Partyflock

Forumonderwerp · 630093
ik ben de echte vage paul en dat kan niemand van mijn meer af kunnen neemen.

ik hoor de laatste tijd veel over mij op pf en er gaan geruchte dat ik veel de zelfte mailtje,s stuur ja natuurlijk anders moet ik ze steets op nieuwe schrijven daar heb ik ook niet al tijd zin in.
en ik ben wel echt dislectie,s ook al gelooft niemand mij ik weet het toch veel better wees maar gelukig dat je het niet hebt want het is echt kloote af en toe.
ik heb het niet aleen met lezen en schrijven ik heb het ook met rekenen en cijfers om draaien.

maar ik weet wie ik echt ben en weet jij wie ik ben ik ben VAGE PAUL.

ik ben die geene ja die soms helle maal kort op de pf zit ja dat geef ik toe.
maar ik schrijve net zo goed met jullie mee.
en ik vind het leuke en daarom doe ik het nog steets.
en zo leer je veel sneller mensen kennen.
ja ik ben die gast die veel briefen ver stuurt heeft en waarom..?
ja om hier echt vet veel mensen te leren kennen.
omdat ik ook van veel mensen om me heen hou.
want het is toch gaaf als je naar een feest gaat en je kompt daar de mensen techen die ook op de pf zitten dat geeft je toch een goed gevoel.
{bij wel}

ik ben ik en jij bent jij ik weet wie ik ben maar ik kan jou nog niet ik ben VAGE PAUL aangenaam.

je gaat toch ook niet in je eentje feesten in een lege hal.
je feest toch met iedereen om je heen.
en kun je die mensen dan al van pf dst is toch
gaaf ik vind van wel.
want hoe meer zielen hoe meer vreucht.
ik wil aleen maar meer nieuwe mensen leren kennen
waarom..?
omdat ik van veel mensenb om me heen hou en ik wil aleen maar vrinden of vrindinnen heben voor aleen maar VRIND SCHAP.

wie is nou eigelijk wie ik weet nu wie ik ben ik ben die gast die weet wie hij nou eigelijk echt is weet jij wie die gast is ik weet wie hij is hij is de een echte VAGE PAUL die er is.

waarom.? ik feest omdat ik nog steets me eigen jong voel en om dat ik van veel lol in mijn leven hou.
ik geniet nog steets van feesten ik feest nu nog steets elk wiekend weer!!!
ik feest ook al van af mijn 14 de mijn eerste feeste was central studio,s mad max,s 1994 2 maart.
ook dat zou ik niet meer ver geeten.

weet jij hoe ik ok al weer hoe heet ik al weer ik weet hoe ik heet ik ben VAGE PAUL.

ik geniet nog steets van mijn XTC en dat houte mij gewoon in leven.
ik ben die gast die er nog steets van geniet.
ja ik ben ook meest van tijd helle maal de weg kweit is.
maar zo lang je het zelf in je hand kan houden dan is er ook veder niets aan de hand.

ik hoop dat ik nu weer wat mensen heb blij gemaakt maar dat hoor ik nog wel..?
veder ik heb nog steets de smaak te pakken!!
feesten en nog is feresten!

WANT VAGE IS RIELAX,S RIELAX,S IS EXSTEREEM EXSTEREEN IS VAAGE EN IK BEN DUS VAGE PAUL
Ga je nou nog naar dat Goafeest in Woerden of niet? Laat ff weten, ik heb geen zin om alleen te gaan

Wederom...

:respect: Paul :respect:

doorgaan kerel!! die topics van je zijn top!!

Vaag ben je zeker ja.
veder weet ik niet wat waar jij mijn oogen van daan haald maar die zitten gewoon in mijn hoofd hoor.
en ze doen het nog heel erg goed ik ken nog steets veel zien en weing ook.
en als ik ze dicht doe zie ik niets!

:D :D :respect:

:respect:Vage Paul Schopt Aarschen:respect:

MASTERLIJK die tekst over zijn ogen :D
Eenvoud siert de mens :9

:respect:
so cool !!
in een woord VAAG.

:respect: Vage Paul :respect:
Artiest Deztro
Vagepaul roeleert :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Paul je bent gewoon vaaginaal:D
:respect:
hahahahah vaaginaal :D :9
hahahahah vaaginaal :D :9
Whehe (y)
*go Paul, go Paul*

ik hou niet van sukkels
een sukkel he...

een sukkel is iemand die een sukkel is ik ben geen sukkel.
ik ben ook geen mat zo man ik ben ook geen held ik ben ook geen mietje ik ben ook geen dwaas ik ben ook geen jan of piet ik ben de geene die zich vage paul noemt.

ik ben niet die gozer die denkt dat jhij als is ik ben in weze ook maar mens net zo als jij en al die andere.
maar somege dingen kun je niet stuuren en zijn zo hoe ze zijn.
ik word het door iedereen genoempt dus is het niet anders dan hoe het nu is dus!! vage paul blijft..
ik heb er geen pro bleemen mee.
er is nix,s mis mee het is maar een naam.
en het klopt eigelijk wel wat de naam dan toe valleg betekkend.
vaag ja dat ben ik zekker!!
maar een sukkel meschien als jij dat zo vind dan vind jij dat toch zo daar heb ik nix,s over te zegen wat jij vind.
maar ik geef alleen nu mijn meen ing.
dat ik geen sukkel ben ik heb teminste genoeg in mijn leven berijkt en daar ben ik trots op en dat laat ik door niemand af neemen.
want ik ben ik en jij bent jij en wij kiesen alle bij ons eigen levents weg door het leven heen.
en zo botsje een keer voor je helle leven tegen iemand aan die je eigelijk nog nooit heb gezien.
nog nooit mee hebt gepraat,die je helle maal niet eens kent.
en dan trek je gelijk een konklusie want het zal wel een zukkel zijn.....
stel je voor dat die gene meschien een dokter is of brand weerman of iemand anders..
die je meschien nog ooit is in je leven zou kunnen teggen komen om meschien jou leven zal kunnen redden of zo iets..
wat zal die genne dan doen als ie jou dan herkent....???

NEE,wees een beetje voor zichtig wil ik alleen maar even zegen want je weet maar nooit wie je voor je hebt.
Nee,ik ben niet zo ik blijve gewoon die vage jonge die zich zelf vage paul moempt en die door jou als sukkel uit gemaakt word.

ferme taal!!!
Check net ff een aantal van je forum onderwerpen, maar moet toch zeggen dat er weinig mensen zoveel bijdragen aan PF als jij. Af en toe wat vaag gelul tussen door met een kern van waarheid is altijd lachen. Jammer dat mijn collega "de gluurbuur" hier anders over denkt.
jeetje paul!

als jij nou in het echt iemand tegen komt he?
hoelang lul jij dan met diegene?

en je telefoonrekening hee! hoe hoog is die?

je blijft doorkletsen!

maar ehm paul, wie ben je?

zullen wij lekker neuQen in vagepaul's bed, smurfin (F)
Oke weet je wie ik ben :bounce:

Ik ben niet jij ik ben niet hij nee ik ben ook niet gek dat zeggen ze allemaal maarja der klopt niets van :( Ik ben gewoon terrorsmurf jajaja...En ik hou van kletsen vooral met me lievurd hooglandertje en ik hou ook nog van feesten en ik slik niet me pilletjes.. want dan word ik hyper en word ik gek maar ik ben niet gek ookal zegt iedereendat ik ben gewoon terrorsmurf..En tja ik hou ook van lange brieven maar ben altijd te lui om ze te schrijven..Maarja daarom kan ik ze nog wel typen maar daar ben ik ook al te lui voor..Dus doe ik het maar niet ja nu wel maarja dat komt omdat ik me verveel! maarja..Ik ben een beetje lui dat zeggen ze soms dat ook wel maar dat klopt wel want ik ben gewoon lui i k hou van feesten en van gek doen maar ik ben niet gek ik doe alsof..Ik vind toneelspelen leuk maarja..dat weten sommige mensen niet..maar ik wel want ik ben ik en ik = terrorsmurfin Maargoed..Om een lang verhaal kort te maken..Ik ben terrorsmurfin :D

:respect: (Y) :lief: smurfin (F)
Owja nu ik toch aan het typen ben vind ik vage paul maar heel erg vaag.
Ennuh vage paul je moet is wat minder snoepen, Misschien word je dan wat helderder.
want ik snap der eigenlijk weinig van.
Je wilt dat we weten wie je bent maar nu weet ik het nog niet.
Dus als je het me nog een keer rustig wil vertellen graag
Ik ben der best wel benieuwt naar eigenlijk wie vage paul is maar volgens mij ben je wel vet vaag alleen alle vaagheden op een stokje ik snap je vaagheden niet maarja dat kan gebeuren toch.
Maar je mag je hart wel luchten bij me hoor,
Want ik ben een en al luisterd oor,
Maar zoals ik al eerder zei ik snap je vaag de vaagheden niet,
Dus ik kan je moeilijk begrijpen en dat is wel nodig in een goed gesprek dat je elkaar begrijpt,
Maar ik vind het een beetje jammer dat je er nu niet bent,
Had wel een vaag der vaagheden gesprek met je willen hebben.
Maarjah dan is het voor mij net een puzzel om je vaagheid der vaagheden te snappen.
Maar ik zal dan wel hulp aan me moeder vragen want die leeft immers wat langer op deze aarde dus die snapt er misschien meer van als mij.
Owjah ik ben nog wat vergeten..

Ik heb honger :$

geweldig (Y)(Y)

:jaja:

vag:vaag:
Mijn tante had een aap he..Die aap was echt een aap man! hij ging in de gordijnen! Dat doen alleen apen toch? Owjah sjit vergeten..Hij was een aap! maar die aap was een beetje apig jah logish het was een aap..En zn ogen die waren zo groooot als een apenoog! Best gek toch? die aap at ook bananen Jaja.. echt bijzonder een aap die bananen eet! Mja zoveel bijzonders is het niet doen apen altijd.. Maar die aap had ook een apen vriendinnetje neee nee het was geen cavia vriendinnetje..Nee een echte aaapvriendin! maarja ze gingen apen sex doen..Nahjah op zn hondjes doen apen altijd heb ik op apen televisie gezien..Jaja die bestaat ook..Maar vond het best wel raar ze deden op zn hondjes apensex en der kwam een aap uit..Dat kan toch niet..Op zn hondjes apensex zou je toch denken dat der een hondje uitkwam..Maargoed dat aapje leek op een aap en niet op een hondje dan is het een aap..Maar dat aapje die had rooie billen net als een aap...Was best aapig..Maargoed..Om ff verder te gaan op de aap..Welke aap..Weet ik niet meer maar waarom doet een aap niet een aap geluid maken want het is een aap een aap moet eigen aap aap roepen en niet een ander geluid dus alle apen zijn nep want ze namen geen aap geluid..Waarom heet dat aap nou een aap..Maarja boeiend..Weet je wat dat kleine aapie doet die gooit met apenpoep mja best wel apig vies vieze apen..Maarjah misschien smaakt apen poep naar apenbananen..Maar wrom eet een aap apenbananen wrom geen apenpoep als het toch naar bananensmaakt..Waarom eet 1 aap geen 1 banaan en eet die ander apenpoep op? Is toch vaag of niet?
Maargoed dit is wel weer apig genoeg geweest. want aapen moeten ook slapen.

:respect: (Y)

jantje wie wint de beker denk je ik denk 1 van ons 2e net zoals vorig WK toen heb je hem op het nippertje gewonnen van me en die op de 3e plaats was geeindigt kon er niks van met ze roze shirtje weet je nog wat een mannetje was dat joh ging hij nog op ze bek ook in de halve finale dan sta je pas voor lul maar je weet dat 1 van ons 2 het gaat doen gewoon want 2 jaar geleden deden we nog geeneens mee en toen we op de wereldranglijst kwamen en een paar dinge deden stonde we zo in de top 10 dus de kans is wel groot je hoeft je iig niet druk te maken erover want we fikse het wel we moete gewoon onszelf zijn weet jij nog hoe het ging trouwens tijdje trug toen we met ze 3e wat aan het drinke waren in die tent tegen over die snackbar bij die chinees?? daarnaast zit geloof ik een slager ofzow toen was het pas waus toen heb ik me doodgelache om die stumpah hoe hij zat te doen joh echt te para voor woorde, en die wilde gewoon meedoen aan het WK nah prettige wedstrijd
hij kon er geen klote van en toen die vriendin van hem binnekwam moest ik helemaal lache wat een grobbekuike was dat zeg maar we zien wel wie die beker krijgt

kut verkeerde forum!:@
Paulus je bent gewoon hartstikke cool!

Tuurlijk ben je een beetje een mafkees hehe, maar dat zijn we allemaal!

En jij bent een leuke mafkees!

Hoop je nog eens tegen te komen op een feestje, dan krijg je en biertje van me want je hebt wel de ware partyspirit!!!

:D

(k)
(f)
laatste aanpassing
dankje..

maar een maf-kees ik weet niet of kees maf is..?
maar kees heet ik niet en maf ben ik niet.
maar vaag wel ik ben gewoon me zelf meer ben ik niet meer wil ik ook niet zijn.
ik ben geen groote super helt ik ben geen gespeert iemand ik ben geen breed iemand ik ben gewoon vage paul ik ben iemand die gwoon vaag is en altijd zich zelf is.
ik ver wacht niets van niemand ik vraag niets van niemand ik ben gewoon ik en jullie zijn gewoon wie jullie zijn en veder is er niets aan de hand.

ik ben soms wat vaag nou en iemand anders is meschien soms wat lollig maar ik niet ik ben ik en ik ben nou een maal vaag vager dan vaag maar dat ben ik Vage Paul
laatste aanpassing
paulus nee alleen vage paul want paulus loopt ergens in het bos waar weet ik niet.
en ik wil het ook niet wetten ik ben die oude gek zat.
en ik heb ook geen zin in pietsma..? wat dat dan ook is ik ben gewoon die gozer die vge paul word genoempt en veder ben ik iemand die gewoon vaag is door van als en nog wat.
ik ben geen groot super helt ik ben geen groote hero ik ben niet het manetje van de radio ik ben niet de gene die het vlees kompt snijden ik ben gewoon vage paul die net als iedereen zijn eiche meening geeft net als iedereen.

ik ben de genne die laat zien dat het leven ook anders kan.
ik leef gewoon mij eige leven en daar heb ik veder niemand anders voor nodig.
ver loopig ik geniet alleen over al en nergens.
en dat is er maar een Vage Paul..
laatste aanpassing

(y) :D

Jij bent misschien de enige hier die ik niet zal afzeiken op taalgebruik...mijn nicht is net zo dyslectisch als jij en ik geniet altijd van haar brieven!

Maar minder aspirientjes kauwen zou weleens kunnen helpen! :D
ik ben de genne die jou altijd voelt in mij genne.
ik vaag elke dag en nacht gewoon door.
ik ben nou een maal die genne die vaag is.
iets of iemand weet wat het is ik weet wat het doet.
het doet mij goed.
ik heb te veel genoomen ik heb te veel gesnoofen ik heb te veel gehad en vaag dat ik me helle leven ben en toch voel ik me zo heerlijk!!
ik ben die genne die word uit gelachen ik ben die genne die op de grond word gesmeete ik ben die genne die altijd vaag is ik ben die genne die niet goed kan schrijven ja ik ben vage paul en ik ben de genne die daar durft voor uit te komen!!

laat ze maar lachen en gieren ik lach nog veel
hadder!!

ik ben het, het zit in mij,het zit in ons alle maal alleen ik ben het echt Vage Paul..