie,s JA!!

na alle,s wat ik van veel mensen naar mijn hooft kreeg geslingert om dat ik dislectie,s ben/heb!
en vaak genoeg op het punt heb gestaan om hier weg te gaan en dat door dat andere me helpte en tegen hielden dat nooit gedaan!

door de mensen hier om mij heen zijn er gelukig nog vele met een echt hard om je te helpen en je er niets van aan te laate treken!

door die mensen ben ik geworden wie ik nou ben ik ben Vage Paul en daar ben ik nog trots op ook!!
en paul heeft gesproken.

Laat hem lekker, hij vind het rielext om zijn verhaal te doen.

Als je het irritant/vervelend of wat dan ook vind, lees het dan niet en geef dan vooral geen reply, totaal nutteloos.
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
:respect:

Want jij bent VAGE PAUL ;)
vagepaul 14 juli 2004 14:43
ja en!! ik bij Vage Paul of je dat nou leuke vind of niet!
zit toch niet zo op andere te lette ga toch het gas maaie man

ghe ghe

het is toch niet zo gek dat mensen op je gaan letten als je een topic opent op partyflock Vaag Paultje

Dat jij vaag wil zijn en dyslectisch bent wil nog niet zeggen dat mensen geen negatief oordeel over je mogen hebben.
Zeker niet op een forum.
he vage paul als je jezelf nou gewoon vaag noemt en niet vagepaul :vaag:

dan kom de naam niet ten schande :p
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Het verschil moet er zijn he.. :vaag:

Vage Paul :respect:

vagepaul, je bent gewoon leuk! maare hoe krijg ik die emoticons bij m'n tekstje????
Dat wil ik ook!

o nee laat maar k weet t al :)
Vagepaul voor jou: :respect:
laatste aanpassing
nou dank iedereen wel..
ik ben ook maar gewoon mij zelf op het net gewoon een jonge die wat achter zijn pc hankt en als ie dan ergens op kompt het gewoon op zijn pc dan schrijft en veder doet ie niet veel!!

ja,de tekste die hij van julie krijgt daar geef ik antwoord op of ik bedenk wat trug maar veder vind ik het wel erg grapig........

ik als Vage Paul bedank julie erg graag voor als wat julie hie ook voor mij doen!
en zo maaken wij er een in norm groot en gezelig web van!!
Dus dyslectie en dyscalculatie..... Nou lijkt me vrij moeilijk...

Artiest {SHOWLIST artist 86012, 41528}
hey paul volgens mij zit er soep in je oog
in mijn oogen zit niet,s!!!

laat me nou gewoon!!

ik doe gewoon de dingen zo op mijn manier..
ik leef mijn leven hoe ik dat zelf wil!!

daar heb ik jullie niet bij nodig..

en zo wel dan vraag ik dar wel om maar heb ik dat gedaan NEE!! dus!!!
Artiest Deztro
Ej Paul, laat ze gewoon man. Ze zitten je gewoon op de kast te jagen. Je weet toch dat je het respect hebt van het meerendeel van alle PF-ers!
Waheey Dubieuze Paul alles gjil?
Waheey Dubieuze Paul alles gjil?

ik weet wat gjil betenken maar als je j en i om daart dan ben ik het niet van geen van twee,e!
dan zal je tyoch even iemand anders moete zoeke!!

ik ben gewoon vaag en ik heb genoeg vriendinnen als ik er een neem maakt zij maai zo vaag!!
nou dat is toch zo lekker!!

he,wat hoe ze er uit ziet nou ze is ront en er staat af en toe een ver schilende stempel op.
ze smaake vies maar je hoeft er geluckig niet op te zuigen!!
waar ze geeft je zo lekker vaag gevoel dat is toch genoeg!!

ik ben ik

ja meestal wel he.. tenzij je schizo ben..

paul is een vieze vuile LSD junk :yes:
o,ja volgens mij weet jij nog niet eens wat LSD betenkent of dat je weet wat het is.

maar dat hoeft ook niet en een junk is iemand die ver slaaft is aan drug,aan gezien ik niet ver slaaft ben aan drug ben ik geen junk en junk,s zijn vaak mensen die er wel van af willen blijfen maar niet kunnen om dat ze ver slaaft zijn.

ik ben niet ver slaaft want ik gebruik het nu toch niet ik heb het nu al een maand niet meer gedaan!! LSD dan!!

maar als je te vaak LSD gebruikt op een duur werkt het niet meer want als je het gebruikt word er ook altijd bij gezegt,als je LSD die dag zal neemen en je neempt de volgende dag weer LSD is het eveckt weg want dan werkt het niet want je moet ongeveer er een maant tussen laaten en dan kun je als je zal wilen het nog maal,s gebruiken
maar voor mij is het aleen leuke op on ver wachte momente en plaat,sen!!

een lsd ver slaafte dat ben ik niet ik kan van de drug makelijk af blijfen!!
ik gebruik drug wel maar niet om dat ik ver slaaft ben maar om dat ik dat leuk vind voor op een feest!!

en een LSD junk ben ik niet ik ben Vage Paul!!
Paul is lief !! (L)
en laat hem gewoon!
vage paul is gewoon vage paul! (F)

ik ben ik
jij ben jij
en samen zijn we

iemand anders :[

ik ben ook paul, maar niet vaag, wel verrot! maar dat komt dan weer van die vage drugs enzo.
dan moet ik op maandagochtend weer vaag doen omdat het allemaal weer uitgewerkt is, nou ja het lijkt me geweldig als je altijd vaag bent, dan maakt het toch allemaal nie meer uit!

KUNNEN WE PLEASE EEN FANCLUB VOOR DEZE MAN OPRICHTEN, HIJ VERDIEND HET!!!!! ECHT VAAAAAAAAAG

je bent een gnoe paul! dat ben je!

ja niet het dier een gnoe, maar je hebt hetzelfde IQ als een gnoe! -10000000000 dus!
laatste aanpassing
egelelgelegel ik voel de even iets in mijn strot ziten sorry!!
nou ik spug het wel even uit eeeGELegel spug hee het is een groen embrie jo oog hij lijkt wel op iemand.
a nouw ja zo lang die daar buite op die straat tegel licht heb ik er geen last van pas als ie mij de god gan,ze dag aan gaat zite kijken dan heeft ie een dan steek ik met een taky in zijn oog!
en voor dat we het weten is ie weg geregent door de regen en rolt ie het putje in..

Wat een held !!! :D
heelaas somige mensen zijn nou een maal heel erg jaloer,s en dan word je voor alle,s uit gemaakt en uit gescholde zo als deze knaker egel of zo iets maar daar moet je maar gewoon niets van aan treken het is ook maar gewoon een levent iets!!

maar ik blijf gewoon de zelfte die ik al jaaren ben en veder blkijf ik natuurlijk de Vage Paul die natuurlijk door de meeste hier hekent word als iemand die aardig vaag over kompt!!!

maar ik ben natuurlijk ook maar een mens van vlees en boeld en die gewoon doet waar hij zelf zin in heeft en geniet van zijn eigen leven als natuurlijk Vage Paul en het luckt mij nog steet,s!

te genieten van ons leventje..
en een LSD junk ben ik niet ik ben Vage Paul!!

heee wil je mij er aub niet bij betrekken:P
lol

vagepaul>>>> laat die egel lekker dom lullen, dat pikkie komt uit Oosterhout waar de veldwachter nog op een ezel rijd.
Laat staan dat het kind weet wat LSD is of doet.
Blijf je zelf Paul :respect:

:D

vage paul, zo u zou vriendelijk willen zijn om u onzin verhalen niet meer op deze feest site te willen plaatsen!STERF!:@

in oosterhout hebben we geen veldwachter's jojo :no:

verrekte appetjuuuk!
egel, zou je zo vriendelijk willen zijn om je gezeik niet meer op deze feest site te willen plaatsen? Misschien is het verstander om agrarier te worden en de rest van je leven binnen Oosterhout te blijven :yes:

Alles wat hij doet is toch wel vaag :P

Egel is op zijn pikkie getrapt en stuurt een pb :)

egel :9 7 september 2004 17:15
wat voor verloren junk ben jij!

40 en dan nog naar feesten gaan
==================================================­===
Problemen mee dat je moeder niet verder dan Oosterhout komt om een nieuwe sloggie te kopen??