Begin net een beetje te leven, maaruh, aan Isis, mijn Jeroentje, Erwin, Wouterrrr voor een geweldig weekend, wanne! En ook voor Techno-Tom, *YVY*, Jess en nog meer partypeeps!!!
Ik ga nog ff door met -en!!! Kwouw nog ff een BIG geven aan, Techno-Tom, Spiewak, Technogirl, WackieJacky, Thom-Ass, Robske, Jeroen, Erwin, Ilse, Wouter, Brrt & Ivon!!! Was echt een super avondje daar @ E-Town!!!!!
een en een voor MiZz HardBaz en een + voor MoKKeLtJe AkA BeUqEnDe sLeTtEbAk en tot slot voor Hans19 ( Dikke SLET )en een + aan Heidi Roxanne en Annet met wie ik gezellig heb geaftered zondag ...
Whoeshj,
je ziet ook overal de zelfde mensen hier he?
Waarom gaan we niet met z'n allen 1 topic maken,
dat zo groot als mijn wijnglas?
(is een groot glas hoor! )
Whoeeeeeeeeei!!!
Steken we er samen eentje op nu?
Gaan we daarna op een hoger niveau communiceren met elkaar,
dan maakt die afstand Ehv-Lwd niet meer zo veel uit
Ja hoor ja, Hoofd is nog steeds helemaal nuchter gelukkig,
als hij nu wazig zou zijn zou ik allemaal van die irritante opmerkingen rond me kop krijgen,
maar gelukkig is hij gewoon hardstikke nuchter,
dus kan ik gewoon zegge:
"WELTERUSTE IEDEREEEEEEEEEEEEEN!!!
(of niet, maar dat ligt er aan hoe lang we nog waus zijn )
iedereen wil jou fan worden dus ze krijgen allemaal in hun scherm...."pf is te druk betaal meer of wacht enkele minuten totdat je er door bent" haha...
laatste aanpassing
donateur
Ghehehe.. Hmm
Tja.. Weet niet eens wat ik gezegd heb.. Zal wel niet veel zijn geweest.. Was ik niet echt toe in staat
ik knuffel alleen met een heel speciaal iemand.
maar die ben ik nog niet tegen gekomen.
dus ik knuffel voorlopig nog niemand
donateur
Oe ook weer ff knuffelen voor Vibo voor kerstimkopf voor o ja joh ? voor ozzie_o voor Rollie voor Bins voor simoon voor stuiterroos
Ohw en 1tje voor T-Tom
dikke knuffels voor dat lief menneke uit zwijndrecht...
big hugs voor menno die nou aan het rolle is op moh vs hellsjeezer
en een dikke knuf voor me lieve tijger (+un je)
voor mn lieve vriendje Fabian voor Kemp, ook een lieverd voor Pro-Hcore, een geil sexbeest voor Sajhen omdat ze nu kiespijn heeft voor xxPascallexx omdat ze nog maagd is voor alle niet-pfers die wel super lief zijn