Partyflock

Forumonderwerp · 630093
ik ben de echte vage paul en dat kan niemand van mijn meer af kunnen neemen.

ik hoor de laatste tijd veel over mij op pf en er gaan geruchte dat ik veel de zelfte mailtje,s stuur ja natuurlijk anders moet ik ze steets op nieuwe schrijven daar heb ik ook niet al tijd zin in.
en ik ben wel echt dislectie,s ook al gelooft niemand mij ik weet het toch veel better wees maar gelukig dat je het niet hebt want het is echt kloote af en toe.
ik heb het niet aleen met lezen en schrijven ik heb het ook met rekenen en cijfers om draaien.

maar ik weet wie ik echt ben en weet jij wie ik ben ik ben VAGE PAUL.

ik ben die geene ja die soms helle maal kort op de pf zit ja dat geef ik toe.
maar ik schrijve net zo goed met jullie mee.
en ik vind het leuke en daarom doe ik het nog steets.
en zo leer je veel sneller mensen kennen.
ja ik ben die gast die veel briefen ver stuurt heeft en waarom..?
ja om hier echt vet veel mensen te leren kennen.
omdat ik ook van veel mensen om me heen hou.
want het is toch gaaf als je naar een feest gaat en je kompt daar de mensen techen die ook op de pf zitten dat geeft je toch een goed gevoel.
{bij wel}

ik ben ik en jij bent jij ik weet wie ik ben maar ik kan jou nog niet ik ben VAGE PAUL aangenaam.

je gaat toch ook niet in je eentje feesten in een lege hal.
je feest toch met iedereen om je heen.
en kun je die mensen dan al van pf dst is toch
gaaf ik vind van wel.
want hoe meer zielen hoe meer vreucht.
ik wil aleen maar meer nieuwe mensen leren kennen
waarom..?
omdat ik van veel mensenb om me heen hou en ik wil aleen maar vrinden of vrindinnen heben voor aleen maar VRIND SCHAP.

wie is nou eigelijk wie ik weet nu wie ik ben ik ben die gast die weet wie hij nou eigelijk echt is weet jij wie die gast is ik weet wie hij is hij is de een echte VAGE PAUL die er is.

waarom.? ik feest omdat ik nog steets me eigen jong voel en om dat ik van veel lol in mijn leven hou.
ik geniet nog steets van feesten ik feest nu nog steets elk wiekend weer!!!
ik feest ook al van af mijn 14 de mijn eerste feeste was central studio,s mad max,s 1994 2 maart.
ook dat zou ik niet meer ver geeten.

weet jij hoe ik ok al weer hoe heet ik al weer ik weet hoe ik heet ik ben VAGE PAUL.

ik geniet nog steets van mijn XTC en dat houte mij gewoon in leven.
ik ben die gast die er nog steets van geniet.
ja ik ben ook meest van tijd helle maal de weg kweit is.
maar zo lang je het zelf in je hand kan houden dan is er ook veder niets aan de hand.

ik hoop dat ik nu weer wat mensen heb blij gemaakt maar dat hoor ik nog wel..?
veder ik heb nog steets de smaak te pakken!!
feesten en nog is feresten!

WANT VAGE IS RIELAX,S RIELAX,S IS EXSTEREEM EXSTEREEN IS VAAGE EN IK BEN DUS VAGE PAUL
:D

"ik geniet nog steets van mijn XTC en dat houte mij gewoon in leven.
ik ben die gast die er nog steets van geniet.
ja ik ben ook meest van tijd helle maal de weg kweit is.
maar zo lang je het zelf in je hand kan houden dan is er ook veder niets aan de hand."

Misschien moet je eens gaan minderen, gaat het schrijven misschien ook wat beter? ;)

(y)
Dyslexie heeft NIX maar dan ook NIX met omstandigheden te maken...

Maar wie ben jij nou??

Nee maar wel met de grijze massa, en waar heeft XTC invloed op: op deze substantie

:D

:respect: vage paul :respect:
laatste aanpassing
hehe, geweldig! :D :respect:
uuuuuuuuuuuuuuuuuh

ok
de disclectie,s die ik heb kompt niet door de XTC dat heb ik al mijn helle leven hoor.
en better schrijven leer ik aleen als ik het vakker doe.

maar ik maak me daar ook helle maal niet druk om.
jullie kunnen het toch lezen en het word ook gelezen want anders zou de jullie niet trug schrijven.

ik ben aleen maar die geene die voor het feesten
kiest en er lol op maakt en die geniet van zij leven zo hoe hij is.
en daar heb ik geen pro bleemen mee...
want ik ben ik en jij bent jij en we leven alle maal onze eigen leven op onze eigen manier..

en dat doe ik ook echt en dan kunnen er veel andere mensen zich er mee gaan bemoeien daar trek ik mij weinig van aan.
ik leef gewoon hoe ik leef en tot nu toe leef ik ook echt.
ik heb weer lol in mijn leven ik heb weer veel zin om te feesten en gek te gaan doen en dat doe ik dan ook zekker!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!:]

goed zo (Y)
Weetje pistolen paultje...ik denk dat we maar vrienden moeten worden. Dan hebben we het er even over

whoehahaha (y)
hahahah paul is vaag ohjaaaa :P

Paul is stoer!

(y)

:gaap:

goed moment om mijn bedje in te gaan ;)

(K)

juist
:respect: voor vage Paul!!

(Y) :respect: voor vage paul... :d

nou paul, in ruigoord afgelopen zaterdag deed je je naam weer alle eer aan!
ik ook trouwens!
komend weekend weer robodock en earthdance!!

:D :respect:

Artiest Sentinel
Topper (Y)

maf Kees :p

je lijkt me een toffe gozer, maar ben het wel met FJ eens. Beetje minderen kan vast geen kwaad om je schrijfkunsten te verbeteren:)

(en voor de critici: nee ik kraak hem verder niet af, ik kan ook aardig zijn)
Oke ik heb een topic geopend om te kijken wie vage paul is, maar NIET om hem af te kraken!!

En ik kan veel respect voor paul opbrengen dat hij dit topic opent.. Zullen er weinig zijn hier op partyflock die dit zouden kunnen..

En mensen laat die dyslexie nou een los.... als het echt met drugs te maken heeft, dan zouden er hier veel en veel meer mensen moeten zijn die hier last van hebben...

Maar Paul, als jij pb'tjes stuurt en mensen sturen wat terug dan is het toch normaal dat jij ook het verhaal van hen leest? Als jij niet reageert op pb'tjes die jou worden gestuurd hoef je niet te verwachten dat zij dan nog pb'tjes sturen en/of jouw pb'tjes lezen.

Maar nogmaals :respect:

repelsteeltje>> heb jij de kwaliteit van de replys hier op PF weleens goed bekeken? ik denk daarom dat drugs wel degelijk invloed heeft. Achterlijke replys en extreem domme spelfouten, die die mensen veilig toeschrijven aan dyslectie.

1 verschil met paul>> bij hem zijn de fouten zo apart van 'de rest' dat ik hem wel geloof, en de anderen niet....
en dat doe ik ook echt en dan kunnen er veel andere mensen zich er mee gaan bemoeien daar trek ik mij weinig van aan.

:respect: vagepaul !

Vagepaul is oke, oleee oleeeeeeeeeeeeee!!!

(y)

een uitstekende stap maat!
kan niet beter
gaat ook altijd tot het allerlaatst door
loopt nooit te zeuren "ik wil naar huis"

Dat zijn inderdaad de beste stapmaatjes !!!

VagePaulisvaag
jij bent de man die stampen kan! (y)

Paulus roels :jaja:
misschien is wat minderen met de drugs wel beter voor je oogspieren ;) verders (Y) hoor :D
mijn oogen daar is niets mis mee!!!
en er is veder eigelijk helle maal niets mis met mij!!

aleen dislectie,s maar dat is niet lichaamelijk.
en dat kompt zekker echt ook niet door de DRUG!!
want ik heb het mijn helle leven al.
ik ben er mee op gegroeit.
en heb ook specaale schoolen gehad daar voor!!!
en ik heb net als iedere andere mens mijn diploma gehaald!!

veder weet ik niet wat waar jij mijn oogen van daan haald maar die zitten gewoon in mijn hoofd hoor.
en ze doen het nog heel erg goed ik ken nog steets veel zien en weing ook.
en als ik ze dicht doe zie ik niets!
vaag he......
whehehe :respect:
nu snap ik eindelijk waarom je vage paul heet :)

Paultje, lekker jezelf blijven man :)
Meesterlijk gewoon!
Ik ken je niet maar ik vind je wel een toffe gozer!

(Y)
Maar Paul, als jij pb'tjes stuurt en mensen sturen wat terug dan is het toch normaal dat jij ook het verhaal van hen leest? Als jij niet reageert op pb'tjes die jou worden gestuurd hoef je niet te verwachten dat zij dan nog pb'tjes sturen en/of jouw pb'tjes lezen.

Ik heb ook weleens mailtjes van 'm gehad over dingen die me niks aangaan. Weet ook niet wat ik ermee aanmoest.

2 Paul: Weet dat niet iedereen het op prijst stelt om dergelijke mailtjes te ontvangen. Mensen zullen soms rare dingen gaan denken.

Overigens stuur je mij altijd wel wat terug als ik je reply.

Voor de rest ben je wel ok :P

Totale Vaagheid!! {GnIfFeL}
laatste aanpassing

2 F-J:
Misschien moet je eens gaan minderen, gaat het schrijven misschien ook wat beter? ;)

Nee maar wel met de grijze massa, en waar heeft XTC invloed op: op deze substantiep

2 miech:
je lijkt me een toffe gozer, maar ben het wel met FJ eens. Beetje minderen kan vast geen kwaad om je schrijfkunsten te verbeteren :)

en 2 *~nienie~*:
misschien is wat minderen met de drugs wel beter voor je oogspieren ;)...

mensen please!! verdiep je alsjeblieft eerst eens in bepaalde zaken voordat je zulke uitspraken doet!!

2 vagepaul: ik vind het jammer dat je je nu nog moet 'verdedigen' wat betreft de dyslectie...
verder toppie wat je vertelt over jezelf!
laatste aanpassing
Paul wanneer gaan we is een keer een biertje drinken? Volgens mij ken je met jou heel erg lachen!!! :D

Paul rulessssssssssss!!!!­!!

(Y)
~wen~> weet nie maar was nie zo seri bedoeld als jij het nu opvat hoor!!! was eerder een grapje...en als je dat nie snap..jammer dan...

k vind paul vet lachuh!! lekker jezelf blijven..vele kunnen van je leren :D (y)
ooooo maar ben ook zekker niet boos ik kan goed zien dus..

en mij zelf ben ik al jaaren!!

jullie kunnen het toch lezen en het word ook gelezen want anders zou de jullie niet trug schrijven.

veder weet ik niet wat waar jij mijn oogen van daan haald maar die zitten gewoon in mijn hoofd hoor.
en ze doen het nog heel erg goed ik ken nog steets veel zien en weing ook.
en als ik ze dicht doe zie ik niets!

:-D :-D :-D GENIAAL!!!