Partyflock

Forumonderwerp · 630093
ik ben de echte vage paul en dat kan niemand van mijn meer af kunnen neemen.

ik hoor de laatste tijd veel over mij op pf en er gaan geruchte dat ik veel de zelfte mailtje,s stuur ja natuurlijk anders moet ik ze steets op nieuwe schrijven daar heb ik ook niet al tijd zin in.
en ik ben wel echt dislectie,s ook al gelooft niemand mij ik weet het toch veel better wees maar gelukig dat je het niet hebt want het is echt kloote af en toe.
ik heb het niet aleen met lezen en schrijven ik heb het ook met rekenen en cijfers om draaien.

maar ik weet wie ik echt ben en weet jij wie ik ben ik ben VAGE PAUL.

ik ben die geene ja die soms helle maal kort op de pf zit ja dat geef ik toe.
maar ik schrijve net zo goed met jullie mee.
en ik vind het leuke en daarom doe ik het nog steets.
en zo leer je veel sneller mensen kennen.
ja ik ben die gast die veel briefen ver stuurt heeft en waarom..?
ja om hier echt vet veel mensen te leren kennen.
omdat ik ook van veel mensen om me heen hou.
want het is toch gaaf als je naar een feest gaat en je kompt daar de mensen techen die ook op de pf zitten dat geeft je toch een goed gevoel.
{bij wel}

ik ben ik en jij bent jij ik weet wie ik ben maar ik kan jou nog niet ik ben VAGE PAUL aangenaam.

je gaat toch ook niet in je eentje feesten in een lege hal.
je feest toch met iedereen om je heen.
en kun je die mensen dan al van pf dst is toch
gaaf ik vind van wel.
want hoe meer zielen hoe meer vreucht.
ik wil aleen maar meer nieuwe mensen leren kennen
waarom..?
omdat ik van veel mensenb om me heen hou en ik wil aleen maar vrinden of vrindinnen heben voor aleen maar VRIND SCHAP.

wie is nou eigelijk wie ik weet nu wie ik ben ik ben die gast die weet wie hij nou eigelijk echt is weet jij wie die gast is ik weet wie hij is hij is de een echte VAGE PAUL die er is.

waarom.? ik feest omdat ik nog steets me eigen jong voel en om dat ik van veel lol in mijn leven hou.
ik geniet nog steets van feesten ik feest nu nog steets elk wiekend weer!!!
ik feest ook al van af mijn 14 de mijn eerste feeste was central studio,s mad max,s 1994 2 maart.
ook dat zou ik niet meer ver geeten.

weet jij hoe ik ok al weer hoe heet ik al weer ik weet hoe ik heet ik ben VAGE PAUL.

ik geniet nog steets van mijn XTC en dat houte mij gewoon in leven.
ik ben die gast die er nog steets van geniet.
ja ik ben ook meest van tijd helle maal de weg kweit is.
maar zo lang je het zelf in je hand kan houden dan is er ook veder niets aan de hand.

ik hoop dat ik nu weer wat mensen heb blij gemaakt maar dat hoor ik nog wel..?
veder ik heb nog steets de smaak te pakken!!
feesten en nog is feresten!

WANT VAGE IS RIELAX,S RIELAX,S IS EXSTEREEM EXSTEREEN IS VAAGE EN IK BEN DUS VAGE PAUL

:gaap:
tjh het leven zit wel mee..

volgens mij gaat zijn taalgebruik serieus vooruit :)

ik ben wel echt dislectie,s ook al gelooft niemand mij

Als dat zo is heb je er bar slecht mee leren omgaan :S
Vind het meer achterlijk, als dyslectisch...
Iemand met dyslectische kenmerken zou naar mijn idee echt andere fouten maken..Maar waar maak ik me ook eigenlijk druk om.

Hey Paul,nog ge-expirementeerd??
gheghe... relaxte kerel man
Vage Paul weet echt wat vaag is :D, heerlijk die fase :bounce: :yes:
:respect:
ik zou niet weten waar om dat ik niet vaag zou zijn.

het gevoel dat ik vaag ben is het gevoel dat het zo is.

en als het niet zo zou zijn waarom heet ik dan zo.

en als ik niet zo zou heeten en het wel zou zijn wat dan

dus vaag zijn is niet zo erg dus ben ik gewoon af en toe

meestal een beetje vaag dus dat maakt mij Vage Paul !!!
tsja soms heb je dat he...
shit happends

het gevoel dat ik vaag ben is het gevoel dat het zo is.

(Y)

en als het niet zo zou zijn waarom heet ik dan zo.

Dr zijn mensen die kunnen liegen paulus

en als ik niet zo zou heeten en het wel zou zijn wat dan

Dan had niemand op partyflock je vage paul genoemt

Paul ik ben et met je eens, je heb een goede naam gekozen (Y)

De maaltijd van vandaag was een rampenplan...! Werkelijk alles wat mis kon gaan ging mis...! We zouden poffertjes eten, zelfgemaakte poffertjes en dat gaat eigenlijk altijd goed...Vandaag dus niet! Het beslag was te dun, nog geprobeerd met wat pannekoekenmix de boel te redden....Dat lukte aardig; er waren genoeg poffertjes om Noa een volwaardige maaltijd te geven en husband een halve maaltijd...Zelf schoot ik er bij in (maar dat is wel mijn eigen schuld!) Vervolgens had ik het lumineuze idee om dan maar even snel een boerenommelet te bakken...Beetje bieslook uit de tuin gehaal, uitje gesnipperd, beetje kruiden erdoor en bakken maar.....! En ook dat liep uit op een drama....De ommelet kleefde vast aan de anti-aanbak pan. Vraag niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, dat zou ik dus echt neit weten!! Tja, uiteindelijk toch de ommelet nog uit de pan gekregen en op een boterham gelegd. Wat zal ik eens zeggen...: het was niet vies, maar lekker is ook heel wat anders...Het was eetbaar, dat wel...Na een boterham had ik er in ieder geval geen trek meer in...En het was inmiddels al over zevenen, dus ook geen zin meer om nog iets anders te gaan koken... Tja, op een boterhammetje kun je niet leven, dus noodgedwongen nog maar een crackertje met kaas genomen....

Dat zou ik best willen doen, maar hij neemt zijn telefoon niet op :s
ik ben natuurlijk Vage Paul wie anders!!

ik ben gewoon iemant die zijn zelf pro beert te zijn..

en die niets anders is als zich zelf en ik ben normaal maar ik gedraag me vaag om dat ik af en toe is vaag ben of om dat ik al tijd vaag ben om dat ik anders mijn gedraag naar julie toe is dat in mij oogen normaal en iets wat normaal is is vreempt voor julie dus noemen julie het gek of vaag of vreempt of raar maar waar ik ben gewoon Vage Paul niet meer en niet minder veder hoef ik niets wil ik niets krijg ik niet en toch geniet ik met julie....
JIJ bent de enige ECHTE vage paul!!! :respect:
En de echte 'kenners' weten dat!!!

Ondanks je dislectie (wat geen fuck uitmaakt) het je onweis veel TALENT!!! (y)
ik ben gewoon iemant die zijn zelf pro beert te zijn..

Vooral mee doorgaan Paul... :yes:

Be yourself!!!
that's the spirit
Vage Paul is echt gek volgens mij...
Wat denken jullie?
Neej paul is nie gek, paul is paul, die soms vaag is en dat normaal vind, omdat vaag zijn roeleert, en vager dan vaag is ook wazig. Maar toch is paul>>> VagePaul

VagePaul is vaag.Ik moet er altijd erg om lachen.
Hij is gewoon altijd VAAG.
leuk
Wordt je niet moe van jezelf.
Je bent ook niet eens leuk ofzo.

achja zolang jij maar vaag bent, is alles goed.. toch
nou nee als ik moe wor dan ga ik naar bed..

en als ik uit mij bed kom ben ik meestal uit geslaapen dus dat zit wel goed!!

dus mijn antwoord op je vraag is nee,vaag zijn is toch iets normaals wie is er tegen woordig nou nog niet vaag!!??

en als je het niet bent dan word je het wel ooit...

ooit :yes: wordt iedereen vaag!

ja paul maar zie niet echt waarom vaag 'zijn' iets is om trots op te zijn , volgens mij DOE je meer vaag dan dat je het bent, en zo niet vind ik het dom.. je zegt je wilt geen aandacht.. waarom maak je deze topic dan, helemaal over jezelf en over hoe vaag je wel niet bent, je bent misschien vagepaul en iedereen mag misschien je kont likken. maar de wereld draait niet om jou dat is volgens mij wel wat jij denkt... en ja ik weet nu wel dat je vagepaul bent dus hou daar maar over op.
weetiknieth 14 januari 2005 17:54

Wow......

Hoe zie jij de wereld???? tering, hahaha, echt te triest

Leer leven ofzo, Have Fun, en doe eens een onzinnige uitspatting
Of neem je alles zo zereneus??? :P

ja ik zelf ben vrij serieus, maar ik vind meer sommige 'feestgangers' triest, mensen die leven om te feesten & plezier.. om vaag te zijn.. dwars door hun problemen. Ja je kan wel stellen dat ik een beetje een hekel heb gekregen aan dat arrogante verwende kutfeestvolk, aan die kwallerige kuthouding, en mensen als vagepaul en stoeipoes spannen hier de kroon.
wil de echt Vage Paul nu op staan nou jah oke dan!

:z
tjah het leven draait in het rond zo ben jer zo ben jer niet meer zo ben je vaag zo ben je er zo ben je daar zo ben je hier zo ben je over ral zo voel je kloote zo voel je goed zo ben je daar zo zijn ze weer hier zo kijk je ling,s zo kijk je recht,s zo kijk je niet meer..
maar je leve tik tak je werkt je werkt niet meer zo wint je eige op over van alle,s en nog wat en zo wandel je door het leven het is net een tik tak klok die ik je geen wijzer,s hebt en toch wel wijs je ling,s aan recyhts wijs om hoog..
en je benne wijsen al tijd ergens naar beneden dus wat ben je nu eigelijk mee bezig ik weet het niet zo ben je er zo ga je weer zo is de tijd net zo ,hoe laat is het eigelijk je wijs de tijd niet aan je zit of je staat maar jij wijst toch ook niet de helle tijd iets aan wat is het vaag of hoe voel je nou ik weet het zoms ook niet meer maar toch weet je dat je niet gek ben je hoopt het maar je weet nooit zekker jij en ik wij doen ook wel is geken dingen dat doet iedereen maar ben je gek dan als ik gek was zat ik nou niet hier denk ik ik denk niet zo veel maar doen wat je wil tik tak de helle dag net als de klok als je niets doet gaat de tijd lang,zaam en voor dat je het weet is de dag om weer niets gedaan dat gaat snel de tijd vlieg voor bij zonder dat hij naar benede valt dat is vaag tijd dat naar benede valt ik heb nog nooit de tijd naar bede zien valle wel is de klok van de muur zien valle maar de klok is geen tijd de klok is iets waar de tijd in zit als je tijd rijst kom je dat in de tijd vast te ziten staat dan de tijd stil of staat de tijd stil als je de klok niet meer tikt of is de aarde een groote tijds klok waar we op staan en zijn wij dan de meganisem,s om de klok te laate tiken wie zou mij dat nou is kunnen ver tellen zijn wij mensen of wat zijn wij nou echt hooren en zien wij echt dingen of is alle,s gewoon fanta zie wie kan zegen dat wij geen kloken zijn of bestaat er geen tijd als er geen tijd zal zijn wat zou het dan uit maaken hoe je leeft al tijd feest dag en nacht nooit geen ruzie meer alle maal het zelfte geen pro bleemen als mag en mensen waar zijn we mee bezig vraag ik me altijd af ik pro beer dingen maar dingen zijn ook maar dingen meschien trug de tijd zijn de dingen weer anders geweest of toch ook het zelfte wie o wie zegt dat nou je zal het nooit weten dus maar wie weet ver randert de toekomst en rijsen we door de tijd heen in een groot ruimpte schiep nu spelle we er nog speletje,s maar stel je voor je bent kapietijn op een groot ruimpte schip elke week een groot feest in de bal saal of in de kom buis wie zouw het zegen ik niet ik niet trug in de tijd ik zie geen toekomst ik heb geen maagieze bol waar ik in ken kijken ik laat al tijd alle,s maar over me heen komen ik weet ook niet veel maar toch ver zin je soms dingen dus jah wie zal het zegen ik zal het natuur lijk ook niet kunnen weten ik ben ook maar gewoon iemant met leuke dingen in mijn hooft die denk t dat ie iets weet te weten maar als een gedat zal zegen dan zal hij wel gek zijn maar ik ben niet gek dus geniet ik gewoon van een kleur rijke van ta zie met bloemen en dingen die ront vliegen met van die blouwe vleugel,s je ziet ze wel veel in je tuin soms vaak elfen heet ze of zijn het vlindert,s..
of zijn we het zelf stel je voor je zal kunnen vliegen je met vleugetje,s elfe vroutje,s met van die mooie door zichtige vleugel,s of manen met van die vleugel,s met mooie tekeningen er op dat zal toch geweldig kunnen zijn wie zou het zegen ik niet ik ben iemant ie af en toe nog is een speletje speelt op me pc dat doen we toch alle maal en we kijken veel film sprookje,s lezen we voor aan onze kindere dus ja een gek hoeft toch ook niet zo gek te zijn als zijn vader of moeder 24 perdag hem vol propt met sprokje,s en voor ze vier jaardag een pc of spel kompter krijg met nog meer van dit zord dingen mij lijkt wel geweldig zulke ouders maar ik weet zeker in de tijd meschien spelle alle maal wel ons eige ver guur in een of andere strip of avontuur ik zal het niet wete of de klok tik tak doet want mijn is stuk hij viel van de muur ik dacht hij kon vliegen net als de tijd mijn tijd die staat nu stil hij licht op de gront maar hij tikt niet meer...
maar mijn eige klok binnen in mij die tik takt nog steet,s ik hoor en voel hem klopen anders deet mijn uur werk het ook niet meer en stont ik nu ook stil of lach ik stil wie zou dat kunnen zeg of dat zo is of is alle,s toch anders en zie ik dingen die er niet zijn ja h zou het niet weten ik ben ook maar Vage Paul ik kijk ook aleen maar flim,s en speel af en toe en speltje of liuster na musick en maak iets leuks van dingen met musick en hoor en dance maak musick en lol met de mensen met elkaar liever te veel als te weinig en iedereen over de helle wireld is natuurlijk welkom maar pas als het zo ver is geef ik wel een gil onder tussen ga ik naar feesten en bl;ijf ik met de mensen en lekaar zo veel lol maaken en mensen leeren kennen waar ik ook kom al mensen wil ik al tijd leeren kenen en met hen echt feesten met elkaar zo tik tak mijn hard bonkt geef ik liefte aan elkaar en blijf ik feesten en pro beeren mijn leven te ver betere okal lukt het zoms niet geeft niet ik kan het toch al tijd blijfen pro beeren tot mijn klok ooit stopt wie zou het zegen wie zou het weten ik niet ik kan niet in de tijd kijken en als ik kijk hij kijkt niet trug...
maar ik kan wel mijn eige tijd ver randere als ik dat zelf echt wil de dingen beter voor mij zelf maaken..
en daarom gaan dingen ook steets beter ik stop met de dingen die niet goed voor mij zijn ik begin een nieuw leven als wat ik deet ben ik ver geeten ik begin nu weer te leven ik merk het aan mij zelf ik weet wat ik ben en waarom ik het doe geeft mij een beter gevoel dan als zombie door het leven te gaan nooit meer brak gaar of moe ik voel me beter vroolijk en op ge klaart ik heb me in tijde nog nooit zo goed gevoelt het voelt goed om met de tijd nu gelijk te loope en dan gaan veel dingen van zelf merk ik voor mij..
meschien is dat ook wel iets voor jou als je het niet pro beert weet je het nooit natuurlijk!!
maar mij maakt het niet uit ik kan geluckig niet voelen en denken wath jij wil het is je eige klok waar je zelf de wijs op gelijk moet zeten of je dat wil of niet anders blijf je mischien wel al tijd achter loope en klopt hij steets lang,s zaamer tot de tijd echt stil kompt te staan en dan stopt de klok echt in jou maar die van mij klopt nog steet,s en ik ook weer in op de tijd want het is nu tijd om mijn af was de doen en ik moet nog eete dus ik loop ook een beetje achter dus maar dat kompt wel goed ik voel mij veder oke en dat is al een goede stap voor uit voor dat de klok stopt ben ik meschien wel 100 veder wie zou het zegen ik weet het toch niet ik ben er ook maar iemant die af en toe iets ver zint of iemant die wel te veel speltje,s speelt op pc of gewoon bij moeder thuis of bij vriende of vriendinen of gewoon aleen te veel musick luistert tjah ik weet het wel ja wat ik doe maar toch voelt het nu goed ik ga nu beginen met mij was af en dan eete en dan nog even zite vroeg naar bet en morgen,is het weer een vroege ochtent en een nieuwe dag en dan begint mijn tijd weer te loope en de dingen weer te doen om weer veder in mijn leven te komen..

en wat jij doet moet jij weten of je de klok gelijk ze tik tak en of je wil blijfen klopen en geven aan je zelf een nieuwe leven als licht aan jou niet aan iemant anders als doe je toch al tijd zelf je hebt je eige sleutel al tijd bij je om je eigen op te winde dat je door bijft tiken taken en hoe moeilijk het soms is blijfen pro beeren dat doe ik ook nog steets en ik kan zegen vroeg of laat maar het gaat mij ooit wel lucken mij gevoel zeg t ja en ik zeg oke en veder zie ik wel wat ik wil en ik blijf me zelf meer ben ik niet meer wil ik ook niet zijn hoe moeilijk dat is ik kan het weten maar toch klopt het nog en werkt het steets beter waarom om dat ik iets wil......

nu jij zelf nog ga je gang de tijd staat nog niet stil je kan je eige al tijd ver randere hoe moeilijk iets kleins of groot,s kan zijn het maakt mij niet uit het is jou leven niet de mijnen en niet de zijne kijk jij zelf maar watje doet als je pro bleeme hebt kun je ze al tijd delle met andere hoe moeilijkt het soms lijkt erzijn al tijd wel mensen die je wilen steune of helpen ik kan het weten maar ik pro beer nog steets alle,s aleen mensen biede aan natuurlijk liuster ik ook wel anders was het mij nu ook niet geluckt maar toch pro beer ik het wel zelf aleen wat ik wil echt iets berijke voor dt mijn hard stopt en dat stopt de klok voor mij zo ben ik nou een maal een harde als ik iets wil dan luckt het vaak dus rekken daar maar op!!!

en wat wil jij wat ga jij dus doen of meschien wel niet als moet je zelf weten ik ben niet de gene die over jou spreekt dat doe je al tijd zelf maar ik geef je gewoon een iedee meer niet....
dus wat je doet ik liuster maar aleen als je vraagt geef ik je meschien een antwoor en als ik het niet weet vraag ik het gewoon aan een ader net zo lang dat ik het antwoord voor je weet maar ook dat kun je zelf doen ook dat licht in jou hande dus mij maakt het niet uit welke weg je kiest of je eige er over op wint of wat dan ook.
ik ben gewoon iemant die toe kijkt en mee leeft hoe jij leeft en mij zelf het beste er pro beert van te maaken meer doe ik niet feest maaken lol geven en veder niet wat wil je nog meer jah er goed leven en daar ben ik druk mee bezig..

en jij wat ga je doen mij maakt het niet uit het is jou leven..
en ik dacht dat ik diep kon gaan met mijn studie psychologie
heej vage paul,
no hard feelings, maar ok heb de massa tekst hierboven zo;n beetje doorgelezen,
en mja t klinken meer als drugs gedachten, ok dat gebruik je dat weten we dan.. maar t zijn gedachten, niet zinloos, maar t is chaos..
over tijd nadenken etc.. ja heb ik ook gedaan wat is tijd?? wij interpreteren t maar met onze hersentjes..
t is leuk hoor, dat je dr lol in hebt om je gedachten hier neer te zetten, heb ook zelf vage teksten geschreven,
maar nu k weer clean ben om t zo maar even te noemen, begrijp ik mn woorden nog steeds even veel, maar heb er geen uren meer voor nodig, heb nog meer in mn leven waar k mn aandacht in stop..
en je zegt dat je zoveel mogelijk vrienden en gezelligheid om je heen wilt, dat kan ook op een andere manier, en wat heb je dr op lange termijn aan aan die wazige kenissen??
zij gaan hun leven weer verder, zij staan nog in jou gedachten ok.. cool, gezellig :) tuurlijk drugs geeft je leuke herinneringen..
maar k vraag me af of je op deze manier echt van t leven geniet, t is allemaal maar chemisch, je zou t zelf ook moeten kunnen en zonder drugs.. t houd n keer ergens op..
k vraag me echt af of je op deze manier wel gelukkig bent..
t xtc gevoel ik hou van iedereen en hou met zn alle ook van mij, geloof me zo kan je ook zelf in t leven staan,
zo sta ik dat iig..
maar pas gewoon n beetje goed op jezelf ok
:flower:

wow wat een verhaal :O

Mijn godd.. Paul ik zou een andere titel nemen:

Paul's Dagboek :)

En noem je nu jezelf es een keer niet vaag! Alles wat negatief is is niet goed.. dus jezelf Vaag noemen ook niet.. wei weet ben je wel helemaal niet zo vaag als je denkt :)
ik ben wel Vage tjah ik vin de naam helle maal goed bij mij passen ik ben al tijd al Vage Paul geweest dus de naam blijf en ik ben trot op die naam!!

en binnen kort snap je wel waarom..
Bla bla bla...

vage paul gewoon lekker doorgaan hoor, moet er altijd wel om lachen wat je allemaal schrijft...
dat klopt als je zelf maar in de hand hou dan doe ik dat ook

vage paul gewoon lekker doorgaan hoor, moet er altijd wel om lachen wat je allemaal schrijft...

jaaa hoooooooooor :S(Y)

Bla bla bla...:gaap:

:jaja:

PAUL SIERT PARTYFLOCK......

PAUL SIERT PARTYFLOCK......

vind ik niet.

vind ik niet

je bent gewoon jaloers :O
:respect: vage Paul :respect:

Vage Paul is lekker zichzelf :) en absoluut niet fake :)

Vage Paul is gewoon (Y)(Y)(Y)

:gaap: (Y)
o,dank je liefe mensen ik ben nu ook veder gestopt met drug,s er komen nu alle maal leuke dingen aan hihihi..

iedereen maar denke dat ik niets doe hahaha..
kompt wel goed hoor alle,s op ze tijd.
ik hou het nog even stil maar het kompt van zelf goed.

ik denk niet dat iedereen het had gedacht maar geeft niet!
somig weeten het maar kompt goed!!

en voor nu wens ik iedereen geniet van me ver haalen.
en mensen die het niet leuk vinde waarom lees je het dan.
heb je zelf wel iets te doen..??

veder geniet doe ook..
JEZUS!

en pattrick... en die staatsmongool uit Groningen en paul!

het moet niet gekker worden!!
niet gekker wel vager..
deze man is te minste gestopt en wat ik daar voor dee dat doen iedereen nog maar dat moet iedereen weten ik stop uit me zelf ik laat zin dat ik nog steets erg bruut feest!
ondanks dat ik gestopt ben geniet ik nog steets dag en nacht van me feest!

want je begind uit je zelf dus stop ik ook uit me zelf!

veder ben ik wie ik ben en zij zijn wie zij zijn.
en jij bent jij en ik ben ik ,ik doe wat ik doe jij wat jij wilt zo wille we alle maal iets anders of het zelfte nou ik niet want ik ben anders dan andere denken..

ik doe wat ik zelf wil ik ben wat ik ben en meer ben ik NIET!

hoopt dat het je lukt paultje..

tzal me nog een zware dobber zijn naar wat ik meen8)
;)
ik ben Vage Paul!!